En weg was iequote:Op dinsdag 22 september 2015 12:31 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Zwarte Piet. Simpel toch?
Daarbij heb ik nog geen enkel steekhoudend argument gezien waarom het zwarte weg zou moeten.
Waarom mag zwarte piet niet meer zwart zijn?quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je ontwijkt de vraagstelling.
Nog één keer: waarom moet zwarte piet zwart zijn?
Tsja waarom moet Sinterklaas een baard hebben.. het zijn een soort levende stripfiguren hè.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat zwarte piet een discriminerend fenomeen is.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom mag zwarte piet niet meer zwart zijn?
moet niet, maar waarom zou het niet mogen?quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat boeit verder niemand iets.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tsja waarom moet Sinterklaas een baard hebben.. het zijn een soort levende stripfiguren hè.
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat zwarte piet een discriminerend fenomeen is.
En wederom ontwijken van de vraagstelling.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet niet, maar waarom zou het niet mogen?
Dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat boeit verder niemand iets.
hoe is zwarte piet in een discriminerend fenomeen?quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat zwarte piet een discriminerend fenomeen is.
Ja. Naar de kantine.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij moeilijke vragen zetten de pro Pieters het wel vaker op een lopen.
In de OP staat een deel van het liedje "Daar wordt aan de deur geklopt". Lees dat maar eens naquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoe is zwarte piet in een discriminerend fenomeen?
mogen bepaalde bevolkingsgroepen het niet spelen?
delen de pieten geen snoep uit aan buitenlanders?
wat?
quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In de OP staat een deel van het liedje "Daar wordt aan de deur geklopt". Lees dat maar eens na
euh nee ik geef rechtstreeks antwoordquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En wederom ontwijken van de vraagstelling.
Je denkt wel echt bekrompen als je zwarte piet discriminerend vindtquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In de OP staat een deel van het liedje "Daar wordt aan de deur geklopt". Lees dat maar eens na
Nee, het antwoord bevalt je niet. Groot verschil.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat is geen discriminerende tekstquote:
Die vraag die jij me stelt geeft mij redelijk het idee dat je wel degelijk vindt dat ZP zwart móet zijnquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
euh nee ik geef rechtstreeks antwoord
"MOET NIET"
daarna stel ik een vraag die jij lijkt te willen ontwijken
Niet iedereen is 24/7 online......quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad, en zwarte piet gewoon lekker zwart laten. Want het heeft uiteraard niets met discriminatie te makenquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb niet het idee dat anti- en pro-pieters elkaar gaan overtuigen, laten we er een slotje op gooien.
Indien het een grote boodschap betreft: ben je niet overtuigd dat het racisme is?quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even een toiletbezoek plegen, kom zo terug met antwoorden.
en ik ben de keizer van Nederland ofzo?quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die vraag die jij me stelt geeft mij redelijk het idee dat je wel degelijk vindt dat ZP zwart móet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |