abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155963217
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:57 schreef Asics het volgende:
Ik word 40 deze maand.
Nice age.
Don't worry - it's not like Logans Run.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155963302
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 22:13 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

o.a. vegetariërs ja maar ook vele andere voedseldeskundigen, maarre we wijken nu wel heel erg van het topic af natuurlijk, of we moeten het over blikvoer gaan hebben. Bananen zijn erg lekker trouwens en helemaal niet zoet en zo zijn er nog wel meer fruitsoorten. ^O^
Ik ga weer eigen bier brouwen....zou klaar zijn voor 't nieuwe jaar.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155965690
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:57 schreef Asics het volgende:
Ik word 40 deze maand.
Ik 25.
  donderdag 10 september 2015 @ 09:03:32 #204
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155966499
Het er zich al iets voorgedaan?
We zijn al voor 1/3 de maand in!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155971870
Bible Prophacy happening?

Isaiah 17

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155972333
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:03 schreef theguyver het volgende:
De invasie van de moslims in europa is druk aan de gang. ( iets met 9/11) :{w
There is only one religion
pi_155972802
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:03 schreef theguyver het volgende:
Het begint overmorgen pas met een complete meltdown van het monetaire stelsel schijnbaar en daar komt dan een paar dagen tot een week later een extinction level event overheen in de vorm van een of meerdere kometen die te pletter zullen slaan op de aarde.

Gekkigheid allemaal.

Dat deze maand maar vlug voorbij is en hopelijk dat er niks gebeurd :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 10 september 2015 @ 14:20:34 #208
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_155972977
quote:
11s.gif Op donderdag 10 september 2015 07:42 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik 25.
mooi, een kwartje. enjoy!
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_155976959
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 14:12 schreef Geralt het volgende:

[..]

Het begint overmorgen pas met een complete meltdown van het monetaire stelsel schijnbaar en daar komt dan een paar dagen tot een week later een extinction level event overheen in de vorm van een of meerdere kometen die te pletter zullen slaan op de aarde.

Gekkigheid allemaal.

Dat deze maand maar vlug voorbij is en hopelijk dat er niks gebeurd :)
Het begint bij de KPN waar je een contract verlengt en die je vervolgens afsluiten zodat je geen internet meer hebt op je mobiel.
Dat voelt ook als een komeet die te pletter slaat ;( en het maakt je ook duidelijk hoe afhankelijk je inmiddels bent van internet.
pi_155978342
Ik ben benieuwd wat de 'vieringen' morgen van 9/11 op gaan leveren. Zeker omdat het op een vrijdag valt, na het moskeebezoek dingen gaan doen.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_155982713
En zo gaat September weer stilletjes voorbij :O
pi_155983485
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het begint bij de KPN waar je een contract verlengt en die je vervolgens afsluiten zodat je geen internet meer hebt op je mobiel.
Dat voelt ook als een komeet die te pletter slaat ;( en het maakt je ook duidelijk hoe afhankelijk je inmiddels bent van internet.
Het is de schuld van de Rabobank! :+
Ik had je nog niet gemist......maar welkom back *)
KPN is ook een duur k*tbedrijf ;)

pi_155984245
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:02 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Het is de schuld van de Rabobank! :+
Ik had je nog niet gemist......maar welkom back *)
KPN is ook een duur k*tbedrijf ;)

[ afbeelding ]
Ja, ze zijn niet goedkoop en blijkbaar denken ze dat als je een abonnement verlengt dat dat betekent dat je het stopzet :+
pi_155984311
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:39 schreef Revolution-NL het volgende:
En zo gaat September weer stilletjes voorbij :O
Nou nee, deze maand gaat de geschiedenisboeken niet in als rustig vermoed ik met alle onrust in Europa.
pi_155988857
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou nee, deze maand gaat de geschiedenisboeken niet in als rustig vermoed ik met alle onrust in Europa.
Ben bang dat je zomaar gelijk zou kunnen krijgen

Hoef igg dit topic niet meer te vervuilen met nieuws over vluchtelingen

Nu Izzys vid bekijken en daarna uitzending gemist
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 11 september 2015 @ 09:03:33 #216
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155991962
'We hebben nog maar 18 dagen te leven'

Volgens steeds sterker wordende voorspellingen en geruchten zal de aarde op 28 september niet meer bestaan. Onze planeet wordt namelijk getroffen door maar liefst zes asteroïdes. :o
  vrijdag 11 september 2015 @ 09:29:31 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155992324
15 september gaan we allemaal dood!

maar dan moeten we eerst deze impact overleven :P
pi_155993685
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:29 schreef theguyver het volgende:
15 september gaan we allemaal dood!

maar dan moeten we eerst deze impact overleven :P
CERN gaat ons beschermen :D
  vrijdag 11 september 2015 @ 10:46:44 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155993735
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 10:43 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

CERN gaat ons beschermen :D
forcefield?
http://home.web.cern.ch/a(...)firm-existence-force
pi_155994162
quote:
:Y
Met als collateral damage een gelijke schade als een EMP... een total blackout (8>

Volgens mij had ik iets voorbij zien komen dat regeringsleiders etc. rond deze tijd een meeting hebben in een complex wat EMP proof is :9
  vrijdag 11 september 2015 @ 11:24:06 #221
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155994344
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 11:12 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Met als collateral damage een gelijke schade als een EMP... een total blackout (8>

Volgens mij had ik iets voorbij zien komen dat regeringsleiders etc. rond deze tijd een meeting hebben in een complex wat EMP proof is :9
gewoon even opletten of de wereldleiders er ook van bewust zijn.
dus als ze op deze datums in het opbenbaar aanwezig zijn.
kunnen 3 dingen betekeken!

1 cgi
2 clone
3 er is niks loos
pi_155994364
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 11:12 schreef Revolution-NL het volgende:
Doe eens een bron. Dat is de eerste keer dat ik dat hoor :9
pi_155994504
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 11:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

Doe eens een bron. Dat is de eerste keer dat ik dat hoor :9
Volgens mij werd dit in deze video aangehaald
pi_155995198
Weten jullie wel wat shmittah betekent eigenlijk?

Ik mis ook in de OP Islamitische feest die deze maand begint. De minister van Tunesie verwacht aanslagen weer deze maand :{
  vrijdag 11 september 2015 @ 12:09:01 #225
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155995244
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:06 schreef Szikha2 het volgende:
Iets van 'verschoning' oid? alle schulden en vetes vergeven oid? (klok klepel verhaal hoor)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 11 september 2015 @ 12:14:23 #226
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155995335
quote:

Ik mis ook in de OP Islamitische feest die deze maand begint. De minister van Tunesie verwacht aanslagen weer deze maand :{
http://www.bje.org.au/learning/SOR/shmittah.html
pi_155995345
quote:

Apart dat een feest dat over vergeving gaat zou ontaarden in aanslagen.
pi_155995376
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De 28e hadden ze het over dat dan wat zou gebeuren ja.
pi_155995558
quote:
Beste Ali_boo en al die andere christenen.
Dit gaat niet over 2015 maar over de tijd van Jesaja zelf. Over zijn vijanden. In die tijd.

In hoofdstukken daarvoor lees je dat er een kind zal komen. Dit kind was van Jesaja en een teken voor de koning van Judah dat God zijn vijanden zal vernietigen voor het kind een leeftijd zal bereiken. Dat bereiken van het leeftijd van dat kind was dus het teken dat twee vijanden vernietigd zal worden. En dat gebeurde.

Deze teksten toepassen op deze tijd is alleen weggelegd voor christelijke fundi's. Die geen joedje snappen van de bijbel.
pi_155995652
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet op de feestdagen zelf. Vandaag bijvoorbeeld is de dreiging hoor. Men zegt aanslag vandaag Teminste volgens de minister van Tunesie en ergens op 15 september. Dus voorzichtigheid is geboden. En men is op zijn hoede
pi_155995825
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:28 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Niet op de feestdagen zelf. Vandaag bijvoorbeeld is de dreiging hoor. Men zegt aanslag vandaag Teminste volgens de minister van Tunesie en ergens op 15 september. Dus voorzichtigheid is geboden. En men is op zijn hoede
Wat is toch die drijfveer voor al die aanslagen? Willen mensen niet liever met elkaar in vrede leven? Het is zo zinloos.
pi_155995944
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat is toch die drijfveer voor al die aanslagen? Willen mensen niet liever met elkaar in vrede leven? Het is zo zinloos.
Nee dat willen bepaalde mensen niet, want hun geloof is het enige geloof en alle mensen die een ander geloof aanhangen of niets geloven zijn varkens en moet de kop afgehakt worden.

Beetje in de tijd van de kruistochten blijven hangen toen de christelijken ook nogal barbaars waren tegenover mensen die iets anders of niets geloofden. Dat is helaas de realiteit en wij gaan het allemaal niet meer meemaken dat de islam die periode achter zich laat. Of dan toch de mensen die de islam mis/gebruiken voor dit soort ongein en alles.
pi_155996500
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wie zegt dat Tunesiers niet in vrede willen leven? Gewoon paar rotte appels bij.

De mensheid is nooit in harmonie geweest. Onze hele planeet doet wat ie moet doen. De zon. De maan. De bomen. De planten. De dieren. De enige organisme die het moeilijk maakt voor zijn eigen soort is de mens.

Om trots op te zijn of niet?
pi_155996622
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:08 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Wie zegt dat Tunesiers niet in vrede willen leven? Gewoon paar rotte appels bij.

De mensheid is nooit in harmonie geweest. Onze hele planeet doet wat ie moet doen. De zon. De maan. De bomen. De planten. De dieren. De enige organisme die het moeilijk maakt voor zijn eigen soort is de mens.

Om trots op te zijn of niet?
Nee, dat is niet iets om trots op te zijn. Het is eigenlijk onbegrijpelijk waarom mensen elkaar om een geloof naar het leven staan. Laat iedereen vrij in zijn geloof maar val er anderen niet mee lastig of val ze er niet om aan omdat het nou net een geloof is wat je niet aanstaat.
  vrijdag 11 september 2015 @ 13:51:29 #235
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155997654
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat is niet iets om trots op te zijn. Het is eigenlijk onbegrijpelijk waarom mensen elkaar om een geloof naar het leven staan. Laat iedereen vrij in zijn geloof maar val er anderen niet mee lastig of val ze er niet om aan omdat het nou net een geloof is wat je niet aanstaat.
Eigenlijk is het ons eigen bewust zijn, en door ons bewust zijn gaan we geloven in bepaalde religie als we iets niet kunnen verklaren.
pi_155997907
De poep gaat de ventilator nog eerder raken dan we al denken als je dit soort dingen ziet:

http://www.hlnn.nl/buiten(...)lam-doen-zegevieren/
  vrijdag 11 september 2015 @ 16:20:17 #237
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_156001470
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
De poep gaat de ventilator nog eerder raken dan we al denken als je dit soort dingen ziet:

Sjeesessss....
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_156001817
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Iets van 'verschoning' oid? alle schulden en vetes vergeven oid? (klok klepel verhaal hoor)
F&L / FOK! leest de Bijbel III: Exodus it is.

Post 87

Even reclame maken voor mijn eigen werkstukje als dat mag :P
  vrijdag 11 september 2015 @ 16:35:29 #239
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_156001868
Vandaag is het weer zo ver:

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:01 schreef Lavenderr het volgende:

Dat zijn geen vluchtelingen, geen gelukszoekers, dat is een leger dat de Islam naar het westen van Europa moet brengen. Denk dat de moraalridders in de politiek eens hun oogkleppen af moeten doen.
  vrijdag 11 september 2015 @ 16:37:05 #240
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156001911
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 16:32 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

F&L / FOK! leest de Bijbel III: Exodus it is.

Post 87

Even reclame maken voor mijn eigen werkstukje als dat mag :P
Dank :). Zat ik toch redelijk in de buurt dus :P.
Vrijheid
pi_156001987
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 16:35 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Dat zijn geen vluchtelingen, geen gelukszoekers, dat is een leger dat de Islam naar het westen van Europa moet brengen. Denk dat de moraalridders in de politiek eens hun oogkleppen af moeten doen.
Dat is al te laat vrees ik.
pi_156002056
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit is een lachwekkend filmpje. Helaas waarheid. En wil dit voorbeeld filmpje laten zien hoe de mens is. Want dit filmpje geldt natuurlijk voor elk stuk land op ons planeet. En geldt voor elk geloof (of juist niet). Macht. Politiek. Geld. Wraak. Ectera.
  vrijdag 11 september 2015 @ 16:53:44 #243
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156002306
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 16:35 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Inderdaad. Deze mensen worden bewust onze kant opgestuurd. De massa wordt ondertussen bespeeld met sentimentele beelden zoals strandjochie zodat we het allemaal nog zielig vinden ook. Al hebben de politieke ridders oogkleppen op dan is het toch ondertussen duidelijk voor iedereen dat het de verkeerde kant op gaat door die mensen? Ik ben van mening dat ze die oogkleppen bewust ophouden, media speelt mooi mee door al die sentiment op ons los te laten. Aanslagen, chaos en disorder hierdoor en dan WW3 ofzo?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_156003894
quote:
Wat de rabbijnen later dachten te weten wat het betekent intereseert mij weinig.

Dat deel van de tora is wss toegevoegd om controle te krijgen op het land. Net als behandeling van 'vreemden' die in de bijbel staat heeft niets te maken om lief te zijn voor de vreemdeling maar om onrust te voorkomen.

Als jij land inpikt van andere volkeren en stammen waar ben je dan het meeste bij gebaat? Stabiliteit.

Vooral in de Oudheid was dit normaal.
Verder gaat het ook om de landbouw. Niet inzaaien en oogsten. Hierdoor herstelt de grond zich met bacterieeen. Intensief landbouw zonder rust put de grond uit.

Dat de latere Joden en rabbijnen en Christenen daar speciale spirituele dingen in zien is meer kwestie om de tora als bijzonder neer te zetten. Maar dat is het natuurlijk niet.

Men moet niet vergeten dat in de Oudheid heel normaal was om de gewassen beter te laten groeien als het land 'had gerust'. Zo kon het land beter op kracht komen.
Ik denk dat ze dat overgenomen hebben en 'shabbat' jaar hebben genoemd.

Deze wetten waren een middel voor de Israelieten om Israel (het land) te behouden. Het is geen kwestie van moraal theologie of landbouwhervorming het is puur politieke zaak.

Het doel van die wetten was dus niets anders om controle over het land terug te krijgen. Dus om het land te laten rusten (shemitta), de hongerige mensen te voeden, het land terug te geven aan de oorspronkelijk bewoners en de slaven vrij te laten ( jubel jaar) waren oeroude landbouwwetten en economische wetten om het land te behouden.
  vrijdag 11 september 2015 @ 19:52:47 #245
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156006870
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 18:02 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Wat de rabbijnen later dachten te weten wat het betekent intereseert mij weinig.

Dat deel van de tora is wss toegevoegd om controle te krijgen op het land. Net als behandeling van 'vreemden' die in de bijbel staat heeft niets te maken om lief te zijn voor de vreemdeling maar om onrust te voorkomen.

Als jij land inpikt van andere volkeren en stammen waar ben je dan het meeste bij gebaat? Stabiliteit.

Vooral in de Oudheid was dit normaal.
Verder gaat het ook om de landbouw. Niet inzaaien en oogsten. Hierdoor herstelt de grond zich met bacterieeen. Intensief landbouw zonder rust put de grond uit.

Dat de latere Joden en rabbijnen en Christenen daar speciale spirituele dingen in zien is meer kwestie om de tora als bijzonder neer te zetten. Maar dat is het natuurlijk niet.

Men moet niet vergeten dat in de Oudheid heel normaal was om de gewassen beter te laten groeien als het land 'had gerust'. Zo kon het land beter op kracht komen.
Ik denk dat ze dat overgenomen hebben en 'shabbat' jaar hebben genoemd.

Deze wetten waren een middel voor de Israelieten om Israel (het land) te behouden. Het is geen kwestie van moraal theologie of landbouwhervorming het is puur politieke zaak.

Het doel van die wetten was dus niets anders om controle over het land terug te krijgen. Dus om het land te laten rusten (shemitta), de hongerige mensen te voeden, het land terug te geven aan de oorspronkelijk bewoners en de slaven vrij te laten ( jubel jaar) waren oeroude landbouwwetten en economische wetten om het land te behouden.
Elk volk heeft wel zo'n beetje landje ingepikt.. wij Nederlanders hebben dit stukje geclaimd
pi_156007055
9/11

quote:
At least 65 people dead and more than 150 injured at Mecca's Grand Mosque after crane collapses during lightning and high winds shortly before evening prayers
Bron
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 11 september 2015 @ 22:38:16 #247
307622 Perox
(niet de echte)
pi_156012408
WTF this picture? Donderslag bij heldere hemel.
  zaterdag 12 september 2015 @ 10:22:22 #248
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_156019477
Wow, ik lees dit:
http://www.demorgen.be/bu(...)-107-doden-a2452898/
quote:
Kraan van [b]familie Bin Laden[/b] valt op Grote Moskee in Mekka: minstens 107 doden
12-09-15, 02.34u - Bron: ANP, Belga, ITVNews, Daily Mail
Lees later
8 De omgevallen kraan op een moskee in Mekka. ©rv

In Al-Masjid al-Haram, de Grote Moskee in Mekka, zijn meer dan honderd doden gevallen nadat een kraan omviel. Er zijn ook zeker 230 gewonden. Aan de bewoners in de regio wordt gevraagd om bloed te geven.
De kraan is eigendom van een Duitse kraanfirma die wordt bestuurd door het familieconsortium Bin Laden, die het bouwproject voor de uitbreiding van de Grote Moskee leidt.
©kos

Saudi BinLaden Group werd opgericht door de miljardairsvader van Osama Bin Laden. Het bouwconglomeraat werkt heel wat grote bouwcontracten af in het soennitische koninkrijk.

Op foto's van vlak voor de instorting van de kraan is te zien hoe een bliksem op de kraan inslaat. De autoriteiten wijten het ongeval aan het extreme weer. De gouverneur van de regio, prins Khaled al-Faiçal, heeft een onderzoek bevolen naar het ongeval.

De Grote Moskee wordt verbouwd opdat die 2,2 miljoen mensen tegelijk zou kunnen ontvangen.

Over tien dagen begint de Hajj, de traditionele bedevaart naar Mekka. De stad ontvangt dan meer dan een miljoen gelovigen.

Tijdens de pelgrimstocht werden er in het verleden al tientallen mensen doodgedrukt in de gigantische mensenmassa. Om meer mensen aan te kunnen werd de Grote Moskee verbouwd. Vorig jaar werden door de werkzaamheden minder mensen toegelaten tot de moskee.

De instorting van de kraan zou zijn veroorzaakt door felle wind en regen; op sociale media maken sommigen gewag van een blikseminslag. De voorbije dagen woedde over Saoedi-Arabië een zandstorm. Het ongeluk gebeurde tijdens het gebed bij zonsondergang. Arabische zenders toonden beelden van puin, bloed en lijken.

Volgens het officiële Saoedische agentschap SPA zijn nu reeds bijna 800.000 gelovigen in Saoedi-Arabië gearriveerd voor de Hajj en het bezoek aan de Kaaba (zwarte steen) in het moskeecomplex.

Een video op Instagram lijkt het moment voor het vallen van de kraan te tonen:
En iets over een regenboog bij WTC...

Op zijn minst zeer opmerkelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door ElviraKlapmuts op 12-09-2015 10:43:06 ]
  zaterdag 12 september 2015 @ 10:58:00 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156019847
Goddelijke interventie, ja?

Allah expresses herself through rainbows.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156021763
Geo-enginering :6
pi_156023413
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:58 schreef Copycat het volgende:
Goddelijke interventie, ja?
Zo zou je het kunnen uitleggen.
De maker van het shemita filmpje zegt er dit over:

I was so surprised that I was watching Jonathan Cahn talk about "watching the World Trade Center" when this happened that I had to email him.

Much to my surprise, at 2am his time, he responded in seconds and did not know about it!

I asked him if it meant anything to him and he responded:
One of the signs before national judgment is the act of desecration - Around Ezekiel 8, the prophet is taken into the Temple to see it desecrated, then God tells him of the judgment to come – In Daniel 9, they take the sacred vessels, the cups, from the Temple and use it for partying to the gods of Babylon. Then the handwriting appears on the wall and pronounces the judgment. Desecration is to take the sacred things of God and turned them against the purposes for which they were made, from holy to unholy, against God.

The act of desecration precedes judgment. Marriage is another sacred vessel of God. To take that sacred vessel and turn it against the purpose for which it was created is an act of desecration. America fulfilled that act two months ago when it struck down the biblical definition of marriage, and turned the vessel against the purpose for which it was created – the act of desecration.

Then it celebrated the desecration using the sign of the rainbow. But the rainbow doesn’t belong to a movement of man. The rainbow belongs to God. It’s a sacred vessel that He gave. So now it becomes a double desecration, taking the sacred sign of the rainbow and using it against its purpose to celebrate the first desecration.

Then Obama orders the White House, the highest house of the land to be lit up in the colors of the rainbow. So now the White House – representing America, becomes a vessel of desecration – triple desecration.

And then the Tower. The Fourth Harbinger in the book – the object of defiance – America’s tower of Babel – It’s spire is lit up in the colors of the rainbow to celebrate the desecration – the highest desecration on earth.

And now the real rainbow, belonging to God has touched the tower – of defiance – on the day before 9/11 – on the first 9/11 since the first 9/11 that it stands complete

The sign of the rainbow embodies the covenant of God and man – To desecrate it, is to the break the covenant.

The sign of the rainbow also has to do with judgment and mercy. To desecrate it, is to reject the mercy of God concerning judgment.

Desecration before judgment

CONCLUSION

Of course, it could have just been a rainbow and nothing more. But over and over again, I run into inexplicable phenomena surrounding 9/11, Shemitah and other events I've studied. It really makes you wonder! And, my own personal intertwinement with the concept of the Shemitah and quickly becoming friends with the author to the point where he sends me his biblical analysis within minutes of a new event in the middle of the night.

Nearly a year to the day since I first posted on the Shemitah as an agnostic I am now "Mr. Shemitah" on the 'net - with thousands of new subscribers. My daughter even calls me Papa Shemitah because I say the word so much. And a new believer in God as well.

Jonathan Cahn even spoke about how he felt he didn't write his two books, The Harbinger and The Mystery Of The Shemitah. He said it just flowed out of him like he was a vessel. Interestingly, I felt that way about many things while researching and producing my works on the Shemitah.

I have always been open to changing my mind on issues if I see new evidence that I find convincing. And this just another case.

I fear not the comments, again, that I am some religious nut. I say what I think is true and what I believe to be true, based on evidence, and will continue to do without fear of reprisal.

I would say that to those who are spiritual you should be watching these events with keen interest. For those who are not and don't even want to consider the thought that maybe we didn't just come from a big explosion, out of nothing, and somehow it ended up with this beautiful blue/green Earth and all the life forms on it... there is absolutely nothing I can tell you.

My work in researching the economic and socio-political implications of this bizarrely correct 7 year Shemitah cycle had just been based on facts/evidence to this day but the possibility that there is a God and that it was written thousands of years ago and that what is happening in the US now is related to it is now also something I am considering.

If you read Cahn's two books, The Harbinger and The Mystery of the Shemitah I think you'd be hard pressed to argue against much of his conclusions.

I've always known there is a lot more to know than we know. But, my discovery of the Shemitah has led me down a path I never thought I would go.

And so from here on in not only will I be watching the evidence I uncover here on Earth but also looking for evidence of God's handprint on all of this.

;)
pi_156023558
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:22 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Wow, ik lees dit:
http://www.demorgen.be/bu(...)-107-doden-a2452898/

[..]

En iets over een regenboog bij WTC...

[ afbeelding ]

Op zijn minst zeer opmerkelijk.
De regenboog was op de vooravond van 9/11
Het gebeuren in mekka was op 9/11

Inderdaad zeer opmerkelijk
  zaterdag 12 september 2015 @ 15:46:32 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156025184
Hoe schattig. God is een hippie die met regenboogjes strooit.
pi_156027241
En ik had ook nog eens diarree op die dag. That can toch no coincedence zijn.
Conscience do cost.
pi_156029366
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 september 2015 15:46 schreef Copycat het volgende:
Hoe schattig. God is een homo die met regenboogjes strooit.
Fixed :')
  zaterdag 12 september 2015 @ 18:31:37 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156029402
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 18:29 schreef Geralt het volgende:

Fixed :')
*O*
pi_156030668
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:48 schreef Revolution-NL het volgende:
Geo-enginering :6
Rainbow machine.
http://gizmodo.com/5716792/the-man-made-rainbow-machine

Saudi Arabia houdt de moslim volk ook voor de gek.
Saudi Arabia zijn ook dikke vrienden met VS/UK enz.
Would 'God' perform an act of divine intervention for something (911) which 'he' should know is fake?
  zaterdag 12 september 2015 @ 19:42:52 #258
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156031072
Op de laatste dag van beide voorgaande Shemitah-jaren zagen we een flinke instorting van de aandelenmarkt. Op dinsdag 18 sept 2001 en op maandag 29 sept 2008, wat later bekend werd als de Zwarte Maandag. Het huidige Shemitah-jaar eindigt komende zondag (13 september 2015), en dan zijn de aandelenbeurzen gesloten. Maandag 14 sept zal een spannende dag worden op de beurzen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_156055669
quote:
18s.gif Op zaterdag 12 september 2015 19:42 schreef Izzy73 het volgende:
Op de laatste dag van beide voorgaande Shemitah-jaren zagen we een flinke instorting van de aandelenmarkt. Op dinsdag 18 sept 2001 en op maandag 29 sept 2008, wat later bekend werd als de Zwarte Maandag. Het huidige Shemitah-jaar eindigt komende zondag (13 september 2015), en dan zijn de aandelenbeurzen gesloten. Maandag 14 sept zal een spannende dag worden op de beurzen.
Morgen ( 14 september) nieuwe maan ;)

Als die zichtbaar is ( in Israël) dan begint meteen rosh hashanah die avond
indien niet dan de avond daarop. En schuiven alle feestdagen een dagje op
  zondag 13 september 2015 @ 19:28:50 #260
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156056180
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 19:13 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Prima, ik ga er zeker niet om strijden hoor. Maar volgens deze site is er al een nieuwe maan.
http://www.timeanddate.com/moon/phases/israel/jerusalem
En anders schuift het een dagje op inderdaad. :)
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_156061844
quote:
14s.gif Op zondag 13 september 2015 19:28 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Prima, ik ga er zeker niet om strijden hoor. Maar volgens deze site is er al een nieuwe maan.
http://www.timeanddate.com/moon/phases/israel/jerusalem
En anders schuift het een dagje op inderdaad. :)
Het is ook niet om te strijden hoor, maar je gebruikt termen uit de bijbel ( shemitta) dus dan zul je ook wat moeten verdiepen in de bijbel

In jouw link is er een nieuwe maan voor de mensen. Maar niet volgens de bijbel ;)
Dat komt omdat de rabbijnen dat hebben veranderd. Als zij een maan zien dan zeggen zij : een nieuwe maan ! Maar zo werkt het niet volgens de bijbel. Is veel ingewikkelder eigenlijk

http://renewedmoon.com/

7th New Moon Sighting (1.70% illumination; 38 mins lagtime) - Visibility Uncertain
  zondag 13 september 2015 @ 22:16:14 #262
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156063476
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 21:51 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Het is ook niet om te strijden hoor, maar je gebruikt termen uit de bijbel ( shemitta) dus dan zul je ook wat moeten verdiepen in de bijbel

In jouw link is er een nieuwe maan voor de mensen. Maar niet volgens de bijbel ;)
Dat komt omdat de rabbijnen dat hebben veranderd. Als zij een maan zien dan zeggen zij : een nieuwe maan ! Maar zo werkt het niet volgens de bijbel. Is veel ingewikkelder eigenlijk

http://renewedmoon.com/

7th New Moon Sighting (1.70% illumination; 38 mins lagtime) - Visibility Uncertain
Ah oké, dus het wachten is op een Rabbijn die op zijn trompet gaat blazen.
Bedankt voor de uitleg en link, hoef ik gelukkig niet de hele Bijbel te gaan lezen. :)
pi_156063972
quote:
14s.gif Op zondag 13 september 2015 22:16 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Bedankt voor de uitleg en link, hoef ik gelukkig niet de hele Bijbel te gaan lezen. :)
pi_156071100
quote:
18s.gif Op zaterdag 12 september 2015 19:42 schreef Izzy73 het volgende:
Maandag 14 sept zal een spannende dag worden op de beurzen.
Hoe is het op de beurzen vooralsnog? Gaat het nog goed? Moeten we al massaal naar de winkel om blikvoer en flessen water te hamsteren? :@
  maandag 14 september 2015 @ 09:45:04 #265
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156071420
quote:
7s.gif Op maandag 14 september 2015 09:26 schreef Geralt het volgende:
Hoe is het op de beurzen vooralsnog? Gaat het nog goed? Moeten we al massaal naar de winkel om blikvoer en flessen water te hamsteren? :@
Effe gekeken, de beurzen openen met lichte winst vandaag. Maarre het is allemaal een dagje opgeschoven. De Rabbijn heeft nog niet op zijn toeter geblazen. Misschien handig om toch alvast te gaan hamsteren. Morgen zijn alle supermarkten leeg. :+
pi_156071746
Geen tijd man. Moet nu ff een leenauto ophalen omdat die van Brennie ter reparatie moet en daarna moet ik werken tot 23:00 uur dus dan zijn de winkels dicht :'(
  maandag 14 september 2015 @ 11:17:07 #267
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156073191
Ik wacht nog even op de Dow Jones van vandaag. Die opent om 15:30 NL tijd.
Vrijheid
pi_156073210
Nou als we vandaag zonder beurskrach doorkomen dan zullen we die derde wereldoorlog en die kometen die te pletter gaan slaan deze maand ook wel overleven denk ik :)
  maandag 14 september 2015 @ 11:19:34 #269
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156073225
quote:
7s.gif Op maandag 14 september 2015 11:18 schreef Geralt het volgende:
Nou als we vandaag zonder beurskrach doorkomen dan zullen we die derde wereldoorlog en die kometen die te pletter gaan slaan deze maand ook wel overleven denk ik :)
Easy peasy
Vrijheid
pi_156073330
Europese beurzen zijn nog redelijk rustig
pi_156074179
quote:
11s.gif Op maandag 14 september 2015 09:45 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Effe gekeken, de beurzen openen met lichte winst vandaag. Maarre het is allemaal een dagje opgeschoven. De Rabbijn heeft nog niet op zijn toeter geblazen. Misschien handig om toch alvast te gaan hamsteren. Morgen zijn alle supermarkten leeg. :+
Je speelt monopoly maar houdt je niet aan de spelregels. Waarom? Je gebruikt termen uit de tora ( bijbel) zoals shmittah, yovel , hoofd nieuw jaar, yom kipur ectera maar je volgt de spelregels niet.

Het is geen dagje opgeschoven. En het gaat niet om de rabbijnen, noch om de shofar. Again play it by the rules als je dit soort termen gebruikt. Het gaat om de zichtbaarheid van de maan. Volgens de richtlijnen van de tora ( bijbel).

Dus , we play by the rules now : de 6e maan was zichtbaar op zondag 16 augustus 2015. De 7e maan zal dan vanavond komen en die moet je observeren. Als die zichtbaar is חדש in Israël dan begint (wat het Jodendom ook wel noemt rosh hashana ) en wat jij ook loopt te roepen, het 7e maan

Maar , zegt de bijbel, voldoet de observatie van de maan niet aan zijn richtlijnen. Is de maan niet zichtbaar IN Israël , dan volgende avond observeren.

De kalender van de Bijbel is niet gecalculeerd. Het is all about observatie ( de maan , de gerst)

Net was het in Haifa bewolkt. Dus om vanavond de maan te bekijken zal Jeruzalem beter geschikte plek zijn om de maan te observeren vanavond.

To be continued ;)
  maandag 14 september 2015 @ 12:23:36 #272
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156074653
Eurozone Collapses, Borders Erected Across Europe on Shemitah End Day

When we first released our video, Shemitah Exposed on July 14th we said that we expected major crisis events to begin and possibly right on the exact Shemitah end-date of September 13th (today, as of this writing). We mentioned that the last two major stock market collapses happened on the end-date of the Shemitah in 2008 and 2001 and also stated that since this Shemitah end-date was on a Sunday that no financial market collapse would happen on the 13th but that something would likely happen if the pattern continued. In the meantime, over 20 stock markets have collapsed including China and the Dow had its biggest intraday point drop of over 1,100 points since.

I made my initial call about Shemitah economic and socio-political chaos in mid-July. But, today is the last day of the Shemitah - the end-day - and something major just happened: The Eurozone basically collapsed.

The day started fairly quietly. But within hours reports of border closings were being reported throughout Europe. And it's not just Europe (as we'll discuss below). Please note, Eurocrats didn't HAVE to make these changes today.

Why September 13th? Because it's a Sunday? Or because it's the Shemitah end-day?

It began brewing in the last few weeks. Hungary began closing its borders in the last few weeks (after only having re-opened them in May 1989 marking the beginning of the end of the Cold War). And, France began to step up checks near its Italian border, Denmark closed their border with Germany last week and Austrian police began mounting operations on roads from Hungary.

And then today, Germany has closed its borders to Austria.

Within hours, the Czech Republic announced border checks on its border with Austria.

Meanwhile, the Wall Street Journal just released an article, "Migrants Stream Into Hungary as Fence Rises on Serbian Border". The fence, which you can see at the top of our article, is being rapidly rolled out on the Hungarian/Serbian border and border controls are expected to be implemented by September 15th.

And we have just received word from sources on the ground in Italy that, "The Italians already were warned up north in provinces like Bolzano, Friuli and Veneto that the border with Slovenia was going to be closed VERY soon as the border guards were told a LONG time ago."

And, in northern Europe, Stockholm and Copenhagen traded barbs after the Danish authorities allowed refugees to leave for Sweden without proper documents leading to a possible border crackdown in Sweden.

It's been quite a day.

The UK's Guardian just released an article, "Germany border crackdown deals blow to Schengen system."

The article states, "Germany’s decision to re-establish national border controls on its southern frontier with Austria deals a telling blow to two decades of open travel in the 26-nation bloc known as the Schengen area."

All in one day, the Shemitah end-day in which we said there may be a major crisis/event. And now it appears the Eurozone and Shengen system of borderless travel is hanging by a thread.

One has to wonder how the European stock markets and the euro currency itself will react on Monday to news that the Eurozone may have dissipated over the weekend. We'll find out soon enough and will be watching it closely here.

But, it's not just in Europe...

BORDERS BEING LOCKED DOWN WORLDWIDE

In the last week Venezuela closed its borders to Colombia.

[caption id="attachment_10446" align="aligncenter" width="600"] People carrying their household belongings across the Táchira River that separates Venezuela from the city of Cúcuta, Colombia, last month. PHOTO: ELIECER MANTILLA/ASSOCIATED PRESS[/caption]

And then, again, just today, on September 13th, as we had predicted, there are reports that Thailand has closed its borders to "visa runners" to Cambodia.

Meanwhile, a few weeks ago, Mexico announced it is tightening controls at the American border to stem the tide of "criminals" and a surge of Americans running to Mexico and a major "illegal immigrant" problem of Americans staying as undocumented illegals in Mexico. All this while Donald Trump stirs up xenophobia in the US to build a wall across the entire continent... a wall that we have always contended, along with Ron Paul, that is designed to eventually keep Americans in.

OPTIONS BECOMING INCREASINGLY LIMITED TO EXPATRIATE

Meanwhile TDV Immigration, a provider of residency and citizenship opportunities stated, "We've seen countries worldwide clamp down on allowing foreigners to get residency and citizenship. The Dominican Republic has gone from requiring a three year, to four year, then seven and now eight year residency requirement for citizenship and when we asked some of the top lawyers on the island why they responded 'Due to pressure from the US government'."

TDV Immigration sources stated, "We've seen countries freeze their immigration/naturalization process even in recent months. The only clients we are currently accepting and having any success with are what you would call the extremely wealthy. And, we've received a flood of millionaire and billionaire clients in the Middle East practically offering any amount of money if we can get them citizenship outside of the Middle East. Demand has exploded and supply has nearly frozen."

They continued, "There are still a few options for foreign residency and naturalization available to the non-wealthy but I would advise people to proceed immediately. It seems like options are quickly running out."

CONCLUSION

We have been warning for years this was coming. And we even picked today's date as possibly being the beginning of the end of a New World Order technocratic government takeover... one that was exemplified in the Trans-Pacific Partnership as we wrote here.

As we pointed out in our Shemitah Exposed video, we expected September 13 to mark the beginning, but not the end, of a massive crisis period and eventual collapse of the world order as we know it today. We've reported on capital controls being put in place for years now, not least of which was the Foreign Account Tax Compliance Act (FATCA) which has limited the ability of Americans to even open up a bank account outside of the US (although there are still options... but we wouldn't wait much longer to act... TDV Offshore can help).

We continue to offer a special "Survive Shemitah" package which can give you real-time information, advice and analysis on not only how to survive the coming crises but prosper through them. In the next issue we'll be telling subscribers how to get their funds outside of the current financial system and still have access to their funds even if/when bank closures and bail-ins continue.

The New World Order corporate technocracy is being assembled and put in place..

These technocrats know best of course - for you! Increasingly your freedom of movement and your freedom to move money is being challenged... and eventually it will be shut down. They engineered this "immigration crisis" via unnecessary wars in the Middle East. And now they're engineering the solution. You can't say we didn't warn you.

TDV
  maandag 14 september 2015 @ 13:20:50 #273
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156076041
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 12:00 schreef Szikha2 het volgende:
Je speelt monopoly maar houdt je niet aan de spelregels. Waarom? Je gebruikt termen uit de tora ( bijbel) zoals shmittah, yovel , hoofd nieuw jaar, yom kipur ectera maar je volgt de spelregels niet.

Het is geen dagje opgeschoven. En het gaat niet om de rabbijnen, noch om de shofar. Again play it by the rules als je dit soort termen gebruikt. Het gaat om de zichtbaarheid van de maan. Volgens de richtlijnen van de tora ( bijbel).

Dus , we play by the rules now : de 6e maan was zichtbaar op zondag 16 augustus 2015. De 7e maan zal dan vanavond komen en die moet je observeren. Als die zichtbaar is חדש in Israël dan begint (wat het Jodendom ook wel noemt rosh hashana ) en wat jij ook loopt te roepen, het 7e maan

Maar , zegt de bijbel, voldoet de observatie van de maan niet aan zijn richtlijnen. Is de maan niet zichtbaar IN Israël , dan volgende avond observeren.

De kalender van de Bijbel is niet gecalculeerd. Het is all about observatie ( de maan , de gerst)

Net was het in Haifa bewolkt. Dus om vanavond de maan te bekijken zal Jeruzalem beter geschikte plek zijn om de maan te observeren vanavond.

To be continued ;)
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 19:13 schreef Szikha2 het volgende:

quote:
14s.gif Op zondag 13 september 2015 22:16 schreef Izzy73 het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 22:23 schreef Szikha2 het volgende:
Je zegt zelf dat het een dagje opschuift, verder vind ik het niet zo interessant wat er in de Bijbel staat. Ik haal berichten aan die gaan over voorspellingen voor deze maand waarin termen gebruikt worden die ook in de Bijbel voorkomen. Volgens je linkje is de verwachting dat de maan zichtbaar is in Israël: Monday evening, September 14, 2015, dus dan zou het een dagje opschuiven en anders misschien een week. We zien wel.
pi_156077662
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2015 13:20 schreef Izzy73 het volgende:

Je zegt zelf dat het een dagje opschuift, verder vind ik het niet zo interessant wat er in de Bijbel staat. Ik haal berichten aan die gaan over voorspellingen voor deze maand waarin termen gebruikt worden die ook in de Bijbel voorkomen. Volgens je linkje is de verwachting dat de maan zichtbaar is in Israël: Monday evening, September 14, 2015, dus dan zou het een dagje opschuiven en anders misschien een week. We zien wel.
Oke ;)
  maandag 14 september 2015 @ 14:47:26 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156078523
quote:
7s.gif Op maandag 14 september 2015 11:18 schreef Geralt het volgende:
Koers AEX (-0,31%)

PANIEK!!! -O-
  maandag 14 september 2015 @ 14:51:20 #276
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156078628

Vrijheid
  maandag 14 september 2015 @ 14:53:32 #277
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156078687
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Koers AEX (-0,31%)

PANIEK!!! -O-
Ik wacht nog op wat china in petto heeft.
  maandag 14 september 2015 @ 14:56:22 #278
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156078772
Ook de Dow Jones en Nikkei staan in de min, maar dat is allemaal nog peanuts.
Ik heb er overigens helemaal geen verstand van maar zie wel een boel rode cijfertjes.
  maandag 14 september 2015 @ 14:57:31 #279
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_156078805
We gaan eraan! -O-
  maandag 14 september 2015 @ 14:58:36 #280
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156078843
quote:
11s.gif Op maandag 14 september 2015 14:56 schreef Izzy73 het volgende:
Ook de Dow Jones en Nikkei staan in de min, maar dat is allemaal nog peanuts.
Ik heb er overigens helemaal geen verstand van maar zie wel een boel rode cijfertjes.
Dow Jones is nog niet geopend hoor :P.

Vrijheid
  maandag 14 september 2015 @ 15:00:30 #281
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156078892
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 14:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Dow Jones is nog niet geopend hoor :P.

[ afbeelding ]
Op deze site zie ik de koers toch steeds veranderen van de Dow Jones (nu is ie weer gestegen)
http://www.beursgorilla.nl/aex.asp
pi_156079186
Het is nogal een toestand momenteel in Duitsland, gelukkig kunnen onze buurtjes een beetje afleiding vinden in de vorm van een online spel.
op de voorpagina van der Bild :P

maandag 14 september 2015 @ 15:16:08 #283
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156079386
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:10 schreef Gloorbek het volgende:
Het is nogal een toestand momenteel in Duitsland, gelukkig kunnen onze buurtjes een beetje afleiding vinden in de vorm van een online spel.
op de voorpagina van der Bild :P

[ afbeelding ]
Zozo het staat dus gewoon in de krant zag deze ook nog langskomen op de pagina van der Bild. :o

De poep gaat de ventilator pas raken in de winter?
pi_156079395
Endziet-strategiespiel >:) _O- _O-

Nog een kwartier te gaan *O*
  maandag 14 september 2015 @ 15:28:44 #285
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156079741
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2015 15:00 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Op deze site zie ik de koers toch steeds veranderen van de Dow Jones (nu is ie weer gestegen)
http://www.beursgorilla.nl/aex.asp
Dat is wel gekkigheid eigenlijk.
Vrijheid
  maandag 14 september 2015 @ 15:39:10 #286
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156080082
maare morgen gaan we er al aan dus wat maakt het nu uit wat de beurs doet?

pre-foto van morgen!!! *O*

http://www.ibtimes.com/pu(...)-puerto-rico-2061630

That's great, it starts with an earthquake, birds and
snakes, an aeroplane and Lenny Bruce is not afraid.
Eye of a hurricane, listen to yourself churn - world
serves its own needs, dummy serve your own needs. Feed
it off an aux speak, grunt, no, strength, Ladder
start to clatter with fear fight down height. Wire
in a fire, representing seven games, a government
for hire and a combat site. Left of west and coming in
a hurry with the furies breathing down your neck. Team
by team reporters baffled, trumped, tethered cropped.
Look at that low playing! Fine, then. Uh oh,
overflow, population, common food, but it'll do. Save
yourself, serve yourself. World serves its own needs,
listen to your heart bleed dummy with the rapture and
the revered and the right, right. You vitriolic,
patriotic, slam, fight, bright light, feeling pretty
psyched.

En nu allemaal!!! *O*

It's the end of the world as we know it.
It's the end of the world as we know it and I feel fine.
*O*
pi_156080405
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:39 schreef theguyver het volgende:

[ afbeelding ]

psyched.

En nu allemaal!!! *O*

*O*
Ik spaar liever mn stembanden :@
Moet straks nog wel voluit AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH kunnen schreeuwen.
  maandag 14 september 2015 @ 15:53:37 #288
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156080516
quote:

[ afbeelding ]

psyched.

En nu allemaal!!! *O*

*O*
Ik blijf toch maar de beurs volgen want in je link staat het volgende:

"There is no scientific basis -- not one shred of evidence -- that an asteroid or any other celestial object will impact Earth on those dates," Paul Chodas, manager of NASA's Near-Earth Object office at the Jet Propulsion Laboratory, said in a statement. If an object that large were approaching Earth, NASA would have spotted it a long time ago

Maar ja wat weet Never A Straight Answer er nu van, toch maar een slag om de arm houden dan. >:)
pi_156080615
quote:
* knip *

En nu allemaal!!! *O*

*O*
Gaaf nummer

Hier een cartoon voor dit topic. Vandaag kan het nog dus geniet ervan zolang het nog duurt.
  maandag 14 september 2015 @ 15:58:15 #290
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156080624
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:50 schreef Gloorbek het volgende:

[..]

Moet straks nog wel voluit AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH kunnen schreeuwen.
Wat kometen en zo betreft is het toch volledig kansloos als het gebeurt dus dan ga ik gewoon op mijn balkonnetje staan met een biertje en dan hoop ik maar dat ik wel een beetje op ground zero zit en het snel voorbij is.

Economische narigheid en dan ook op een bepaalde datum die voorspeld is kan je gewoon niet anders dan op menselijk handelen neer laten komen.
Vrijheid
  maandag 14 september 2015 @ 16:06:05 #291
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156080845
quote:
11s.gif Op maandag 14 september 2015 15:53 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik blijf toch maar de beurs volgen want in je link staat het volgende:

"There is no scientific basis -- not one shred of evidence -- that an asteroid or any other celestial object will impact Earth on those dates," Paul Chodas, manager of NASA's Near-Earth Object office at the Jet Propulsion Laboratory, said in a statement. If an object that large were approaching Earth, NASA would have spotted it a long time ago

Maar ja wat weet Never A Straight Answer er nu van, toch maar een slag om de arm houden dan. >:)
NASA is niet het enige ruimtevaart instituut he.
Er zijn er nog tig meer!

Maar goed end of the world party :7 :9

quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:50 schreef Gloorbek het volgende:

[..]

Als die impact dichtbij is dan krijg je niet eens de kans om dat te gillen.

vanaf 10 min *O*
pi_156080924
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 15:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat kometen en zo betreft is het toch volledig kansloos als het gebeurt dus dan ga ik gewoon op mijn balkonnetje staan met een biertje en dan hoop ik maar dat ik wel een beetje op ground zero zit en het snel voorbij is.

Economische narigheid en dan ook op een bepaalde datum die voorspeld is kan je gewoon niet anders dan op menselijk handelen neer laten komen.
Word gek van die onzekerheid, zul je net zien is het zo ver is mn bier op :(
  maandag 14 september 2015 @ 16:14:40 #293
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156081085
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 16:08 schreef Gloorbek het volgende:

[..]

Dan doe je iets niet goed?
Laatste centen besteden aan extra pils!
De Jumbo heeft het momenteel in de aanbiending, ik zie een connectie 8-)

Grolsch of Jupiler pilsner
Actieprijs 9,49

http://www.jumbo.com/aanb(...)Xa9scCFVQpjgodLUoLvA

en anders voor paniek situaties http://www.alexbierservice.nl/
  maandag 14 september 2015 @ 16:15:56 #294
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156081121
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 16:08 schreef Gloorbek het volgende:

[..]

Als je vanavond nou gewoon bier haalt dan moet er morgen toch wel iets over zijn?
Vrijheid
pi_156081124
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 16:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dan doe je iets niet goed?
Laatste centen besteden aan extra pils!
De Jumbo heeft het momenteel in de aanbiending, ik zie een connectie 8-)

Grolsch of Jupiler pilsner
Actieprijs 9,49

http://www.jumbo.com/aanb(...)Xa9scCFVQpjgodLUoLvA

en anders voor paniek situaties http://www.alexbierservice.nl/
Grolsch of Jupiler als galgenmaal willen _O-
pi_156081325
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 16:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je vanavond nou gewoon bier haalt dan moet er morgen toch wel iets over zijn?
:{w doe alleen op vrijdag boodschappen, vaker dan één keer in de week buiten komen :')
  maandag 14 september 2015 @ 16:22:18 #297
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156081340
Nou, de beurzen doen vooralsnog niet te gek, gewoon een beetje business as usual. Hopen dat het zo blijft.
Vrijheid
  maandag 14 september 2015 @ 16:23:04 #298
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156081357
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 16:21 schreef Gloorbek het volgende:

[..]

:{w doe alleen op vrijdag boodschappen, vaker dan één keer in de week buiten komen :')
Als je dan toch hardcore binnenblijven bent doe dan je boodschappen bij ah.nl 8-).
Vrijheid
  maandag 14 september 2015 @ 16:27:02 #299
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156081508
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 16:22 schreef jogy het volgende:
Nou, de beurzen doen vooralsnog niet te gek, gewoon een beetje business as usual. Hopen dat het zo blijft.
De Rabbijn heeft nog niet op zijn toeter geblazen. >:)
  maandag 14 september 2015 @ 16:28:20 #300
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156081548
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 16:27 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

De Rabbijn heeft nog niet op zijn toeter geblazen. >:)
Goed punt! Zal daar een livestream van komen? :@.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')