abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 18:28:32 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156713979
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 16:29 schreef jogy het volgende:

[..]

Same here, door de harde data die altijd stilletjes voor gingen zonder enige actie in de echte wereld ben ik het minder serieus gaan nemen. Één uitzondering was in 2007(?) toen Icesave crashte en IJsland met zich mee nam en daarna de sub-prime hypotheken stinkend aan het licht kwamen waardoor één van de grootste banken in de VS omviel en er honderden banken financiele steun nodig hadden, deze was tot op de dag nauwkeurig juist voorspeld(/gegokt?) door de mensen van halfpasthuman.com met hun webbots, dat heeft mijn 'geloof' wel met een paar jaar verlengd :'). En nog steeds heb ik wel een zwak voor economische voorspellingen, juist omdat het economische stelsel de ideale stok is om mee te slaan als je de macht er voor hebt.
Van de voorspellingen zal er zo nu en dan 1 tussendoorkomen die wel goed is, dit heeft meer te maken met kans berekeningen en goed vooruitzien ( vooral finacieel)
Als we hier in de OP kijken had een van de voorspellingen zo'n beetje uit moeten komen (kans berekening)
Maar let op dan krijg je het hele "zie je wel "verhaal, er word dan niet meer gekeken naar de tig onjuiste voorspellingen maar alleen de gene die wel klopt.
Dat 99% onjuist is dat maakt dan geen ene reet meer uit!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156714013
Ach, het is wachten op het volgende topic wat weer iets voorspeld. Wat ik dan wel weer redelijk bizar vind zijn die illuminati kaarten deck. Of is dat al eens gedebunked?
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 18:42:58 #203
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156714211
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 18:30 schreef Scrummie het volgende:
Ach, het is wachten op het volgende topic wat weer iets voorspeld. Wat ik dan wel weer redelijk bizar vind zijn die illuminati kaarten deck. Of is dat al eens gedebunked?
Die blijven mij ook nog steeds verbazen.
Nu is het wel zo dat er zo'n 300 kaarten van zijn.
en we zien maar een handje vol..
Ik heb deze set al eens geprobeerd te bestellen maar het i s heel moeilijk om nog aan te komen, ik ben zo benieuwd naar de rest!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156725078
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 18:30 schreef Scrummie het volgende:
die is jaren geleden debunked.
Valt beetje in hetzelfde stramien als het dollarbiljet dat je zo kunt vouwen dat de gebeurtenissen van 911 naar voren komen, of bewijs in hiërogliefen dat Egypte is bezocht door ruimtewezens: men ziet er in wat men er in wil zien.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_156738509
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 02:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

die is jaren geleden debunked.
Valt beetje in hetzelfde stramien als het dollarbiljet dat je zo kunt vouwen dat de gebeurtenissen van 911 naar voren komen, of bewijs in hiërogliefen dat Egypte is bezocht door ruimtewezens: men ziet er in wat men er in wil zien.
Dat vind ik in dit geval niet debunken eerlijk gezegd; je kan het zo brengen idd, maar juist het feit dat een illuminati kaartspel diverse 'voorspellingen' doet vind ik apart. Al weet ik niet hoeveel kaarten er in zitten en wat de rest van de kaarten is.
pi_156750280
De kaarten vind je gewoon op internet. Is een reeks van meer dan 500 kaarten.
Bij de twin towers staat 'nuke', daarnaast zijn het 2 flatgebouwen naast elkaar die verder geen gelijkenis vertonen met de twin towers.
Dus dat komt niet goed overeen.
Bij de pentagon zie je een grote rode wolk uit het centrum omhoog komen. Meer niet. De kaart betreft bovendien geen terrorisme.

Dus je moet wat creatief zijn wil je dat ombuiten tot een voorspelling van de aanslagen.
Beetje zoals de creatieve manier waarop De Simpsons en Back to the Future 911 ook hebben voorspeld...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:59:15 #207
249559 crew  Lavenderr
pi_156875030
In september kan niet meer maar in oktober wel als dit uitkomt:

'60 mln doden bij aardbeving morgen'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')