abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:44:24 #176
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156661716
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja maar ik zit op school :D
Dan ga je zelf aan het bier en geef je die kinderen gewoon Radler 0% :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:28:47 #177
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156662370
quote:
6s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:44 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan ga je zelf aan het bier en geef je die kinderen gewoon Radler 0% :).
:{ Eh, hoe vaak hadden de voorspellers het mis met het einde der wereld?

"synthercell modus on"
tenzij we nu in de matrix zitten en deze is al een paar keer gereset
"synthercell modus off"

Als we morgen nog leven moet ik aan het schoolbestuur uitleg geven waarom 8 tot 12 jarige kinderen aan het bier zitten ( ook al is het alcohol vrij )
what a year!, and its only Januari!
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:31:46 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156662415
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:28 schreef theguyver het volgende:

Als we morgen nog leven moet ik aan het schoolbestuur uitleg geven waarom 8 tot 12 jarige kinderen aan het bier zitten ( ook al is het alcohol vrij )
Duh, omdat die circa 8 tot 12 kinderen jarig waren, natuurlijk!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:33:56 #179
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156662456
quote:

[..]

"synthercell modus on"
"synthercell modus off"

Je moet er wel een beetje vertrouwen in hebben hoor. Vergeet niet foto's te maken en hier te posten.

Vrijheid
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:57:56 #180
269692 Divje
brr brr patapim
pi_156662883
quote:

[..]

"synthercell modus on"
"synthercell modus off"

Je moet ze toch voorbereiden op het grote-mensen leven? Kunnen ze alvast wennen aan het op de bank hangen met een blik Schültenbrau in de ene hand, een shaggie in de andere, 3 honden en een vrouw genaamd Anita (zal tegen die tijd wel Shanee'Qa / Mercedes zijn) ^O^
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 7 oktober 2015 @ 11:39:23 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156663493
quote:
12s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:57 schreef Divje het volgende:

[..]

Je moet ze toch voorbereiden op het grote-mensen leven? Kunnen ze alvast wennen aan het op de bank hangen met een blik Schültenbrau in de ene hand, een shaggie in de andere, 3 honden en een vrouw genaamd Anita (zal tegen die tijd wel Shanee'Qa / Mercedes zijn) ^O^
Ik heb het met de kinderen meer over dat vroeger alles beter was :+
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Je moet er wel een beetje vertrouwen in hebben hoor. Vergeet niet foto's te maken en hier te posten.

[ afbeelding ]
nope!
quote:
14s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Duh, omdat die circa 8 tot 12 kinderen jarig waren, natuurlijk!
Ik houd het wel bij een zakje snoep :P
  woensdag 7 oktober 2015 @ 11:49:51 #182
269692 Divje
brr brr patapim
pi_156663652
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik heb het met de kinderen meer over dat vroeger alles beter was :+

Daar is niks van gelogen! :D
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 7 oktober 2015 @ 14:39:34 #183
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_156667118
We gaan er alweer aan vandaag!!

http://oct7thlastday.com/
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
  Moderator woensdag 7 oktober 2015 @ 18:57:47 #184
249559 crew  Lavenderr
pi_156672247
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:39 schreef Roland_Deschain het volgende:
We gaan er alweer aan vandaag!!

http://oct7thlastday.com/
We zijn er nog steeds! Zeiden ze ook hoe laat ongeveer?
  woensdag 7 oktober 2015 @ 19:06:48 #185
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_156672467
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We zijn er nog steeds! Zeiden ze ook hoe laat ongeveer?
Rond 23:42 :Y
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
  Moderator woensdag 7 oktober 2015 @ 19:17:04 #186
249559 crew  Lavenderr
pi_156672725
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:06 schreef Roland_Deschain het volgende:

[..]

Oh god, dus het kan nog steeds oO<
  woensdag 7 oktober 2015 @ 21:34:16 #187
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156677173
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:06 schreef Roland_Deschain het volgende:

[..]

tjsa, als het iets later zou zijn .....dan is het 8 oct
Ben bang dat ik tot de "left behind" figuren zal behoren....zoals altijd :'(
There is only one religion
pi_156683729
Inmiddels is het oktober.
Welke poep heeft de ventilator geraakt?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 8 oktober 2015 @ 18:39:23 #189
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_156693585
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 09:03 schreef Wantie het volgende:
Inmiddels is het oktober.
Welke poep heeft de ventilator geraakt?
Volg de actualiteiten dan hoef je ook niet van die domme vragen te stellen :|W
pi_156695131
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:39 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Misschien toch nog kans xD

Misschien toch nog een apocalyps
  donderdag 8 oktober 2015 @ 20:03:58 #191
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_156695639
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:44 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Misschien toch nog kans xD

Misschien toch nog een apocalyps
We hebben een lopende apocalyps welke gewoon een realiteit is, ze heet: Angela Merkel
pi_156695996
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 20:03 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

We hebben een lopende apocalyps welke gewoon een realiteit is, ze heet: Angela Merkel
Frau Merkel is goed bezig :N
pi_156696503
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 20:03 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Kut deze hits hard.
pi_156704140
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:39 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

je weet er dus geen te noemen....
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 14:47:03 #195
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156710945

Nou hebben we weer eens een keer een datum gehad gebeurd er weer niks..
Plus een lijst met overige gebeurtenissen maar is er nu wel iets veranderd?

Plus ik vind het geen problemen hoor al die doomsday datum's kan me elke keer weer van de planeet zuipen en dat als excuus opgeven,
pi_156712233
Zal ik eens wat vertellen? Dit soort datums, waar ik een periode terug wel in geloofde heeft er voor mij voor gezorgd dat ik juist minder ben gaan geloven van welke conspiracy dan ook. Al die valse voorspellingen, valse bangmakerij, heeft mij doen inzien dat het meer is. En dan bedoel ik; ik trap er minder snel in. Ik zoek meer zelf uit, ga meer uit van wat 'echt' is of als 'echt' word gezien. Als het daadwerkelijk uit de klauwen loopt merken we het vanzelf.

Pakweg een jaar of 2 geleden volgde ik wel al die zogenaamde data waarvan het 'deze keer echt gaat gebeuren!' en nouja, ik maakte me wel zorgen zeg maar. Niet dat het me beïnvloede ofzo, dat dan ook weer niet, maar na al die valse data ben ik er geen meer van gaan geloven, en ben ik ook niet meer gaan geloven in allerlei ver gezochte theorieën, die vaak achteraf, als je verder kijkt, 9 van de 10 keer ook onzin blijken te zijn.

Ik geloof zeker wel dat er 'meer' speelt dan wat we zien, overal ter wereld. Ik geloof ook zeker nog in een soort van illuminati waar wij niet weten wat ze allemaal controleren. Ik geloof ook zeker dat er media manipulatie is en dat er veel mensen worden beïnvloed door 'de media'. Maar; ik geloof ook dat bij die 'veel mensen' het percentage 'complot theoristen' net zo hoog is als bij de niet complotters. Bedoel, we zien hier in BNW van beide kampen de beste voorbeelden..
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 16:29:28 #197
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156712607
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 16:04 schreef Scrummie het volgende:
Zal ik eens wat vertellen? Dit soort datums, waar ik een periode terug wel in geloofde heeft er voor mij voor gezorgd dat ik juist minder ben gaan geloven van welke conspiracy dan ook. Al die valse voorspellingen, valse bangmakerij, heeft mij doen inzien dat het meer is. En dan bedoel ik; ik trap er minder snel in. Ik zoek meer zelf uit, ga meer uit van wat 'echt' is of als 'echt' word gezien. Als het daadwerkelijk uit de klauwen loopt merken we het vanzelf.

Pakweg een jaar of 2 geleden volgde ik wel al die zogenaamde data waarvan het 'deze keer echt gaat gebeuren!' en nouja, ik maakte me wel zorgen zeg maar. Niet dat het me beïnvloede ofzo, dat dan ook weer niet, maar na al die valse data ben ik er geen meer van gaan geloven, en ben ik ook niet meer gaan geloven in allerlei ver gezochte theorieën, die vaak achteraf, als je verder kijkt, 9 van de 10 keer ook onzin blijken te zijn.

Ik geloof zeker wel dat er 'meer' speelt dan wat we zien, overal ter wereld. Ik geloof ook zeker nog in een soort van illuminati waar wij niet weten wat ze allemaal controleren. Ik geloof ook zeker dat er media manipulatie is en dat er veel mensen worden beïnvloed door 'de media'. Maar; ik geloof ook dat bij die 'veel mensen' het percentage 'complot theoristen' net zo hoog is als bij de niet complotters. Bedoel, we zien hier in BNW van beide kampen de beste voorbeelden..
Same here, door de harde data die altijd stilletjes voor gingen zonder enige actie in de echte wereld ben ik het minder serieus gaan nemen. Één uitzondering was in 2007(?) toen Icesave crashte en IJsland met zich mee nam en daarna de sub-prime hypotheken stinkend aan het licht kwamen waardoor één van de grootste banken in de VS omviel en er honderden banken financiele steun nodig hadden, deze was tot op de dag nauwkeurig juist voorspeld(/gegokt?) door de mensen van halfpasthuman.com met hun webbots, dat heeft mijn 'geloof' wel met een paar jaar verlengd :'). En nog steeds heb ik wel een zwak voor economische voorspellingen, juist omdat het economische stelsel de ideale stok is om mee te slaan als je de macht er voor hebt.
Vrijheid
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 18:11:13 #198
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156713773
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 16:04 schreef Scrummie het volgende:

Uhu, mooi voorbeeld is MH17 hoe veel partijen elkaar de schuld in de schoenen proberen te schuiven!

Ik kan me hier wel aardig in vinden.
Zoals ik vaak al aangeef de waarheid zal ergens in het midden liggen, en je moet beide kanten van het verhaal weten om er een wat beter beeld van te krijgen zodat je je eigen oordeel er over kan vellen!
pi_156713919
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 16:29 schreef jogy het volgende:

[..]

Same here, door de harde data die altijd stilletjes voor gingen zonder enige actie in de echte wereld ben ik het minder serieus gaan nemen. Één uitzondering was in 2007(?) toen Icesave crashte en IJsland met zich mee nam en daarna de sub-prime hypotheken stinkend aan het licht kwamen waardoor één van de grootste banken in de VS omviel en er honderden banken financiele steun nodig hadden, deze was tot op de dag nauwkeurig juist voorspeld(/gegokt?) door de mensen van halfpasthuman.com met hun webbots, dat heeft mijn 'geloof' wel met een paar jaar verlengd :'). En nog steeds heb ik wel een zwak voor economische voorspellingen, juist omdat het economische stelsel de ideale stok is om mee te slaan als je de macht er voor hebt.
Economische voorspellingen zijn dan ook nog het meest serieus te nemen, want dagelijks word daar genoeg geld mee verdient :P. Al geloof ik dan weer niet in de voorspellingen dat een brood 'over X weken 30 euro kost!'. Tuurlijk, het kán een keer gebeuren, maar dat word elke X weken wel een keer voorspelt dat het vast een keer raak zal zijn. Ooit. :P.

Dat webbots gebeuren heb ik destijds helemaal niet mee gekregen, sowieso volgde ik financiele markten destijds helemaal niet. Maar wel interessant, die webbots, überhaupt. Draaien die dingen nog steeds?
pi_156713954
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 18:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

Uhu, mooi voorbeeld is MH17 hoe veel partijen elkaar de schuld in de schoenen proberen te schuiven!

Ik kan me hier wel aardig in vinden.
Zoals ik vaak al aangeef de waarheid zal ergens in het midden liggen, en je moet beide kanten van het verhaal weten om er een wat beter beeld van te krijgen zodat je je eigen oordeel er over kan vellen!
Zeker is MH17 daar een mooi voorbeeld van ja, qua media. Bellingcat zou (niet gezien nog) vandaag dacht ik weer een report uitbrengen over MH17 en de Russische betrokkenheid; Elliot Higgins van Bellingcat werd *ineens* vanuit Russia Today de afgelopen dagen compleet zwartgemaakt, het zou een leugenaar zijn, etc. Complotters vallen 'm ook aan (want USA = evil, Rusland = Goddelijk, dus alles wat anti Rusland is is per definitie slecht).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')