Dan ga je zelf aan het bier en geef je die kinderen gewoon Radler 0%quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan ga je zelf aan het bier en geef je die kinderen gewoon Radler 0%.
Duh, omdat die circa 8 tot 12 kinderen jarig waren, natuurlijk!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:28 schreef theguyver het volgende:
Als we morgen nog leven moet ik aan het schoolbestuur uitleg geven waarom 8 tot 12 jarige kinderen aan het bier zitten ( ook al is het alcohol vrij )
Je moet er wel een beetje vertrouwen in hebben hoor. Vergeet niet foto's te maken en hier te posten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:28 schreef theguyver het volgende:
[..]Eh, hoe vaak hadden de voorspellers het mis met het einde der wereld?
"synthercell modus on"
tenzij we nu in de matrix zitten en deze is al een paar keer gereset
"synthercell modus off"
Als we morgen nog leven moet ik aan het schoolbestuur uitleg geven waarom 8 tot 12 jarige kinderen aan het bier zitten ( ook al is het alcohol vrij )
Je moet ze toch voorbereiden op het grote-mensen leven? Kunnen ze alvast wennen aan het op de bank hangen met een blik Schültenbrau in de ene hand, een shaggie in de andere, 3 honden en een vrouw genaamd Anita (zal tegen die tijd wel Shanee'Qa / Mercedes zijn)quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:28 schreef theguyver het volgende:
[..]Eh, hoe vaak hadden de voorspellers het mis met het einde der wereld?
"synthercell modus on"
tenzij we nu in de matrix zitten en deze is al een paar keer gereset
"synthercell modus off"
Ik heb het met de kinderen meer over dat vroeger alles beter wasquote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Je moet ze toch voorbereiden op het grote-mensen leven? Kunnen ze alvast wennen aan het op de bank hangen met een blik Schültenbrau in de ene hand, een shaggie in de andere, 3 honden en een vrouw genaamd Anita (zal tegen die tijd wel Shanee'Qa / Mercedes zijn)
nope!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Je moet er wel een beetje vertrouwen in hebben hoor. Vergeet niet foto's te maken en hier te posten.
[ afbeelding ]
Ik houd het wel bij een zakje snoepquote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duh, omdat die circa 8 tot 12 kinderen jarig waren, natuurlijk!
Daar is niks van gelogen!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb het met de kinderen meer over dat vroeger alles beter was
We zijn er nog steeds! Zeiden ze ook hoe laat ongeveer?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:39 schreef Roland_Deschain het volgende:
We gaan er alweer aan vandaag!!
http://oct7thlastday.com/
Rond 23:42quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zijn er nog steeds! Zeiden ze ook hoe laat ongeveer?
tjsa, als het iets later zou zijn .....dan is het 8 octquote:
Volg de actualiteiten dan hoef je ook niet van die domme vragen te stellenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:03 schreef Wantie het volgende:
Inmiddels is het oktober.
Welke poep heeft de ventilator geraakt?
Misschien toch nog kans xDquote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:39 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Volg de actualiteiten dan hoef je ook niet van die domme vragen te stellen![]()
We hebben een lopende apocalyps welke gewoon een realiteit is, ze heet: Angela Merkelquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:44 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Misschien toch nog kans xD
Misschien toch nog een apocalyps
Frau Merkel is goed bezigquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:03 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
We hebben een lopende apocalyps welke gewoon een realiteit is, ze heet: Angela Merkel
Kut deze hits hard.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:03 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
We hebben een lopende apocalyps welke gewoon een realiteit is, ze heet: Angela Merkel
je weet er dus geen te noemen....quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:39 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Volg de actualiteiten dan hoef je ook niet van die domme vragen te stellen![]()
Same here, door de harde data die altijd stilletjes voor gingen zonder enige actie in de echte wereld ben ik het minder serieus gaan nemen. Één uitzondering was in 2007(?) toen Icesave crashte en IJsland met zich mee nam en daarna de sub-prime hypotheken stinkend aan het licht kwamen waardoor één van de grootste banken in de VS omviel en er honderden banken financiele steun nodig hadden, deze was tot op de dag nauwkeurig juist voorspeld(/gegokt?) door de mensen van halfpasthuman.com met hun webbots, dat heeft mijn 'geloof' wel met een paar jaar verlengdquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:04 schreef Scrummie het volgende:
Zal ik eens wat vertellen? Dit soort datums, waar ik een periode terug wel in geloofde heeft er voor mij voor gezorgd dat ik juist minder ben gaan geloven van welke conspiracy dan ook. Al die valse voorspellingen, valse bangmakerij, heeft mij doen inzien dat het meer is. En dan bedoel ik; ik trap er minder snel in. Ik zoek meer zelf uit, ga meer uit van wat 'echt' is of als 'echt' word gezien. Als het daadwerkelijk uit de klauwen loopt merken we het vanzelf.
Pakweg een jaar of 2 geleden volgde ik wel al die zogenaamde data waarvan het 'deze keer echt gaat gebeuren!' en nouja, ik maakte me wel zorgen zeg maar. Niet dat het me beïnvloede ofzo, dat dan ook weer niet, maar na al die valse data ben ik er geen meer van gaan geloven, en ben ik ook niet meer gaan geloven in allerlei ver gezochte theorieën, die vaak achteraf, als je verder kijkt, 9 van de 10 keer ook onzin blijken te zijn.
Ik geloof zeker wel dat er 'meer' speelt dan wat we zien, overal ter wereld. Ik geloof ook zeker nog in een soort van illuminati waar wij niet weten wat ze allemaal controleren. Ik geloof ook zeker dat er media manipulatie is en dat er veel mensen worden beïnvloed door 'de media'. Maar; ik geloof ook dat bij die 'veel mensen' het percentage 'complot theoristen' net zo hoog is als bij de niet complotters. Bedoel, we zien hier in BNW van beide kampen de beste voorbeelden..
Uhu, mooi voorbeeld is MH17 hoe veel partijen elkaar de schuld in de schoenen proberen te schuiven!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:04 schreef Scrummie het volgende:
Zal ik eens wat vertellen? Dit soort datums, waar ik een periode terug wel in geloofde heeft er voor mij voor gezorgd dat ik juist minder ben gaan geloven van welke conspiracy dan ook. Al die valse voorspellingen, valse bangmakerij, heeft mij doen inzien dat het meer is. En dan bedoel ik; ik trap er minder snel in. Ik zoek meer zelf uit, ga meer uit van wat 'echt' is of als 'echt' word gezien. Als het daadwerkelijk uit de klauwen loopt merken we het vanzelf.
Pakweg een jaar of 2 geleden volgde ik wel al die zogenaamde data waarvan het 'deze keer echt gaat gebeuren!' en nouja, ik maakte me wel zorgen zeg maar. Niet dat het me beïnvloede ofzo, dat dan ook weer niet, maar na al die valse data ben ik er geen meer van gaan geloven, en ben ik ook niet meer gaan geloven in allerlei ver gezochte theorieën, die vaak achteraf, als je verder kijkt, 9 van de 10 keer ook onzin blijken te zijn.
Ik geloof zeker wel dat er 'meer' speelt dan wat we zien, overal ter wereld. Ik geloof ook zeker nog in een soort van illuminati waar wij niet weten wat ze allemaal controleren. Ik geloof ook zeker dat er media manipulatie is en dat er veel mensen worden beïnvloed door 'de media'. Maar; ik geloof ook dat bij die 'veel mensen' het percentage 'complot theoristen' net zo hoog is als bij de niet complotters. Bedoel, we zien hier in BNW van beide kampen de beste voorbeelden..
Economische voorspellingen zijn dan ook nog het meest serieus te nemen, want dagelijks word daar genoeg geld mee verdientquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Same here, door de harde data die altijd stilletjes voor gingen zonder enige actie in de echte wereld ben ik het minder serieus gaan nemen. Één uitzondering was in 2007(?) toen Icesave crashte en IJsland met zich mee nam en daarna de sub-prime hypotheken stinkend aan het licht kwamen waardoor één van de grootste banken in de VS omviel en er honderden banken financiele steun nodig hadden, deze was tot op de dag nauwkeurig juist voorspeld(/gegokt?) door de mensen van halfpasthuman.com met hun webbots, dat heeft mijn 'geloof' wel met een paar jaar verlengd. En nog steeds heb ik wel een zwak voor economische voorspellingen, juist omdat het economische stelsel de ideale stok is om mee te slaan als je de macht er voor hebt.
Zeker is MH17 daar een mooi voorbeeld van ja, qua media. Bellingcat zou (niet gezien nog) vandaag dacht ik weer een report uitbrengen over MH17 en de Russische betrokkenheid; Elliot Higgins van Bellingcat werd *ineens* vanuit Russia Today de afgelopen dagen compleet zwartgemaakt, het zou een leugenaar zijn, etc. Complotters vallen 'm ook aan (want USA = evil, Rusland = Goddelijk, dus alles wat anti Rusland is is per definitie slecht).quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Uhu, mooi voorbeeld is MH17 hoe veel partijen elkaar de schuld in de schoenen proberen te schuiven!
Ik kan me hier wel aardig in vinden.
Zoals ik vaak al aangeef de waarheid zal ergens in het midden liggen, en je moet beide kanten van het verhaal weten om er een wat beter beeld van te krijgen zodat je je eigen oordeel er over kan vellen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |