Nice age.quote:
Ik ga weer eigen bier brouwen....zou klaar zijn voor 't nieuwe jaar.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:13 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
o.a. vegetariërs ja maar ook vele andere voedseldeskundigen, maarre we wijken nu wel heel erg van het topic af natuurlijk, of we moeten het over blikvoer gaan hebben. Bananen zijn erg lekker trouwens en helemaal niet zoet en zo zijn er nog wel meer fruitsoorten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
De invasie van de moslims in europa is druk aan de gang. ( iets met 9/11)quote:Op donderdag 10 september 2015 09:03 schreef theguyver het volgende:
Het er zich al iets voorgedaan?
We zijn al voor 1/3 de maand in!
Het begint overmorgen pas met een complete meltdown van het monetaire stelsel schijnbaar en daar komt dan een paar dagen tot een week later een extinction level event overheen in de vorm van een of meerdere kometen die te pletter zullen slaan op de aarde.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:03 schreef theguyver het volgende:
Het er zich al iets voorgedaan?
We zijn al voor 1/3 de maand in!
mooi, een kwartje. enjoy!quote:
Het begint bij de KPN waar je een contract verlengt en die je vervolgens afsluiten zodat je geen internet meer hebt op je mobiel.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het begint overmorgen pas met een complete meltdown van het monetaire stelsel schijnbaar en daar komt dan een paar dagen tot een week later een extinction level event overheen in de vorm van een of meerdere kometen die te pletter zullen slaan op de aarde.
Gekkigheid allemaal.
Dat deze maand maar vlug voorbij is en hopelijk dat er niks gebeurd
Het is de schuld van de Rabobank!quote:Op donderdag 10 september 2015 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het begint bij de KPN waar je een contract verlengt en die je vervolgens afsluiten zodat je geen internet meer hebt op je mobiel.
Dat voelt ook als een komeet die te pletter slaaten het maakt je ook duidelijk hoe afhankelijk je inmiddels bent van internet.
Ja, ze zijn niet goedkoop en blijkbaar denken ze dat als je een abonnement verlengt dat dat betekent dat je het stopzetquote:Op donderdag 10 september 2015 21:02 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank!![]()
Ik had je nog niet gemist......maar welkom back
KPN is ook een duur k*tbedrijf![]()
[ afbeelding ]
Nou nee, deze maand gaat de geschiedenisboeken niet in als rustig vermoed ik met alle onrust in Europa.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:39 schreef Revolution-NL het volgende:
En zo gaat September weer stilletjes voorbij
Ben bang dat je zomaar gelijk zou kunnen krijgenquote:Op donderdag 10 september 2015 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nee, deze maand gaat de geschiedenisboeken niet in als rustig vermoed ik met alle onrust in Europa.
CERN gaat ons beschermenquote:Op vrijdag 11 september 2015 09:29 schreef theguyver het volgende:
15 september gaan we allemaal dood!
maar dan moeten we eerst deze impact overleven
quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
forcefield?
http://home.web.cern.ch/a(...)firm-existence-force
gewoon even opletten of de wereldleiders er ook van bewust zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:12 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]![]()
Met als collateral damage een gelijke schade als een EMP... een total blackout
Volgens mij had ik iets voorbij zien komen dat regeringsleiders etc. rond deze tijd een meeting hebben in een complex wat EMP proof is
Doe eens een bron. Dat is de eerste keer dat ik dat hoorquote:Op vrijdag 11 september 2015 11:12 schreef Revolution-NL het volgende:
Volgens mij had ik iets voorbij zien komen dat regeringsleiders etc. rond deze tijd een meeting hebben in een complex wat EMP proof is
Volgens mij werd dit in deze video aangehaaldquote:Op vrijdag 11 september 2015 11:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Doe eens een bron. Dat is de eerste keer dat ik dat hoor
Iets van 'verschoning' oid? alle schulden en vetes vergeven oid? (klok klepel verhaal hoor)quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:06 schreef Szikha2 het volgende:
Weten jullie wel wat shmittah betekent eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |