Dat wist ik niet eens , ik kom nu idd tegen dat hij priester is geweest in the church of satan , vandaar dat hij er zoveel van weet , goed dat hij zijn kennis wilt delen , ik eet ook geen vlees sinds 5/6 weken ofzo , teveel dierenleed , helemaal losgeslagen deze wereld tegen mensen dieren en de natuur .quote:Op woensdag 9 september 2015 19:53 schreef totnutoe het volgende:
[..]
ik lees op een ander fora ook over mark passio. je hebt voor en tegenstanders. hij schijnt een voormalig satanist te zijn, geeft ie zelf toe. niet dat het mij wat uitmaakt. en een vegetariėr, nou ja, dat is dan jammer (voor hem)
ik ga toch eens kijken als ik tijd heb
Dat waag ik te betwijfelen, als die 99% de handen ineen slaat en een andere weg wil bewandelen is er niet veel dat de 1% kan doen om ons allemaal tegen te houden.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de 99% weinig tot niets in te brengen heeft.
Dit zou je bereiken door 1 bewustwording en 2 door over te schakelen naar de christ consiousness?quote:Op woensdag 9 september 2015 20:12 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
De chaos is niet wat we willen toch? Degenen die daar baat bij hebben zijn degenen die de touwtjes in handen hebben, niet wij. Dat die machtsstructuur maar mag instorten lijkt me gewenster. En wij (de 99%) zijn degenen die dat kunnen veranderen.
Ff kijken. Oh nee, laat ik het maar niet doen. Zeker weer allemaal BN'ers ?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:04 schreef Ali_boo het volgende:
nl 1 zendt nu: de grens bereikt uit
Verhaal over vluchtelingen en waarom we vooral niet bang hoeven te zijn![]()
Blijkt dat slechts 8% van de mensen er vertrouwen in heeft
Overgrote meerderheid moet er niets van hebben
Ja, dat is waar maar dat gebeurt niet. We worden in slaap gesust want het valt allemaal wel mee en het komt allemaal wel goed.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:04 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen, als die 99% de handen ineen slaat en een andere weg wil bewandelen is er niet veel dat de 1% kan doen om ons allemaal tegen te houden.
Volgens mij komt dat idd meer overeen met wave x. Maar het lijkt er wel een beetje op.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Weet niet meer wanneer precies maar had er al eerder van gehoord . Komt het niet een beetje overeen met dit: http://prepareforchange.net/the-event/
The event komt overeen met wave x of haal ik nu twee dingen door elkaar
vind ik ook, ga het later eens bekijken hoe en watquote:Op woensdag 9 september 2015 20:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens , ik kom nu idd tegen dat hij priester is geweest in the church of satan , vandaar dat hij er zoveel van weet , goed dat hij zijn kennis wilt delen ,
op dat forum waar ik kom zeggen ze dat het helemaal niet goed is om vegetariėr te zijn. men schijnt dierlijke vetten nodig te hebben anders worden we uiteindelijk zwakkerquote:ik eet ook geen vlees sinds 5/6 weken ofzo , teveel dierenleed , helemaal losgeslagen deze wereld tegen mensen dieren en de natuur .
Ja euhh, ik heb ook niet alle antwoorden hey.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:07 schreef Ali_boo het volgende:
Dit zou je bereiken door 1 bewustwording en 2 door over te schakelen naar de christ consiousness?
Zie niet hoe we dit zouden moeten keren
Ja en zo zijn er ook veel mensen die beweren dat je helemaal geen vlees nodig hebt. Ik en een aantal vrienden van me eten al meer dan 10 jaar geen vlees meer en we voelen ons prima. Ik ben ook bijna nooit ziek dus.... Ik vind vlees vies en het stinkt, geef mij maar lekker groenten en fruit.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:28 schreef totnutoe het volgende:
op dat forum waar ik kom zeggen ze dat het helemaal niet goed is om vegetariėr te zijn. men schijnt dierlijke vetten nodig te hebben anders worden we uiteindelijk zwakker
mijn vriendin is vegetarisch, ze wil er niks van weten als ik daar over begin. ze is trouwens regelmatig ziekjes, en ik nooit.
geen idee hoe dat zit maar het vlees smaakt lekker.
Ik denk dat dat wel gaat gebeuren, alleen niet zo heel erg snel misschien. Mij sussen ze niet meer in slaap hoor.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, dat is waar maar dat gebeurt niet. We worden in slaap gesust want het valt allemaal wel mee en het komt allemaal wel goed.
Er zitten bn'ers tussen maar een breed groep mensen komt aan het woord . Van prima aangepaste buitenlanders tot nieuwelingen die hier pas een jaar zitten ( iets te rooskleurig beeld maar ach het is de staatzender)quote:Op woensdag 9 september 2015 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ff kijken. Oh nee, laat ik het maar niet doen. Zeker weer allemaal BN'ers ?
Thx vanavond mijn new age kennis eens opschroevenquote:Op woensdag 9 september 2015 21:19 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat idd meer overeen met wave x. Maar het lijkt er wel een beetje op.
Deze filmpjes leggen het goed uit: (we zitten nu trouwens in het gouden tijdperk, niet brons)![]()
Het is gewoon spelen en gokken met levens. Geen enkele controle op wie er binnenkomt. En de filmpjes die je ziet van de vluchtelingen wekken ook geen hoop op. Wat een bende maken ze. Hoe moet dat hier in godsnaam gaan? Waar moeten al deze mensen heen? We zijn zo'n klein landje en kunnen dit helemaal niet aan.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er zitten bn'ers tussen maar een breed groep mensen komt aan het woord . Van prima aangepaste buitenlanders tot nieuwelingen die hier pas een jaar zitten ( iets te rooskleurig beeld maar ach het is de staatzender)
Die gast die nu aan het woord is moet worden afgeschoten . Ja er is een kans dat Isis strijders er tussen zitten maar hierdoor kan je niet de echte vluchtelingen gaan weigeren. Zonder papieren of Id weet je toch niet met wie je te maken hebt ?
Laat ze maar binnen en hoop op de beste is het boodschap wat ik hoor tussen de regels door
oh, wie dan? vegetariėrs denk ikquote:Op woensdag 9 september 2015 21:43 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja en zo zijn er ook veel mensen die beweren dat je helemaal geen vlees nodig hebt.
ok, dat kanquote:Ik en een aantal vrienden van me eten al meer dan 10 jaar geen vlees meer en we voelen ons prima. Ik ben ook bijna nooit ziek dus.... Ik vind vlees vies en het stinkt, geef mij maar lekker groenten en fruit.![]()
Dont be selfish wish for World peacequote:
You are welcome, alhoewel de filmpjes niet veel met new age te maken hebben, maar wel erg leerzaam.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Thx vanavond mijn new age kennis eens opschroeven
o.a. vegetariėrs ja maar ook vele andere voedseldeskundigen, maarre we wijken nu wel heel erg van het topic af natuurlijk, of we moeten het over blikvoer gaan hebben. Bananen zijn erg lekker trouwens en helemaal niet zoet en zo zijn er nog wel meer fruitsoorten.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:02 schreef totnutoe het volgende:
oh, wie dan? vegetariėrs denk ik
ok, dat kan
fruit is ook bende, veel te zoet allemaal.suikerbommen, kankerzooi. expres zo gekruist. alleen zuur fruit is goed voor ons
ik eet het evengoed niet, nooit gedaan ook
kan jou het schelen of we afwijken. dit is ook belangrijkquote:Op woensdag 9 september 2015 22:13 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
o.a. vegetariėrs ja maar ook vele andere voedseldeskundigen, maarre we wijken nu wel heel erg van het topic af natuurlijk, of we moeten het over blikvoer gaan hebben. Bananen zijn erg lekker trouwens en helemaal niet zoet en zo zijn er nog wel meer fruitsoorten.
Dan kan je beter je ideeen proberen te veranderen.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de 99% weinig tot niets in te brengen heeft.
And you should learn to have a little bit more respect for your elders, you cheeky young devil!quote:
ik ben ouder dan dat broekie wordtquote:Op donderdag 10 september 2015 00:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
And you should learn a little bit more respect for your elders, you cheeky young devil!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |