Het is een verzameling van voorspellingen die op internet te vinden zijn, sommige zijn serieus en anderen wat minder misschien. Er zijn in ieder geval veel gebeurtenissen die samenvallen deze maand. Wat er van waar is en wat niet weten we wellicht over een paar weken. Ik lees al een jaar over gebeurtenissen die in Sept 2015 plaats zouden vinden, dus dacht ik dat is een mooi topic voor BNW en een leuke test om te zien wat er van terecht komt.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:00 schreef MotherFoker het volgende:
Ik dacht eerst een heel serieus topic..... het lijkt nu echt lachwekkend niet aanvallend bedoeld hoor.
Lekker om bij te houden, we krijgen ook een bloed en een supermaan in een avond.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:05 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het is een verzameling van voorspellingen die op internet te vinden zijn, sommige zijn serieus en anderen wat minder misschien. Er zijn in ieder geval veel gebeurtenissen die samenvallen deze maand. Wat er van waar is en wat niet weten we wellicht over een paar weken. Ik lees al een jaar over gebeurtenissen die in Sept 2015 plaats zouden vinden, dus dacht ik dat is een mooi topic voor BNW en een leuke test om te zien wat er van terecht komt.
Jup, staat ook in de OP. Nu is het voor mij tijd om nog even van de superzon te genieten vandaag.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:08 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Lekker om bij te houden, we krijgen ook een bloed en een supermaan in een avond.
Heerlijk ik lig doodziek thuis. Meer in de bnw sc anders worden ze gek hier.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Jup, staat ook in de OP. Nu is het voor mij tijd om nog even van de superzon te genieten vandaag.
Al heel wat gelezen over die 'verlichting' die we zouden gaan mee maken.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:37 schreef Izzy73 het volgende:
O gelukkig, ik zit net wat te goochelen en kom wat zweverig goed nieuws tegen over de komende maand. Sept. Wave X (28 sept.) Volgens een aantal spirituele bronnen zou dat betekenen dat er een tsunami van licht de aarde bereikt, en hierdoor bereiken we een hogere staat van bewustzijn.![]()
Niet mijn woorden hè, ik zal verder wat quotes plaatsen want dat gaat toch makkelijker:
These light energy waves come from the Center of the Cosmos, from Source, God, and they are raising the vibration of everything encountered on their path.
Scientifically, these energy waves have been noticed, measured and described as Gamma waves.
2012 was a Divine cosmic alignment and the official entrance into the new paradigm of the new age. The 888 Lions Gateway relates as well, it was like a threshold we stepped over into the new paradigm… Now the September Wave X Energy is the welcoming party. A full initiation into the new energy.
The energetic wave of September 2015 offers further support in our collective shift into the Golden Age, and the return to Love and Oneness on Planet Earth.
This is an opening, and an opportunity for humanity as a collective consciousness to become more awakened than ever before, and to shift out of the old paradigm of fear, control and manipulation into higher vibrations of LOVE, PEACE, and COOPERATION.
http://www.ask-angels.com(...)cension-energy-wave/
Deze website werpt ook een heel andere blik op de bloedmanen en de shmita:
the Jewish new year is on September 13, and Yom Kippur, the Day of Judgment, is on September 23. This is the day the Pope will meet with President Obama and the next day he will address our Congress. On September 25 he will speak before the United Nations. Then the Harvest full moon will be on September 27th.This will be the final blood moon of the series of four.
We will have an interesting month. I’m looking forward to it because I think the culmination of the waves of love will move us into a much higher energy. Welcome to the New Earth. It’s time to live in the wonder and awe of magic and miracles and to manifest our spiritual gifts. We do live in exciting times. All is well in my World! So Be It!
http://www.the-open-mind.(...)is-the-wave-of-love/
En nog een andere bron:
The earth is moving into a region of the galaxy that is leading to increasing cosmic energies impacting our sun and altering human DNA. It is predicted this will lead to many changes in human society including major disclosures of advanced technologies, secret space programs and extraterrestrial life.
http://zonnews.com/news/6(...)bards-the-earth.html
Nou welkom wave x , mensen moeten echt eens flink wakker geschud worden op deze wereld . Laat die chaos maar komen en laat alles maar instorten wat nu als normaal word gezienquote:Op woensdag 9 september 2015 11:05 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het is een verzameling van voorspellingen die op internet te vinden zijn, sommige zijn serieus en anderen wat minder misschien. Er zijn in ieder geval veel gebeurtenissen die samenvallen deze maand. Wat er van waar is en wat niet weten we wellicht over een paar weken. Ik lees al een jaar over gebeurtenissen die in Sept 2015 plaats zouden vinden, dus dacht ik dat is een mooi topic voor BNW en een leuke test om te zien wat er van terecht komt.
True that overigens. Zeker in de wat meer zweverige regionen is de dood van het menselijke lichaam praktisch 'bijzaak'. Wat dat betreft vind ik ali_kannibali soms best scherp als hij erover begint dat de new age beweging onverschilligheid promoot zodat wanneer er iets dramatisch gebeurd wereldwijd waardoor 90% van de wereld afsterft door wat voor een reden dan ook, het gezien wordt als 'verlichting'. Als ik hem in ieder geal een beetje begrijp (zou zo maar kunnen dat ik er naast zitquote:Op woensdag 9 september 2015 12:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Al heel wat gelezen over die 'verlichting' die we zouden gaan mee maken.
Als het zo zou gaan gebeuren zoals sommigen omschrijven klinkt het heel mooi, en goed.
Alleen heb ik nog al moeite dat vele de bijbel aanhalen en oohjesus pray to the lord ect ect.
Aan de andere kant, stel dat er een energie,straling of wat dan ook deze kant op komt, en stel dat dat zal gebeuren eens in de zoveel duizend jaar.
Dan is het ook wel een mooie theorie dat het juist die straling/verlichting is die elke keer de aarde een opfris beurt geeft.
En dat sterven zal gezien worden als verlichting.
Zomaar een hersenspinsel natuurlijk.
Maar dat is zoveel hier eigenlijk
Zit je daar echt op te wachten? Ik niet. Maar chaos is er al zoals je nu ziet in Europa. Het is een roerig jaar dit jaar.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Nou welkom wave x , mensen moeten echt eens flink wakker geschud worden op deze wereld . Laat die chaos maar komen en laat alles maar instorten wat nu als normaal word gezien
Eigenlijk moet ik bij dit soort uitspraken denken aan de film independence day, het moment waar al die hippie's/truther of hoe je ze ook wilt noemen vrolijk op het dak staan te schreeuwen en de aliens verwelkomen, en dan ineens.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Nou welkom wave x , mensen moeten echt eens flink wakker geschud worden op deze wereld . Laat die chaos maar komen en laat alles maar instorten wat nu als normaal word gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk uit met wat je wenst en wat je denkt dat goed is.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Niet getreurd, dit heeft werkelijk niets met de bijbel te makenquote:Op woensdag 9 september 2015 12:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Alleen heb ik nog al moeite dat vele de bijbel aanhalen en oohjesus pray to the lord ect ect.
Ik heb bij Star Trek het idee dat er een addertje onder het gras zit, maar dat nooit is weer gegeven, Alleen de zonneschijn is te zien.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:24 schreef jogy het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen een globale verpietering door strijd, onkunde en onverschilligheid en een globale destructie die de mensheid niet uitroeit maar daardoor wel op een 'recht pad' komt en richting een Star Trek achtige samenleving gaat dan kies ik toch voor optie twee.
Optie drie waar de mensheid zonder tussenkomst van globale malaise tot zijn verstand komt en het mooi, harmonisch richting een nieuwe manier van samenleven komt heeft mijn voorkeur maar dat zie ik eigenlijk niet zo snel gebeuren.
Ja de chaos is begonnen .quote:Op woensdag 9 september 2015 12:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit je daar echt op te wachten? Ik niet. Maar chaos is er al zoals je nu ziet in Europa. Het is een roerig jaar dit jaar.
Mwoah sommige afleveringen zie je het wel een beetje hoor, dat het allemaal niet perfect is maar het is een utopie op basis van post-grondstof afhankelijkheid dus 90% van de redenen van vraag en aanbod zijn ook al niet meer relevant. Waarom zou je zo'n systeem dan nog in stand houden? Maar ook zonder replicator tech kan je een fijne leefbare samenleving in elkaar flansen denk ik, als je maar begint wanneer de samenleving in zijn totaal nog 'handzaam' is (lees: klein)quote:Op woensdag 9 september 2015 14:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb bij Star Trek het idee dat er een addertje onder het gras zit, maar dat nooit is weer gegeven, Alleen de zonneschijn is te zien.
quote:Op woensdag 9 september 2015 13:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik bij dit soort uitspraken denken aan de film independence day, het moment waar al die hippie's/truther of hoe je ze ook wilt noemen vrolijk op het dak staan te schreeuwen en de aliens verwelkomen, en dan ineens.Chaos is een reset van de huidige orde en dat kan twee kanten opgaan , beter of slechter .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk uit met wat je wenst en wat je denkt dat goed is.
Slechter word het zowiezo het is aan ons of het beter word .
Wat dat plaatje betreft , mensen in het midden oosten maken dat al jaren mee in hun straten en buurten , alleen dan niet door aliens maar door medemensen . Alles wat we nu krijgen hebben we zelf gecreerd en laten creeren door het toe te staan .THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
Op you tube heb je filmpjes van Mark Passio , bijv "new age deception " Hij bespreekt de deceptie in de new age en de wereld die voorkomt dat je ontwaakt tot je ware staat , verlichting .quote:Op woensdag 9 september 2015 12:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Al heel wat gelezen over die 'verlichting' die we zouden gaan mee maken.
Als het zo zou gaan gebeuren zoals sommigen omschrijven klinkt het heel mooi, en goed.
Aan de andere kant, stel dat er een energie,straling of wat dan ook deze kant op komt, en stel dat dat zal gebeuren eens in de zoveel duizend jaar.
Dan is het ook wel een mooie theorie dat het juist die straling/verlichting is die elke keer de aarde een opfris beurt geeft.
En dat sterven zal gezien worden als verlichting.
Zomaar een hersenspinsel natuurlijk.
Maar dat is zoveel hier eigenlijk
ik lees op een ander fora ook over mark passio. je hebt voor en tegenstanders. hij schijnt een voormalig satanist te zijn, geeft ie zelf toe. niet dat het mij wat uitmaakt. en een vegetariër, nou ja, dat is dan jammer (voor hem)quote:Op woensdag 9 september 2015 18:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Op you tube heb je filmpjes van Mark Passio , bijv "new age deception " Hij bespreekt de deceptie in de new age en de wereld die voorkomt dat je ontwaakt tot je ware staat , verlichting .
Daar hoef je niet spiritueel voor te zijn of daarin interesse te hebben , je kan prima rationeel zijn en ontwaken of verlicht zijn . Alles in het huidige systeem op deze wereld is erop gericht om niet te ontwaken en niet je ware staat ( verlichting ) te zien . Alles van hem is een aanrader dus kijk maar of je zin hebt .
Ik ga een poging wagen om het een beetje uit te leggen, ik heb overigens niets met David Icke. Maar met vibraties en frequenties wel, dit is ook waar Nicola Tesla het over had.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
No Worries
Zie wel veel buzzwoorden die David Icke ook gebruikt : Law of One, vibrations, frequensies( of hoe je het ook schrijft)
Dat moet je toch wel een tikje zorgen maken
Beterschap gewenst.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:18 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Heerlijk ik lig doodziek thuis. Meer in de bnw sc anders worden ze gek hier.
De chaos is niet wat we willen toch? Degenen die daar baat bij hebben zijn degenen die de touwtjes in handen hebben, niet wij. Dat die machtsstructuur maar mag instorten lijkt me gewenster. En wij (de 99%) zijn degenen die dat kunnen veranderen.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de 99% weinig tot niets in te brengen heeft.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:12 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
De chaos is niet wat we willen toch? Degenen die daar baat bij hebben zijn degenen die de touwtjes in handen hebben, niet wij. Dat die machtsstructuur maar mag instorten lijkt me gewenster. En wij (de 99%) zijn degenen die dat kunnen veranderen.
Weet niet meer wanneer precies maar had er al eerder van gehoord . Komt het niet een beetje overeen met dit: http://prepareforchange.net/the-event/quote:Op woensdag 9 september 2015 20:02 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik ga een poging wagen om het een beetje uit te leggen, ik heb overigens niets met David Icke. Maar met vibraties en frequenties wel, dit is ook waar Nicola Tesla het over had.
Anyway, het heeft te maken met de Maya kalender en 2012. Tijd heeft 3 dimensies. De 1e dimensie is een dag die bestaat uit nacht, ochtend middag en avond. 's nachts slapen we en in de middag zijn we het meeste wakker. De 2e dimensie van tijd is een jaar: winter, lente, zomer, herfst. Voor veel mensen geld daarbij dat we in de winter minder energie hebben, en in de lente en zomer zijn we meer actief. En er is dus ook een 3e dimensie van tijd, dit heet het grootjaar dat bestaat uit het gouden, zilveren, bronzen en ijzeren tijdperk. In 2012 zijn we van het ijzeren tijdperk overgegaan naar het bronzen tijdperk. Het ijzeren tijdperk is het meest donkere tijdperk waarin de mens het minst verbonden is met waar het werkelijk om draait en een tijdperk waarin oorlog, destructie en onderdrukking de boventoon voert. Daar zijn we nu net uit en zou betekenen dat we wakkerder zijn nu, deze wave X zou dan weer een extra stap zijn naar verlichting en bewustzijn. De elite (illuminati/cabal) hebben dus optimaal gebruik gemaakt van het ijzeren tijdperk en weten dat ze nu in een tijd zijn aanbeland waar het steeds moeilijker gaat worden om hun macht te behouden en dat zou dus een rede kunnen zijn dat ze uit alle macht door blijven gaan met het zaaien van verwarring, angst en onderdrukking. Las net zelfs dat CERN zou proberen om WAVE X af te wenden van de aarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |