1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Zondag,18.00 uur: Turkije - NEDERLAND - Letland - Tsjechië - 20.45 uur: IJsland - Kazachstan - Stand groep A: 1. IJsland 7-18 (15- 3) 2. Tsjechië 7-16 (14- 9) 3. NEDERLAND 7-10 (13- 7) 4. Turkije 7- 9 ( 8- 9) 5. Letland 7- 4 ( 3-14) 6. Kazachstan 7- 1 ( 5-16) |
Bruma okquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:34 schreef Snackman het volgende:
Het roer moet om, alles of niets:
DM: Krul
CV: Bruma
CV: De Vrij
CV: van Dijk
VM: Blind
CM: Klaassen
AM: Sneijder
AM: Wijnaldum
AV: Depay
DS: Huntelaar
AV: Lens
Lens en Depay de vrijheid geven links / rechts
Geen backs we hebben geen bekwame backs op dit moment
En we hebben weer gezien, penalties...... vandaar Krul
Ik dacht dat jouw account was verwijderd.quote:
twitter:OptaJohan twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 10:46:0156% - Only Kazakhstan, Switzerland, Andorra & Luxembourg have recoreded a lower save percentage than Holland in the EURO 2016 quals. Leaks. reageer retweet
Misschien is Cillessen een zwakke doelman.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:47 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 10:46:0156% - Only Kazakhstan, Switzerland, Andorra & Luxembourg have recoreded a lower save percentage than Holland in the EURO 2016 quals. Leaks. reageer retweet
![]()
Neequote:Op vrijdag 4 september 2015 11:26 schreef Oliver23 het volgende:
Stapt Danny Blind op als hij verliest in en tegen Turkije?
Een van die 9 kwalificeert zich rechtstreeks, de andere 8 worden via een gewogen loting aan elkaar gekoppeld, Oranje is bij die loting dan 'geplaatst', dus we zullen landen als Oekraine en Rusland dan wel ontlopen hopelijk, maar een gelopen race is het sowieso niet neequote:Op vrijdag 4 september 2015 13:29 schreef Rickertman96 het volgende:
De huidige nummers 3 op dit moment: Nederland, Israel, Oekraïne, Schotland, Slovenië, Hongarije, Rusland, Noorwegen. Denemarken, ook 3e, telt denk ik niet mee, die zitten in een groep met 5 landen ipv 6 (anders krijg je ook een oneven aantal nummers 3). Correct me if I'm wrong.
Zelfs dat wordt nog spannend, mocht dit uiteraard de definitieve tegenstanders zijn
Is dat een loting? Of de beste nummer 3?quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een van die 9 kwalificeert zich rechtstreeks
De beste nummer 3 van die 9, gebaseerd op wedstrijden tussen de top 5 van elke poulequote:Op vrijdag 4 september 2015 13:33 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Is dat een loting? Of de beste nummer 3?
Nou daar kan Nederland maar niet op hopen dusquote:Op vrijdag 4 september 2015 13:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De beste nummer 3 van die 9, gebaseerd op wedstrijden tussen de top 5 van elke poule
Nee dat gaat Nederland sowieso niet meer worden, al teveel verliespunten. Play-off is echt het maximaal haalbarequote:Op vrijdag 4 september 2015 13:34 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nou daar kan Nederland maar niet op hopen dus
Met na Turkije - Nederland nog...quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zet in op een gelijkspelletje met veel geluk.
Een overwinning ja. Met een gelijkspelletje heb je nog steeds kansen en houd je Turkije voor je, als je verliest sta je 4e.quote:
Ja maar die kans lijkt me dan wel nihil, als je wint is het gat 4 punten, ik zie ze niet én van Kazachstan en Tsjechie verliezenquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:23 schreef Gutanoth het volgende:
Maar als je wint en dan de volgende verliest, heb je dus alsnog kans dat turkije je inhaalt?
En ijsland dan ?quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar die kans lijkt me dan wel nihil, als je wint is het gat 4 punten, ik zie ze niet én van Kazachstan en Tsjechie verliezen
True, je kan van dit Oranje momenteel alles verwachtenquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Krul Tete Riedewald De Vrij Blind Sneijder Van Persie Afellay Depay Huntelaar De Jong |
Riedewald en Tete?, geen slim idee, nog te onervaren.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:51 schreef Saekerhett het volgende:
Opstelling voor zondag jongens?
Dit iets? Met de huidige selectie althans, anders had ik het anders gedaan.
[ code verwijderd ]
Wel aanvallend, maar kom op, je moet goals maken...
Eventueel De Jong eruit en dan Klaassen/Wijnaldum erbij op het middenveld als je iets verdedigender wil spelen.
4-2-3-1quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:51 schreef Saekerhett het volgende:
Opstelling voor zondag jongens?
Dit iets? Met de huidige selectie althans, anders had ik het anders gedaan.
[ code verwijderd ]
Wel aanvallend, maar kom op, je moet goals maken...
Eventueel De Jong eruit en dan Klaassen/Wijnaldum erbij op het middenveld als je iets verdedigender wil spelen.
Wijze woorden van Pi-air.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:14 schreef tong80 het volgende:
Als het aan Pierre van Hooijdonk ligt, heeft Oranje zijn laatste interland in Amsterdam gespeeld. ,,Als ik in de spelersraad van het Nederlands elftal zat, stelde ik voor om nooit meer in de Arena te spelen,'' zegt de oud-international en NOS-analyticus.
,,De beste spelers moeten op de beste mat spelen en de mat in de Arena is verschrikkelijk. De bal beweegt alle kanten op en iedereen glijdt uit. Dat draagt niet bij aan de prestaties. Het is ook een never ending story in Amsterdam, anders dan in Rotterdam of Eindhoven.''
het is denk ik te laat op pieters op te roepenquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Dijk eruit en daar Riedewald neerzetten .
Pieters oproepen voor back
politieke redenen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:18 schreef Rickertman96 het volgende:
Waarom wordt er trouwens gespeeld in Konya? Politieke redenen?
haha dat blijktquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:33 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, schijnt daar onrustig te zijn toch vanwege die Erdogan?Volg het niet echt
waarom ze in konya spelen? geen idee, moet toch ergens gespeeld wordenquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:34 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Maar waarom spelen ze er niet dan? Moet toch een reden zijn
volgens mij spelen ze normaal in Istanbulquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom ze in konya spelen? geen idee, moet toch ergens gespeeld worden
ziet er leuk uit iig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:18 schreef Rickertman96 het volgende:
Ze spelen in Konya omdat Turkije een groot land is en men ook inwoners van andere steden buiten Istanbul een kans wil geven om het nationale team in actie te zien.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom ze in konya spelen? geen idee, moet toch ergens gespeeld worden
Dat zocht ik.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[..]
Ze spelen in Konya omdat Turkije een groot land is en men ook inwoners van andere steden buiten Istanbul een kans wil geven om het nationale team in actie te zien.
Valt mij ook mee. Had een soort oost-europese sfeer verwacht.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:45 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
volgens mij spelen ze normaal in Istanbul
maar goed, maakt verder niet uit hoor, ziet er leuk uit idd
quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:18 schreef Rickertman96 het volgende:
quote:Wanneer Oranje op 6 september moet aantreden tegen Turkije, moet het naar Konya in plaats van Istanbul.
Bert van Oostveen van de KNVB laat weten dat Oranje daar niet blij mee is, ''We worden doorgestuurd naar Konya omdat we in Istanbul verschillende keren ongeregeldheden hebben gehad met de supporters. Deze keuze is begrijpelijk maar ik had toch liever Istanbul gehad''.
Dan werd dat in de turkse pers kennelijk anders uitgelegd. Volgens mij speelde het nationale team ook in Antalya vorig jaar. Ik wist niet dat oranjefans zulke hooligans waren.quote:
Zijn het ook niet. Gebeurt zelden iets.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dan werd dat in de turkse pers kennelijk anders uitgelegd. Volgens mij speelde het nationale team ook in Antalya vorig jaar. Ik wist niet dat oranjefans zulke hooligans waren.
Kan zijn dat Bertje uit z'n nek lult. Want heb ook weer gelezen dat ze het stadion in Konya een wedstrijd willen geven omdat het nieuw is gebouwd, met het oog op het EK 2020. Of misschien is het een combinatie van factoren.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dan werd dat in de turkse pers kennelijk anders uitgelegd. Volgens mij speelde het nationale team ook in Antalya vorig jaar. Ik wist niet dat oranjefans zulke hooligans waren.
Tja, als de Nederlanders problemen zouden geven had ik 't wel gelezen en was het door mn Turkse vrienden wel opgemerkt. Dat van dat nieuwe stadion icm spreiding van kansen voor supporters is wat logischer. Ons nationale team had tijdens het WK zelfs een heleboel fans in Turkije.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:42 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Kan zijn dat Bertje uit z'n nek lult. Want heb ook weer gelezen dat ze het stadion in Konya een wedstrijd willen geven omdat het nieuw is gebouwd, met het oog op het EK 2020. Of misschien is het een combinatie van factoren.
Erdogan komt uit Rize. Een klein stadje in het noord-oosten dat vooral bekend staat om z'n theeplantages.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:02 schreef tong80 het volgende:
Zag net in een ooghook een reportage. Komt de president er vandaan ?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:59 schreef Beathoven het volgende:
Konya is een beetje het Staphorst tussen de verder redelijk progressieve steden. Het kent een vrij scherp lokaal beleid. Alcohol is er nauwelijks te vinden en om 8 uur gaan alle winkels dicht. Dat wordt dus een wedstrijd met een flesje priklimonade voor de toeschouwers.
hier nog nooit van gehoordquote:
hij is er wel populairquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:02 schreef tong80 het volgende:
Zag net in een ooghook een reportage. Komt de president er vandaan ?
Toch nog maar een aanpassing:quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:34 schreef Snackman het volgende:
Het roer moet om, alles of niets:
DM: Krul
CV: Bruma
CV: De Vrij
CV: van Dijk
VM: Blind
CM: Klaassen
AM: Sneijder
AM: Wijnaldum
AV: Depay
DS: Huntelaar
AV: Lens
Lens en Depay de vrijheid geven links / rechts
Geen backs we hebben geen bekwame backs op dit moment
En we hebben weer gezien, penalties...... vandaar Krul
Jeroen Grueter op TV, Paultj0n.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:16 schreef Paul het volgende:
Jeroen Elshoff commentaar. Geen Frank Snoeks
Ik zie nu je onderschrift pas.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:16 schreef Paul het volgende:
Jeroen Elshoff commentaar. Geen Frank Snoeks
GRUETERGOD? nog beterquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeroen Grueter op TV, Paultj0n.
quote:
twitter:JeroenElshoff twitterde op zaterdag 05-09-2015 om 16:18:14Het TV commentaar wordt morgen gegeven door @Jeroen_Grueter en radio door @jackvangelder en ondergetekende. #turned http://t.co/QjjtQo5rVr reageer retweet
Jaja nog een paar maandjes, en dan de Bunnikside zo verspreid zo over het stadion enzoquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie nu je onderschrift pas.
Erg lief.
Ik had het over je onderschrift, niet over je signature.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaja nog een paar maandjes, en dan de Bunnikside zo verspreid zo over het stadion enzo
Jij mag dat zeggen varkentje van mequote:Op zaterdag 5 september 2015 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het over je onderschrift, niet over je signature.
Dom varken.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het over je onderschrift, niet over je signature.
Dom varken.
Dat wordt het.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:29 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet alleen niet of dit de dood of de gladiolen gaat worden.
Sneijder gedroeg zich wel als een onvolwassen kleuter met de aanvoerdersband om. Alleen maar boos lopen doen bij de scheidsrechter, in de laatste minuten alleen maar de tegenstander provoceren, natrappen. Leek wel alsof hij op zoek was naar een rode kaart.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:46 schreef tralalala het volgende:
Alleen Sneijder en Robben gaven alles tijdens Nederland-Ijsland, de rest boeit het EK geen reet, liever een extra lange vakantie.
3-1
Niet alleen vanwege evt pingels, Krul heeft in tegenstelling tot de andere 2 veel meer ervaring.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:32 schreef Rickertman96 het volgende:
Mensen doen net alsof Krul alle penalties stopt ofzoOok hij zal er gewoon vele doorlaten, al heeft ie natuurlijk meer kans dan Cillessen
Ik zou gewoon met Cillessen blijven spelen
We hebben zowat het slechtste savepercentage van alle landen, alleen een paar bananenrepublieken en kikkerlandjes staan er wat dat betreft slechter voor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:32 schreef Rickertman96 het volgende:
Mensen doen net alsof Krul alle penalties stopt ofzoOok hij zal er gewoon vele doorlaten, al heeft ie natuurlijk meer kans dan Cillessen
Ik zou gewoon met Cillessen blijven spelen
Beide zijn pure aids.quote:Op zondag 6 september 2015 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
En bah, Grueter. Dat wordt weer pure ergernis.
Als voetbalcommentator heb ik liever Snoeks.
Grueter vind ik erger dan Arno Vermeulen. Dat zegt wat.quote:
Bij de commerciële zenders zit ook niet veel betersquote:Op zondag 6 september 2015 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grueter vind ik erger dan Arno Vermeulen. Dat zegt wat.
Dat er maar 1 commentator beter is dan Snoeks bij de NOS zegt ook iets over de kwaliteit van commentatoren daar
Ik vind Elshoff, van de Geer, Kooke (maar die doet geen live wedstrijden en heeft vaak zn feiten niet op orde), ten Napel en Schelvis allemaal prima.quote:Op zondag 6 september 2015 12:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij de commerciële zenders zit ook niet veel beters
Dan noem je nauwelijks een hand vol commentatoren terwijl we er in Nederland best wat hebbenquote:Op zondag 6 september 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Elshoff, van de Geer, Kooke (maar die doet geen live wedstrijden en heeft vaak zn feiten niet op orde), ten Napel en Schelvis allemaal prima.
Al zit bij de commercielen ook veel rommel ja
True.quote:Op zondag 6 september 2015 12:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan noem je nauwelijks een hand vol commentatoren terwijl we er in Nederland best wat hebben
tüüüterende turkenquote:Op zondag 6 september 2015 13:37 schreef Gutanoth het volgende:
Vanavond weer allemaal toeterende turken! Yeey!
Wij zijn niet bang want Bruma is erbij!!!!quote:Op zondag 6 september 2015 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Blind begint met Narsingh en Bruma hè
Ik vrees dat hij Riedewald niet op durft te stellen en voor Virgil van Dijk gaat. Dan ga ik alvast een kooi om mijn televisie zetten.quote:Op zondag 6 september 2015 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Blind begint met Narsingh en Bruma hè
Daar heb ik geen mening over want ik zie van Dijk nooit spelen.quote:Op zondag 6 september 2015 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij Riedewald niet op durft te stellen en voor Virgil van Dijk gaat. Dan ga ik alvast een kooi om mijn televisie zetten.
Dat zou wel apart zijn, iemand die je niet goed genoeg vind in eerste instantiequote:Op zondag 6 september 2015 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij Riedewald niet op durft te stellen en voor Virgil van Dijk gaat. Dan ga ik alvast een kooi om mijn televisie zetten.
Hakan Calhanoglu die ons gaat slopen met vrije trappenquote:Op zondag 6 september 2015 14:15 schreef Rabieluh het volgende:
Vraag me af wat er dit keer allemaal fout gaat, een eigen goal denk ik.
Rood voor Bruma na 10 minutenquote:Op zondag 6 september 2015 14:15 schreef Rabieluh het volgende:
Vraag me af wat er dit keer allemaal fout gaat, een eigen goal denk ik.
Schijnt dat hij mogelijk op de bank start.quote:Op zondag 6 september 2015 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hakan Calhanoglu die ons gaat slopen met vrije trappen
Zeker om er een dom renpaard in te zettenquote:Op zondag 6 september 2015 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schijnt dat hij mogelijk op de bank start.
#Fatihiseenlul
Blind zal vast te bang zijn om Riedewald op te stellen. Dan komen al die vreemde en onzinnige teksten als ''dit is een duel dat er echt om gaat hoor en veel spanning veel onrust heksenketel omg''.quote:Op zondag 6 september 2015 14:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou wel apart zijn, iemand die je niet goed genoeg vind in eerste instantie
El Ghazi heeft een blessure.quote:Op zondag 6 september 2015 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer ook dat El Ghazi niet is opgeroepen
Zit je weer met die Lens en Narsingh, wat een armoe toch
In een niet draaiend Oranje meedoen word je niet veel vrolijker van denk ik.quote:Op zondag 6 september 2015 14:24 schreef TheVulture het volgende:
El Ghazi is volgens mij uit voorzorg afgehaakt bij Jong Oranje, daar zal ie nu wel spijt van hebben
Dit jaquote:Op zondag 6 september 2015 13:37 schreef Gutanoth het volgende:
Vanavond weer allemaal toeterende turken! Yeey!
Zegt helemaal niks, het gaat om het niveau waarop iemand voetbalt. Ik speel in de zesde klasse reserve; van mij kunnen ze ook wel een compilatievideo maken waarin ik door de defensie van Sterrenwijk 6 soleer.quote:Op zondag 6 september 2015 15:41 schreef Snackman het volgende:
Voor diegene die niet weten wie Virgil van Dijk is:
of
De Victor Sikora moviequote:Op zondag 6 september 2015 15:41 schreef Snackman het volgende:
Voor diegene die niet weten wie Virgil van Dijk is:
of
Waarom denk je dat een oud top verdediger van Nederland (Ronald Koeman) wel gekozen heeft voor Virgel van Dijk en niet voor bijv Bruma of Riederwald.....?quote:Op zondag 6 september 2015 15:45 schreef Micson het volgende:
[..]
Zegt helemaal niks, het gaat om het niveau waarop iemand voetbalt. Ik speel in de zesde klasse reserve; van mij kunnen ze ook wel een compilatievideo maken waarin ik door de defensie van Sterrenwijk 6 soleer.
Omdat hij een waardeloze trainer is.quote:Op zondag 6 september 2015 15:54 schreef Snackman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat een oud top verdediger van Nederland (Ronald Koeman) wel gekozen heeft voor Virgel van Dijk en niet voor bijv Bruma of Riederwald.....?
Koeman kiest ook gerust voor Cuco Martina lolquote:Op zondag 6 september 2015 15:54 schreef Snackman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat een oud top verdediger van Nederland (Ronald Koeman) wel gekozen heeft voor Virgel van Dijk en niet voor bijv Bruma of Riederwald.....?
Van Dijk wel eens voetballen in de mini Mickey Mouse competitie in Schotland ? In de vCL zat ie sowieso te schutteren. Mij een raadsel waar om The Saints daar 18 miljoen voor betaald hebben. Al is dat een bedrag waar ze in Engeland om lachen.quote:Op zondag 6 september 2015 15:54 schreef Snackman het volgende:
[..]
Ach ja hij mag het opnemen tegen 2 spelers (Bruma en Riederwald) die ook in een Mickey Mouse competitie spelen.quote:Op zondag 6 september 2015 15:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van Dijk wel eens voetballen in de mini Mickey Mouse competitie in Schotland ? In de vCL zat ie sowieso te schutteren. Mij een raadsel waar om The Saints daar 18 miljoen voor betaald hebben. Al is dat een bedrag waar ze in Engeland om lachen.
QFT. Wordt elke keer opgroepen in de voorselectie en valt elke keer af bij de definitieve selectie (onder verschillende bondscoaches). Hij is gewoon (nog) niet goed genoeg.quote:Op zondag 6 september 2015 15:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van Dijk wel eens voetballen in de mini Mickey Mouse competitie in Schotland ? In de vCL zat ie sowieso te schutteren. Mij een raadsel waar om The Saints daar 18 miljoen voor betaald hebben. Al is dat een bedrag waar ze in Engeland om lachen.
True, al zullen die posities niet eens het grootste probleem gaan opleveren in de nabije toekomst. Als Robben wegvalt hebben we aanvallend nauwelijks topkwaliteit, hopelijk Depay maar die moet het ook nog maar laten zien.quote:Op zondag 6 september 2015 16:06 schreef Snackman het volgende:
[..]
Ach ja hij mag het opnemen tegen 2 spelers (Bruma en Riederwald) die ook in een Mickey Mouse competitie spelen.
Een voordeel, Hij gaat nu in een echte competitie spelen, Bruma en Riederwald blijven voorlopig nog in de Mickey Mouse competitie spelen.
En schutteren doen ze allemaal, volgens mij was Bruma pas ook lekker bezig. Maakt niet uit, dat hoort er allemaal bij.
Top verdedigers zo als Jaap Stam hebben we immers niet meer.
We moeten het hiermee doen, helaas.......... Beter is er niet.
Dat zal ze leren !quote:Op zondag 6 september 2015 16:10 schreef Doublepain het volgende:
Als Nederland niet wint ben ik fan af.
Nee, als het fout gaat, laat het dan ook maar een keer goed fout gaan. Even met beide beentjes op de grond en in alle rust toewerken naar een nieuwe generatie. 2002 missen was ook niet zo'n ramp. Heeft ons ook veel goeds gebracht.quote:
Hier zou ik ook nog best mee kunnen leven ja. Misschien dan een keer schoon schip, van Oostveen weg en fatsoenlijke staf op de bank. We moeten nu toch wachten op de jonge jongens en die gaan pas over vier jaar (hopelijk) schitteren.quote:Op zondag 6 september 2015 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, als het fout gaat, laat het dan ook maar een keer goed fout gaan. Even met beide beentjes op de grond en in alle rust toewerken naar een nieuwe generatie. 2002 missen was ook niet zo'n ramp. Heeft ons ook veel goeds gebracht.
vd Wielquote:Op zondag 6 september 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Oranje: Cillessen, vd Wiel, De Vrij, Bruma, Riedewald, Blind, Klaassen, Sneijder, Narsingh, Van Persie Memphis
Klopt. Komt vanzelf wel weer een goede lichting. Duurt bij Nederland gelukkig nooit zo heel lang.quote:Op zondag 6 september 2015 16:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Hier zou ik ook nog best mee kunnen leven ja. Misschien dan een keer schoon schip, van Oostveen weg en fatsoenlijke staf op de bank. We moeten nu toch wachten op de jonge jongens en die gaan pas over vier jaar (hopelijk) schitteren.
Ik had Huntelaar sowieso opgesteld.quote:Op zondag 6 september 2015 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat VD Wiel/Narsingh en Van Persie spelen.
Voor de rest een prima opstelling. Groetjes.
quote:Op zondag 6 september 2015 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bruma is een logische keuze, speelde niet eens zo slecht.
twitter:nealpetersen twitterde op donderdag 03-09-2015 om 21:59:56Twee keer luchtduel Sightórsson - Bruma. Twee keer wint de IJslandse spits: 1e aanleiding penalty, 2e aanleiding bal op paal. #nedijs reageer retweet
quote:Op zondag 6 september 2015 16:59 schreef Brammess het volgende:
Narsingh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maakt me niet uit hoeveel hij erin trapt wat een idiote keuze zeg
Post eensquote:Op zondag 6 september 2015 17:04 schreef Rickertman96 het volgende:
AHAHHAHAH WAT EEN OPSTELLING
GVD IK SUPPORT TURKIJE
ben je 10 ofzo met je dutje?quote:Op zondag 6 september 2015 17:05 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb even een klein dutje gedaan om er tegen te kunnen straks. Ik ga heerlijk luisteren.
Naar Jack van Gelder.
quote:Op zondag 6 september 2015 17:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Blind had een heel goed gesprek met van Persie waarin hij aangaf niet genoeg wedstrijden te hebben gespeeld om in de basis te starten.
3 dagen en 0 speelminuten verder is dat geen enkel probleem.
Blind had een heel goed gesprek met van Persie waarin hij aangaf niet genoeg wedstrijden te hebben gespeeld om in de basis te starten.
vd Wielquote:Op zondag 6 september 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Oranje: Cillessen, vd Wiel, De Vrij, Bruma, Riedewald, Blind, Klaassen, Sneijder, Narsingh, Van Persie Memphis
In het geval van Riedewald ben ik wel voorstander. Geef als je deelname voor het EK toch aan een zijden draadje hangt maar lekker jong talent de kans om te rijpen.quote:Op zondag 6 september 2015 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
vd Wiel![]()
![]()
Bruma![]()
Riedewald
Narsingh![]()
![]()
Vd Wiel mocht wel spelen DISCRIMINATIE TEGEN DE BLANKEquote:Op zondag 6 september 2015 17:06 schreef j0rdiiii het volgende:
kunnen er allemaal niks vanquote:Op zondag 6 september 2015 17:10 schreef Rickertman96 het volgende:
Volgens mij is dit de opstellingen van de Turken:
Volkan Babacan, Sener, Hakan Balta, Serdar, Hakan Çalhanoglu, Oguzhan, Arda, Selçuk Inan, Ozan, Caner, Burak Yilmaz
Als je haast geen buitenspelers hebt met een geode voorzet, kan Klaas jan ook niks.quote:
'Op andere posities heb je meer moeite om tot een alternatief te komen, in de spits niet.'quote:Op zondag 6 september 2015 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vd Wiel mocht wel spelen DISCRIMINATIE TEGEN DE BLANKE
Ik mis Kazim in deze opstellingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet te verdedigen bij PSGquote:Op zondag 6 september 2015 17:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Snapt iemand trouwen dat Van der Wiel al jaren bij een topclub als PSG speelt..heb hem nooit wat gevonden.. dun kereltje dat niet kan verdedigen en alleen maar bezig is met zijn image
quote:Op zondag 6 september 2015 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
Waar zien jullie die opstelling?
Zou ik op turkije wedden?
De Vrij speelt gewoon Hansquote:Op zondag 6 september 2015 17:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom zou De Vrij gepasseerd zijn eigenlijk.. die haalde donderdag toch wel een acceptabel niveau
quote:Op zondag 6 september 2015 17:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom zou De Vrij gepasseerd zijn eigenlijk.. die haalde donderdag toch wel een acceptabel niveau
Hij speelt nooit bij PSGquote:Op zondag 6 september 2015 17:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Snapt iemand trouwen dat Van der Wiel al jaren bij een topclub als PSG speelt..heb hem nooit wat gevonden.. dun kereltje dat niet kan verdedigen en alleen maar bezig is met zijn image
Huhquote:Op zondag 6 september 2015 17:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Oh wacht ff.. dacht dat het centrum Bruma/Riedewald was maar die laatste speelt linksback dusquote:Op zondag 6 september 2015 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Vrij speelt gewoon Hans
Ga denk ik first goal by Turkey + winnen Turkleyquote:Op zondag 6 september 2015 17:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En gewoon op social media
quote:Op zondag 6 september 2015 17:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Valt mee, Marquinhos speelde vaker backquote:Op zondag 6 september 2015 17:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij alleen dit seizoen niet, voorgaande seizoenen vrij vaak als basisspeler dacht ik
Leuk dat je ook meepost Pleunquote:Op zondag 6 september 2015 17:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik speel zelf ook full time Turkey. Kut Blind.quote:Op zondag 6 september 2015 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga denk ik first goal by Turkey + winnen Turkley
Rustaaaaaagggggggquote:Op zondag 6 september 2015 17:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij vraagt toch waarom De Vrij is gepasseerd, niet wat de opstelling is
Ben je dom ofzo
Oh ik lees net dat Gordon een ongelukje heeft gehad. Jeetje wat naar!quote:
De manager van Gordon bevestigt aan RTL Boulevard dat de zanger zwaargewond is geraakt. Hij liep van een restaurant naar zijn hotel toen hij van achteren werd aangereden. Volgens Boulevard heeft de zanger zes gebroken ribben, een gebroken sleutelbeen en een gebroken schouderblad.quote:
Het is wel heel makkelijk om nu een grap met iets 'van achteren' te maken...quote:Op zondag 6 september 2015 17:18 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
De manager van Gordon bevestigt aan RTL Boulevard dat de zanger zwaargewond is geraakt. Hij liep van een restaurant naar zijn hotel toen hij van achteren werd aangereden. Volgens Boulevard heeft de zanger zes gebroken ribben, een gebroken sleutelbeen en een gebroken schouderblad.
iddquote:Op zondag 6 september 2015 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ik lees net dat Gordon een ongelukje heeft gehad. Jeetje wat naar!
SHO / Gordon zwaargewond na aanrijdingquote:Op zondag 6 september 2015 17:18 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
De manager van Gordon bevestigt aan RTL Boulevard dat de zanger zwaargewond is geraakt. Hij liep van een restaurant naar zijn hotel toen hij van achteren werd aangereden. Volgens Boulevard heeft de zanger zes gebroken ribben, een gebroken sleutelbeen en een gebroken schouderblad.
Ik wil pics.quote:Op zondag 6 september 2015 17:18 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2015 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie weet er nog meer overeenkomsten te noemen tussen Jack en de moeder van Kopsterk?
twitter:FreekJansenVI twitterde op zondag 06-09-2015 om 17:20:14Striemend fluitconcert van Turkse aanhang bij entree Oranje voor warming up... http://t.co/8f9qvNW2tM reageer retweet
Hij wordt wel vaker van achtergereden.quote:Op zondag 6 september 2015 17:18 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Heb je de jojoortje.rar niet gezien?quote:Op zondag 6 september 2015 17:20 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja dat willen wij ook van jou.
Als er maar een nieuwe Geer&Goor komtquote:Op zondag 6 september 2015 17:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd
[..]
SHO / Gordon zwaargewond na aanrijding
Nog niet.quote:Op zondag 6 september 2015 17:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je de jojoortje.rar niet gezien?
8/10quote:Op zondag 6 september 2015 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij wordt wel vaker van achtergereden.
heksenketelquote:Op zondag 6 september 2015 17:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op zondag 06-09-2015 om 17:20:14Striemend fluitconcert van Turkse aanhang bij entree Oranje voor warming up... http://t.co/8f9qvNW2tM reageer retweet
True. Maar ik haat niemand.quote:Op zondag 6 september 2015 17:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Als er maar een nieuwe Geer&Goor komt
Ik haat die nichten maar dat programma is genius
GGMM, JR, Johannes en ik zijn het met je eens.quote:Op zondag 6 september 2015 17:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Als er maar een nieuwe Geer&Goor komt
Ik haat die nichten maar dat programma is genius
Heeft uiteraard ook iets te maken met alternatieven die er zijn. Al had ik zelf ook Huntelaar opgesteldquote:Op zondag 6 september 2015 17:21 schreef Harunobu het volgende:
Huntelaar moet gewoon bedanken voor Oranje. Van der Wiel gewoon nog in de basis, maar Huntelaar passeren vanwege dramatisch spel?
Snap het ook niet. Nu Blind op het middenveld? Tja...quote:Op zondag 6 september 2015 17:22 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Bruma![]()
Van Persie
![]()
Blind
![]()
Waarom is Huntelaar gepasseerd? En waarom staat Van Dijk er niet in maar die hondenkop wel.
Exit Blind.
Op basis waarvan wil jij Van Dijk in de basis?quote:Op zondag 6 september 2015 17:22 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Bruma![]()
Van Persie
![]()
Blind
![]()
Waarom is Huntelaar gepasseerd? En waarom staat Van Dijk er niet in maar die hondenkop wel.
Exit Blind.
Omdat iedereen hard roept dat hij heel goed is. (terwijl ze hem niet zien spelen)quote:Op zondag 6 september 2015 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis waarvan wil jij Van Dijk in de basis?
Nou, omdat hij nooit slechter kan zijn dan Bruma.quote:Op zondag 6 september 2015 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis waarvan wil jij Van Dijk in de basis?
Duidelijk.quote:Op zondag 6 september 2015 17:24 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Nou, omdat hij nooit slechter kan zijn dan Bruma.
En hij is sterk natuurlijk, en groot niet te vergetenquote:Op zondag 6 september 2015 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat iedereen hard roept dat hij heel goed is. (terwijl ze hem niet zien spelen)
Waarom blijft van der Wiel staan? Waarom kan Riedewald nu wel linksback en Blind op het middenveld en kon dat donderdag niet? Waarom mag Narsingh na zijn waardeloze invalbeurt blijven staan? Heeft van Persie tussen donderdag en nu opeens wel genoeg wedstrijdritme om Huntelaar uit de basis te houden?quote:
Ene keer doet hij wat vNistelrooy zegt, de andere keer wat vBasten zegt.quote:Op zondag 6 september 2015 17:23 schreef Jojoortje het volgende:
Kan nog niet echt één lijn ontdekken in de visie van Blind. Ik doe m'n best.
Probeer het eens opnieuw.quote:Op zondag 6 september 2015 17:24 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Nou, omdat hij nooit slechter kan zijn dan Bruma.
niet iedere wedstrijd van Celtic zienquote:Op zondag 6 september 2015 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat iedereen hard roept dat hij heel goed is. (terwijl ze hem niet zien spelen)
Gaan ze er om tossen?quote:Op zondag 6 september 2015 17:24 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Ene keer doet hij wat vNistelrooy zegt, de andere keer wat vBasten zegt.
Met al deze zinnetjes ben ik het volkomen eens.quote:Op zondag 6 september 2015 17:24 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Waarom blijft van der Wiel staan? Waarom kan Riedewald nu wel linksback en Blind op het middenveld en kon dat donderdag niet? Waarom mag Narsingh na zijn waardeloze invalbeurt blijven staan? Heeft van Persie tussen donderdag en nu opeens wel genoeg wedstrijdritme om Huntelaar uit de basis te houden?
Compleet inconsequent die bondscoach van ons.
Jezus, dan rij je 'm aan. En verzuim je hem dood te rijden.quote:Op zondag 6 september 2015 17:18 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
nou nou nouquote:Op zondag 6 september 2015 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus, dan rij je 'm aan. En verzuim je hem dood te rijden.
Ik kan me meteen voorstellen waarom die meneer is doorgereden. Je wilt het niet op je geweten hebben dat je de kans had, maar 'm niet verzilverd hebt
quote:Op zondag 6 september 2015 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus, dan rij je 'm aan. En verzuim je hem dood te rijden.
Ik kan me meteen voorstellen waarom die meneer is doorgereden. Je wilt het niet op je geweten hebben dat je de kans had, maar 'm niet verzilverd hebt
Dit.quote:
Geo wat wordt het vanavond?quote:Op zondag 6 september 2015 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die van de Burgerking zijn lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |