1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Zondag,18.00 uur: Turkije - NEDERLAND - Letland - Tsjechië - 20.45 uur: IJsland - Kazachstan - Stand groep A: 1. IJsland 7-18 (15- 3) 2. Tsjechië 7-16 (14- 9) 3. NEDERLAND 7-10 (13- 7) 4. Turkije 7- 9 ( 8- 9) 5. Letland 7- 4 ( 3-14) 6. Kazachstan 7- 1 ( 5-16) |
Bruma okquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:34 schreef Snackman het volgende:
Het roer moet om, alles of niets:
DM: Krul
CV: Bruma
CV: De Vrij
CV: van Dijk
VM: Blind
CM: Klaassen
AM: Sneijder
AM: Wijnaldum
AV: Depay
DS: Huntelaar
AV: Lens
Lens en Depay de vrijheid geven links / rechts
Geen backs we hebben geen bekwame backs op dit moment
En we hebben weer gezien, penalties...... vandaar Krul
Ik dacht dat jouw account was verwijderd.quote:
twitter:OptaJohan twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 10:46:0156% - Only Kazakhstan, Switzerland, Andorra & Luxembourg have recoreded a lower save percentage than Holland in the EURO 2016 quals. Leaks. reageer retweet
Misschien is Cillessen een zwakke doelman.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:47 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 10:46:0156% - Only Kazakhstan, Switzerland, Andorra & Luxembourg have recoreded a lower save percentage than Holland in the EURO 2016 quals. Leaks. reageer retweet
![]()
Neequote:Op vrijdag 4 september 2015 11:26 schreef Oliver23 het volgende:
Stapt Danny Blind op als hij verliest in en tegen Turkije?
Een van die 9 kwalificeert zich rechtstreeks, de andere 8 worden via een gewogen loting aan elkaar gekoppeld, Oranje is bij die loting dan 'geplaatst', dus we zullen landen als Oekraine en Rusland dan wel ontlopen hopelijk, maar een gelopen race is het sowieso niet neequote:Op vrijdag 4 september 2015 13:29 schreef Rickertman96 het volgende:
De huidige nummers 3 op dit moment: Nederland, Israel, Oekraïne, Schotland, Slovenië, Hongarije, Rusland, Noorwegen. Denemarken, ook 3e, telt denk ik niet mee, die zitten in een groep met 5 landen ipv 6 (anders krijg je ook een oneven aantal nummers 3). Correct me if I'm wrong.
Zelfs dat wordt nog spannend, mocht dit uiteraard de definitieve tegenstanders zijn
Is dat een loting? Of de beste nummer 3?quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een van die 9 kwalificeert zich rechtstreeks
De beste nummer 3 van die 9, gebaseerd op wedstrijden tussen de top 5 van elke poulequote:Op vrijdag 4 september 2015 13:33 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Is dat een loting? Of de beste nummer 3?
Nou daar kan Nederland maar niet op hopen dusquote:Op vrijdag 4 september 2015 13:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De beste nummer 3 van die 9, gebaseerd op wedstrijden tussen de top 5 van elke poule
Nee dat gaat Nederland sowieso niet meer worden, al teveel verliespunten. Play-off is echt het maximaal haalbarequote:Op vrijdag 4 september 2015 13:34 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nou daar kan Nederland maar niet op hopen dus
Met na Turkije - Nederland nog...quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zet in op een gelijkspelletje met veel geluk.
Een overwinning ja. Met een gelijkspelletje heb je nog steeds kansen en houd je Turkije voor je, als je verliest sta je 4e.quote:
Ja maar die kans lijkt me dan wel nihil, als je wint is het gat 4 punten, ik zie ze niet én van Kazachstan en Tsjechie verliezenquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:23 schreef Gutanoth het volgende:
Maar als je wint en dan de volgende verliest, heb je dus alsnog kans dat turkije je inhaalt?
En ijsland dan ?quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar die kans lijkt me dan wel nihil, als je wint is het gat 4 punten, ik zie ze niet én van Kazachstan en Tsjechie verliezen
True, je kan van dit Oranje momenteel alles verwachtenquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Krul Tete Riedewald De Vrij Blind Sneijder Van Persie Afellay Depay Huntelaar De Jong |
Riedewald en Tete?, geen slim idee, nog te onervaren.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:51 schreef Saekerhett het volgende:
Opstelling voor zondag jongens?
Dit iets? Met de huidige selectie althans, anders had ik het anders gedaan.
[ code verwijderd ]
Wel aanvallend, maar kom op, je moet goals maken...
Eventueel De Jong eruit en dan Klaassen/Wijnaldum erbij op het middenveld als je iets verdedigender wil spelen.
4-2-3-1quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:51 schreef Saekerhett het volgende:
Opstelling voor zondag jongens?
Dit iets? Met de huidige selectie althans, anders had ik het anders gedaan.
[ code verwijderd ]
Wel aanvallend, maar kom op, je moet goals maken...
Eventueel De Jong eruit en dan Klaassen/Wijnaldum erbij op het middenveld als je iets verdedigender wil spelen.
Wijze woorden van Pi-air.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:14 schreef tong80 het volgende:
Als het aan Pierre van Hooijdonk ligt, heeft Oranje zijn laatste interland in Amsterdam gespeeld. ,,Als ik in de spelersraad van het Nederlands elftal zat, stelde ik voor om nooit meer in de Arena te spelen,'' zegt de oud-international en NOS-analyticus.
,,De beste spelers moeten op de beste mat spelen en de mat in de Arena is verschrikkelijk. De bal beweegt alle kanten op en iedereen glijdt uit. Dat draagt niet bij aan de prestaties. Het is ook een never ending story in Amsterdam, anders dan in Rotterdam of Eindhoven.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |