quote:Bondscoach Danny Blind, morgen voor het eerst hoofdverantwoordelijke bij een interland van het Nederlands elftal, wilde vandaag nog geen mededelingen doen over de opstelling. "Maar als je goed hebt opgelet dan heb ik daar niet geheimzinnig over gedaan", zei hij op de persconferentie voorafgaand aan het EK-kwalificatieduel met IJsland.
Blind doet het wat dat betreft dus weinig anders dan zijn voorgangers, niet ingaan op vragen over de opstelling. Want op de vraag of het middenveld morgen bestaat uit Wijnaldum, Klaassen en Sneijder antwoordde hij "zou kunnen." En dat Anita op de afsluitende training ineens opdook in een hesje werd afgedaan met een simpel "klopt."
Niet zenuwachtig
Over wat voor wedstrijd het tegen IJsland gaat worden, wilde de nieuwe bondscoach wel wat meer kwijt. "We zullen met geduld moeten spelen, maar wel in een hoog tempo, de zaak stukspelen", zei Blind. "Dat moeten we op een bepaalde manier doen, omdat zij ook heel goed georganiseerd zijn. Dan kan het pas laat beslist worden, maar ik heb het natuurlijk liever eerder voor elkaar."
Nederland ging in het vorige duel op IJsland met 2-0 onderuit, maar zenuwachtig is Blind niet voor zijn eerste wedstrijd als hoofdcoach. "Nee dat ben ik niet zo gauw. Ik heb er een goed gevoel over. Ik zie een ploeg die deze wedstrijd graag wil spelen en weet waar de moeilijkheden zitten."
Later lichtte Blind toch een klein tipje van de opstellingssluier op "We gaan spelen in een 4-3-3-opstelling met de opdrachten die daarbij horen. De individuele kwaliteit zal naar voren moeten komen", aldus Blind. "4-3-3, met de punt naar achter, maar dat kan in de wedstrijd natuurlijk veranderen."
Dezelfde Robben
Ook de nieuwe aanvoerder Arjen Robben zat achter de tafel bij de persconferentie. "Precies dezelfde Robben als altijd", zo verzekerde hij. "Ik ga me niet anders voordoen omdat ik nu de aanvoerdersband draag. Het enige verschil is dat het nu officieel is."
Ook hij is in zijn hoofd al een tijdje bezig met de cruciale wedstrijd tegen IJsland. "Van Gaal verwoordde het altijd mooi, imagineren. Je merkt in de groep dat iedereen er wel mee bezig is. Maar iedereen is goed voorbereid, weet wat er verwacht wordt. We zullen alles geven, maar het blijft oppassen dat je niet te enthousiast wordt. Gewoon de taken uitvoeren, met veel passie."
Er was ook nog ruimte voor een grapje bij Robben. Op de vraag of hij nu een andere verhouding heeft met Blind dan met Guus Hiddink antwoordde hij lachend. "Ik heb de opstelling gemaakt en de trainer was het daarmee eens."
Bruma. Narsingh heeft nog snelheid als wapen.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:14 schreef KingRoland het volgende:
Wie is nou echt slecht... Bruma of Narsingh?
5quote:Op donderdag 3 september 2015 22:15 schreef Mani89 het volgende:
Is Cilissen de beste keeper van de wereld?
Met Krul had het 0-0 gestaan. Die stopt nog eens penalty's.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:15 schreef GGMM het volgende:
Met Zoet, Krul of Vermeer in de goal had het nu 0-4 gestaan.
Met Krul niet, die andere twee wel jaquote:Op donderdag 3 september 2015 22:15 schreef GGMM het volgende:
Joh, Nienhuis had dit schot nog gehouden.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:15 schreef GGMM het volgende:
Je hebt de penalty niet gezien merk ik.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:15 schreef Mani89 het volgende:
Wat doe jij eigenlijk hier? Wat moet je?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:15 schreef Mani89 het volgende:
Die hadden die penalty wel gestopt.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:15 schreef GGMM het volgende:
Wil je me niet zo opwinden?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Cillessen is de enige jood waarvan ik het niet erg zou vinden als hij aan mijn penis zou sabbelen.
Wie is zijn zaakwaarnemer?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:15 schreef d1ce het volgende:
Hoe heeft VD Wiel het ooit kunnen redden tot PSG
Hommoquote:Op donderdag 3 september 2015 22:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Cillessen is de enige jood waarvan ik het niet erg zou vinden als hij aan mijn penis zou sabbelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:16 schreef Rickertman96 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Mino Raiolagod.quote:
Van de Rabobankquote:Op donderdag 3 september 2015 22:16 schreef LDS het volgende:
Het is de schuld van Blind. Zeker als ie promes brengt
So he. VDW is drama.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:15 schreef j0rdiiii het volgende:
nou ja tete speelt in ieder geval tegen turkije
Dit plaatje is racistisch.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:17 schreef NLGooner het volgende:
Ik zou nu toch van Persie erin zetten
BelloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tja, Robben geblesseerd eruit, BMI met rood en Van der Wiel die een penal veroorzaakt
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer joh.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je mag hopen dat Turkije op een 0-0 blijft steken en Tsjechie op 0-1 achter blijft anders is het echt over en sluiten.
Als statement dat je het helemaal opgeeft?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:17 schreef NLGooner het volgende:
Die gaat het ook niet doen.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:17 schreef NLGooner het volgende:
Geilen op plastic...quote:
LEKKER KLEPPEREN DAT HELPT VASTquote:
Je hoopt op een hat-trick van Daley Blind.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Het is pure aids, 0 punten en het wordt niets meer. Waarom kijk ik nog?
Je moet mentaal ook volledig van de kaart zijn om een wedstrijd van het Nederlands elftal te bezoekenquote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:18 schreef Replicat het volgende:
Als de KNVB hersens heeft was dit een bondscoach voor 1 wedstrijd. Gelijk het nationaal record te pakken en schrijven ze nog geschiedenis ook.
Depay kan vast wel een hat trickquote:Op donderdag 3 september 2015 22:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Je hoopt op een hat-trick van Daley Blind.
Is geen slechte zet nee.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:18 schreef Max23 het volgende:
Ik zou Van der Wiel wisselen voor Van Persie nou
jij hebt er geen verstand vanquote:Op donderdag 3 september 2015 22:18 schreef Jojoortje het volgende:
Of ik ze nou ook erg fit vind ogen? Ik snap dat je met 10 man voetbalt, maar toch...
Totaal niet scherp.
In feite is hetgeen waar ik op hoop van dezelfde gradatie des onwaarschijnlijkheidsquote:Op donderdag 3 september 2015 22:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Je hoopt op een hat-trick van Daley Blind.
Is technisch. Kan een bal vasthouden, een doelpunt maken en is ervaren.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als statement dat je het helemaal opgeeft?
Dan zet hij zichzelf ook wel voor lul met het eerdere eraf halen van Huntelaar.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:18 schreef Max23 het volgende:
Ik zou Van der Wiel wisselen voor Van Persie nou
Als je hierna alles wint (haha) ben je sowieso 3e en misschien wel 2equote:
twitter:wilfredgenee twitterde op donderdag 03-09-2015 om 21:57:35Nu begrijp ik wat @Gvanderwiel bedoelde toen hij zei dat het kinderachtig is dat je spelritme nodig hebt #nedijs #kinderlijkefout reageer retweet
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Geluk bij een ongeluk is dat Tsjechië met 0-1 achterstaat tegen Kazachstan en dat Turkije nog 0-0 staat tegen Letland.
2e plaats blijft dan binnen bereik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door KingRoland op 03-09-2015 22:20:20 ]Zonder wrijving geen glans
Danny Blind is geen trainer die een elftal kan trainen, Danny Blind is geen coach, geen idee wat hij wel kan, maar trainer zijn is het niet.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:19 schreef Onnoman het volgende:
danny blind is nu eenmaal geen trainer die een nederlands elftal kan klaarstomen..
het is gewoon een enorme faalhaas
Staat al 1-1quote:Op donderdag 3 september 2015 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Geluk bij een ongeluk is dat Tsjechië met 0-1 achterstaat tegen Kazachstan en dat Turkije nog 0-0 staat tegen Letland.
2e plaats blijft dan binnen bereik.
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]Bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
twitter:arnovermeulen twitterde op donderdag 03-09-2015 om 20:37:36Laatste x commentaar met @jackvangelder. Snik. Elke minuut genoten, schitterende herinneringen. #nedijs reageer retweet
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nope Edit kut toch wel, livescore beetje laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
De bondscoach ook niet.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:19 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
jij hebt er geen verstand van
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:20 schreef Rickertman96 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Heb je nog zo'n prachtige voorspelling voor ons?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie is dat dan voor een nobuddy?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:20 schreef Zipportal het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op donderdag 03-09-2015 om 20:37:36Laatste x commentaar met @jackvangelder. Snik. Elke minuut genoten, schitterende herinneringen. #nedijs reageer retweet
Ik ook, gewoon totaal vernieuwen dat kutelftalquote:
Ik ben voor.quote:
Arnovermeulen niet kennenquote:
Nederland - IJsland.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:21 schreef Karina het volgende:
Waar zit ik naar te kijken mensen
Kolere.
heb je geen voetbal opstaan?quote:
Ik denk naar een tvquote:Op donderdag 3 september 2015 22:21 schreef Karina het volgende:
Kolere.
ik ook trap ik eerst narsingh blind en van persie eruitquote:
Dit is een nachtmerrie corriequote:Op donderdag 3 september 2015 22:21 schreef Karina het volgende:
Kolere.
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:21 schreef Brammess het volgende:
RAADSEL: Noem een slechtere speler die ooit voor het NL elftal heeft gespeeld dan Narsingh
TIPDenneboom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
RAADSEL: Noem een slechtere speler die ooit voor het NL elftal heeft gespeeld dan Narsingh
TIPVan der WielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
TIPJeffrey Talan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
TRquote:Op donderdag 3 september 2015 22:22 schreef FritzWepper het volgende:
Turkije voor en springt over Oranje naar derde plaats, Tsjechie komt op vier punten.
Is gewoon gedaan dit.
vuurbal voor je kutquote:Op donderdag 3 september 2015 22:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Straks op deze zender van 22:40 tot 23:10 nabeschouwen![]()
Een woord is voldoende kut
Bruma trap ik er als eerste uit, dan Blind.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:21 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik ook trap ik eerst narsingh blind en van persie eruit
Het is echt heel slecht ja. Tegen fucking ijsland.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is een nachtmerrie corrie
TIPSlory?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Het EK 2028 is in het kalifaatquote:Op donderdag 3 september 2015 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
Nederland moet hopen op wat aanslagen van IS om nog mee te kunnen doen.
Maar we hebben de 3e plek nog in eigen hand.quote:
TIPBrumaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee joh er gaan 32 landen...quote:Op donderdag 3 september 2015 22:22 schreef FritzWepper het volgende:
Turkije voor en springt over Oranje naar derde plaats, Tsjechie komt op vier punten.
Is gewoon gedaan dit.
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 03-09-2015 om 22:21:29Laat dat EK maar zitten ook. Volgende zomer alle ballen op de Tour en de Spelen. #nedijs reageer retweet
Pi-Airquote:
1980: 1e rondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1984: niet gekwalificeerd
2012: 1e ronde
2016: ???
Vul maar in idd.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik zal je wat zaad geven.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben weg hier. Zaadvoetbal. Zaadteam. Zaadcoach. Alles is zaad.
Tot over 4 jaar.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben weg hier. Zaadvoetbal. Zaadteam. Zaadcoach. Alles is zaad.
Ohja leuk, de spelenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:23 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 03-09-2015 om 22:21:29Laat dat EK maar zitten ook. Volgende zomer alle ballen op de Tour en de Spelen. #nedijs reageer retweet
Bless.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:23 schreef onlogisch het volgende:
Waarom is Schaken niet geselecteerd?
En Kramer, Immers en Beugelsdijk?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:23 schreef onlogisch het volgende:
Waarom is Schaken niet geselecteerd?
twitter:ADshownieuws twitterde op donderdag 03-09-2015 om 22:10:20Filmpje! Jan Kooijman danst naakt voor het goede doel http://t.co/NhbVTkwkHI http://t.co/z73w6PmKxc reageer retweet
betaaltquote:Op donderdag 3 september 2015 22:23 schreef Onnoman het volgende:
kies eens een goeie hoek uit.. je wordt betaalt om te scoren stelletje kuttekoppen!
Nederlands elftal kan niet fietsen droplulquote:Op donderdag 3 september 2015 22:23 schreef Houtenbeen het volgende:
TIPJordi Cruijff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TRquote:Op donderdag 3 september 2015 22:23 schreef GGMM het volgende:
twitter:ADshownieuws twitterde op donderdag 03-09-2015 om 22:10:20Filmpje! Jan Kooijman danst naakt voor het goede doel http://t.co/NhbVTkwkHI http://t.co/z73w6PmKxc reageer retweet
TIPRomano Denneboom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Immers zou het niveau niet eens omlaag halenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En Kramer, Immers en Beugelsdijk?
Dit dus. Vreselijkquote:Op donderdag 3 september 2015 22:24 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind dit echt kut eerlijk gezegd
Jouw posts zijn cringeworthy. In SPT ook al.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:24 schreef TLC het volgende:
Blind bondscoach, voetballers vol met plakplaatjes en die zich in hun vrije tijd verkleden als Michael Jackson, voetballers die niet spelen bij hun club en daarover niet eens boos zijn want ze hebben immers geld, voetballers die hun miljoenen verdienen bij Newcastle en dan maar afvragen waarom het zo slecht gaat met het Nederlands elftal.
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:25 schreef Henno het volgende:
Na zondag met ontslagbrief in de hand: nou Blind, het waren twee mooie wedstrijden!
Alsof formatie een fuck uitmaakt met dit slechte voetbalquote:Op donderdag 3 september 2015 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso he, ik heb het al vaker geroepen, maar waarom spelen we in hemelsnaam geen 4-2-3-1 meer...
FEYENOORDPUBLIEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:25 schreef FritzWepper het volgende:
Ook ik ben weg. 80 min. is genoeg drama geweest voor een avond.
Denk omdat er iemand van het veld is gestuurd.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso he, ik heb het al vaker geroepen, maar waarom spelen we in hemelsnaam geen 4-2-3-1 meer...
GOOOOOOAAAAAAALquote:Op donderdag 3 september 2015 22:25 schreef FritzWepper het volgende:
Ook ik ben weg. 80 min. is genoeg drama geweest voor een avond.
Zo slecht spelen we niet.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de slechtste wedstrijd van het NL elftal die ik ooit heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |