Slapenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:30 schreef DonnaRush het volgende:
Oh dat klinkt best ingewikkeld idd Shandaly.
Ik ben vooral aan het werk de laatste tijd..Vorige week 70 uren, deze week tot nu toe 50.
Gelukkig ben ik vanmiddag vrij.Wat zal ik eens doen met mijn tijd?!
Slapen is essentieelquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:39 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Juist jij zou moeten zeggen dat ik iets creatiefs moet gaan doen!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:27 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Boor zijn nieuwe mand. Decadent als ik ben, komt er tzt een donkerbruine schapenvacht in te liggen
.
Goeie film is dat he? Heb 'm al een paar keer gezien, zijn weinig films van eigen bodem die ik kan waarderen maar dat is er wel een vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 08:56 schreef DonnaRush het volgende:
Niet geslapen gisteren, maar wel relax op de bank TV gekeken. Heerlijk.
Heb Zwartboek gekeken. Die film had ik nog niet gezien.
Soldaat van Oranjequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goeie film is dat he? Heb 'm al een paar keer gezien, zijn weinig films van eigen bodem die ik kan waarderen maar dat is er wel een van
Heb je een DM gestuurd, er mag een topic geopend worden. Mits niet commercieelquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:01 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik vraag me af hč. Ik maak papercraft modellen die ik verkoop via Etsy.
Echter moeten deze modellen in elkaar gezet worden (voor de foto) en 'getest' worden op fouten.
Is het ok om mensen hier te vragen me daarbij te helpen? Uiteraard mogen ze het model naderhand houden.
Mijn ouders zijn inmiddels drie keer naar de musical geweestquote:
Boohh ik had daar ook naartoe willen gaan. Die speelt inmiddels niet meer toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn inmiddels drie keer naar de musical geweest.
Volgens mij nog wel... Of alleen dit jaar nog... Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boohh ik had daar ook naartoe willen gaan. Die speelt inmiddels niet meer toch?
Ja erg goed inderdaad. Vanmiddag ga ik weer lekker relax op de bank.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:33 schreef Moira. het volgende:
Niet geslapen gisteren, maar wel relax op de bank TV gekeken. Heerlijk.
Geweldig programma is dat jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:11 schreef Samzz het volgende:
Ik vermaak me kostelijk met Kanniewaarzijn.
Opleidingsfestival? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Geweldig programma is dat ja
Ik was een dagje naar Amsterdam voor het opleidingsfestival van de PvdA. Zat vanochtend om 7 uur al in de trein. Was gelukkig inspirerende dag en nu dus weer 2.5 uur terug reizen
Een dag met allerlei workshops/gesprekken over politiek, debatteren/presenteren, in gesprek met Tweede Kamerleden, ledenwerving/vrijwilligersmanagement, gesprekken over zorg/armoede en schuldhulpverlening, verkiezingen, geschiedenis van de sociaal-democratie etcquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Opleidingsfestival? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ho beetje late reactiequote:Op zondag 11 oktober 2015 18:37 schreef DonnaRush het volgende:
Ik hou echt van zulke kou. Winter met strakblauwe lucht is mijn favoriete weertype.
Ben je jarig Moira?
Ja, mijne ook.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:37 schreef DonnaRush het volgende:
Ik hou echt van zulke kou. Winter met strakblauwe lucht is mijn favoriete weertype.
Ben je jarig Moira?
Paardrijdenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:24 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, ik mag straks een buitenrit gaan rijden. Het is tyfuskoud. En geen zon.
Ik hoop heel stiekem dat het een voorbode is van een strenge winter en dan hopelijk een Elfstedentocht. Lijkt me fantastisch!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:19 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja, mijne ook.
Ik hoop dat het flink gaat vriezen komende winter. Dan gaan er mensen schaatsen op de vijver voor onze flat. Zo leuk om naar te kijken.
Ik ben op paardrijden gegaan ķmdat ik er bang voor wasquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:59 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik ben bang voor paarden.![]()
En m`n schoonouders fokken paarden.![]()
En wij wonen ernaast.
Oh, dat is wel heftigquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:12 schreef DonnaRush het volgende:
Oh wauw, dat is ehh wel een aparte manier haha.
Als tiener is een vriendinnetje van mij overleden nadat ze een schop had gekregen van haar eigen paard. Dat maakte op mij zoveel indruk dat ik nooit weer dichter dan een paar meter bij een paard in de buurt ben geweest.
Ik aai wel eens een veulentje.
Ja he!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:58 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik hoop heel stiekem dat het een voorbode is van een strenge winter en dan hopelijk een Elfstedentocht. Lijkt me fantastisch!
Gaaf! Wie weet kan het nog een keertje!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:39 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja he!
Mn schoonvader heeft m n paar keer uitgereden.
Soms werkt dat het bestequote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:04 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ben op paardrijden gegaan ķmdat ik er bang voor was.
Is net als fietsen, je verleert het nooit weer.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Soms werkt dat het beste
Staat wel op het lijstje: leren paardrijden. Maar het is er nog niet van gekomen.
Één van je gave papercrafts?quote:Op woensdag 18 november 2015 10:59 schreef Saisai het volgende:
Heeft iemand nog goede DIY ideeën? Ik heb extreem veel verjaardagen deze maand (allemaal in één week of course) en geen geld
quote:
Oh, da's leuk ja! Heb ik voor mijn zusje ook gedaan. Eetbord, ontbijtbord en soepkom en een beker, allemaal met dezelfde stijl.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:19 schreef Saisai het volgende:
[..]Dat vind ik een beetje te gemakkelijk eigenlijk. Ik heb al wat bedacht, ik ga zo naar de kringloop om (gebaks)bordjes te halen en ga deze beschilderen
Ik denk dat mijn zus dit wel tof gaat vinden.
zien?!quote:Op woensdag 18 november 2015 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, da's leuk ja! Heb ik voor mijn zusje ook gedaan. Eetbord, ontbijtbord en soepkom en een beker, allemaal met dezelfde stijl.
Ik gebruik Google images, werkt alleen als je ingelogd bent bij google. Zal het ff uploaden bij imgur nu ze afgebakken zijn.quote:
Thanksquote:Op donderdag 19 november 2015 11:04 schreef Sylvana het volgende:
Bij mij doet foto het wel. Leuk Saisai!
Eerste wat me te binnen schiet is de Xenos. Die hebben vaak hordes aan nepbloemenquote:Op donderdag 19 november 2015 22:53 schreef cvboer2 het volgende:
Aangezien hier een hoop creatieve mensen zitten, is er vast wel iemand die een antwoord op mijn vraag weet. Ik ben voor een projectje op zoek naar nep bloesem, iemand enig idee waar ik dat kan krijgen?
Jeetje wat leuk zeg!quote:Op donderdag 19 november 2015 11:27 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik gebruik Google images, werkt alleen als je ingelogd bent bij google. Zal het ff uploaden bij imgur nu ze afgebakken zijn.
Ze kunnen in de vaatwasser nu.
[ afbeelding ]
[..]
Thanks
Dat bied mogelijkheden. enige eis die ik heb dat het zo echt mogelijk moet lijken.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eerste wat me te binnen schiet is de Xenos. Die hebben vaak hordes aan nepbloemen
Hmm ja, dat zou ik niet durven zeggen. Soms lijken ze net echt, en soms is het plastic er van verre al af te zienquote:Op donderdag 19 november 2015 23:02 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Dat bied mogelijkheden. enige eis die ik heb dat het zo echt mogelijk moet lijken.
Ga ik doen. Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm ja, dat zou ik niet durven zeggen. Soms lijken ze net echt, en soms is het plastic er van verre al af te zienJe kunt iig even langs gaan om te checken
Loods5 heeft véél nepbloemen en intratuin ook. Zijn wel wat duurder, maar dan lijkt het ook wat echter.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:02 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Dat bied mogelijkheden. enige eis die ik heb dat het zo echt mogelijk moet lijken.
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:05 schreef Saisai het volgende:
[..]
Loods5 heeft véél nepbloemen en intratuin ook. Zijn wel wat duurder, maar dan lijkt het ook wat echter.
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:05 schreef Saisai het volgende:
[..]
Loods5 heeft véél nepbloemen en intratuin ook. Zijn wel wat duurder, maar dan lijkt het ook wat echter.
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:06 schreef Saisai het volgende:
Oh, en de woonfabriek ook geloof ik.
Balen, ze waren zo leuk.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:11 schreef Saisai het volgende:
Pfff.. nou de porseleinstiften van Egging zijn geen aanrader.. het zag er mooi uit, maar ik krabte de verf er zo weer af met mijn nagel
Ik heb nog porseleinverf over van Talens Amsterdam, dat was wel goed. Overdoen dan maar..
Oh wat balen zeg!quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:11 schreef Saisai het volgende:
Pfff.. nou de porseleinstiften van Egging zijn geen aanrader.. het zag er mooi uit, maar ik krabte de verf er zo weer af met mijn nagel
Ik heb nog porseleinverf over van Talens Amsterdam, dat was wel goed. Overdoen dan maar..
quote:
Oh, die van de foto heb ik met Talens gedaanquote:
Gaaf. Ik zie dit nu pas. Me wants!quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:16 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog wat kaal eigenlijk hč. Misschien nog iets bovenin op de rand?
Haha. Dat is wel een beetje jammer ja. Ik wil nog steeds wat engeltjes met nepkaarsje in de handen haken voor kerst. Zodat m`n moeder, m`n tante en m`n pake & beppe deze bij de foto van m`n vader kunnen zetten. Er brandt nu altijd een gewoon kaarsje, maar zo`n engeltje vind ik wel mooi.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:21 schreef Samzz het volgende:
Op Facebook heb je ja die herinneringen die je kan herposten. Ik zie allemaal tekeningen en schilderijen voorbij komen. Beetje jammer dat ik de inspiratie er niet bij krijg
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |