abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156775594
Dit is heel tof!

Het spel:
1 speler ziet de bom en de andere spelers moeten afgaan op zijn informatie om samen de bom op tijd onschadelijk te maken.
Andere spelers zien dus niets. De andere spelers hebben een 'manual' om de bom onschadelijk te maken door diverse modules(puzzels) op te lossen.

Ideaal spel voor FOK!kers om via skype/teamspeak de bom onschadelijk te maken.

Dit is basic, die gasten hieronder spelen echte hardcore mode.

Het spel is via Steam te koop (en ook op andere manieren). De manual om de bom onschadelijk te maken staat HIER!

Mensen die eind van de middag/begin van de avond het aandurven om een paar potjes te spelen? :D
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_156775609
Is dit zo'n jihad-oefenspel?
pi_156775611
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 07:18 schreef Dingflofbips het volgende:
Is dit zo'n jihad-oefenspel?
Ik denk dat de gemiddelde Jihadist het IQ niet heeft om zo'n bom op te lossen, laat staan zo'n bom te maken :)
pi_156775621
quote:
3s.gif Op maandag 12 oktober 2015 07:19 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Ik denk dat de gemiddelde Jihadist het IQ niet heeft om zo'n bom op te lossen, laat staan zo'n bom te maken :)
dan ben ik gerustgesteld
pi_156776971
Terroristen in opleiding topic.
pi_156777561
Waarom staat dit niet in gam?
  PR en moderator maandag 12 oktober 2015 @ 11:38:43 #7
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_156777889
Oooh LGR review _O_
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:15 schreef tailfox het volgende:
Waarom staat dit niet in gam?
Waarom wel? Genoeg van dit soort spellen die een goedlopende ONZ-reeks hebben gekregen.
Fuck the EBU.
pi_156777928
quote:
14s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:38 schreef Moira. het volgende:
Oooh LGR review _O_

[..]

Waarom wel? Genoeg van dit soort spellen die een goedlopende ONZ-reeks hebben gekregen.
omdat we een subforum games hebben?
  PR en moderator maandag 12 oktober 2015 @ 11:43:21 #9
288245 crew  Moira
pi_156777955
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:41 schreef tailfox het volgende:

[..]

omdat we een subforum games hebben?
Dus moeten alle spelletjes die een groep ONZ'ers met elkaar wil spelen maar in GAM gezet worden? Zo heeft het nooit gewerkt as far as I know. Staat hier prima toch, boeiend.
Fuck the EBU.
pi_156777981
quote:
14s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dus moeten alle spelletjes die een groep ONZ'ers met elkaar wil spelen maar in GAM gezet worden? Zo heeft het nooit gewerkt as far as I know. Staat hier prima toch, boeiend.
het is FOK! Mensen worden autistisch van zulke dingen
  PR en moderator maandag 12 oktober 2015 @ 11:52:21 #11
288245 crew  Moira
pi_156778082
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:45 schreef tailfox het volgende:

[..]

het is FOK! Mensen worden autistisch van zulke dingen
Je bent de eerste :P
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 12 oktober 2015 @ 11:53:01 #12
288245 crew  Moira
pi_156778095
Maar back on topic: Ik doe mee :D Hoog stressgehalte spel wel, maar lijkt me wel geinig :D
Fuck the EBU.
pi_156778120
quote:
14s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:53 schreef Moira. het volgende:
Maar back on topic: Ik doe mee :D Hoog stressgehalte spel wel, maar lijkt me wel geinig :D
eigenlijk moet een fokker het spelen en om het potje een andere manual lezer krijgen
pi_156778129
Is de manual elke keer anders of is het 3 potjes leuk en daarna weet je het uit je hoofd
pi_156780494
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:55 schreef tailfox het volgende:
Is de manual elke keer anders of is het 3 potjes leuk en daarna weet je het uit je hoofd
De bom is elke keer weer anders.
De 1e paar potjes die je speelt is het echt even inkomen, maar je weet op een gegeven manier hoe je heel handig de juiste informatie door moet geven. Toch is het elke keer anders.
De bom tikt gewoon door, en hoe meer modules je moet oplossen/door moet geven des te zwaarder het wordt. Je hebt als speler minder/amper tijd om na te denken, je moet de informatie zo snel mogelijk en correct krijgen.

Het 'licht' kan uitvallen en er gaat soms een wekker af (ja, zo'n heel irritant geluid), waardoor je uit je denkproces wordt gehaald.

Het wordt elke keer moeilijker, hoewel het er redelijk makkelijk uitziet. Erg gaaf :Y
  PR en moderator dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:14:59 #16
288245 crew  Moira
pi_156801388
Gistermiddag een paar uur met Mono gespeeld, en gisteravond van 21:00 tot 02:00 met de buren _O-
Vies verslavend en sick stressverwekkend spel! Echt heel leuk ja.
Met z'n 2en is het goed te doen, maar met meerdere mensen kun je beter delegeren en taken verdelen waardoor die modules sneller opgelost kunnen worden, want na zoveel bommen wordt 'ie steeds moeilijker en kom je echt zwaar in tijdnood als je secondes verliest.
Ik zal kijken of ik een foto kan uploaden van hoe onze tafel er gister uitzag :')
Fuck the EBU.
  PR en moderator dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:20:49 #17
288245 crew  Moira
pi_156801473

Degene aan de laptop is degene die de bom moet ontmantelen, maar mag dus niet in de handleiding kijken. En de mensen met de handleiding mogen dus niet naar de bom op de laptop kijken. Voor het gemak hadden we de manual uitgeprint (elke module heeft 1 of 2 bladzijdes die je helpen de 'puzzel'/het raadsel op te lossen), maar in PDF op een andere computer of telefoon is ook wel goed te doen als je overzicht kunt houden.
De bom-laptop-persoon moet dus aan de mensen met de handleiding gaan vertellen welke modules (kleine puzzeltjes op de bom, wat er steeds meer worden waardoor je steeds minder tijd overhoudt) hij op de bom ziet. De handleiding-mensen gaan die dan uitzoeken en stellen vragen die de bom-persoon beantwoordt waardoor die puzzel zo stukje voor stukje opgelost kan worden en hopelijk binnen de tijd. Op een gegeven moment heb je een bepaalde manier van communicatie gevonden met elkaar waardoor je met een paar woorden al dingen duidelijk kunt maken aan elkaar en dus niet meer ellelange vragen hoeft te stellen :P
Er zitten een aantal tijdrovende dingen tussen die je telkens gewoon hoopt niet te krijgen, zoals morse-code :') Naarmate het moeilijker wordt krijg je ook nog eens nieuwe hendels eraan die je elke 45 seconden in de gaten moet houden omdat de bom ontploft als je dat niet doet, of moet je opletten dat je het gas moet ventileren anders ontploft 'ie ook, of een andere gekke knop die je kan naaien als je niet op blijft letten.
Die manual lijkt in eerste instantie ook fucking verwarrend, maar je hebt het echt met 10 minuten wel door. Lijkt me erg de moeite waard om dit eens via Skype/teamspeak ofzo met FOK!kers te spelen :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Moira op 13-10-2015 13:26:16 ]
Fuck the EBU.
pi_156801902
Het was echt geweldig. Als een malle door die bommenmanual. Prachtig :D Zelfs na een aantal biertjes ging het nog prima.

Aanrader dit. Wil dit inderdaad wel eens over de teamspeak spelen.
  PR en moderator vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:49:20 #19
288245 crew  Moira
pi_156874804
Is er serieus niemand die dit spel al eens gespeeld heeft :o :D
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: