SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 05-09-2015 12:34:13 ]F means you're fucked![]()
Dat is natuurlijk voor Den Haag de verwachting, in Tilburg regent het nooitquote:Op donderdag 3 september 2015 19:25 schreef YUR het volgende:
Ik zag net alleen maar druppels in de verwachting voor zondag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 19:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk voor Den Haag de verwachting, in Tilburg regent het nooit
Nee, voor ApeldoornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked![]()
Voor Blaricum lijkt de verwachting nog wel aardig. In ieder geval droog. En dat moet ook, anders loopt m'n mascara uitquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
oh... maar dat is een trail, dan zijn druppels goed...quote:
Modder!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Voor mij is het niet erg inderdaad, maar voor mijn hondstrouwe crew is het minder geslaagd...quote:Op donderdag 3 september 2015 19:33 schreef Guard het volgende:
[..]
oh... maar dat is een trail, dan zijn druppels goed...
Modder!F means you're fucked![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 19:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Voor mij is het niet erg inderdaad, maar voor mijn hondstrouwe crew is het minder geslaagd...Alleen maar naar trails gaan als het mooi weer is...
Sorry GotC
Ik ga waarschijnlijk wel gewoon heur!quote:Op donderdag 3 september 2015 19:36 schreef Guard het volgende:
[..]Alleen maar naar trails gaan als het mooi weer is...
Sorry GotC![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 19:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk wel gewoon heur!![]()
hulde voor de support-crew
En dat zou je selfie wel verpesten natuurlijk!quote:Op donderdag 3 september 2015 19:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor Blaricum lijkt de verwachting nog wel aardig. In ieder geval droog. En dat moet ook, anders loopt m'n mascara uit![]()
PRECIES!!quote:Op donderdag 3 september 2015 19:58 schreef McTwente het volgende:
[..]
En dat zou je selfie wel verpesten natuurlijk![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ok, je rent bij Schiphol uit de trein heel hard omhoog om je overstap te halen en komt erachter dat je al op het juiste perron wás. Dan ren je heel snel weer naar beneden en stap je net niet in de trein waar je net uit kwamIk werk te hard geloof ik.
![]()
En je rent hard!quote:Op donderdag 3 september 2015 20:11 schreef Quoi het volgende:
Ok, je rent bij Schiphol uit de trein heel hard omhoog om je overstap te halen en komt erachter dat je al op het juiste perron wás. Dan ren je heel snel weer naar beneden en stap je net niet in de trein waar je net uit kwamIk werk te hard geloof ik.
En dat je dan in de trein aangekomen rondkijkt, van: wat nou, dat was expres, ik ben in training voor een trappenloop...?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:11 schreef Quoi het volgende:
![]()
Wel kut van dit regenachtige weekend. Wil de strongsissterrun zaterdag en de strongmanrun zondag op de foto zetten maar m'n Dslr is niet waterbestendig. Moeten m'n moeder en maatje me maar assisteren met plu
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:27 schreef pijll het volgende:
[..]
En dat je dan in de trein aangekomen rondkijkt, van: wat nou, dat was expres, ik ben in training voor een trappenloop...?![]()
![]()
Je bent niet de enige ! mijn trein op schiphol paar maand geleden veranderde toen we stilstonden. Ik zie dat ook boven, had maar 3 minuten dus dacht ren als een gek.quote:![]()
Ah, dan kan je de Kustmarathon dus ook lopenquote:Op donderdag 3 september 2015 18:47 schreef YUR het volgende:
Rug getest met een kort loopje. Conclusie: Ik ga zondag gewoon de 32km bij de Wisenttrail doen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat blijft nog even de insteek jaquote:Op donderdag 3 september 2015 21:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ah, dan kan je de Kustmarathon dus ook lopen
Ooooookkeeeeee...ik heb net een PR op de 5km gelopen tijdens m'n training vanavond.![]()
31:06.
Training was 10 min warmlopen, 4x5 min tussen 6:00-6:20min/km met 2 min rust ertussen en 10 min coolingdown.![]()
In vorm!quote:Op donderdag 3 september 2015 21:05 schreef GotC het volgende:
Ooooookkeeeeee...ik heb net een PR op de 5km gelopen tijdens m'n training vanavond.![]()
Training was 10 min warmlopen, 4x5 min tussen 6:00-6:20min/km met 2 min rust ertussen en 10 min coolingdown.![]()
Jeetje GotC! Wat ga je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:14 schreef hatsaflats het volgende:
Jeetje GotC! Wat ga je goed!Of een combinatie van die 3...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wow wow wowquote:Op donderdag 3 september 2015 21:05 schreef GotC het volgende:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Wow GotC, wat lekker!
Ik moet er echt aan wennen dat het weer koud en donker is 's avonds. Ben helemaal bevroren na mijn training. Ging verder wel top, 200mtjes bijna allemaal in 44 en tijdens de steigerung in de warming up ging ik pas echt lekker, ik zag 2.53 op mijn klokjeSportmassage deed voor de verandering ook geen pijn, maar het was een andere masseuse dan normaal en dit was eigenlijk iets te soft. Maarja benen voelen wel wat soepeler dan eerst.
Haas is ook bevestigd dus alle factoren aanwezig voor een topprestatie morgen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ben benieuwd naar je tijd morgen LT!
Ik heb vanavond voor het eerst in m'n reflecterende hesje gelopen. Was maar goed ook, flink donker toen ik thuiskwam.
En thanks allen![]()
![]()
Hier was het vanavond helemaal nog niet koud. Gewoon lekker gelopen. Nergens last van.Zonder er erg in te hebben 11,5km op de teller gezet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
w000t! Eerste training voor de Kustmarathon van 2016 dus!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:09 schreef thelaudprince het volgende:
Ik ga morgen weer op het strand als het weer het toelaat
Het jaartal klopt nietquote:Op donderdag 3 september 2015 22:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
w000t! Eerste training voor de Kustmarathon van 2016 dus!![]()
![]()
Ik had vanavond last van mijn scheenbenen. Eigenlijk voor het eerst in lange tijd. Dat kan ik nu niet echt gebruiken.![]()
![]()
Nee, jij moet gaan knallen zondag !!!!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:18 schreef steffelonio het volgende:
Ik had vanavond last van mijn scheenbenen. Eigenlijk voor het eerst in lange tijd. Dat kan ik nu niet echt gebruiken.![]()
![]()
Wauww Gotc! Lekker bezig!
Ik heb ook lekker getraind. Moest uit mijn werk direct door naar de training, was best haasten allemaal. Goed dat ik gegaan ben. We gingen starten en de trainer zei, we gaan op ilona's wedstrijdtempo voor zondag lopen. Best lief. Dat was dus 6:30 . Ik heb de pace aangezet, en zo liep ik dan 6:30 of langzamer of sneller.. Dat x 3. Daarna hebben we weer 2 rondjes gedaan, net als maandag eerste rondje rustig,2e rondje sneller. Dit x op de km's gezet zodat ik wel wist hoeveel meter dit rondje was . Dat was dus 300 meter. Eerste rondje in 2 minuten, 2e rondje in 1:26. (En ik wou sneller maar ik moest me inhouden van de trainer
).
Nouja ik heb nu weer wat meer vertrouwen in zondag. Hoop mijn pr weer te verbreken & de trainer denkt dat dat wel lukt. Dus ben benieuwd!
Hardlopen is fijn
Linkje (waar de pace trouwens langzamer is dan mijn horloge op die momenten zei maar het zal allemaal wel) http://app.endomondo.com/workouts/595196469/19432788![]()
Lukt je vast! Het is een lekker snel parcours en er staat redelijk wat publiek langs de kant.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Het zou leuk zijn als ik onder de 27 minuten zou kunnen lopen maar dat verwacht ik niet. We zien wel.
Ik laat hem helaas schieten. Vorige week voelde ik al een klein pijntje bij mijn knie, afgelopen zondag waren de laatste kilometers van mijn duurloop een echte hel. Buitenkant rechterknie deed enorm zeer. De rest van de week ook nog regelmatig pijnlijk. Het heeft veel weg van een lopersknie.
Dus maar even noodgedwongen een beetje rust nemen.Hmmm... balen zeg. Ook erg veel last van gehad. Ik zou even lekker de komende avonden de binnenkanten van scheenbenen koelen.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:18 schreef steffelonio het volgende:
Dat hoort dus niet zo he, een PR lopen tijdens een training.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:05 schreef GotC het volgende:
![]()
Bedankt voor de tip. Koelen klinkt als een goed plan!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:25 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Lukt je vast! Het is een lekker snel parcours en er staat redelijk wat publiek langs de kant.
Ik laat hem helaas schieten. Vorige week voelde ik al een klein pijntje bij mijn knie, afgelopen zondag waren de laatste kilometers van mijn duurloop een echte hel. Buitenkant rechterknie deed enorm zeer. De rest van de week ook nog regelmatig pijnlijk. Het heeft veel weg van een lopersknie.
Dus maar even noodgedwongen een beetje rust nemen.
[..]
Hmmm... balen zeg. Ook erg veel last van gehad. Ik zou even lekker de komende avonden de binnenkanten van scheenbenen koelen.
En sterkte met je knie!!![]()
Ah jammer zeg. Ach, aan de andere kant, het is ook maar de Oranjeloop.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:25 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Lukt je vast! Het is een lekker snel parcours en er staat redelijk wat publiek langs de kant.
Dus maar even noodgedwongen een beetje rust nemen.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik heb even een vraag. (Die ik natuurlijk ook nog even aan de podotherapeut ga stellen)
Sinds 2009 heb ik kunststof (harde) steunzooltjes in mijn gewone schoenen. Mijn voeten zijn doorgezakt waardoor mijn knieën naar binnen draaien. Nu gebruikte ik bij hardlopen die steunzooltjes niet en heb ik schoenen die dat doorzakken tegen zouden moeten gaan. De podotherapeut zag mij hardlopen en kon wel concluderen dat die schoenen dat niet (voldoende) deden. Met name mijn linkeronderbeen draait bij het neerkomen van de voet waardoor mijn knie aan de buitenzijde en onderzijde belast wordt. Precies waar ik na het lopen soms last van heb.
Nu heb ik nieuwe steunzooltjes aan laten meten omdat de andere al 6 jaar oud waren en niet helemaal de goede vorm meer hadden. En mijn voeten bij het hardlopen niet genoeg corrigeren. De nieuwe zooltjes, ook van hard kunststof zou ik ook in mijn hardloopschoen kunnen dragen zei de podotherapeut.
Gisteren heb ik een keer geprobeerd een half uur met mijn oude steunzolen te hardlopen. Tijdens het lopen kreeg ik echter last van mijn voeten. En vandaag heb ik ook last van mijn achillespees. Zou dit wennen zijn door een andere manier van lopen of zijn steunzolen sowieso niet geschikt voor hardlopen, ondanks wat de podotherapeut zegt?![]()
Onlangs konden wij via de loopclub een soort clubkleding bestellen.
Een jasje en een shirt, ik heb deze besteld omdat ik het wel leuk vind als we met meerdere mensen van de loopclud in dezelfde kleding lopen. En dankzij een paar sponsors was het ook nog eens een goede deal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook weer lekker gelopen gisteravond en ook gemerkt dat het weer koeler wordt 's avonds.
Het was nog wel een no-brainer om kort-kort te lopen, maar ik was wel blij toen ik na de warming-up eindelijk 'mocht' versnellen voor mn 1000m-intervallen.
Morgen maar weer eens ouderwets een wekker zetten voor mn LDL.
Ook al staat er maar 12,5km op de planning; vroege ochtendloopjes zijn
Weektotaal komt dan uit op ca 36km; echt weer een klein sprongetje vooruit.
Volgende week herstel en daarna rustig verder bouwen.
Iedereen succes in Tilburg zondag!![]()
![]()
![]()
Ik vrees dat wij hier moeilijk over kunnen en moeten oordelen. Dit zou ik echt bij de podoloog beleggen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:10 schreef WdL het volgende:
Ik heb even een vraag. (Die ik natuurlijk ook nog even aan de podotherapeut ga stellen)
Sinds 2009 heb ik kunststof (harde) steunzooltjes in mijn gewone schoenen. Mijn voeten zijn doorgezakt waardoor mijn knieën naar binnen draaien. Nu gebruikte ik bij hardlopen die steunzooltjes niet en heb ik schoenen die dat doorzakken tegen zouden moeten gaan. De podotherapeut zag mij hardlopen en kon wel concluderen dat die schoenen dat niet (voldoende) deden. Met name mijn linkeronderbeen draait bij het neerkomen van de voet waardoor mijn knie aan de buitenzijde en onderzijde belast wordt. Precies waar ik na het lopen soms last van heb.
Nu heb ik nieuwe steunzooltjes aan laten meten omdat de andere al 6 jaar oud waren en niet helemaal de goede vorm meer hadden. En mijn voeten bij het hardlopen niet genoeg corrigeren. De nieuwe zooltjes, ook van hard kunststof zou ik ook in mijn hardloopschoen kunnen dragen zei de podotherapeut.
Gisteren heb ik een keer geprobeerd een half uur met mijn oude steunzolen te hardlopen. Tijdens het lopen kreeg ik echter last van mijn voeten. En vandaag heb ik ook last van mijn achillespees. Zou dit wennen zijn door een andere manier van lopen of zijn steunzolen sowieso niet geschikt voor hardlopen, ondanks wat de podotherapeut zegt?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Volgens mij vroeg LT laatst naar een adresje voor goedkope SIS-gels, zonder meteen een hele doos te moeten bestellen.
Ze zijn nu in de aanbieding bij Runnersworld, 3 halen 2 betalen. Geen idee of het dan goedkoper is dan online, ik heb gisteren ¤ 7,80 voor 6 gelletjes betaald.![]()
Ah dat is wel een goeie deal! Misschien toch nog wat extra inslaan, thanks!quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:40 schreef McTwente het volgende:
Volgens mij vroeg LT laatst naar een adresje voor goedkope SIS-gels, zonder meteen een hele doos te moeten bestellen.
Ze zijn nu in de aanbieding bij Runnersworld, 3 halen 2 betalen. Geen idee of het dan goedkoper is dan online, ik heb gisteren ¤ 7,80 voor 6 gelletjes betaald.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Te oordelen naar jouw omschrijving heb ik deze vroeger ook gehad, maar nu niet meer. Toen ik begon met hardlopen had ik ze ook al niet meer. Maar het lijkt me niet prettig, omdat de zooltjes heel stug zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:10 schreef WdL het volgende:
Gisteren heb ik een keer geprobeerd een half uur met mijn oude steunzolen te hardlopen. Tijdens het lopen kreeg ik echter last van mijn voeten. En vandaag heb ik ook last van mijn achillespees. Zou dit wennen zijn door een andere manier van lopen of zijn steunzolen sowieso niet geschikt voor hardlopen, ondanks wat de podotherapeut zegt?
Waar ik mijn schoenen koop, werkt in ieder geval één podoloog en volgens mij zelfs meerdere. Dus hij wordt geacht goed advies op dat gebied te kunnen geven. Maar ik weet niet in welke omgeving jij woont...![]()
Het antwoord op je eerste vraag is in ieder geval ja. Hetzelfde geldt namelijk ook voor nieuwe schoenen, dan heb je ineens weer te maken met demping. Ik voel dat dan altijd in mijn hamstrings.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:10 schreef WdL het volgende:
Zou dit wennen zijn door een andere manier van lopen of zijn steunzolen sowieso niet geschikt voor hardlopen, ondanks wat de podotherapeut zegt?
Echter, langer dan een week zou dat niet moeten duren. Ik zou dus drie keer niet te ver en niet te snel lopen en als het dan nog niet lekker voelt vragen naar andere mogelijkheden.![]()
Toen ik vorig jaar naar de podotherapeut ging, heeft die mij steunzolen aangemeten, en toen kreeg ik twee setjes, een voor het hardlopen en een voor normaal gebruik. Geen idee of dit standaard is, maar ga naar je podotherapeut en vertel hem je ervaring; misschien dat hij een aangepast model voor je heeft om mee hard te lopen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:10 schreef WdL het volgende:
Zou dit wennen zijn door een andere manier van lopen of zijn steunzolen sowieso niet geschikt voor hardlopen, ondanks wat de podotherapeut zegt?
Mijn zoolltjes waren overigens van een of ander flexibel materiaal, niet van hard kunststof.
En er zijn ook podotherapeuten die gespecialiseerd zijn in sporters. Daar zou je eventueel ook langs kunnen voor een second opinion.![]()
Vriendlief heeft 2 soorten zolen 1 voor gewone schoenen (hard) en 1 om te sporten (zacht) met die harde kunnen je voeten niet zo netjes afrollen als je wel zou willen tijdens het hardlopen.![]()
Bedankt voor het meedenken en advies allemaal!
Ik kan mijn nieuwe steunzooltjes volgende week ophalen. Na 6 jaar waren mijn oude sowieso aan vervanging toe dus heb die nieuwe hoe dan ook nodig. Ik ga deze week nog even een paar keer korte stukjes hardlopen uitproberen met mijn huidige steunzolen zodat ik volgende week mijn ervaringen al kan voorleggen. En dan wacht ik het advies van de podotherapeut af wat te doen. Wellicht ook sportzooltjes erbij nemen als de gewone oncomfortabel blijven aanvoelen, maar wellicht gaat het met de nieuwe, nog beter passen zolen al een stuk beter.![]()
Lokpost: YUR, wil je mij bij de 15 km van de zeuvelenheuvelenleup zetten op 15/11?quote:Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Formule van Corniel zegt dat ik 25:14 moet kunnen lopen op de 5km, gebaseerd op mijn 1km PR... Maar zelfs al zou ik een minuut langzamer dan dat zijn zou ik het nog snel vinden.Volgensmij ben ik ook veel te bang om kapot te gaan.
![]()
Beetje zenuwachtig dus.Straks na het eten maar eens inschrijven.
Op 1 km is de tool niet zo betrouwbaar. Dus gewoon lopen op een tempo dat je kan lopenquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:06 schreef DeLuna het volgende:
Formule van Corniel zegt dat ik 25:14 moet kunnen lopen op de 5km, gebaseerd op mijn 1km PR... Maar zelfs al zou ik een minuut langzamer dan dat zijn zou ik het nog snel vinden.Volgensmij ben ik ook veel te bang om kapot te gaan.
![]()
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lokpost: YUR, wil je mij bij de 15 km van de zeuvelenheuvelenleup zetten op 15/11?Nijmegen! Zevenheuvelen
En goed dat je YUR gelokt hebt, dan heb ik nog een klusje voor hem:
1
2[b]12 september 2015 - [url=http://www.fishpotatorun.nl/]Fish Potato Run (Urk - Emmeloord)[/url][/b]
[*] pijll - 8 EM
en nog eentje op verzoek:
1
2[b]11 oktober 2015 - [url=https://www.hogeveluwe.nl/nl/agenda/hoge-veluwe-loop?date=2015-10-11]Hoge Veluwe Trail (Hoenderloo)[/url][/b]
[*] Murmeli - 14 km
[ Bericht 16% gewijzigd door pijll op 04-09-2015 12:40:02 ]![]()
Je gaat jezelf en iedereen hier vast weer verbazen! Misschien is het een idee om rond 5.30 te starten en elke km te versnellen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:06 schreef DeLuna het volgende:
![]()
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat klinkt wel als een goed idee, ik hoop dat ik het volhoud.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je gaat jezelf en iedereen hier vast weer verbazen! Misschien is het een idee om rond 5.30 te starten en elke km te versnellen?
Ik weet (nog steeds) niet zo goed wat ik kan, ik ben al gauw bang dat ik te hard ga.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Op 1 km is de tool niet zo betrouwbaar. Dus gewoon lopen op een tempo dat je kan lopen
Komt vast goed DeLuna!
Ik ben ook benieuwd wat mijn tijd zal worden.
Wat LT zegt, zei mijn trainer gister ook. Alleen ik begin dan met 6:33 en dan steeds wat sneller.
Ohja hoe moet je zo'n chip in veteren (Heb er een bij de inschrijving gekocht) of kan dat ook met tairibs(hoe je het ook schrijft haha) ?
![]()
Lijkt me een prima prijs per stuk heb zelf bij wiggle laatst 29,34 voor 30 betaald. Dus in grote hoeveelheid 30 cent goedkoper. Volgens mij liggen ze regelmatig voor een euro of 2-3 in de winkel.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:40 schreef McTwente het volgende:
Ze zijn nu in de aanbieding bij Runnersworld, 3 halen 2 betalen. Geen idee of het dan goedkoper is dan online, ik heb gisteren ¤ 7,80 voor 6 gelletjes betaald.![]()
kabelbundelbandjesquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:54 schreef xMissi het volgende:
Komt vast goed DeLuna!
Wat LT zegt, zei mijn trainer gister ook. Alleen ik begin dan met 6:33 en dan steeds wat sneller.
Ohja hoe moet je zo'n chip in veteren (Heb er een bij de inschrijving gekocht) of kan dat ook met tairibs(hoe je het ook schrijft haha) ?
![]()
dat andere is een merknaam en sluit alle andere merken uit. (en daarom staat het op mijn werk op deze manier in het bestelsysteem)
![]()
"Een tie-wrap, 'tiewrap' (volgens Onze Taal de officiële Nederlandse schrijfwijze[1]), maar ook vaak als tyrap, tie-rap of tie-rib geschreven en genoemd als 'ladderstrip', kabelbinder, 'bundelbandje', 'bindbandje', 'trekbandje', 'snelbinder', 'colsonbandje' of 'sjorbandje', ..." (zegt Wikipedia).quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:54 schreef xMissi het volgende:
Komt vast goed DeLuna!
Je kan ook je veters loshalen, door de chip halen en weer terug in je schoen rijgen. Als het een huurchip is, zou ik je veters niet verder dan het tweede gaatje eruit halen want na de finish moet je de chip gelijk weer inleveren. Dan is een colsonbandje makkelijker. Die is vaak al meegeleverd met de chip en het startnummer; check de envelop...![]()
Sorry meneer Bquote:Op donderdag 3 september 2015 22:43 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Dat hoort dus niet zo he, een PR lopen tijdens een training.![]()
![]()
Een mannetje-vrouwtje, toch?quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:19 schreef pijll het volgende:
[..]
"Een tie-wrap, 'tiewrap' (volgens Onze Taal de officiële Nederlandse schrijfwijze[1]), maar ook vaak als tyrap, tie-rap of tie-rib geschreven en genoemd als 'ladderstrip', kabelbinder, 'bundelbandje', 'bindbandje', 'trekbandje', 'snelbinder', 'colsonbandje' of 'sjorbandje', ..." (zegt Wikipedia).
Je kan ook je veters loshalen, door de chip halen en weer terug in je schoen rijgen. Als het een huurchip is, zou ik je veters niet verder dan het tweede gaatje eruit halen want na de finish moet je de chip gelijk weer inleveren. Dan is een colsonbandje makkelijker. Die is vaak al meegeleverd met de chip en het startnummer; check de envelop...![]()
Ik zal nooit de eerste keer vergeten dat ik tijdens een van mijn eerste bijbaantjes als 16-jarige aan mijn mannelijke collega's vroeg wat een tiewrap wasNu hangt ons balkon aan elkaar met tiewraps. Die dingen zijn overal handig voor!
Ik duik weer onder. Van de drie subsidieaanvragen in een week heb ik er nog eentje te gaan. Daarna ga ik een week slapen, vrees ik.![]()
Dat klopt dus ook wel, de normale prijs is ¤ 1,95 (4 keer ¤ 1,95 = ¤ 7,80quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:57 schreef mytec het volgende:
[..]
Lijkt me een prima prijs per stuk heb zelf bij wiggle laatst 29,34 voor 30 betaald. Dus in grote hoeveelheid 30 cent goedkoper. Volgens mij liggen ze regelmatig voor een euro of 2-3 in de winkel.).
![]()
Als je deze tijd maar verpulvert bij een volgende wedstrijd, dan kan ik het nog door de vingers zienquote:![]()
![]()
Zo is dat B, uitstekend verwoord.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:34 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Als je deze tijd maar verpulvert bij een volgende wedstrijd, dan kan ik het nog door de vingers zien![]()
Wat voor subsidie ga je aanvragen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Een mannetje-vrouwtje, toch?![]()
Ik zal nooit de eerste keer vergeten dat ik tijdens een van mijn eerste bijbaantjes als 16-jarige aan mijn mannelijke collega's vroeg wat een tiewrap wasNu hangt ons balkon aan elkaar met tiewraps. Die dingen zijn overal handig voor!
Ik duik weer onder. Van de drie subsidieaanvragen in een week heb ik er nog eentje te gaan. Daarna ga ik een week slapen, vrees ik.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat voor subsidie ga je aanvragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFIJN: vanavond hopelijk lopen, maar ik weet het nog niet. Iig morgen spinnen![]()
![]()
ppppquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik vrees dat wij hier moeilijk over kunnen en moeten oordelen. Dit zou ik echt bij de podoloog beleggen.
bbbbfdd 6
64rewfgdffWQ][POIUHJKL;'\';'LKJHGFJJKHGFDS=-098u65t43rq1
Edit: dit is een cursus toetsenbord schoonmaken met fok op de achtergrond ;-) OEPS![]()
Ohja tiewrap was het idd. Vergetenquote:Op vrijdag 4 september 2015 13:19 schreef pijll het volgende:
[..]
"Een tie-wrap, 'tiewrap' (volgens Onze Taal de officiële Nederlandse schrijfwijze[1]), maar ook vaak als tyrap, tie-rap of tie-rib geschreven en genoemd als 'ladderstrip', kabelbinder, 'bundelbandje', 'bindbandje', 'trekbandje', 'snelbinder', 'colsonbandje' of 'sjorbandje', ..." (zegt Wikipedia).
Je kan ook je veters loshalen, door de chip halen en weer terug in je schoen rijgen. Als het een huurchip is, zou ik je veters niet verder dan het tweede gaatje eruit halen want na de finish moet je de chip gelijk weer inleveren. Dan is een colsonbandje makkelijker. Die is vaak al meegeleverd met de chip en het startnummer; check de envelop.... Maar ik heb de chip gekocht huren kon niet ofzo. Nouja hij was maar ¤4,00 ofzo en ik kan ze bij meerdere wedstrijden gebruiken. Is er ook een filmpje soms, hoe je dat moet rijgen. Ben niet zo handig met veters rijgen
Anders google ik straks wel even!
![]()
Gewoon je veters even 2 gaatjes loshalen, dan weer terugsteken maar de veters door het chipje heen halen. Zo moeilijk is dat nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:16 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ohja tiewrap was het idd. Vergeten. Maar ik heb de chip gekocht huren kon niet ofzo. Nouja hij was maar ¤4,00 ofzo en ik kan ze bij meerdere wedstrijden gebruiken. Is er ook een filmpje soms, hoe je dat moet rijgen. Ben niet zo handig met veters rijgen
Anders google ik straks wel even!
.
![]()
![]()
Ik zit onderhand ontzettend te balen. Dit weekend 2 leuke loopjes, een 5km thuiswedstrijd over de hei hier en zondag de Wisenttrail 16km, waar ik ook heel veel zin in heb.
Maar sinds gisteren al behoorlijk brak, wat verhoging, van die pijnlijke 'spierpijn' benen en de hele nacht bijna wakker gelegen. Op zich nog geen koorts en hoop alsnog dat het morgen over is, maar toch wel erg vervelend.![]()
![]()
Ik moet eerst nog in utrecht zien te komen wil ik vanavond lopen, lekkere treinchaos hier in Tilburg. (Omdat er iemand gesprongen is, dis zondag geen probleem meer, even ter geruststelling van flipsen)
Dat is balen Jero. Hopelijk ben je morgen hersteld en kan je gewoon lekker knallen dit weekend!
Voor mezelf ben ik nu aan het hopen dat het vanavond nog een beetje droger word, want een baanwedstrijd in plensbuien zoals die er nu zijn is ook geen pretje.![]()
Horloge verkochtDe koper komt speciaal naar de start van de Wisenttrail om m op te halen
* YUR moet m misschien maar alvast inpakken...
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:05 schreef GotC het volgende:
voor je PR!
Heb vanmiddag ook weer "stukje" gelopen. Had van te voren een route bedacht en wat belangrijke punten op papier gezet, blijkt een weg afgesloten te zijn waardoor er natuurlijk niks meer van de route klopt. Gelukkig op richtingsgevoel toch nog redelijk goedgekomen. Onderweg nog wat sportdrank gekocht en weer gelletje geprobeerd, die weer niet tegenviel. Op het eind begon ik m'n kuiten wel te voelen, uiteindelijk ruim 27km in bijna 3 uur gelopen![]()
![]()
Track Meetings bij Atletiekbaan Maarschalkerweerdquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet eerst nog in utrecht zien te komen wil ik vanavond lopen, lekkere treinchaos hier in Tilburg. (Omdat er iemand gesprongen is, dis zondag geen probleem meer, even ter geruststelling van flipsen)
Het hoogspringen wat voor vanavond op het programma stond gaat NIET door! Alle overige onderdelen gaan WEL door!![]()
Ik heb nog nooit zo lekker gelopen als vandaag. Ondanks dat ik een beetje een linker zeurscheen had en een rechter zeurkuit ging het intervallen TOP! Moest 10 x 5 min met 2 rust. En ze gingen allemaal tussen 5.15 en 4.50 en het kostte geen moeite, en na afloop totaal niet moe ofzo. Had er zo nog 10 kunnen doen. Moest me inhouden om niet te snel te gaan.![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Doe rustig aan, hier regent het behoorlijk. Het zou eerder een zwemwedstrijd zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:04 schreef La_Tramposa het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb nog nooit zo lekker gelopen als vandaag. Ondanks dat ik een beetje een linker zeurscheen had en een rechter zeurkuit ging het intervallen TOP! Moest 10 x 5 min met 2 rust. En ze gingen allemaal tussen 5.15 en 4.50 en het kostte geen moeite, en na afloop totaal niet moe ofzo. Had er zo nog 10 kunnen doen. Moest me inhouden om niet te snel te gaan.![]()
nog ietsmeer dan een maandje vast zien te houden.
![]()
Inderdaad, ik was binnen 500m fietsen nat dóór mijn schoenen en regenpak heen. Zo te zien wordt het vanaf 20.00-20.30 wel droger.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:02 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Doe rustig aan, hier regent het behoorlijk. Het zou eerder een zwemwedstrijd zijn.
Maar ik sta ook nog als vliegende keep voor de vrijwilligers en ze hebben me nodig, meehhh. Snel eten maken en dan een zo waterdicht mogelijke outfit proberen te zoeken en de deur uit..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vechtse banen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was binnen 500m fietsen nat dóór mijn schoenen en regenpak heen. Zo te zien wordt het vanaf 20.00-20.30 wel droger.
Maar ik sta ook nog als vliegende keep voor de vrijwilligers en ze hebben me nodig, meehhh. Snel eten maken en dan een zo waterdicht mogelijke outfit proberen te zoeken en de deur uit..![]()
Lekker bezig! Dat is een pittige afstand (lijkt me, zelf geen ervaring mee).quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:01 schreef Voccar het volgende:
[..]
Op het eind begon ik m'n kuiten wel te voelen, uiteindelijk ruim 27km in bijna 3 uur gelopen![]()
Ben je ergens voor aan het trainen?![]()
Ik doe ff een avondje crashen. Even gas terug om op een ander moment dit weekend wél de energie te hebben om te lopen. Want die energie is nu opperdepop(en er sluimert een hoofd- en keelpijntje)
@Daywalkert: dat is lang geleden dat jij helemaal lekker liep![]()
![]()
Voor wie naar Utrecht gaat
Track Meetings
We beginnen 1 uur later met het chronoloog voor de looponderdelen. We proberen in de loop van de avond de tijd in te halen. Dit betekent dat looponderdelen die later op de avond gepland stonden eventueel weer op de oorspronkelijk geplande tijd kunnen beginnen.
Het uitstel heeft te maken met technische problemen.
Dat wordt een lange natte avond.
[ Bericht 5% gewijzigd door Skweezer op 04-09-2015 20:28:45 ]![]()
Dankjewel. Heb me nog niet voor een wedstrijd ingeschreven. Zou wel marathon willen lopen, maar twijfel nog wel of dat op korte termijn mogelijk is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:25 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Lekker bezig! Dat is een pittige afstand (lijkt me, zelf geen ervaring mee).![]()
Ben je ergens voor aan het trainen?![]()
Het hoeft ook allemaal niet op korte termijn natuurlijk he...quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:27 schreef Voccar het volgende:
[..]
Dankjewel. Heb me nog niet voor een wedstrijd ingeschreven. Zou wel marathon willen lopen, maar twijfel nog wel of dat op korte termijn mogelijk is.F means you're fucked![]()
Dat was geen tijd binnen de 27 minuten. 27:44 geworden
Ik ging iets te hard van start en na 3km ging het lampje uit. Toen maar gelopen voor een tijd onder de 28 minuten, dat lukte gelukkig wel.
Endomondo en Garmin vinden wel dat ik een PR heb gelopen, ik ben blij dat zij wel zo enthousiast waren.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Mooie tijd toch? En je moet wel wat te wensen overhouden voor de volgende keer natuurlijkquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:29 schreef DeLuna het volgende:
Dat was geen tijd binnen de 27 minuten. 27:44 geworden
Ik ging iets te hard van start en na 3km ging het lampje uit. Toen maar gelopen voor een tijd onder de 28 minuten, dat lukte gelukkig wel.
Endomondo en Garmin vinden wel dat ik een PR heb gelopen, ik ben blij dat zij wel zo enthousiast waren.
komen steeds meer run wearables bij: http://www.nu.nl/gadgets/4119505/runtastic-introduceert-fitnesshorloge-met-lange-accuduur.html
Alleen ben benieuwd hoe accuraat zoiets zou zijn, lijkt me meer wat als een stappenteller.![]()
Nee dat hoeft niet, maar merk wel dat ik me de laatste tijd erg fit voel en zulke afstanden me nu beter afgaan dan ik van tevoren had gedacht. Zal er nog eens goed over nadenken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Het hoeft ook allemaal niet op korte termijn natuurlijk he...![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooie tijd toch? En je moet wel wat te wensen overhouden voor de volgende keer natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had in ieder geval niks meer over. Wel tevreden hoor, maar had op iets meer gehoopt. Volgende keer beter.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]Keurige tijd en blijkbaar zat er vandaag niet meer in. Dat PR sneuvelt nog wel een paar keer hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had in ieder geval niks meer over. Wel tevreden hoor, maar had op iets meer gehoopt. Volgende keer beter.![]()
[..]Dat zijn de beste foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had in ieder geval niks meer over. Wel tevreden hoor, maar had op iets meer gehoopt. Volgende keer beter.
[..]Prachtige tijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had in ieder geval niks meer over. Wel tevreden hoor, maar had op iets meer gehoopt. Volgende keer beter.![]()
![]()
Sluit ik me bij aan. Alhoewel een vuurrode kop, wat meer zweet en eventueel een druipende maaginhoud net dat beetje extra cachet geven.quote:
Goed gelopen!![]()
Dit is zo'n foto die nog wat voor de verbeelding overlaat. Die zijn altijd mooierquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. Alhoewel een vuurrode kop, wat meer zweet en eventueel een druipende maaginhoud net dat beetje extra cachet geven.
Goed gelopen!
[..]Mooi die foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had in ieder geval niks meer over. Wel tevreden hoor, maar had op iets meer gehoopt. Volgende keer beter.
En goed gelopen (en een les voor de volgende keer)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oh godquote:Op vrijdag 4 september 2015 13:34 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Als je deze tijd maar verpulvert bij een volgende wedstrijd, dan kan ik het nog door de vingers zien
DeLuna, goed gedaan! Dat is echt een hele nette tijd!En supergoede foto!
![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:14 schreef Quoi het volgende:
En ik ben natuurlijk blij dat je niet onder de 27 bent gedoken![]()
![]()
Hihihi!
Goed gedaan DeLuna! Jij liep op de Ekiden in Zwolle toch ook een 27-er?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wat een troosteloze bende hier! Prognose nu rond 23h starten.. Heb wel gouden spikes gekocht!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is cable tie!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ook een goede marketingstrategie, je gewoon lang genoeg laten wachten zodat je dingen kooptquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een troosteloze bende hier! Prognose nu rond 23h starten.. Heb wel gouden spikes gekocht!![]()
![]()
Cool!!! Die spikes dan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een troosteloze bende hier! Prognose nu rond 23h starten.. Heb wel gouden spikes gekocht!
De late start minder.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Morgen ga ik weer proberen om een klein rondje te lopen, 5km of zo.
Nu trekt mijn lichaam nog te veel aan de noodrem, als dat morgen nog het geval is dan stel ik het nog een paar dagen uit.
Wel slecht voor mijn maandtotaal
Zeker! Ik heb ook een regenjasje en driekwart tight gekochtquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ook een goede marketingstrategie, je gewoon lang genoeg laten wachten zodat je dingen kooptwel alles met dikke korting! Maar de verkopers van rw beginnen me al goed te kennen, geen goed teken
ik had ook nog een 'winnend' startnummer, dus ik mocht wat uitzoeken uit de bak, en heb een best wel chille Salomon flesjes belt! Wat een mazzel weer!
[..]Als je alles hebt gegeven mag je tevreden zijn hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had in ieder geval niks meer over. Wel tevreden hoor, maar had op iets meer gehoopt. Volgende keer beter.![]()
Congrats
![]()
Boh wat laat!quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een troosteloze bende hier! Prognose nu rond 23h starten.. Heb wel gouden spikes gekocht![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Toptijd incomingquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een troosteloze bende hier! Prognose nu rond 23h starten.. Heb wel gouden spikes gekocht!![]()
![]()
19.44, geheel volgens plan!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik was mijn horloge vergeten vanavond. En ook de wedstrijd zelf ga ik maar snel vergeten (maar goed dat niet gelogd, niet gelopen is...)
Doel was sub 17, maar dat zat er gewoon niet in. De eerste 2km gingen nog goed, daarna kon ik dat tempo niet meer vasthouden. Het leek of ik niet diep kon gaan vandaag. Uiteindelijk 17'12, een halve minuut onder mijn vorige tijd en dus een dik pr, maar absoluut niet tevreden. Ach, volgende keer lukt het vast weer wel
LT liep wel knap precies volgens schema naar de gewenste tijd. Erg goed gelopen dus
[ Bericht 9% gewijzigd door Mr.B. op 05-09-2015 01:44:35 ]![]()
Goeie TT
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Is het weer tijd om de afstand te raden? Ik gok dat dit geen 3000m wasMooie tijden LT en B!
Ik ga mijn bed uitrollen voor something completely different. Spinning. Waar is mijn zeem?![]()
Volgens mij hadden ze de afstand al verraden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:17 schreef Quoi het volgende:
Is het weer tijd om de afstand te raden? Ik gok dat dit geen 3000m wasMooie tijden LT en B!
Ik ga mijn bed uitrollen voor something completely different. Spinning. Waar is mijn zeem?
En ik zou een bij de ramenlapspullen kijken![]()
![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
Hihihi!
Goed gedaan DeLuna! Jij liep op de Ekiden in Zwolle toch ook een 27-er?
Hmm, ik wou dat volgens plan slapen me net zo goed lukte als volgens plan hardlopen. De laatste tijd word ik echt 4x per nacht wakker en kan ik vanaf zo'n 5 uur 's ochtends nauwelijks meer slapen.. Voel me nu wel prima maar echt goed voor het herstel kan het niet zijn. Gelukkig hebben mijn benen vandaag nergens last van.
Maar goed, het ging dus wel goed, ben blij dat ik midden in een marathonweek van 90km nog gewoon de snelheid kon behouden! Was ook wel fijn om achter iemand aan te kunnen lopen. In het begin een beetje lastig omdat ik mijn paslengte echt aan moet passen, maar uiteindelijk is het mentaal wel fijn! Ik keek ook pas na 5 rondjes voor het eerst op het rondebord en op mijn horloge heb ik helemaal niet gekeken. Lekker vlak gelopen en op het eind nog een kleine versnelling.
Toen alle 800 meter lopers chagrijnig terugkwamen met slechte tijden en zeurden over de omstandigheden was ik wel bang dat het bij ons ook minder dan verwacht zou gaan, maar uiteindelijk viel het mee. Het heeft maar 1 rondje geregend bij ons. Je merkte wel dat je in diepe plassen een beetje van je afzet/kracht kwijtraakt maar dat zal geen minuten schelen op een 5000m
Ik voelde me wel een beetje Quoi, mijn directe tegenstand waren de M55 en M60Maar ik zag wel dat één van die figuren nog 3e was geworden op het NKmasters 10km in 38 minuten dit jaar.
En ik ben een rondje gelapt (eentje maar toch?) en daarna nog aangemoedigd door één van de hardloopiconen van dit topic, dat was natuurlijk ook tof!
Hieronder een onscherpe finishfoto. En bevestiging dat mijn maximale hartslag nog steeds throughtheroof hoog is en ik mijn zones niet hoef aan te passenIk heb iig wel mijn best gedaan. Kreeg ook allemaal rare sensaties van kapotgaan onderweg, mijn benen voelden prima maar door het kloppen van mijn hart gingen mijn oren heel raar suizen, voelde alsof daar heel veel druk op stond, en ik had ook het gevoel dat ik in mijn broek moest plassen haha. Was na de finish gelukkig gauw weer over.
Mijn nieuwe aanwinsten: een Asics regenjasje, een mooie roze nike tight en gouden spikes, voor de crossjes en voor volgend jaar op de baan. Ga maandag eens proberen of ik erop kan lopen. En mijn startnummer was alweer een geluksnummer, ik mocht iets uitzoeken uit de RW bak en daar zat deze mooie Salomon belt bij. Er zat nog maar 1 flesje in, maar er past ook gewoon een normale bidon in.
Nu maar eens lekker weinig doen vandaag en kijken of de 27km van morgen nog een beetje lekker wil gaan
Mooie tijden allebei! Gewoon een sub20 voor LT, dat is nog eens een mooie mijlpaal!![]()
En hoewel Mr.B niet tevreden is toch een halve minuut van z'n PR en een hele snelle tijd, gewoon nog een keer doen dus om wéér een PR te lopen![]()
.
![]()
Hoi. Ik ben inmiddels alweer twee weken thuis van zee. Heb helaas nauwelijks bij kunnen lezen. Hoe is het hier?
Aan boord was geen loopband aanwezig, dus ik kon alleen enkele keren in havens een rondje lopen. Soms op best mooie plekjes, zoals in Limerick, Ierland. Een echt trainingsritme was alleen niet bij te houden, dus afgelopen week weer 'normaal' begonnen. Ik heb voorlopig alleen de Maasstadloop in Rotterdam op het programma staan, dus daar ga ik naartoe werken.
Deze mag in de OP:
1
2[b]13 september 2015 - [url=http://www.maasstadloop.nl/]Maasstadloop (Rotterdam)[/url][/b]
[*] Hinder - 10kmSPOILER: Bonus: picsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get stoned![]()
Ik heb vanochtend nog een half uurtje gelopen, met wat korte versnellingen. Ik begin zowaar weer wat vertrouwen/zin in morgen (TTM) te krijgen. Mijn benen voelden ok. Misschien was ik wat gestrest, want weinig gelopen deze week, veel gewerkt, weinig geslapen. Kennelijk ben ik endorfine junkie aan het worden![]()
Alleen mijn telefoon heeft kuren. Een vd dingen: hij zet het volume soms zelf uit. Dat maakt met muziek lopen lastig. Weet sowieso niet of met muziek lopen een goed idee is. Met een beetje mooi weer is het vrij druk langs de kant, ook met orkestjes etc. Dus toch nog iets om me druk over te maken![]()
Flipsen, zie jij het alweer zitten? Nog een tasje of zo nodig?![]()
Wat een snelle tijden LT en mrB![]()
![]()
![]()
Niet tevreden zijn met 17:12![]()
Gewoon de Sergei bubka methode toepassen: elke keer PR verbreken (dan is meteen 30 seconden eraf eigenlijk een te grote verbetering)![]()
Vergeet het maar. Het wordt gewoon zaadweer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:50 schreef steffelonio het volgende:
Met een beetje mooi weer is het vrij druk langs de kant, oZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
VEel succes en plezier lopers dit weekend! Lijkt me heerlijk loopweer nu.
Ik had ook willen lopen, maar het mag gewoon niet, want ondanks 100% pijnvrij ben ik nu gewoon ouderwets ziek![]()
Ja doei.![]()
Morgen 32km lang een paar gekke schoenen testenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Mooie tijden LT en mr.B!
Ik heb een nieuwe hardloopcapri! Een grijze. M'n oude was te groot inmiddels, heel vervelend
.
![]()
Goed teken! Ik heb ook een broekje dat een paar jaar geleden strak zat en nu slobbert. Voelt toch wel cool.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:33 schreef GotC het volgende:
Mooie tijden LT en mr.B!
Ik heb een nieuwe hardloopcapri! Een grijze. M'n oude was te groot inmiddels, heel vervelend
.
Op het laatste moment lijkt het er op dat ik morgen de 30 van Noord ga lopen. Ik moet volgens mijn schema 3u10 lopen, dus dat zou net uit moeten kunnen in mijn tempo.Life is what you make it.![]()
Hinder, welcome back! En nu straks weer het water op?
Ik heb respect voor fietsen gekregen vanmorgen. Ik ben compleet naar zijn grootjes gegaanVolgens mij heb ik 10x de Alpe d'Huez beklommen.
![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:32 schreef YUR het volgende:
Morgen 32km lang een paar gekke schoenen testenTha fuck is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dankjulliewel! Correct, eind oktober vertrek ik weer voor twee maanden.
Ik zie trouwens mooie prestaties voorbijkomen.
Hoe zit het trouwens met Ekiden Rotterdam? Afgelast had ik begrepen. Is de herkansing nu in oktober? Dan ben ik nog thuis, dus als er nog een vervanger nodig is, dan houd ik me aanbevolen.
Get stoned![]()
Leuk zo'n cameltoeshoequote:Op zaterdag 5 september 2015 12:57 schreef YUR het volgende:
[..]
https://tfrnl.wordpress.c(...)r-ronnie-duinkerken/Er is wel goed over nagedacht zo te lezen! En tof dat je de zool gratis kan laten vervangen als ie op is.
Ja tof is dat! En dit is ook nog eens een compressie tight, zit belachelijk lekkerquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:37 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Goed teken! Ik heb ook een broekje dat een paar jaar geleden strak zat en nu slobbert. Voelt toch wel cool.
Op het laatste moment lijkt het er op dat ik morgen de 30 van Noord ga lopen. Ik moet volgens mijn schema 3u10 lopen, dus dat zou net uit moeten kunnen in mijn tempo..
![]()
Tof dat je die wedstrijd gaat lopen, veel succes!![]()
![]()
Oeh, details van die tight?quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja tof is dat! En dit is ook nog eens een compressie tight, zit belachelijk lekker.
[ afbeelding ]
Tof dat je die wedstrijd gaat lopen, veel succes!
Ja doei.![]()
Ik chargeer gewoon om het topic (en de topictitel) naar me toe te kunnen trekkenquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:50 schreef steffelonio het volgende:
Flipsen, zie jij het alweer zitten? Nog een tasje of zo nodig?Pik hier wel een tas, geen probleem. Maar wel hetzelfde probleem als jij: te weinig geslapen, week niet gelopen, te druk, te slecht gegeten... Stapel de excuses maar op elkaar hoor
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Het is een tight van Fusion, http://fusion.dk/products/running/womens/900156.aspx.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oeh, details van die tight?
Fijne stof, licht en halleluja, een hogere taille dus enorm flattering en comfortabel. Rand van de onderkant heeft ook van dat..spul waardoor de tight niet omhoog kan gaan kruipen![]()
![]()
-> KPDquote:Op zaterdag 5 september 2015 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oeh, details van die tight?
Zweeftraininkje vandaag. 8k in 5:31 min/km. Zin in 10k volgende week.
![]()
Ooooooh. Must have.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is een tight van Fusion, http://fusion.dk/products/running/womens/900156.aspx.
Fijne stof, licht en halleluja, een hogere taille dus enorm flattering en comfortabel. Rand van de onderkant heeft ook van dat..spul waardoor de tight niet omhoog kan gaan kruipenJa doei.![]()
fusionsports.nlquote:
Hebben net een winkel in de Appelstraat geopend. Voeren Fusion, Raidlight en Bliz als merken
Owh, kan ik de 19e even kijken!quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:17 schreef YUR het volgende:
[..]
fusionsports.nl
Hebben net een winkel in de Appelstraat geopend. Voeren Fusion, Raidlight en Bliz als merken
Ja doei.![]()
Aanradertjequote:Op zaterdag 5 september 2015 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Owh, kan ik de 19e even kijken!Trailrunning/triathlon winkel en je mag rugzakken/schoenen/kleding testen, dus echt gewoon lekker de duinen in ermee enzo. Het wordt een testcenter vanuit Raidlight. Supertof dus
![]()
![]()
Ah, jullie zijn al bij de trail experience winkel geweest in de Appelstraat?![]()
Ik moet die schoentjes ook echt eens gaan inlopen binnenkort.![]()
Yep, vandaag was de onofficiële openingquote:Op zaterdag 5 september 2015 13:23 schreef Quoi het volgende:
Ah, jullie zijn al bij de trail experience winkel geweest in de Appelstraat?![]()
Ik moet die schoentjes ook echt eens gaan inlopen binnenkort.Ze zijn nog bezig met afronden maar het ziet er al echt goed uit. En er werken leuke mensen
![]()
![]()
De appelstraat, mijn vaste route naar school voor een periode van 7 jaar
Leukbegin ook echt weer zin te krijgen in loopjes, trainingen en kit nu ik niet meer elke dag pijn heb.
Ja doei.![]()
Dat scheelt wel een boel iddquote:Op zaterdag 5 september 2015 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
De appelstraat, mijn vaste route naar school voor een periode van 7 jaar
Leukbegin ook echt weer zin te krijgen in loopjes, trainingen en kit nu ik niet meer elke dag pijn heb.
Ga je in Den Haag ook nog effe lopen? Zal wel makkelijk gaan, lekker plat in vergelijking met UK
![]()
![]()
Leuk dat jullie weer ff richting hier komen Mo. Voor hoelang?
En, zou Flips zijn tas al hebben gepakt?![]()
Lekker (te snel) duurloopje gedaan met TWC. Klein rondje skiberg erbij gepakt, was heerlijk!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik denk dat hij al klaarzit in z'n hardloopoutfitquote:Op zaterdag 5 september 2015 13:39 schreef Quoi het volgende:
Leuk dat jullie weer ff richting hier komen Mo. Voor hoelang?
En, zou Flips zijn tas al hebben gepakt?![]()
![]()
Inclusief startnummer op zijn borst gespeld!quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik denk dat hij al klaarzit in z'n hardloopoutfit![]()
![]()
pfft... gewoon lopen en genietenquote:Op zaterdag 5 september 2015 13:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik chargeer gewoon om het topic (en de topictitel) naar me toe te kunnen trekkenPik hier wel een tas, geen probleem. Maar wel hetzelfde probleem als jij: te weinig geslapen, week niet gelopen, te druk, te slecht gegeten... Stapel de excuses maar op elkaar hoor
Spannond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:16 schreef YUR het volgende:
Spannond!Ah! Straks ook maar even de brievenbus leeghalen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@GotC: gave tight!! Gaat op mijn wensenlijstje!![]()
Zat ff te tellen, dit gaat al de achtste keer worden dan ik de marathonafstand ga halen
2x Rotterdam
1x Amsterdam
1x Loch Ness
1x Trail by the Sea
1x Sallandtrail 50k
1x Eiger Ultra Trail 51k
En dan nu de kustmarathon.
Op naar de 10![]()
Spelden! Fuck! Want van die bibitjes (?) heb ik natuurlijk niet. Even naaimandje van moeders plunderenquote:Op zaterdag 5 september 2015 13:55 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Inclusief startnummer op zijn borst gespeld!
quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:16 schreef YUR het volgende:
Spannond!Ik heb nummer 320! Bij mij wordt het de derde marathonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb nummer 320! Bij mij wordt het de derde marathon![]()
Volgende week ga ik er de laatste 17 kilometer inspecteren in een heen en weertje van 34km tussen Zoutelande en Oostkapelle.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:04 schreef Hinder het volgende:
Hoi. Ik ben inmiddels alweer twee weken thuis van zee. Heb helaas nauwelijks bij kunnen lezen. Hoe is het hier?
Aan boord was geen loopband aanwezig, dus ik kon alleen enkele keren in havens een rondje lopen. Soms op best mooie plekjes, zoals in Limerick, Ierland. Een echt trainingsritme was alleen niet bij te houden, dus afgelopen week weer 'normaal' begonnen. Ik heb voorlopig alleen de Maasstadloop in Rotterdam op het programma staan, dus daar ga ik naartoe werken.
Deze mag in de OP:
[ code verwijderd ]Rouen ziet er zo vlakker uit als ik me kan herinneren. (of waren dat alleen al die tunnels en brugjes die in mijn hoofd zitten....)SPOILER: Bonus: picsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben eigenlijk ook een beetje zenuwwachtig. Is nergens voor nodig want dit is de 4e wedstrijd waar ik heen ga dus weet wel hoe het werkt. Maar toch.
Ik ga zo toch ook mijn tas inpakken hoor. En de chip bevestigen.
Hoop dat ik rond de 32 minuten kan lopen. Dan ben ik al heel blij![]()
Succes alvast voor iedereen die morgen gaat lopen!
[ Bericht 0% gewijzigd door xMissi op 05-09-2015 18:44:24 ]![]()
De Ekiden is nu inderdaad in oktober, maar door de diverse andere plannen van de lopers in die maand hebben we niet één team op de been kunnen brengen. Dus de focus ligt nu op de Ekiden 2016.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:00 schreef Hinder het volgende:
Dankjulliewel! Correct, eind oktober vertrek ik weer voor twee maanden.
Ik zie trouwens mooie prestaties voorbijkomen.
Hoe zit het trouwens met Ekiden Rotterdam? Afgelast had ik begrepen. Is de herkansing nu in oktober? Dan ben ik nog thuis, dus als er nog een vervanger nodig is, dan houd ik me aanbevolen.
![]()
Reizen en verblijven plannen voor wedstrijdjes waarvan je nog niet eens zeker weet of het je gaat lukken om je er voor in te schrijven:
Check
Ja, ik zou maar alvast beginnen. Gedoe met die tiewrapquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:55 schreef xMissi het volgende:
Ik ben eigenlijk ook een beetje zenuwwachtig. Is nergens voor nodig want dit is de 4e wedstrijd waar ik heen ga dus weet wel hoe het werkt. Maar toch.
Ik ga zo toch ook mijn tas inpakken hoor. En de chip bevestigen.
Hoop dat ik rond de 32 minuten kan lopen. Dan ben ik al heel blij![]()
Succes alvast voor iedereen die morgen gaat lopen!![]()
Succes alvast!
Ik voel zo langzaaaaaaaam die spierpijn-from-hell opkomen in mijn bovenbenen. Ik vrees dat er verschrikkelijke foto's zijn gemaakt vanmorgen. Dat ook nog.![]()
Thanks Quoi .
Jij ook succes met je spierpijn!
Over die chip gesproken, het maakt toch niet uit of je met het plaatje naar boven of naar beneden toe zet? (Ik veter het toch maar wel zijn toch maar een paar gaatjes)
![]()
Maakt niet uit inderdaadquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:54 schreef xMissi het volgende:
Thanks Quoi .
Jij ook succes met je spierpijn!
Over die chip gesproken, het maakt toch niet uit of je met het plaatje naar boven of naar beneden toe zet? (Ik veter het toch maar wel zijn toch maar een paar gaatjes)
Leuk onderwerp voor de vroege zaterdagavond: wie van de dames heeft goede ervaring met een fijne naadloze sportboxershort? Odlo en Craft hebben er wel eentje, maar ik vind die dingen zo gruwelijk duur (ca 30 euro voor 1).![]()
Voor heren hetzelfde probleem: die dingen zijn echt duur ja. Heb ze van Decathlon geprobeerd, maar die heb ik snel weer weggegooidquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:08 schreef Quoi het volgende:
Leuk onderwerp voor de vroege zaterdagavond: wie van de dames heeft goede ervaring met een fijne naadloze sportboxershort? Odlo en Craft hebben er wel eentje, maar ik vind die dingen zo gruwelijk duur (ca 30 euro voor 1).F means you're fucked![]()
Hardloopaanbiedingen.nl heeft die gruwelijk dure iig wel iets goedkoper op hun website, dat is alvast goed nieuwsquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Voor heren hetzelfde probleem: die dingen zijn echt duur ja. Heb ze van Decathlon geprobeerd, maar die heb ik snel weer weggegooid
Edit: Pure Lime Seamless boxer besteld op een Skate Dump websiteMooi prijsje. We gaan het zien. Flits-bestel-actie
[ Bericht 17% gewijzigd door Quoi op 05-09-2015 19:24:55 ]![]()
Die heeft GotC geloof ik ookquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hardloopaanbiedingen.nl heeft die gruwelijk dure iig wel iets goedkoper op hun website, dat is alvast goed nieuws
Edit: Pure Lime Seamless boxer besteld op een Skate Dump websiteMooi prijsje. We gaan het zien. Flits-bestel-actie
![]()
Ik heb nooit problemen met mijn normale ondergoed maar volgens mij heeft Hema ook naadloos gedoe..quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:08 schreef Quoi het volgende:
Leuk onderwerp voor de vroege zaterdagavond: wie van de dames heeft goede ervaring met een fijne naadloze sportboxershort? Odlo en Craft hebben er wel eentje, maar ik vind die dingen zo gruwelijk duur (ca 30 euro voor 1).Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Maar waarom ondergoed? Ik loop altijd alleen maar in tight shorts. Dus zonder ondergoed. Net als in mijn wielerbroeken.
Nou het pijntje dat ik maandag even voelde in de knie niet niet gevoeld. Verder was het een waardeloze training, wat ik heb mij niet aan mijn opdracht kunnen houden: rustigaan doen. Afstand was wel okay.
http://smashrun.com/corniel/run/2015/9/5Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Thanks Yur.
Willen jullie even keuren? Hoop dat ie zo goed zit? Heb hem gewoon er tussen gerijgd. Dus denk het wel. Maar even voor de zekerheid voor mezelf dat ie echt goed zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hee, ik wist niet dat jij ook een kind van een paar weken oud hadquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm, ik wou dat volgens plan slapen me net zo goed lukte als volgens plan hardlopen. De laatste tijd word ik echt 4x per nacht wakker en kan ik vanaf zo'n 5 uur 's ochtends nauwelijks meer slapen..
Ik heb zowaar gelopen vandaag, ruim 10k! Gelijk helemaal kapot nu, al dat slaapgebrek is niet goed voor je conditie. Denk dat ik zo maar naar bed ga *snurksmilie*![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:04 schreef xMissi het volgende:
Thanks Yur.
Willen jullie even keuren? Hoop dat ie zo goed zit? Heb hem gewoon er tussen gerijgd. Dus denk het wel. Maar even voor de zekerheid voor mezelf dat ie echt goed zit
maakt niet uit waar die zit als je er maar geen last van hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks Yur.
Nix meer aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een chip hé? Al draag je 'm tussen je tanden over de start-finish, dan nog is het goed. Als jij dit maar lekker vindt zitten, dat telt.
Ik vind 'm er prachtig tussen gereigerd![]()
![]()
Nogmaaals thanks Yur! En @ skweezer dat weet ik niet of ik er last van heb zal vast wel niet!
Nou ik ben klaar voor morgen!
Hahaha okee thanks quoi. Ik zat me weer eens druk te maken om helemaal niks...![]()
Naadloos ondergoed? Mijn ondergoed zit altijd in m'n naad..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
18 km boks! Mooi van kniemans!quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:56 schreef Corniel het volgende:
Maar waarom ondergoed? Ik loop altijd alleen maar in tight shorts. Dus zonder ondergoed. Net als in mijn wielerbroeken.
Nou het pijntje dat ik maandag even voelde in de knie niet niet gevoeld. Verder was het een waardeloze training, wat ik heb mij niet aan mijn opdracht kunnen houden: rustigaan doen. Afstand was wel okay.
http://smashrun.com/corniel/run/2015/9/5
Xmissi: komp Goeh! 31 nog wat komt eraan!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Naadloos ondergoed? Mijn ondergoed zit altijd in m'n naad..dan hebbie n dikke reet. Bij mij nl ook dus ik herken dat.
Imijn dikke reet
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze wordt wakker van dat kind van jou.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:05 schreef TMan het volgende:
[..]
Hee, ik wist niet dat jij ook een kind van een paar weken oud had
Ik heb zowaar gelopen vandaag, ruim 10k! Gelijk helemaal kapot nu, al dat slaapgebrek is niet goed voor je conditie. Denk dat ik zo maar naar bed ga *snurksmilie*![]()
![]()
Nu geen tijd om uitgebreid te lezen want zo direkt de deur uit voor mijn eerste 5km en daarna brandweercursus, maar zoals ik het vluchtig kan bekijken een intresssant conceptquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:57 schreef YUR het volgende:
[..]
https://tfrnl.wordpress.c(...)r-ronnie-duinkerken/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zal mijn ervaringen morgen delenquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Nu geen tijd om uitgebreid te lezen want zo direkt de deur uit voor mijn eerste 5km en daarna brandweercursus, maar zoals ik het vluchtig kan bekijken een intresssant concept
Gister het motel geboekt voor 100 miler @ Great Naseby Water Race 2016quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:45 schreef YUR het volgende:
Reizen en verblijven plannen voor wedstrijdjes waarvan je nog niet eens zeker weet of het je gaat lukken om je er voor in te schrijven:
Check
Graag!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Ook het minimalistische spreekt me erg aan. Ik ben benieuwd naar je ervaringen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:57 schreef YUR het volgende:
[..]
https://tfrnl.wordpress.c(...)r-ronnie-duinkerken/
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2015 21:03:08 ]![]()
Veel plezier en op naar mooie tijden allemaal morgen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hoe voel jij je vandaag mevrouw 19zoveel?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Veel plezier en op naar mooie tijden allemaal morgen!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Thanks Yur.
Ziet er goed uit. Probeer wel even rond te lopen en je voet af te wikkelen om te voelen of het niet tegen je wreef aan drukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://www.strava.com/activities/384955833quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe voel jij je vandaag mevrouw 19zoveel?
volgens strava 18.54 ? horloge 200m afwijking op een 5km?
![]()
oke, dat ging dus kut....mijn knie heeft nog weinig zin en het hikt misschien een beetje tegen een lopersknie-achtig iets aan....nog maar wat extra rust dusquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Nu geen tijd om uitgebreid te lezen want zo direkt de deur uit voor mijn eerste 5km'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh misschien heb ik t verkeerd onthouden... Sorry LT!quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:24 schreef Skweezer het volgende:
[..]
https://www.strava.com/activities/384955833
Dat heb ik wel, maar geen ondergoed in m'n naad hoor, dat was een garpje.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]dan hebbie n dikke reet. Bij mij nl ook dus ik herken dat.
Imijn dikke reet
Op de baan heb je niet heel veel aan GPS nee, veel kleine bochten hequote:Op zaterdag 5 september 2015 21:24 schreef Skweezer het volgende:
[..]
.
Is dus echt 19'44, wel een supermooie tijd!![]()
![]()
Maak jij garpen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, maar geen ondergoed in m'n naad hoor, dat was een garpje.
Vandaag weer lekker gelopen. 4,5 km, in 28 minuten. https://www.strava.com/activities/385614035
De afstand begint er weer te komen, het tempo langzaam richting de 10km/u
Deze week nu 14 km in de benen zitten. ik zit er aan te denken de hele winter rond de 5k te blijven hangen (hoewel verder ook wel leuk is, maar t is zo lekker praktisch. Een half uurtje lopen). Dan bouw ik ook wat meer spieren en weerstand tegen blessures op lijkt me zo.
Misschien eind september de 5k op de Singelloop in Utrecht. Zit er steeds echter aan te denken
Aan iedereen die morgen de 10 miles in Tilburg gaat lopen: succes!Mooie tijd! Je leest alleen de strava grafiek verkeerd. Die blauwe lijn is je tempo (kolom rechts), de kolom links (hoogte) is dat grijze hobbellijntje onderinquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:24 schreef Skweezer het volgende:
[..]
Dan komt het ineens goed!
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk![]()
Liep vandaag nog beroerd voor het fitheid's level waar ik over anderhalve maand aan moet voldoen voor mijn eerste marathon. 2 dagen grieperig geweest ga je toch merken dat je niet helemaal fit bent, na 5km rustig aan ging het lampje uit.![]()
Dit is ook niet echt een goede foto. Haaks op onze terminal had je een rotswand van tientallen meters hoogte. Vanuit een dorpje vlakbij loopt een weg naar boven, het bos in. Dat was een behoorlijke klim. Had tijdens m'n rondje ook een stuk bos gepland, maar was bijna verdwaald doordat het ineens doodliepquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:11 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Rouen ziet er zo vlakker uit als ik me kan herinneren. (of waren dat alleen al die tunnels en brugjes die in mijn hoofd zitten....). Wel toffe omgeving om te lopen verder.
Balenquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:04 schreef McTwente het volgende:
[..]
De Ekiden is nu inderdaad in oktober, maar door de diverse andere plannen van de lopers in die maand hebben we niet één team op de been kunnen brengen. Dus de focus ligt nu op de Ekiden 2016..
Get stoned![]()
Dat komt door de baan, daar is (mijn) GPS nooit nauwkeurig.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:24 schreef Skweezer het volgende:
[..]
Maar voel me prima hoor! Beetje moe door slaapgebrek maar benen hebben nergens last van
quote:Op zondag 6 september 2015 00:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat komt door de baan, daar is (mijn) GPS nooit nauwkeurig.
Maar voel me prima hoor! Beetje moe door slaapgebrek maar benen hebben nergens last vanMooi zo!!
Nee, hij/zij keek wel goed, alleen strava schat ook een PR op 5km maar door de GPS afwijking klopt dat dus niet. Op de baan moet ik gewoon naar ronde tijden kijken en niet naar Pace. Maar niet loggen vind ik dan ook weer zo zondequote:Op zaterdag 5 september 2015 23:19 schreef caspervc het volgende:
Vandaag weer lekker gelopen. 4,5 km, in 28 minuten. https://www.strava.com/activities/385614035
De afstand begint er weer te komen, het tempo langzaam richting de 10km/u
Deze week nu 14 km in de benen zitten. ik zit er aan te denken de hele winter rond de 5k te blijven hangen (hoewel verder ook wel leuk is, maar t is zo lekker praktisch. Een half uurtje lopen). Dan bouw ik ook wat meer spieren en weerstand tegen blessures op lijkt me zo.
Misschien eind september de 5k op de Singelloop in Utrecht. Zit er steeds echter aan te denken
Aan iedereen die morgen de 10 miles in Tilburg gaat lopen: succes!
[..]
Mooie tijd! Je leest alleen de strava grafiek verkeerd. Die blauwe lijn is je tempo (kolom rechts), de kolom links (hoogte) is dat grijze hobbellijntje onderinDan komt het ineens goed!
maar wie weet komt de 18.54 ooit ook nog
P
Skweezer wie ben jij trouwens, omdat je mijn strava log hebt?
Ik hoop dat ik vanmiddag niet naar de dopingcontrole moetheb er al een paar paracetamol in gegooid, voel verkoudheid opkomen en die moet ik niet hebben
Ik ga ook wat paracetamol slikken. Gisteren buurtbbq gehad, dus lang buiten gestaan in de kou (en paar wijntjes), voel nu ook mijn keel.( die bbq was sowieso: je weet dat t niet slim is, maar je doet het toch. Was wel gezellig trouwens)
![]()
Veel plezier 10EM-ers in Tilburg straks! En anderen elders!Zolang je niet onder de 45 minuten duikt, zit je waarschijnlijk wel veilig.quote:Op zondag 6 september 2015 07:42 schreef Guard het volgende:
Ik hoop dat ik vanmiddag niet naar de dopingcontrole moetheb er al een paar paracetamol in gegooid, voel verkoudheid opkomen en die moet ik niet hebben
![]()
dan zit ik wel (heel ruim) safequote:Op zondag 6 september 2015 08:43 schreef Mr.B. het volgende:
Veel plezier 10EM-ers in Tilburg straks! En anderen elders!
[..]
Zolang je niet onder de 45 minuten duikt, zit je waarschijnlijk wel veilig.
Veel plezier voor alle lopers vandaag!
Tilburg, Blaricum, Enkhuizen, Apeldoorn, Beneden-Leeuwen en Amsterdam... De Fok!ers zijn weer overal te vinden. En dan nog alle lopers die niet in de OT staan...![]()
Succes vandaag allemaal, TTM'ers, maar ook de 30 van Noord, Wisenttrail en de rest.
En speciaal voor Flipsen: komt goed, Vamos!![]()
Zin innnnnnSucces allemaal! Straks even de 10k's voorbij mijn huis zien sjezen en daarna zelf aan de bak, prima loopweer! Zonnetje piept nu af en toe tussen de wolken door, het is nog droog en de bomen zitten bomvol zuurstof. Let's do this.
![]()
![]()
Overvolle loopagenda vandaag! Veel succes allen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik gooi mezelf eruit bij treinstation Naarden-Bussum en ga dan trachten terug te lopen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zal naar je zwaaien, als je al onderweg bent. Ik zit nu tussen Amersfoort en Hilversum.quote:Op zondag 6 september 2015 09:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik gooi mezelf eruit bij treinstation Naarden-Bussum en ga dan trachten terug te lopen..![]()
Gisteren in de laatste minuut van een hockeywedstrijd mezelf verstapt ofzo, in ieder geval schoot de pijn in mijn linker bilspier. Vanmorgen kon ik maar met moeite mijn linkerbeen opheffen en 10 meter hardlopen voelt al pijnlijk. Heb dus de 30 van noord maar uit mijn hoofd gezet, geen ldl voor mij vandaag. Hopelijk ben ik snel hersteld, want moet er niet aan denken dat ik na al door trainingskilometers straks alsnog de marathon moet laten schieten.Life is what you make it.![]()
Graciasquote:Op zondag 6 september 2015 08:57 schreef indepoeier het volgende:
En speciaal voor Flipsen: komt goed, Vamos!Heb eigenlijk geen last van wedstrijdzenuwstress, is dat een slecht teken?
Ik ga straks gewoon een eindje hobbelen, net binnen de maximum tijd binnenkomen en klaar. Maar dat kan ook opeens omslaan als ik die mensenmassa daar in Tilburg zie natuurlijk, dat ben ik in Patagonië niet echt gewend
Succes aan lopers vandaag. Perfect loopweer.
Dat laatste was het zeker niet op vrijdagavond, dus zowel LT als Mr B hebben wel erg goed gelopen.![]()
Wat dacht je zelf? Maar ja, je eerste DNF in je eerste race, dan heb je dat in ieder geval maar achter de rugquote:Op zondag 6 september 2015 10:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
GraciasHeb eigenlijk geen last van wedstrijdzenuwstress, is dat een slecht teken?
![]()
Flipsen, succes! En de rest natuurlijk ook.
Ik ben al de hele week verkouden, dus lopen ging voor geen meter, maar we hebben het maar weer gedaan. Hoezee!![]()
Fuck, ik ben zenuwachtig... Heb de laatste paar evenementen zó kut gelopen! Het was bij al die evenementen ook wel kutweer om te lopen en nu niet, maar toch.. En ik werd vannacht wakker van een migraine-achtige hoofdpijn. Het ergste is wel weg, maar het voelt alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden. Buh!![]()
Ik heb ook een beetje een slecht gevoel bij de 27km die ik zo moet afleggen om thuis te komenik lag gisteren laat op bed en voel me niet helemaal jofel, ben redelijk halsoverkop/zonder duidelijk plan de deur uit gegaan en merk nu al dat ik te weinig kleren aan heb, loop met die nieuwe bottle belt waar ik nog geen meter mee gelopen heb dus wie weet zit het heel kut en ik heb de benen nog niet getest na vrijdagavond
maar ja je komt altijd wel thuis denk ik dan maar..
Veels succes en plezier alle (wedstrijd)lopers vandaag!
Ik ga straks ook weer stuk lopen en vanmiddag nog even kijkje nemen bij de strongmanrun in Nijverdal/Hellendoorn. Hoop daar wat bekenden te spotten.![]()
Veel loopplezier allen!
Het bestellen van nét nog even die twee extra stouts aan de bar vannacht heeft roet in het eten (mijn loopplannen) gegooid. Vanmiddag wel naar de loopclub voor een onbekende 'activiteit'
Een looparm weekje moet kunnen (zeg ik dan maar heel hard tegen mezelf)
![]()
![]()
In het ergste geval heb je een OV-kaart.quote:Op zondag 6 september 2015 10:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb ook een beetje een slecht gevoel bij de 27km die ik zo moet afleggen om thuis te komenik lag gisteren laat op bed en voel me niet helemaal jofel, ben redelijk halsoverkop/zonder duidelijk plan de deur uit gegaan en merk nu al dat ik te weinig kleren aan heb, loop met die nieuwe bottle belt waar ik nog geen meter mee gelopen heb dus wie weet zit het heel kut en ik heb de benen nog niet getest na vrijdagavond
maar ja je komt altijd wel thuis denk ik dan maar..
Al lukt het je vast gewoon lopend, succes!
![]()
Veel plezier allemaal!Yur is ook al van start gegaan, nu begint het wachten
. Schitterend weer hier
![]()
![]()
Ok, ik ben niet gespannen, maar mijn linkerkuit is dat welHeb ik dan nu officieel wedstrijdstress?
Retoriek-alertquote:Op zondag 6 september 2015 10:51 schreef flipsen het volgende:
Ok, ik ben niet gespannen, maar mijn linkerkuit is dat welHeb ik dan nu officieel wedstrijdstress?
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Veel plezier daar! Ook met supporten!quote:Op zondag 6 september 2015 10:49 schreef GotC het volgende:
Veel plezier allemaal!Yur is ook al van start gegaan, nu begint het wachten
. Schitterend weer hier
Ik zit nog thuis op de bank, nog niet fit
Succes voor YUR in ieder geval!
![]()
Rest van de lopers ook allemaal succes! Zet hem op![]()
![]()
Dit zijn uitstekende voortekenen!quote:Op zondag 6 september 2015 10:51 schreef flipsen het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 september 2015 11:09 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Veel plezier daar! Ook met supporten!Ik zit nog thuis op de bank, nog niet fit
Succes voor YUR in ieder geval!
![]()
Rest van de lopers ook allemaal succes! Zet hem opDat is wel flink klote.. beterschap! Winnaar van de 16km deed er 1:01 over geloof ik.
Yur kwam net al voorbij op 16km in 1:30 +-, gaat lekker![]()
![]()
Hopppa! 32.23. Het parcours was wel 4.96 ipv 5 km. Een nieuw record (oude 34.13/volgens endo 33.55) Ik ben echt heeel blij![]()
![]()
Zat alleen een klein stukje (best steil nog) omhoog in die ik niet had verwacht. Met naar beneden gaan ff wat tijd gewonnen en de laatste meters ook nog. Was best een leuk loopje!
http://app.endomondo.com/workouts/596634434/19432788
[ Bericht 2% gewijzigd door xMissi op 06-09-2015 17:35:42 ]![]()
Als het parcours opgemeten is, is het gewoon 5km hoor, ook al zegt je GPS wat andersquote:Op zondag 6 september 2015 13:43 schreef xMissi het volgende:
Hopppa! 32.23. Het parcours was wel 4.96 ipv 5 km. Dus had dan 32.28 geweest maar alsnog een nieuw record (oude 34.13/volgens endo 33.55) Ik ben echt heeel blij![]()
![]()
Zat alleen een klein stukje (best steil nog) omhoog in die ik niet had verwacht. Met naar beneden gaan ff wat tijd gewonnen en de laatste meters ook nog. Was best een leuk loopje!
Keurige tijd!quote:Op zondag 6 september 2015 13:43 schreef xMissi het volgende:
Hopppa! 32.23. Het parcours was wel 4.96 ipv 5 km. Dus had dan 32.28 geweest....
Ik ben wel benieuwd naar je rekensom. 40 meter in 5 seconden, dat is dus 100 meter in 12,5 seconden. Dafne doet het in 11 of zo? Je moet sprinter worden!![]()
![]()
Mijn duurloop was trouwens ondanks mijn gebrek aan vertrouwen echt wel leuk! De eerste 10km vlogen echt voorbij, dat is het leuke aan nieuwe plekken. Ik had het eerste stuk navigatie en radio aan dus hoefde nergens over na te denken. Had ook nog op veel stukken een licht windje mee, niet zo gepland maar wel een fijn voordeel aan een B-naar-A loopje! Het mooiste stuk was over de Hoorneboegse Heide die heel mooi in bloei stond en waar allemaal paarden en mensen met honden liepen. Op 16-20km had ik het wel even pittig, daar één gelletje genomen, maar toen ik van 20-25km moest versnellen naar D2 ging dat wel weer heel prima. Uiteindelijk 28.5km gelopen in 2.30 uur, prima!
Zelfs geen regen gehad en ook niet koud!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Thanks. Ehhh.... Shit. ik had 4 meter in mijn hoofd. Nee ik ben geen dafne. Zal mij echt nooit lukken hahaquote:Op zondag 6 september 2015 13:59 schreef McTwente het volgende:
[..]
Keurige tijd!
Ik ben wel benieuwd naar je rekensom. 40 meter in 5 seconden, dat is dus 100 meter in 12,5 seconden. Dafne doet het in 11 of zo? Je moet sprinter worden!.
Maar @Lt weet niet of het opgemeten is en boeit verder ook niet. Ik maak dit nu gewoon als mijn record(Dat was het dus sws al geweest)
Vind best knap van mezelf gewoon 1,5 minuut sneller!![]()
Is ook heel knap Missi! Mooie tijd!
Ik had trouwens bij mijn SIS bestelling van laatst ook een recovery/proteine reep chocola/pinda van SIS besteld en die heb ik net op, dat was serieus erg lekker!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hmm ik zie net dat een vrouw waar ik in mijn laatste HM van heb gewonnen 2e is geworden bij de 30 van Noord, steekt toch wel een beetje dat ik daar niet bij was.. Al had ik hem waarschijnlijk toch niet voluit kunnen/mogen lopen..
Ben wel benieuwd hoe het met de 30vanNoord en de TTM'ers is gegaan!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ok, kan gebeuren. Besteed de rest van de dag dan maar aan het bedenken van een uitgebreide riedel kutsmoesjes.quote:Op zondag 6 september 2015 13:38 schreef McTwente het volgende:
Zwabber, zet de pek en veren maar klaar... ik heb gefaald.![]()
Waar zie je dat? Ik zie nog geen uitslagen op de site, noch op uitslagen.nl.quote:Op zondag 6 september 2015 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm ik zie net dat een vrouw waar ik in mijn laatste HM van heb gewonnen 2e is geworden bij de 30 van Noord, steekt toch wel een beetje dat ik daar niet bij was.. Al had ik hem waarschijnlijk toch niet voluit kunnen/mogen lopen..
Ben wel benieuwd hoe het met de 30vanNoord en de TTM'ers is gegaan!
Ik heb mijn doelstelling niet gehaald. Ik wilde onder de 47 minuten lopen, het werd 47.15 (zelf geklokt).![]()
Twitter fotoquote:Op zondag 6 september 2015 14:48 schreef McTwente het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Ik zie nog geen uitslagen op de site, noch op uitslagen.nl.
Ik heb mijn doelstelling niet gehaald. Ik wilde onder de 47 minuten lopen, het werd 47.15 (zelf geklokt).En wie weet valt de netto tijd nog net onder de 47 uit?
Wel een PR toch? En hoe was het verder?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gisteren nog getraind, wind, ik vond het toch nog wel benauwd...quote:Op zondag 6 september 2015 14:45 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ok, kan gebeuren. Besteed de rest van de dag dan maar aan het bedenken van een uitgebreide riedel kutsmoesjes.
Ik weet het eigenlijk niet, ik dacht dat ik wel lekker liep maar kwam halverwege door in 23.40. Toen wist ik wel dat een sub 47 heel erg moeilijk ging worden.![]()
Ja, al heb ik wel geprobeerd om aan jouw opdracht (een 46'er) te voldoen. Misschien mag ik niet klagen met deze tijd, maar ik baal toch wel een beetje dat ik niet tenminste 16 seconden sneller liep.quote:Op zondag 6 september 2015 14:55 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dan is het vrij logisch dat het mislukte. Niettemin toch gewoon goed gelopen?
Ik ga nog wel een keer voor de herkansing.![]()
Dat ging wel erg lekker 6 min van mijn Pr afgehaald, 1:10:28 handgeklokt
Wow lekker!quote:Op zondag 6 september 2015 15:12 schreef Guard het volgende:
Dat ging wel erg lekker 6 min van mijn Pr afgehaald, 1:10:28 handgekloktIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Good busy!quote:Op zondag 6 september 2015 15:12 schreef Guard het volgende:
Dat ging wel erg lekker 6 min van mijn Pr afgehaald, 1:10:28 handgeklokt![]()
6 minquote:Op zondag 6 september 2015 15:12 schreef Guard het volgende:
Dat ging wel erg lekker 6 min van mijn Pr afgehaald, 1:10:28 handgekloktIn vorm!
![]()
![]()
![]()
Het ging zo lekker dat mijn linker hamstring na een kilometer of 19 vond dat ik het wel met 1 hamstring af konDat waren dus een waardeloze laatste 13 kilometer. Kon niet meer klimmen of dalen en normaal hardlopen ging nog maar mondjesmaat. Stomme sport
Maar de Wisenttrail was goed georganiseerd hoor. Veel vals plat, veeeeel blubber en door de regen wat minder mul zand dan verwacht. Lekker door bossen en over de heide, veel single track.
En nu is GotC lekker hamburgers, ovenfrietjes en bier aan het kopen
1:57:25 handgeklokt, zeeeer tevreden. Later meer
![]()
75e plek van de bijna 1000 lopers in mijn leeftijdscategorie en 451 overall, daar ben ik echt wel superblij mee
Dat valt natuurlijk ruim binnen de GPS onnauwkeurigheidsmarge. Wat een wind trouwens vandaag, heb bij de 30 van noord kilometers in 4:04 maar ook eentje in 4:41. Afzien hoor..quote:Op zondag 6 september 2015 13:43 schreef xMissi het volgende:
Hopppa! 32.23. Het parcours was wel 4.96 ipv 5 km. Dus had dan 32.28 geweest maar alsnog een nieuw record (oude 34.13/volgens endo 33.55) Ik ben echt heeel blij![]()
![]()
![]()
En daar doen wij het allemaal voor. Ik heb nog een restje Chinees.quote:Op zondag 6 september 2015 16:17 schreef YUR het volgende:
Jammer van je hamstring, maar je hebt in ieder geval wel de kilometers er weer op zitten.
Wat een sportief weekend. Goed zo, Fokkers.
Ik heb in Beneden-Leeuwen gelopen. Mooi georganiseerd, enthousiaste, lieve vrijwilligers en heel fijn publiek.![]()
![]()
Ik heb je niet gezien (weet dan ook niet hoe je er uit ziet dus opzich logisch) Was idd heel fijn publiek. Ook steeds aangemoedigd!quote:Op zondag 6 september 2015 17:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
En daar doen wij het allemaal voor. Ik heb nog een restje Chinees.
Jammer van je hamstring, maar je hebt in ieder geval wel de kilometers er weer op zitten.
Wat een sportief weekend. Goed zo, Fokkers.
Ik heb in Beneden-Leeuwen gelopen. Mooi georganiseerd, enthousiaste, lieve vrijwilligers en heel fijn publiek.![]()
![]()
Lekker, een PRquote:Op zondag 6 september 2015 13:43 schreef xMissi het volgende:
Hopppa! 32.23. Het parcours was wel 4.96 ipv 5 km. Een nieuw record (oude 34.13/volgens endo 33.55) Ik ben echt heeel blij![]()
![]()
![]()
Niet zo'n fijne vraag dus even in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heerlijk trainingrondje gehad in Tilburg. Doel was maximaal 6.00 te lopen of 165 slagen per minuut. Het werd het laatste met gemiddeld 6.09. Da's mooi.
Maar echt, het publiek in TIlburg. Bijna nergens fijner. Rijendik. 16km lang.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben super jaloers op iedereen die vandaag lekker en/of goed gelopen heeft. Heb zelf de hele dag met een donderwolk boven mijn hoofd gezeten.Life is what you make it.![]()
Hamburgers maken goed wat hamstrings kapot makenquote:Op zondag 6 september 2015 16:17 schreef YUR het volgende:
Het ging zo lekker dat mijn linker hamstring na een kilometer of 19 vond dat ik het wel met 1 hamstring af konDat waren dus een waardeloze laatste 13 kilometer. Kon niet meer klimmen of dalen en normaal hardlopen ging nog maar mondjesmaat. Stomme sport
Maar de Wisenttrail was goed georganiseerd hoor. Veel vals plat, veeeeel blubber en door de regen wat minder mul zand dan verwacht. Lekker door bossen en over de heide, veel single track.
En de schoenen?
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2015 18:47:16 ]![]()
Dat is balen Schanulleke!
Ik heb denk ik als één van de weinigen de Tilburg nine miles gelopen. Heel raar. Ik begon heel goed, kon me de eerste kilometers goed inhouden, kreeg na een kilometer of twee gezelschap van flipsen en daar heb ik volgens mij een kilometer of vijf samen mee gelopen. Toen kreeg flipsen haast, was vast bang om zijn vliegtuig terug te missen, en moest ik alleen verder. Ik liep in de achterhoede en merkte na 9 kilometer ofzo toch wel dat ik wat weinig getraind had deze zomer, ik had het best zwaar. Tempo zakte wat terug, maar ik maakte me niet zo'n zorgen, ik zou hoe dan ook ruim op tijd binnen gaan komen.
Vlak na het 12 kilometer punt kwam ik bij een T-splitsing en vanaf rechts kwamen er lopers. Logischerwijs moest ik dus naar rechts om daar een rondje te maken. Door iemand van de organisatie werd ik echter naar links gestuurd, want zo liep het parcours nu eenmaal. Vlak daarna kwam ik langs het bord met 14 kilometer, en ik kon nergens afslaan om een rondje te maken ofzo. Heel raar... Ik kwam uiteindelijk om 16.00 uur binnen en had 14,55 kilometer gelopen. De tijdslimiet stond op 16:20. Zelfs als ik had gewandeld had ik die anderhalve kilometer die ik nu heb gemist af kunnen leggen. Kortom, ik baal er best wel van. Ik kwam voor tien mijl en kreeg er maar negen.
Desondanks heb ik de eerste 9 kilometer heerlijk gelopen. Het was top weer en die sfeer. Die sfeer was zo belachelijk idioot geweldig! Ik sjokte af en toe als een slak, maar werd aangemoedigd alsof ik Dafne Schippers in hoogsteigen persoon was. Ondanks de trage kilometers op het eind heb ik ook maar weinig gewandeld. Want iedere keer dat ik begon te wandelen werd m'n naam gescandeerd en werd ik idioot hard aangemoedigd om weer te gaan rennen.
Kortom, ik baal van m'n gemiste mijl, maar verder was de TTM één van de allerleukste loopjes ooit. Volgend jaar kom ik terug, maar dan voor tien mijl.![]()
Ik heb toch liever meer demping. Geen last gehad van de teen, maar of het ook echt werkt...geen idee!quote:
De schoen kan wel goed werken voor mensen die houden van minimalistischer lopen
Conclusie: je zult ze een keer zelf moeten testen bij het Raidlight testcenter in Den Haag. Kan vanaf half oktober geloof ik
Wat stom zeg! Ik zou wel even een mailtje naar de organisatie sturen want dit is echt niet goed geregeld en ook niet leuk als je je inschrijft voor de 10 mijl inderdaad.quote:Op zondag 6 september 2015 18:46 schreef Gogo83 het volgende:
Ik heb denk ik als één van de weinigen de Tilburg nine miles gelopen. Heel raar. Ik begon heel goed, kon me de eerste kilometers goed inhouden, kreeg na een kilometer of twee gezelschap van flipsen en daar heb ik volgens mij een kilometer of vijf samen mee gelopen. Toen kreeg flipsen haast, was vast bang om zijn vliegtuig terug te missen, en moest ik alleen verder. Ik liep in de achterhoede en merkte na 9 kilometer ofzo toch wel dat ik wat weinig getraind had deze zomer, ik had het best zwaar. Tempo zakte wat terug, maar ik maakte me niet zo'n zorgen, ik zou hoe dan ook ruim op tijd binnen gaan komen.
Vlak na het 12 kilometer punt kwam ik bij een T-splitsing en vanaf rechts kwamen er lopers. Logischerwijs moest ik dus naar rechts om daar een rondje te maken. Door iemand van de organisatie werd ik echter naar links gestuurd, want zo liep het parcours nu eenmaal. Vlak daarna kwam ik langs het bord met 14 kilometer, en ik kon nergens afslaan om een rondje te maken ofzo. Heel raar... Ik kwam uiteindelijk om 16.00 uur binnen en had 14,55 kilometer gelopen. De tijdslimiet stond op 16:20. Zelfs als ik had gewandeld had ik die anderhalve kilometer die ik nu heb gemist af kunnen leggen. Kortom, ik baal er best wel van. Ik kwam voor tien mijl en kreeg er maar negen.
Desondanks heb ik de eerste 9 kilometer heerlijk gelopen. Het was top weer en die sfeer. Die sfeer was zo belachelijk idioot geweldig! Ik sjokte af en toe als een slak, maar werd aangemoedigd alsof ik Dafne Schippers in hoogsteigen persoon was. Ondanks de trage kilometers op het eind heb ik ook maar weinig gewandeld. Want iedere keer dat ik begon te wandelen werd m'n naam gescandeerd en werd ik idioot hard aangemoedigd om weer te gaan rennen.
Kortom, ik baal van m'n gemiste mijl, maar verder was de TTM één van de allerleukste loopjes ooit. Volgend jaar kom ik terug, maar dan voor tien mijl.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Krijg je nou een deel van je inschrijfgeld terugquote:Op zondag 6 september 2015 18:46 schreef Gogo83 het volgende:
Kortom, ik baal van m'n gemiste mijl, maar verder was de TTM één van de allerleukste loopjes ooit. Volgend jaar kom ik terug, maar dan voor tien mijl.?
![]()
* ..-._---_-.- agenda paktquote:Op zondag 6 september 2015 18:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb toch liever meer demping. Geen last gehad van de teen, maar of het ook echt werkt...geen idee!
De schoen kan wel goed werken voor mensen die houden van minimalistischer lopen
Conclusie: je zult ze een keer zelf moeten testen bij het Raidlight testcenter in Den Haag. Kan vanaf half oktober geloof ik![]()
Mailtje heb ik gestuurd, want vond het toch niet helemaal tof. Benieuwd of ze reageren, hou jullie op de hoogte!![]()
De tijdlimiet was 2 uur 20. Als dat vanaf de eerste start gerekend is, dan moest je voor 16:05 binnen zijn, dus dan klopt het. Maar wel vreemd dat ze niet vanaf de laatste starter tellen.
Balen Gogo!![]()
Ze tellen wel vaker vanaf de eerste starter. Bij de Vredesloop was dat niet zo en werd ik van het parcours geplukt. Ik mocht nog wel finishen en m'n medaille halen, maar dat moest dan op de stoep. Terwijl ik nog ruim 10min had, geteld vanaf mijn startquote:Op zondag 6 september 2015 19:15 schreef pijll het volgende:
De tijdlimiet was 2 uur 20. Als dat vanaf de eerste start gerekend is, dan moest je voor 16:05 binnen zijn, dus dan klopt het. Maar wel vreemd dat ze niet vanaf de laatste starter tellen.
Balen Gogo!![]()
Balen Gogo! Ben benieuwd naar de verklaring van de organisatie...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat vreemd, Gogo. Maar het klinkt als een supergave loop! Nu ben ik ook enthousiast voor volgend jaar.
xMissi, bedankt voor je aanmoedigingen.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 september 2015 19:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ze tellen wel vaker vanaf de eerste starter. Bij de Vredesloop was dat niet zo en werd ik van het parcours geplukt. Ik mocht nog wel finishen en m'n medaille halen, maar dat moest dan op de stoep. Terwijl ik nog ruim 10min had, geteld vanaf mijn start![]()
Balen Gogo! Ben benieuwd naar de verklaring van de organisatie...![]()
Dat vind ik toch wel demotiverend.![]()
In de brochure stond 16:20, gerekend vanaf het moment dat iedereen gestart moet zijn dus. Klopt ook, ik startte rond 14.00 uur.quote:Op zondag 6 september 2015 19:15 schreef pijll het volgende:
Balen Gogo!![]()
Wat super irritant dat je 9 mijl hebt gelopen ipv 10 mijlquote:Op zondag 6 september 2015 19:49 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
In de brochure stond 16:20, gerekend vanaf het moment dat iedereen gestart moet zijn dus. Klopt ook, ik startte rond 14.00 uur.
Ik zag dit in het reglement staan:
Artikel 10
De finish voor de 10 Engelse Mijlen sluit onherroepelijk om 16.15 uur. Uiterlijk een half uur voor dit tijdstip wordt het parcours bij controlepunt hoek Paleisring – Piusplein (nabij 10 km passage) gesloten. Wie niet meer capabel is om de laatste 6 kilometer uit te lopen wordt via een kortere route naar de finish verwezen. Dit ter bepaling door de organisatie.
Kan dat overeen komen?![]()
![]()
quote:Op zondag 6 september 2015 16:18 schreef flipsen het volgende:
1:57:25 handgeklokt, zeeeer tevreden. Later meer![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: