SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 05-09-2015 12:34:13 ]F means you're fucked![]()
Dat is natuurlijk voor Den Haag de verwachting, in Tilburg regent het nooitquote:Op donderdag 3 september 2015 19:25 schreef YUR het volgende:
Ik zag net alleen maar druppels in de verwachting voor zondag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 19:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk voor Den Haag de verwachting, in Tilburg regent het nooit
Nee, voor ApeldoornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked![]()
Voor Blaricum lijkt de verwachting nog wel aardig. In ieder geval droog. En dat moet ook, anders loopt m'n mascara uitquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
oh... maar dat is een trail, dan zijn druppels goed...quote:
Modder!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Voor mij is het niet erg inderdaad, maar voor mijn hondstrouwe crew is het minder geslaagd...quote:Op donderdag 3 september 2015 19:33 schreef Guard het volgende:
[..]
oh... maar dat is een trail, dan zijn druppels goed...
Modder!F means you're fucked![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 19:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Voor mij is het niet erg inderdaad, maar voor mijn hondstrouwe crew is het minder geslaagd...Alleen maar naar trails gaan als het mooi weer is...
Sorry GotC
Ik ga waarschijnlijk wel gewoon heur!quote:Op donderdag 3 september 2015 19:36 schreef Guard het volgende:
[..]Alleen maar naar trails gaan als het mooi weer is...
Sorry GotC![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 19:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk wel gewoon heur!![]()
hulde voor de support-crew
En dat zou je selfie wel verpesten natuurlijk!quote:Op donderdag 3 september 2015 19:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor Blaricum lijkt de verwachting nog wel aardig. In ieder geval droog. En dat moet ook, anders loopt m'n mascara uit![]()
PRECIES!!quote:Op donderdag 3 september 2015 19:58 schreef McTwente het volgende:
[..]
En dat zou je selfie wel verpesten natuurlijk![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ok, je rent bij Schiphol uit de trein heel hard omhoog om je overstap te halen en komt erachter dat je al op het juiste perron wás. Dan ren je heel snel weer naar beneden en stap je net niet in de trein waar je net uit kwamIk werk te hard geloof ik.
![]()
En je rent hard!quote:Op donderdag 3 september 2015 20:11 schreef Quoi het volgende:
Ok, je rent bij Schiphol uit de trein heel hard omhoog om je overstap te halen en komt erachter dat je al op het juiste perron wás. Dan ren je heel snel weer naar beneden en stap je net niet in de trein waar je net uit kwamIk werk te hard geloof ik.
En dat je dan in de trein aangekomen rondkijkt, van: wat nou, dat was expres, ik ben in training voor een trappenloop...?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:11 schreef Quoi het volgende:
![]()
Wel kut van dit regenachtige weekend. Wil de strongsissterrun zaterdag en de strongmanrun zondag op de foto zetten maar m'n Dslr is niet waterbestendig. Moeten m'n moeder en maatje me maar assisteren met plu
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:27 schreef pijll het volgende:
[..]
En dat je dan in de trein aangekomen rondkijkt, van: wat nou, dat was expres, ik ben in training voor een trappenloop...?![]()
![]()
Je bent niet de enige ! mijn trein op schiphol paar maand geleden veranderde toen we stilstonden. Ik zie dat ook boven, had maar 3 minuten dus dacht ren als een gek.quote:![]()
Ah, dan kan je de Kustmarathon dus ook lopenquote:Op donderdag 3 september 2015 18:47 schreef YUR het volgende:
Rug getest met een kort loopje. Conclusie: Ik ga zondag gewoon de 32km bij de Wisenttrail doen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat blijft nog even de insteek jaquote:Op donderdag 3 september 2015 21:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ah, dan kan je de Kustmarathon dus ook lopen
Ooooookkeeeeee...ik heb net een PR op de 5km gelopen tijdens m'n training vanavond.![]()
31:06.
Training was 10 min warmlopen, 4x5 min tussen 6:00-6:20min/km met 2 min rust ertussen en 10 min coolingdown.![]()
In vorm!quote:Op donderdag 3 september 2015 21:05 schreef GotC het volgende:
Ooooookkeeeeee...ik heb net een PR op de 5km gelopen tijdens m'n training vanavond.![]()
Training was 10 min warmlopen, 4x5 min tussen 6:00-6:20min/km met 2 min rust ertussen en 10 min coolingdown.![]()
Jeetje GotC! Wat ga je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:14 schreef hatsaflats het volgende:
Jeetje GotC! Wat ga je goed!Of een combinatie van die 3...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wow wow wowquote:Op donderdag 3 september 2015 21:05 schreef GotC het volgende:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Wow GotC, wat lekker!
Ik moet er echt aan wennen dat het weer koud en donker is 's avonds. Ben helemaal bevroren na mijn training. Ging verder wel top, 200mtjes bijna allemaal in 44 en tijdens de steigerung in de warming up ging ik pas echt lekker, ik zag 2.53 op mijn klokjeSportmassage deed voor de verandering ook geen pijn, maar het was een andere masseuse dan normaal en dit was eigenlijk iets te soft. Maarja benen voelen wel wat soepeler dan eerst.
Haas is ook bevestigd dus alle factoren aanwezig voor een topprestatie morgen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ben benieuwd naar je tijd morgen LT!
Ik heb vanavond voor het eerst in m'n reflecterende hesje gelopen. Was maar goed ook, flink donker toen ik thuiskwam.
En thanks allen![]()
![]()
Hier was het vanavond helemaal nog niet koud. Gewoon lekker gelopen. Nergens last van.Zonder er erg in te hebben 11,5km op de teller gezet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
w000t! Eerste training voor de Kustmarathon van 2016 dus!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:09 schreef thelaudprince het volgende:
Ik ga morgen weer op het strand als het weer het toelaat
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het jaartal klopt nietquote:Op donderdag 3 september 2015 22:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
w000t! Eerste training voor de Kustmarathon van 2016 dus!![]()
![]()
Ik had vanavond last van mijn scheenbenen. Eigenlijk voor het eerst in lange tijd. Dat kan ik nu niet echt gebruiken.![]()
![]()
Nee, jij moet gaan knallen zondag !!!!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:18 schreef steffelonio het volgende:
Ik had vanavond last van mijn scheenbenen. Eigenlijk voor het eerst in lange tijd. Dat kan ik nu niet echt gebruiken.![]()
![]()
Wauww Gotc! Lekker bezig!
Ik heb ook lekker getraind. Moest uit mijn werk direct door naar de training, was best haasten allemaal. Goed dat ik gegaan ben. We gingen starten en de trainer zei, we gaan op ilona's wedstrijdtempo voor zondag lopen. Best lief. Dat was dus 6:30 . Ik heb de pace aangezet, en zo liep ik dan 6:30 of langzamer of sneller.. Dat x 3. Daarna hebben we weer 2 rondjes gedaan, net als maandag eerste rondje rustig,2e rondje sneller. Dit x op de km's gezet zodat ik wel wist hoeveel meter dit rondje was . Dat was dus 300 meter. Eerste rondje in 2 minuten, 2e rondje in 1:26. (En ik wou sneller maar ik moest me inhouden van de trainer
).
Nouja ik heb nu weer wat meer vertrouwen in zondag. Hoop mijn pr weer te verbreken & de trainer denkt dat dat wel lukt. Dus ben benieuwd!
Hardlopen is fijn
Linkje (waar de pace trouwens langzamer is dan mijn horloge op die momenten zei maar het zal allemaal wel) http://app.endomondo.com/workouts/595196469/19432788![]()
Lukt je vast! Het is een lekker snel parcours en er staat redelijk wat publiek langs de kant.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Het zou leuk zijn als ik onder de 27 minuten zou kunnen lopen maar dat verwacht ik niet. We zien wel.
Ik laat hem helaas schieten. Vorige week voelde ik al een klein pijntje bij mijn knie, afgelopen zondag waren de laatste kilometers van mijn duurloop een echte hel. Buitenkant rechterknie deed enorm zeer. De rest van de week ook nog regelmatig pijnlijk. Het heeft veel weg van een lopersknie.
Dus maar even noodgedwongen een beetje rust nemen.Hmmm... balen zeg. Ook erg veel last van gehad. Ik zou even lekker de komende avonden de binnenkanten van scheenbenen koelen.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:18 schreef steffelonio het volgende:
Dat hoort dus niet zo he, een PR lopen tijdens een training.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:05 schreef GotC het volgende:
![]()
Bedankt voor de tip. Koelen klinkt als een goed plan!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:25 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Lukt je vast! Het is een lekker snel parcours en er staat redelijk wat publiek langs de kant.
Ik laat hem helaas schieten. Vorige week voelde ik al een klein pijntje bij mijn knie, afgelopen zondag waren de laatste kilometers van mijn duurloop een echte hel. Buitenkant rechterknie deed enorm zeer. De rest van de week ook nog regelmatig pijnlijk. Het heeft veel weg van een lopersknie.
Dus maar even noodgedwongen een beetje rust nemen.
[..]
Hmmm... balen zeg. Ook erg veel last van gehad. Ik zou even lekker de komende avonden de binnenkanten van scheenbenen koelen.
En sterkte met je knie!!![]()
Ah jammer zeg. Ach, aan de andere kant, het is ook maar de Oranjeloop.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:25 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Lukt je vast! Het is een lekker snel parcours en er staat redelijk wat publiek langs de kant.
Dus maar even noodgedwongen een beetje rust nemen.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik heb even een vraag. (Die ik natuurlijk ook nog even aan de podotherapeut ga stellen)
Sinds 2009 heb ik kunststof (harde) steunzooltjes in mijn gewone schoenen. Mijn voeten zijn doorgezakt waardoor mijn knieën naar binnen draaien. Nu gebruikte ik bij hardlopen die steunzooltjes niet en heb ik schoenen die dat doorzakken tegen zouden moeten gaan. De podotherapeut zag mij hardlopen en kon wel concluderen dat die schoenen dat niet (voldoende) deden. Met name mijn linkeronderbeen draait bij het neerkomen van de voet waardoor mijn knie aan de buitenzijde en onderzijde belast wordt. Precies waar ik na het lopen soms last van heb.
Nu heb ik nieuwe steunzooltjes aan laten meten omdat de andere al 6 jaar oud waren en niet helemaal de goede vorm meer hadden. En mijn voeten bij het hardlopen niet genoeg corrigeren. De nieuwe zooltjes, ook van hard kunststof zou ik ook in mijn hardloopschoen kunnen dragen zei de podotherapeut.
Gisteren heb ik een keer geprobeerd een half uur met mijn oude steunzolen te hardlopen. Tijdens het lopen kreeg ik echter last van mijn voeten. En vandaag heb ik ook last van mijn achillespees. Zou dit wennen zijn door een andere manier van lopen of zijn steunzolen sowieso niet geschikt voor hardlopen, ondanks wat de podotherapeut zegt?![]()
Onlangs konden wij via de loopclub een soort clubkleding bestellen.
Een jasje en een shirt, ik heb deze besteld omdat ik het wel leuk vind als we met meerdere mensen van de loopclud in dezelfde kleding lopen. En dankzij een paar sponsors was het ook nog eens een goede deal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ook weer lekker gelopen gisteravond en ook gemerkt dat het weer koeler wordt 's avonds.
Het was nog wel een no-brainer om kort-kort te lopen, maar ik was wel blij toen ik na de warming-up eindelijk 'mocht' versnellen voor mn 1000m-intervallen.
Morgen maar weer eens ouderwets een wekker zetten voor mn LDL.
Ook al staat er maar 12,5km op de planning; vroege ochtendloopjes zijn
Weektotaal komt dan uit op ca 36km; echt weer een klein sprongetje vooruit.
Volgende week herstel en daarna rustig verder bouwen.
Iedereen succes in Tilburg zondag!![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: