kan goedkoper!quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:06 schreef mrspoeZ het volgende:
Besluit: vet over mijn calorietjes heen gaan vanavond. Heb een date met mijn vriendje, haha.
Oh en nadenksel: hoe kan ik twee bandjes voor de fitbitflex krijgen vanuit China (dus uit een gehuurd magazijn, met gehuurd personeel dat mijn bandjes zoekt, in een envelop doet, er een postzegel op plakt, ze op de bus doet, waarna het met een boot naar Europa komt en de postbode ze naar mijn huis brengt) voor ¤5,50?
We hebben hier een snackbar die in de top 10 van de AD friettest stond, en dat proef je echtquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Meh, daarom haal ik nooit friet van de snackbar: valt me altijd tegen. De smulrol was lekker, de kaassouflé heerlijk, maar de friet was saai.En ik heb nu nog trek maar kon echt maar een halve portie friet op, toen was ik het zat.
Nou ja, glaasje wijn dan nog maarMorgen weer netjes doen, zag dat schoonpa bietjes uit te tuin had achtergelaten voor ons.
Altijd tofquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, wow. We hadden gewacht met boeken voor onze reis naar NL ivm paspoorten, gisteren waren we te lui, en dat wordt nu beloond, want krijg net in m'n mail een kortingscode die ons >120 euro gaat schelen op de reis![]()
Deze is weer eens 1e geworden in de NL-cafetariatest. Aan de kwaliteit ligt het niet.. Maar wel aan mijquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hebben hier een snackbar die in de top 10 van de AD friettest stond, en dat proef je echtMeestal is het idd een beetje bagger.
<3 karaoke <3quote:
HvHmeet dan maar.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, via de Nederlandse Stenaline website geboekt met de kortingscode, en de euro staat zo gunstig voor onsDus nu gaan we voor 118 pond heen en weer
![]()
Hoe lang ik me heb afgevraagd wat een dar maid was..quote:
Sorry, regen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb veel zin in taartjes en bastognekoekjes en hopjesvla. Wie komt even brengen?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb veel zin in taartjes en bastognekoekjes en hopjesvla. Wie komt even brengen?
Volgens mij komt de trek ook daardoor.... ik heb alleen speculaasjes in huis DP, kom maar halenquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij komt de trek ook daardoor.... ik heb alleen speculaasjes in huis DP, kom maar halen
Ik ook. Ik moest koekjes voor de visite waarbij ik niet in de verleiding zou komen en ik houd niet van speculaas. :-pquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij komt de trek ook daardoor.... ik heb alleen speculaasjes in huis DP, kom maar halen
+1 op alles wat je zegtquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh bah, wat naar. Ik kreeg een doorverwijzing van mijn huisarts naar een hele toffe MLD-arts. Heb zo'n test gedaan voor lactose-intolerantie. Daaruit kwam dat ik er wel op reageerde, maar niet erg genoeg om het intolerantie te noemen. Daarna een scopie gehad van slokdarm, maag en darm. Dat was allemaal gezond. Daardoor vond hij op dat moment geen aanwijzingen voor Crohn, hoewel ze dat blijkbaar nooit uit kunnen sluiten. Dus dan blijft PDS over.
Vezelzakjes geweigerd, gezonder gaan eten. Heb nu minder heftige aanvallen, maar ik laat nog steeds chocoladevla (soms met stukjes) achter in het toilet. Eigenlijk dagelijks. En if not, dan vertel ik m'n vriend heel blij dat ik goed gepoept heb vandaag.
Zomaar een gok: tomaten en paprika's behoren tot de nachtschades. Daar zijn best veel mensen overgevoelig voor. Je zou kunnen proberen om die een tijdje te mijden.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
+1 op alles wat je zegt
Ik heb me nooit genoeg verdiept in wat ik beter wel en niet kan etenteveel brood krijg ik in ieder geval buikpijn van dus dat probeer ik niet al te vaak te eten. Van tomaten en paprikachips krijg ik maaguur maar ik slik nu standaard omeprazol dus dat scheelt.
De laatste maanden wel vaker diarreeaanvallen dus wel verstandig om eens te kijken naar wat dat triggert. Koffie en jus sowieso, dat drink ik om die reden ook niet meer voordat ik ergens heenga
quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
T: tallisker, balvenie (single barrel!), finlaggan, vergezeld door katjang
Whiskyquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mn lijstje van gister is bijzonder gezellig
O dubbele boterham pindakaas
T appel
L 2 broodjes kaas, bouillon op een praatje (vergeten brood te smeren)
T capuccino, appel, banaan (laat D)
D groene kipcurry met rijst en een stukje naan, toe stukje chocolade-ijs, vergezeld door drie glazen temperanillo
T: tallisker, balvenie (single barrel!), finlaggan, vergezeld door katjang
Vandaag een bruiloft. Gelukkig heb ik een leuk jurkje
Thx!quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mijn grafiekske schommel ik al sinds begin juli binnen een range van 1,5 kilo op en neerMijn credo van 'een normaal ritme met basis gezond en af en toe lekkers' werkt dus niet zo goed
Mijn af en toe zal ook wel vaker dan 'normaal' zijn
Ik vind whisky-namen altijd wel coolLust het alleen niet
Veel plezier Puff!
Kan mij wel indenken dat je daar al gek van kan worden. Ben zelf allergisch voor sesam en dat zit ook te vaak ergens in.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sesamzaad en pinda's. Incl sporen van, dus veel gewone dingen waarvoor we vervanging moesten zoeken (van Jumbobrood werd ze bijv altijd ziek, terwijl de verpakking het niet aangeeft).
Daarom ben ik ook zo blij met Mani berries and nuts. Eerste die ik vind zonder pindasporen.
Lekker voetjes omhoog. Goed gedaan hey!quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoi hebijna 42000 stappen vandaag. 27-28km wandeltochtje in Oosterbeek plus stapjes van en naar station. Ruim 5 uur wandelen. Uiteindelijk van 9:45 tot 17:30 aan de wandel geweest met een paar pauzes om mijn been wat rust te geven.
Ik zal zo eens kijken wat de kcals doen qua eten
Nu lig ik op de bank en ik doe niks meer
Checkquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:56 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Lekker voetjes omhoog. Goed gedaan hey!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |