abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 september 2015 @ 07:31:47 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_155808149
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 07:08 schreef Vanyel het volgende:
Oh SQ wat briljant! Had je dit gisterochtend gepost, had ik ze niet allemaal verkocht maar ook gebruikt.

Maarre, alles gewogen en op kcal bij elkaar gegooid?
per portie afgewogen en de kcal er op geschreven idd.
disclaimer
  † In Memoriam † vrijdag 4 september 2015 @ 07:41:17 #102
43556 miss_dynastie
pi_155808179
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
O:crackers met 35+kaas (370)
L: mexicaanse salade (540)
S: flink stuk gewandeld (6km ongeveer)
D: noodles met peperbiefstuk en boontjes (480)
T: ???
Ok.. 1400kcal gegeten en 11.000 stappen gezet. Hmm... geen crackers meer in huis helaas.. maar er mag echt nog wat bij. Eiwitrijk.. Kwark moet ik voor morgen als ontbijt bewaren.. meh.. ik weet het niet -O-

Jongens jullie moeten me helpen herinneren dat ik wel genoeg blijf eten hoor! Leuk dat mijn hongerprikkel zo sterk afgenomen is, maar dit is ook weer niet handig :+
Je hebt er nu niks meer aan, maar een paar eitjes koken en vullen? Met paprikapoeder, peterselie, lepel kwark of yoghurt, likje mayo. Of wat je ook maar lekker vindt, met wat tonijn of zalm uit blik oid, keuze te over :P

Ziet er goed uit SQ! Heb je ook een labelmaker?
  vrijdag 4 september 2015 @ 07:41:21 #103
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_155808180
Waarom heb ik altijd spierpijn in mijn kont? Verder voel ik het amper, maar de trap is een hel. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 4 september 2015 @ 07:53:30 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_155808251
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 07:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom heb ik altijd spierpijn in mijn kont? Verder voel ik het amper, maar de trap is een hel. :')
omdagge zulke goeie bilspieren hebt :9

Nee miss d, mijn innerlijke blauwe zou dát misschien nog wel waarderen O+
disclaimer
  vrijdag 4 september 2015 @ 07:57:01 #105
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_155808289
Profi gelabelde zakjes. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  † In Memoriam † vrijdag 4 september 2015 @ 08:08:44 #106
43556 miss_dynastie
pi_155808390
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 07:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

omdagge zulke goeie bilspieren hebt :9

Nee miss d, mijn innerlijke blauwe zou dát misschien nog wel waarderen O+
Ja, 't is ook echt mijn grote liefde, dat ding. Ik heb tegenwoordig ook een mobiele (met tapejes), zodat ik alles wat ik tegen kom kan labelen. Heerlijk O+ :@
pi_155808659
O - yoghurt met muesli
T - luxe koffie bij Starbucks
L - AH Griekse salade
T - nootjes, appel
D - pistoletje rosbief, pistoletje halvajam, eitje, jus

Laatste dagje voor mijn vakantie! Ben benieuwd of ik deze flow een beetje vol kan houden in de vakantie. Met de regelmaat van kantoor is het wel een stuk makkelijker...
pi_155808943
Na een errug goed weekend nu het beste proberen te maken van het weekend *O*
Wil rond de 2000kcal gaan zitten.
Morgen housewarming, maar op mijn eigen feestjes drink en eet ik toch het minst omdat ik de hele tijd aan het lopen ben.
Zondag verjaardag bij mijn neefje, erg moeilijk om taart daar af te slaan dus dat is meteen een mooie training.
pi_155809041
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:01 schreef Sarabi het volgende:
Na een errug goed weekend nu het beste proberen te maken van het weekend *O*
Wil rond de 2000kcal gaan zitten.
Morgen housewarming, maar op mijn eigen feestjes drink en eet ik toch het minst omdat ik de hele tijd aan het lopen ben.
Zondag verjaardag bij mijn neefje, erg moeilijk om taart daar af te slaan dus dat is meteen een mooie training.
Vergeet er niet van te genieten he, als je toch iets eet. ;-)

(Dat heb ik vaak, dat het dan op is voor ik echt tot rust gekomen ben van het heen en weer rennen)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  vrijdag 4 september 2015 @ 09:07:58 #110
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155809043
Ghehe.. heb je daar ook een mooi xls je van sq?

Ik ben geīrriteerd! Ben ok vandaag voor het eerst naar werk gefietst.. netjes strava ingesteld.. crashen mn telefoon en heeft ie niks opgenomen.. :{
Gelukkig moet ik vanmiddag weer terug, dan poging 2..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155809157
85.9!

*stuiter*

Ik ben weer op mijn 'vorige laagste gewicht' nu. Dus zeg maar van voor ik weer aangekomen was nadat ik was afgevallen, en het laagste sinds mijn ATH.

Nog maar 0.9 tot -10. Spannend!
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_155809230
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:07 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Vergeet er niet van te genieten he, als je toch iets eet. ;-)

(Dat heb ik vaak, dat het dan op is voor ik echt tot rust gekomen ben van het heen en weer rennen)
Ja precies, daarom wil ik eigenlijk ook zo min mogelijk nemen op mijn eigen feestje
pi_155809235
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:14 schreef LadyOracle het volgende:
85.9!

*stuiter*

Ik ben weer op mijn 'vorige laagste gewicht' nu. Dus zeg maar van voor ik weer aangekomen was nadat ik was afgevallen, en het laagste sinds mijn ATH.

Nog maar 0.9 tot -10. Spannend!
*O*
pi_155809430
Ik ben weer 0,4 kilo zwaarder dan gisteren. Heb misschien wel 500 k cal teveel gegeten, maar daar kan je maar 0,1 kilo van aankomen toch? Heb wel veel stress, dus misschien komt het ook daardoor? In ieder geval vandaag werken dus wat meer structuur. Vanavond taart en cakejes bakken dus proberen niet te snoepen. En morgen moet ik dus Mn eigen taart afslaan op dat feestje. Dat vind ik keimoeilijk omdat ik graag wil proeven hoe ze gelukt zijn. ;(
My salvation lies in your love..
pi_155809804
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 08:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, 't is ook echt mijn grote liefde, dat ding. Ik heb tegenwoordig ook een mobiele (met tapejes), zodat ik alles wat ik tegen kom kan labelen. Heerlijk O+ :@
Wij hadden ook grote liefde met onze Dymo, tot ie, nog voor het eerste rolletje op was, zomaar opeens kapot ging.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_155809812
Vandaag een rare dag. Van 19:00 tot 07:00 zaterdagochtend werken.

Lijstje:
O: taart
L: Shake
D: Op t werk.
T: zakje bites
T: ik neem een salade mee
T: ik denk iets van chocomel of appelsap want suiker.
T/O: Broodje van de markt (ja, zaterdagochtend dus :P )
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155809837
Achter de bar drink je vooral water, Lonaa?

Lijkt me vervelend als je een heleboel niet meer mag eten, LadyOracle. Vergeet je het wel eens en heb je dan direct last?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155809893
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:58 schreef Isabeau het volgende:

Dat is het idee, ja. Spa rood of kraanwater. Meestal op dit soort feestjes te weinig, gezien ik tijdens mijn dienst eigenlijk nooit moet pissen. :') Geen tijd om te drinken en de rest zweet eruit :P
  vrijdag 4 september 2015 @ 10:08:03 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_155810044
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:32 schreef BananaPancake het volgende:
Ik ben weer 0,4 kilo zwaarder dan gisteren. Heb misschien wel 500 k cal teveel gegeten, maar daar kan je maar 0,1 kilo van aankomen toch? Heb wel veel stress, dus misschien komt het ook daardoor? In ieder geval vandaag werken dus wat meer structuur. Vanavond taart en cakejes bakken dus proberen niet te snoepen. En morgen moet ik dus Mn eigen taart afslaan op dat feestje. Dat vind ik keimoeilijk omdat ik graag wil proeven hoe ze gelukt zijn. ;(
Kun je dat niet gewoon inplannen dan? Een stukje gebak?
En balen van de weegschaal, maar dat is echt niet allemaal vet! Zit je ergens in je cyclus wat het kan verklaren?
disclaimer
pi_155810150
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:58 schreef Isabeau het volgende:

Lijkt me vervelend als je een heleboel niet meer mag eten, LadyOracle. Vergeet je het wel eens en heb je dan direct last?
Nee, ik vergeet het nooit. Er is meer wat ik niet mag dan wat ik wel mag, dus het iedere maaltijd is bewust gekozen. Maar soms eet ik iets waarvan ik het niet wist. Bijvoorbeeld grapefruit, ik dacht dat dat veilig was omdat alle citrusvruchten mogen - behalve dus grapefruit. En soms staat het nergens in een advieslijst, omdat het iets bijzonders is. Tropische vruchten bijvoorbeeld.

Hoe ik reageer wisselt, van sommige dingen krijg ik acuut maagpijn uit de hel (als in: ik hang tegen een muurtje en hijg van de pijn, en verder kan ik echt niks meer - appels bijvoorbeeld) en van andere dingen heb ik vooral de dag erna last van mijn darmen, zoals tarwe. Dus bijvoorbeeld een stukje brood doe ik weleens, maar je ziet me nooit meer met een appel.

De 'oplossingen' van drie huisartsen waren overigens respectievelijk laxeermiddelen, maagzuurremmers en zakjes vezels. En ermee leren leven natuurlijk. Toen ben ik maar gaan googlen en kwam ik dit dieet tegen. Daarvoor had ik geen idee waarom ik me steeds zo rot voelde en pijn had, want ik dacht heel gezond te zijn met mijn dagelijkse volkorenbrood met avocado, appels tussendoor en bijna dagelijks grapefruit...
pi_155810298
Uch, die zakjes vezels zijn zo smerig.
pi_155810314
LadyOracle, ik hoop dat het ooit wel minder wordt, je moet nu zoveel lekkere dingen missen :* Rond 20 heb ik een aantal jaar darmklachten gehad die de HA uiteindelijk als prikkelbare darm duidde. Is uiteindelijk helemaal over gegaan. Ik had waarschijnlijk niet wat jij precies had en ik ben maar een anekdotisch voorbeeld natuurlijk, maar ik hoop dat het jou net zo vergaat ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155810326
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:20 schreef Lonaa het volgende:
Movicolon :r Echt, kokhalzen.
pi_155810340
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Movicolon :r Echt, kokhalzen.
Ik krijg er nog rillingen van als ik er aan denk. Buhhh. Wat is dat smerig zeg. :r

Ik mengde het met pure limonade. Dan was het nog steeds niet weg te krijgen. :r
pi_155810348
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:23 schreef Lonaa het volgende:

Ik krijg er nog rillingen van als ik er aan denk. Buhhh. Wat is dat smerig zeg. :r

Ik mengde het met pure limonade. Dan was het nog steeds niet weg te krijgen. :r
Je appelmoes wordt er ook niet lekkerder van :')
pi_155810351
Dat is al 10 jaar geleden ofzo, en toen de MLD-arts vorig jaar na een shitzooi onderzoeken voorstelde om daar weer mee te beginnen om te kijken of het effect zou hebben heb ik vriendelijk bedankt. :@
pi_155810355
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je appelmoes wordt er ook niet lekkerder van :')
I lol'd. :')
  vrijdag 4 september 2015 @ 10:23:55 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_155810357
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:14 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Nee, ik vergeet het nooit. Er is meer wat ik niet mag dan wat ik wel mag, dus het iedere maaltijd is bewust gekozen. Maar soms eet ik iets waarvan ik het niet wist. Bijvoorbeeld grapefruit, ik dacht dat dat veilig was omdat alle citrusvruchten mogen - behalve dus grapefruit. En soms staat het nergens in een advieslijst, omdat het iets bijzonders is. Tropische vruchten bijvoorbeeld.

Hoe ik reageer wisselt, van sommige dingen krijg ik acuut maagpijn uit de hel (als in: ik hang tegen een muurtje en hijg van de pijn, en verder kan ik echt niks meer - appels bijvoorbeeld) en van andere dingen heb ik vooral de dag erna last van mijn darmen, zoals tarwe. Dus bijvoorbeeld een stukje brood doe ik weleens, maar je ziet me nooit meer met een appel.

De 'oplossingen' van drie huisartsen waren overigens respectievelijk laxeermiddelen, maagzuurremmers en zakjes vezels. En ermee leren leven natuurlijk. Toen ben ik maar gaan googlen en kwam ik dit dieet tegen. Daarvoor had ik geen idee waarom ik me steeds zo rot voelde en pijn had, want ik dacht heel gezond te zijn met mijn dagelijkse volkorenbrood met avocado, appels tussendoor en bijna dagelijks grapefruit...
Jeetje, dat lijkt me echt heel klote zeg :{
Is dat ook de reden dat je veganistisch eet?
disclaimer
pi_155810406
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb zowel laxeermiddel, maagzuurremmers als vezels geweigerd. En ik kreeg geen maag- of darmonderzoek, want ik had al zo lang klachten (al meer dan tien jaar) dat 'we het ondertussen wel geweten hadden als het wat ernstigs was'. En ik had ruzie met de andere huisarts, want 'hij had geen tijd om met patiënten in discussie te gaan'.

Ik heb inmiddels echt een pesthekel aan huisartsen. :-p
  vrijdag 4 september 2015 @ 10:27:26 #130
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155810418
Movicolon oplossen in laagje kokend water, af laten koelen en door de ranja doen. Dan proef je het niet meer.

Officieel min zes vanmorgen (75,9) maar dat zal wel terug schommelen nog.
Prrrrr
pi_155810454
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:26 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik heb zowel laxeermiddel, maagzuurremmers als vezels geweigerd. En ik kreeg geen maag- of darmonderzoek, want ik had al zo lang klachten (al meer dan tien jaar) dat 'we het ondertussen wel geweten hadden als het wat ernstigs was'. En ik had ruzie met de andere huisarts, want 'hij had geen tijd om met patiënten in discussie te gaan'.

Ik heb inmiddels echt een pesthekel aan huisartsen. :-p
Oh bah, wat naar. Ik kreeg een doorverwijzing van mijn huisarts naar een hele toffe MLD-arts. Heb zo'n test gedaan voor lactose-intolerantie. Daaruit kwam dat ik er wel op reageerde, maar niet erg genoeg om het intolerantie te noemen. Daarna een scopie gehad van slokdarm, maag en darm. Dat was allemaal gezond. Daardoor vond hij op dat moment geen aanwijzingen voor Crohn, hoewel ze dat blijkbaar nooit uit kunnen sluiten. Dus dan blijft PDS over.
Vezelzakjes geweigerd, gezonder gaan eten. Heb nu minder heftige aanvallen, maar ik laat nog steeds chocoladevla (soms met stukjes) achter in het toilet. Eigenlijk dagelijks. En if not, dan vertel ik m'n vriend heel blij dat ik goed gepoept heb vandaag. :7
pi_155810555
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:26 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

:o
Ik mag aannemen dat je inmiddels een andere praktijk hebt?
Er zijn heus ook goeie.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_155810647
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jeetje, dat lijkt me echt heel klote zeg :{
Is dat ook de reden dat je veganistisch eet?
Ja en nee. Ik wilde ooit vega worden, maar vond dat lastig want opgegroeid in een AGV-gezin en geen idee hoe ik moest koken dan. Alles mislukte, en dan gaf ik het weer op. Tot ik rond mijn 25e ziek begon te worden na het eten van vlees. En ik was al lactose-intolerant sinds mijn 20e of zo. Dus toen werd ik vega. En toen was het naar vegan nog maar een kleine stap. Dus ik ben uit principe vegan, maar als ik het niet was kon ik nog steeds geen vlees of zuivel eten. ;-)

Overigens vind ik het echt niet zo erg, alleen de eerste maand vond ik het heel moeilijk. Ik kan bijna alles eten als ik het maar aanpas. Alleen avocado en grapefruit mis ik, en pizza of brood doe ik af en toe wel. Ik heb inmiddels ook goede maiswraps gevonden bij de Appie, dat was het enige waar ik heel chagrijnig van werd, dat ik geen wraps kon eten.

Het is alleen lastig met zakenlunches of symposia waar hapjes zijn waarvan je het geacht wordt het daar de avond op uit te houden, mee-eten bij anderen of uit eten gaan als ik het restaurant niet kan kiezen (al lukt het meestal nog best aardig). Als ik zelf het restaurant kan kiezen is er niks aan de hand. Thuis leef ik vooral op curry's, die kan ik ook geweldig klaarmaken dus dat komt goed uit.

Ik eet nu een half jaar zo denk ik, en ik ben er volledig aan gewend en heb eigenlijk zelden meer het gevoel dat ik iets mis. Zolang jullie het niet over brood met avocado hebben.
pi_155810649
laat maar :+
pi_155810718
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze is al bij 3 huisartsen geweest hč.
Drie huisartsen vorig jaar ja. Waarvan er ook nog eentje wegens hevige PMS (lees: collega's durfden niet meer tegen me te praten drie dagen per maand) antidepressiva voor wilde schrijven na een gesprek van twee minuten. De aarsch. Mijn achterlijke PMS en mijn chronische schimmelinfecties zijn trouwens ook vrijwel verdwenen sinds ik anders eet.

Voor mijn darmen ben ik tien jaar geleden al begonnen, dus dat zijn wel zes artsen totaal geweest denk ik. Wel ooit bloedonderzoek gehad, maar daar kwam niks uit. Maar tien jaar geleden was het ook nog niet zo erg en leek het alleen aan de melkproducten te liggen, pas vorig jaar werd het echt heel hevig.

Zit nu weer bij een andere praktijk trouwens. Huisarts nummer 10 denk ik ondertussen. Deze lijkt redelijk normaal, behalve dat ie niet echt luistert en alles drie keer vraagt, maar hij is volgens mij ook ongeveer 135 jaar oud en gaat er bijna mee stoppen dus dan mag het. :-p
  vrijdag 4 september 2015 @ 10:46:52 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_155810763
Nou, in elk geval fijn dat deze manier van eten zijn vruchten afwerpt voor je!
disclaimer
  vrijdag 4 september 2015 @ 10:51:24 #137
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_155810848
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:41 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ja en nee. Ik wilde ooit vega worden, maar vond dat lastig want opgegroeid in een AGV-gezin en geen idee hoe ik moest koken dan. Alles mislukte, en dan gaf ik het weer op. Tot ik rond mijn 25e ziek begon te worden na het eten van vlees. En ik was al lactose-intolerant sinds mijn 20e of zo. Dus toen werd ik vega. En toen was het naar vegan nog maar een kleine stap. Dus ik ben uit principe vegan, maar als ik het niet was kon ik nog steeds geen vlees of zuivel eten. ;-)

Overigens vind ik het echt niet zo erg, alleen de eerste maand vond ik het heel moeilijk. Ik kan bijna alles eten als ik het maar aanpas. Alleen avocado en grapefruit mis ik, en pizza of brood doe ik af en toe wel. Ik heb inmiddels ook goede maiswraps gevonden bij de Appie, dat was het enige waar ik heel chagrijnig van werd, dat ik geen wraps kon eten.

Het is alleen lastig met zakenlunches of symposia waar hapjes zijn waarvan je het geacht wordt het daar de avond op uit te houden, mee-eten bij anderen of uit eten gaan als ik het restaurant niet kan kiezen (al lukt het meestal nog best aardig). Als ik zelf het restaurant kan kiezen is er niks aan de hand. Thuis leef ik vooral op curry's, die kan ik ook geweldig klaarmaken dus dat komt goed uit.

Ik eet nu een half jaar zo denk ik, en ik ben er volledig aan gewend en heb eigenlijk zelden meer het gevoel dat ik iets mis. Zolang jullie het niet over brood met avocado hebben.
maar je bent lactose intolerant en eet wel af en toe pizza? ik neem aan zonder kaas dan?
#team-anti-that-what-will-not-be-named
  † In Memoriam † vrijdag 4 september 2015 @ 10:54:18 #138
43556 miss_dynastie
pi_155810919
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wij hadden ook grote liefde met onze Dymo, tot ie, nog voor het eerste rolletje op was, zomaar opeens kapot ging.
En toen kreeg je toch wel een nieuwe?
pi_155810987
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:51 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

maar je bent lactose intolerant en eet wel af en toe pizza? ik neem aan zonder kaas dan?
Ja. Met hummus. Kwam ik een keer in de Allerhande tegen, is echt een aanrader als je eens wat anders wilt: http://www.ah.nl/allerhan(...)mus-en-verse-kruiden
pi_155811088
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En toen kreeg je toch wel een nieuwe?
Uhhhh, hij heft een maand kapot op mijn bureau gelegen en toen was ie weg. Ik gok de vuilnisbak in. Helemaal niet aaaan garantie gedacht.

Of bedoel je van mijn lief?
Die is boos op de dymo :D
pi_155811128
Ik zou denk ik gek worden van die voedselrestricties. Vind het al nasty dat ik door mijn dochter bepaalde voeding niet in huis kan hebben/eten.

Aan de andere kant wword je ws gekker van steeds buikpijn en al..
  † In Memoriam † vrijdag 4 september 2015 @ 11:16:20 #142
43556 miss_dynastie
pi_155811378
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Uhhhh, hij heft een maand kapot op mijn bureau gelegen en toen was ie weg. Ik gok de vuilnisbak in. Helemaal niet aaaan garantie gedacht.

Of bedoel je van mijn lief?
Die is boos op de dymo :D
Nee, ik bedoelde van Dymo zelf, die zijn best goed met garantie hoor ik van mensen om me heen, ik heb zelf altijd geluk gehad. Heb wel de indruk dat zo'n handheld veel meer te lijden heeft dan de vaste, dus ben benieuwd hoe lang deze mee gaat...
pi_155811593
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:04 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou denk ik gek worden van die voedselrestricties. Vind het al nasty dat ik door mijn dochter bepaalde voeding niet in huis kan hebben/eten.

Aan de andere kant wword je ws gekker van steeds buikpijn en al..
Wat mag die niet dan?
pi_155812171
Zooo....weer een uurtje met oude hardware lopen slepen. Gelijk een goeie workout 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155812392
Potver, m'n Bodypump gemist ;( dacht dat het 17.00uur was, was het 9.30 ;(

Nou ja, voel me nu toch nog grandioos kut, maar had gehoopt me erna wat beter te voelen :')

Lijst:

O: ats met banaan en rozijnen
L: volkorenwrap met halloumi en groenten
S: half uurtje pilates + 15 minuten extra KT
D: beef curry madras met vers speltnaanbrood
Ja doei.
pi_155812399
De Bites We Love van deze week:
Go nuts
Chocolate orang
Chili corn & chick peas
Garlic explosion

Ben benieuwd :9
pi_155812548
Wat is zo'n code ofzo waardoor jullie weer zakjes krijgen? Ik ga zo ff een paar bites we love bestellen voor m'n moeder.
pi_155812655
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:04 schreef Rucola het volgende:
Wat is zo'n code ofzo waardoor jullie weer zakjes krijgen? Ik ga zo ff een paar bites we love bestellen voor m'n moeder.
Met zo'n code krijg je 1 week gratis, de tweede week moet je betalen.
Daarna kan je het per week opzeggen.
pi_155813006
Stukkie met pusooghond gelopen. In een stuk waar ook van die schotse hooglanders wonen. Die, uiteraard, op het pad lagen te maffen. Toen zijn we maar weer terug gegaan. :+
pi_155813513
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:25 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Wat mag die niet dan?
Sesamzaad en pinda's. Incl sporen van, dus veel gewone dingen waarvoor we vervanging moesten zoeken (van Jumbobrood werd ze bijv altijd ziek, terwijl de verpakking het niet aangeeft).

Daarom ben ik ook zo blij met Mani berries and nuts. Eerste die ik vind zonder pindasporen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')