Ja dat moet ik ook gewoon doen eigenlijk, maar ik baalde zo van die schommeling omhoog.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je dat niet gewoon inplannen dan? Een stukje gebak?
En balen van de weegschaal, maar dat is echt niet allemaal vet! Zit je ergens in je cyclus wat het kan verklaren?
Geen idee, ik gebruik al tachtig jaar geen hormonale AC meer (ja, je krijgt geen ei, dat weet ik, maar geen idee of je dan nog effect kan merken qua weegschaal enzo?)quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:33 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja dat moet ik ook gewoon doen eigenlijk, maar ik baalde zo van die schommeling omhoog.
Nee ik weet het niet, heb gewoon nuvaring dus dan heb je geen eisprong (toch?) en hoef ook nog niet ongesteld te worden.
Maarja vanaf volgende week weer sportendan gaat t vast harder
Die zien er dan ook sowieso erg lekker uitquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had van Neal's Yard cranberries in yoghurtcoating,
Ik ga fitnessenquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik al tachtig jaar geen hormonale AC meer (ja, je krijgt geen ei, dat weet ik, maar geen idee of je dan nog effect kan merken qua weegschaal enzo?)
Wat voor sport ga je doen?
Ik heb net mijn zelfgeschapen bites op en dat was potverdorie lekker
Ik had van Neal's Yard cranberries in yoghurtcoating, met amandelen, cashewnoten en rozijnen. Nom!
Waar haal ik honderd miljoen handige ziplock zakjes (dus niet die hele grote)?quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
Geen idee, ik gebruik al tachtig jaar geen hormonale AC meer (ja, je krijgt geen ei, dat weet ik, maar geen idee of je dan nog effect kan merken qua weegschaal enzo?)
Wat voor sport ga je doen?
Ik heb net mijn zelfgeschapen bites op en dat was potverdorie lekker
Ik had van Neal's Yard cranberries in yoghurtcoating, met amandelen, cashewnoten en rozijnen. Nom!
Waar heb je honderd miljoen ziplock zakjes voor nodig?quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar haal ik honderd miljoen handige ziplock zakjes (dus niet die hele grote)?Ik vind het wel een goed idee namelijk!
Voor het maken van eigen tussendoortjes met notenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
Waar heb je honderd miljoen ziplock zakjes voor nodig?
Wat dacht je van een grote bak waar je alles in mengt en dan een klein bakje om je tussendoortje mee te nemen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor het maken van eigen tussendoortjes met noten
Dan heb je altijd hetzelfdequote:Op vrijdag 4 september 2015 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat dacht je van een grote bak waar je alles in mengt en dan een klein bakje om je tussendoortje mee te nemen?
Heb jij wel de garlic explosion of is t ook stiekem sweet en salty? Ik heb een paar dezelfde maar speel vals want heb al wat dingen uitgezet en nu een tweede gratis boxje via een gebruikte code (thanks lonaa).quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:58 schreef Sarabi het volgende:
De Bites We Love van deze week:
Go nuts
Chocolate orang
Chili corn & chick peas
Garlic explosion
Ben benieuwd
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
Isa, dit waren melkzakjes, maar hier bijvoorbeeld?
http://www.hobbyhuis.nl/contents/nl/d1527.html
Deze verkoopt ze per 100.
Of:
Deze:
https://kimya.nl/webshop/(...)-100-stuks-p-58.html
Heb je er 100 voor 5,95 inclusief verzenden
Ja, of gedroogde papayaquote:
Nee, dan krijg ik alleen maar een enorme craving naar chocola - gewoon niet doen voor mij.quote:
Misschien die wel proberenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik ook. Heb droste pastilles gepakt. Makkelijk te doseren!
En chocolade rozijnen
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
ZIek.![]()
Zo ziek dat ik zieligjes met een dekentje en een rood plofhoofd zit te karaoke-en op m'n app en net zelfs 'let it go' heb ingezongen met een halfgare keel terwijl ik eigenlijk ook aan m'n conferentieposter moet werken![]()
Wel gezond gegeten tot nu toe. Dat is dan nog iets_!
Smule Sing!quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:57 schreef kwakz0r het volgende:
Karaoke app. Ik wil. Hoeiwiewatwaar.
En beterschaapje
nom!!quote:
Zet maar een bordje onder je USBuitgang dan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat zou ik echt heel lekker vinden nu
If only!quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:58 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Zet maar een bordje onder je USBuitgang dan.
Ik heb nu al een tijdje een vip-account genomen. Echt fijn. Staat superveel op, je kunt een beetje spelen, soms ook wat online gooien, en gewoon met andere mensen over de hele wereld zingen!quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:15 schreef kwakz0r het volgende:
Thanks Moblo, smule is tof!ik klink bagger. Dat wel.
Volgens mij heb ik wel de juistequote:Op vrijdag 4 september 2015 16:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Heb jij wel de garlic explosion of is t ook stiekem sweet en salty? Ik heb een paar dezelfde maar speel vals want heb al wat dingen uitgezet en nu een tweede gratis boxje via een gebruikte code (thanks lonaa).
Ik heb ook een glas wijnquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:18 schreef mrspoeZ het volgende:
Hoe kan dat nou Kwak?
Geniet ervan Sunny! Ik heb net even gegoogled wat friet kost, calorietechnisch. Ik doe wel een bak groente want ik wilbier
quote:
Dat laatste idd. We hadden eigenlijk besloten niks meer met sporen in huis te halen, maar voor mijn eigen noten twijfel ik nu of ik t niet toch doe. En dan alleen op werk eten.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar die zitten toch individueel verpakt? Dan maakt dat toch niet uit? Of eet je dochter ze ook?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
Isa, dit waren melkzakjes, maar hier bijvoorbeeld?
http://www.hobbyhuis.nl/contents/nl/d1527.html
Deze verkoopt ze per 100.
Of:
Deze:
https://kimya.nl/webshop/(...)-100-stuks-p-58.html
Heb je er 100 voor 5,95 inclusief verzenden
Heb een tijdje geleden ook een topic geopend, maar dat is niet echt een stormlooptopic: TAL / Smule Sing!quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:15 schreef kwakz0r het volgende:
Thanks Moblo, smule is tof!ik klink bagger. Dat wel.
kan goedkoper!quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:06 schreef mrspoeZ het volgende:
Besluit: vet over mijn calorietjes heen gaan vanavond. Heb een date met mijn vriendje, haha.
Oh en nadenksel: hoe kan ik twee bandjes voor de fitbitflex krijgen vanuit China (dus uit een gehuurd magazijn, met gehuurd personeel dat mijn bandjes zoekt, in een envelop doet, er een postzegel op plakt, ze op de bus doet, waarna het met een boot naar Europa komt en de postbode ze naar mijn huis brengt) voor ¤5,50?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |