per portie afgewogen en de kcal er op geschreven idd.quote:Op vrijdag 4 september 2015 07:08 schreef Vanyel het volgende:
Oh SQ wat briljant! Had je dit gisterochtend gepost, had ik ze niet allemaal verkocht maar ook gebruikt.
Maarre, alles gewogen en op kcal bij elkaar gegooid?
Je hebt er nu niks meer aan, maar een paar eitjes koken en vullen? Met paprikapoeder, peterselie, lepel kwark of yoghurt, likje mayo. Of wat je ook maar lekker vindt, met wat tonijn of zalm uit blik oid, keuze te overquote:Op donderdag 3 september 2015 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
O:crackers met 35+kaas (370)
L: mexicaanse salade (540)
S: flink stuk gewandeld (6km ongeveer)
D: noodles met peperbiefstuk en boontjes (480)
T: ???
Ok.. 1400kcal gegeten en 11.000 stappen gezet. Hmm... geen crackers meer in huis helaas.. maar er mag echt nog wat bij. Eiwitrijk.. Kwark moet ik voor morgen als ontbijt bewaren.. meh.. ik weet het niet![]()
Jongens jullie moeten me helpen herinneren dat ik wel genoeg blijf eten hoor! Leuk dat mijn hongerprikkel zo sterk afgenomen is, maar dit is ook weer niet handig
omdagge zulke goeie bilspieren hebtquote:Op vrijdag 4 september 2015 07:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom heb ik altijd spierpijn in mijn kont? Verder voel ik het amper, maar de trap is een hel.
Ja, 't is ook echt mijn grote liefde, dat ding. Ik heb tegenwoordig ook een mobiele (met tapejes), zodat ik alles wat ik tegen kom kan labelen. Heerlijkquote:Op vrijdag 4 september 2015 07:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdagge zulke goeie bilspieren hebt
Nee miss d, mijn innerlijke blauwe zou dát misschien nog wel waarderen
Vergeet er niet van te genieten he, als je toch iets eet. ;-)quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:01 schreef Sarabi het volgende:
Na een errug goed weekend nu het beste proberen te maken van het weekend
Wil rond de 2000kcal gaan zitten.
Morgen housewarming, maar op mijn eigen feestjes drink en eet ik toch het minst omdat ik de hele tijd aan het lopen ben.
Zondag verjaardag bij mijn neefje, erg moeilijk om taart daar af te slaan dus dat is meteen een mooie training.
Ja precies, daarom wil ik eigenlijk ook zo min mogelijk nemen op mijn eigen feestjequote:Op vrijdag 4 september 2015 09:07 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Vergeet er niet van te genieten he, als je toch iets eet. ;-)
(Dat heb ik vaak, dat het dan op is voor ik echt tot rust gekomen ben van het heen en weer rennen)
quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:14 schreef LadyOracle het volgende:
85.9!
*stuiter*
Ik ben weer op mijn 'vorige laagste gewicht' nu. Dus zeg maar van voor ik weer aangekomen was nadat ik was afgevallen, en het laagste sinds mijn ATH.
Nog maar 0.9 tot -10. Spannend!
Wij hadden ook grote liefde met onze Dymo, tot ie, nog voor het eerste rolletje op was, zomaar opeens kapot ging.quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, 't is ook echt mijn grote liefde, dat ding. Ik heb tegenwoordig ook een mobiele (met tapejes), zodat ik alles wat ik tegen kom kan labelen. Heerlijk![]()
Dat is het idee, ja. Spa rood of kraanwater. Meestal op dit soort feestjes te weinig, gezien ik tijdens mijn dienst eigenlijk nooit moet pissen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:58 schreef Isabeau het volgende:
Achter de bar drink je vooral water, Lonaa?
Kun je dat niet gewoon inplannen dan? Een stukje gebak?quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:32 schreef BananaPancake het volgende:
Ik ben weer 0,4 kilo zwaarder dan gisteren. Heb misschien wel 500 k cal teveel gegeten, maar daar kan je maar 0,1 kilo van aankomen toch? Heb wel veel stress, dus misschien komt het ook daardoor? In ieder geval vandaag werken dus wat meer structuur. Vanavond taart en cakejes bakken dus proberen niet te snoepen. En morgen moet ik dus Mn eigen taart afslaan op dat feestje. Dat vind ik keimoeilijk omdat ik graag wil proeven hoe ze gelukt zijn.
Nee, ik vergeet het nooit. Er is meer wat ik niet mag dan wat ik wel mag, dus het iedere maaltijd is bewust gekozen. Maar soms eet ik iets waarvan ik het niet wist. Bijvoorbeeld grapefruit, ik dacht dat dat veilig was omdat alle citrusvruchten mogen - behalve dus grapefruit. En soms staat het nergens in een advieslijst, omdat het iets bijzonders is. Tropische vruchten bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:58 schreef Isabeau het volgende:
Achter de bar drink je vooral water, Lonaa?
Lijkt me vervelend als je een heleboel niet meer mag eten, LadyOracle. Vergeet je het wel eens en heb je dan direct last?
Movicolonquote:
Ik krijg er nog rillingen van als ik er aan denk. Buhhh. Wat is dat smerig zeg.quote:
Je appelmoes wordt er ook niet lekkerder vanquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik krijg er nog rillingen van als ik er aan denk. Buhhh. Wat is dat smerig zeg.
Ik mengde het met pure limonade. Dan was het nog steeds niet weg te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |