abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155767421

De eerste wedstrijd van het Nederlands Elftal zonder onze grootvader en geldwolf Guus Hiddink. Na maanden Guus neersteken, koos Bert van Oostveen er dan voor om Guus uit de laan te sturen. Never forget Guus, never. Nu is onze nieuwe bondscoach voor 't eerst aan zet. Is Danny een eckte jood? Wie zal het zeggen.

Donderdag 3 september
20:00 Live-uitzending NOS
20:45 Nederland - IJsland

quote:
Bondscoach Danny Blind, morgen voor het eerst hoofdverantwoordelijke bij een interland van het Nederlands elftal, wilde vandaag nog geen mededelingen doen over de opstelling. "Maar als je goed hebt opgelet dan heb ik daar niet geheimzinnig over gedaan", zei hij op de persconferentie voorafgaand aan het EK-kwalificatieduel met IJsland.

Blind doet het wat dat betreft dus weinig anders dan zijn voorgangers, niet ingaan op vragen over de opstelling. Want op de vraag of het middenveld morgen bestaat uit Wijnaldum, Klaassen en Sneijder antwoordde hij "zou kunnen." En dat Anita op de afsluitende training ineens opdook in een hesje werd afgedaan met een simpel "klopt."

Niet zenuwachtig

Over wat voor wedstrijd het tegen IJsland gaat worden, wilde de nieuwe bondscoach wel wat meer kwijt. "We zullen met geduld moeten spelen, maar wel in een hoog tempo, de zaak stukspelen", zei Blind. "Dat moeten we op een bepaalde manier doen, omdat zij ook heel goed georganiseerd zijn. Dan kan het pas laat beslist worden, maar ik heb het natuurlijk liever eerder voor elkaar."

Nederland ging in het vorige duel op IJsland met 2-0 onderuit, maar zenuwachtig is Blind niet voor zijn eerste wedstrijd als hoofdcoach. "Nee dat ben ik niet zo gauw. Ik heb er een goed gevoel over. Ik zie een ploeg die deze wedstrijd graag wil spelen en weet waar de moeilijkheden zitten."

Later lichtte Blind toch een klein tipje van de opstellingssluier op "We gaan spelen in een 4-3-3-opstelling met de opdrachten die daarbij horen. De individuele kwaliteit zal naar voren moeten komen", aldus Blind. "4-3-3, met de punt naar achter, maar dat kan in de wedstrijd natuurlijk veranderen."

Dezelfde Robben

Ook de nieuwe aanvoerder Arjen Robben zat achter de tafel bij de persconferentie. "Precies dezelfde Robben als altijd", zo verzekerde hij. "Ik ga me niet anders voordoen omdat ik nu de aanvoerdersband draag. Het enige verschil is dat het nu officieel is."

Ook hij is in zijn hoofd al een tijdje bezig met de cruciale wedstrijd tegen IJsland. "Van Gaal verwoordde het altijd mooi, imagineren. Je merkt in de groep dat iedereen er wel mee bezig is. Maar iedereen is goed voorbereid, weet wat er verwacht wordt. We zullen alles geven, maar het blijft oppassen dat je niet te enthousiast wordt. Gewoon de taken uitvoeren, met veel passie."

Er was ook nog ruimte voor een grapje bij Robben. Op de vraag of hij nu een andere verhouding heeft met Blind dan met Guus Hiddink antwoordde hij lachend. "Ik heb de opstelling gemaakt en de trainer was het daarmee eens."

[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 02-09-2015 19:41:40 ]
  woensdag 2 september 2015 @ 19:39:30 #2
383398 Kyubey
Genesis 19:26
  woensdag 2 september 2015 @ 19:45:51 #3
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_155767805
Nou, dat gaat wat worden.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_155767887
WE GAAN ERAAN
  woensdag 2 september 2015 @ 19:49:07 #5
12172 Rabieluh
pi_155767912
quote:
6s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:48 schreef Rickertman96 het volgende:
WE GAAN ERAAN
Nee man, we winnen met 3-0, Blind meteen allemaal krediet, bah.
pi_155768529
3-0. Eerste van Anita en de andere 2 goals van de invallers Tete en Riedewald.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 2 september 2015 @ 20:10:22 #7
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_155768560
7-1 voor IJsland, gegarandeerd.
Helemaal super.
pi_155772974
Met Blind aan het roer interesseert Oranje me geen moer
pi_155773653
Op Anita na ziet het er prima uit. De aanval is idd goed :9
pi_155774014
Prima opstelling. Hopen dat Anita er wat van kan, hij wordt achteraf vast voor een reden opgesteld
pi_155774113
Robben eet ze op
graag op anoniem
  donderdag 3 september 2015 @ 00:10:58 #12
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_155776313
Als je die selectie van IJsland ziet stelt dat eigenlijk ook helemaal niets voor, maar ze zijn in vorm en wij niet. Een nipte overwinning denk ik ^O^
pi_155777004
Messi man of the match
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 3 september 2015 @ 08:31:50 #14
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_155779208
Robben _O_ Memphis _O_ The hunter _O_
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_155779591
Het AD zegt dat Anita niet speelt. Middenveld = Sneijder + Wijnaldum + Klaassen

Verder Riedewald en De Vrij in het centrum.

Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_155779628
Lekkere aanval hoor :9~
pi_155779789
7-1
pi_155780334
quote:
99s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:00 schreef Nikooos het volgende:
Riedewald :')
Jij kijkt nooit naar Ajax begrijp ik?

Gastje speelt echt goed de laatste tijd.
Sowieso beter dan BMI lijkt me.
pi_155780370
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:02 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Jij kijkt nooit naar Ajax begrijp ik?

Gastje speelt echt goed de laatste tijd.
Sowieso beter dan BMI lijkt me.
Ik wil grote sterke meedogenloze verdedigers hebben die aanvallers in tweeën schoppen. Ik denk aan Stam, Koemen, enz.. Niet zo'n iel gastje.

Maar goed, besef ook dat er niet veel beters is.
pi_155780373
Hoeveel sson's hebben ze wel niet in fucking Ijsland :')
pi_155780392
Die keeper is toch van NEC? Die heb ik tegen Ajax en Heracles zien keepen, die kan er niet veel van :D
pi_155780405
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:05 schreef Gutanoth het volgende:
Ja elke jongen is iemands zoon. Dan krijg je dat.
pi_155780499
quote:
99s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:07 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Ja elke jongen is iemands zoon. Dan krijg je dat.
Tuurlijk, maar hebben ze in Ijsland niet wat meer fantasie? Een achternaam zoals Næktgébørèn ?
pi_155780507
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:05 schreef Gutanoth het volgende:
De achternaam wordt door gevormd door de voornaam van de vader +sson.

Als Ajax dus over een jaar of 20 ene Kolbeisson scout, moeten ze dat vooral niet doen.
pi_155780532
IJslandse namen zijn patroniemen waarbij de naam van de vader (soms de moeder) van een persoon wordt verbogen in de genitief en gevolgd wordt door son (zoon) of dóttir (dochter). Het zijn dus geen echte familienamen of (post-Napoleonistische) achternamen.

Bijvoorbeeld: als in IJsland een man die Jón Einarsson heet een zoon Ólafur heeft, dan krijgt Ólafur niet "Einarsson" achter zijn naam, net als zijn vader, maar Jónsson — wat letterlijk "zoon van Jón" betekent (vergelijk het Nederlandse: Janszoon/Janssen). Hetzelfde geldt voor vrouwen: een dochter van Jón, bijvoorbeeld Sigríður, zal achter haar naam het achtervoegsel Jónsdóttir krijgen, "Jónsdochter".
pi_155780550
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:12 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

De achternaam wordt door gevormd door de voornaam van de vader +sson.

Als Ajax dus over een jaar of 20 ene Kolbeisson scout, moeten ze dat vooral niet doen.
Altijd? Dus de vader en zoon hebben altijd een andere achternaam daar?

In mijn geval zou ik dus Gutanoth Nicosson heetten en mijn kind Egbert Gutanothsson ?
pi_155780561
quote:
99s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:13 schreef Nikooos het volgende:
IJslandse namen zijn patroniemen waarbij de naam van de vader (soms de moeder) van een persoon wordt verbogen in de genitief en gevolgd wordt door son (zoon) of dóttir (dochter). Het zijn dus geen echte familienamen of (post-Napoleonistische) achternamen.

Bijvoorbeeld: als in IJsland een man die Jón Einarsson heet een zoon Ólafur heeft, dan krijgt Ólafur niet "Einarsson" achter zijn naam, net als zijn vader, maar Jónsson — wat letterlijk "zoon van Jón" betekent (vergelijk het Nederlandse: Janszoon/Janssen). Hetzelfde geldt voor vrouwen: een dochter van Jón, bijvoorbeeld Sigríður, zal achter haar naam het achtervoegsel Jónsdóttir krijgen, "Jónsdochter".
Ik was net te laat :')
pi_155780569
och komen familienamen wel voor in IJsland en deze zijn volwaardige achternamen. Tussen 1913 en 1925 bestond er een wettelijke mogelijkheid om een familienaam aan te nemen. Wie daar gebruik van maakte, mag zijn naam houden; hun afstammelingen erven hem. Het bekendste voorbeeld daarvan is voetballer Eiður Guðjohnsen. Hij erfde deze familienaam van zijn vader Arnór Guðjohnsen, een oud-voetballer. Alle IJslanders bezitten een patroniem, maar velen met een familienaam gebruiken die niet. Doet men dat wel, dan is de volgorde: voornaam, familienaam, patroniem. Bijvoorbeeld: Ragnheiður, de dochter van Magnús Blöndal, heet dus voluit Ragnheiður Blöndal (Magnúsdóttir).
pi_155780586
Rare jongens.. die IJslanders.
pi_155780592
Er wonen daar zo weinig mensen dat ze toch bijna iedereen bij de voornaam kennen. Zelfs de minister-president wordt met de voornaam aangesproken.
pi_155780597
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:14 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Altijd? Dus de vader en zoon hebben altijd een andere achternaam daar?

In mijn geval zou ik dus Gutanoth Nicosson heetten en mijn kind Egbert Gutanothsson ?
Jep. En als het meisje is wordt het dottir ipv son.
pi_155780613
Het is mij helemaal duidelijk, best nostalgisch landje dus
pi_155780630
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:16 schreef Saysem het volgende:
Er wonen daar zo weinig mensen dat ze toch bijna iedereen bij de voornaam kennen. Zelfs de minister-president wordt met de voornaam aangesproken.
Dat ligt dan weer niet aan de hoeveelheid mensen die er wonen..

De achtervoegsels, zowel patroniemen als familienamen, zijn van secundaire betekenis. Het achtervoegsel kan niet los van de "voornaam" worden gebruikt; men kan niet spreken van meneer Gíslason of mevrouw Gunnarsdóttir. Om die reden spreken IJslanders elkaar aan bij de voornaam, ook indien het om hoger geplaatsten, gezagsdragers of ouderen gaat.
pi_155780680
Nostalgisch inderdaad.. Dus gewoon helemaal wezenloos tikken en met 8-0 naar dat gekke IJsland terugsturen! Potverdulleme!! :(
pi_155780685
Kijk, ik leer hier ook nog wat :D
pi_155780717
Nutteloze feitjes.. Die onthou ik dan weer wel ja :')
pi_155780743
quote:
99s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:18 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Dat ligt dan weer niet aan de hoeveelheid mensen die er wonen..
Maar het is wel een klein wereldje daar. Ik sprak er dit jaar een meisje wiens vriend de zoon van de bondscoach is en wiens neefje net gekocht is door AZ (Jónatan Ingi Jónsson)
pi_155780794
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:24 schreef Saysem het volgende:

[..]

Maar het is wel een klein wereldje daar. Ik sprak er dit jaar een meisje wiens vriend de zoon van de bondscoach is en wiens neefje net gekocht is door AZ (Jónatan Ingi Jónsson)
Oh ja, dat is niet zo moeilijk met zo'n kleine gemeenschap op een eilandje. Dan krijg je als snel dat benauwde gevoel dat je op Texel ook krijgt :')

In een interview zei zo'n voetballer ook dat 1% van de IJslandse bevolking naar deze wedstrijd toe kwam. Tja, dan zit er toch gewoon 'maar' 3.000 man :D
  donderdag 3 september 2015 @ 10:29:15 #40
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_155780827
Waar is de tijd gebleven dat de discussie moest gaan over of je met 4-0 of 6-0 van ze zou winnen.
Waar de bondscoach juist wat tweederangs voetballers opriep om de vedettes rust te geven.
Dat hij gewoon eens spelers als Riedewald, Martins Indi en Anita kon oproepen... oh wacht.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 3 september 2015 @ 10:31:18 #42
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_155780864
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:29 schreef avotar het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat de discussie moest gaan over of je met 4-0 of 6-0 van ze zou winnen.
Waar de bondscoach juist wat tweederangs voetballers opriep om de vedettes rust te geven.
Dat hij gewoon eens spelers als Riedewald, Martins Indi en Anita kon oproepen... oh wacht.
Prima spelers! We spelen IJsland vanavond gewoon weg met 6-0 :)
  donderdag 3 september 2015 @ 10:31:38 #43
381953 NaturalScience
pi_155780867
quote:
99s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:31 schreef Nikooos het volgende:
Welke vedettes? ;(
Depay is momenteel wel een beetje vedette.
pi_155780891
Maar die denkt dat we in IJsland spelen...

pi_155780894
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:31 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Prima spelers! We spelen IJsland vanavond gewoon weg met 6-0 :)
Ik denk dat we vandaag wel eenvoudig gaan winnen ja. Turkije uit wordt een ander verhaal vrees ik.
pi_155780963
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik denk dat we vandaag wel eenvoudig gaan winnen ja. Turkije uit wordt een ander verhaal vrees ik.
Neh, komt wel goed, een mooie groep spelers hebben we
pi_155781080
Is willems trouwens niet een betere keuze als back wanneer hij weer fit is? Zeker met een afmaker als Huntelaar in de spits?

Blind is natuurlijk wel veel verder als verdediger, maar de voorzetten van Jetro zijn ook van ongekende waarde. Zeker bij een spits als Huntelaar, die eigenlijk leeft op afmakertjes
pi_155781974
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:47 schreef Gutanoth het volgende:
Is willems trouwens niet een betere keuze als back wanneer hij weer fit is? Zeker met een afmaker als Huntelaar in de spits?

Blind is natuurlijk wel veel verder als verdediger, maar de voorzetten van Jetro zijn ook van ongekende waarde. Zeker bij een spits als Huntelaar, die eigenlijk leeft op afmakertjes
Blind op linksback is ook gewoon een debiele keuze.
Groot fan van User Wotte
pi_155782672
Als je vandaag niet scoort tegen die grabbelaar van NEC moet je je echt diep schamen
  donderdag 3 september 2015 @ 12:05:44 #50
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_155782866
als oranje vanavond achter komt te staan

"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_155782947
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 12:05 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
als oranje vanavond achter komt te staan

[ afbeelding ]
Zal lachen zijn
  donderdag 3 september 2015 @ 14:31:02 #52
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_155786030
De kale kop van Ribben is helderder dan de absolute helderheid van M31.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
  donderdag 3 september 2015 @ 15:07:26 #53
12172 Rabieluh
pi_155786660
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:31 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/414204

Wow :D
pi_155786885
Riedewald in zo`n belangrijke wedstrijd laten debuteren :')

Nee we hebben gelukkig totaal geen Ajax-bondscoach
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_155786982
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 15:17 schreef Fok-it het volgende:
Riedewald in zo`n belangrijke wedstrijd laten debuteren :')

Nee we hebben gelukkig totaal geen Ajax-bondscoach
pi_155787033
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom zou ik mad zijn? Gewoon logische conclusie.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_155787227
quote:
10s.gif Op donderdag 3 september 2015 15:24 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom zou ik mad zijn? Gewoon logische conclusie.
Ik trek slechts de conclusie dat het nooit goed is. Mocht Hiddink weer bondscoach zijn, klagen we allemaal dat hij teveel PSV'ers selecteert. Mocht Ronald Koeman de bondscoach zijn, ben jij in je hummetje omdat er veel Feyenoorders geselecteerd zijn.

Kortom: het is nooit goed. Ik snap best dat het overdreven is om een jongen te selecteren die na de opening van de ArenA geboren is, maar laten we even bij de feiten blijven. Riedewald heeft GEEN ERVARING, wat volgens de algemene opinie zeer belangrijk schijnt te zijn.

Optie 2: Bruno Martins Indi. Bankzitter bij FC Porto, enige argument is dat hij FYSIEK ( :'( ) heeft. Altijd al een overschatte verdediger geweest.

Optie 3: Daley Blind, onze knotjesman van Manchester United. Vormt een ''degelijk'' duo met Smalling, echter meer kwaliteit als defensieve middenvelder of linksback

Optie 4: Karim Rekiki, KENT U DIE NOG? Speelt momenteel in een dolend Marseille, maar ook niet de ''''''ERVARING'''''' die de algemene opinie wil.

Nu jij weer.
pi_155787326
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik trek slechts de conclusie dat het nooit goed is. Mocht Hiddink weer bondscoach zijn, klagen we allemaal dat hij teveel PSV'ers selecteert. Mocht Ronald Koeman de bondscoach zijn, ben jij in je hummetje omdat er veel Feyenoorders geselecteerd zijn.

Kortom: het is nooit goed. Ik snap best dat het overdreven is om een jongen te selecteren die na de opening van de ArenA geboren is, maar laten we even bij de feiten blijven. Riedewald heeft GEEN ERVARING, wat volgens de algemene opinie zeer belangrijk schijnt te zijn.

Optie 2: Bruno Martins Indi. Bankzitter bij FC Porto, enige argument is dat hij FYSIEK ( :'( ) heeft. Altijd al een overschatte verdediger geweest.

Optie 3: Daley Blind, onze knotjesman van Manchester United. Vormt een ''degelijk'' duo met Smalling, echter meer kwaliteit als defensieve middenvelder of linksback

Optie 4: Karim Rekiki, KENT U DIE NOG? Speelt momenteel in een dolend Marseille, maar ook niet de ''''''ERVARING'''''' die de algemene opinie wil.

Nu jij weer.
:D

Rekik had ik het ook niet over inderdaad :') En ook geen Bruma. Maar een van Beek die verleden jaar een van de beste CB van Nederland was geen kans geven en een talentvol jochie wel? Daar zit toch geen gedachte achter.

En desnoods laat je Blind junior inderdaad centraal staan. Niet helemaal zijn plek maar hij heeft er in grotere wedstrijden dan Ajax-Excelsior redelijk zijn mannetje gestaan en brengt ervaring mee.
pi_155787453
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 15:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Rekik had ik het ook niet over inderdaad :') En ook geen Bruma. Maar een van Beek die verleden jaar een van de beste CB van Nederland was geen kans geven en een talentvol jochie wel? Daar zit toch geen gedachte achter.

En desnoods laat je Blind junior inderdaad centraal staan. Niet helemaal zijn plek maar hij heeft er in grotere wedstrijden dan Ajax-Excelsior redelijk zijn mannetje gestaan en brengt ervaring mee.
Hey, even bij de feiten blijven. Van Beek is een rechtsbenige speler en Riedewald een linksbenige. Nederland stikt van de rechtsbenige spelers. Dan mag jij je dus wel terecht afvragen waarom Van Beek niet in plaats van Bruma geselecteerd is. Qua linksbenige spelers zijn we in ieder geval armoedig gezaaid op het gebied van defensie.

Verder stem ik niet in met het plan om Blind als centrale verdediger te laten opereren. Ik vind het veel belangrijker dat een type speler als hij als controleur speelt op het middenveld en we niet met een middenveld Sneijder - Klaassen - Wijnaldum aan komen kakken. Daar zie ik geen enkele speler die genoeg verdedigende kwaliteiten heeft. Mocht er de mogelijkheid voor een IJslandse counter zijn, hebben ze zeeën van ruimte. Nederland en countervaardige landen. Michael Bradley weet er nog alles van.
  donderdag 3 september 2015 @ 15:44:06 #60
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_155787491
Begint de voorbeschouwing al?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_155787508
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hey, even bij de feiten blijven. Van Beek is een rechtsbenige speler en Riedewald een linksbenige. Nederland stikt van de rechtsbenige spelers. Dan mag jij je dus wel terecht afvragen waarom Van Beek niet in plaats van Bruma geselecteerd is. Qua linksbenige spelers zijn we in ieder geval armoedig gezaaid op het gebied van defensie.

Verder stem ik niet in met het plan om Blind als centrale verdediger te laten opereren. Ik vind het veel belangrijker dat een type speler als hij als controleur speelt op het middenveld en we niet met een middenveld Sneijder - Klaassen - Wijnaldum aan komen kakken. Daar zie ik geen enkele speler die genoeg verdedigende kwaliteiten heeft. Mocht er de mogelijkheid voor een IJslandse counter zijn, hebben ze zeeën van ruimte. Nederland en countervaardige landen. Michael Bradley weet er nog alles van.
Als controleur op het middenveld had je Anita gehad?
pi_155787771
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 15:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als controleur op het middenveld had je Anita gehad?
Ik denk dat dat meer te maken heeft met de afwezigheid van Willems.
  donderdag 3 september 2015 @ 16:07:29 #63
381953 NaturalScience
pi_155788037
Voor de mensen die Blind een Ajax voortrekker noemen ben ik blij dat ze niet in Spanje wonen. Daar bestaat het complete spaanse elftal uit Barcelona opgevuld met wat Madrid.

Ik kan me er niet druk over maken. Het team dat nu waarschijnlijk gaat starten lijkt me één van de beste keuzes.
pi_155788177
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 16:07 schreef NaturalScience het volgende:
Voor de mensen die Blind een Ajax voortrekker noemen ben ik blij dat ze niet in Spanje wonen. Daar bestaat het complete spaanse elftal uit Barcelona opgevuld met wat Madrid.

Ik kan me er niet druk over maken. Het team dat nu waarschijnlijk gaat starten lijkt me één van de beste keuzes.
1
2
3
4
5
6
7
Doel: Casillas, De Gea, Sergio Rico

Verdediging: Juanfran, Carvajal, Piqué, Ramos, Bartra, Azpilicueta, Jordi Alba, Bernat

Middenveld: Koke, Busquets, Mata, Silva, Cesc, Cazorla, Iniesta, Isco

Voorhoede: Vitolo, Pedro, Alcácer y Diego Costa

23 spelers in de selectie opgeroepen door Del Bosque een week terug waarvan er 8 bij Barcelona of Real Madrid spelen. Niet eens de helft dus, aantal is nu zelfs minder aangezien Iker en Pedro niet meer in Spanje spelen.

inb4 niet zo letterlijk nemen man!11!
pi_155788199
Vraagje. Ben in het buitenland en wil vanavond graag voetbal kijken.

Waar kan ik het beste streamen? Thanks.
pi_155788448
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 16:13 schreef nelisb het volgende:

genoeg streamsites?
pi_155789019
voetbalzonenl twitterde op donderdag 03-09-2015 om 16:38:12 Sigthórsson belooft geen 'makkie' voor Oranje: 'We zijn een sterk team' #ijsland #ekkwalificatie http://t.co/DW2efYXxOt reageer retweet
"Sigthorsson belooft" :')
pi_155789290
Zou wel hilarisch zijn als Siggy er nu 2 inschiet :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_155789464
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 16:24 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

genoeg streamsites?
Vast. Maar wat ik Google geeft me nog geen duidelijkheid. Denk misschien zijn hier mensen die het vaker doen en een betrouwbare stream weten.
pi_155789497
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:02 schreef nelisb het volgende:

[..]

Vast. Maar wat ik Google geeft me nog geen duidelijkheid. Denk misschien zijn hier mensen die het vaker doen en een betrouwbare stream weten.
Google naar rojadirecta. Ik mag de directe link niet geven dus ik probeer het maar indirect.
  donderdag 3 september 2015 @ 17:18:53 #71
12172 Rabieluh
pi_155789865
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:03 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Google naar rojadirecta. Ik mag de directe link niet geven dus ik probeer het maar indirect.
rojaindirecta.
pi_155789904
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:18 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

rojaindirecta.
pi_155789984
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Rickertman96 op 03-09-2015 17:23:24 ]
  donderdag 3 september 2015 @ 17:23:33 #74
12172 Rabieluh
pi_155789996
quote:
Klaassen als de verdedigende middenvelder...
  donderdag 3 september 2015 @ 17:28:42 #75
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_155790145
Waarom komt Erik Pieters eigenlijk nooit meer in aanmerking voor een plek in Oranje? Speelt toch wekelijks in de grootste competitie van de wereld. Dan zou Blind naar het centrum kunnen.
pi_155790525
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:03 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Lukt me wel. Thanks.
  donderdag 3 september 2015 @ 17:46:11 #77
414204 WoordenShuffelaar
pi_155790681
pi_155790737
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:46 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Dat had je al gezegd. Ik weet niet wie Ribben is en hou dat soort bagger de volgende keer voor je.
graag op anoniem
pi_155790957
Danny Blind zou nog niet eens de veters van Arjen Robben mogen strikken.

Maar goed, laten we Blind bondscoach maken.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 3 september 2015 @ 18:17:58 #80
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_155791366
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:28 schreef Heufd het volgende:
Waarom komt Erik Pieters eigenlijk nooit meer in aanmerking voor een plek in Oranje? Speelt toch wekelijks in de grootste competitie van de wereld. Dan zou Blind naar het centrum kunnen.
Omdat er ook zat slechte spelers in de grootste competitie van de wereld rondlopen. Zie Pieters :P
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  donderdag 3 september 2015 @ 18:21:31 #81
414204 WoordenShuffelaar
pi_155791431
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 16:13 schreef nelisb het volgende:

reddit.com/r/soccerstreams
pi_155792229
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:28 schreef Heufd het volgende:
goed spelen > spelen
pi_155793000
Ik weet de uitslag al, heb het gelezen op Australische teletekst.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 3 september 2015 @ 19:28:32 #84
12172 Rabieluh
pi_155793284
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:19 schreef Hathor het volgende:
Ik weet de uitslag al, heb het gelezen op Australische teletekst.
Fantastisch verhaal.
pi_155793315
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:28 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Fantastisch verhaal.
Valt wel mee, ik vind 1-2 nogal teleurstellend.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_155793397
nog een uur en 13 min
graag op anoniem
pi_155793444
We moeten ons niet Blind staren op deze wedstrijd, jongens!

_O- !!!!!!!
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 3 september 2015 @ 19:40:57 #88
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_155793673
Kroatie is een hele treurige ploeg
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 3 september 2015 @ 19:43:28 #89
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_155793774
quote:
7s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
We moeten ons niet Blind staren op deze wedstrijd, jongens!

_O- !!!!!!!
A-HA-HA-HA
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_155793964
quote:
Cillessen, vd Wiel, De Vrij, Martins Indi, Blind, Wijnaldum, Klaassen, Sneijder, Robben, Huntelaar, Depay
Klaassen als controleur :')

pukey.gif
pi_155794048
Van der Wiel gaat zijn eerste officiële minuten van dit seizoen maken.
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 19:51:11 #92
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_155794058
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Klaassen als controleur :')

[ afbeelding ]
Wie anders? Beste opstelling van wat er geselecteerd is. Al zijn Greg en BMI wel een risico zonder speeltijd.
pi_155794067
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:51 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Wie anders? Beste opstelling van wat er geselecteerd is. Al zijn Greg en BMI wel een risico zonder speeltijd.
Blind.
pi_155794105
Sowieso een risico met zo veel aanvallende spelers, en zo weinig defensieve zekerheden. Maar tja, of Blind daar iets aan kan doen is weer iets anders.
pi_155794109
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Blind.
Wie dan linksbek? Riedewald?
pi_155794119
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:52 schreef Brammess het volgende:

[..]

Vlaar
pi_155794149
Die bondscoach is Blind
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_155794157
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:52 schreef Brammess het volgende:

[..]

Eigenlijk best treurig dat door de afwezigheid van één back het hele elftal weer overhoop moet.
  donderdag 3 september 2015 @ 19:55:21 #99
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_155794179
Martins Indi , we gaan verliezen
RED ONS HENNIEGOD
pi_155794224
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Eigenlijk best treurig dat door de afwezigheid van één back het hele elftal weer overhoop moet.
Of hij graag twee aanvallende backs omdat ze toch alleen maar gaan aanvallen. Daarom kiest ie ook niet voor Tete denk ik.
pi_155794315
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Of hij graag twee aanvallende backs omdat ze toch alleen maar gaan aanvallen. Daarom kiest ie ook niet voor Tete denk ik.
Neem je w.m.b wel een risico met de tegenaanval.
pi_155794320
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die bondscoach is Blind
Die man verdient een documentaire.. hoe dit allemaal gepresteerd heeft.. geen idee _O- maar die man weet zich wel overal in vast te zetten als een parasiet.
pi_155794328
We gaan dat IJsland klappen geven.
pi_155794339
godverdomme Blind
pi_155794346
we gaan beginnen op NPO 1
pi_155794352
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:00 schreef Rickertman96 het volgende:
NPO3.
pi_155794353
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:00 schreef Rickertman96 het volgende:
3
pi_155794354
o hier zijn jullie
  donderdag 3 september 2015 @ 20:01:23 #109
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_155794355
Gert :r
pi_155794357
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

NPO3.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:01 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

3
oh my bad
  donderdag 3 september 2015 @ 20:01:51 #111
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_155794367
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:00 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Die man verdient een documentaire.. hoe dit allemaal gepresteerd heeft.. geen idee _O- maar die man weet zich wel overal in vast te zetten als een parasiet.
Daar hoorden zij engelen zingen
Dat was Blind in de essentie van zijn bestaan
RED ONS HENNIEGOD
pi_155794375
Israël-Andorra daar gaat het broekje wel voor uit straks
pi_155794380
En bij een nederlaag, Tom?
pi_155794385
Wel mooi dat ze op een donderdag spel. Eindelijk weer VI op een vrijdag.
  donderdag 3 september 2015 @ 20:02:31 #115
144648 redcable
Looking for more
pi_155794390
Tjong anita erin dat gaat niks worden.
Je moet dus altijd ronnie stam selecteren nomatterwhat :{w
-I wanna feel the sunshine lift my head-
pi_155794391
Roland en ik hebben het broekje omlaag.
pi_155794410
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roland en ik hebben het broekje omlaag.
Eindelijk uit de kast
pi_155794412
Pierre :')
pi_155794422
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:02 schreef Zipportal het volgende:
Wel mooi dat ze op een donderdag spel. Eindelijk weer VI op een vrijdag.
doen ze speciaal voor de VI-Hooligans
pi_155794425
Ja omdat Frankrijk dus nietszeggende oefenpotjes speelt
pi_155794433
Youri moe. :r
pi_155794442
Pierre en Youri de Sjors en Sjimmi van de analisten
pi_155794448
We worden gewoon 3e
pi_155794452
Is het ergens op de radio te volgen?
pi_155794454
Oh dacht dat de nummer 2 ook playoffs moest doen
pi_155794459
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Radio 5 Nostalgie
pi_155794467
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Voor NOS Langs de Lijn op NPO Radio 1 vormt Jack van Gelder een duo met Arno Vermeulen. Jack van Gelder is zondag voor 300e en laatste keer te horen bij NOS Langs de Lijn als voetbalcommentator van een interlandwedstrijd van het Nederlands elftal.

Geniet nog van Jack.
pi_155794484
Die foto _O- wat een viespeuk
pi_155794527
Mooie reportage
pi_155794541
ik kijk op een stream, dus ik verwacht een vertraging van 12 seconden in jullie reacties
pi_155794542
De belangrijkste wedstrijd.
Zonder wrijving geen glans
pi_155794544
Ik ben er
graag op anoniem
  donderdag 3 september 2015 @ 20:09:26 #134
311468 Van_Poppel
pi_155794568
Depay _O_
pi_155794569
Klaassen vind ik een goede voetballer.
pi_155794576
Hij stelt indirect zich zelf ook op.
pi_155794580
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:09 schreef Zipportal het volgende:
illuminati
pi_155794584
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:09 schreef Zipportal het volgende:
Voor de grap eens in tenue het veld oplopen :P
pi_155794595
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:09 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

illuminati
Driehoekjes passen in de achterhoede.
pi_155794598
Hoe die er bij staat... met z'n handen in z'n zakken...
Rossoneri siamo noi.
pi_155794605
wat een charisma
pi_155794612
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Depay _O_
Memphis _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_155794615
Dit wordt 7-0
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 20:11:34 #144
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_155794623
Ik tref alvast de voorbereidingen voor het broekie uit.
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 20:12:41 #145
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_155794658
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:08 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben er
Ik had niet anders verwacht. ^O^
pi_155794672
Klaassen op 6 :')
  Redactie Sport donderdag 3 september 2015 @ 20:13:34 #147
274204 crew  Mexicanobakker
pi_155794676
Wie spelen er?
pi_155794686
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie spelen er?
Memphis, Robben en nog een paar.
pi_155794695
lachwekkend deze opstelling van Oranje
pi_155794696
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:13 schreef VXXLL het volgende:
Klaassen op 6 :')
Kan het prima invullen, maar zo is het wel een ongebalanceerd middenveld.
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 20:14:19 #151
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_155794699
Van der Wiel :')
  donderdag 3 september 2015 @ 20:14:40 #152
12172 Rabieluh
pi_155794702
Neeeeeeeeeee, Indi.
pi_155794706
Pi-Air en Joeri, waar zijn Kieft & Derksen?!
pi_155794710
Lampje uit
graag op anoniem
pi_155794711
Robben op rechts. :') Laat Memphis of Depay lekker op rechts.
pi_155794712
LAMPJE UIT
pi_155794713
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:43 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

A-HA-HA-HA
Wat een Blindlegger he!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155794714
HET LICHTT IS UIT
pi_155794719
:')
pi_155794720
hahahhaahhaha
graag op anoniem
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 20:15:07 #161
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_155794721
Nocturne
pi_155794722
wat is dit!
pi_155794723
:')
pi_155794725
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
HET LICHTT IS UIT
ninja-edit
pi_155794726
Pi-Air licht op.
  donderdag 3 september 2015 @ 20:15:21 #166
311468 Van_Poppel
pi_155794731
Zal wel met de punt naar voren zijn.
pi_155794737
Ik kon Pierre niet zien.
pi_155794739
ik zag Pierre want hij lachte zijn tanden bloot
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 20:15:31 #169
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_155794750
hij is wel basisspeler tom
pi_155794755
Arjen geeft aanwijzingen
graag op anoniem
pi_155794756

Toen ook al met Pierre.
pi_155794758
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Kan het prima invullen, maar zo is het wel een ongebalanceerd middenveld.
Bij Ajax komt ie ook veel beter tot zijn recht als ie meer naar voren speelt. Ik zou Klaassen op positie Wijnaldum hebben gezet
pi_155794768
Davy Klaassen bannertje, gaat lekker daar _O-
pi_155794769
waarom hebben die NOS mannetjes altijd zo weinig kennis
pi_155794770
Dat is geen Davy Klaassen
graag op anoniem
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 20:16:31 #177
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_155794776
NOS is goed bezig
pi_155794777
Ik dacht dat Jack per 1 september weg was bij de NOS?
pi_155794778
Gaat lekker bij de NOS. :')
Rossoneri siamo noi.
  donderdag 3 september 2015 @ 20:16:40 #181
311468 Van_Poppel
pi_155794782
#werkenbijdenos
pi_155794787
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:15 schreef VXXLL het volgende:

[..]

Bij Ajax komt ie ook veel beter tot zijn recht als ie meer naar voren speelt. Ik zou Klaassen op positie Wijnaldum hebben gezet
Sneijder - Blind - Klaassen/Wijnaldum is het meest ideale middenveld wmb.
pi_155794788
:') :') :')
pi_155794789
Die regie bij de NOS ook :') Zo traag.
  donderdag 3 september 2015 @ 20:17:02 #185
12172 Rabieluh
pi_155794791
Ik kijk 2 minuten en er zijn al 3 dingen foutgegaan, dat belooft wat.
pi_155794815
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:17 schreef Rabieluh het volgende:
als we straks verliezen dan geven we gewoon de NOS de schuld
pi_155794816
weken bezig met IJsland thuis

wat een tijden
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 20:18:00 #188
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_155794820
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:17 schreef Rabieluh het volgende:
Hopelijk alleen bij de NOS.
  Redactie Sport donderdag 3 september 2015 @ 20:18:10 #189
pi_155794827
Stijn, vandaag was de finale bij dubbelspel wel leuk.
  donderdag 3 september 2015 @ 20:18:20 #190
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_155794832
HUP IJSLAND!
  donderdag 3 september 2015 @ 20:18:25 #191
12172 Rabieluh
pi_155794835
quote:
2s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:17 schreef Evertjan het volgende:

[..]

als we straks verliezen dan geven we gewoon de NOS de schuld
Ow dat zeker, Blind en de NOS.
pi_155794843
Ondertussen in Saudi-Arabié
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155794844
Robben, Hoentelaar, Memphis Tennessee

#genot
pi_155794849
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bert>Danny
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 20:19:10 #195
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_155794854
quote:
SPOILER
Talentje die Al.
  Redactie Sport donderdag 3 september 2015 @ 20:19:27 #196
pi_155794862
quote:
SPOILER
Deed Al Ghazi ook mee?
  donderdag 3 september 2015 @ 20:19:36 #197
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_155794867
quote:
SPOILER
East Timor, dan noem je ook wat.
  donderdag 3 september 2015 @ 20:19:50 #198
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_155794877
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Deed Al Ghazi ook mee?
Nee, Al Ghezi wel.
pi_155794879
Youri zit op FOK!
graag op anoniem
pi_155794882
quote:
SPOILER
heeft van bommel ook opgesteld?
pi_155794887
quote:
SPOILER
Ergens anders staat het ook 13-0 ofzo
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 20:20:23 #202
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_155794893
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:19 schreef KingRoland het volgende:
Youri zit op FOK!
Leuke UI
pi_155794896
quote:
SPOILER
Ondertussen in Budapest

SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2015 20:20:42 ]
pi_155794902
Qatar 15 - 0 Bhutan

Die winnen het WK
pi_155794904
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:20 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Leuke UI
thanks coco
graag op anoniem
pi_155794914
De meest verrassende naam in deze elf, volgens Sjek.
pi_155794923
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:20 schreef Rickertman96 het volgende:
Qatar 15 - 0 Bhutan

Die winnen het WK
Zuid Korea - Laos 8-0

Zie Zuid Korea wel winnen van Qatar.
Rossoneri siamo noi.
pi_155794931
we gaan winnen mensen!!!!
  Redactie Sport donderdag 3 september 2015 @ 20:21:47 #209
pi_155794934
SJEKGOD

VOOR HET LAATST ;(
pi_155794937
gewoon iedereen naar voren
pi_155794940
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
De meest verrassende naam in deze elf, volgens Sjek.
Davy is niet echt een verrassende naam. Gewoon een tokkienaam.
know'm sayin?
word? word.
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 20:22:05 #212
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_155794944
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
SJEKGOD

VOOR HET LAATST ;(
:'(
pi_155794946
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
SJEKGOD

VOOR HET LAATST ;(
Tegen Turkije nog
pi_155794953
kracht en fysiek _O_
pi_155794954
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:22 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Tegen Turkije nog
Hattrick Hakan.
pi_155794958
quote:
9s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:21 schreef alors het volgende:

[..]

Davy is niet echt een verrassende naam. Gewoon een tokkienaam.
Schoten gevuurd.
graag op anoniem
pi_155794959
Nederland -1 @ 1.9 [10/10]
Rossoneri siamo noi.
pi_155794961
Klaassen is fantastisch, Nigel wie?
  donderdag 3 september 2015 @ 20:22:42 #219
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_155794962
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:20 schreef Rickertman96 het volgende:
Qatar 15 - 0 Bhutan

Die winnen het WK
Al H. H. heeft al een paar keer gescoord, haha.
pi_155794965
Bij Ajax doen ze dat ja

Zie Andersen bijvoorbeeld
pi_155794968
Nederland kan nog wel wat meer met krachtraining doen
pi_155794970
quote:
SPOILER
1.04 nog bij die stand. Dat is wel hoog voor gratis geld.
pi_155794979
Waarom Frank Snoeks als Jeroen Grueter vrij is :'(
pi_155794987
De zon schijnt in het elftal van ijsland.
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 20:23:40 #225
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_155794992
Al die zonen.
pi_155795001
Sigthorsson O+.
  donderdag 3 september 2015 @ 20:23:53 #227
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_155795002
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:22 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

:o even 10k inzetten.
pi_155795004
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:22 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Waar? :o
Rossoneri siamo noi.
pi_155795007
Die keeper van NEC kan er helemaal niks van
pi_155795008
maradona is weer aan het hooghouden
pi_155795009
Kom op man, Sigthorsson, die moet BMI zelfs in zijn zak hebben.
  donderdag 3 september 2015 @ 20:24:19 #232
12172 Rabieluh
pi_155795012
FRANKSON
  donderdag 3 september 2015 @ 20:24:25 #233
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_155795017
AZ _O_
pi_155795022
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kom op man, Sigthorsson, die moet BMI zelfs in zijn zak hebben.
Bruma en Rekiki hadden hem niet in de zak.
  Redactie Sport donderdag 3 september 2015 @ 20:24:42 #235
pi_155795024
PINGEL
  donderdag 3 september 2015 @ 20:24:46 #236
414827 Wave103
It's not pop music
pi_155795026
:') :') :') :')
  donderdag 3 september 2015 @ 20:24:58 #237
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_155795032
Patroniemen _O_ Daar heeft Napoleon bij ons een einde aan gemaakt.
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 20:25:01 #238
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_155795033
Penaltykiller
  Redactie Sport donderdag 3 september 2015 @ 20:25:04 #239
pi_155795036
golllllll
  donderdag 3 september 2015 @ 20:25:12 #240
12172 Rabieluh
pi_155795040
Dat doet die nummer 10 nooit meer.
pi_155795041
Deze wedstrijd was pijnlijk.
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 20:25:15 #242
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_155795045
Zagen jullie Sigthorsson twee keer stijlvol op Van der Wiel schieten?
pi_155795051
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:25 schreef Slobeend het volgende:
Precies dezelfde verdediging toen.
willemv.jpgwillemv.jpgwillemv.jpgwillemv.jpgwillemv.jpg
pi_155795058
Depayson - Huntelaarson - Robbenson
Sneijderson - Klaassenson - Wijnaldumson
Blindson - Martins Indison - De Vrijson - van der Wielson
Cillessenson

Blindson klopt wel
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 20:26:15 #246
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_155795069
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:26 schreef Rickertman96 het volgende:
Cillessenson

Blindson klopt wel
7-0
  donderdag 3 september 2015 @ 20:26:19 #248
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_155795071
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:25 schreef Coco98 het volgende:
Penaltykiller

PINGEL KILLER! qu' est-ce que c'est
pi_155795079
blind durft het toch niet aan

alle verrassingen zitten op de bank
pi_155795093
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:26 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

PINGEL KILLER! qu' est-ce que c'est
Talking Heads _O_
pi_155795102
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
blind durft het toch niet aan

alle verrassingen zitten op de bank
das logisch
pi_155795105
quote:
vriend van piet
  donderdag 3 september 2015 @ 20:27:36 #253
12172 Rabieluh
pi_155795112
Mijn voorspelling voor deze wedstrijd, 450 huillachsmileys.
  donderdag 3 september 2015 @ 20:27:54 #254
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155795119
Pierre heeft een kapsel van hooi
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_155795123
Ik voorspel 2-1.
pi_155795141
quote:
2s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:27 schreef Izzy73 het volgende:
Pierre heeft een kapsel van hooi
Als zo'n verwarde demente gestoorde man
pi_155795147
gewoon uit de wedstrijd schoppen
pi_155795148
Turkije en Tsjechië winnen vanavond easy.
pi_155795159
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:29 schreef Rickertman96 het volgende:
Turkije en Tsjechië winnen vanavond easy.
Letland gaat stunten.
  Redactie Sport donderdag 3 september 2015 @ 20:29:38 #260
pi_155795166
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:26 schreef Rickertman96 het volgende:
Cillessenson

Blindson klopt wel
ze hebben allemaal een vader hoor

maar ok
  donderdag 3 september 2015 @ 20:29:47 #261
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_155795168
De laatste keer dat nederland in de 1e ronde eruit vloog op een EK kwalificeerden ze zich niet voor het EK daarna. Dit keer ook niet.
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 20:30:14 #262
362868 crew  Slobeend
of all places
  Redactie Sport donderdag 3 september 2015 @ 20:30:24 #263
pi_155795181
Nederland wint dit wel man.
pi_155795188
Kreeg net mailtje van Pokerstars. Bij een tientje inzet op een EK wedstrijd een tientje gratis op een livebet van een EK wedstrijd naar keuze.
Rossoneri siamo noi.
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 20:30:37 #265
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_155795189
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

ze hebben allemaal een vader hoor

maar ok
Niet al die vaders zijn actief vader :{
pi_155795192
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Letland gaat stunten.
Hakan maakt er minimaal 3
pi_155795202
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:30 schreef ForzaMilan het volgende:
Kreeg net mailtje van Pokerstars. Bij een tientje inzet op een EK wedstrijd een tientje gratis op een livebet van een EK wedstrijd naar keuze.
Goed verhaal, lekker kort
  donderdag 3 september 2015 @ 20:31:02 #268
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_155795203
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:30 schreef Slobeend het volgende:
Kut publiek.
*kutpubliek
pi_155795204
#werkenbijdenos
graag op anoniem
pi_155795209
Expeditie Robinson begint!11!11
pi_155795210
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:30 schreef VXXLL het volgende:

[..]

Goed verhaal, lekker kort
Thanks!
Rossoneri siamo noi.
pi_155795215
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:30 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Hakan maakt er minimaal 3
Oh Letland speelt in Turkije, ik dacht dat Tsjechie - Letland was
  donderdag 3 september 2015 @ 20:31:42 #273
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_155795220
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:31 schreef Rickertman96 het volgende:
:r
pi_155795230
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:31 schreef Rickertman96 het volgende:
Met die Ronnie Flex aap, voelt zich vast thuis daar in die jungle.
Rossoneri siamo noi.
  donderdag 3 september 2015 @ 20:33:52 #275
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_155795265
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:32 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

pi_155795274
quote:

[..]

Dat filmpje van hem laatst op Dumpert :') echt een kneus
pi_155795288
na 40 minuten kabel bijstellen a lá jaren 70 werkt dan eindelijk mijn tv
pi_155795306
quote:

[..]

Ik ben bij zijn optreden geweest :') _O-
pi_155795319
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:35 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Van dat filmpje?
  donderdag 3 september 2015 @ 20:36:24 #280
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_155795331
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:35 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Waarom?
pi_155795343
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:35 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Van dat filmpje?
Nee, op pukkelpop stond hij. We waren aan het rondlopen en kwamen bij die tent waar hij optreedde, vriend van mijn vriendin wilde ff kijken dus wij meegegaan. Muziek is echt bagger en hij ook maar de sfeer zat er wel goed in.
  Redactie Sport donderdag 3 september 2015 @ 20:37:11 #282
pi_155795353
kut effe robinson opnemen
pi_155795370
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
vriend van mijn vriendin
Dat ben jij toch?
pi_155795372
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
kut effe robinson opnemen
rtlxl toch gewoon
pi_155795380
een choreo :o
pi_155795382
quote:
10s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:36 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Waarom?
Hij wilde drank en drugs.
  Redactie Sport donderdag 3 september 2015 @ 20:38:04 #287
pi_155795388
IJS
land
pi_155795389
Zie ik een volle ArenA? :o
pi_155795391
quote:
10s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:37 schreef HPLC het volgende:

[..]

Dat ben jij toch?
Een vriend.. vriendschappelijk ;)
Ik ben inderdaad haar vriend.
pi_155795392
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:36 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nee, op pukkelpop stond hij. We waren aan het rondlopen en kwamen bij die tent waar hij optreedde, vriend van mijn vriendin wilde ff kijken dus wij meegegaan. Muziek is echt bagger en hij ook maar de sfeer zat er wel goed in.
vriend van mijn vriendin?
optreedde?
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 20:38:12 #291
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_155795393
quote:
10s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:37 schreef HPLC het volgende:

[..]

Dat ben jij toch?
Hij zit in de friendzone.
  Redactie Sport donderdag 3 september 2015 @ 20:38:15 #292
pi_155795394
PSV liedjes
  donderdag 3 september 2015 @ 20:38:19 #293
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_155795396
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:37 schreef Nober het volgende:

[..]

Hij wilde drank en drugs.
Om wit te wassen zeker.

pi_155795399
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
43000 :')
pi_155795402
SPANNEND
  donderdag 3 september 2015 @ 20:38:45 #296
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_155795408
quote:
Meestal wel uitverkocht die interlands.
  donderdag 3 september 2015 @ 20:38:54 #297
12172 Rabieluh
pi_155795414
Faal niet BMI, alsjeblieft.
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 20:38:59 #298
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155795420
quote:
Dat zou voor het eerst in een hele lange tijd zijn.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Redactie Sport donderdag 3 september 2015 @ 20:38:59 #299
pi_155795421
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:38 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Meestal wel uitverkocht die interlands.
IJsland is een B-land