quote:Bondscoach Danny Blind, morgen voor het eerst hoofdverantwoordelijke bij een interland van het Nederlands elftal, wilde vandaag nog geen mededelingen doen over de opstelling. "Maar als je goed hebt opgelet dan heb ik daar niet geheimzinnig over gedaan", zei hij op de persconferentie voorafgaand aan het EK-kwalificatieduel met IJsland.
Blind doet het wat dat betreft dus weinig anders dan zijn voorgangers, niet ingaan op vragen over de opstelling. Want op de vraag of het middenveld morgen bestaat uit Wijnaldum, Klaassen en Sneijder antwoordde hij "zou kunnen." En dat Anita op de afsluitende training ineens opdook in een hesje werd afgedaan met een simpel "klopt."
Niet zenuwachtig
Over wat voor wedstrijd het tegen IJsland gaat worden, wilde de nieuwe bondscoach wel wat meer kwijt. "We zullen met geduld moeten spelen, maar wel in een hoog tempo, de zaak stukspelen", zei Blind. "Dat moeten we op een bepaalde manier doen, omdat zij ook heel goed georganiseerd zijn. Dan kan het pas laat beslist worden, maar ik heb het natuurlijk liever eerder voor elkaar."
Nederland ging in het vorige duel op IJsland met 2-0 onderuit, maar zenuwachtig is Blind niet voor zijn eerste wedstrijd als hoofdcoach. "Nee dat ben ik niet zo gauw. Ik heb er een goed gevoel over. Ik zie een ploeg die deze wedstrijd graag wil spelen en weet waar de moeilijkheden zitten."
Later lichtte Blind toch een klein tipje van de opstellingssluier op "We gaan spelen in een 4-3-3-opstelling met de opdrachten die daarbij horen. De individuele kwaliteit zal naar voren moeten komen", aldus Blind. "4-3-3, met de punt naar achter, maar dat kan in de wedstrijd natuurlijk veranderen."
Dezelfde Robben
Ook de nieuwe aanvoerder Arjen Robben zat achter de tafel bij de persconferentie. "Precies dezelfde Robben als altijd", zo verzekerde hij. "Ik ga me niet anders voordoen omdat ik nu de aanvoerdersband draag. Het enige verschil is dat het nu officieel is."
Ook hij is in zijn hoofd al een tijdje bezig met de cruciale wedstrijd tegen IJsland. "Van Gaal verwoordde het altijd mooi, imagineren. Je merkt in de groep dat iedereen er wel mee bezig is. Maar iedereen is goed voorbereid, weet wat er verwacht wordt. We zullen alles geven, maar het blijft oppassen dat je niet te enthousiast wordt. Gewoon de taken uitvoeren, met veel passie."
Er was ook nog ruimte voor een grapje bij Robben. Op de vraag of hij nu een andere verhouding heeft met Blind dan met Guus Hiddink antwoordde hij lachend. "Ik heb de opstelling gemaakt en de trainer was het daarmee eens."
Nee man, we winnen met 3-0, Blind meteen allemaal krediet, bah.quote:
Jij kijkt nooit naar Ajax begrijp ik?quote:
Ik wil grote sterke meedogenloze verdedigers hebben die aanvallers in tweeën schoppen. Ik denk aan Stam, Koemen, enz.. Niet zo'n iel gastje.quote:Op donderdag 3 september 2015 10:02 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit naar Ajax begrijp ik?
Gastje speelt echt goed de laatste tijd.
Sowieso beter dan BMI lijkt me.
Ja elke jongen is iemands zoon. Dan krijg je dat.quote:Op donderdag 3 september 2015 10:05 schreef Gutanoth het volgende:
Hoeveel sson's hebben ze wel niet in fucking Ijsland
Tuurlijk, maar hebben ze in Ijsland niet wat meer fantasie? Een achternaam zoals Næktgébørèn ?quote:Op donderdag 3 september 2015 10:07 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Ja elke jongen is iemands zoon. Dan krijg je dat.
De achternaam wordt door gevormd door de voornaam van de vader +sson.quote:Op donderdag 3 september 2015 10:05 schreef Gutanoth het volgende:
Hoeveel sson's hebben ze wel niet in fucking Ijsland
Altijd? Dus de vader en zoon hebben altijd een andere achternaam daar?quote:Op donderdag 3 september 2015 10:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De achternaam wordt door gevormd door de voornaam van de vader +sson.
Als Ajax dus over een jaar of 20 ene Kolbeisson scout, moeten ze dat vooral niet doen.
Ik was net te laatquote:Op donderdag 3 september 2015 10:13 schreef Nikooos het volgende:
IJslandse namen zijn patroniemen waarbij de naam van de vader (soms de moeder) van een persoon wordt verbogen in de genitief en gevolgd wordt door son (zoon) of dóttir (dochter). Het zijn dus geen echte familienamen of (post-Napoleonistische) achternamen.
Bijvoorbeeld: als in IJsland een man die Jón Einarsson heet een zoon Ólafur heeft, dan krijgt Ólafur niet "Einarsson" achter zijn naam, net als zijn vader, maar Jónsson — wat letterlijk "zoon van Jón" betekent (vergelijk het Nederlandse: Janszoon/Janssen). Hetzelfde geldt voor vrouwen: een dochter van Jón, bijvoorbeeld Sigríður, zal achter haar naam het achtervoegsel Jónsdóttir krijgen, "Jónsdochter".
Jep. En als het meisje is wordt het dottir ipv son.quote:Op donderdag 3 september 2015 10:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Altijd? Dus de vader en zoon hebben altijd een andere achternaam daar?
In mijn geval zou ik dus Gutanoth Nicosson heetten en mijn kind Egbert Gutanothsson ?
Dat ligt dan weer niet aan de hoeveelheid mensen die er wonen..quote:Op donderdag 3 september 2015 10:16 schreef Saysem het volgende:
Er wonen daar zo weinig mensen dat ze toch bijna iedereen bij de voornaam kennen. Zelfs de minister-president wordt met de voornaam aangesproken.
Maar het is wel een klein wereldje daar. Ik sprak er dit jaar een meisje wiens vriend de zoon van de bondscoach is en wiens neefje net gekocht is door AZ (Jónatan Ingi Jónsson)quote:Op donderdag 3 september 2015 10:18 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Dat ligt dan weer niet aan de hoeveelheid mensen die er wonen..
Oh ja, dat is niet zo moeilijk met zo'n kleine gemeenschap op een eilandje. Dan krijg je als snel dat benauwde gevoel dat je op Texel ook krijgtquote:Op donderdag 3 september 2015 10:24 schreef Saysem het volgende:
[..]
Maar het is wel een klein wereldje daar. Ik sprak er dit jaar een meisje wiens vriend de zoon van de bondscoach is en wiens neefje net gekocht is door AZ (Jónatan Ingi Jónsson)
Prima spelers! We spelen IJsland vanavond gewoon weg met 6-0quote:Op donderdag 3 september 2015 10:29 schreef avotar het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat de discussie moest gaan over of je met 4-0 of 6-0 van ze zou winnen.
Waar de bondscoach juist wat tweederangs voetballers opriep om de vedettes rust te geven.
Dat hij gewoon eens spelers als Riedewald, Martins Indi en Anita kon oproepen... oh wacht.
Ik denk dat we vandaag wel eenvoudig gaan winnen ja. Turkije uit wordt een ander verhaal vrees ik.quote:Op donderdag 3 september 2015 10:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Prima spelers! We spelen IJsland vanavond gewoon weg met 6-0
Neh, komt wel goed, een mooie groep spelers hebben wequote:Op donderdag 3 september 2015 10:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat we vandaag wel eenvoudig gaan winnen ja. Turkije uit wordt een ander verhaal vrees ik.
Blind op linksback is ook gewoon een debiele keuze.quote:Op donderdag 3 september 2015 10:47 schreef Gutanoth het volgende:
Is willems trouwens niet een betere keuze als back wanneer hij weer fit is? Zeker met een afmaker als Huntelaar in de spits?
Blind is natuurlijk wel veel verder als verdediger, maar de voorzetten van Jetro zijn ook van ongekende waarde. Zeker bij een spits als Huntelaar, die eigenlijk leeft op afmakertjes
Zal lachen zijnquote:Op donderdag 3 september 2015 12:05 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
als oranje vanavond achter komt te staan
[ afbeelding ]
http://forum.fok.nl/user/history/414204quote:Op donderdag 3 september 2015 14:31 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
De kale kop van Ribben is helderder dan de absolute helderheid van M31.
quote:Op donderdag 3 september 2015 15:17 schreef Fok-it het volgende:
Riedewald in zo`n belangrijke wedstrijd laten debuteren![]()
Nee we hebben gelukkig totaal geen Ajax-bondscoach
Waarom zou ik mad zijn? Gewoon logische conclusie.quote:
Ik trek slechts de conclusie dat het nooit goed is. Mocht Hiddink weer bondscoach zijn, klagen we allemaal dat hij teveel PSV'ers selecteert. Mocht Ronald Koeman de bondscoach zijn, ben jij in je hummetje omdat er veel Feyenoorders geselecteerd zijn.quote:Op donderdag 3 september 2015 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou ik mad zijn? Gewoon logische conclusie.
quote:Op donderdag 3 september 2015 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik trek slechts de conclusie dat het nooit goed is. Mocht Hiddink weer bondscoach zijn, klagen we allemaal dat hij teveel PSV'ers selecteert. Mocht Ronald Koeman de bondscoach zijn, ben jij in je hummetje omdat er veel Feyenoorders geselecteerd zijn.
Kortom: het is nooit goed. Ik snap best dat het overdreven is om een jongen te selecteren die na de opening van de ArenA geboren is, maar laten we even bij de feiten blijven. Riedewald heeft GEEN ERVARING, wat volgens de algemene opinie zeer belangrijk schijnt te zijn.
Optie 2: Bruno Martins Indi. Bankzitter bij FC Porto, enige argument is dat hij FYSIEK () heeft. Altijd al een overschatte verdediger geweest.
Optie 3: Daley Blind, onze knotjesman van Manchester United. Vormt een ''degelijk'' duo met Smalling, echter meer kwaliteit als defensieve middenvelder of linksback
Optie 4: Karim Rekiki, KENT U DIE NOG? Speelt momenteel in een dolend Marseille, maar ook niet de ''''''ERVARING'''''' die de algemene opinie wil.
Nu jij weer.
Hey, even bij de feiten blijven. Van Beek is een rechtsbenige speler en Riedewald een linksbenige. Nederland stikt van de rechtsbenige spelers. Dan mag jij je dus wel terecht afvragen waarom Van Beek niet in plaats van Bruma geselecteerd is. Qua linksbenige spelers zijn we in ieder geval armoedig gezaaid op het gebied van defensie.quote:Op donderdag 3 september 2015 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Rekik had ik het ook niet over inderdaadEn ook geen Bruma. Maar een van Beek die verleden jaar een van de beste CB van Nederland was geen kans geven en een talentvol jochie wel? Daar zit toch geen gedachte achter.
En desnoods laat je Blind junior inderdaad centraal staan. Niet helemaal zijn plek maar hij heeft er in grotere wedstrijden dan Ajax-Excelsior redelijk zijn mannetje gestaan en brengt ervaring mee.
Als controleur op het middenveld had je Anita gehad?quote:Op donderdag 3 september 2015 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey, even bij de feiten blijven. Van Beek is een rechtsbenige speler en Riedewald een linksbenige. Nederland stikt van de rechtsbenige spelers. Dan mag jij je dus wel terecht afvragen waarom Van Beek niet in plaats van Bruma geselecteerd is. Qua linksbenige spelers zijn we in ieder geval armoedig gezaaid op het gebied van defensie.
Verder stem ik niet in met het plan om Blind als centrale verdediger te laten opereren. Ik vind het veel belangrijker dat een type speler als hij als controleur speelt op het middenveld en we niet met een middenveld Sneijder - Klaassen - Wijnaldum aan komen kakken. Daar zie ik geen enkele speler die genoeg verdedigende kwaliteiten heeft. Mocht er de mogelijkheid voor een IJslandse counter zijn, hebben ze zeeën van ruimte. Nederland en countervaardige landen. Michael Bradley weet er nog alles van.
Ik denk dat dat meer te maken heeft met de afwezigheid van Willems.quote:Op donderdag 3 september 2015 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als controleur op het middenveld had je Anita gehad?
quote:Op donderdag 3 september 2015 16:07 schreef NaturalScience het volgende:
Voor de mensen die Blind een Ajax voortrekker noemen ben ik blij dat ze niet in Spanje wonen. Daar bestaat het complete spaanse elftal uit Barcelona opgevuld met wat Madrid.
Ik kan me er niet druk over maken. Het team dat nu waarschijnlijk gaat starten lijkt me één van de beste keuzes.
1 2 3 4 5 6 7 | Doel: Casillas, De Gea, Sergio Rico Verdediging: Juanfran, Carvajal, Piqué, Ramos, Bartra, Azpilicueta, Jordi Alba, Bernat Middenveld: Koke, Busquets, Mata, Silva, Cesc, Cazorla, Iniesta, Isco Voorhoede: Vitolo, Pedro, Alcácer y Diego Costa |
genoeg streamsites?quote:Op donderdag 3 september 2015 16:13 schreef nelisb het volgende:
Vraagje. Ben in het buitenland en wil vanavond graag voetbal kijken.
Waar kan ik het beste streamen? Thanks.
"Sigthorsson belooft"twitter:voetbalzonenl twitterde op donderdag 03-09-2015 om 16:38:12Sigthórsson belooft geen 'makkie' voor Oranje: 'We zijn een sterk team' #ijsland #ekkwalificatie http://t.co/DW2efYXxOt reageer retweet
Vast. Maar wat ik Google geeft me nog geen duidelijkheid. Denk misschien zijn hier mensen die het vaker doen en een betrouwbare stream weten.quote:
Google naar rojadirecta. Ik mag de directe link niet geven dus ik probeer het maar indirect.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:02 schreef nelisb het volgende:
[..]
Vast. Maar wat ik Google geeft me nog geen duidelijkheid. Denk misschien zijn hier mensen die het vaker doen en een betrouwbare stream weten.
rojaindirecta.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Google naar rojadirecta. Ik mag de directe link niet geven dus ik probeer het maar indirect.
Lukt me wel. Thanks.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Google naar rojadirecta. Ik mag de directe link niet geven dus ik probeer het maar indirect.
Dat had je al gezegd. Ik weet niet wie Ribben is en hou dat soort bagger de volgende keer voor je.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:46 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
De kale kop van Ribben is helderder dan de absolute helderheid van M31.
Omdat er ook zat slechte spelers in de grootste competitie van de wereld rondlopen. Zie Pietersquote:Op donderdag 3 september 2015 17:28 schreef Heufd het volgende:
Waarom komt Erik Pieters eigenlijk nooit meer in aanmerking voor een plek in Oranje? Speelt toch wekelijks in de grootste competitie van de wereld. Dan zou Blind naar het centrum kunnen.
reddit.com/r/soccerstreamsquote:Op donderdag 3 september 2015 16:13 schreef nelisb het volgende:
Vraagje. Ben in het buitenland en wil vanavond graag voetbal kijken.
Waar kan ik het beste streamen? Thanks.
goed spelen > spelenquote:Op donderdag 3 september 2015 17:28 schreef Heufd het volgende:
Waarom komt Erik Pieters eigenlijk nooit meer in aanmerking voor een plek in Oranje? Speelt toch wekelijks in de grootste competitie van de wereld. Dan zou Blind naar het centrum kunnen.
Fantastisch verhaal.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:19 schreef Hathor het volgende:
Ik weet de uitslag al, heb het gelezen op Australische teletekst.
Valt wel mee, ik vind 1-2 nogal teleurstellend.quote:
A-HA-HA-HAquote:Op donderdag 3 september 2015 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
We moeten ons niet Blind staren op deze wedstrijd, jongens!!!!!!!!
Wie anders? Beste opstelling van wat er geselecteerd is. Al zijn Greg en BMI wel een risico zonder speeltijd.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen als controleur
[ afbeelding ]
Blind.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wie anders? Beste opstelling van wat er geselecteerd is. Al zijn Greg en BMI wel een risico zonder speeltijd.
Eigenlijk best treurig dat door de afwezigheid van één back het hele elftal weer overhoop moet.quote:
Of hij graag twee aanvallende backs omdat ze toch alleen maar gaan aanvallen. Daarom kiest ie ook niet voor Tete denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenlijk best treurig dat door de afwezigheid van één back het hele elftal weer overhoop moet.
Neem je w.m.b wel een risico met de tegenaanval.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Of hij graag twee aanvallende backs omdat ze toch alleen maar gaan aanvallen. Daarom kiest ie ook niet voor Tete denk ik.
Die man verdient een documentaire.. hoe dit allemaal gepresteerd heeft.. geen ideequote:
Daar hoorden zij engelen zingenquote:Op donderdag 3 september 2015 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die man verdient een documentaire.. hoe dit allemaal gepresteerd heeft.. geen ideemaar die man weet zich wel overal in vast te zetten als een parasiet.
Eindelijk uit de kastquote:Op donderdag 3 september 2015 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roland en ik hebben het broekje omlaag.
doen ze speciaal voor de VI-Hooligansquote:Op donderdag 3 september 2015 20:02 schreef Zipportal het volgende:
Wel mooi dat ze op een donderdag spel. Eindelijk weer VI op een vrijdag.
Radio 5 Nostalgiequote:Op donderdag 3 september 2015 20:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het ergens op de radio te volgen?
Voor NOS Langs de Lijn op NPO Radio 1 vormt Jack van Gelder een duo met Arno Vermeulen. Jack van Gelder is zondag voor 300e en laatste keer te horen bij NOS Langs de Lijn als voetbalcommentator van een interlandwedstrijd van het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het ergens op de radio te volgen?
illuminatiquote:Op donderdag 3 september 2015 20:09 schreef Zipportal het volgende:
Hij stelt indirect zich zelf ook op.
Voor de grap eens in tenue het veld oplopenquote:Op donderdag 3 september 2015 20:09 schreef Zipportal het volgende:
Hij stelt indirect zich zelf ook op.
Bij Ajax komt ie ook veel beter tot zijn recht als ie meer naar voren speelt. Ik zou Klaassen op positie Wijnaldum hebben gezetquote:Op donderdag 3 september 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan het prima invullen, maar zo is het wel een ongebalanceerd middenveld.
Sneijder - Blind - Klaassen/Wijnaldum is het meest ideale middenveld wmb.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:15 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Bij Ajax komt ie ook veel beter tot zijn recht als ie meer naar voren speelt. Ik zou Klaassen op positie Wijnaldum hebben gezet
als we straks verliezen dan geven we gewoon de NOS de schuldquote:Op donderdag 3 september 2015 20:17 schreef Rabieluh het volgende:
Ik kijk 2 minuten en er zijn al 3 dingen foutgegaan, dat belooft wat.
Hopelijk alleen bij de NOS.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:17 schreef Rabieluh het volgende:
Ik kijk 2 minuten en er zijn al 3 dingen foutgegaan, dat belooft wat.
Ow dat zeker, Blind en de NOS.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als we straks verliezen dan geven we gewoon de NOS de schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen in Saudi-ArabiéBert>DannySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen in Saudi-ArabiéTalentje die Al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ondertussen in Saudi-ArabiéDeed Al Ghazi ook mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ondertussen in Saudi-ArabiéEast Timor, dan noem je ook wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Nee, Al Ghezi wel.quote:
Ondertussen in Saudi-Arabiéheeft van bommel ook opgesteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen in Saudi-ArabiéErgens anders staat het ook 13-0 ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen in Saudi-ArabiéOndertussen in BudapestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2015 20:20:42 ]
Zuid Korea - Laos 8-0quote:Op donderdag 3 september 2015 20:20 schreef Rickertman96 het volgende:
Qatar 15 - 0 Bhutan
Die winnen het WK
Davy is niet echt een verrassende naam. Gewoon een tokkienaam.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
De meest verrassende naam in deze elf, volgens Sjek.
Schoten gevuurd.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:21 schreef alors het volgende:
[..]
Davy is niet echt een verrassende naam. Gewoon een tokkienaam.
Al H. H. heeft al een paar keer gescoord, haha.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:20 schreef Rickertman96 het volgende:
Qatar 15 - 0 Bhutan
Die winnen het WK
Ondertussen in Saudi-Arabié1.04 nog bij die stand. Dat is wel hoog voor gratis geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
1.04 nog bij die stand. Dat is wel hoog voor gratis geld.
Waar?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
1.04 nog bij die stand. Dat is wel hoog voor gratis geld.
Bruma en Rekiki hadden hem niet in de zak.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kom op man, Sigthorsson, die moet BMI zelfs in zijn zak hebben.
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:25 schreef Slobeend het volgende:
Precies dezelfde verdediging toen.
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
7-0quote:Op donderdag 3 september 2015 20:26 schreef Rickertman96 het volgende:
Depayson - Huntelaarson - Robbenson
Sneijderson - Klaassenson - Wijnaldumson
Blindson - Martins Indison - De Vrijson - van der Wielson
Cillessenson
Blindson klopt wel
quote:
Talking Headsquote:Op donderdag 3 september 2015 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
PINGEL KILLER! qu' est-ce que c'est
das logischquote:Op donderdag 3 september 2015 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
blind durft het toch niet aan
alle verrassingen zitten op de bank
vriend van pietquote:Op donderdag 3 september 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Letland gaat stunten.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:29 schreef Rickertman96 het volgende:
Turkije en Tsjechië winnen vanavond easy.
ze hebben allemaal een vader hoorquote:Op donderdag 3 september 2015 20:26 schreef Rickertman96 het volgende:
Depayson - Huntelaarson - Robbenson
Sneijderson - Klaassenson - Wijnaldumson
Blindson - Martins Indison - De Vrijson - van der Wielson
Cillessenson
Blindson klopt wel
Niet al die vaders zijn actief vaderquote:Op donderdag 3 september 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ze hebben allemaal een vader hoor
maar ok
Goed verhaal, lekker kortquote:Op donderdag 3 september 2015 20:30 schreef ForzaMilan het volgende:
Kreeg net mailtje van Pokerstars. Bij een tientje inzet op een EK wedstrijd een tientje gratis op een livebet van een EK wedstrijd naar keuze.
*kutpubliekquote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:31 schreef Rickertman96 het volgende:
Expeditie Robinson begint!11!11
Met die Ronnie Flex aap, voelt zich vast thuis daar in die jungle.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:31 schreef Rickertman96 het volgende:
Expeditie Robinson begint!11!11
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:32 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Met die Ronnie Flex aap, voelt zich vast thuis daar in die jungle.
Dat filmpje van hem laatst op Dumpertquote:Op donderdag 3 september 2015 20:32 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik ben bij zijn optreden geweestquote:Op donderdag 3 september 2015 20:32 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Van dat filmpje?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben bij zijn optreden geweest![]()
Waarom?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben bij zijn optreden geweest![]()
Nee, op pukkelpop stond hij. We waren aan het rondlopen en kwamen bij die tent waar hij optreedde, vriend van mijn vriendin wilde ff kijken dus wij meegegaan. Muziek is echt bagger en hij ook maar de sfeer zat er wel goed in.quote:
vriend van mijn vriendin?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, op pukkelpop stond hij. We waren aan het rondlopen en kwamen bij die tent waar hij optreedde, vriend van mijn vriendin wilde ff kijken dus wij meegegaan. Muziek is echt bagger en hij ook maar de sfeer zat er wel goed in.
Om wit te wassen zeker.quote:
Meestal wel uitverkocht die interlands.quote:
IJsland is een B-landquote:Op donderdag 3 september 2015 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meestal wel uitverkocht die interlands.
Komt omdt je er voor 2 snickers al heen kanquote:Op donderdag 3 september 2015 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meestal wel uitverkocht die interlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |