Tenzij ze Lamborghini net zo groot als Ferrari willen maken.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Lijkt me weinig nut hebben om met Lambo of Bugatti F1 in te gaan. ROI is te klein.
VW heeft geen interesse. Ze hebben twee merken in de WEC en daar blijven ze voorlopig.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Denk het wel. Piëch is weg bij VW en Winterkorn is zoals we weten wel fan van de Formule 1
Audi gaat sowieso niet gebeuren.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Audi zou logisch zijn. Ook gezien de geschiedenis. Maar Lamborghini of Bugatti lijkt me het tofst.
Die kans lijkt me het grootst ja.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:04 schreef Fir3fly het volgende:
Red Bull rijdt gewoon met Ferrari motoren volgend jaar. Verder geen gedoe.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Audi gaat sowieso niet gebeuren.
Omdat ze totaal geen interesse hebben. WEC is veel interessanter, goedkoper en beter voor het merk. Zelfde geldt voor Porsche.quote:
Porsche blijft iig tot eind 2018 in het WEC, maar VW is groot genoeg om meerdere dingen tegelijk te runnenquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
VW heeft geen interesse. Ze hebben twee merken in de WEC en daar blijven ze voorlopig.
Bentley F1. Dat zou wel echt heel tof zijn. Gaan ze ook veel Britten blij mee maken.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:39 schreef Meike26 het volgende:
Audi of Lamborghini, als het al gaat gebeuren. Met Skoda, Volkswagen of Seat valt er weinig te halen voor de VAG groep, voor Audi en Lamborghini (prestige merken) is het veel interessanter. Porsche daarintegen is eigenelijk weer een los apart merk in de VAG groep (er was enkele jaren zelfs sprake dat Porsche de VAG groep zou kopen). Met de winst van Porsche in LeMans denk ik niet dat ze dat project ook weer zo snel laten stoppen. Audi zit al lang in de Endurance racerij, maar heeft nog wel DTM, dus eigenlijk ook weer twijfelachtig... Dan blijft ernog één merk over, Lamborghini. Of toch niet. Vergeet Bentley niet !! Is veel mee te halen in de VS en Azië + het merk vertegenwoordigd het jetset wereldje van de f1 wel. Prima exposure dus voor dat luxe merk.
Ja, Audi Porsche in WEC en VW in rally.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Porsche blijft iig tot eind 2018 in het WEC, maar VW is groot genoeg om meerdere dingen tegelijk te runnen
Bentley houdt zich bezig met GT auto's, kans is groot dat ze een GTE gaan bouwen voor 2017.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Bentley F1. Dat zou wel echt heel tof zijn. Gaan ze ook veel Britten blij mee maken.
Zoiets?
[ afbeelding ]
Zou heel tof zijn. Ik help hopen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bentley houdt zich bezig met GT auto's, kans is groot dat ze een GTE gaan bouwen voor 2017.
nee, Red Bull gaat nooit akkoord gaan om een coureur van een concurrende renstal op te leiden terwijl ze zelf de volgende Max al klaar zouden hebben staan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien dat ze ook nog één van de talenten mogen stallen
Zeggen en doen zijn 2 verschillende dingen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, Audi Porsche in WEC en VW in rally.
De Audi baas heeft laatst wederom gezegd nul komma nul interesse in F1 te hebben.
Lul maar een eind verder, Audi en Porsche gaan 100% zeker niet naar F1. De rest van VAG zeer waarschijnlijk ook niet.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:09 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zeggen en doen zijn 2 verschillende dingen.
Wil je je gelijk al je kruit en nieuws verschieten door toe te geven + amper het nieuws te halen bij officiele bekendmaking
Of ga je voor ontkenning en haal je alle grote autosport sites door toch met een verrassende persconf. te komen ? Door gelijk overal eerlijk over te zijn vergroot je de kans tevens om concurrerende merken de worst voor je neus weg te kapen. Stel dat VW/Audi zegt "Ja daar zijn we nu mee bezig, even de puntjes op de i zetten". Wat denkt Ferrari dan? Of Honda? Of nog gekker gedacht, Toyota, als wij nu ook eens een bod doen...?!
Je moet dan geen slapende honden wakker maken, zeker niet in een business sport als F1. Ik denk dat er al zat vergaderingen zijn geweest binnen de VAG groep met scenario besprekingen, we stappen alleen in dat project als dit of dat gebeurt dan...
Bovendien, kijk eens naar de VAG presentaties van afgelopen jaren op de IAA van Frankfurt en Autosalon van Geneve, als er 1 autogroep is dat een geheim kan bewaren, zijn zij het wel.
Lees nou nog eens mijn stukje... Vuurvlieg.. Speculeren is het enige wat ik doe en net als jij zeg ik ook al dat Audi en Porsche mij ook onwaarschijnlijk lijken.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:12 schreef Fir3fly het volgende:
[Quote]
Lul maar een eind verder, Audi en Porsche gaan 100% zeker niet naar F1. De rest van VAG zeer waarschijnlijk ook niet.
De enige reden is Winterkorn die openlijk van van de Formule 1 is.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:12 schreef Fir3fly het volgende:
Lul maar een eind verder, Audi en Porsche gaan 100% zeker niet naar F1. De rest van VAG zeer waarschijnlijk ook niet.
Er is gewoon geen enkele reden om dat te doen.
Porsche is ook voor 51% eigenaar van de VAG groep hoor, dus technisch gezien hebben die het voor het zeggen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:39 schreef Meike26 het volgende:
Audi of Lamborghini, als het al gaat gebeuren. Met Skoda, Volkswagen of Seat valt er weinig te halen voor de VAG groep, voor Audi en Lamborghini (prestige merken) is het veel interessanter. Porsche daarintegen is eigenelijk weer een los apart merk in de VAG groep (er was enkele jaren zelfs sprake dat Porsche de VAG groep zou kopen). Met de winst van Porsche in LeMans denk ik niet dat ze dat project ook weer zo snel laten stoppen. Audi zit al lang in de Endurance racerij, maar heeft nog wel DTM, dus eigenlijk ook weer twijfelachtig... Dan blijft ernog één merk over, Lamborghini. Of toch niet. Vergeet Bentley niet !! Is veel mee te halen in de VS en Azië + het merk vertegenwoordigd het jetset wereldje van de f1 wel. Prima exposure dus voor dat luxe merk.
Ja klopt, daarom ook, maar alles wat er binnen VAG gebeurt, hebben ze dus ook belang bij. Het is nog maar afwachten of dit gerucht waar is, maar ik juich het van harte toe. Zelf denk ik dus dat het om 1 van de duurste merken zal gaan binnen de VAG groep als het al gaat gebeuren. Porsche, erg erg kleine kans, dan Bugatti nog, maar met alleen de Chyron straks en wellicht een 2e model niet een merk met een groot gamma, dus blijven er naar mijn idee 2 over, Lamborghini en Bentley ! Met Lamborghini en goede power unit hebben ze een uiterst sterk wapen om er pr van te maken dat ze beter zijn dan Ferrari. Maar er zijn nog meer Rolls Royce rijders op de wereld dan Ferrari rijders en met Bentley op de engine cover maken ze daar ook wel sterke reclame mee + past dus goed bij het F1 wereldje.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Porsche is ook voor 51% eigenaar van de VAG groep hoor, dus technisch gezien hebben die het voor het zeggen.
Lamborghini motoren klinkt wel stoer, die hebben ze ooit al gehad in de F1 toch? Al waren ze toen waardeloos volgens mij.
VAG groep de F1 in lijkt mij erg leuk, zelfs al zou het 'alleen' als motorenbouwer zijn.
Ze klonken wel mooiquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Porsche is ook voor 51% eigenaar van de VAG groep hoor, dus technisch gezien hebben die het voor het zeggen.
Lamborghini motoren klinkt wel stoer, die hebben ze ooit al gehad in de F1 toch? Al waren ze toen waardeloos volgens mij.
VAG groep de F1 in lijkt mij erg leuk, zelfs al zou het 'alleen' als motorenbouwer zijn.
Goedkoper is de WEC niet. ROI ook niet. WEC kost alleen al voor Audi 250 miljoen dollar per jaar. Daarvoor kun je ook een F1 team runnen. Zeker als ze daar ook het prijzengeld van Red Bull bij komt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat ze totaal geen interesse hebben. WEC is veel interessanter, goedkoper en beter voor het merk. Zelfde geldt voor Porsche.
Dat is onzin. Het totale budget van Audi is veel kleiner dan dat en daar runnen ze ook de DTM mee. De beste schatting is rond de 140 miljoen totaal. Toyota doet het voor ongeveer 40 miljoen trouwens.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Goedkoper is de WEC niet. ROI ook niet. WEC kost alleen al voor Audi 250 miljoen dollar per jaar.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is onzin. Het totale budget van Audi is veel kleiner dan dat en daar runnen ze ook de DTM mee. De beste schatting is rond de 140 miljoen totaal. Toyota doet het voor ongeveer 40 miljoen trouwens.
De top teams in F1 zitten ver boven de 400.
http://www.racer.com/more(...)e-the-audi-f1-rumorsquote:Audi's annual LMP1-H budget is $242 million
Dat hele artikel is dikke onzin. Pruett weet veel van indycar maar voor de rest is hij slecht geïnformeerd. Niets uit dat artikel is waar of uitgekomen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 00:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
[..]
http://www.racer.com/more(...)e-the-audi-f1-rumors
Red Bull-Citroen of Red Bull-Peugeotquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
Mja, toch zijn sommige dingen wel openlijk bij Red Bull en VW, want Red Bull sponsort VW bijvoorbeeld in het WRC
we zijn er dus uit: een VW-chassis met een PSA-power unit met rijders en sponsoring van Red Bull, de leiding van Lamborghini, het ontwerp komt van bij Audi vandaan, en de transport-trailers worden gebadged als Seatquote:Op zaterdag 19 september 2015 10:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Red Bull-Citroen of Red Bull-Peugeot
Wat bedoel je? Hoe is dit nieuws gerelateerd?quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin steeds meer te twijfelen aan Mercedes
Verkeerd verbonden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Hoe is dit nieuws gerelateerd?
In dat filmpje klinkt het zeker mooi.quote:
Hoe die er bij zit "Luister eens naar opa, ik heb wat te vertellen !"quote:Op zondag 20 september 2015 00:01 schreef Beach het volgende:
https://vid.me/YdCg
was Eddie Jordan al langsgekomen met zijn voorspellingen?
twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 20-09-2015 om 20:56:27 Lotus F1 Team is happy to confirm @Pastormaldo for 2016: http://t.co/GqrZPLZMZ0 http://t.co/3pzglsIPTq reageer retweet
Weer een jaar genieten van Maldonado.twitter:
Zijn vrij sterke geruchten dat Grosjean naar Haas gaat.quote:Op zondag 20 september 2015 21:52 schreef Geralt het volgende:
Dan denk ik dat GRO op zeker vertrekt daar.
quote:Op zondag 20 september 2015 21:24 schreef ElmarO het volgende:twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 20-09-2015 om 20:56:27 Lotus F1 Team is happy to confirm @Pastormaldo for 2016: http://t.co/GqrZPLZMZ0 http://t.co/3pzglsIPTq reageer retweet
Ferrari: Ferrari, Sauber, Haas, Red Bull, Toro Rossoquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:54 schreef SnowOokami het volgende:
Wat denken jullie over de team/motor combi's volgend jaar?
Ferrari - Ferrari
Mercedes - Mercedes
Williams - Mercedes
Sauber - Ferrari / Honda?
Lotus - Renault
Force India - Mercedes
Red Bull - Ferrari
Sauber - Ferrari / Honda?
Toro Rosso - Honda / Mercedes?
Marussia - Honda / Renault?
Haas - Ferrari
ik las het net officieelquote:Op zondag 20 september 2015 21:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zijn vrij sterke geruchten dat Grosjean naar Haas gaat.
nogmaals: welke onderbuik gevoelens hebben Dee geruchten boven gehaald?quote:Op maandag 21 september 2015 00:03 schreef Fer het volgende:
Sauber Honda of Sauber Renault zou zomaar volgend jaar op de grid kunnen staan.
Manor krijgt ook dit jaar geld voor de 10de plaats. En volgend jaar ook, omdat Haas tenminste twee jaar op de grid moet staan voordat ze recht hebben op prijzengeld.quote:Op maandag 21 september 2015 00:03 schreef Fer het volgende:
Wat moet Ferrari nog Sauber, als ze Haas, RB en TR hebben? En wellicht willen ze ook geen 5e wiel zijn ( buiten dan de regels daarvoor aangepast moeten worden.
Renault wil geen motor leveren zeggen ze, maar ze willen waarschijnlijk ook niet superveel erin steken.
McLaren Honda vertoont ook barstjes, ik denk dat Honda ook weleens wil zien wat hun motor kan in een wat ruimer chassis.
Sauber Honda of Sauber Renault zou zomaar volgend jaar op de grid kunnen staan.
En gaat Manor nog door? Die leven toch op het puntengeld van Bianchi nog?
quote:Op zondag 20 september 2015 21:24 schreef ElmarO het volgende:twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 20-09-2015 om 20:56:27 Lotus F1 Team is happy to confirm @Pastormaldo for 2016: http://t.co/GqrZPLZMZ0 http://t.co/3pzglsIPTq reageer retweetWeer een jaar genieten van Maldonado.twitter:
How about NO!quote:Op maandag 21 september 2015 12:51 schreef Beach het volgende:
Pastor ik ben echt fan van hem.
Dat gebash met Murdernado, Chrastor enz. moet echt eens ophouden.
Dat is goed, wanneer hij stopt met zichzelf in situaties te brengen waarin hijzelf of anderen in de problemen komen.quote:Op maandag 21 september 2015 12:51 schreef Beach het volgende:
Pastor ik ben echt fan van hem.
Dat gebash met Murdernado, Chrastor enz. moet echt eens ophouden.
quote:Jenson Button is set to announce his retirement from F1 at this weekend's Japanese Grand Prix, according to reports.
The Times, the Daily Mail and The Daily Telegraph all believe Button has decided to exit on his own terms and he regards the native country of his wife Jessica - a place which has become a second home for the Englishman - as the ideal venue to confirm he will leave the sport at the end of the season.
A mixture of doubt surrounding his 2016 race seat and the competitiveness of the McLaren-Honda package are thought to be behind Button's decision.
After spending the winter of 2014 waiting to see if he would be retained, it seems the 2009 world champion would prefer to walk away rather than suffer the indignity of being snubbed by the team in favour of one of their junior drivers.
Asked about his future ahead of the Singapore GP, Button told Sky Sports F1: "It's a tricky one. When you ask the question it is always funny because I've been racing for so many years in Formula 1 and you get emotional about the question because even if it is your decision or the team's decision to race in F1 next year you still get emotional because it has been your life for so long.
"I always wanted to end my career on a high, but I also wanted it to be my decision when I retired. So it is a real tricky one, but at the moment this weekend I can't think about it anymore, I need to get my head down and race then I can think about it a bit more before Suzuka. Hopefully we can decide what the best thing for the future is for the team and myself."
Button's body language in Singapore suggested he knew it would be his final race at the Marina Bay circuit. Radio messages broadcast on the world feed during Sunday's race also appeared to be those of a man no longer caring about the PR game as the veteran responded with a series of one-liners.
"I'm in the camp that is absolutely convinced from his demeanour and his answers this weekend that he is indeed heading into retirement," Ted Kravitz said in his Qualifying Notebook.
"There are two reasons why I say that and they are both from his interview with Paul di Resta on Sky F1. First of all Jenson said 'I want to retire on my terms' and if he did choose to call it a day at the end of this, that would be his decision.
"The second thing is he said 'It is emotional and I can't really talk about it this weekend'. Why would it be emotional to talk about it if he was going to stay for another year? I think it is emotional because he has made his mind up that he is going to go."
Speaking during the Singapore GP weekend, Button said that a decision on his future would be made in "the next two weeks".
The 35-year-old made his F1 debut with Williams in 2000 and went on to drive for Benetton, Renault, BAR, Honda and Brawn before joining McLaren. To date he has won 15 races, including six in 2009 on his march to his solitary world title.
There are two leading contenders to replace Button at McLaren - Kevin Magnussen and Stoffel Vandoorne. Magnussen drove for McLaren in 2014, but lost his seat to Fernando Alonso and has spent this year as reserve driver. The Dane deputised for Alonso at the Australian GP as the Spaniard recovered from his pre-season crash in testing.
Vandoorne is another McLaren junior driver and has dominated the GP2 championship this season. He could potentially wrap the title up in the series' next outing in Russia with four races remaining.
The Belgian was the first driver to test the new Honda engine at the Abu Dhabi post-season test last year and also drove for McLaren during the test in Austria in June.
quote:Op maandag 21 september 2015 13:45 schreef sasquatsch het volgende:
'Button stopt na dit jaar met de F1'
[..]
quote:German carmaker Audi is close to finalising a deal for a Formula One racing team with Red Bull as its main sponsor from 2018, Germany's Auto Bild said on Monday.
A spokesman for Audi said he could not confirm the report in the magazine, which said it was only a matter of signing the deal that had already been approved by the company's bosses.
As recently as May the car manufacturer had said a Formula One entry was not an issue for them.
Barrichello niet.quote:Op maandag 21 september 2015 14:05 schreef DeeBee het volgende:
Missen we verder ook weinig aan, iedereen had ongeveer een wereldtitel gepakt met die Brawn GP in 2009 ook...
Goeden braketest.quote:Op maandag 21 september 2015 14:06 schreef Peterselieman het volgende:
Eentje uit de oude doos: Monza 2000
wat denk je, van die williams met vandoorne's transmissie erin, dan was dc multiple champ geweest.quote:Op maandag 21 september 2015 14:05 schreef DeeBee het volgende:
Missen we verder ook weinig aan, iedereen had ongeveer een wereldtitel gepakt met die Brawn GP in 2009 ook...
Ook daar is nog wat beeld vanquote:Op maandag 21 september 2015 14:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat denk je, van die williams met vandoorne's transmissie erin, dan was dc multiple champ geweest.
En weer Audi .quote:Op maandag 21 september 2015 14:02 schreef sasquatsch het volgende:
En nog een gerucht over Audi en Red Bull
[..]
We zullen zien.quote:Op maandag 21 september 2015 14:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En weer Audi .
Gaat gelukkig niet gebeuren.
Kan voor mij een reden zijn om weer audi te gaan rijdenquote:Op maandag 21 september 2015 14:02 schreef sasquatsch het volgende:
En nog een gerucht over Audi en Red Bull
[..]
Knap dat jij het al weet.quote:Op maandag 21 september 2015 14:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En weer Audi .
Gaat gelukkig niet gebeuren.
Audi zegt het gewoon zelf.quote:
quote:Germany's Audi has no plans to enter Formula One, the company said on Monday, seeking to end speculation that the sportscar maker was tempted to broaden its commitment to motor racing.
"This is not a topic for us," a spokesman for the premium brand, which is owned by Volkswagen, said.
German daily Handelsblatt on Monday reported that Audi Chief Executive Rupert Stadler had ruled out an entry into Formula One after speculation of a partnership with former champions Red Bull.
"Formula One needs to solve its problems on its own," Handelsblatt quoted Stadler as saying in its Monday edition.
Sowieso heeft Volkswagen wat anders aan zijn hoofd op dit moment:quote:
Ergens anders las ik dat dat ze 18 miljard dollar zou kunnen gaan kosten.quote:Volkswagen na gesjoemel fors onderuit op beurs
Volkswagen heeft gesjoemeld met de uitstootgegevens van haar auto's. Door het uitlekken van dat gemanipuleer is het aandeel van de Duitse autogigant vanochtend fors onderuit gegaan op de beurs in Frankfurt. Bovendien dreigt een miljardenboete voor Volkswagen, aldus de NOS.
Voordat auto's op de markt gebracht worden, testen autoriteiten of ze niet meer schadelijke stoffen uitstoten dan wettelijk mag. Om deze tests te manipuleren, zou Volkswagen zijn auto's voorzien van software die kan herkennen wanneer de auto een testcyclus aan het rijden is.
Vervolgens zou de auto de instellingen van de motor zelf zo kunnen veranderen, dat er minder schadelijke stoffen worden uitgestoten. Op het moment dat een 'gewone' automobilist daarna in de auto rijdt, schiet het voertuig terug naar de minder milieuvriendelijke instellingen.
De vraag is of deze ontwikkelingen consequenties hebben voor de vermeende wens van het concern om toe te treden tot de Formule 1. De koningsklasse van de autosport staat te boek als een geldverslindende sport, maar Volkswagen zou de sport ook kunnen gebruiken om het geschonden blazoen op te poetsen.
Dat is wel erg veel. Zou dat direct invloed hebben op de raceprogramma's? Wellicht.quote:Op maandag 21 september 2015 15:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sowieso heeft Volkswagen wat anders aan zijn hoofd op dit moment:
[..]
Ergens anders las ik dat dat ze 18 miljard dollar zou kunnen gaan kosten.
Misschien wel.quote:Op maandag 21 september 2015 15:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel. Zou dat direct invloed hebben op de raceprogramma's? Wellicht.
quote:Volkswagen can face civil penalties of $37,500 for each vehicle not in compliance with federal clean air rules. There are 482,000 four-cylinder VW and Audi diesel cars sold since 2008 involved in the allegations. If each car involved is found to be in noncompliance, the penalty could be $18 billion, an EPA official confirmed on the teleconference.
Het schandaal kan Winterkorn wel eens de kop kostenquote:
Er is niets veranderd. Ze hebben dit meerdere keren gezegd. Elke keer. Er is geen interesse.quote:
Nope. Zelfde onzin als het Bild artikel.quote:Op maandag 21 september 2015 21:35 schreef alwaysonhold het volgende:
Audi Red Bull deal dichtbij en aanstaande http://www.thisisf1.com/2(...)er-f1-with-red-bull/
De motoren wordt niet geleverd in een doos met de montagehandleiding erbij. Je krijgt ook een team techneuten en er zal samengewerkt moeten worden. Zit Sauber echt te wachten op 5e rangs techneuten?quote:Op maandag 21 september 2015 06:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nogmaals: welke onderbuik gevoelens hebben Dee geruchten boven gehaald?
zolang er geen poen op tafel komt zijn die 5de rangs techneuten het enige wat er betaald kan worden. Sauber is nu niet de aantrekkelijkste renstal om partner van te worden, mits de stal volledig overgenomen kan worden als destijds BMW deed.quote:Op maandag 21 september 2015 21:47 schreef Fer het volgende:
[..]
De motoren wordt niet geleverd in een doos met de montagehandleiding erbij. Je krijgt ook een team techneuten en er zal samengewerkt moeten worden. Zit Sauber echt te wachten op 5e rangs techneuten?
Was Massa ook maar tot dat inzicht gekomen... tijd voor wat vers bloed.quote:Op maandag 21 september 2015 13:45 schreef sasquatsch het volgende:
'Button stopt na dit jaar met de F1'
[..]
Er zijn er niet meer veel over die tegen zowel Jos als Max gereden hebben dan als ie stopt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 04:59 schreef Meike26 het volgende:
Wat zou Button zich oud voelen dat hij bij debuut en afscheid in gezelschap was van 2 generaties Verstappen !
Neh, als Button-fan kan ik er ook niet rouwig om zijn. Heb van hem genoten en ik weet wel zeker dat hij wat met het WEC gaat doen + mogelijk dus wat presentatie klusjes voor de BBC.
http://www.gpupdate.net/n(...)ormule-1-teams-2001/quote:Op dinsdag 22 september 2015 05:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Er zijn er niet meer veel over die tegen zowel Jos als Max gereden hebben dan als ie stopt.
Uit mn hoofd Kimi en Alfons of niet (net wakker dus nog niet heel helder )
Niet haten op Buttonquote:Op dinsdag 22 september 2015 05:34 schreef lobotm het volgende:
Button had al aangegeven dat hij zich niet geroepen voelt om commentator te gaan worden. Waarschijnlijk beter ook wat hij door de boordradio roept is meestal niet te verstaan en komt jankerig over.
Massa ook ja, en dan zie je idd dat Wilson ook nog naast Jos heeft gereden, blijft zonde wat hem is overkomen.quote:
Ik vind het altijd wel tof een aantal echt ervaren oude coureurs; Barrichello Mansell Patrese Schumi Massa Button enz.quote:Op maandag 21 september 2015 22:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Was Massa ook maar tot dat inzicht gekomen... tijd voor wat vers bloed.
Niets, die waren er toch niet.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
Deze zag je ook al aankomen
'Schandaal kost topman Volkswagen de kop'
Ben benieuwd wat dit voor de Formule 1-plannen gaat betekenen
Volgens mij heb jij je punt wel duidelijk gemaakt? Damnquote:
Ik niet, dat heeft Audi gedaan.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij je punt wel duidelijk gemaakt? Damn
Ja, je weet het allemaal wel he . Die speculaties zijn juist toch leuk joh. Beetje fantaseren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |