abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 21 september 2015 @ 06:42:09 #251
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_156263144
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 00:03 schreef Fer het volgende:

Sauber Honda of Sauber Renault zou zomaar volgend jaar op de grid kunnen staan.
nogmaals: welke onderbuik gevoelens hebben Dee geruchten boven gehaald?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_156263550
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 00:03 schreef Fer het volgende:
Wat moet Ferrari nog Sauber, als ze Haas, RB en TR hebben? En wellicht willen ze ook geen 5e wiel zijn ( buiten dan de regels daarvoor aangepast moeten worden.

Renault wil geen motor leveren zeggen ze, maar ze willen waarschijnlijk ook niet superveel erin steken.

McLaren Honda vertoont ook barstjes, ik denk dat Honda ook weleens wil zien wat hun motor kan in een wat ruimer chassis.

Sauber Honda of Sauber Renault zou zomaar volgend jaar op de grid kunnen staan.

En gaat Manor nog door? Die leven toch op het puntengeld van Bianchi nog?
Manor krijgt ook dit jaar geld voor de 10de plaats. En volgend jaar ook, omdat Haas tenminste twee jaar op de grid moet staan voordat ze recht hebben op prijzengeld.

Regels hoeven ook niet aangepast te worden, de FIA moet alleen toestemming geven, net zoals Mercedes voor dit jaar toestemming heeft gekregen om een vierde team te leveren. Als zowel Renault als Honda geen andere teams van motoren willen voorzien zullen ze wel moeten.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 21 september 2015 @ 10:58:14 #253
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_156265828
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 21:24 schreef ElmarO het volgende:
tgruener twitterde op zondag 20-09-2015 om 21:01:33 Breaking: Lotus confirms Maldonado for 2016.Confirmed: Maldonado breaking Lotus in 2016.#AMuS #F1 reageer retweet
Weer een jaar genieten van Maldonado. *O*
pi_156267878
Pastor _O_ ik ben echt fan van hem.
Dat gebash met Murdernado, Chrastor enz. moet echt eens ophouden.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_156268780
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:51 schreef Beach het volgende:
How about NO!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_156269009
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:51 schreef Beach het volgende:
Dat is goed, wanneer hij stopt met zichzelf in situaties te brengen waarin hijzelf of anderen in de problemen komen.

Zondag in Singapore ook weer... Totaal nutteloos een brake-test op Button, waardoor Button nu z'n vleugel kwijt was, maar waar hij evengoed Knaldonado in de muur had kunnen drukken... En ja, dit was heel duidelijk een braketest, en die moet je daar niet doen (het is een stukje bijna volgas).

Maar blijf vooral fan van hem... Hij kan ze goed gebruiken buiten z'n thuisland.
pi_156269122
'Button stopt na dit jaar met de F1'
quote:
Jenson Button is set to announce his retirement from F1 at this weekend's Japanese Grand Prix, according to reports.

The Times, the Daily Mail and The Daily Telegraph all believe Button has decided to exit on his own terms and he regards the native country of his wife Jessica - a place which has become a second home for the Englishman - as the ideal venue to confirm he will leave the sport at the end of the season.

A mixture of doubt surrounding his 2016 race seat and the competitiveness of the McLaren-Honda package are thought to be behind Button's decision.

After spending the winter of 2014 waiting to see if he would be retained, it seems the 2009 world champion would prefer to walk away rather than suffer the indignity of being snubbed by the team in favour of one of their junior drivers.

Asked about his future ahead of the Singapore GP, Button told Sky Sports F1: "It's a tricky one. When you ask the question it is always funny because I've been racing for so many years in Formula 1 and you get emotional about the question because even if it is your decision or the team's decision to race in F1 next year you still get emotional because it has been your life for so long.

"I always wanted to end my career on a high, but I also wanted it to be my decision when I retired. So it is a real tricky one, but at the moment this weekend I can't think about it anymore, I need to get my head down and race then I can think about it a bit more before Suzuka. Hopefully we can decide what the best thing for the future is for the team and myself."

Button's body language in Singapore suggested he knew it would be his final race at the Marina Bay circuit. Radio messages broadcast on the world feed during Sunday's race also appeared to be those of a man no longer caring about the PR game as the veteran responded with a series of one-liners.

"I'm in the camp that is absolutely convinced from his demeanour and his answers this weekend that he is indeed heading into retirement," Ted Kravitz said in his Qualifying Notebook.

"There are two reasons why I say that and they are both from his interview with Paul di Resta on Sky F1. First of all Jenson said 'I want to retire on my terms' and if he did choose to call it a day at the end of this, that would be his decision.

"The second thing is he said 'It is emotional and I can't really talk about it this weekend'. Why would it be emotional to talk about it if he was going to stay for another year? I think it is emotional because he has made his mind up that he is going to go."

Speaking during the Singapore GP weekend, Button said that a decision on his future would be made in "the next two weeks".

The 35-year-old made his F1 debut with Williams in 2000 and went on to drive for Benetton, Renault, BAR, Honda and Brawn before joining McLaren. To date he has won 15 races, including six in 2009 on his march to his solitary world title.

There are two leading contenders to replace Button at McLaren - Kevin Magnussen and Stoffel Vandoorne. Magnussen drove for McLaren in 2014, but lost his seat to Fernando Alonso and has spent this year as reserve driver. The Dane deputised for Alonso at the Australian GP as the Spaniard recovered from his pre-season crash in testing.

Vandoorne is another McLaren junior driver and has dominated the GP2 championship this season. He could potentially wrap the title up in the series' next outing in Russia with four races remaining.

The Belgian was the first driver to test the new Honda engine at the Abu Dhabi post-season test last year and also drove for McLaren during the test in Austria in June.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 september 2015 @ 13:48:42 #259
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
  maandag 21 september 2015 @ 13:56:37 #260
222912 lobotm
Prutsers aan de macht
pi_156269418
Mooi ruimte voor stoffel vandoorne oftewel stoffer en blik met de huidige mclarens ;)

Button heeft zijn mooiste tijd gehad op naar blancpain gt series of de wec long distance racing.
Al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel.
  maandag 21 september 2015 @ 13:59:37 #261
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156269490
Die zien we denk ik bij Audi in WEC.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156269557
En nog een gerucht over Audi en Red Bull

quote:
German carmaker Audi is close to finalising a deal for a Formula One racing team with Red Bull as its main sponsor from 2018, Germany's Auto Bild said on Monday.

A spokesman for Audi said he could not confirm the report in the magazine, which said it was only a matter of signing the deal that had already been approved by the company's bosses.

As recently as May the car manufacturer had said a Formula One entry was not an issue for them.
pi_156269635
Missen we verder ook weinig aan, iedereen had ongeveer een wereldtitel gepakt met die Brawn GP in 2009 ook...
Jack does it in real time...
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 september 2015 @ 14:06:18 #264
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156269659
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport maandag 21 september 2015 @ 14:07:52 #265
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156269702
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 14:05 schreef DeeBee het volgende:
Missen we verder ook weinig aan, iedereen had ongeveer een wereldtitel gepakt met die Brawn GP in 2009 ook...
Barrichello niet.

Button was alleen leuk in gek weer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport maandag 21 september 2015 @ 14:08:12 #266
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156269706
quote:
Goeden braketest.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_156269898
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 14:05 schreef DeeBee het volgende:
wat denk je, van die williams met vandoorne's transmissie erin, dan was dc multiple champ geweest.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 september 2015 @ 14:22:21 #268
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156270016
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 14:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wat denk je, van die williams met vandoorne's transmissie erin, dan was dc multiple champ geweest.
Ook daar is nog wat beeld van
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_156270108
Dubbel
  maandag 21 september 2015 @ 14:27:13 #270
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156270145
quote:
En weer Audi :').

Gaat gelukkig niet gebeuren.
pi_156270365
quote:
14s.gif Op maandag 21 september 2015 14:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

We zullen zien. :)
pi_156270816
quote:
Kan voor mij een reden zijn om weer audi te gaan rijden *;
if you ain't cheating you ain't trying
pi_156270947
quote:
14s.gif Op maandag 21 september 2015 14:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Knap dat jij het al weet.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 21 september 2015 @ 15:20:21 #274
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156271281
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 15:04 schreef Beach het volgende:

[..]

Knap dat jij het al weet.
Audi zegt het gewoon zelf.
quote:
Germany's Audi has no plans to enter Formula One, the company said on Monday, seeking to end speculation that the sportscar maker was tempted to broaden its commitment to motor racing.

"This is not a topic for us," a spokesman for the premium brand, which is owned by Volkswagen, said.

German daily Handelsblatt on Monday reported that Audi Chief Executive Rupert Stadler had ruled out an entry into Formula One after speculation of a partnership with former champions Red Bull.

"Formula One needs to solve its problems on its own," Handelsblatt quoted Stadler as saying in its Monday edition.
pi_156271768
quote:
14s.gif Op maandag 21 september 2015 15:20 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Audi zegt het gewoon zelf.

[..]

Sowieso heeft Volkswagen wat anders aan zijn hoofd op dit moment:

quote:
Volkswagen na gesjoemel fors onderuit op beurs
Volkswagen heeft gesjoemeld met de uitstootgegevens van haar auto's. Door het uitlekken van dat gemanipuleer is het aandeel van de Duitse autogigant vanochtend fors onderuit gegaan op de beurs in Frankfurt. Bovendien dreigt een miljardenboete voor Volkswagen, aldus de NOS.

Voordat auto's op de markt gebracht worden, testen autoriteiten of ze niet meer schadelijke stoffen uitstoten dan wettelijk mag. Om deze tests te manipuleren, zou Volkswagen zijn auto's voorzien van software die kan herkennen wanneer de auto een testcyclus aan het rijden is.

Vervolgens zou de auto de instellingen van de motor zelf zo kunnen veranderen, dat er minder schadelijke stoffen worden uitgestoten. Op het moment dat een 'gewone' automobilist daarna in de auto rijdt, schiet het voertuig terug naar de minder milieuvriendelijke instellingen.

De vraag is of deze ontwikkelingen consequenties hebben voor de vermeende wens van het concern om toe te treden tot de Formule 1. De koningsklasse van de autosport staat te boek als een geldverslindende sport, maar Volkswagen zou de sport ook kunnen gebruiken om het geschonden blazoen op te poetsen.
Ergens anders las ik dat dat ze 18 miljard dollar zou kunnen gaan kosten.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')