abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155751577
[Dieetclub] is bedoeld voor mannen en vrouwen met (ex)overgewicht die nog steeds moeite hebben met wat ze wel of niet willen/moeten/kunnen eten.

Hallo allemaal! Wees welkom en post zoals je altijd gedaan hebt :-)

Lijstjes, slechte dagen en momenten waarop je trots bent op jezelf, bijna alles mag. Ook je nieuwe huis, je lieve kat en je toffe buurman kan besproken worden, als het belangrijkste onderwerp maar het gezamenlijke afvaldoel is.

Mensen die denken dat ze dé manier gevonden hebben en geen ruimte laten voor andere interpretaties/fouten/mislukkingen lezen we hier liever niet.

We adoreren jullie wel in [lif]the GYM of in [spt]BODYBUILDING

Einde dienstmededeling.

Laten we het gezellig houden! Dit topic is bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld of ideale levenswijze.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155751583
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 07:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee. Mijn irritatie bleef tot ik ging slapen :{ En nog steeds trouwens :')
Kun je iets bedenken dat je je wel beter had doen voelen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_155751613
Goeiemorgen!
Hoop op een betere dag voor je, Pee :*
pi_155751635
Ghehe.. wsl het inslaan van een aantal hoofden?
Dan is slecht eten in dat geval een betere keus.. :P

De soep van gister was heerlijk.. 2 mokken op met wat maan (daar zit ook een hoop kcal in ! :o) en wat papadum met zelfgemaakte chutney O+
En nu heb ik pijn in mn buik.. ik denk dat mm darmen die gekke ingrediënten niet allemaal kunnen verteren. ..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155751648
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2015 07:46 schreef Barreltje het volgende:
Dan is slecht eten in dat geval een betere keus.. :P

Tenzij je iets zoekt dat voelt als een aantal hoofden inslaan, maar minder strafbaar is :D
  † In Memoriam † woensdag 2 september 2015 @ 07:50:34 #6
43556 miss_dynastie
pi_155751661
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 07:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tenzij je iets zoekt dat voelt als een aantal hoofden inslaan, maar minder strafbaar is :D
Pinata *O*
pi_155751665
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 07:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Pinata *O*
Gevuld met muesli *O*
  woensdag 2 september 2015 @ 08:01:35 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_155751721
Mueslipiñata O+

Oh trouwens, die mijlpaal? :') vandaag dus exact zes maanden into the game en -19,9! Sooo close _O- (ja, ik had al gekakt en geborstvoed en alles). Maar yay! Ik heb een BMI onder de 28!

Nooit gedacht, vaak gehoopt :o
disclaimer
pi_155751757
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mueslipiñata O+

Oh trouwens, die mijlpaal? :') vandaag dus exact zes maanden into the game en -19,9! Sooo close _O- (ja, ik had al gekakt en geborstvoed en alles). Maar yay! Ik heb een BMI onder de 28!

Fantastisch resultaat! Mag je trots op zijn! *O* *O* *O*
pi_155751797
Supergoed SQ! *O* applaus voor jou!

Die app houdt geen rekening met vertraging naar mate je meer afvalt nee. Ik in mijn hoofd wel, vandaar de periode van twee jaar die ik als doel had. En dus ook logisch dat ik nu nog sneller ga (behalve deze week, ik bkijf hangen want teveel troep en teveel stress).

Sowieso is t wel een beetje binnengekomen nu dat ik niet door kan zoals afgelopen week. Nu nog zien hoe ik dat op de werkvloer aan ga pakken.

Heel soms verlang ik ineens naar een gewone toffe kantoorbaan, waar ik geen werk mee naar huis hoef te nemen en overdag niet continu op mijn top hoef te presteren :@ maar die kiddo's zijn zo leuk, en wat voor baan anders in godesnaam...
Kwak
pi_155751809
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:11 schreef kwakz0r het volgende:

Die app houdt geen rekening met vertraging naar mate je meer afvalt nee. Ik in mijn hoofd wel, vandaar de periode van twee jaar die ik als doel had. En dus ook logisch dat ik nu nog sneller ga (behalve deze week, ik bkijf hangen want teveel troep en teveel stress).

Sowieso is t wel een beetje binnengekomen nu dat ik niet door kan zoals afgelopen week. Nu nog zien hoe ik dat op de werkvloer aan ga pakken.

Heel soms verlang ik ineens naar een gewone toffe kantoorbaan, waar ik geen werk mee naar huis hoef te nemen en overdag niet continu op mijn top hoef te presteren :@ maar die kiddo's zijn zo leuk, en wat voor baan anders in godesnaam...

De tofheid van een kantoorbaan overschat je ws. ook :')
pi_155751821
*O* voor SQ!!

Hier was de 80 weer in beeld net O+ (wel met een ,9 er achter hoor :+ )
Zo even lekker bodypumpen. Spierballen bijhouden. Van sporten komt verder niet zo veel deze week helaas..

quote:

Dat had ik ook!! :s) En ik blijk stiekem een heleboel te kunnen.. ;)
pi_155751884
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:14 schreef Sunnythesun het volgende:
*O* voor SQ!!

Hier was de 80 weer in beeld net O+ (wel met een ,9 er achter hoor :+ )
Zo even lekker bodypumpen. Spierballen bijhouden. Van sporten komt verder niet zo veel deze week helaas..

[..]

Dat had ik ook!! :s) En ik blijk stiekem een heleboel te kunnen.. ;)
Mja ik denk dat de vermoeidheid nu gewoon spreekt bij mij.

@DP momenteel verlang ik weleens terug naar het suffe secretariaatbaantje dat ik had in het ziekenhuis. :@ Wat ik nu ik zo moe ben merk dat me aantrekt, is het simpele feit dat je weleens iets later kunt beginnen als t zo uitkomt. Een vrije dag kunt opnemen ook buiten de schoolvakanties als je die nodig hebt. Gewoon wanneer je wilt even thee kunt halen en dan even een gesprekje hebben. Op een slechte dag even tijdens je werk even iets minder gefocust zijn. Klinkt suf, maar wat me opbreekt is het geen controle hebben over je dagindeling (wel over de inhoud van mijn lessen) en van 8-16.30 continu op topspanning te staan, want als ik verslap loopt de les in de soep.

Nou ja, goed, ik ga er de komende jaren eens wat onderzoek aan wagen, wat ik echt wil.
Kwak
pi_155751896
Echt Kwak, het is of ik mezelf hoor 2 jaar terug. Ik weet precies hoe je je voelt :*
pi_155751964
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 07:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kun je iets bedenken dat je je wel beter had doen voelen?
Andere baan misschien maar :') :P

Zonder gekheid: nee. Nou ja, had misschien ff de agressie eruit kunnen fietsen. Maar goed...daar had ik ook heul ff geen zin in gisteravond.

Pluspuntje vanmorgen: -paar 100 gram dus nu onder de 133. Hoewel de weegschaal toch heel graag nieuwe batterijtjes wil en ik het idee heb dat de wegingen niet helemaal betrouwbaar meer zijn.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155751969
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2015 07:46 schreef Barreltje het volgende:
Je snapt me O+ Ik wilde iets roepen over een honkbalknuppel :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Licht Ontvlambaar woensdag 2 september 2015 @ 08:36:59 #17
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155752005
En toch denk ik dat sporten op zo'n moment heel veel goeds kan doen :Y
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_155752024
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:36 schreef Sjeen het volgende:
Klopt. En normaal ga ik wel wandelen, maar zoals ik gister al zei: ik heb last van mijn hiel en ik wil dat een beetje sparen voor de grote tocht van a.s. zaterdag.
pi_155752059
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:36 schreef Sjeen het volgende:
Dat.

En/of nadenken over WEL haalbare alternatieven voor een volgende keer.
pi_155752072
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:38 schreef PdeHoog het volgende:

Klopt. En normaal ga ik wel wandelen, maar zoals ik gister al zei: ik heb last van mijn hiel en ik wil dat een beetje sparen voor de grote tocht van a.s. zaterdag.
Anders koop je maar gladiolen voor bij de finish voor mij en M. 8-)
niet geblesseerd raken hoor!!! ik heb gisteren 3 pakjes blarenpleisters gekocht en kamferspiritus en vrijdag ga ik muffins maken!! die je uiteraard ook niet-wandelend kan eten :')

Ik heb net mijn maten opgemeten omdat ik vind dat ik zo traaaaag afval. Nou, dat viel heul niet tegen :o Yay me _O_

En yay StormQueen *O* *O* Echt woah! Ik ben zo trots op heel veel hier O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † woensdag 2 september 2015 @ 08:47:36 #21
43556 miss_dynastie
pi_155752111
quote:
Mueslipiñata O+

Whaaaa *O* Misschien nog even gauw wat bloed doneren? :P
Heel erg goed bezig :*

Het lastige aan het onderwijs is, denk ik, de golfbeweging waarin de dingen gaan. Op mijn tweede werk is dat ook zo. Op de eerste week van juli na twee maanden vrij geweest, maar de zes weken daarvoor 60 uur per week bezig geweest. Ook nu komen er weer een paar drukke weken aan (niet zo druk, maar toch een uur of 30 per week denk ik- en da's dus niet mijn hoofdbaan). Ik merk dat dit het eerste jaar is waarin ik dacht 'nee he? nu alweer aan de slag?' :@
pi_155752150
Hoezee SQ en Isa.
Ja doei.
pi_155752185
Ik zou willen dat ik was afgestudeerd was en dan een baan had binnen dat vakgebied, lijkt me echt een heerlijke tijd juist.

Leuk de vooruitgang bij mensen!
pi_155752238
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Anders koop je maar gladiolen voor bij de finish voor mij en M. 8-)
niet geblesseerd raken hoor!!! ik heb gisteren 3 pakjes blarenpleisters gekocht en kamferspiritus en vrijdag ga ik muffins maken!! die je uiteraard ook niet-wandelend kan eten :')
Wel het muffin-recept invoeren in Cronometer he *)
pi_155752306
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:59 schreef PdeHoog het volgende:

Staat er op zich al in (die met wortel en appel), maar ik wilde er nu ook bosbessen aan toevoegen :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155752433
Isa *O*
SQ *O*

Kwak :*

93,0 *O* en ik moet nog kakken
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155752511
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2015 09:18 schreef Lonaa het volgende:
93,0 en ik moet nog kakken
*O* en *O* alvast voor na het kakken
pi_155752519
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*O* en *O* alvast voor na het kakken
:P
Ja, ik zou iets dat begint met 92 wel tof vinden :P
pi_155752522
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En hier posten? Lijken me lekker :9 (Of zijn ze hier al eens voorbijgekomen en heb ik ze gewoon gemist?)

Ik doe gezellig mee met de goede vibes... 88,9! *O*
En ik heb een jurk aan vandaag, en voel me keigoed!
pi_155752617
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 09:25 schreef Shandaly het volgende:

En hier posten? Lijken me lekker :9 (Of zijn ze hier al eens voorbijgekomen en heb ik ze gewoon gemist?)

Ik doe gezellig mee met de goede vibes... 88,9! *O*
En ik heb een jurk aan vandaag, en voel me keigoed!
Ook *O* voor jou! Lekker goed onder de 90 *)

En dit recept gebruik ik: http://www.food.com/recipe/whole-grain-health-muffins-81900
Er zit me alleen iets te veel suiker in. Iemand een idee om dat te vervangen? Ik dacht aan dadels, maar hoeveel doe ik dan?
pi_155752626
Ik ben echt extreem aan het schommelen de laatste dagen :(
Maar goed hij gaf 90 aan *O* *O*
Bijna weer in de 8
pi_155752646
quote:
Mueslipiñata O+

*O*
Gefeliciteerd, mooi resultaat in een half jaar tijd
  woensdag 2 september 2015 @ 09:34:55 #33
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155752651
*O* voor alle goede resultaten!
Fear is the path to the Dark Side.
pi_155752700
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb net mijn maten opgemeten omdat ik vind dat ik zo traaaaag afval. Nou, dat viel heul niet tegen :o Yay me _O_

Ook goed bezig *O*
Meten kost soms iets meer tijd maar is eigenlijk belangrijker dan de weegschaal.
  woensdag 2 september 2015 @ 09:42:00 #35
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155752750
Iedereen goed bezig! *O*

Ik irriteer me er aan dat ik niet kan kakken en dat m'n buik dus zeer doet :o -O-

verder is een kantoorbaan waar je te weinig te doen hebt ook geen reet aan.. believe me..
3 mensen die een functie vervullen die ook wel door 1,5 persoon gedaan kan worden.. dus .. ik verveel me -O-
pi_155752766
O: ats met banaan en rozijnen
T: 2 gekookte eitjes (straks even boodschappen doen)
L: volkorenbroodje met halloumisalade ofzo (sperzibonen, tomaatjes, rode ui, citroensapdressing)
T: 2 knackebrod pindakaas
S: uur bodypump, 45 minuten spinning
D: broodje hamburger met salade en zoete aardappel uit de oven

Mr.Mo is ziek thuis. Dus lunch kan nog veranderen naar iets van kippensoep voor 'm ofzo, en dan eet ik nog wel mee. Even zien wat ze bij de supermarkt hebben zo! :)
Ja doei.
pi_155752818
Ondanks goede poepsessie, nog steeds 93,0. Fine.
pi_155752855
quote:

Ik werk gemiddeld ook gewoon 50-60 uur met een kantoorbaan :') Ik zou me er niet al te blind op staren. Gisteren 10 uur thuis, vandaag al om 7 uur de deur uit want vergadering in the middle of nowhere :+
pi_155752889
Oh... ik ging met een :X ;( :X gezicht op de weegschaal staan vanochtend na het debacle van gisteren. 1 ons afgevallen :D *O* *O*
pi_155752930
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2015 09:18 schreef Lonaa het volgende:
Isa *O*
SQ *O*

Kwak :*

93,0 *O* en ik moet nog kakken
Jezus wat ga jij snel! Ik kan je niet meer bijhouden :p ik moet ook gaan sporten :D

Ik at gisteren spareribs en ze waren wel lekker, maar nu heb ik gelijk last van brandend maagzuur ;( verder had ik gisteren sowieso een rare dag want ik moest om 6 uur werken (4:45 ging de wekker) en toen om 12:00 voor het eerst weer naar college. Ik was moe en heb alleen maar troep gegeten. Volgende week echt anders aanpakken en hopelijk ook niet werken van tevoren.

Lijstje gisteren:
5:00 bakje nougat pillows (soort ontbijtcereal) met melk
10:00 kaasbroodje (kreeg geen pauze dus moest makkelijk en snel)
13:15 eierkoek ( hier had ik beter een broodje kunnen eten maar om een of andere reden had ik in mn hoofd dat ik al veel gegeten had)
15:30 100gram rookamandelen en een soort mueslireep
18:30 spareribs met patat en knoflooksaus

:')
My salvation lies in your love..
pi_155752948
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 09:54 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Jezus wat ga jij snel! Ik kan je niet meer bijhouden :p ik moet ook gaan sporten :D

Ik vind het eigenlijk ook wel bizar snel gaan. Er schoot zo net even door m'n hoofd dat ik misschien nog meer moet eten. :@
pi_155752972
Pas inderdaad op met je eten. Ik weet als geen ander hoe makkelijk 't is om te weinig te gaan eten, te genieten van je vooruitgang, maar met op de achtergrond altijd die kennis dat 't toch niet helemaal gaat zoals 't hoort.
Ja doei.
pi_155752982
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2015 09:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk ook wel bizar snel gaan. Er schoot zo net even door m'n hoofd dat ik misschien nog meer moet eten. :@
Op hoeveel kcal zit je nu dat het zo snel gaat dan? Wel fijn, geeft motivatie. :D
pi_155753008
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
Pas inderdaad op met je eten. Ik weet als geen ander hoe makkelijk 't is om te weinig te gaan eten, te genieten van je vooruitgang, maar met op de achtergrond altijd die kennis dat 't toch niet helemaal gaat zoals 't hoort.
Waarom vind ik het nou niet makkelijk om te weinig te gaan eten. :+ Ik kan dat nooit volhouden, misschien maar goed ook. :P
pi_155753009
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, nou, dat is het dus. Ik zit dagelijks op 1800 kcal. Soms 2000. Dat voelt niet als weinig, en zeker niet als 'te weinig'.
pi_155753038
Wow wat een goede resultaten weer. Echt om trots op te zijn!!

Ik ben voorlopig van de kleine resultaten. Zoals dat ik gisteren avond niets gepakt heb uit de koektrommel.

Over 3 weken een bruiloft van mijn nichtje (wij zijn oom en tante. Voel me zooo oud..) en tot die dag heel strak. En dan op die dag gun ik mezelf een vooraf vastgesteld 'extra'. Denk ik.
Met een meidenkwartet
pi_155753042
Als je veul sport dan hakt dat er natuurlijk ook in. Als je niet zo bewegen, of alleen wat lichte activiteiten zou doen dan zou dat al veel minder impact hebben.
Ja doei.
pi_155753066
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Als je veul sport dan hakt dat er natuurlijk ook in. Als je niet zo bewegen, of alleen wat lichte activiteiten zou doen dan zou dat al veel minder impact hebben.
Ik vind 'veul sporten' ook wel een moeilijk begrip. Ik aim of 3 x 1 uur in de week sporten. Ik denk dat ik wekelijks 30 km wandel met hond, en misschien ook zoiets fiets. Maar heel veel meer beweging heb ik ook niet. #luie flikker

Nou ja, Ik zit nog in een goede lijn, max. 1 kg per week eraf. Mocht het zo hard blijven gaan, ga ik bij eten. Ik wil m'n lijf wel de rust gunnen om te wennen namelijk.
pi_155753080
Hoewel het wel heel dubbel is want yay ik val snel af.
pi_155753160
Om dat te onderstrepen:

O: taart!
S: Uurtje armen/rug/buik. Maar niet te veel want vrijdag 12 uur horecadienst. :')
T: Shake met 300 gram kwark, 2 nectarines, 2 scheppen whey
L: Salade van spek, broccoli, druiven en amandelen.
D: Aardappelschotel met prei, champignons, salami
T: 100 gram ham en 150 gram druiven.
Edit: 1859 kcal.
pi_155753176
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:00 schreef Cathmar het volgende:
Wow wat een goede resultaten weer. Echt om trots op te zijn!!

Ik ben voorlopig van de kleine resultaten. Zoals dat ik gisteren avond niets gepakt heb uit de koektrommel.

Die kleine resultaten zorgen vanzelf voor een groter resultaat :Y
pi_155753200
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:07 schreef Lonaa het volgende:
S: Uurtje armen/rug/buik. Maar niet te veel want vrijdag 12 uur horecadienst. :')
Ik had vorige week zo hard gebodypumpt dat ik niet meer kon schakelen in de auto, nou ja, vooral 1 naar 2 en terug :') :X
Ja doei.
pi_155753227
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik had vorige week zo hard gebodypumpt dat ik niet meer kon schakelen in de auto, nou ja, vooral 1 naar 2 en terug :') :X
Ik heb ook wel eens na legday moeite gehad met m'n koppeling, ja. :')

Deze horecadienst is wel een ding. Technofeest, 1200 kaarten, 12 uur lang. Van 19:00 tot 07:00. :P So yeah. Ik wil wel een beetje fit zijn. :')
pi_155753236
Oh, en ik heb laatst bijna de auto van de overburen geramd omdat ik niet zo snel m'n stuur gedraaid kreeg zonder stuurbekrachtiging na het doen van m'n armen. :')
pi_155753240
Ik wil vanaf volgende week eigenlijk weer elke dag gaan Jillianen maar weet nog niet of dat teveel wordt met 3x Evy en 2x buikdanstraining.
Denk dat ik het gewoon ga proberen en dan vanzelf zie.
  woensdag 2 september 2015 @ 10:15:14 #56
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155753289
Hier ook een yay: 67,6 vanochtend :) Dat is -0.6 ten opzichte van vorige week. Doel was een beetje om 'in de 67 wegend' op vakantie te kunnen gaan (a.s. vrijdag) en dat is gelukt. Joepie!
Heb nu ook maten opgenomen, eens zien wat daar voor verandering in zit op termijn.
pi_155753307
Ik ga eens kijken wat een pre-work-out voor me doet.
pi_155753381
Wat gaat het opeens goed met iedereen! Ik doe ook weer mee. In 3 dagen 1,7 kg minder, hoera voor vocht..

Eindelijk weer onder de 82. En meteen een lastige eetdag met pannenkoeken want geen brood gebakken en lunchen in bedrijfskantine wegens zelfde stommiteit.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_155753386
Wat is een preworkout?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_155753405
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:22 schreef Vanyel het volgende:
Wat is een preworkout?
Rotzooi met caffeine en taurine en andere zooi waar je hard van gaat.

Het was een gratis proefzakje. En het smaakt heul vies.
pi_155753419
Jeej, 86.6. Weer beweging, ook al zijn het maar onsjes...

Ik mag van de fysio even geen krachttraining doen omdat ongeveer alles onder mijn middel overbelast is. (Dat vind ik stom, want crush op mijn BP instructeur die ik dan dus een uur moet missen, haha, dat vind ik eigenlijk nog het ergste... :'))
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_155753440
Zittend pumpen?
pi_155753468
Ik las:
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 09:54 schreef BananaPancake het volgende:
5 eierkoek ( hier had ik beter een broodje kunnen eten maar om een of andere reden had ik in mn hoofd dat ik al veel gegeten had)
:D ik dacht echt even: huh, waarom vijf!? 8-)
pi_155753530
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:15 schreef Artoo het volgende:
Hier ook een yay: 67,6 vanochtend :) Dat is -0.6 ten opzichte van vorige week. Doel was een beetje om 'in de 67 wegend' op vakantie te kunnen gaan (a.s. vrijdag) en dat is gelukt. Joepie!
Heb nu ook maten opgenomen, eens zien wat daar voor verandering in zit op termijn.
Yay voor het halen van je vakantiedoel *O*
pi_155753577
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:25 schreef Vanyel het volgende:
Zittend pumpen?
Hij zou het wel van me verwachten denk ik.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  woensdag 2 september 2015 @ 10:33:22 #66
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_155753587
O: Cracotte met rookvlees
T: 100 gr soja yoghurt
L: 100 gr komkommer, 150 gr avocado met peper en zout, vanille shake
T: Crunchy caramel reep
D: Koolhydraatarme noodles, met kip en broccoli

Heb gisteren naar de bites gekeken met mijn vrouw en besloten ze vandaag te gaan bestellen. Ik ben benieuwd!
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_155753598
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:33 schreef MutedFaith het volgende:
O: Cracotte met rookvlees
T: 100 gr soja yoghurt
L: 100 gr komkommer, 150 gr avocado met peper en zout, vanille shake
T: Crunchy caramel reep
D: Koolhydraatarme noodles, met kip en broccoli

Heb gisteren naar de bites gekeken met mijn vrouw en besloten ze vandaag te gaan bestellen. Ik ben benieuwd!
Als je me je e-mail adres stuurt heb ik een kortingscode voor je. :)
pi_155753649
quote:
99s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik las:

[..]

Ik las eerst zelfs 15 _O-
pi_155753675
Besloten om vanavond toch maar voor de training te eten dus dat wordt een tosti minder als T overdag.
pi_155753702
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:37 schreef Sarabi het volgende:

Ik ben niet gek O+
pi_155753839
Heerlijk dat sporten O+ Rustig aan gedaan qua gewichten, dat wel, maar blij dat ik ff gegaan ben :s)

Nu zit ik wel te knorren, maar dat vind ik niet vreemd na het weinige eten van gisteren. Vandaag maar even zorgen voor genoeg vulling dus ^O^
pi_155753991
quote:
99s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik las:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hehe nee gelukkig was het er wel gewoon 1 :P
pi_155754278
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben niet gek O+
Dat wil ik nu ook weer niet zeggen ;) maar in deze keer lag het niet aan jou :D
  woensdag 2 september 2015 @ 11:29:06 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_155754612
Er moet een hoop gejompeld worden zie ik!

*O* voor de 80 in beeld van Sunny *O*

*O* voor de centimeters van Isa *O*

*O* voor 93 van Lonaa *O*

*O* voor onder de 89 en mooie jurk van Shandaly *O*

*O* voor bijna-iets-met-een-8 van Sarabi *O*

*O* voor tóch een onsje voor PB *O*

*O* voor de vakantiedoelstelling van Artoo *O*

*O* voor onder de 82 voor Vanyel *O*

*O* voor beweging naar beneden voor LadyOracle *O*

Jeetje wat is iedereen toch megagoed bezig zeg! Ik kan me zoveel succes niet herinneren in de dieetclub :D
disclaimer
  woensdag 2 september 2015 @ 11:29:55 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_155754631
Verder een hele dikke knuffel voor Kwak, ik kan me voorstellen dat het zwaar valt. En ik ben inderdaad wel gezegend met mijn baan denk ik. Hou vol! :*
disclaimer
pi_155754811
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Mja ik denk dat de vermoeidheid nu gewoon spreekt bij mij.

@DP momenteel verlang ik weleens terug naar het suffe secretariaatbaantje dat ik had in het ziekenhuis. :@ Wat ik nu ik zo moe ben merk dat me aantrekt, is het simpele feit dat je weleens iets later kunt beginnen als t zo uitkomt. Een vrije dag kunt opnemen ook buiten de schoolvakanties als je die nodig hebt. Gewoon wanneer je wilt even thee kunt halen en dan even een gesprekje hebben. Op een slechte dag even tijdens je werk even iets minder gefocust zijn. Klinkt suf, maar wat me opbreekt is het geen controle hebben over je dagindeling (wel over de inhoud van mijn lessen) en van 8-16.30 continu op topspanning te staan, want als ik verslap loopt de les in de soep.

Nou ja, goed, ik ga er de komende jaren eens wat onderzoek aan wagen, wat ik echt wil.
Kwak :* Lastig beroep heb je -O-
pi_155754910
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 11:29 schreef Stormqueen het volgende:

[vele jompels]

Jeetje wat is iedereen toch megagoed bezig zeg! Ik kan me zoveel succes niet herinneren in de dieetclub :D
Ik word gewoon vrolijk van deze post *O* Allemaal zo fijn bezig O+
  woensdag 2 september 2015 @ 11:42:33 #78
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155754936
nog wat jompels er bij! *O*

en een vanavond-naar-de-bodypump-jompel *O*
pi_155754941
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 11:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik word gewoon vrolijk van deze post *O* Allemaal zo fijn bezig O+
:Y

en al dat gespring is nog goed voor de lijn ook :+
pi_155754975
Kwakz0r ik herken wel wat je zegt mbt continu op scherp staan, mijn vakswitch heeft me erg geholpen.
pi_155754987
quote:

Mooie post SQ :D
En de flow is echt goed in dit topic op dit moment :Y aanstekelijk
pi_155755067
Dankzij naailes (waar ik mezelf de afgelopen 1,5 jaar geregeld de maat heb genomen ;) ) weet ik dat ik ook de nodige cm's kwijt ben geraakt. Vooral rond mijn heupen ^O^ Alles wat ik nu in maat 42-44 maak valt te groot uit :+
pi_155755275
quote:

Ik *O* wel gewoon mee :+
pi_155755375
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 11:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Alle reden toe :*
Nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
pi_155755379
Oke. PWO is kut.
pi_155755408
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:05 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Alle reden toe :*
Nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Yup. En alles loopt nog volgens plan :+
pi_155755412
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:06 schreef Lonaa het volgende:
Oke. PWO is kut.
Want?
pi_155755414
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 11:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je had vanmorgen toch ook weer een mooi resultaat?
pi_155755421
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je had vanmorgen toch ook weer een mooi resultaat?
Ja, maar dat kan ook komen door een twijfelende weegschaal :+
  woensdag 2 september 2015 @ 12:08:15 #90
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155755423
quote:
Oke. PWO is kut.
het is een soort redbull in poedervorm toch? :o

lijstje van vandaag:
O: 2 bth met yorkham
L: salade, soep en brood
t: bites nr 43 ( ik durf de zoute bites niet meer te eten geloof ik :@ )
t: fruit
D: tabouleh salade met lamskebab :Y)
S: Bodypump *O*
pi_155755424
quote:
Oke. PWO is kut.
Laat dat maar niet in het andere topic horen ;)
pi_155755430
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:07 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Want?
Omdat het goor is, je er van gaat boeren, misselijk van wordt, hoofdpijn geeft, gaat zweten als een malle, ik nu overal speldenprikjes voel en lichtelijk trillerig ben.

Je gaat er wel hard van. Ik liep heerlijk en ik was thundersterk. *)
pi_155755433
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mwah volgens mij heb je een mooie trendlijn naar beneden de laatste week(en)
pi_155755437
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Omdat het goor is, je er van gaat boeren, misselijk van wordt, hoofdpijn geeft, gaat zweten als een malle, ik nu overal speldenprikjes voel en lichtelijk trillerig ben.

Ja, nee, klinkt gezond ook :X
pi_155755438
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:08 schreef Barreltje het volgende:

[..]

het is een soort redbull in poedervorm toch? :o

Ja. En thundersmerig. Ik tik nog liever een blikje red bull weg.
pi_155755439
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ok. Ik zou het gewoon skippen dan :')
pi_155755452
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja, nee, klinkt gezond ook :X
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ok. Ik zou het gewoon skippen dan :')
Ik had een gratis proefzakje. :P En ik had zoiets nog nooit gebruikt, dus ik nam vandaag de eenmalige proef op de som. Nope nope nope. Dit is niet voor mij. :P
pi_155755459
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[..]

Ik had een gratis proefzakje. :P En ik had zoiets nog nooit gebruikt, dus ik nam vandaag de eenmalige proef op de som. Nope nope nope. Dit is niet voor mij. :P
:D ^O^
pi_155755498
Ik liep wel super lekker op de loopband. En mn reverse flies in de TRX gingen als een tiet. Evenals m'n dips. :P

Moest wel mezelf tegenhouden niet vol er tegen aan te gaan, gezien ik graag fit wil zijn voor vrijdag :')
  woensdag 2 september 2015 @ 12:16:41 #100
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_155755588
Met dank aan Lonaa zijn de eerste twee weken van de bites besteld!
  woensdag 2 september 2015 @ 12:17:19 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_155755602
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Oh sorry, heb ik je helemaal vergeten! :@

*O* voor de twijfelende doch dalende weegschaal van P *O*
disclaimer
pi_155755630
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

U riep?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_155755654
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:18 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

U riep?
U lurkt? :W
pi_155755661
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

U lurkt? :W
Altijd :Y En post zelfs ook nog heel af en toe :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_155755666
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik liep wel super lekker op de loopband. En mn reverse flies in de TRX gingen als een tiet. Evenals m'n dips. :P

Moest wel mezelf tegenhouden niet vol er tegen aan te gaan, gezien ik graag fit wil zijn voor vrijdag :')
Kan me dus wel voorstellen dat het verslavend werkt (als het niet zo smerig was).
  woensdag 2 september 2015 @ 12:21:39 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_155755684
het klinkt als speed :')
disclaimer
pi_155755689
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:11 schreef Lonaa het volgende:

Welke had je?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_155755739
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:21 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Welke had je?
Blast!
pi_155755818
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Blast!
Ook nog een milde variant :P _O-

Lekker stuiteren O+ Tijdje terug alweer dat ik het nam
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_155755839
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:29 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ook nog een milde variant :P _O-

Lekker stuiteren O+ Tijdje terug alweer dat ik het nam
Ik reageer nogal onvoorspelbaar op dat soort dingen. Of het doet niks, of het doet duizend. :')
pi_155755850
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik reageer nogal onvoorspelbaar op dat soort dingen. Of het doet niks, of het doet duizend. :')
Sterkere proberen :Y)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_155755884
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:31 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Sterkere proberen :Y)
No thanks :P
pi_155755985
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:09 schreef Lonaa het volgende:

Ja. En thundersmerig. Ik tik nog liever een blikje red bull weg.
Paar koppen koffie een optie? :P Cafeïne is de enige echt bewezen prestatieverbeteraar. Kan zijn dat er niet genoeg onderzoek is geweest naar de andere stofjes hoor, maar van cafeïne weet je het tenminste zeker. Moet je wel zo'n 4 koppen doen voor je workout :7 In Red Bull zit, raar maar waar, te weinig cafeïne om echt verschil te maken.
pi_155756035
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Paar koppen koffie een optie? :P Cafeïne is de enige echt bewezen prestatieverbeteraar. Kan zijn dat er niet genoeg onderzoek is geweest naar de andere stofjes hoor, maar van cafeïne weet je het tenminste zeker. Moet je wel zo'n 4 koppen doen voor je workout :7 In Red Bull zit, raar maar waar, te weinig cafeïne om echt verschil te maken.
Ik drink normaal 2 koppen koffie, en dat is prima. Red Bull en zulks drink ik al tijden niet meer :r En PWO doen we dus ook niet meer. :P
pi_155756074
quote:

[..]

En 4 blikjes? Aangezien je ook 4 koppen koffie nodig hebt.
Nu drink ik geen koffie maar van Red Bull merk ik ook echt niets.
pi_155756133
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:42 schreef Sarabi het volgende:

En 4 blikjes? Aangezien je ook 4 koppen koffie nodig hebt.
Nu drink ik geen koffie maar van Red Bull merk ik ook echt niets.
Ik heb geen idee wat er verder aan zooi in Red Bull zit, maar ik zou dan gewoon voor de (zwarte) koffie gaan :o
pi_155756167
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat er verder aan zooi in Red Bull zit, maar ik zou dan gewoon voor de (zwarte) koffie gaan :o
Ja er zit wel genoeg zooi in. Daarom drink ik het nu ook niet meer, past niet echt bij een gezonde lifestyle :D
Maar 4 koppen zwarte koffie lijkt me ook niets :X
pi_155756183
Die eat Natural repen zijn zó lekker. :'( En duur. En waarschijnlijk niet zo gezond al zitten er superrfoods in. Iemand wel eens gehad?
pi_155756211
En ze zijn ook nog eens overal te koop. :')
  † In Memoriam † woensdag 2 september 2015 @ 12:50:49 #120
43556 miss_dynastie
pi_155756214
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:49 schreef Rucola het volgende:
Die eat Natural repen zijn zó lekker. :'( En duur. En waarschijnlijk niet zo gezond al zitten er superrfoods in. Iemand wel eens gehad?
Jep. Zie ik gewoon als een lekkere grote koek. Kan af en toe :)
pi_155756238
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jep. Zie ik gewoon als een lekkere grote koek. Kan af en toe :)
Dat dus :Y
Maar niet als dagelijks tussendoortje.
  woensdag 2 september 2015 @ 12:52:50 #122
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_155756260
*O* voor iedereen! Goed bezig zeg!

Ik was vandaag een kilo zwaarder dan gisteren. :')
Prima gegeten maar weinig gedronken. Ach, dan is de weegschaal morgen vast weer liever voor me. :D

Compenseren jullie trouwens de kcals die je verbuikt met sporten in je eetschema? Ik doe dat niet maar moet het misschien toch wel gaan doen.
Maar dan niet op zo'n manier dat je twee jumping jacks doet en dan bij de derde extra hoog springt om bij de chips bovenin het kastje te kunnen. :+
A grand adventure has begun.
pi_155756348
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh sorry, heb ik je helemaal vergeten! :@

*O* voor de twijfelende doch dalende weegschaal van P *O*
:P :*
  woensdag 2 september 2015 @ 13:01:21 #124
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_155756399
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:52 schreef Keshet het volgende:
Compenseren jullie trouwens de kcals die je verbuikt met sporten in je eetschema? Ik doe dat niet maar moet het misschien toch wel gaan doen.
Op basis van hetgeen ik die dag doe/verbruik deel ik m'n dag in qua voeding (in kcal dan), beweeg/sport ik veel meer of verwacht ik gewoon veel te verbruiken dan eet ik ook meer.

Andersom doe ik het overigens ook, als ik weet dat ik morgen een BBQ heb, uit eten ga etc. dan let ik dáar niet op m'n voeding maar zorg ik wel dat ik meer doe op die dag om het (deels) op te vangen. :)
pi_155756449
quote:

Maar dan niet op zo'n manier dat je twee jumping jacks doet en dan bij de derde extra hoog springt om bij de chips bovenin het kastje te kunnen. :+
Ik probeer op sportdagen wel meer te eten maar ik ga niet het precieze aantal kcal er weer bij eten.
  woensdag 2 september 2015 @ 13:04:57 #126
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_155756454
Hmm, ja, klinkt allemaal logisch maar ik heb er zelf nog wat moeite mee geloof ik. Ik heb altijd zo'n stemmetje in mijn hoofd wat dan roept dat ik beter niet kan compenseren want zo val ik sneller af. :@

Ik doe het trouwens wel als ik echt veel meer kcals verbruik dan normaal, zoals bij een wandeling van een uur of 5/6, maar bij 'gewoon' sporten niet. Ik ben ook altijd bang dat ik dat de compensatie hoger is dan het daadwerkelijke verbruik. Hmm. Toch maar eens wat gaan uitproberen dan.
A grand adventure has begun.
  woensdag 2 september 2015 @ 13:08:00 #127
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_155756506
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja er zit wel genoeg zooi in. Daarom drink ik het nu ook niet meer, past niet echt bij een gezonde lifestyle :D
Maar 4 koppen zwarte koffie lijkt me ook niets :X
Oi dat is echt ding voor mij. Ik drink dat spul (energydrink, niet perse Redbull, gewoon alles) zo weg. Ik heb tijden gehad dat ik een tray per week makkelijk wegdronk. Was in 5 dagen op ofzo. Als we het hebben dan gaat het op.
Drink het nu niet meer. althans in een alcoholmix heb ik het het afgelopen weekend nog wel gedronken. Maar dat was niet bij ons en na een maand of 4 één keertje mag wel van mij.

Ik weet het is tyfuszoet is en bovendien gewoon troep en zooi is. Maar pff, ik heb daar echt een verslavingsknopje voor ofzo.

Had ik ook een tijdje met Smint. vrat ik gewoon de hele dag Smintjes. Niet omdat ik honger had, maar gewoon omdat... Zo'n blikje in 2 dagen leeg. :')
Smintjes gaan nu wat langer mee. Ik kan me wat meer inhouden geloof ik. En wat afleiding, ik ga vlug snoepen (met name thuis) als ik op de bank zit. Dus bezig zijn met van alles of nog wat of haken op de bank werkt beter voor de lijn.
Het gaat tot nu toe erg goed. Boven mijn eigen verwachting eigenlijk. Ik vrees de dag dat ik in de fout ga. :{
klerkje
  woensdag 2 september 2015 @ 13:11:05 #128
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_155756554
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:04 schreef Keshet het volgende:
Hmm, ja, klinkt allemaal logisch maar ik heb er zelf nog wat moeite mee geloof ik. Ik heb altijd zo'n stemmetje in mijn hoofd wat dan roept dat ik beter niet kan compenseren want zo val ik sneller af. :@

Ik doe het trouwens wel als ik echt veel meer kcals verbruik dan normaal, zoals bij een wandeling van een uur of 5/6, maar bij 'gewoon' sporten niet. Ik ben ook altijd bang dat ik dat de compensatie hoger is dan het daadwerkelijke verbruik. Hmm. Toch maar eens wat gaan uitproberen dan.
Meten is weten hé. Je moet natuurlijk niet na een uur hardlopen een zak chips gaan eten ter compensatie. Maar als ik dagelijks boven de 3000 kcal kom qua verbruik (gebeurt regelmatig) dan zorg ik wel dat ik rond de 2000 kcal zit qua inname. Als ik dan lager ga zitten voel ik me niet goed en een beetje slapjes en ongeconcentreerd.

Minimum qua inname is hier trouwens 1700 kcal, lager ga ik sowieso niet zitten ongeacht de hoeveelheid kcal die ik verbruik op een dag (al zit ik de hele dag) en dan afhankelijk van hoeveel ik verbruik voeg ik extra voeding toe om dat getal ook weer hoger te laten uitvallen. Zo kwam ik gisteren op de 4700 kcal uit qua verbruik en 3000 kcal ingenomen, anderen zullen juist denken, ik blijf lekker op die 1700 zitten want dan ben ik sneller weer een kilo kwijt maar bij deze werkwijze voel ik me het beste, kan ik gewoon af en toe wat snacken en hetgeen blijven eten waar ik gek ik ben én toch gewoon afvallen. Alleen lekker rustig, nu zit ik ook wel in de luxe positie dat er niet zoveel meer af hoeft trouwens, dat maakt het ook wel makkelijker. :+
  woensdag 2 september 2015 @ 13:12:40 #129
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_155756582
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik drink normaal 2 koppen koffie, en dat is prima. Red Bull en zulks drink ik al tijden niet meer :r En PWO doen we dus ook niet meer. :P
Loona ik gebruik zelf die van bodylab eigen merk. Dat is eigenlijk gewoon veel caffiene. Dit maakt je gewoon scherp en is niet mier zoet. als je wil kan ik wel een keer wat sturen
#team-anti-that-what-will-not-be-named
pi_155756589
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:04 schreef Keshet het volgende:

Er zijn ook methoden / kcal berekeningen die je een iets hoger dagtotaal geven op basis van de beweging die je een hele week krijgt. Daarmee verdeel je alle gesportte kcals over de week.

Dat werkt vooral goed als je een aantal dagen per week heel veel kcals zou moeten terugeten (conform de methodiek in MFP).
  woensdag 2 september 2015 @ 13:16:32 #131
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155756658
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mag best hardop gezegd hoor, PWO is niet awesome voor iedereen :P
pi_155756676
Ik eet niet bij. Mijn sportmomenten zijn niet zodanig lang dat dat de moeite is. :+

Bij uren cardio zou ik daar wel meer op letten, overigens.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_155756691
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Er zijn ook methoden / kcal berekeningen die je een iets hoger dagtotaal geven op basis van de beweging die je een hele week krijgt. Daarmee verdeel je alle gesportte kcals over de week.

Dat werkt vooral goed als je een aantal dagen per week heel veel kcals zou moeten terugeten (conform de methodiek in MFP).
Dat was inderdaad wel een fijne manier :Y
  woensdag 2 september 2015 @ 13:19:42 #134
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155756714
Mijn inname is eigenlijk vrij stabiel over de hele week, ik heb een berekening gemaakt over wat (ongeveer) mijn verbruik is en op basis daarvan eet ik iedere dag ongeveer dezelfde hoeveelheid kcals. Alleen als ik echt duursport heb gedaan (+2 uur fietsen, lang hardlopen) dan eet ik wel iets bij, meestal in de vorm van wat extra kh's.

Deze site is aardig voor zo'n benadering van je verbruik: http://iifym.com/tdee-calculator/ Je moet dan dus niet als je gesport hebt extra eten als je hier in rekent, want dat is er dus al in meegenomen.
pi_155756913
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:19 schreef Artoo het volgende:
Mijn inname is eigenlijk vrij stabiel over de hele week, ik heb een berekening gemaakt over wat (ongeveer) mijn verbruik is en op basis daarvan eet ik iedere dag ongeveer dezelfde hoeveelheid kcals. Alleen als ik echt duursport heb gedaan (+2 uur fietsen, lang hardlopen) dan eet ik wel iets bij, meestal in de vorm van wat extra kh's.

Deze site is aardig voor zo'n benadering van je verbruik: http://iifym.com/tdee-calculator/ Je moet dan dus niet als je gesport hebt extra eten als je hier in rekent, want dat is er dus al in meegenomen.
Die berekening / methode bedoelde ik idd :)
  woensdag 2 september 2015 @ 13:34:02 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_155756992
Waar staat pwo voor?
disclaimer
pi_155756994
Blegh. Ik zou dus de boel wat anders verdelen over de dag.
Gisteren vergeten, vandaag mijn brood vergeten mee te nemen. Fail!

Kwakz0r, jij zit nu toch ook met een hoop projecten die af moeten? Dat vreet meestal de meeste energie. Ik heb vorig jaar met alle klassen nieuwe methodes gedraaid. Ik was denk ik stiekem overwerkt toen ik de vakantie inging. En nu kan ik gewoon teruggrijpen op alles wat ik vorig jaar gedaan heb en is er ruimte voor verbetering/aanpassingen. Ik vind het heerlijk.

Maar de balans zoeken tussen werk en kind(eren)/thuis is gewoon lastig. Ik geloof dat ik hem heb, maar nog steeds met vlagen zou ik toch graag iets anders willen doen. Hoewel ik misschien wel helemaal kriegel zou worden van hele dagen op kantoor, en niet kunnen zeggen "het is zulk mooi weer, ik maak het vanavond wel af als de kinderen slapen". Sowieso zeggen ze dat de eerste vijf jaar voor de klas het zwaarst zijn. De uitval is dan volgens mij ook het hoogst..
pi_155757030
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Waar staat pwo voor?
Pre-Workout
pi_155757034
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Waar staat pwo voor?
Pre workout shake volgens mij?
  woensdag 2 september 2015 @ 13:38:15 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_155757113
ah okee. Het klinkt me echt heel naar in de oren.
disclaimer
  woensdag 2 september 2015 @ 13:40:57 #141
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_155757178
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
ah okee. Het klinkt me echt heel naar in de oren.
is in basis gewoon veel caffeine in heel weinig vloeistof. het geeft meer energie zodat je meer kan liften.

het is niet echt bijzonder eng het is geen coke of speed
  woensdag 2 september 2015 @ 13:41:25 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_155757191
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:40 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

is in basis gewoon veel caffeine in heel weinig vloeistof. het geeft meer energie zodat je meer kan liften.

het is niet echt bijzonder eng het is geen coke of speeds
Niet eng. Naar :P
disclaimer
pi_155757236
Het is niks voor mij in ieder geval. Teveel cafeïne. :N
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_155757304
quote:

:D

In welke regio zit jij? Ik heb dat woord nog nooit gehoord.
pi_155757314
Ik zou ook wel wat PWO kunnen gebruiken. Ik val gewoon bijna in slaap in de bieb.
  woensdag 2 september 2015 @ 13:45:35 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_155757326
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:44 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Regio OUD.
disclaimer
pi_155757335
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:44 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat woord gewoon voor deze *O* gebruikt werd :P

Op FOK zeg maar

edit: oh in OUD dus
pi_155757365
Ik voel me nu eigenlijk wel awesome. :s) Geen misseiljkheid of trillen meer, scherp, lekker energiek, en goede zin. :D
pi_155757651
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 11:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mooie post SQ :D
En de flow is echt goed in dit topic op dit moment :Y aanstekelijk
True! En ook weinig gekat tegenwoordig, en weinig bodybuilders die even tussendoor komen vertellen hoe dom en dik en ongedisciplineerd we zijn. Da's wel fijn.
pi_155757889
quote:

[..]

Bietensap toch ook?
pi_155757899
He ja benoem het ff.

Lokt vast geen reacties uit ofzo.
pi_155758234
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:40 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

het is niet echt bijzonder eng het is geen coke of speed
Behalve dat je er mensen hartkloppingen van krijgen, dat klinkt toch wel een beetje eng.
pi_155758305
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 14:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Behalve dat je er mensen hartkloppingen van krijgen, dat klinkt toch wel een beetje eng.
Dat red je met genoeg koffie ook. :+

En ja, ervaring daarmee. Daarom geen pwo voor mij. :P (Plus dat ik het voor mezelf niets vind toevoegen.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 2 september 2015 @ 14:25:02 #154
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_155758421
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 14:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen maar dat kan je ook van 3 red bull vlak achter elkaar drinken krijgen.
Er staat ook op de verpakking hoe je mag doseren daar moet je verstandig me omgaan
  woensdag 2 september 2015 @ 14:48:51 #155
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155758959
ghehe.. ik krijg wel meteen een HelloFresh banner :P

ik kan sowieso niet tegen Koffie/caffeine geloof ik.. dus.. gelukkig lust ik geen koffie en redbull vind ik ook vies :)
pi_155759053
quote:
_O- _O-
  woensdag 2 september 2015 @ 15:16:44 #157
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155759664
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 14:04 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Bietensap toch ook?
Op zich ja, maar bietensap geeft niet de 'kick' die PWO wel geeft. Bietensap verwijdt de bloedvaten geloof ik en is goed voor de bloeddruk, terwijl PWO echt inwerkt op je mindset zeg maar.
pi_155760331
Man wat zijn jullie allemaal vet en lui en ongedisciplineerd zeg :r

Kom eens van die vette reet en ga bodybuilden ja!
pi_155760343
Zo. Hoeven ze niet meer te komen.
  woensdag 2 september 2015 @ 15:42:02 #160
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155760370
Lijstje doen?

O: Vezelrijke kwarktaart
T: Wilde perzik
S: 1,5 uur UB in de sportschool
L: 310g spekbonen, 200g gestoomde koolvis met een beetje sojasaus er over gesprenkeld
T: 250g Optimel citroenkwark, 1 banaan
D: Moussaka
T: ?
pi_155760379
:O

Zo nog even een broodje eten zodat ik niet omval straks tijdens de bodypump/spinning

Volgens mij is m'n man me aan het aansteken *schraapt keel* ;(
Ja doei.
pi_155760449
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:42 schreef Artoo het volgende:

O: Vezelrijke kwarktaart

Klinkt interessant.
Vertel?
Met een meidenkwartet
  woensdag 2 september 2015 @ 15:48:02 #163
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155760556
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:44 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Klinkt interessant.
Vertel?
Ik ontbijt al 3 weken elke dag met taart :') http://jelmerdeboer.nl/vezelrijke-kwarktaart/ Ik heb zelf in deze variant aardbeienkwark gebruikt en aardbeien en bosvruchten in plaats van bosbessen, want dat was goedkoper :P Variëren naar eigen smaak is dus goed mogelijk. Je kan ook (speculaas, bastogne, digestive...) koekjes als bodem gebruiken maar dan is het vezelrijke er wel af. Vind zelf de roggebrood + dadels wel een lekkere combi.
  woensdag 2 september 2015 @ 15:50:05 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_155760619
Wie hebben er trouwens allemaal aandelen in jelmerdeboer?
disclaimer
pi_155760623
Wie?
Ja doei.
  woensdag 2 september 2015 @ 15:52:23 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_155760686
Geen idee, maar ik zie 'm zo vaak voorbij komen dat het soms lijkt alsof ik 'm al jaren ken :D
disclaimer
pi_155760715
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:48 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ik ontbijt al 3 weken elke dag met taart :') http://jelmerdeboer.nl/vezelrijke-kwarktaart/ Ik heb zelf in deze variant aardbeienkwark gebruikt en aardbeien en bosvruchten in plaats van bosbessen, want dat was goedkoper :P Variëren naar eigen smaak is dus goed mogelijk. Je kan ook (speculaas, bastogne, digestive...) koekjes als bodem gebruiken maar dan is het vezelrijke er wel af. Vind zelf de roggebrood + dadels wel een lekkere combi.
Ah merci!
Met een meidenkwartet
  woensdag 2 september 2015 @ 15:55:51 #168
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_155760812
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:40 schreef Vanyel het volgende:
Man wat zijn jullie allemaal vet en lui en ongedisciplineerd zeg :r

Kom eens van die vette reet en ga bodybuilden ja!
_O-
  woensdag 2 september 2015 @ 15:56:05 #169
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155760820
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
Geen idee, maar ik zie 'm zo vaak voorbij komen dat het soms lijkt alsof ik 'm al jaren ken :D
Hij is wel erg handig met zichzelf in de media spelen ja.
pi_155760909
Ik heb me net opgegeven voor een bootcamplesje morgenavond. Ben benieuwd. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 2 september 2015 @ 16:03:04 #171
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_155761026
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb me net opgegeven voor een bootcamplesje morgenavond. Ben benieuwd. :')
is die les binnen of buiten?
pi_155761038
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:03 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

is die les binnen of buiten?
Buiten. Ik ga er weertechnisch vast spijt van krijgen. XD

* IJsdraakje heeft niet het weerbericht gecheckt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 2 september 2015 @ 16:04:59 #173
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_155761074
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Buiten. Ik ga er weertechnisch vast spijt van krijgen. XD

* IJsdraakje heeft niet het weerbericht gecheckt.
hahaha _O-

liever jij dan ik. Een collega gaat vanavond ook _O-
ik zei gelijk ik doe liever binnen sporten
pi_155761094
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:04 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

hahaha _O-

liever jij dan ik. Een collega gaat vanavond ook _O-
ik zei gelijk ik doe liever binnen sporten
Het ziet er voor morgenavond niet eens verkeerd uit!

En och. Gratiesj maand dankzij de yoghurt. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_155761109
Ik wil naar bed :z :O :Z
Ja doei.
pi_155761223
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kwam hem vanmiddag zelfs tegen toen ik online iets over zoete aardappel zocht.
pi_155761448
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het ziet er voor morgenavond niet eens verkeerd uit!

En och. Gratiesj maand dankzij de yoghurt. :P
Ik vind sporten in de regen niet eens zo verkeerd! Zolang het niet koud is :)
Kan je daarna lekker douchen en waarschijnlijk voel je je extra voldaan :D
  woensdag 2 september 2015 @ 16:17:42 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_155761498
sporten ;(
disclaimer
pi_155761521
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:16 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik vind sporten in de regen niet eens zo verkeerd! Zolang het niet koud is :)
Kan je daarna lekker douchen en waarschijnlijk voel je je extra voldaan :D
Het hangt voor mij een beetje van het soort regen af. Zo'n *plons-doorweekt-tot-op-je-onderbroek* vind ik niet echt chill, maar lichte regen vind ik vooral vooraf vervelend. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_155761567
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
sporten ;(
Zolang ik in m'n ritme blijf, hou ik ervan. O+ :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 2 september 2015 @ 16:42:37 #181
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_155762387
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
sporten ;(
Dit!

Zie ik hier iedereen zeggen dat ze ook die plank kunnen, dus ik vol goede moed dat doen. Man o man, djees ik voelde van alles 'proberen' aan te spannen waarvan ik niet wist dat daar ook nog iets zat. Sodemieter!

Ik ga dus voor de kneusjes variant op de knieën. En dat vond ik al lastig lang vol te houden (20 seconden :') ).

Nou ja, we zullen maar zeggen dat er nog veel te winnen valt bij mij. :P :D
klerkje
  woensdag 2 september 2015 @ 16:53:30 #182
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_155762734
Die plank-challenge heb ik gisterenavond op de valreep ook nog even van besloten dat ik die ga meedoen.

En bedankt allemaal he, nu zit ik al bijna drie kwartier die blog van Jelmer te lezen.
pi_155763032
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:42 schreef Spiegelei het volgende:

[..]

Dit!

Zie ik hier iedereen zeggen dat ze ook die plank kunnen, dus ik vol goede moed dat doen. Man o man, djees ik voelde van alles 'proberen' aan te spannen waarvan ik niet wist dat daar ook nog iets zat. Sodemieter!

Ik ga dus voor de kneusjes variant op de knieën. En dat vond ik al lastig lang vol te houden (20 seconden :') ).

Nou ja, we zullen maar zeggen dat er nog veel te winnen valt bij mij. :P :D
De plank (goed) doen is ook nog best pittig, vandaar waarschijnlijk ook die challenge :)

Ik heb straks voor het eerst in 2 maanden weer danstraining *O* zal ook kapot zijn.
  woensdag 2 september 2015 @ 17:04:34 #184
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155763070
Ik begin niet aan Jelmer :P

ik ga WEL beginnen met trainen voor een triathlon ! :o :o

8)7

ohw en planken.. ik moet nog een hooooop bodypump doen willen mijn schouders dat volhouden :)
pi_155763096
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:04 schreef Barreltje het volgende:

8)7
Wow dat is geen klein doel, wel cool!
Succes *O*
pi_155763118
1/8?
Ja doei.
pi_155763119
quote:

8)7

ohw en planken.. ik moet nog een hooooop bodypump doen willen mijn schouders dat volhouden :)
Tof doel. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 2 september 2015 @ 17:06:33 #188
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155763141
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wow dat is geen klein doel, wel cool!
Succes *O*
jah.. wel eerst een sprint triathlon hoor.. :)
500 m zwemmen ( no probs)
20 km fietsen ( no probs)
10 km hardlopen (HUUUGE probs! )

en dan kijken of ik het nog leuk vind :P
pi_155763249
Verstandig naar 10km toetrainen kost je zo een half jaar of bij voorkeur meer. Zeker als je wat zwaarder bent. Houd daar rekening mee.
Ja doei.
  woensdag 2 september 2015 @ 17:10:38 #190
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155763259
quote:

8)7

Tof!
pi_155763309
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:06 schreef Barreltje het volgende:

[..]

jah.. wel eerst een sprint triathlon hoor.. :)
500 m zwemmen ( no probs)
20 km fietsen ( no probs)
10 km hardlopen (HUUUGE probs! )

en dan kijken of ik het nog leuk vind :P
Tof :) hopelijk krijg je er een nieuwe hobby bij!
  woensdag 2 september 2015 @ 17:12:43 #192
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155763332
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Verstandig naar 10km toetrainen kost je zo een half jaar of bij voorkeur meer. Zeker als je wat zwaarder bent. Houd daar rekening mee.
tnx!

ik ga wsl evy van stal halen :) en dat hardlopen is toch mijn zwakke punt dus.. :)

ik heb wel een trainings schema ergens vandaan gehaald, dat eens vergelijken met evy..
plus dat triathlons pas weer in april beginnen, dus.. ik heb nog even :)
  woensdag 2 september 2015 @ 17:14:00 #193
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155763382
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Tof :) hopelijk krijg je er een nieuwe hobby bij!
ik was eigenlijk een beetje jaloers op een fb vriendje die duurlopen doet.. dat wil ik ook kunnen! :o , maar lopen is echt mijn zwakste punt, en aangezien ik toch al 2 a 3 keer per week zwem dacht ik : combineren! *O* ( en ohja.. ook nog fietsen)
pi_155763632
Hardlopen O+

Ik heb vanmiddag maar 2 uur gewandeld, was ook leuk. Gelukkig was het overgrote deel bos, want het heeft zeker een uur aardig geregend :') Dat was niet leuk.
pi_155763672
Zo, mezelf een trap onder de reet gegeven en sta klaar om naar de sportschool te gaan. 2 uur bikkelen :9 daar word je écht moe van :9
Ja doei.
  woensdag 2 september 2015 @ 17:30:10 #196
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_155763873
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:53 schreef MutedFaith het volgende:
Die plank-challenge heb ik gisterenavond op de valreep ook nog even van besloten dat ik die ga meedoen.

En bedankt allemaal he, nu zit ik al bijna drie kwartier die blog van Jelmer te lezen.
Ik doe 'm ook maar dan anoniem zeg maar. Ik heb met niet aangemeld via FB. Dan krijg ik daar straks allemaal weer opmerkingen/vragen over. Daar heb ik geen zin in eerlijk gezegd.

Edit: Trouwens, beetje kut. Ik ben m'n tussendoortjes vergeten mee te nemen en ik blijf overwerken op kantoor. Heb net mn avondeten opgegeten, maar ik weet zeker dat ik zo echt honger krijg. Dat had ik namelijk net ook. Echt prut.
Ik neem nu een groot glas water en een dubbele cappuccino om wat extra vulling en pep. Kan ik zo even doorknallen. Thuis nog maar even aan de nootjes ofzo.
klerkje
pi_155764463
Planken en opdrukken, 2 dingen waar ik niet zo goed in ben. Mijn nek trekt dat niet zo goed -O-

Pff niet mijn dag.. eerst ruzie met mijn data-analyse, dus keihard doorgewerkt zonder pauzes of wat dan ook. Hond verwaarloosd en op het moment dat ik eindelijk met hem buiten sta begint het te plenzen }:| :X Het werd een kort rondje. Gelukkig heeft hij een luie snurkdag dus hij vind het niet zo heel erg.. Maar van bewegen is het dus verder niet gekomen afgezien van het uurtje sporten vanochtend.
pi_155764573
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Planken en opdrukken, 2 dingen waar ik niet zo goed in ben. Mijn nek trekt dat niet zo goed -O-

Pff niet mijn dag.. eerst ruzie met mijn data-analyse, dus keihard doorgewerkt zonder pauzes of wat dan ook. Hond verwaarloosd en op het moment dat ik eindelijk met hem buiten sta begint het te plenzen }:| :X Het werd een kort rondje. Gelukkig heeft hij een luie snurkdag dus hij vind het niet zo heel erg.. Maar van bewegen is het dus verder niet gekomen afgezien van het uurtje sporten vanochtend.
:o

Ik heb jou net zitten plagen op Fitbit... (voordat ik dit las _O- ). Negeer het maar!
pi_155764836
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:52 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik vroeger ook niet. Ik begon met zes pushups op mijn knieën en in plaats van de plank deed ik de zoutzak. Nu doe ik 50 pushups op mijn knieën, 10 op mijn tenen en makkelijk meer dan een minuut planken. In een maand of drie. Dus er is altijd hoop! Nou de triceps dips nog, dat lukt nog steeds nauwelijks. :'(

Ik ga ook meedoen met de challenge, leuk.
pi_155764866
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:04 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

in plaats van de plank deed ik de zoutzak.
_O- _O-

Maar verder natuurlijk ^O^ ^O^ *O*
  woensdag 2 september 2015 @ 18:08:43 #201
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155764946
Ik wil ook fitbitvriendjes.
Prrrrr
pi_155765006
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:56 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

:o

Ik heb jou net zitten plagen op Fitbit... (voordat ik dit las _O- ). Negeer het maar!
}:|

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:04 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik vroeger ook niet. Ik begon met zes pushups op mijn knieën en in plaats van de plank deed ik de zoutzak. Nu doe ik 50 pushups op mijn knieën, 10 op mijn tenen en makkelijk meer dan een minuut planken. In een maand of drie. Dus er is altijd hoop! Nou de triceps dips nog, dat lukt nog steeds nauwelijks. :'(

Ik ga ook meedoen met de challenge, leuk.
Ik boek ook wel progressie, maar heeeel langzaam. En altijd met het gevaar dat mijn nek stom gaat doen.
Tricepdips ben ik dan wel weer goed in :7
pi_155765049
quote:
9s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:08 schreef mrspoeZ het volgende:
Awww... ik DM ff O+
pi_155765069
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:12 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Awww... ik DM ff O+
me too!
pi_155765147
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

}:|

Ja hallo, normaal loop je 10 tot 15 duizend stappen meer. Wat is dit?
pi_155765189
Aah moegen eeeeeimdelijl vrij! Ik ga dat boek over dikke mensen helemaal uitlezen en gezond koken. Iemand nog ideeën?
pi_155765235
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:16 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ja hallo, normaal loop je 10 tot 15 duizend stappen meer. Wat is dit?
wehehe nou die 10.000 red ik niet dagelijks hoor.. :P
pi_155765277
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:19 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

wehehe nou die 10.000 red ik niet dagelijks hoor.. :P
Ik ook niet hoor... _O- Bijna nooit eigenlijk :@
pi_155765396
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:20 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor... _O- Bijna nooit eigenlijk :@
Alleen op dagen dat ik echt tijd heb een lange wandeling te maken..
pi_155765430
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:24 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Alleen op dagen dat ik echt tijd heb een lange wandeling te maken..
Ik meestal als ik veel vergaderingen heb in de rest van het land. Met het ov loop je toch ongemerkt heel wat af van en naar stations en de vergaderlocaties.
pi_155765575
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:26 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik meestal als ik veel vergaderingen heb in de rest van het land. Met het ov loop je toch ongemerkt heel wat af van en naar stations en de vergaderlocaties.
Jup, straks als mijn baan op volle stoom is zal ik vanzelf ook wat meer stappen denk ik zo..

Lijstje:
O: kwark met banaan (250)
S: uurtje ClubPower
L: mexicaanse salade (540)
D: noodles met kip en sugarsnaps en ananas (600)
T: chantillyijsje (220)
+/- 1600. Voornemen iets meer te eten niet erg geslaagd dus :+ straks na de ouderavond nog maar ff kijken..
pi_155765734
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:31 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Jup, straks als mijn baan op volle stoom is zal ik vanzelf ook wat meer stappen denk ik zo..

Waar moet jij data-analyse voor uitvoeren? :)
  Moderator woensdag 2 september 2015 @ 18:38:23 #213
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155765768
Ik baal, ik blijf steeds maar tussen de 84 en de 85 kilo hangen. Hoopte nu wel eens onder de 84 te wegen maar vandaag weer 84,4. Waarom gaat het zo langzaam? -O-

Ik doe ook mee aan de plank challenge :Y vroeger hield ik die makkelijk een minuut uit maar nu kostte 20 seconden al behoorlijk wat moeite :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_155765787
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:37 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Waar moet jij data-analyse voor uitvoeren? :)
Studie.. onderzoekspracticum psychologisch survey.
pi_155766832
Zo ik kreeg de helft van mijn avondeten niet op.
Rijst en ook nog kikkererwten vult wel zeg.
  woensdag 2 september 2015 @ 19:42:28 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_155767725
Ik wil ook een fitbit... de duurste omdat het kan maar ik doe het niet want echt niet nodig :')

Tof! zo'n 1/8 triatlon!! Mo, dat wilde je toch ook altijd doen? Of heb je dat al gedaan? Voor jou iig een makje.

ah, planken is weer in :D Succes allemaal

Rucola, heb je bijna alle kruiden en specerijen? Dan kan je heerlijke dingen maken van ALLE groentes, zelfgebakken aardappelen en zelfgemarindeerde kip, zalm, varkenshaas, kabeljauw e.d.
Daarbij een kleine frisse salade met als dressing: azijn, suiker, peper, zout, dille, ui, fijne pepertje, citroensap, bruine suiker en scheutje sojasaus o.i.d.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Licht Ontvlambaar woensdag 2 september 2015 @ 20:04:25 #217
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155768405
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Studie.. onderzoekspracticum psychologisch survey.
hee ik ook, zoiets :D
pi_155768610
Ik doe dus ook data-analyse voor m'n onderzoek, maar het heeft niks met psychologie te maken :)
pi_155769079
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:15 schreef Sarabi het volgende:
Zo ik kreeg de helft van mijn avondeten niet op.
Rijst en ook nog kikkererwten vult wel zeg.
Rijst met kikkererwten is ook een beetje dubbelop. Die zou ik apart als 'carb bron' gebruiken, zeg maar.
Ja doei.
pi_155769121
Ermagherd, héérlijke bodypump, en de 45minuten spinnen was stiekem een uur :9 :%

*trots* 17.5kg gesquat. Dat is an sich natuurlijk helemaal niets, maar met m'n rugblessure moet ik het rustig aan doen, en dit ging vandaag zonder enig probleem O+ _O_ Nou ja, het was niet licht, maar ik vind 't wel een hele vooruitgang.

Denk dat ik morgen niets meer kan doen, dus op wat pilates na een rustdagje, en dan vrijdag weer hardlopen :9
Ja doei.
pi_155769144
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof! zo'n 1/8 triatlon!! Mo, dat wilde je toch ook altijd doen? Of heb je dat al gedaan? Voor jou iig een makje.
Ja, die zou ik doen vlak voor ik naar Engeland verkaste, maar toen verkasten we toch wat eerder, dus toen heb ik 'm gemist ;( maar als het goed is ga ik volgend jaar aan de triathlons! :Y
Ja doei.
pi_155769460
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, die zou ik doen vlak voor ik naar Engeland verkaste, maar toen verkasten we toch wat eerder, dus toen heb ik 'm gemist ;( maar als het goed is ga ik volgend jaar aan de triathlons! :Y
Tof!
pi_155769510
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil ook een fitbit... de duurste omdat het kan maar ik doe het niet want echt niet nodig :')

ah, planken is weer in :D Succes allemaal

Rucola, heb je bijna alle kruiden en specerijen? Dan kan je heerlijke dingen maken van ALLE groentes, zelfgebakken aardappelen en zelfgemarindeerde kip, zalm, varkenshaas, kabeljauw e.d.
Daarbij een kleine frisse salade met als dressing: azijn, suiker, peper, zout, dille, ui, fijne pepertje, citroensap, bruine suiker en scheutje sojasaus o.i.d.
Ik kreeg de mijne gratis met gespaarde T-Mobile punten. ING heeft ook een spaarprogramma. Misschien heb je ook zoiets?
pi_155769685
En ff een egopost omdat ik nooit gedacht had dat ik het zelfs maar kon :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 september 2015 @ 20:52:01 #225
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155769748
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:50 schreef PaarsBeestje het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ *O* *O*
Prrrrr
pi_155769851
quote:

SPOILER
*O* *O* Nice!
  woensdag 2 september 2015 @ 20:56:01 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_155769870
wauw wat goed PB! _O_

De kcals zijn voor over de hele dag berekend denk ik?
disclaimer
pi_155769913
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:04 schreef Sjeen het volgende:

[..]

hee ik ook, zoiets :D
:D :D vertel vertel!!

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:12 schreef BananaPancake het volgende:
Ik doe dus ook data-analyse voor m'n onderzoek, maar het heeft niks met psychologie te maken :)
Ik ga uiteindelijk ook niet psychologie studeren.. maar moet dit vak uit de psych bachelor wel doen om aan mijn master onderwijswetenschappen te mogen beginnen, vandaar :Y
pi_155769945
quote:

SPOILER
Ja, ik haal je nooit meer in vandaag hoor _O_ You overachiever! ;)
pi_155769956
Ik val in het niet bij jullie prestaties natuurlijk maar toch! Vorig jaar liep ik dat in een maand ofzo :D :@ _O-
pi_155769977
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
wauw wat goed PB! _O_

pi_155770038
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
wauw wat goed PB! _O_

Ik vind de fitbit kcals vaak nergens op slaan :X Als ik dat vergelijk wat er bij mij binnen komt dan had ik al véél lichter moeten zijn 8-)
pi_155770092
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik val in het niet bij jullie prestaties natuurlijk maar toch! Vorig jaar liep ik dat in een maand ofzo :D :@ _O-
Nou, ik loop dat ook niet dagelijks hoor :D
pi_155770142
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind de fitbit kcals vaak nergens op slaan :X Als ik dat vergelijk wat er bij mij binnen komt dan had ik al véél lichter moeten zijn 8-)
Hmm ik heb het idee dat het nog wel aardig kan kloppen eigenlijk. Ik verbrand volgens dat ding zelfs wat minder dan ik zou verwachten. :)
pi_155770166
Pfoe, net weer wakker na in slaap gevallen te zijn met paracetamol. Leve de hoofdpijn!
  Licht Ontvlambaar woensdag 2 september 2015 @ 21:05:04 #236
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155770172
quote:

SPOILER
*O*
pi_155770208
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Pfoe, net weer wakker na in slaap gevallen te zijn met paracetamol. Leve de hoofdpijn!
-O- dood aan hoofdpijnen }:|
pi_155770353
Jullie zijn zo supportive! *; *O* *O* Ik heb dat stiekem eigenlijk wel nodig :@ :Y
pi_155770363
quote:
:* op je zere bol
pi_155770372
quote:
17s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
Jullie zijn zo supportive! *; *O* *O* Ik heb dat stiekem eigenlijk wel nodig :@ :Y
*geeft schop onder de kont*

gewoon.. alvast voor die dag dat je niet de 10.000 stappen haalt :+ ;)
pi_155770425
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

*geeft schop onder de kont*

gewoon.. alvast voor die dag dat je niet de 10.000 stappen haalt :+ ;)
Morgen bijvoorbeeld _O-
pi_155770479
quote:
Hielp de paracetamol? :* Hoofdpijn is zo naar.

Ik moet nog 5.000 stappen om mijn vader op fitbit 'in te halen' :') Ik geloof niet dat ik nu nog een uur ga wandelen _O-
pi_155770480
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:12 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Morgen bijvoorbeeld _O-
Zie! Niet alleen supportive, ook nog eens pro-actief :s)
pi_155770673
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:10 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

:* op je zere bol
Het is nu beter hoor, daarom kon ik slapen :)

O: dubbele boterham pindakaas
T: appel
L: 2 dubbele boterhammen gebraden gehakt, bouillon
T: banaan
D: frietjes :')
T: slapen

M'n start is niet goed. Ik heb ervoor gekozen om een gezellig uurtje te hebben zonder discussie of er wat anders voor mij had kunnen zijn. Vrijdag als m'n vriend uit de nacht is ga ik wel bespreken dat ik dan liever niet mee-eet, maar we zien elkaar zo kort vandaag :@
  woensdag 2 september 2015 @ 21:34:44 #245
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155771093
quote:
9s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:08 schreef mrspoeZ het volgende:
:W
Me too me too!!
pi_155771129
quote:

SPOILER
Nice :D
  woensdag 2 september 2015 @ 21:35:51 #247
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155771135
Ohw.. en pump was weer leuk!!
Al heb ik nog wel last met het onthouden welke gewichten ik voor welke oefeningen moet gebruiken..
pi_155771151
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hielp de paracetamol? :* Hoofdpijn is zo naar.

Ik moet nog 5.000 stappen om mijn vader op fitbit 'in te halen' :') Ik geloof niet dat ik nu nog een uur ga wandelen _O-
Kom op joh!
  Licht Ontvlambaar woensdag 2 september 2015 @ 21:37:13 #249
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155771177
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D :D vertel vertel!!

[..]

Ik ga uiteindelijk ook niet psychologie studeren.. maar moet dit vak uit de psych bachelor wel doen om aan mijn master onderwijswetenschappen te mogen beginnen, vandaar :Y
net de module Onderzoekspracticum kwantitatieve data-analyse binnen, maar eerst tentamen Ontwikkelingspsychologie doen.
pi_155771210
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:37 schreef Sjeen het volgende:

[..]

net de module Onderzoekspracticum kwantitatieve data-analyse binnen, maar eerst tentamen Ontwikkelingspsychologie doen.
Klinkt als OU? OKD heb ik ook gedaan ;)
  woensdag 2 september 2015 @ 21:41:25 #251
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155771320
Ah, het leed dat data-analyse heet. Ik ben pas begonnen aan mijn bachelorthesis, dus ik mag de hel van analyse in oktober in duiken :')
pi_155771408
Ik vind het eigenlijk erg leuk.. Had voor mijn laatste deelopdracht (pure analyse en interpretatievragen) zelfs een 9 8-) Maar dan moet wel de aangeboden stof een beetje voldoende de lading dekken. Was vandaag echt ff een zoektocht wat ik nou precies moest doen om iets voor elkaar te krijgen. Ben er wel uit, discussie morgen afmaken, afronden en inleveren die hap. Hopen op een 6 :+ dan heb ik als eindcijfer nog een 7 namelijk *)
  woensdag 2 september 2015 @ 21:48:03 #253
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155771510
Mja, ik vind het een noodzakelijke skill, maar leuk, neuh :P Het is altijd zo'n gekut met SPSS vind ik, dat is zo frustrerend :')
pi_155771555
Thematische analyse ftw.
Ja doei.
pi_155771560
Ik zag er enorm tegenop van te voren maar het valt me alles mee. Het muntje is aardig gevallen. Nadeel is alleen dat het ook heel snel weer wegzakt..
pi_155771600
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zag er enorm tegenop van te voren maar het valt me alles mee. Het muntje is aardig gevallen. Nadeel is alleen dat het ook heel snel weer wegzakt..
Mocht je het ooit nodig hebben dan heb je het zo weer door hoor :Y
pi_155771647
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mocht je het ooit nodig hebben dan heb je het zo weer door hoor :Y
Gewoon Field nog een keer lezen :+ gelukkig is het een erg humoristisch boek ;)
  woensdag 2 september 2015 @ 21:58:54 #258
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155771896
invites ontvangen.. nu m'n fitbit weer opsnorren :o ik ben em kwijt.. zit er een locator-beacon in ofzo?? :P
pi_155772423
locator-bacon :9 :9

oh wacht.. -O-
  Licht Ontvlambaar woensdag 2 september 2015 @ 22:17:41 #260
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155772588
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Klinkt als OU? OKD heb ik ook gedaan ;)
OU inderdaad :Y Heb je een titel voor me van boek van Field?

Slecht lijstje erdoor gooit...
O: Brinta, koffie verkeerd
L: 2 sneden Fries rogge, kaas, 1 snee Limburgs rogge, cervelaatworst, koffie
D: verse tomatensoep met balletjes en vermicelli, 2 sneden Waldkorn, 2 sneden wit
T: 4 chocolaatjes, koffie verkeerd
pi_155772596
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
locator-bacon :9 :9

oh wacht.. -O-
pi_155772700
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:17 schreef Sjeen het volgende:

[..]

OU inderdaad :Y Heb je een titel voor me van boek van Field?
Die kreeg ik bij OPE of OPS geloof ik, dus als je die nog moet doen dan krijg je die nog. Maar het gaat om deze: http://www.bol.com/nl/p/d(...)cs/9200000007682153/
  Licht Ontvlambaar woensdag 2 september 2015 @ 22:22:13 #263
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155772750
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Die kreeg ik bij OPE of OPS geloof ik, dus als je die nog moet doen dan krijg je die nog. Maar het gaat om deze: http://www.bol.com/nl/p/d(...)cs/9200000007682155/
ah ok, dat ga ik dan even checken bij mijn vriendinnetje die net OPE aangeschaft heeft, thanks!
pi_155772784
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:22 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ah ok, dat ga ik dan even checken bij mijn vriendinnetje die net OPE aangeschaft heeft, thanks!
Zit je ook in de facebookgroepen?
pi_155772861
Dat boek heb ik ook staan. Snap er nog steeds geen flikker van.
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar woensdag 2 september 2015 @ 22:24:57 #266
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155772865
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Zit je ook in de facebookgroepen?
pi_155772880
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:17 schreef Sjeen het volgende:

Slecht lijstje erdoor gooit...
O: Brinta, koffie verkeerd
L: 2 sneden Fries rogge, kaas, 1 snee Limburgs rogge, cervelaatworst, koffie
D: verse tomatensoep met balletjes en vermicelli, 2 sneden Waldkorn, 2 sneden wit
T: 4 chocolaatjes, koffie verkeerd
Valt toch wel mee? Behalve na het avondeten dan.

Ik krijg overigens cravings van brood, zou dat een reden kunnen zijn dat je nog 4 chocolaatjes nam ipv 1?
pi_155772892
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:24 schreef Sjeen het volgende:

[..]

*O*

opzoek gaat O-) ;)
  Licht Ontvlambaar woensdag 2 september 2015 @ 22:27:12 #269
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155772964
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Valt toch wel mee? Behalve na het avondeten dan.

Ik krijg overigens cravings van brood, zou dat een reden kunnen zijn dat je nog 4 chocolaatjes nam ipv 1?
nee, dat was meer 'omdat het kan' en na 1,5 uur 12 kinderen trainen. Het avondeten was op zich wat mager en sowieso laat door omstandigheden.
pi_155773109
Veel 'oudere' studenten hier trouwens.. opvallend wel :Y
pi_155773319
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:27 schreef Sjeen het volgende:

nee, dat was meer 'omdat het kan' en na 1,5 uur 12 kinderen trainen. Het avondeten was op zich wat mager en sowieso laat door omstandigheden.
Maar je lijstje overall valt toch wel mee? En zeker als je die chocolaatjes bewust hebt genomen. Goh, een keer soep. So what :P
pi_155773412
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Noem je mij nou oud?

;(

Godverdomme.

Slapen. Mr.Mo was ziek. Ik nu ook bijna. Sporten ging wel ok, maar m'n keel begint op te spelen. Vroeg slapen dus maar. Hopelijk helpt het... Oh, en hopelijk kan ik in slaap komen :')
Ja doei.
pi_155773478
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Noem je mij nou oud?

;(

Godverdomme.

Slapen. Mr.Mo was ziek. Ik nu ook bijna. Sporten ging wel ok, maar m'n keel begint op te spelen. Vroeg slapen dus maar. Hopelijk helpt het... Oh, en hopelijk kan ik in slaap komen :')
:Y jazeker, oma :P
Hoop voor je dat het niet doorzet :*
  woensdag 2 september 2015 @ 22:41:58 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_155773500
Dikke oude lijken zijn we.
disclaimer
pi_155773539
quote:
;(
pi_155773587
Jajajaja piepjong zijn jullie allemaal hier!! :*
pi_155773610
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dikke oude lijken zijn we.
Een lijk wordt ook vanzelf lichter. So, I got that goin for me.
pi_155773667
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O-
  Licht Ontvlambaar woensdag 2 september 2015 @ 22:48:09 #279
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155773736
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Noem je mij nou oud?

;(

Godverdomme.

*virtueel kippensoep komt brengen
  Licht Ontvlambaar woensdag 2 september 2015 @ 22:48:53 #280
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155773766
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

behalve als je in het water gaat liggen :P
pi_155773952
quote:
6s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:48 schreef Sjeen het volgende:

behalve als je in het water gaat liggen :P
Deze visualisatie is wel heel erg goed tegen late night cravings. Slim!
  Licht Ontvlambaar woensdag 2 september 2015 @ 22:59:18 #282
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155774077
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Deze visualisatie is wel heel erg goed tegen late night cravings. Slim!
is jarenlang Baantjer kijken toch nog ergens goed voor.
pi_155774144
Meh... En ik doe mijn best om dat beeld van dat verdronken peutertje uit mijn hoofd te krijgen, gaan jullie het hier ook nog gezellig over lijken in water hebben... }:|
  Licht Ontvlambaar woensdag 2 september 2015 @ 23:06:45 #284
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155774356
Sorry... Dat realiseerde ik me te laat :@
pi_155778806
Ja, zo kun je alles wel ongepast maken.

Het is een kutbeeld, maar om het er nou in een luchtig gesprek als dit bij te betrekken, doet veel meer mensen er juist weer aan denken, dan het luchtige gesprek zelf.
pi_155778812
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Rijst met kikkererwten is ook een beetje dubbelop. Die zou ik apart als 'carb bron' gebruiken, zeg maar.
Normaal ik ook, maar dit recept was wel echt lekker :9 (en vegetarische ).
Dus zal het wel vaker gaan maken, kwam op 650kcal uit.
pi_155778817
En de eerst training gisteren was weer heerlijk *O*
En zomaar een baan aangeboden gekregen :D eens kijken of we het geregeld krijgen, dat zou wel echt super zijn.
pi_155778877
Mogge!
De muggen hebben me goed opgevroten vannacht. :(
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 07:23 schreef Sarabi het volgende:
En zomaar een baan aangeboden gekregen :D eens kijken of we het geregeld krijgen, dat zou wel echt super zijn.
Tof! Beter dan wat je nu hebt? :)

Afgesproken dat ik vanavond zo'n wok voor 2 maaltijd meeneem van Albert Heijn, beter dan afhaal denk ik. Toch makkelijk en ik hoop lekker.
pi_155778980
Lijstje
O rijstwafels met parmaham (130)
T bites we love salty nuts (250)
L drie boterhammen met opgebakken ham en rauwkost (400)
T rauwkost (25)
D maiskolf, gebakken aardappeltjes, een braadworstje. (700)

Ik ga het vanavond achterafinvullen, ik gok 1500 kcal (zie schatting). Ik neem dus nog ergens een extra T van ca 250 kcal denk ik maar dan controleer ik eerst hoeveel het is :+
Kwak
pi_155779019
Goedemorgen. Verkouden. }:| Nog steeds 93,0 *O*
pi_155779037
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 07:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

Het is een kutbeeld, maar om het er nou in een luchtig gesprek als dit bij te betrekken, doet veel meer mensen er juist weer aan denken, dan het luchtige gesprek zelf.
Dit.
Ja doei.
pi_155779089
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 07:23 schreef Sarabi het volgende:
:D :D whut! Wat? Waar? Wat goed!
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2015 @ 08:44:17 #293
43556 miss_dynastie
pi_155779318
quote:
Ik zou ook wel weer willen O+
Maar ik wil nog meer in het leven, dus ik heb dat maar even geparkeerd :+
Bovendien is m'n vriend nu eerst aan de beurt :)
pi_155779372
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 08:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zou ook wel weer willen O+
Maar ik wil nog meer in het leven, dus ik heb dat maar even geparkeerd :+
Bovendien is m'n vriend nu eerst aan de beurt :)
Wij doen het gewoon tegelijk ;) En het leuke is dat we elkaar erg motiveren en helpen daardoor.

SPOILER
pi_155779409
En geld!

Hm, op wat keelpijn na lijkt het ergste afgewend met 'n goede nachtrust. Mr.Mo is ook weer naar z'n werk. #smallvictories
Ja doei.
pi_155779418
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 07:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik heb serieus geen flauw idee waar jullie het over hebben :?
  donderdag 3 september 2015 @ 08:55:02 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_155779419
Wat een ijverigheid. Ik was juist blij dat ik van dat pokkestuderen af was. Nooit meer _O-

Sarabi, een baan? Nice! Details!

Vandaag wel officieel -20 O+
disclaimer
pi_155779436
SQ *O*
pi_155779455
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 08:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb serieus geen flauw idee waar jullie het over hebben :?
Die steen is vrij comfortable? :D

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-34133210
Ja doei.
pi_155779459
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een ijverigheid. Ik was juist blij dat ik van dat pokkestuderen af was. Nooit meer _O-

Sarabi, een baan? Nice! Details!

Vandaag wel officieel -20 O+
Hoezee!
Ja doei.
pi_155779461
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 08:54 schreef motorbloempje het volgende:
En geld!
Ook dat. Al betalen we beiden nagenoeg niets nu :+ Hij wordt door de baas gesponsord en ik soort van door mijn ex-baas *)

Jeey voor meevallende griep..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')