Kun je iets bedenken dat je je wel beter had doen voelen?quote:Op woensdag 2 september 2015 07:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Mijn irritatie bleef tot ik ging slapenEn nog steeds trouwens
Tenzij je iets zoekt dat voelt als een aantal hoofden inslaan, maar minder strafbaar isquote:Op woensdag 2 september 2015 07:46 schreef Barreltje het volgende:
Ghehe.. wsl het inslaan van een aantal hoofden?
Dan is slecht eten in dat geval een betere keus..
Pinataquote:Op woensdag 2 september 2015 07:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tenzij je iets zoekt dat voelt als een aantal hoofden inslaan, maar minder strafbaar is
Gevuld met muesliquote:
Fantastisch resultaat! Mag je trots op zijn!quote:Op woensdag 2 september 2015 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mueslipiñata
Oh trouwens, die mijlpaal?vandaag dus exact zes maanden into the game en -19,9! Sooo close
(ja, ik had al gekakt en geborstvoed en alles). Maar yay! Ik heb een BMI onder de 28!
Nooit gedacht, vaak gehoopt
De tofheid van een kantoorbaan overschat je ws. ookquote:Op woensdag 2 september 2015 08:11 schreef kwakz0r het volgende:
Supergoed SQ!applaus voor jou!
Die app houdt geen rekening met vertraging naar mate je meer afvalt nee. Ik in mijn hoofd wel, vandaar de periode van twee jaar die ik als doel had. En dus ook logisch dat ik nu nog sneller ga (behalve deze week, ik bkijf hangen want teveel troep en teveel stress).
Sowieso is t wel een beetje binnengekomen nu dat ik niet door kan zoals afgelopen week. Nu nog zien hoe ik dat op de werkvloer aan ga pakken.
Heel soms verlang ik ineens naar een gewone toffe kantoorbaan, waar ik geen werk mee naar huis hoef te nemen en overdag niet continu op mijn top hoef te presterenmaar die kiddo's zijn zo leuk, en wat voor baan anders in godesnaam...
Dat had ik ook!!quote:Op woensdag 2 september 2015 08:11 schreef kwakz0r het volgende:
Heel soms verlang ik ineens naar een gewone toffe kantoorbaan, waar ik geen werk mee naar huis hoef te nemen en overdag niet continu op mijn top hoef te presterenmaar die kiddo's zijn zo leuk, en wat voor baan anders in godesnaam...
Mja ik denk dat de vermoeidheid nu gewoon spreekt bij mij.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:14 schreef Sunnythesun het volgende:
voor SQ!!
Hier was de 80 weer in beeld net(wel met een ,9 er achter hoor
)
Zo even lekker bodypumpen. Spierballen bijhouden. Van sporten komt verder niet zo veel deze week helaas..
[..]
Dat had ik ook!!En ik blijk stiekem een heleboel te kunnen..
Andere baan misschien maarquote:Op woensdag 2 september 2015 07:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kun je iets bedenken dat je je wel beter had doen voelen?
Je snapt mequote:Op woensdag 2 september 2015 07:46 schreef Barreltje het volgende:
Ghehe.. wsl het inslaan van een aantal hoofden?
Klopt. En normaal ga ik wel wandelen, maar zoals ik gister al zei: ik heb last van mijn hiel en ik wil dat een beetje sparen voor de grote tocht van a.s. zaterdag.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:36 schreef Sjeen het volgende:
En toch denk ik dat sporten op zo'n moment heel veel goeds kan doen
Dat.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:36 schreef Sjeen het volgende:
En toch denk ik dat sporten op zo'n moment heel veel goeds kan doen
Anders koop je maar gladiolen voor bij de finish voor mij en M.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:38 schreef PdeHoog het volgende:
Klopt. En normaal ga ik wel wandelen, maar zoals ik gister al zei: ik heb last van mijn hiel en ik wil dat een beetje sparen voor de grote tocht van a.s. zaterdag.
Whaaaaquote:Op woensdag 2 september 2015 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mueslipiñata
Oh trouwens, die mijlpaal?vandaag dus exact zes maanden into the game en -19,9! Sooo close
(ja, ik had al gekakt en geborstvoed en alles). Maar yay! Ik heb een BMI onder de 28!
Wel het muffin-recept invoeren in Cronometer hequote:Op woensdag 2 september 2015 08:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Anders koop je maar gladiolen voor bij de finish voor mij en M.![]()
niet geblesseerd raken hoor!!! ik heb gisteren 3 pakjes blarenpleisters gekocht en kamferspiritus en vrijdag ga ik muffins maken!! die je uiteraard ook niet-wandelend kan eten![]()
Staat er op zich al in (die met wortel en appel), maar ik wilde er nu ook bosbessen aan toevoegenquote:Op woensdag 2 september 2015 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
Wel het muffin-recept invoeren in Cronometer he
quote:
En hier posten? Lijken me lekkerquote:Op woensdag 2 september 2015 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel het muffin-recept invoeren in Cronometer he
Ookquote:Op woensdag 2 september 2015 09:25 schreef Shandaly het volgende:
En hier posten? Lijken me lekker(Of zijn ze hier al eens voorbijgekomen en heb ik ze gewoon gemist?)
Ik doe gezellig mee met de goede vibes... 88,9!
En ik heb een jurk aan vandaag, en voel me keigoed!
quote:Op woensdag 2 september 2015 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mueslipiñata
Ook goed bezigquote:Op woensdag 2 september 2015 08:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb net mijn maten opgemeten omdat ik vind dat ik zo traaaaag afval. Nou, dat viel heul niet tegenYay me
Ik werk gemiddeld ook gewoon 50-60 uur met een kantoorbaanquote:Op woensdag 2 september 2015 08:11 schreef kwakz0r het volgende:
Supergoed SQ!applaus voor jou!
Die app houdt geen rekening met vertraging naar mate je meer afvalt nee. Ik in mijn hoofd wel, vandaar de periode van twee jaar die ik als doel had. En dus ook logisch dat ik nu nog sneller ga (behalve deze week, ik bkijf hangen want teveel troep en teveel stress).
Sowieso is t wel een beetje binnengekomen nu dat ik niet door kan zoals afgelopen week. Nu nog zien hoe ik dat op de werkvloer aan ga pakken.
Jezus wat ga jij snel! Ik kan je niet meer bijhouden :p ik moet ook gaan sportenquote:Op woensdag 2 september 2015 09:18 schreef Lonaa het volgende:
Isa
SQ
Kwak
93,0en ik moet nog kakken
Ik vind het eigenlijk ook wel bizar snel gaan. Er schoot zo net even door m'n hoofd dat ik misschien nog meer moet eten.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:54 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Jezus wat ga jij snel! Ik kan je niet meer bijhouden :p ik moet ook gaan sporten
Op hoeveel kcal zit je nu dat het zo snel gaat dan? Wel fijn, geeft motivatie.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook wel bizar snel gaan. Er schoot zo net even door m'n hoofd dat ik misschien nog meer moet eten.
Waarom vind ik het nou niet makkelijk om te weinig te gaan eten.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
Pas inderdaad op met je eten. Ik weet als geen ander hoe makkelijk 't is om te weinig te gaan eten, te genieten van je vooruitgang, maar met op de achtergrond altijd die kennis dat 't toch niet helemaal gaat zoals 't hoort.
Ja, nou, dat is het dus. Ik zit dagelijks op 1800 kcal. Soms 2000. Dat voelt niet als weinig, en zeker niet als 'te weinig'.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
Pas inderdaad op met je eten. Ik weet als geen ander hoe makkelijk 't is om te weinig te gaan eten, te genieten van je vooruitgang, maar met op de achtergrond altijd die kennis dat 't toch niet helemaal gaat zoals 't hoort.
Ik vind 'veul sporten' ook wel een moeilijk begrip. Ik aim of 3 x 1 uur in de week sporten. Ik denk dat ik wekelijks 30 km wandel met hond, en misschien ook zoiets fiets. Maar heel veel meer beweging heb ik ook niet. #luie flikkerquote:Op woensdag 2 september 2015 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Als je veul sport dan hakt dat er natuurlijk ook in. Als je niet zo bewegen, of alleen wat lichte activiteiten zou doen dan zou dat al veel minder impact hebben.
Die kleine resultaten zorgen vanzelf voor een groter resultaatquote:Op woensdag 2 september 2015 10:00 schreef Cathmar het volgende:
Wow wat een goede resultaten weer. Echt om trots op te zijn!!
Ik ben voorlopig van de kleine resultaten. Zoals dat ik gisteren avond niets gepakt heb uit de koektrommel.
Ik had vorige week zo hard gebodypumpt dat ik niet meer kon schakelen in de auto, nou ja, vooral 1 naar 2 en terugquote:Op woensdag 2 september 2015 10:07 schreef Lonaa het volgende:
S: Uurtje armen/rug/buik. Maar niet te veel want vrijdag 12 uur horecadienst.
Ik heb ook wel eens na legday moeite gehad met m'n koppeling, ja.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik had vorige week zo hard gebodypumpt dat ik niet meer kon schakelen in de auto, nou ja, vooral 1 naar 2 en terug![]()
Rotzooi met caffeine en taurine en andere zooi waar je hard van gaat.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2015 09:54 schreef BananaPancake het volgende:
5 eierkoek ( hier had ik beter een broodje kunnen eten maar om een of andere reden had ik in mn hoofd dat ik al veel gegeten had)
Yay voor het halen van je vakantiedoelquote:Op woensdag 2 september 2015 10:15 schreef Artoo het volgende:
Hier ook een yay: 67,6 vanochtendDat is -0.6 ten opzichte van vorige week. Doel was een beetje om 'in de 67 wegend' op vakantie te kunnen gaan (a.s. vrijdag) en dat is gelukt. Joepie!
Heb nu ook maten opgenomen, eens zien wat daar voor verandering in zit op termijn.
Hij zou het wel van me verwachten denk ik.quote:
Als je me je e-mail adres stuurt heb ik een kortingscode voor je.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:33 schreef MutedFaith het volgende:
O: Cracotte met rookvlees
T: 100 gr soja yoghurt
L: 100 gr komkommer, 150 gr avocado met peper en zout, vanille shake
T: Crunchy caramel reep
D: Koolhydraatarme noodles, met kip en broccoli
Heb gisteren naar de bites gekeken met mijn vrouw en besloten ze vandaag te gaan bestellen. Ik ben benieuwd!
Ik las eerst zelfs 15quote:Op woensdag 2 september 2015 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik las:
[..]ik dacht echt even: huh, waarom vijf!?
Ik ben niet gekquote:
quote:Op woensdag 2 september 2015 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik las:
[..]ik dacht echt even: huh, waarom vijf!?
Hehe nee gelukkig was het er wel gewoon 1quote:
Kwakquote:Op woensdag 2 september 2015 08:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mja ik denk dat de vermoeidheid nu gewoon spreekt bij mij.
@DP momenteel verlang ik weleens terug naar het suffe secretariaatbaantje dat ik had in het ziekenhuis.Wat ik nu ik zo moe ben merk dat me aantrekt, is het simpele feit dat je weleens iets later kunt beginnen als t zo uitkomt. Een vrije dag kunt opnemen ook buiten de schoolvakanties als je die nodig hebt. Gewoon wanneer je wilt even thee kunt halen en dan even een gesprekje hebben. Op een slechte dag even tijdens je werk even iets minder gefocust zijn. Klinkt suf, maar wat me opbreekt is het geen controle hebben over je dagindeling (wel over de inhoud van mijn lessen) en van 8-16.30 continu op topspanning te staan, want als ik verslap loopt de les in de soep.
Nou ja, goed, ik ga er de komende jaren eens wat onderzoek aan wagen, wat ik echt wil.
Ik word gewoon vrolijk van deze postquote:Op woensdag 2 september 2015 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
Er moet een hoop gejompeld worden zie ik!
[vele jompels]
Jeetje wat is iedereen toch megagoed bezig zeg! Ik kan me zoveel succes niet herinneren in de dieetclub
quote:Op woensdag 2 september 2015 11:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik word gewoon vrolijk van deze postAllemaal zo fijn bezig
Mooie post SQquote:Op woensdag 2 september 2015 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
Jeetje wat is iedereen toch megagoed bezig zeg! Ik kan me zoveel succes niet herinneren in de dieetclub
Ikquote:Op woensdag 2 september 2015 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
Yup. En alles loopt nog volgens planquote:Op woensdag 2 september 2015 12:05 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Alle reden toe![]()
Nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Want?quote:
Ja, maar dat kan ook komen door een twijfelende weegschaalquote:Op woensdag 2 september 2015 12:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je had vanmorgen toch ook weer een mooi resultaat?
het is een soort redbull in poedervorm toch?quote:
Omdat het goor is, je er van gaat boeren, misselijk van wordt, hoofdpijn geeft, gaat zweten als een malle, ik nu overal speldenprikjes voel en lichtelijk trillerig ben.quote:
Mwah volgens mij heb je een mooie trendlijn naar beneden de laatste week(en)quote:Op woensdag 2 september 2015 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ook komen door een twijfelende weegschaal
Ja, nee, klinkt gezond ookquote:Op woensdag 2 september 2015 12:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat het goor is, je er van gaat boeren, misselijk van wordt, hoofdpijn geeft, gaat zweten als een malle, ik nu overal speldenprikjes voel en lichtelijk trillerig ben.
Je gaat er wel hard van. Ik liep heerlijk en ik was thundersterk.
Ja. En thundersmerig. Ik tik nog liever een blikje red bull weg.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is een soort redbull in poedervorm toch?
Ok. Ik zou het gewoon skippen danquote:Op woensdag 2 september 2015 12:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat het goor is, je er van gaat boeren, misselijk van wordt, hoofdpijn geeft, gaat zweten als een malle, ik nu overal speldenprikjes voel en lichtelijk trillerig ben.
Je gaat er wel hard van. Ik liep heerlijk en ik was thundersterk.
quote:
Ik had een gratis proefzakje.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. Ik zou het gewoon skippen dan
quote:Op woensdag 2 september 2015 12:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Ik had een gratis proefzakje.En ik had zoiets nog nooit gebruikt, dus ik nam vandaag de eenmalige proef op de som. Nope nope nope. Dit is niet voor mij.
Oh sorry, heb ik je helemaal vergeten!quote:Op woensdag 2 september 2015 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ook komen door een twijfelende weegschaal
U riep?quote:Op woensdag 2 september 2015 12:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Laat dat maar niet in het andere topic horen
Kan me dus wel voorstellen dat het verslavend werkt (als het niet zo smerig was).quote:Op woensdag 2 september 2015 12:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik liep wel super lekker op de loopband. En mn reverse flies in de TRX gingen als een tiet. Evenals m'n dips.![]()
Moest wel mezelf tegenhouden niet vol er tegen aan te gaan, gezien ik graag fit wil zijn voor vrijdag
Welke had je?quote:Op woensdag 2 september 2015 12:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik liep wel super lekker op de loopband. En mn reverse flies in de TRX gingen als een tiet. Evenals m'n dips.![]()
Moest wel mezelf tegenhouden niet vol er tegen aan te gaan, gezien ik graag fit wil zijn voor vrijdag
Ook nog een milde variantquote:
Ik reageer nogal onvoorspelbaar op dat soort dingen. Of het doet niks, of het doet duizend.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ook nog een milde variant![]()
Lekker stuiterenTijdje terug alweer dat ik het nam
Sterkere proberenquote:Op woensdag 2 september 2015 12:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik reageer nogal onvoorspelbaar op dat soort dingen. Of het doet niks, of het doet duizend.
Paar koppen koffie een optie?quote:Op woensdag 2 september 2015 12:09 schreef Lonaa het volgende:
Ja. En thundersmerig. Ik tik nog liever een blikje red bull weg.
Ik drink normaal 2 koppen koffie, en dat is prima. Red Bull en zulks drink ik al tijden niet meerquote:Op woensdag 2 september 2015 12:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Paar koppen koffie een optie?Cafeïne is de enige echt bewezen prestatieverbeteraar. Kan zijn dat er niet genoeg onderzoek is geweest naar de andere stofjes hoor, maar van cafeïne weet je het tenminste zeker. Moet je wel zo'n 4 koppen doen voor je workout
In Red Bull zit, raar maar waar, te weinig cafeïne om echt verschil te maken.
En 4 blikjes? Aangezien je ook 4 koppen koffie nodig hebt.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Paar koppen koffie een optie?Cafeïne is de enige echt bewezen prestatieverbeteraar. Kan zijn dat er niet genoeg onderzoek is geweest naar de andere stofjes hoor, maar van cafeïne weet je het tenminste zeker. Moet je wel zo'n 4 koppen doen voor je workout
Ik heb geen idee wat er verder aan zooi in Red Bull zit, maar ik zou dan gewoon voor de (zwarte) koffie gaanquote:Op woensdag 2 september 2015 12:42 schreef Sarabi het volgende:
En 4 blikjes? Aangezien je ook 4 koppen koffie nodig hebt.
Nu drink ik geen koffie maar van Red Bull merk ik ook echt niets.
Ja er zit wel genoeg zooi in. Daarom drink ik het nu ook niet meer, past niet echt bij een gezonde lifestylequote:Op woensdag 2 september 2015 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er verder aan zooi in Red Bull zit, maar ik zou dan gewoon voor de (zwarte) koffie gaan
Jep. Zie ik gewoon als een lekkere grote koek. Kan af en toequote:Op woensdag 2 september 2015 12:49 schreef Rucola het volgende:
Die eat Natural repen zijn zó lekker.En duur. En waarschijnlijk niet zo gezond al zitten er superrfoods in. Iemand wel eens gehad?
Dat dusquote:Op woensdag 2 september 2015 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Zie ik gewoon als een lekkere grote koek. Kan af en toe
quote:Op woensdag 2 september 2015 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh sorry, heb ik je helemaal vergeten!voor de twijfelende doch dalende weegschaal van P
Op basis van hetgeen ik die dag doe/verbruik deel ik m'n dag in qua voeding (in kcal dan), beweeg/sport ik veel meer of verwacht ik gewoon veel te verbruiken dan eet ik ook meer.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:52 schreef Keshet het volgende:
Compenseren jullie trouwens de kcals die je verbuikt met sporten in je eetschema? Ik doe dat niet maar moet het misschien toch wel gaan doen.
Ik probeer op sportdagen wel meer te eten maar ik ga niet het precieze aantal kcal er weer bij eten.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:52 schreef Keshet het volgende:
Compenseren jullie trouwens de kcals die je verbuikt met sporten in je eetschema? Ik doe dat niet maar moet het misschien toch wel gaan doen.
Maar dan niet op zo'n manier dat je twee jumping jacks doet en dan bij de derde extra hoog springt om bij de chips bovenin het kastje te kunnen.
Oi dat is echt ding voor mij. Ik drink dat spul (energydrink, niet perse Redbull, gewoon alles) zo weg. Ik heb tijden gehad dat ik een tray per week makkelijk wegdronk. Was in 5 dagen op ofzo. Als we het hebben dan gaat het op.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja er zit wel genoeg zooi in. Daarom drink ik het nu ook niet meer, past niet echt bij een gezonde lifestyle
Maar 4 koppen zwarte koffie lijkt me ook niets
Meten is weten hé. Je moet natuurlijk niet na een uur hardlopen een zak chips gaan eten ter compensatie. Maar als ik dagelijks boven de 3000 kcal kom qua verbruik (gebeurt regelmatig) dan zorg ik wel dat ik rond de 2000 kcal zit qua inname. Als ik dan lager ga zitten voel ik me niet goed en een beetje slapjes en ongeconcentreerd.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:04 schreef Keshet het volgende:
Hmm, ja, klinkt allemaal logisch maar ik heb er zelf nog wat moeite mee geloof ik. Ik heb altijd zo'n stemmetje in mijn hoofd wat dan roept dat ik beter niet kan compenseren want zo val ik sneller af.![]()
Ik doe het trouwens wel als ik echt veel meer kcals verbruik dan normaal, zoals bij een wandeling van een uur of 5/6, maar bij 'gewoon' sporten niet. Ik ben ook altijd bang dat ik dat de compensatie hoger is dan het daadwerkelijke verbruik. Hmm. Toch maar eens wat gaan uitproberen dan.
Loona ik gebruik zelf die van bodylab eigen merk. Dat is eigenlijk gewoon veel caffiene. Dit maakt je gewoon scherp en is niet mier zoet. als je wil kan ik wel een keer wat sturenquote:Op woensdag 2 september 2015 12:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik drink normaal 2 koppen koffie, en dat is prima. Red Bull en zulks drink ik al tijden niet meerEn PWO doen we dus ook niet meer.
Er zijn ook methoden / kcal berekeningen die je een iets hoger dagtotaal geven op basis van de beweging die je een hele week krijgt. Daarmee verdeel je alle gesportte kcals over de week.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:04 schreef Keshet het volgende:
Hmm, ja, klinkt allemaal logisch maar ik heb er zelf nog wat moeite mee geloof ik. Ik heb altijd zo'n stemmetje in mijn hoofd wat dan roept dat ik beter niet kan compenseren want zo val ik sneller af.![]()
Ik doe het trouwens wel als ik echt veel meer kcals verbruik dan normaal, zoals bij een wandeling van een uur of 5/6, maar bij 'gewoon' sporten niet. Ik ben ook altijd bang dat ik dat de compensatie hoger is dan het daadwerkelijke verbruik. Hmm. Toch maar eens wat gaan uitproberen dan.
Mag best hardop gezegd hoor, PWO is niet awesome voor iedereenquote:Op woensdag 2 september 2015 12:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Laat dat maar niet in het andere topic horen
Dat was inderdaad wel een fijne manierquote:Op woensdag 2 september 2015 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zijn ook methoden / kcal berekeningen die je een iets hoger dagtotaal geven op basis van de beweging die je een hele week krijgt. Daarmee verdeel je alle gesportte kcals over de week.
Dat werkt vooral goed als je een aantal dagen per week heel veel kcals zou moeten terugeten (conform de methodiek in MFP).
Die berekening / methode bedoelde ik iddquote:Op woensdag 2 september 2015 13:19 schreef Artoo het volgende:
Mijn inname is eigenlijk vrij stabiel over de hele week, ik heb een berekening gemaakt over wat (ongeveer) mijn verbruik is en op basis daarvan eet ik iedere dag ongeveer dezelfde hoeveelheid kcals. Alleen als ik echt duursport heb gedaan (+2 uur fietsen, lang hardlopen) dan eet ik wel iets bij, meestal in de vorm van wat extra kh's.
Deze site is aardig voor zo'n benadering van je verbruik: http://iifym.com/tdee-calculator/ Je moet dan dus niet als je gesport hebt extra eten als je hier in rekent, want dat is er dus al in meegenomen.
is in basis gewoon veel caffeine in heel weinig vloeistof. het geeft meer energie zodat je meer kan liften.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
ah okee. Het klinkt me echt heel naar in de oren.
Niet eng. Naarquote:Op woensdag 2 september 2015 13:40 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
is in basis gewoon veel caffeine in heel weinig vloeistof. het geeft meer energie zodat je meer kan liften.
het is niet echt bijzonder eng het is geen coke of speeds
quote:Op woensdag 2 september 2015 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
Regio OUD.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:44 schreef LadyOracle het volgende:
[..]![]()
In welke regio zit jij? Ik heb dat woord nog nooit gehoord.
Ik dacht dat dat woord gewoon voor dezequote:Op woensdag 2 september 2015 13:44 schreef LadyOracle het volgende:
[..]![]()
In welke regio zit jij? Ik heb dat woord nog nooit gehoord.
True! En ook weinig gekat tegenwoordig, en weinig bodybuilders die even tussendoor komen vertellen hoe dom en dik en ongedisciplineerd we zijn. Da's wel fijn.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mooie post SQ
En de flow is echt goed in dit topic op dit momentaanstekelijk
Bietensap toch ook?quote:Op woensdag 2 september 2015 12:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Behalve dat je er mensen hartkloppingen van krijgen, dat klinkt toch wel een beetje eng.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:40 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
is in basis gewoon veel caffeine in heel weinig vloeistof. het geeft meer energie zodat je meer kan liften.
het is niet echt bijzonder eng het is geen coke of speed
Dat red je met genoeg koffie ook.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Behalve dat je er mensen hartkloppingen van krijgen, dat klinkt toch wel een beetje eng.
Kan ik me voorstellen maar dat kan je ook van 3 red bull vlak achter elkaar drinken krijgen.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Behalve dat je er mensen hartkloppingen van krijgen, dat klinkt toch wel een beetje eng.
quote:Op woensdag 2 september 2015 12:52 schreef Keshet het volgende:
Maar dan niet op zo'n manier dat je twee jumping jacks doet en dan bij de derde extra hoog springt om bij de chips bovenin het kastje te kunnen.
Op zich ja, maar bietensap geeft niet de 'kick' die PWO wel geeft. Bietensap verwijdt de bloedvaten geloof ik en is goed voor de bloeddruk, terwijl PWO echt inwerkt op je mindset zeg maar.quote:
Ik ontbijt al 3 weken elke dag met taartquote:
Ah merci!quote:Op woensdag 2 september 2015 15:48 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik ontbijt al 3 weken elke dag met taarthttp://jelmerdeboer.nl/vezelrijke-kwarktaart/ Ik heb zelf in deze variant aardbeienkwark gebruikt en aardbeien en bosvruchten in plaats van bosbessen, want dat was goedkoper
Variëren naar eigen smaak is dus goed mogelijk. Je kan ook (speculaas, bastogne, digestive...) koekjes als bodem gebruiken maar dan is het vezelrijke er wel af. Vind zelf de roggebrood + dadels wel een lekkere combi.
quote:Op woensdag 2 september 2015 15:40 schreef Vanyel het volgende:
Man wat zijn jullie allemaal vet en lui en ongedisciplineerd zeg
Kom eens van die vette reet en ga bodybuilden ja!
Hij is wel erg handig met zichzelf in de media spelen ja.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
Geen idee, maar ik zie 'm zo vaak voorbij komen dat het soms lijkt alsof ik 'm al jaren ken
is die les binnen of buiten?quote:Op woensdag 2 september 2015 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb me net opgegeven voor een bootcamplesje morgenavond. Ben benieuwd.
Buiten. Ik ga er weertechnisch vast spijt van krijgen. XDquote:
hahahaquote:Op woensdag 2 september 2015 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Buiten. Ik ga er weertechnisch vast spijt van krijgen. XD
* IJsdraakje heeft niet het weerbericht gecheckt.
Het ziet er voor morgenavond niet eens verkeerd uit!quote:Op woensdag 2 september 2015 16:04 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
hahaha![]()
liever jij dan ik. Een collega gaat vanavond ook![]()
ik zei gelijk ik doe liever binnen sporten
Ik kwam hem vanmiddag zelfs tegen toen ik online iets over zoete aardappel zocht.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
Geen idee, maar ik zie 'm zo vaak voorbij komen dat het soms lijkt alsof ik 'm al jaren ken
Ik vind sporten in de regen niet eens zo verkeerd! Zolang het niet koud isquote:Op woensdag 2 september 2015 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ziet er voor morgenavond niet eens verkeerd uit!
En och. Gratiesj maand dankzij de yoghurt.
Het hangt voor mij een beetje van het soort regen af. Zo'n *plons-doorweekt-tot-op-je-onderbroek* vind ik niet echt chill, maar lichte regen vind ik vooral vooraf vervelend.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:16 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik vind sporten in de regen niet eens zo verkeerd! Zolang het niet koud is![]()
Kan je daarna lekker douchen en waarschijnlijk voel je je extra voldaan
Zolang ik in m'n ritme blijf, hou ik ervan.quote:
Dit!quote:
De plank (goed) doen is ook nog best pittig, vandaar waarschijnlijk ook die challengequote:Op woensdag 2 september 2015 16:42 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Dit!
Zie ik hier iedereen zeggen dat ze ook die plank kunnen, dus ik vol goede moed dat doen. Man o man, djees ik voelde van alles 'proberen' aan te spannen waarvan ik niet wist dat daar ook nog iets zat. Sodemieter!
Ik ga dus voor de kneusjes variant op de knieën. En dat vond ik al lastig lang vol te houden (20 seconden).
Nou ja, we zullen maar zeggen dat er nog veel te winnen valt bij mij.![]()
Wow dat is geen klein doel, wel cool!quote:Op woensdag 2 september 2015 17:04 schreef Barreltje het volgende:
Ik begin niet aan Jelmer
ik ga WEL beginnen met trainen voor een triathlon !![]()
![]()
Tof doel.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:04 schreef Barreltje het volgende:
Ik begin niet aan Jelmer
![]()
ohw en planken.. ik moet nog een hooooop bodypump doen willen mijn schouders dat volhouden![]()
jah.. wel eerst een sprint triathlon hoor..quote:Op woensdag 2 september 2015 17:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow dat is geen klein doel, wel cool!
Succes
Tof!quote:Op woensdag 2 september 2015 17:04 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Tofquote:Op woensdag 2 september 2015 17:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jah.. wel eerst een sprint triathlon hoor..
500 m zwemmen ( no probs)
20 km fietsen ( no probs)
10 km hardlopen (HUUUGE probs! )
en dan kijken of ik het nog leuk vind
tnx!quote:Op woensdag 2 september 2015 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Verstandig naar 10km toetrainen kost je zo een half jaar of bij voorkeur meer. Zeker als je wat zwaarder bent. Houd daar rekening mee.
ik was eigenlijk een beetje jaloers op een fb vriendje die duurlopen doet.. dat wil ik ook kunnen!quote:Op woensdag 2 september 2015 17:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tofhopelijk krijg je er een nieuwe hobby bij!
Ik doe 'm ook maar dan anoniem zeg maar. Ik heb met niet aangemeld via FB. Dan krijg ik daar straks allemaal weer opmerkingen/vragen over. Daar heb ik geen zin in eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:53 schreef MutedFaith het volgende:
Die plank-challenge heb ik gisterenavond op de valreep ook nog even van besloten dat ik die ga meedoen.
En bedankt allemaal he, nu zit ik al bijna drie kwartier die blog van Jelmer te lezen.
quote:Op woensdag 2 september 2015 17:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Planken en opdrukken, 2 dingen waar ik niet zo goed in ben. Mijn nek trekt dat niet zo goed![]()
Pff niet mijn dag.. eerst ruzie met mijn data-analyse, dus keihard doorgewerkt zonder pauzes of wat dan ook. Hond verwaarloosd en op het moment dat ik eindelijk met hem buiten sta begint het te plenzen![]()
Het werd een kort rondje. Gelukkig heeft hij een luie snurkdag dus hij vind het niet zo heel erg.. Maar van bewegen is het dus verder niet gekomen afgezien van het uurtje sporten vanochtend.
Ik vroeger ook niet. Ik begon met zes pushups op mijn knieën en in plaats van de plank deed ik de zoutzak. Nu doe ik 50 pushups op mijn knieën, 10 op mijn tenen en makkelijk meer dan een minuut planken. In een maand of drie. Dus er is altijd hoop! Nou de triceps dips nog, dat lukt nog steeds nauwelijks.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Planken en opdrukken, 2 dingen waar ik niet zo goed in ben. Mijn nek trekt dat niet zo goed![]()
quote:Op woensdag 2 september 2015 18:04 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
in plaats van de plank deed ik de zoutzak.
quote:Op woensdag 2 september 2015 17:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Ik heb jou net zitten plagen op Fitbit... (voordat ik dit las). Negeer het maar!
Ik boek ook wel progressie, maar heeeel langzaam. En altijd met het gevaar dat mijn nek stom gaat doen.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:04 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik vroeger ook niet. Ik begon met zes pushups op mijn knieën en in plaats van de plank deed ik de zoutzak. Nu doe ik 50 pushups op mijn knieën, 10 op mijn tenen en makkelijk meer dan een minuut planken. In een maand of drie. Dus er is altijd hoop! Nou de triceps dips nog, dat lukt nog steeds nauwelijks.![]()
Ik ga ook meedoen met de challenge, leuk.
wehehe nou die 10.000 red ik niet dagelijks hoor..quote:Op woensdag 2 september 2015 18:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja hallo, normaal loop je 10 tot 15 duizend stappen meer. Wat is dit?
Ik ook niet hoor...quote:Op woensdag 2 september 2015 18:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wehehe nou die 10.000 red ik niet dagelijks hoor..
Alleen op dagen dat ik echt tijd heb een lange wandeling te maken..quote:Op woensdag 2 september 2015 18:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor...Bijna nooit eigenlijk
Ik meestal als ik veel vergaderingen heb in de rest van het land. Met het ov loop je toch ongemerkt heel wat af van en naar stations en de vergaderlocaties.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alleen op dagen dat ik echt tijd heb een lange wandeling te maken..
Jup, straks als mijn baan op volle stoom is zal ik vanzelf ook wat meer stappen denk ik zo..quote:Op woensdag 2 september 2015 18:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik meestal als ik veel vergaderingen heb in de rest van het land. Met het ov loop je toch ongemerkt heel wat af van en naar stations en de vergaderlocaties.
Waar moet jij data-analyse voor uitvoeren?quote:Op woensdag 2 september 2015 18:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup, straks als mijn baan op volle stoom is zal ik vanzelf ook wat meer stappen denk ik zo..
Studie.. onderzoekspracticum psychologisch survey.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:37 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Waar moet jij data-analyse voor uitvoeren?
hee ik ook, zoietsquote:Op woensdag 2 september 2015 18:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Studie.. onderzoekspracticum psychologisch survey.
Rijst met kikkererwten is ook een beetje dubbelop. Die zou ik apart als 'carb bron' gebruiken, zeg maar.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:15 schreef Sarabi het volgende:
Zo ik kreeg de helft van mijn avondeten niet op.
Rijst en ook nog kikkererwten vult wel zeg.
Ja, die zou ik doen vlak voor ik naar Engeland verkaste, maar toen verkasten we toch wat eerder, dus toen heb ik 'm gemistquote:Op woensdag 2 september 2015 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof! zo'n 1/8 triatlon!! Mo, dat wilde je toch ook altijd doen? Of heb je dat al gedaan? Voor jou iig een makje.
Tof!quote:Op woensdag 2 september 2015 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, die zou ik doen vlak voor ik naar Engeland verkaste, maar toen verkasten we toch wat eerder, dus toen heb ik 'm gemistmaar als het goed is ga ik volgend jaar aan de triathlons!
Ik kreeg de mijne gratis met gespaarde T-Mobile punten. ING heeft ook een spaarprogramma. Misschien heb je ook zoiets?quote:Op woensdag 2 september 2015 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil ook een fitbit... de duurste omdat het kan maar ik doe het niet want echt niet nodig
Tof! zo'n 1/8 triatlon!! Mo, dat wilde je toch ook altijd doen? Of heb je dat al gedaan? Voor jou iig een makje.
ah, planken is weer inSucces allemaal
Rucola, heb je bijna alle kruiden en specerijen? Dan kan je heerlijke dingen maken van ALLE groentes, zelfgebakken aardappelen en zelfgemarindeerde kip, zalm, varkenshaas, kabeljauw e.d.
Daarbij een kleine frisse salade met als dressing: azijn, suiker, peper, zout, dille, ui, fijne pepertje, citroensap, bruine suiker en scheutje sojasaus o.i.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 september 2015 20:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
En ff een egopost omdat ik nooit gedacht had dat ik het zelfs maar kon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Prrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:
Ik ga uiteindelijk ook niet psychologie studeren.. maar moet dit vak uit de psych bachelor wel doen om aan mijn master onderwijswetenschappen te mogen beginnen, vandaarquote:Op woensdag 2 september 2015 20:12 schreef BananaPancake het volgende:
Ik doe dus ook data-analyse voor m'n onderzoek, maar het heeft niks met psychologie te maken
Ja, ik haal je nooit meer in vandaag hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You overachiever!
![]()
quote:Op woensdag 2 september 2015 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
wauw wat goed PB!![]()
De kcals zijn voor over de hele dag berekend denk ik?
Ik vind de fitbit kcals vaak nergens op slaanquote:Op woensdag 2 september 2015 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
wauw wat goed PB!![]()
De kcals zijn voor over de hele dag berekend denk ik?
Nou, ik loop dat ook niet dagelijks hoorquote:Op woensdag 2 september 2015 20:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik val in het niet bij jullie prestaties natuurlijk maar toch! Vorig jaar liep ik dat in een maand ofzo![]()
![]()
Hmm ik heb het idee dat het nog wel aardig kan kloppen eigenlijk. Ik verbrand volgens dat ding zelfs wat minder dan ik zou verwachten.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind de fitbit kcals vaak nergens op slaanAls ik dat vergelijk wat er bij mij binnen komt dan had ik al véél lichter moeten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
quote:Op woensdag 2 september 2015 21:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Pfoe, net weer wakker na in slaap gevallen te zijn met paracetamol. Leve de hoofdpijn!
quote:Op woensdag 2 september 2015 21:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Pfoe, net weer wakker na in slaap gevallen te zijn met paracetamol. Leve de hoofdpijn!
*geeft schop onder de kont*quote:Op woensdag 2 september 2015 21:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
Jullie zijn zo supportive!![]()
![]()
Ik heb dat stiekem eigenlijk wel nodig
![]()
Morgen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 2 september 2015 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
*geeft schop onder de kont*
gewoon.. alvast voor die dag dat je niet de 10.000 stappen haalt![]()
Hielp de paracetamol?quote:Op woensdag 2 september 2015 21:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het is nu beter hoor, daarom kon ik slapenquote:
quote:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Kom op joh!quote:Op woensdag 2 september 2015 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hielp de paracetamol?Hoofdpijn is zo naar.
Ik moet nog 5.000 stappen om mijn vader op fitbit 'in te halen'Ik geloof niet dat ik nu nog een uur ga wandelen
net de module Onderzoekspracticum kwantitatieve data-analyse binnen, maar eerst tentamen Ontwikkelingspsychologie doen.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
vertel vertel!!
[..]
Ik ga uiteindelijk ook niet psychologie studeren.. maar moet dit vak uit de psych bachelor wel doen om aan mijn master onderwijswetenschappen te mogen beginnen, vandaar
Klinkt als OU? OKD heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 2 september 2015 21:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
net de module Onderzoekspracticum kwantitatieve data-analyse binnen, maar eerst tentamen Ontwikkelingspsychologie doen.
Mocht je het ooit nodig hebben dan heb je het zo weer door hoorquote:Op woensdag 2 september 2015 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zag er enorm tegenop van te voren maar het valt me alles mee. Het muntje is aardig gevallen. Nadeel is alleen dat het ook heel snel weer wegzakt..
Gewoon Field nog een keer lezenquote:Op woensdag 2 september 2015 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mocht je het ooit nodig hebben dan heb je het zo weer door hoor
OU inderdaadquote:Op woensdag 2 september 2015 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Klinkt als OU? OKD heb ik ook gedaan
Die kreeg ik bij OPE of OPS geloof ik, dus als je die nog moet doen dan krijg je die nog. Maar het gaat om deze: http://www.bol.com/nl/p/d(...)cs/9200000007682153/quote:Op woensdag 2 september 2015 22:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
OU inderdaadHeb je een titel voor me van boek van Field?
ah ok, dat ga ik dan even checken bij mijn vriendinnetje die net OPE aangeschaft heeft, thanks!quote:Op woensdag 2 september 2015 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die kreeg ik bij OPE of OPS geloof ik, dus als je die nog moet doen dan krijg je die nog. Maar het gaat om deze: http://www.bol.com/nl/p/d(...)cs/9200000007682155/
Zit je ook in de facebookgroepen?quote:Op woensdag 2 september 2015 22:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ah ok, dat ga ik dan even checken bij mijn vriendinnetje die net OPE aangeschaft heeft, thanks!
quote:Op woensdag 2 september 2015 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zit je ook in de facebookgroepen?
Valt toch wel mee? Behalve na het avondeten dan.quote:Op woensdag 2 september 2015 22:17 schreef Sjeen het volgende:
Slecht lijstje erdoor gooit...
O: Brinta, koffie verkeerd
L: 2 sneden Fries rogge, kaas, 1 snee Limburgs rogge, cervelaatworst, koffie
T: banaan
D: verse tomatensoep met balletjes en vermicelli, 2 sneden Waldkorn, 2 sneden wit
T: 4 chocolaatjes, koffie verkeerd
nee, dat was meer 'omdat het kan' en na 1,5 uur 12 kinderen trainen. Het avondeten was op zich wat mager en sowieso laat door omstandigheden.quote:Op woensdag 2 september 2015 22:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Behalve na het avondeten dan.
Ik krijg overigens cravings van brood, zou dat een reden kunnen zijn dat je nog 4 chocolaatjes nam ipv 1?
Maar je lijstje overall valt toch wel mee? En zeker als je die chocolaatjes bewust hebt genomen. Goh, een keer soep. So whatquote:Op woensdag 2 september 2015 22:27 schreef Sjeen het volgende:
nee, dat was meer 'omdat het kan' en na 1,5 uur 12 kinderen trainen. Het avondeten was op zich wat mager en sowieso laat door omstandigheden.
Noem je mij nou oud?quote:Op woensdag 2 september 2015 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Veel 'oudere' studenten hier trouwens.. opvallend wel
quote:Op woensdag 2 september 2015 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Noem je mij nou oud?
Godverdomme.
Slapen. Mr.Mo was ziek. Ik nu ook bijna. Sporten ging wel ok, maar m'n keel begint op te spelen. Vroeg slapen dus maar. Hopelijk helpt het... Oh, en hopelijk kan ik in slaap komen
quote:Op woensdag 2 september 2015 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Een lijk wordt ook vanzelf lichter. So, I got that goin for me.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2015 22:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een lijk wordt ook vanzelf lichter. So, I got that goin for me.
*virtueel kippensoep komt brengenquote:Op woensdag 2 september 2015 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Noem je mij nou oud?
Godverdomme.
Slapen. Mr.Mo was ziek. Ik nu ook bijna. Sporten ging wel ok, maar m'n keel begint op te spelen. Vroeg slapen dus maar. Hopelijk helpt het... Oh, en hopelijk kan ik in slaap komen
behalve als je in het water gaat liggenquote:Op woensdag 2 september 2015 22:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een lijk wordt ook vanzelf lichter. So, I got that goin for me.
Deze visualisatie is wel heel erg goed tegen late night cravings. Slim!quote:Op woensdag 2 september 2015 22:48 schreef Sjeen het volgende:
behalve als je in het water gaat liggen
is jarenlang Baantjer kijken toch nog ergens goed voor.quote:Op woensdag 2 september 2015 22:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze visualisatie is wel heel erg goed tegen late night cravings. Slim!
Normaal ik ook, maar dit recept was wel echt lekkerquote:Op woensdag 2 september 2015 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Rijst met kikkererwten is ook een beetje dubbelop. Die zou ik apart als 'carb bron' gebruiken, zeg maar.
Tof! Beter dan wat je nu hebt?quote:Op donderdag 3 september 2015 07:23 schreef Sarabi het volgende:
En de eerst training gisteren was weer heerlijk
En zomaar een baan aangeboden gekregeneens kijken of we het geregeld krijgen, dat zou wel echt super zijn.
Dit.quote:Op donderdag 3 september 2015 07:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, zo kun je alles wel ongepast maken.
Het is een kutbeeld, maar om het er nou in een luchtig gesprek als dit bij te betrekken, doet veel meer mensen er juist weer aan denken, dan het luchtige gesprek zelf.
quote:Op donderdag 3 september 2015 07:23 schreef Sarabi het volgende:
En de eerst training gisteren was weer heerlijk
En zomaar een baan aangeboden gekregeneens kijken of we het geregeld krijgen, dat zou wel echt super zijn.
Ik zou ook wel weer willenquote:Op woensdag 2 september 2015 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij doen het gewoon tegelijkquote:Op donderdag 3 september 2015 08:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou ook wel weer willen
Maar ik wil nog meer in het leven, dus ik heb dat maar even geparkeerd![]()
Bovendien is m'n vriend nu eerst aan de beurt
Ik heb serieus geen flauw idee waar jullie het over hebbenquote:Op donderdag 3 september 2015 07:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, zo kun je alles wel ongepast maken.
Het is een kutbeeld, maar om het er nou in een luchtig gesprek als dit bij te betrekken, doet veel meer mensen er juist weer aan denken, dan het luchtige gesprek zelf.
Die steen is vrij comfortable?quote:Op donderdag 3 september 2015 08:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen flauw idee waar jullie het over hebben
Hoezee!quote:Op donderdag 3 september 2015 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een ijverigheid. Ik was juist blij dat ik van dat pokkestuderen af was. Nooit meer
Sarabi, een baan? Nice! Details!
Vandaag wel officieel -20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |