Kun je iets bedenken dat je je wel beter had doen voelen?quote:Op woensdag 2 september 2015 07:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Mijn irritatie bleef tot ik ging slapenEn nog steeds trouwens
Tenzij je iets zoekt dat voelt als een aantal hoofden inslaan, maar minder strafbaar isquote:Op woensdag 2 september 2015 07:46 schreef Barreltje het volgende:
Ghehe.. wsl het inslaan van een aantal hoofden?
Dan is slecht eten in dat geval een betere keus..
Pinataquote:Op woensdag 2 september 2015 07:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tenzij je iets zoekt dat voelt als een aantal hoofden inslaan, maar minder strafbaar is
Gevuld met muesliquote:
Fantastisch resultaat! Mag je trots op zijn!quote:Op woensdag 2 september 2015 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mueslipiñata
Oh trouwens, die mijlpaal?vandaag dus exact zes maanden into the game en -19,9! Sooo close
(ja, ik had al gekakt en geborstvoed en alles). Maar yay! Ik heb een BMI onder de 28!
Nooit gedacht, vaak gehoopt
De tofheid van een kantoorbaan overschat je ws. ookquote:Op woensdag 2 september 2015 08:11 schreef kwakz0r het volgende:
Supergoed SQ!applaus voor jou!
Die app houdt geen rekening met vertraging naar mate je meer afvalt nee. Ik in mijn hoofd wel, vandaar de periode van twee jaar die ik als doel had. En dus ook logisch dat ik nu nog sneller ga (behalve deze week, ik bkijf hangen want teveel troep en teveel stress).
Sowieso is t wel een beetje binnengekomen nu dat ik niet door kan zoals afgelopen week. Nu nog zien hoe ik dat op de werkvloer aan ga pakken.
Heel soms verlang ik ineens naar een gewone toffe kantoorbaan, waar ik geen werk mee naar huis hoef te nemen en overdag niet continu op mijn top hoef te presterenmaar die kiddo's zijn zo leuk, en wat voor baan anders in godesnaam...
Dat had ik ook!!quote:Op woensdag 2 september 2015 08:11 schreef kwakz0r het volgende:
Heel soms verlang ik ineens naar een gewone toffe kantoorbaan, waar ik geen werk mee naar huis hoef te nemen en overdag niet continu op mijn top hoef te presterenmaar die kiddo's zijn zo leuk, en wat voor baan anders in godesnaam...
Mja ik denk dat de vermoeidheid nu gewoon spreekt bij mij.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:14 schreef Sunnythesun het volgende:
voor SQ!!
Hier was de 80 weer in beeld net(wel met een ,9 er achter hoor
)
Zo even lekker bodypumpen. Spierballen bijhouden. Van sporten komt verder niet zo veel deze week helaas..
[..]
Dat had ik ook!!En ik blijk stiekem een heleboel te kunnen..
Andere baan misschien maarquote:Op woensdag 2 september 2015 07:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kun je iets bedenken dat je je wel beter had doen voelen?
Je snapt mequote:Op woensdag 2 september 2015 07:46 schreef Barreltje het volgende:
Ghehe.. wsl het inslaan van een aantal hoofden?
Klopt. En normaal ga ik wel wandelen, maar zoals ik gister al zei: ik heb last van mijn hiel en ik wil dat een beetje sparen voor de grote tocht van a.s. zaterdag.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:36 schreef Sjeen het volgende:
En toch denk ik dat sporten op zo'n moment heel veel goeds kan doen
Dat.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:36 schreef Sjeen het volgende:
En toch denk ik dat sporten op zo'n moment heel veel goeds kan doen
Anders koop je maar gladiolen voor bij de finish voor mij en M.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:38 schreef PdeHoog het volgende:
Klopt. En normaal ga ik wel wandelen, maar zoals ik gister al zei: ik heb last van mijn hiel en ik wil dat een beetje sparen voor de grote tocht van a.s. zaterdag.
Whaaaaquote:Op woensdag 2 september 2015 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mueslipiñata
Oh trouwens, die mijlpaal?vandaag dus exact zes maanden into the game en -19,9! Sooo close
(ja, ik had al gekakt en geborstvoed en alles). Maar yay! Ik heb een BMI onder de 28!
Nooit gedacht, vaak gehoopt
Wel het muffin-recept invoeren in Cronometer hequote:Op woensdag 2 september 2015 08:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Anders koop je maar gladiolen voor bij de finish voor mij en M.![]()
niet geblesseerd raken hoor!!! ik heb gisteren 3 pakjes blarenpleisters gekocht en kamferspiritus en vrijdag ga ik muffins maken!! die je uiteraard ook niet-wandelend kan eten![]()
Staat er op zich al in (die met wortel en appel), maar ik wilde er nu ook bosbessen aan toevoegenquote:Op woensdag 2 september 2015 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
Wel het muffin-recept invoeren in Cronometer he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |