abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155751577
[Dieetclub] is bedoeld voor mannen en vrouwen met (ex)overgewicht die nog steeds moeite hebben met wat ze wel of niet willen/moeten/kunnen eten.

Hallo allemaal! Wees welkom en post zoals je altijd gedaan hebt :-)

Lijstjes, slechte dagen en momenten waarop je trots bent op jezelf, bijna alles mag. Ook je nieuwe huis, je lieve kat en je toffe buurman kan besproken worden, als het belangrijkste onderwerp maar het gezamenlijke afvaldoel is.

Mensen die denken dat ze dé manier gevonden hebben en geen ruimte laten voor andere interpretaties/fouten/mislukkingen lezen we hier liever niet.

We adoreren jullie wel in [lif]the GYM of in [spt]BODYBUILDING

Einde dienstmededeling.

Laten we het gezellig houden! Dit topic is bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld of ideale levenswijze.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155751583
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 07:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee. Mijn irritatie bleef tot ik ging slapen :{ En nog steeds trouwens :')
Kun je iets bedenken dat je je wel beter had doen voelen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_155751613
Goeiemorgen!
Hoop op een betere dag voor je, Pee :*
pi_155751635
Ghehe.. wsl het inslaan van een aantal hoofden?
Dan is slecht eten in dat geval een betere keus.. :P

De soep van gister was heerlijk.. 2 mokken op met wat maan (daar zit ook een hoop kcal in ! :o) en wat papadum met zelfgemaakte chutney O+
En nu heb ik pijn in mn buik.. ik denk dat mm darmen die gekke ingrediënten niet allemaal kunnen verteren. ..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155751648
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2015 07:46 schreef Barreltje het volgende:
Dan is slecht eten in dat geval een betere keus.. :P

Tenzij je iets zoekt dat voelt als een aantal hoofden inslaan, maar minder strafbaar is :D
  † In Memoriam † woensdag 2 september 2015 @ 07:50:34 #6
43556 miss_dynastie
pi_155751661
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 07:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tenzij je iets zoekt dat voelt als een aantal hoofden inslaan, maar minder strafbaar is :D
Pinata *O*
pi_155751665
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 07:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Pinata *O*
Gevuld met muesli *O*
  woensdag 2 september 2015 @ 08:01:35 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_155751721
Mueslipiñata O+

Oh trouwens, die mijlpaal? :') vandaag dus exact zes maanden into the game en -19,9! Sooo close _O- (ja, ik had al gekakt en geborstvoed en alles). Maar yay! Ik heb een BMI onder de 28!

Nooit gedacht, vaak gehoopt :o
disclaimer
pi_155751757
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mueslipiñata O+

Oh trouwens, die mijlpaal? :') vandaag dus exact zes maanden into the game en -19,9! Sooo close _O- (ja, ik had al gekakt en geborstvoed en alles). Maar yay! Ik heb een BMI onder de 28!

Fantastisch resultaat! Mag je trots op zijn! *O* *O* *O*
pi_155751797
Supergoed SQ! *O* applaus voor jou!

Die app houdt geen rekening met vertraging naar mate je meer afvalt nee. Ik in mijn hoofd wel, vandaar de periode van twee jaar die ik als doel had. En dus ook logisch dat ik nu nog sneller ga (behalve deze week, ik bkijf hangen want teveel troep en teveel stress).

Sowieso is t wel een beetje binnengekomen nu dat ik niet door kan zoals afgelopen week. Nu nog zien hoe ik dat op de werkvloer aan ga pakken.

Heel soms verlang ik ineens naar een gewone toffe kantoorbaan, waar ik geen werk mee naar huis hoef te nemen en overdag niet continu op mijn top hoef te presteren :@ maar die kiddo's zijn zo leuk, en wat voor baan anders in godesnaam...
Kwak
pi_155751809
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:11 schreef kwakz0r het volgende:
Supergoed SQ! *O* applaus voor jou!

Die app houdt geen rekening met vertraging naar mate je meer afvalt nee. Ik in mijn hoofd wel, vandaar de periode van twee jaar die ik als doel had. En dus ook logisch dat ik nu nog sneller ga (behalve deze week, ik bkijf hangen want teveel troep en teveel stress).

Sowieso is t wel een beetje binnengekomen nu dat ik niet door kan zoals afgelopen week. Nu nog zien hoe ik dat op de werkvloer aan ga pakken.

Heel soms verlang ik ineens naar een gewone toffe kantoorbaan, waar ik geen werk mee naar huis hoef te nemen en overdag niet continu op mijn top hoef te presteren :@ maar die kiddo's zijn zo leuk, en wat voor baan anders in godesnaam...

De tofheid van een kantoorbaan overschat je ws. ook :')
pi_155751821
*O* voor SQ!!

Hier was de 80 weer in beeld net O+ (wel met een ,9 er achter hoor :+ )
Zo even lekker bodypumpen. Spierballen bijhouden. Van sporten komt verder niet zo veel deze week helaas..

quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:11 schreef kwakz0r het volgende:

Dat had ik ook!! :s) En ik blijk stiekem een heleboel te kunnen.. ;)
pi_155751884
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:14 schreef Sunnythesun het volgende:
*O* voor SQ!!

Hier was de 80 weer in beeld net O+ (wel met een ,9 er achter hoor :+ )
Zo even lekker bodypumpen. Spierballen bijhouden. Van sporten komt verder niet zo veel deze week helaas..

[..]

Dat had ik ook!! :s) En ik blijk stiekem een heleboel te kunnen.. ;)
Mja ik denk dat de vermoeidheid nu gewoon spreekt bij mij.

@DP momenteel verlang ik weleens terug naar het suffe secretariaatbaantje dat ik had in het ziekenhuis. :@ Wat ik nu ik zo moe ben merk dat me aantrekt, is het simpele feit dat je weleens iets later kunt beginnen als t zo uitkomt. Een vrije dag kunt opnemen ook buiten de schoolvakanties als je die nodig hebt. Gewoon wanneer je wilt even thee kunt halen en dan even een gesprekje hebben. Op een slechte dag even tijdens je werk even iets minder gefocust zijn. Klinkt suf, maar wat me opbreekt is het geen controle hebben over je dagindeling (wel over de inhoud van mijn lessen) en van 8-16.30 continu op topspanning te staan, want als ik verslap loopt de les in de soep.

Nou ja, goed, ik ga er de komende jaren eens wat onderzoek aan wagen, wat ik echt wil.
Kwak
pi_155751896
Echt Kwak, het is of ik mezelf hoor 2 jaar terug. Ik weet precies hoe je je voelt :*
pi_155751964
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 07:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kun je iets bedenken dat je je wel beter had doen voelen?
Andere baan misschien maar :') :P

Zonder gekheid: nee. Nou ja, had misschien ff de agressie eruit kunnen fietsen. Maar goed...daar had ik ook heul ff geen zin in gisteravond.

Pluspuntje vanmorgen: -paar 100 gram dus nu onder de 133. Hoewel de weegschaal toch heel graag nieuwe batterijtjes wil en ik het idee heb dat de wegingen niet helemaal betrouwbaar meer zijn.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155751969
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2015 07:46 schreef Barreltje het volgende:
Je snapt me O+ Ik wilde iets roepen over een honkbalknuppel :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Licht Ontvlambaar woensdag 2 september 2015 @ 08:36:59 #17
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155752005
En toch denk ik dat sporten op zo'n moment heel veel goeds kan doen :Y
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_155752024
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:36 schreef Sjeen het volgende:
Klopt. En normaal ga ik wel wandelen, maar zoals ik gister al zei: ik heb last van mijn hiel en ik wil dat een beetje sparen voor de grote tocht van a.s. zaterdag.
pi_155752059
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:36 schreef Sjeen het volgende:
Dat.

En/of nadenken over WEL haalbare alternatieven voor een volgende keer.
pi_155752072
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:38 schreef PdeHoog het volgende:

Klopt. En normaal ga ik wel wandelen, maar zoals ik gister al zei: ik heb last van mijn hiel en ik wil dat een beetje sparen voor de grote tocht van a.s. zaterdag.
Anders koop je maar gladiolen voor bij de finish voor mij en M. 8-)
niet geblesseerd raken hoor!!! ik heb gisteren 3 pakjes blarenpleisters gekocht en kamferspiritus en vrijdag ga ik muffins maken!! die je uiteraard ook niet-wandelend kan eten :')

Ik heb net mijn maten opgemeten omdat ik vind dat ik zo traaaaag afval. Nou, dat viel heul niet tegen :o Yay me _O_

En yay StormQueen *O* *O* Echt woah! Ik ben zo trots op heel veel hier O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † woensdag 2 september 2015 @ 08:47:36 #21
43556 miss_dynastie
pi_155752111
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mueslipiñata O+

Whaaaa *O* Misschien nog even gauw wat bloed doneren? :P
Heel erg goed bezig :*

Het lastige aan het onderwijs is, denk ik, de golfbeweging waarin de dingen gaan. Op mijn tweede werk is dat ook zo. Op de eerste week van juli na twee maanden vrij geweest, maar de zes weken daarvoor 60 uur per week bezig geweest. Ook nu komen er weer een paar drukke weken aan (niet zo druk, maar toch een uur of 30 per week denk ik- en da's dus niet mijn hoofdbaan). Ik merk dat dit het eerste jaar is waarin ik dacht 'nee he? nu alweer aan de slag?' :@
pi_155752150
Hoezee SQ en Isa.
Ja doei.
pi_155752185
Ik zou willen dat ik was afgestudeerd was en dan een baan had binnen dat vakgebied, lijkt me echt een heerlijke tijd juist.

Leuk de vooruitgang bij mensen!
pi_155752238
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Anders koop je maar gladiolen voor bij de finish voor mij en M. 8-)
niet geblesseerd raken hoor!!! ik heb gisteren 3 pakjes blarenpleisters gekocht en kamferspiritus en vrijdag ga ik muffins maken!! die je uiteraard ook niet-wandelend kan eten :')
Wel het muffin-recept invoeren in Cronometer he *)
pi_155752306
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:59 schreef PdeHoog het volgende:

Wel het muffin-recept invoeren in Cronometer he *)
Staat er op zich al in (die met wortel en appel), maar ik wilde er nu ook bosbessen aan toevoegen :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')