abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155731270
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_155731285
Bij gebrek aan inspiratie deze TT, kan veranderd worden door mod als 't niet goed bevonden wordt. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_155731302
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 12:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Bagatelliseren? :')

Ik bagatelliseer helemaal niets.

Heb je m'n post op de vorige pagina niet gelezen?

Probeer gewoon niet mee te gaan in het kortzichtige opportunistische gelul, de waan van de dag, en een beetje realistisch te blijven.

Dus er zijn genoeg kritiekpunten, maar reden tot zoveel gejank is er ook niet.
Je gaat van meedoen om het kampioenschap naar directe plaatsing voor Europees voetbal. Het is realistisch, maar verder is het gewoon om te janken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_155731426
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2015 12:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Je gaat van meedoen om het kampioenschap naar directe plaatsing voor Europees voetbal. Het is realistisch, maar verder is het gewoon om te janken.
Niemand heeft het over kampioenschap gehad toch? Die verwachting hebben was sowieso niet realistisch.

Dat Van Geel die doelstelling vorig seizoen uitsprak vond ik dan ook - zeker achteraf bezien - niet verstandig en een verkeerde inschatting van de kwaliteiten van de selectie.

Vorig seizoen heeft hij dan ook steken laten vallen in de transferzomer.

Ik vind dat hij wel een reeële doelstelling opgeeft voor het huidige seizoen.

Niet spectaculair, en we zouden liever meer zien, maar Van Geel kan helaas ook niet toveren en moet het doen met de middelen die hij heeft. Voor hetzelfde geld dat deze transferzomer is uitgegeven had hij 2 echte toppers kunnen kopen (categorie Ziyech bijvoorbeeld) maar dan hadden we weer met een veel smallere selectie gezeten met veel bagger op de bank.

Ik vind dat hij behoorlijk goed heeft ingekocht dit seizoen - los van het feit hoe de basisopstelling eruit komt te zien.
  Moderator dinsdag 1 september 2015 @ 13:09:39 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155731550
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 12:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Bij gebrek aan inspiratie deze TT, kan veranderd worden door mod als 't niet goed bevonden wordt. :P
Bij gebrek aan motivatie is het altijd #BESTUURTEGENDEMUUR

OT :

Ik vind dat ie lomp heeft ingekocht, zeker met Botteghin. Je verneukt op deze wijze Karsdorp én van Beek. Viel het jou ook op dat het zondag defensief een stuk beter stond toen Botteghin eruit ging en v Beek weer centraal ging spelen?

Dat ie Lex niet heeft weten te slijten neem ik 'm ook kwalijk. Voor de rest hoop ik dat Elia wat brengt, dat Gio Kuyt op een andere positie pleurt en dat Gustafson eens wat speeltijd gaat krijgen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_155731605
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

OT :

Ik vind dat ie lomp heeft ingekocht, zeker met Botteghin. Je verneukt op deze wijze Karsdorp én van Beek. Viel het jou ook op dat het zondag defensief een stuk beter stond toen Botteghin eruit ging en v Beek weer centraal ging spelen?
Frisse speler, Beek centraal (dynamischer), meer aanvallende impulsen waardoor je wat gemakkelijker onder druk uitvoetbalt.

Kwam niet zozeer omdat Botteghin er niks van bakt, er kwam gewoon een ander type voetballer op twee posities. Ik weet ook niet of je Van der Heijden en Botteghin samen centraal moet laten spelen.
pi_155731908
quote:

[..]

OT :

Dat ie Lex niet heeft weten te slijten neem ik 'm ook kwalijk. Voor de rest hoop ik dat Elia wat brengt, dat Gio Kuyt op een andere positie pleurt en dat Gustafson eens wat speeltijd gaat krijgen.
Ja het stond een stuk beter toen botteghin er uit ging. Volgens mij is hij ook gehaald voor de bank en dan moet hij daar lekker blijven zitten. Echter vind ik niet dat je hem op 1 wedstrijd mag afbranden.

Kuyt moet inderdaad gewoon rechtsvoor staan en om nu al om gustafson te gaan smeken vind ik erg opportunistisch
pi_155731929
quote:
Feyenoord versterkte zich deze zomer met een groot aantal nieuwe spelers. De eerste drie wedstrijden van het seizoen werden gewonnen en het woord 'Coolsingel' werd al vaak genoemd. Ondanks de vele aankopen is de doelstelling van Feyenoord niet om kampioen te worden. Het direct behalen van Europees voetbal is volgens technisch directeur Martin van Geel de doelstelling van de Rotterdamse club.

"We hebben eindelijk een keer kunnen investeren”, begint Van Geel tegenover RTV Rijnmond. "Dat hebben we bij Feyenoord jaren niet kunnen doen. Maar onze concurrenten hebben ook niet stil gezeten. PSV en Ajax hebben drie tot vier keer zoveel geïnvesteerd. We zijn niet bang voor ze, maar het is wel een gegeven.”
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_155731942
quote:
Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, gaat aankomende weken opnieuw in gesprek met Tonny Vilhena. Het contract van de middenvelder loopt in de zomer van 2016 af en de club hoopt deze verbintenis te verlengen. Dit zegt Van Geel tegenover RTV Rijnmond. De jonge Vilhena leek deze zomer onderweg naar Sampdoria. Feyenoord en de Italiaanse club waren het eens over een transfer, maar Vilhena zag een overstap niet zitten.
&

quote:
Elvis Manu was één van de spelers die Feyenoord deze zomer verliet. De buitenspeler, die Feyenoord vorig seizoen aan Europees voetbal hielp, vertrok deze transferperiode naar het Engelse Brighton. De aanvaller was zelf met een transferverzoek naar technisch directeur Martin van Geel gekomen.

"Hij kwam bij mij en gaf aan dat hij de concurrentie te groot vindt, en daarom een stap wilde maken”, begint de technisch directeur tegenover RTV Rijnmond. "Dan kijk je of je dat kunt bewerkstelligen. Toen kwam Brighton en daarmee hebben we er nog een mooie transfersom aan over gehouden." De Rotterdamse club zou zo'n 1,5 tot 2 miljoen euro verdiend hebben aan de transfer van Manu.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_155731990
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2015 12:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Directe plaatsing voor Europees voetbal = kampioen worden of de beker winnen
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_155732027
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Technisch gezien wel, maar #GeelGod bedoelt natuurlijk voor de voorrondes.
pi_155732043
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:35 schreef H.FR het volgende:

[..]

Technisch gezien wel, maar #GeelGod bedoelt natuurlijk voor de voorrondes.
Eerst een kwalificatieronde moeten doen is per definitie geen directe plaatsing.
pi_155732104
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Eerst een kwalificatieronde moeten doen is per definitie geen directe plaatsing.
Ik denk dat ze dat bij Feyenoord toch anders zien.
  dinsdag 1 september 2015 @ 13:39:29 #14
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_155732112
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zo wordt dat al jaren geformuleerd, tot vorig jaar moest iedereen behalve de kampioen voorrondes spelen. Bovendien speel je in de voorrondes ook Europees, alleen zijn dat in eerste instantie maar 2 wedstrijden.
pi_155732149
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Of Europees voetbal een competitieve (=/= vriendschappelijke) wedstrijd spelen tegen een niet-Nederlandse tegenstander :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 1 september 2015 @ 13:46:56 #16
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155732270
quote:

[..]

OT :

Beetje jammer dat men nu afgeeft op Botteghin. Dat is gewoon een sterke centrale verdediger die je in zijn kracht moet gebruiken. Ik snap Feyenoord sowieso niet.

Je hebt goede centrumverdedigers en geen backs. Ga dan verdomme 3-5-2 spelen? Je hebt 2 spitsen, een overvloed aan middenvelders, een slechte linksback en een middenvelder op rechtsback. Pas je formatie verdomme aan op je selectie. Het is toch geen raketwetenschap?

EDIT- en dan wordt het een 5-3-2 bij balverlies uiteraard
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_155732397
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Beetje jammer dat men nu afgeeft op Botteghin. Dat is gewoon een sterke centrale verdediger die je in zijn kracht moet gebruiken. Ik snap Feyenoord sowieso niet.

Je hebt goede centrumverdedigers en geen backs. Ga dan verdomme 3-5-2 spelen? Je hebt 2 spitsen, een overvloed aan middenvelders, een slechte linksback en een middenvelder op rechtsback. Pas je formatie verdomme aan op je selectie. Het is toch geen raketwetenschap?

[ afbeelding ]

Als je Immers dan op de bank zet en El Ahmadi daar neerzet, en Vejinovic op de plaats van El Ahmadi ziet dit er wel ok uit ja :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_155732484
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ten eerste doe je Karsdorp hier veel te kort mee. Gaat echt een hele goede rechtsback worden.

Ten tweede, zie je Elia al meeverdedigen? Ik niet.

Ben zelf ook wel een fan van 3-5-2, en er zijn inderdaad plekken waar het goed uitkomt.
Misschien met enkele mutaties dat het zou kunnen werken, maar Elia en Bilal worden waarschijnlijk wel zo goed als waardeloos.

ps: Is Vejinovic trouwens na PSV helemaal uit de gratie? :?
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 1 september 2015 @ 13:58:48 #19
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155732485
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:53 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Als je Immers dan op de bank zet en El Ahmadi daar neerzet, en Vejinovic op de plaats van El Ahmadi ziet dit er wel ok uit ja :)
Ja de poppetjes kan je altijd over twisten idd, zo zou je karsdorp ook op rechts kunnen zetten ipv Kuyt. Maar naar mijn mening is deze formatie veel meer complementair aan het materiaal :P
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 1 september 2015 @ 14:01:06 #20
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155732534
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:58 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ten eerste doe je Karsdorp hier veel te kort mee. Gaat echt een hele goede rechtsback worden.

Ten tweede, zie je Elia al meeverdedigen? Ik niet.

Ben zelf ook wel een fan van 3-5-2, en er zijn inderdaad plekken waar het goed uitkomt.
Misschien met enkele mutaties dat het zou kunnen werken, maar Elia en Bilal worden waarschijnlijk wel zo goed als waardeloos.

ps: Is Vejinovic trouwens na PSV helemaal uit de gratie? :?
Elia moet gewoon terugkomen bij balverlies, verwend ventje :P :P :P
pi_155732651
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:01 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Elia moet gewoon terugkomen bij balverlies, verwend ventje :P :P :P
Misschien moet ik hem ook het voordeel van de twijfel geven. Afgelopen wedstrijd maakte Pröpper die schwalbe natuurlijk ook in zijn nabijheid.

Ik denk dat ik inderdaad in die opstelling Karsdorp op rechts zou zetten (ideaal) en Kuyt een van de spitsen (evt. hangend). Immers moet zo ver mogelijk bij de opstelling vandaan blijven.
pi_155732754
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:58 schreef Oldground het volgende:
Bilal doet over het algemeen wel zijn verdedigende werk, dus die zou dat nog wel kunnen. Die lijkt het alleen niet te kunnen belopen, als die 90 minuten moet gaan krijgt die wel vaak kramp
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_155732832
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:11 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Bilal doet over het algemeen wel zijn verdedigende werk, dus die zou dat nog wel kunnen. Die lijkt het alleen niet te kunnen belopen, als die 90 minuten moet gaan krijgt die wel vaak kramp
Daar maak ik me niet zo'n zorgen over, dat had Clasie ook in het begin.
pi_155732908
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:15 schreef H.FR het volgende:

[..]

Daar maak ik me niet zo'n zorgen over, dat had Clasie ook in het begin.
Het is nog niet zo erg als bij Oulare (spits Club Brugge, die kan het al in de 1 helft krijgen), maar toch vind ik het vreemd, puur uithoudingsvermogen moet toch te trainen zijn? Mja, heb onze vriend Verheijen er nog niet over gehoord, dus het zal wel goed zitten.
pi_155732998
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:18 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Het is nog niet zo erg als bij Oulare (spits Club Brugge, die kan het al in de 1 helft krijgen), maar toch vind ik het vreemd, puur uithoudingsvermogen moet toch te trainen zijn? Mja, heb onze vriend Verheijen er nog niet over gehoord, dus het zal wel goed zitten.
Ik denk ook wel dat het te trainen is, maar mede door wedstrijden te spelen zal hij er volgens mij aan moeten wennen. Als hij het over een half jaar nog steeds heeft, mits hij veel basis speelt, dan moeten we het nog maar eens onder de loep nemen.
  Moderator dinsdag 1 september 2015 @ 14:53:18 #26
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_155734193
quote:
Ik vind het interview vies tegen vallen. Ja, iemand heeft mij hiervoor gisteren gewaarschuwd, maar ik hoopte toch op fatsoenlijke antwoorden.

Samenvatting:
- Wij zijn heel blij dat alle posities dubbel bezet zijn
- Dit geldt ook voor de backs (en noemt dan alle jeugdspelers op)
- Dat Kuyt op meerdere posities inzetbaar is is een voordeel, en Gio voelt dat goed aan
- Kramer kon pas gehaald worden nadat Te Vrede weg was
- Onze concurrenten hebben hebben zeker 3 a 4 keer zoveel geïnvesteerd :( Kijk naar je eigen team :(
- Dat de doelstelling vorig jaar wel erg (te) ambitieus was, wordt ontweken
- Vilhena gaan we proberen te verlengen vanwege waarde creatie
- Dit jaar gaan wij voor rechtstreeks Europese plaatsing

:Z
pi_155734315
quote:
18s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:28 schreef K.offie het volgende:
Onze concurrenten hebben hebben zeker 3 a 4 keer zoveel geïnvesteerd :( Kijk naar je eigen team :(
Hoezo kijk naar je eigen team? Als het gaat om een doelstelling moet je toch juist naar de concurrenten kijken?
PSN id: Puddled_nl
pi_155734452
quote:

[..]

Ik vind het interview vies tegen vallen. Ja, iemand heeft mij hiervoor gisteren gewaarschuwd, maar ik hoopte toch op fatsoenlijke antwoorden.

Samenvatting:
- Wij zijn heel blij dat alle posities dubbel bezet zijn
- Dit geldt ook voor de backs (en noemt dan alle jeugdspelers op)
- Dat Kuyt op meerdere posities inzetbaar is is een voordeel, en Gio voelt dat goed aan
- Kramer kon pas gehaald worden nadat Te Vrede weg was
- Onze concurrenten hebben hebben zeker 3 a 4 keer zoveel geïnvesteerd :( Kijk naar je eigen team :(
- Dat de doelstelling vorig jaar wel erg (te) ambitieus was, wordt ontweken
- Vilhena gaan we proberen te verlengen vanwege waarde creatie
- Dit jaar gaan wij voor rechtstreeks Europese plaatsing

:Z
Zegt hij dat zo?
Met zo'n verhaal tekent die jongen natuurlijk niet bij :')
pi_155734524
Slecht interview van Van Geel zeg, nooit toegeven dat hij van mening is veranderd of een fout heeft gemaakt. Alleen maar ontkennen.
pi_155734589
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:40 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zegt hij dat zo?
Met zo'n verhaal tekent die jongen natuurlijk niet bij :')
Klopt, het klonk niet echt heel menselijk. Ik kreeg ook sterk de indruk dat van Geel echt een pleurishekel aan Rinus heeft, of ligt dat aan mij?
  Moderator dinsdag 1 september 2015 @ 15:48:50 #32
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_155734621
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:47 schreef Renzokuken het volgende:

[..]

Klopt, het klonk niet echt heel menselijk. Ik kreeg ook sterk de indruk dat van Geel echt een pleurishekel aan Rinus heeft, of ligt dat aan mij?
Van Geel heeft een hekel aan iedereen die kritische vragen stelt.
pi_155735105
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:34 schreef Renzokuken het volgende:

[..]

Hoezo kijk naar je eigen team? Als het gaat om een doelstelling moet je toch juist naar de concurrenten kijken?
Daar heb je een punt. Al hadden ze dat vorig jaar dan ook moeten doen, en nu hun fout toegeven
pi_155735133
Maar goed. Na de verloren wedstrijd tegen PSV neem ik aan dat de meeste Feyenoorders nog volop achter de bewering van Rene vd Gijp blijven staan dat Feyenoord dit seizoen de landstitel wint?
pi_155735169
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:12 schreef K.offie het volgende:

[..]

Daar heb je een punt. Al hadden ze dat vorig jaar dan ook moeten doen, en nu hun fout toegeven
Ah ja, laten we iets dat niet negatief is nog een negatieve lading door naar vorig jaar te wijzen.

Top 3 of directe kwalificatie voor Europa vind ik een prima doelstelling. We hebben gezien dat PSV ook dit jaar weer over een betere basiself beschikt. Het is te hopen dat er over het seizoen wat blessures vallen bij Ajax en/of PSV, zij hebben denk ik een minder brede selectie dan wij.
pi_155735242
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:13 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed. Na de verloren wedstrijd tegen PSV neem ik aan dat de meeste Feyenoorders nog volop achter de bewering van Rene vd Gijp blijven staan dat Feyenoord dit seizoen de landstitel wint?
Waarom stel je hier elke week dezelfde vraag zonder een keer hierop terug te komen?

Klapmongool :')
pi_155735277
Bij deze dan frustie. Zaken veranderen en pols altijd graag onder de aanhang of ze nog in die 'droom' geloven die landstitel heet.
pi_155735281
No offence; maar Feyenoord heeft geen kampioenselftal. Het gaat gewoon weer tussen Ajax en PSV dit seizoen. Feyenoord is wel duidelijk beter dan de eventuele nummer 4 en 5, maar te min voor de top 2. Vielen mij gigantisch tegen in de wedstrijd tegen PSV.
pi_155735358
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ah ja, laten we iets dat niet negatief is nog een negatieve lading door naar vorig jaar te wijzen.

Dat doe ik niet. Het was een terechte vraag van Rinus, die vergeleek de doelstelling van vorig jaar met die van dit jaar.
pi_155735405
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:18 schreef Iwanius het volgende:
Bij deze dan frustie. Zaken veranderen en pols altijd graag onder de aanhang of ze nog in die 'droom' geloven die landstitel heet.
Nou bij dezen nogmaals een antwoord; ik denk dat hoogstens 5% dacht dat Feyenoord kampioen wordt en na afgelopen weekend zullen dat nog steeds diezelfde gasten zijn.

Ga je volgende week je VBL-posts lekker ergens anders dumpen?
pi_155735436
Alleen als het niet interessant genoeg is. Maar als voetbaldier zal dat denk ik wel niet gaan want houdt teveel van het spelletje. Al meer dan 49 jaar...en counting.
pi_155735564
quote:

-
Klopt ook niet.
pi_155735622
MikosGouka twitterde op dinsdag 01-09-2015 om 15:43:10 Volgens Van Geel heeft #Feyenoord een kleine 10 miljoen euro overgehouden aan transferperiode. Wel bruto, want er gaat nog veel van som af. reageer retweet
GEELGOD
Ik ben inmiddels overleden.
pi_155735641
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:18 schreef nickhguitar het volgende:
No offence; maar Feyenoord heeft geen kampioenselftal. Het gaat gewoon weer tussen Ajax en PSV dit seizoen. Feyenoord is wel duidelijk beter dan de eventuele nummer 4 en 5, maar te min voor de top 2. Vielen mij gigantisch tegen in de wedstrijd tegen PSV.
Als Feyenoord dat niet heeft, dan PSV ook niet.
pi_155735682
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:33 schreef Pascalus het volgende:
MikosGouka twitterde op dinsdag 01-09-2015 om 15:43:10 Volgens Van Geel heeft #Feyenoord een kleine 10 miljoen euro overgehouden aan transferperiode. Wel bruto, want er gaat nog veel van som af. reageer retweet
GEELGOD
Ja, wat gaat er dan nog van af? :')
Zeker die 25% nog?

Maar dan hebben we dus nog een potje van 4,0-4,5mln (nog van vorige transferperiode) + 7,5mln = +/- 12mln?
  dinsdag 1 september 2015 @ 16:37:20 #46
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155735685
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:34 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Voorlopig staan jullie nog een hele punt voor op PSV dus alles nog in eigen hand :P

Van mij mogen die lampen wel een keer buiten de top-3 vallen, worden weer iets te arrogant na een titeltje.
pi_155735700
Politie Rome is 5 minuten beeldmateriaal “kwijt”

Gisteren ging het lang verwachte ‘mega proces’ naar aanleiding van de ongeregeldheden op het Piazza di Spanga in Rome op 19 februari jl. van start. Via videobeelden gemaakt door de Italiaanse politie en via onder andere YouTube heeft de Nederlandse politie 44 personen aangemerkt als verdachten. Deze 44 verdachten waren onderverdeeld in blokken van 7 om het tempo in de procesdag te houden. Tijdens de regiezitting konden de diverse advocaten onder andere verscheidene zaken op tafel leggen bij de Rechtbank om deze tijdens het proces te kunnen gaan gebruiken, e.g. getuigen, maar ook vele vraagtekens over de gebeurtenissen.
Nog voor het proces gisteren op gang gekomen was, moest het OM verkondigen dat er niemand vervolgd kon gaan worden voor het vernielen van de Barcaccia fontein. Je weet wel, die fontein die helemaal gesloopt was door aanwezige Feyenoordsupporters maar die twee dagen later alweer werkend aan de toeristen getoond werd. Natuurlijk een enorme flater voor het OM, want juist het OM blies hoog van de toren en beloofde Justitie in Italië de daders te zullen berechten. Het OM ging daarom dan ook snel om dit feit heen, door vanaf het tweede blok de vermeende vernieling al niet meer te benoemen in de tenlastelegging.
In het tweede blok werd er door één van de advocaten gevraagd hoe het mogelijk was dat er videobeelden ontbreken. Volgens de advocaat zijn deze beelden juist van belang om – niet om het gebruikte geweld goed te praten – juist te kunnen bepalen wat de aanleiding is geweest waarom het gebruikte geweld, door politie en supporters, in een juist daglicht te krijgen. De advocaat vroeg daarom aan de Rechtbank om te achterhalen hoe het kan dat er van de 5 aanwezige politiecamera’s, alle 5 de camera’s 5 tot 6 minuten missen en pas de beelden tonen wanneer de ongeregeldheden al zijn uitgebroken.
Die ontbrekende beelden kunnen namelijk een heel ander beeld schetsen van wat er tot nu toe bekend is, of via de Italiaanse overheid naar buiten is gebracht en overgenomen door het OM. De terechte vraag werd al snel aan de Rechtbank gesteld of deze actie bewust is geweest, want hoe toevallig is het dat toevallig 5 camera’s precies hetzelfde missen of dat het een toevallige samenloop van omstandigheden is geweest.
Bij een rechtszaak is het gebruikelijk om, waar mogelijk, getuigen op te roepen. Diverse verzoeken werden door de advocaten ingediend. Van de Italiaanse agenten van welke de verklaringen zijn opgenomen, medewerkers van Feyenoord, een journaliste van het AD en zelfs een lid van de Feyenoord Business Club. Al deze verzoeken werden door het OM als ‘niet nodig’ afgedaan. Saillant detail is echter wel dat de verklaringen van de vijf Italiaanse agenten niet helemaal matchen met elkaar. Niet alleen weten de agenten niet precies wat de opdrachten waren, ook wisten ze niet wie de opdracht gegeven heeft om tot ontruiming van het plein over te gaan. Volgens het OM zijn de ruim 3.000 aanwezige supporters op de hoogte gebracht rond 16.00 uur om naar de bussen te vertrekken.
Het verhoren van de medewerkers van Feyenoord, de journaliste die ook op dat moment op het plein en bij de fontein aanwezig was alsmede het lid van de Business Club, vind het OM niet nodig. Het OM wist te vertellen dat deze getuigen niets inhoudelijk zullen kunnen gaan brengen ten opzichte van de strafbare feiten. Waar het OM aan voorbij ging is echter “het slechts naar boven willen krijgen van wie er begonnen is en het waarom.” Het OM heeft namelijk een nogal gekleurd beeld geschetst de afgelopen maanden waardoor de Feyenoordsupporters de reden zijn van het vernielen van de fontein en van de ongeregeldheden. Ook werd er een verzoek ingediend om drie agenten die een supporter herkend hadden op het intranet van de Politie te ondervragen. De gebruikte foto is van een dermate kwaliteit dat het niet mogelijk is om de supporter te herkennen op de gebruikte foto. Daarnaast heeft het OM, ondanks een mogelijke positieve match, de foto via de gebruikte kanalen kenbaar gemaakt voor het publiek. Het OM hield vol dat deze foto niet gebruikt was, maar moest toch van toon veranderen toen de advocaat met de bewijzen op tafel kwam.
Wie het OM wel wil verhoren is de Italiaanse hoofdcommissaris, die heel toevallig die dag een bureaudienst draaide en het aanwezige lid van de VBE. Bij zijn verklaring mogen diverse vraagtekens gezet worden en bevestigen de verhalen van de Feyenoordsupporters daags na de rellen. Daarnaast is het niet geheel onbelangrijk om te vermelden dat er die dag een verbod gold op het verkopen van drank rondom het plein. Rome was tenslotte al sinds woensdagavond drooggelegd, echter was het bier niet aan te slepen. Een belangrijk punt dus waarom de Italiaanse politie hierop niet geacteerd heeft. Wanneer de hoofdcommissaris geen bevredigende antwoorden zou geven, kunnen de Italiaanse agenten altijd nog opgeroepen worden.
Een andere advocaat haalde een gebeurtenis uit het verleden uit de hoge hoed. Dit was na aanleiding van de Maasgebouwrellen. Ook toen blies het OM heel hoog van de toren en wilde een Feyenoordsupporter veroordelen die na een lange strijd alsnog vrijgesproken werd. Deze advocaat stelde vraagtekens bij de wijze van opsporing door het OM. Het is namelijk niet toegestaan om beelden van verdachten in het openbaar te vertonen. De wet is nog steeds niet aangepast dus mag je terecht vraagtekens plaatsen bij deze opsporingsmethode. Hierdoor zouden mogelijk veel supporters vrijgesproken kunnen gaan worden.
Vandaag is andermaal gebleken dat het ‘je was erbij, je hoort erbij’ ook deze keer niet terecht is. Hoe graag het OM het ook wil via de gekleurde dossiervorming. Na de eerste dag mag je je hardop afvragen welke van de verzoeken de Rechtbank zal inwilligen, hetzij om supporters vrij te pleiten, hetzij om een beeld te schetsen van wat er werkelijk is gebeurd op die bewuste donderdagmiddag in Rome. Dat het OM de verzoeken bijna allemaal ongegrond verklaarde, spreekt natuurlijk voor zich.
Eind november gaat het proces verder. Opnieuw in de diverse blokken, dit keer verspreid over meerdere dagen. We zullen er opnieuw bij aanwezig zijn! En ook dan zullen wij de zaken opnieuw kritisch volgen.
pi_155735709
quote:

[..]

Hoezo? Het verschil is toch duidelijk geworden dit weekend? PSV is wellicht nog wat zoekende, maar heeft in de wedstrijden tot nu toe laten zien over genoeg potentie te beschikken. Feyenoord heeft dat minder, ook de aankopen vallen wat tegen.
pi_155735739
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Voorlopig staan jullie nog een hele punt voor op PSV dus alles nog in eigen hand :P

Van mij mogen die lampen wel een keer buiten de top-3 vallen, worden weer iets te arrogant na een titeltje.
Dat is wel de makkelijkste manier om je afgunst voor PSV te omschrijven inderdaad. PSV heeft gewoon een leuk team, nog wat onwennig en mede daardoor al wat punten laten liggen, maar bij vlagen zie je de potentie en dan is het gewoon redelijk tot goed.
  dinsdag 1 september 2015 @ 16:42:44 #50
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155735803
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:39 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat is wel de makkelijkste manier om je afgunst voor PSV te omschrijven inderdaad. PSV heeft gewoon een leuk team, nog wat onwennig en mede daardoor al wat punten laten liggen, maar bij vlagen zie je de potentie en dan is het gewoon redelijk tot goed.
Afgunst wat voortkomt uit rivaliteit. Ik vind het helemaal niet zo'n goed team als ik eerlijk ben. Je hebt met Guardado, Moreno en de Jong een uitstekende as staan. En de backs zijn degelijk. Maar daar houdt het wel op. Bruma is matig, lestienne vind ik een naar ventje, Narsingh is gewoon te timide, Willems moet het nog maar opnieuw laten zien, Maher komt tekort en Pröpper heeft weinig rendement.

Ze hebben een dikke 35 goals ingeleverd. Die gaan de huidige spelers niet opvangen.
pi_155735817
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:38 schreef Luni het volgende:
Politie Rome is 5 minuten beeldmateriaal “kwijt”

Gisteren ging het lang verwachte ‘mega proces’ naar aanleiding van de ongeregeldheden op het Piazza di Spanga in Rome op 19 februari jl. van start. Via videobeelden gemaakt door de Italiaanse politie en via onder andere YouTube heeft de Nederlandse politie 44 personen aangemerkt als verdachten. Deze 44 verdachten waren onderverdeeld in blokken van 7 om het tempo in de procesdag te houden. Tijdens de regiezitting konden de diverse advocaten onder andere verscheidene zaken op tafel leggen bij de Rechtbank om deze tijdens het proces te kunnen gaan gebruiken, e.g. getuigen, maar ook vele vraagtekens over de gebeurtenissen.
Nog voor het proces gisteren op gang gekomen was, moest het OM verkondigen dat er niemand vervolgd kon gaan worden voor het vernielen van de Barcaccia fontein. Je weet wel, die fontein die helemaal gesloopt was door aanwezige Feyenoordsupporters maar die twee dagen later alweer werkend aan de toeristen getoond werd. Natuurlijk een enorme flater voor het OM, want juist het OM blies hoog van de toren en beloofde Justitie in Italië de daders te zullen berechten. Het OM ging daarom dan ook snel om dit feit heen, door vanaf het tweede blok de vermeende vernieling al niet meer te benoemen in de tenlastelegging.
In het tweede blok werd er door één van de advocaten gevraagd hoe het mogelijk was dat er videobeelden ontbreken. Volgens de advocaat zijn deze beelden juist van belang om – niet om het gebruikte geweld goed te praten – juist te kunnen bepalen wat de aanleiding is geweest waarom het gebruikte geweld, door politie en supporters, in een juist daglicht te krijgen. De advocaat vroeg daarom aan de Rechtbank om te achterhalen hoe het kan dat er van de 5 aanwezige politiecamera’s, alle 5 de camera’s 5 tot 6 minuten missen en pas de beelden tonen wanneer de ongeregeldheden al zijn uitgebroken.
Die ontbrekende beelden kunnen namelijk een heel ander beeld schetsen van wat er tot nu toe bekend is, of via de Italiaanse overheid naar buiten is gebracht en overgenomen door het OM. De terechte vraag werd al snel aan de Rechtbank gesteld of deze actie bewust is geweest, want hoe toevallig is het dat toevallig 5 camera’s precies hetzelfde missen of dat het een toevallige samenloop van omstandigheden is geweest.
Bij een rechtszaak is het gebruikelijk om, waar mogelijk, getuigen op te roepen. Diverse verzoeken werden door de advocaten ingediend. Van de Italiaanse agenten van welke de verklaringen zijn opgenomen, medewerkers van Feyenoord, een journaliste van het AD en zelfs een lid van de Feyenoord Business Club. Al deze verzoeken werden door het OM als ‘niet nodig’ afgedaan. Saillant detail is echter wel dat de verklaringen van de vijf Italiaanse agenten niet helemaal matchen met elkaar. Niet alleen weten de agenten niet precies wat de opdrachten waren, ook wisten ze niet wie de opdracht gegeven heeft om tot ontruiming van het plein over te gaan. Volgens het OM zijn de ruim 3.000 aanwezige supporters op de hoogte gebracht rond 16.00 uur om naar de bussen te vertrekken.
Het verhoren van de medewerkers van Feyenoord, de journaliste die ook op dat moment op het plein en bij de fontein aanwezig was alsmede het lid van de Business Club, vind het OM niet nodig. Het OM wist te vertellen dat deze getuigen niets inhoudelijk zullen kunnen gaan brengen ten opzichte van de strafbare feiten. Waar het OM aan voorbij ging is echter “het slechts naar boven willen krijgen van wie er begonnen is en het waarom.” Het OM heeft namelijk een nogal gekleurd beeld geschetst de afgelopen maanden waardoor de Feyenoordsupporters de reden zijn van het vernielen van de fontein en van de ongeregeldheden. Ook werd er een verzoek ingediend om drie agenten die een supporter herkend hadden op het intranet van de Politie te ondervragen. De gebruikte foto is van een dermate kwaliteit dat het niet mogelijk is om de supporter te herkennen op de gebruikte foto. Daarnaast heeft het OM, ondanks een mogelijke positieve match, de foto via de gebruikte kanalen kenbaar gemaakt voor het publiek. Het OM hield vol dat deze foto niet gebruikt was, maar moest toch van toon veranderen toen de advocaat met de bewijzen op tafel kwam.
Wie het OM wel wil verhoren is de Italiaanse hoofdcommissaris, die heel toevallig die dag een bureaudienst draaide en het aanwezige lid van de VBE. Bij zijn verklaring mogen diverse vraagtekens gezet worden en bevestigen de verhalen van de Feyenoordsupporters daags na de rellen. Daarnaast is het niet geheel onbelangrijk om te vermelden dat er die dag een verbod gold op het verkopen van drank rondom het plein. Rome was tenslotte al sinds woensdagavond drooggelegd, echter was het bier niet aan te slepen. Een belangrijk punt dus waarom de Italiaanse politie hierop niet geacteerd heeft. Wanneer de hoofdcommissaris geen bevredigende antwoorden zou geven, kunnen de Italiaanse agenten altijd nog opgeroepen worden.
Een andere advocaat haalde een gebeurtenis uit het verleden uit de hoge hoed. Dit was na aanleiding van de Maasgebouwrellen. Ook toen blies het OM heel hoog van de toren en wilde een Feyenoordsupporter veroordelen die na een lange strijd alsnog vrijgesproken werd. Deze advocaat stelde vraagtekens bij de wijze van opsporing door het OM. Het is namelijk niet toegestaan om beelden van verdachten in het openbaar te vertonen. De wet is nog steeds niet aangepast dus mag je terecht vraagtekens plaatsen bij deze opsporingsmethode. Hierdoor zouden mogelijk veel supporters vrijgesproken kunnen gaan worden.
Vandaag is andermaal gebleken dat het ‘je was erbij, je hoort erbij’ ook deze keer niet terecht is. Hoe graag het OM het ook wil via de gekleurde dossiervorming. Na de eerste dag mag je je hardop afvragen welke van de verzoeken de Rechtbank zal inwilligen, hetzij om supporters vrij te pleiten, hetzij om een beeld te schetsen van wat er werkelijk is gebeurd op die bewuste donderdagmiddag in Rome. Dat het OM de verzoeken bijna allemaal ongegrond verklaarde, spreekt natuurlijk voor zich.
Eind november gaat het proces verder. Opnieuw in de diverse blokken, dit keer verspreid over meerdere dagen. We zullen er opnieuw bij aanwezig zijn! En ook dan zullen wij de zaken opnieuw kritisch volgen.
Goed stuk. Ongetwijfeld zijn er wat hersenlozen bij geweest, maar er wordt al tijden weer een eenzijdig beeld geschilderd.
pi_155735821
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:38 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Hoezo? Het verschil is toch duidelijk geworden dit weekend? PSV is wellicht nog wat zoekende, maar heeft in de wedstrijden tot nu toe laten zien over genoeg potentie te beschikken. Feyenoord heeft dat minder, ook de aankopen vallen wat tegen.
Meer op basis van alle wedstrijden dit seizoen. Afgelopen weekend was PSV inderdaad beter (lees; minst slecht).
pi_155735831
Ben van geen van de drie ploegen nog onder de indruk.

Ik denk overigens dat dit PSV ook wel van Ajax wint, zeker in eigen huis.
pi_155735856
jezus, wat wordt er gesjoemeld :')
  dinsdag 1 september 2015 @ 16:55:19 #55
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155736092
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:43 schreef Typisch het volgende:
Ben van geen van de drie ploegen nog onder de indruk.

Ik denk overigens dat dit PSV ook wel van Ajax wint, zeker in eigen huis.
Daar ben ik niet zo zeker van eigenlijk. Feyenoord heeft zichzelf gewoon lelijk in de vingers gesneden.
pi_155736613
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:44 schreef ace_eleven het volgende:
Inderdaad, zo gaat dat dus. :')

Wat ik verder nog het meest ergerlijk vind is dat er nog steeds wordt gesproken over het vernielen van de fontein en dat er wordt gedaan alsof Feyenoorders een complete historische stad in puin hebben gelegd.

Afgelopen weken zag ik op tv toevallig ook weer 2 fragmenten op tv voorbij komen die niets met voetbal van doen hadden, maar waar de stad Rome toevallig ter sprake kwam en waar ze toen ook weer refereerden aan de ongeregeldheden.

Kwalijk dat zo'n beeld zolang blijft hangen in de media, terwijl het inmiddels allang duidelijk zou moeten zijn bij de media - en voor één ieder die enige moeite had genomen om zich erin te verdiepen - dat er nauwelijks valt te spreken over schade aan een fontein en dat de stad al evenmin in puin is gelegd.

Ik kan me daar echt over opwinden. Maar ik zou beter moeten weten. :')
pi_155737007
Ze zullen vast niet veel overhouden, maar al die verhalen dat we financieel weer net zo afzakken als destijds kunnen ook weer de kast in.
  dinsdag 1 september 2015 @ 17:49:15 #58
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_155737237
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Inderdaad, zo gaat dat dus. :')

Wat ik verder nog het meest ergerlijk vind is dat er nog steeds wordt gesproken over het vernielen van de fontein en dat er wordt gedaan alsof Feyenoorders een complete historische stad in puin hebben gelegd.

Afgelopen weken zag ik op tv toevallig ook weer 2 fragmenten op tv voorbij komen die niets met voetbal van doen hadden, maar waar de stad Rome toevallig ter sprake kwam en waar ze toen ook weer refereerden aan de ongeregeldheden.

Kwalijk dat zo'n beeld zolang blijft hangen in de media, terwijl het inmiddels allang duidelijk zou moeten zijn bij de media - en voor één ieder die enige moeite had genomen om zich erin te verdiepen - dat er nauwelijks valt te spreken over schade aan een fontein en dat de stad al evenmin in puin is gelegd.

Ik kan me daar echt over opwinden. Maar ik zou beter moeten weten. :')
Ik heb van de week nog een discussie staan voeren over die fontein omdat iemand een feyenoordsticker op m'n hippe stadsfiets zag.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_155737353
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:49 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik heb van de week nog een discussie staan voeren over die fontein omdat iemand een feyenoordsticker op m'n hippe stadsfiets zag.
Belachelijk vind ik dat. Dezelfde stupiditeit als toen ik mezelf moest verantwoorden voor m'n Feyenoordshirt in de weken / maanden na de moord op Picornie eind jaren 90. :')
pi_155737546
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:49 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Gewoon in stijl op zijn muil stompen.
Elite
Tegen TTIP
pi_155737555
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:44 schreef ace_eleven het volgende:
Zeker nog nooit voor de rechter hoeven verschijnen? Dit soort dingen gebeuren altijd. Die truc met die camera heb ik zelf ook al eens meegemaakt.
pi_155737809
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:43 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Meer op basis van alle wedstrijden dit seizoen. Afgelopen weekend was PSV inderdaad beter (lees; minst slecht).
Onzin, PSV speelde bij vlagen gewoon prima en Feyenoord had niks om daar tegenover te zetten. Nogmaals; PSV is ook nog niet top, maar dat is toch logisch na al die mutaties? Ik zie echter wel degelijk potentie en ik weet niet of Bilal ineens doelpunten gaat maken, Kazim ineens beslissend gaat zijn of Botteghin ineens de verlosser wordt. Dan heb ik er meer vertrouwen in dat Moreno wellicht het missende stukje is, Pereiro zijn kans nog grijpt en wellicht Lestienne nog wat beter gaat spelen. Just my 2 cents.q
  Forum Admin dinsdag 1 september 2015 @ 18:14:32 #63
35723 crew  GGMM
pi_155737872
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Stoer :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155737886
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:42 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Afgunst wat voortkomt uit rivaliteit. Ik vind het helemaal niet zo'n goed team als ik eerlijk ben. Je hebt met Guardado, Moreno en de Jong een uitstekende as staan. En de backs zijn degelijk. Maar daar houdt het wel op. Bruma is matig, lestienne vind ik een naar ventje, Narsingh is gewoon te timide, Willems moet het nog maar opnieuw laten zien, Maher komt tekort en Pröpper heeft weinig rendement.

Ze hebben een dikke 35 goals ingeleverd. Die gaan de huidige spelers niet opvangen.
Bruma speelt dit seizoen prima. Dit weekend ongelukkig met de eigen goal, maar waar waren de spitsen van Feyenoord? Ik heb ze niet gezien. Speelde een prima pot. Lestienne is inderdaad een naar ventje (zag gisteren nog een filpje op VI dat hij gefilmd werd en boos werd op de cameraploeg :') ), maar tot nu toe toch wel vaak belangrijk met een beslissende crosspass en dit weekend nog een doelpunt.

Willems moet het maar laten zien? Als je zo gaat redeneren dan kan alles de prullenbak wel in. Iedereen moet het elk jaar maar laten zien, wat is dat voor een onzin argument? Daarnaast hoop ik dat je snapt dat Propper niet voor de doelpunten en/of vele assists is gehaald. Is meer de voorbereider en de passer op het middenveld. Speelde afgelopen zondag ook gewoon weer prima. Maher is ronduit kut, op momenten na, dat klopt en Narsingh is ondanks z'n beperkingen toch belangrijk. Ook niet mijn voetballer, maar z'n statistieken spreken voor zich.
pi_155737915
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Stoer :)
Je weet zelf.
Elite
Tegen TTIP
  Forum Admin dinsdag 1 september 2015 @ 18:15:55 #66
35723 crew  GGMM
pi_155737923
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:14 schreef nickhguitar het volgende:
Bruma speelt dit seizoen prima.
In 25% van de wedstrijden een domme blunder gemaakt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 1 september 2015 @ 18:16:33 #67
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_155737939
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Het was een vrouw. _O-
pi_155737947
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

In 25% van de wedstrijden een domme blunder gemaakt.
Leuke scorebord journalistiek. Jij kijkt geen wedstrijden van PSV, maar zit zondag om 7 uur met het bord op schoot. Die speelt gewoon prima dit seizoen en ik geef je op een briefje dat Isimat degene is die het veld moet ruimen voor Moreno en niet Bruma.
  Forum Admin dinsdag 1 september 2015 @ 18:17:56 #69
35723 crew  GGMM
pi_155737975
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:16 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Leuke scorebord journalistiek. Jij kijkt geen wedstrijden van PSV, maar zit zondag om 7 uur met het bord op schoot. Die speelt gewoon prima dit seizoen en ik geef je op een briefje dat Isimat degene is die het veld moet ruimen voor Moreno en niet Bruma.
Ik heb ze alle 4 live gezien. Hij speelt niet onaardig, maar ook niet denderend hoor

Maar die andere CV is nog slechter inderdaad, dat klopt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155737983
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:11 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Onzin, PSV speelde bij vlagen gewoon prima en Feyenoord had niks om daar tegenover te zetten. Nogmaals; PSV is ook nog niet top, maar dat is toch logisch na al die mutaties? Ik zie echter wel degelijk potentie en ik weet niet of Bilal ineens doelpunten gaat maken, Kazim ineens beslissend gaat zijn of Botteghin ineens de verlosser wordt. Dan heb ik er meer vertrouwen in dat Moreno wellicht het missende stukje is, Pereiro zijn kans nog grijpt en wellicht Lestienne nog wat beter gaat spelen. Just my 2 cents.q
Op basis van wat zou Morero het missende stukje moeten zijn ? Die wordt groter gemaakt dat dat ie in werkelijkheid is heb ik het idee.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Forum Admin dinsdag 1 september 2015 @ 18:19:31 #71
35723 crew  GGMM
pi_155738012
quote:

[..]

:D
PSV wel, jullie niet.
Jullie werden werkelijk op alle fronten overklast afgelopen weekend. Het werd pijnlijk duidelijk dat jullie gewoon een heel matig elftal hebben in vergelijking met PSV.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155738023
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:18 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Op basis van wat zou Morero het missende stukje moeten zijn ? Die wordt groter gemaakt dat dat ie in werkelijkheid is heb ik het idee.
Vond ik bij AZ altijd al een stabiele factor, dat is toch juist iets wat PSV mist? Dat het geen Sergio Ramos is dat weet ik ook, maar ik denk met zijn ervaring en manier van spelen/karakter dat het wel degelijk zorgt voor wat rust. Die Isimat is bij vlagen ook maar een clown.
pi_155739095
NET mARTIN VAN geel gezien bij sportjournaal,,

wat verschrikkelijke tyfes mongool

we spelen ineens niet meer voor de titel maar om Europees voetbal

hij heeft negen miljoen uitgegeven om voor vitesse en az te eindigen....
moet ik deze man nog serieus nemen...ow shit heb ik nooit gedaan

Met 8 veldspelers uit de eigen jeugd werd psv de landskampioen in maart verslagen,.,,

Ik zie lever spelers als manu, boetius enzovoorts falen dan van de kutspelers van martin van geel die bij elkaar negen miljoen hebben gekost :r
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_155739499
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

PSV wel, jullie niet.
Jullie werden werkelijk op alle fronten overklast afgelopen weekend. Het werd pijnlijk duidelijk dat jullie gewoon een heel matig elftal hebben in vergelijking met PSV.
Daar ben ik het niet mee eens. Het elftal is prima maar het draait voor geen meter. Het moet duidelijk nog enorm aan elkaar wennen en er moet door V Bronckhorst echt een team van gekweekt worden. Hopen dat dat hem snel lukt.
  dinsdag 1 september 2015 @ 19:29:27 #75
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_155739882
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_155740028
quote:
dit is zelfs voor jullie niks
Groot fan van User Wotte
  Moderator dinsdag 1 september 2015 @ 19:34:32 #77
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_155740033
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator dinsdag 1 september 2015 @ 19:49:20 #78
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_155740802
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:12 schreef K.offie het volgende:

[..]

Bij deze toegegeven.

http://nos.nl/artikel/205(...)as-te-ambitieus.html
quote:
"We bekijken het per seizoen. We nemen de ervaringen van het vorige seizoen mee. En we zijn achteraf gezien zeker te ambitieus geweest. Als je 29 punten achter PSV eindigt, dan is dat niet gegaan zoals we hadden gehoopt. Aan het eind zijn we er doorheen gezakt, helaas."
pi_155741230
quote:
^O^ Ik las het net. Thanks!
  dinsdag 1 september 2015 @ 20:14:08 #81
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155741288
Tiendalli, vooral rechtsback geloof ik toch?
pi_155741347
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:14 schreef BadderHaring het volgende:
Tiendalli, vooral rechtsback geloof ik toch?
Ik lees dat hij transfervrij weg kan inderdaad.
Zou niet eens heel gek zijn op dit moment denk ik. Wel als back-up natuurlijk. Dan hoeft Van Beek tenminste niet verkracht te worden op die plek.
  dinsdag 1 september 2015 @ 20:25:19 #83
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_155741653
Heeft Royston al weer een club?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_155742249
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft Royston al weer een club?
dat is een echte feyenoorder, die hoeft martin van geel niet :r
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  Forum Admin dinsdag 1 september 2015 @ 20:43:27 #85
35723 crew  GGMM
pi_155742263
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
dat is een echte feyenoorder
_O-
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155742426
Feyenoord heeft in 2 seizoenen 50 miljoen euro opgehaald in Europa

50 miljoen!

en mensen kijk is naar het elftal

Hoe moet ik mensen overtuigen dat martin van geel faalt?

vANAF 2011 TECHNISCHE DIRECTEUR VAN FEYENOORD

EN WAAR STAAN WE?

wE SPELEN VOLGENS hem voor europees voetbal.....niet voor de titel, maar voor europees voetbal, na 4 jAar als technische directeur mag je toch hopen dat deze man wat neergezet zou hebben in de kuip?

pi_155742461
Groot fan van User Wotte
pi_155744002
Wie moet er dan TD worden Klaas ?
pi_155744023
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:36 schreef arjan1112 het volgende:
Wie moet er dan TD worden Klaas ?
Klaas natuurlijk.
BFF met GGMM
pi_155744545
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

PSV wel, jullie niet.
Pijnlijk dat je mij voor een Feyenoorder aanziet. Zal ik onthouden René.
  Forum Admin dinsdag 1 september 2015 @ 21:52:59 #92
35723 crew  GGMM
pi_155744751
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:48 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Pijnlijk dat je mij voor een Feyenoorder aanziet. Zal ik onthouden René.
Tja, alleen een Feyenoorder kon zoiets zeggen.

Dacht ik.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 1 september 2015 @ 22:07:31 #93
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155745318
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:14 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Bruma speelt dit seizoen prima. Dit weekend ongelukkig met de eigen goal, maar waar waren de spitsen van Feyenoord? Ik heb ze niet gezien. Speelde een prima pot. Lestienne is inderdaad een naar ventje (zag gisteren nog een filpje op VI dat hij gefilmd werd en boos werd op de cameraploeg :') ), maar tot nu toe toch wel vaak belangrijk met een beslissende crosspass en dit weekend nog een doelpunt.

Willems moet het maar laten zien? Als je zo gaat redeneren dan kan alles de prullenbak wel in. Iedereen moet het elk jaar maar laten zien, wat is dat voor een onzin argument? Daarnaast hoop ik dat je snapt dat Propper niet voor de doelpunten en/of vele assists is gehaald. Is meer de voorbereider en de passer op het middenveld. Speelde afgelopen zondag ook gewoon weer prima. Maher is ronduit kut, op momenten na, dat klopt en Narsingh is ondanks z'n beperkingen toch belangrijk. Ook niet mijn voetballer, maar z'n statistieken spreken voor zich.
Jij slaat de liefe PSV'ers naar mijn mening te hoog aan. Maar we zullen het zien. Die pereiro schijn wel echt een wondertalent te zijn dus dat hebben ze wel goed gedaan. Voor de rest is het afwachten. Tegen ADO kregen ze met een gelijkspel eigenlijk nog teveel en in Heerenveen ook imo. Dat je thuis tegen Feyenoord wint (Nipter dan dat de eerste helft en de uitslag doet vermoeden) maakt niet gelijk een geplaveid pad naar de titel ofzo.

Maar genoeg, dit is een Feyenoordtopic.
pi_155745698
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:38 schreef Max23 het volgende:
Ze zullen vast niet veel overhouden, maar al die verhalen dat we financieel weer net zo afzakken als destijds kunnen ook weer de kast in.
Er gaat van die 10 miljoen nog heel veel af.. en het transferresultaat in de jaarcijfers van volgend jaar zal ook niet bijzonder hoog zijn.. sinds Feyenoord weer spelers koopt moet er ook ieder jaar worden afgeschreven op de transfersommen.
pi_155745784
Ach joh wees blij dat ze überhaupt spelers kunnen kopen

Was een tijdje niet het geval
pi_155746341
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:50 schreef Tjacka het volgende:
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:34 schreef Rickertman96 het volgende:
lol
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:36 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Klaas natuurlijk.
wtf moet deze reacties weer voorstellen?

Als je 4 jaar technische directeur bent en je heb nog steeds immers rondlopen in je selectie, dan betekent dat gewoon dat JE GEEN FUCK GEPRESTEERD HEB ALS TECHNISCHE DIRECTEUR...en het nivo slechter is als 4 jaar geleden.

DAAR HOEF JE NIET ZOALS IK OP HARVARD AFGESTUDEERD TE ZIJN.om die conclusie te kunnen trekken,.

HOPELIJK snappen jullie het nu....

Feyenoord is even ver als 4 seizoenen geleden, ik denk zelfs nog slechter want het moet straks weer die spelers weer afschrijven die onverkoopbaar blijken te zijn,
pi_155746380
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[..]

[..]

Als je 4 jaar technische directeur bent en je heb nog steeds immers rondlopen in je selectie, dan betekent dat gewoon dat JE GEEN FUCK GEPRESTEERD HEB ALS TECHNISCHE DIRECTEUR...en het nivo slechter is als 4 jaar geleden.

DAAR HOEF JE NIET ZOALS IK OP HARVARD AFGESTUDEERD TE ZIJN.

Feyenoord is even als 4 seizoenen geleden, ik denk zelfs nog slechter want het moet straks weer die spelers weer afschrijven die onverkoopbaar blijken te zijn,
Je hebt gelijk hoor.
  dinsdag 1 september 2015 @ 22:33:20 #98
268260 Dr.Mikey
pi_155746415
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:18 schreef Rickertman96 het volgende:

Dan zie ik liever wel dat je de juiste spelers haalt.
R.I.P DTS.
pi_155746498
quote:

[..]

[..]

[..]

DAAR HOEF JE NIET ZOALS IK OP HARVARD AFGESTUDEERD TE ZIJN.om die conclusie te kunnen trekken,.

Feyenoord is even ver als 4 seizoenen geleden, ik denk zelfs nog slechter want het moet straks weer die spelers weer afschrijven die onverkoopbaar blijken te zijn,
je blijft een leuke troll
Groot fan van User Wotte
pi_155746785
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:07 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Jij slaat de liefe PSV'ers naar mijn mening te hoog aan. Maar we zullen het zien. Die pereiro schijn wel echt een wondertalent te zijn dus dat hebben ze wel goed gedaan. Voor de rest is het afwachten. Tegen ADO kregen ze met een gelijkspel eigenlijk nog teveel en in Heerenveen ook imo. Dat je thuis tegen Feyenoord wint (Nipter dan dat de eerste helft en de uitslag doet vermoeden) maakt niet gelijk een geplaveid pad naar de titel ofzo.

Tegen ADO teveel is ook wat overdreven, ADO speelde lekker agressief maar om nou te zeggen dat het 3 punten waard was. Als die keeper dat kunststukje niet had uitgehaald dan stonden ze alsnog met lege handen natuurlijk.

Ik zeg ook nergens dat PSV kampioen gaat worden. Ik durf wel te stellen dat Feyenoord niet genoeg kwaliteit/stootkracht heeft om mee te doen.
  dinsdag 1 september 2015 @ 22:43:17 #101
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155746936
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:40 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Tegen ADO teveel is ook wat overdreven, ADO speelde lekker agressief maar om nou te zeggen dat het 3 punten waard was. Als die keeper dat kunststukje niet had uitgehaald dan stonden ze alsnog met lege handen natuurlijk.

Ik zeg ook nergens dat PSV kampioen gaat worden. Ik durf wel te stellen dat Feyenoord niet genoeg kwaliteit/stootkracht heeft om mee te doen.
Feyenoord kan zeker nog groeien, PSV en Ajax ook. Vooralsnog ben ik van alledrie niet echt onder indruk. We gaan het merken, het zal zoals gewoonlijk weer aan een flink aantal factoren liggen.
pi_155746975
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:18 schreef Rickertman96 het volgende:

Het maakt de transferwindows wel leuker.. maar het is nog steeds wachten op die ene geniale transfer waar Feyenoord sportief en financieel wijzer van wordt.
pi_155747501
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:44 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het maakt de transferwindows wel leuker.. maar het is nog steeds wachten op die ene geniale transfer waar Feyenoord sportief en financieel wijzer van wordt.
kun je lang wachten met Martin VAN geel als technische directeur

ik zie die kop van martin van geel en gudde bij iedere aankoop iedere keer grijzend voor zich uit kijken met weer een nieuwe speler in het midden.....

Ondertussen zijn er onder martin van geel een stuk of 40 spelers gehaald waarvan er 39 mislukt zijn.en eigenlijk niets extraas toevoegen ten opzichte van een speler van varkenoord :r
pi_155748533
quote:

[..]

gast, heb jij die wedstrijd ado psv wel gezien jonge?

Ado kreeg in de gehele wedstrijd een halve kans. Daaruit maken 2 doelpunten.
Psv creeerde 10-12 kansen
Nothing to see here, carry on
pi_155749235
Tyft lekker op met dat geouwehoer over PSV.

[ Bericht 6% gewijzigd door DonRaja op 02-09-2015 08:11:28 ]
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_155749852
Ben benieuwd of Gio nu voor Kramer gaat kiezen in de basis aankomende weken.

Overigens vind ik Bilal wel redelijk spelen. Als ie wat aan zijn voorzetten blijft werken kan ie nog een sensatie worden. Snelheid en oppertunisme heeft ie al en helpen je een eind op weg.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  woensdag 2 september 2015 @ 02:30:07 #107
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155751031
quote:

[..]

_O- Wat voor drugs gebruik je joh :?
Hahhaha allemachtig hoe kun je zo compleet naast de realiteit zitten :D
pi_155751154
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 02:30 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Als je vindt dat hij er compleet naast zit moet je even je objectieve brilletje afdoen en het nog eens lezen. Dat je vindt dat hij er een beetje naast zit kan ik nog begrijpen.

Lekker slapen.
  woensdag 2 september 2015 @ 03:42:55 #109
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155751213
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 03:08 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Als je vindt dat hij er compleet naast zit moet je even je objectieve brilletje afdoen en het nog eens lezen. Dat je vindt dat hij er een beetje naast zit kan ik nog begrijpen.

Lekker slapen.
Nee, ik houdt mijn objectieve bril lekker op.
pi_155751233
quote:

[..]

[..]

[..]

Immers raak je aan de straatstenen niet kwijt.
pi_155751340
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2015 03:58 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Immers raak je aan de straatstenen niet kwijt.
Immers zou in het C3 elftal van Spartaan 20 zelfs wekelijks op de bank moeten zitten....
pi_155751368
Ik hoop gewoon dat Gio het een keer aandurft. PSV was niet de wedstrijd om teveel te knoeien, en dat deed hij wel met de verdediging. Hoop dat hij tegen Willem II iets durft met middenveld/aanval. Ik zou het vooralsnog zo doen:

Elia - Kramer - Bilal
Kuyt
Vejino - Ahmadi
Kongo - VDH/Bot - Beek - Kars
Vermeer

Kun je altijd nog Kazim erin gooien als je zin hebt om in de laatste tien minuten je ogen eruit te krabben.

Immers was een harde werker maar is met elk seizoen meer in zichzelf gaan geloven waardoor hij minder werk verzet, lijkt het wel. Tot op het huidige punt waar hij gewoon nutteloos is. Heeft niet de kwaliteiten en ook niet meer de echte kracht van voorheen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 2 september 2015 @ 06:52:39 #113
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_155751428
quote:

[..]

[..]

[..]

Ik snap het nog niet zo goed. Kan je het misschien nog een keer uitleggen en dan de belangrijke dingen in caps én dikgedrukt? Dan is het nog duidelijker :) .
Laffe huichelaar
pi_155751747
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 06:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik snap het nog niet zo goed. Kan je het misschien nog een keer uitleggen en dan de belangrijke dingen in caps én dikgedrukt? Dan is het nog duidelijker :) .
EN DAN KAN HIJ ALTID NOG UNDERLINEN ALS HIJ ERGENS DE NADRUK OP WILT LEGGEN :D
  Moderator woensdag 2 september 2015 @ 08:10:55 #115
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155751792
Hopelijk komt HMF snel terug. Ik kijk nu al uit naar de discussies tussen Klaas & HMF :)
4045
onlogisch
pi_155751815
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 06:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoop gewoon dat Gio het een keer aandurft. PSV was niet de wedstrijd om teveel te knoeien, en dat deed hij wel met de verdediging. Hoop dat hij tegen Willem II iets durft met middenveld/aanval. Ik zou het vooralsnog zo doen:

Elia - Kramer - Bilal
Kuyt
Vejino - Ahmadi
Kongo - VDH/Bot - Beek - Kars
Vermeer

Kun je altijd nog Kazim erin gooien als je zin hebt om in de laatste tien minuten je ogen eruit te krabben.

Immers was een harde werker maar is met elk seizoen meer in zichzelf gaan geloven waardoor hij minder werk verzet, lijkt het wel. Tot op het huidige punt waar hij gewoon nutteloos is. Heeft niet de kwaliteiten en ook niet meer de echte kracht van voorheen.
Ik ga er zelfs wel een beetje vanuit dat dit de opstelling wordt tegen Willem II, al passeert ie Kazim wellicht pas een potje later :{

An sich wel karig voor alle andere spelers die in aanmerking komen voor de 10 positie, als Kuyt ook op die positie al de voorkeur krijgt boven Immers, Toornstra, Vilhena, Gustafson, Schuurman, Karsdorp, en Achahbar, die er allemaal ook zouden kunnen spelen (al weet ik dat die laatste 2 momenteel niet voor die positie worden gezien).

Even afwachten hoe Bilal gaat renderen in die opstelling, maar anders op termijn Kuyt wellicht weer naar rechts en een andere 10 (Vilhena/Gustafson/Schuurman) proberen :)
pi_155751837
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:10 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk komt HMF snel terug. Ik kijk nu al uit naar de discussies tussen Klaas & HMF :)
Met HMF valt er tenminste nog te discussiëren, zij het op iets andere wijze dan met de gemiddelde fokker, Klaas is wmb gewoon een ongeleid hersenloos projectiel, gewoon topicvervuiling, valt geen zinnig woord mee te communiceren
  Moderator woensdag 2 september 2015 @ 08:17:16 #118
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155751849
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:16 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Met HMF valt er tenminste nog te discussiëren, zij het op iets andere wijze dan met de gemiddelde fokker, Klaas is wmb gewoon een ongeleid hersenloos projectiel, gewoon topicvervuiling, valt geen zinnig woord mee te communiceren
Daar vat je het geheel wel goed samen ja. Hoewel HMF zeker inhaakt op de domheid van Klaas en daar vanzelf een flamewar discussie uit volgt.
4045
onlogisch
pi_155751857
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:16 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

True, al heeft HMF wel de neiging om iedereen uit te schelden voor kankermongolen als hij de discussie aan het verliezen is :+
  Moderator woensdag 2 september 2015 @ 08:19:42 #120
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155751866
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:18 schreef Jorwol het volgende:

[..]

True, al heeft HMF wel de neiging om iedereen uit te schelden voor kankermongolen als hij de discussie aan het verliezen is :+
*Correctie* HMF verliest nooit, zijn discussie opponenten begrijpen het gewoon niet langer.
4045
onlogisch
pi_155751872
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dat is een echte feyenoorder, die hoeft martin van geel niet :r
Martin wel, paar van de directie niet.
pi_155751876
quote:
4s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

*Correctie* HMF verliest nooit, zijn discussie opponenten begrijpen het gewoon niet langer.
Haha ja oke zo kun je het ook bekijken _O-
pi_155751919
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 06:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoop gewoon dat Gio het een keer aandurft. PSV was niet de wedstrijd om teveel te knoeien, en dat deed hij wel met de verdediging.
Vind ik niet, ik denk dat Karsdorp niet fit genoeg was tegen Psv, aangezien hij zich ook afgemeld heeft voor Jong Oranje. Denk dat Gio geen andere keus had dan deze verdediging
pi_155751922
HMF = God.
pi_155751957
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:27 schreef Scrummie het volgende:
HMF = God.
Eens
pi_155752023
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:26 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Vind ik niet, ik denk dat Karsdorp niet fit genoeg was tegen Psv, aangezien hij zich ook afgemeld heeft voor Jong Oranje. Denk dat Gio geen andere keus had dan deze verdediging
Zou kunnen. Had toch sterk het vermoeden dat Gio koste wat kost alle aankopen probeerde in te passen. Op zich niet zo'n vreemde gedachte natuurlijk aangezien zowel Beek als Kong eerder al back hadden gespeeld en je met Bot en VDH dan ervaring in het centrum zette. Echter blijf ik erbij dat Beek in het centrum onze beste verdediger is. Normaliter zit of VDH of Bot op de bank. Kongolo heeft iets meer atletisch vermogen en zal op termijn met genoeg krachttraining ook wel goed worden maar heeft niet de drive van Beekgod en maakt ook wat meer fouten. Dus wat dat betreft zie ik die drie eerder vechten om de linker CV positie en eventueel LB positie.

RB is gewoon voor Karsdorp, al heb je daar een gigantisch probleem als hij niet 100% is. LB vult Kongolo niet echt verkeerd in, al heb je gewoon minder diepgang. Vind z'n voorzetten bovengemiddeld maar hij is niet snel genoeg op de eerste meters waardoor hij verdedigend buitenom zwak is. Nelom is snel genoeg maar is maar 80% van de wedstrijd geconcentreerd.

Eind vorig seizoen dacht ik dat we zo'n Hateboer o.i.d. zouden halen?
  woensdag 2 september 2015 @ 08:39:53 #127
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_155752037
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik krijg juist HMF flashbacks bij het lezen van die posts.
Elite
Tegen TTIP
pi_155752070
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:38 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Zou kunnen. Had toch sterk het vermoeden dat Gio koste wat kost alle aankopen probeerde in te passen. Op zich niet zo'n vreemde gedachte natuurlijk aangezien zowel Beek als Kong eerder al back hadden gespeeld en je met Bot en VDH dan ervaring in het centrum zette. Echter blijf ik erbij dat Beek in het centrum onze beste verdediger is. Normaliter zit of VDH of Bot op de bank. Kongolo heeft iets meer atletisch vermogen en zal op termijn met genoeg krachttraining ook wel goed worden maar heeft niet de drive van Beekgod en maakt ook wat meer fouten. Dus wat dat betreft zie ik die drie eerder vechten om de linker CV positie en eventueel LB positie.

RB is gewoon voor Karsdorp, al heb je daar een gigantisch probleem als hij niet 100% is. LB vult Kongolo niet echt verkeerd in, al heb je gewoon minder diepgang. Vind z'n voorzetten bovengemiddeld maar hij is niet snel genoeg op de eerste meters waardoor hij verdedigend buitenom zwak is. Nelom is snel genoeg maar is maar 80% van de wedstrijd geconcentreerd.

Eind vorig seizoen dacht ik dat we zo'n Hateboer o.i.d. zouden halen?
Daar waren geruchten van ja, maar Hateboer moet je ook niet willen hebben, Verder ben ik het met je eens, ik ben benieuwd hoe fit die ondertussen is, Feyenoord heeft vorig jaar wel z'n contract verlengd (optie gelicht dan) tot 2016 dus ze zien wel wat in hem. Mocht die fit worden en goed genoeg zijn heb je een back-up voor Karsdorp
pi_155752076
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hateboer
:D _O- :{ ;( :'( }:| :N :X
pi_155752099
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:43 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

:D _O- :{ ;( :'( }:| :N :X
Kunnen we wel lachen maar ondertussen was Wilkshire toen onze tweede keuze. :P
pi_155752109
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:46 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wilkshere > Hateboer, dat zegt genoeg toch?
pi_155752165
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:46 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik vond WIlkshire verdedigend niet veel tekort komen hoor, best redelijke verdediger, en kwam ook nog eens veel op en had de meeste nuttige voorzetten van de hele eredivisie, volgens de statistieken dan :P

Jammerlijk dat al zijn voorzetten een uur onderweg waren door de mega-boog die hij de ballen mee gaf, waardoor er feitelijk geen enkel gevaar kwam uit welke voorzet dan ook, maar goed, verdedigend vond ik hem dus wel sterker dan die Hateboer
pi_155752202
quote:
Feyenoord speelt niet alles of niets door het aantrekken van veel ervaren krachten. Volgens technisch directeur Martin van Geel is de doelstelling dat vijftig procent van de selectie uit eigen jeugd bestaat en dat percentage wordt ook in de huidige spelersgroep gehaald.

''We kiezen voor een evenwichtige samenstelling van de selectie. Dat is toch niet alles of niets spelen?'', vertelt Van Geel is het Algemeen Dagblad. ''Financieel hebben we geen enkel risico genomen. Bovendien worden jonge spelers gewoon beter door de ervaren krachten die erbij zijn gekomen.''

Toch lijken Nederlandse topclubs het te moeten hebben van het doorverkopen van grote talenten. Komt Feyenoord niet in de problemen met veel spelers zonder restwaarde? ''Zo oud zijn ze nog niet hoor. Botteghin is 28 jaar, Vejinovic 25. En kijk eens naar Pellè, die was 29 jaar en leverde veel geld op. Ze kunnen nog makkelijk een stap maken.''
Wat een argument :X
pi_155753162
quote:
Feyenoord speelt na vier eredivisiewedstrijden nog altijd geen oogstrelend voetbal, maar dat vindt middenvelder Karim El Ahmadi helemaal niet erg. ''Ik zie dat niet als probleem'', vertelt de gelouterde prof in de nieuwe editie van Voetbal International.

''Natuurlijk is de combinatie het meest ideaal. Dus als winnen samengaat met prachtig, verzorgd voetbal. Alleen: we zijn daar in Nederland een beetje te ver in doorgeslagen'', aldus El Ahmadi. ''Met Feyenoord spelen we nog geen oogstrelend voetbal, nee, maar we hebben wel drie van de vier wedstrijden gewonnen. Boem, de drie punten pakken, streep erdoor en naar de volgende tegenstander. Het zal niet elke week lukken, maar zo moeten we er dit seizoen wel in staan met Feyenoord.''

De Marokkaan is zelf ook zakelijker gaan spelen na zijn periode bij Aston Villa. ''Ja, ik probeer die winnaarsmentaliteit over te brengen. Vooral op de jonge jongens. Want iemand als Dirk Kuyt heeft dat natuurlijk al van zichzelf. Ik zeg het zo vaak in de kleedkamer: Het hoeft niet altijd mooi. Feyenoord heeft de beste selectie van Nederland, ja. Zo denk ik er nog steeds over. En dan doel ik op de breedte van onze groep. Maar dat betekent niet dat je, zoals tegen PSV, dan nooit eens een wedstrijd kunt verliezen.''
pi_155753178
quote:
Feyenoord hoeft niet bang te zijn dat het Eric Botteghin lange tijd moet missen. De 28-jarige Braziliaan is er gewoon bij als het volgende week zondag de competitie hervat met een thuiswedstrijd tegen Willem II.

Botteghin viel zondag tegen PSV, het allereerste basisoptreden van de verdediger in het rood-wit, uit met een hamstringblessure. Naar nu blijkt is die kwaal niet ernstig. De pijn kwam vooral voort uit het feit dat de van FC Groningen overgekomen Zuid-Amerikaan al enige tijd geen hele wedstrijd meer had gespeeld.

Botteghin behoort tot het selecte aantal spelers dat deze week gewoon traint bij Feyenoord. Veel van zijn ploeggenoten zijn uitgeweken voor interlandverplichtingen. Rick Karsdorp blijft ook gewoon in De Kuip. De verdediger had zich vanwege lichte liesklachten afgemeld bij Jong Oranje, dat EK-kwalificatiewedstrijden speelt tegen Jong Cyprus en Jong Turkije.
pi_155754408
quote:
15s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:08 schreef H.FR het volgende:

[..]

met Groningen gewoon wedstrijden gespeeld en bij de beloftes warmgedraaid, die was toch gewoon fit :?
  woensdag 2 september 2015 @ 11:22:17 #137
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155754457
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 02:30 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

En waar zit ik dan zo volledig naast de realiteit?
  woensdag 2 september 2015 @ 11:22:36 #138
268260 Dr.Mikey
pi_155754465
Maar een rare gozer die Botteghin.
R.I.P DTS.
pi_155754486
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 11:20 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

met Groningen gewoon wedstrijden gespeeld en bij de beloftes warmgedraaid, die was toch gewoon fit :?
Lijkt me ook inderdaad :')
pi_155754902
Prima beleidvoering zo. Lekker logisch ook allemaal.
blablablabla
pi_155755178
van Geel heeft voor mij echt gigantisch afgedaan.
Wat een teleurstelling. -O-
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  Moderator woensdag 2 september 2015 @ 12:07:47 #142
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155755413
quote:
Technisch directeur Martin van Geel formuleerde dinsdag de officiële doelstelling van Feyenoord. Trainer Giovanni van Bronckhorst haalt volgens de clubleiding het maximale uit zijn selectie als het elftal 'rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal' afdwingt. ,,Dat kan via de competitie of door het winnen van het bekertoernooi,'' zegt Van Geel, die toch liefst zeven spelers naar de Kuip haalde.

Het is een zeer opvallende doelstelling. Trainer Fred Rutten begon vorig seizoen bij Feyenoord en raakte Janmaat, De Vrij, Martins Indi en Pellè kwijt. Toch werd toen hardop uitgesproken dat Feyenoord moest meedoen om de titel. De afgelopen maanden is er volop geïnvesteerd en nu wordt de lat lager gelegd in de Kuip.

,,We hebben alles laten meewegen, ook hoe het afgelopen seizoen is verlopen. Dan vinden we dit een reële doelstelling. Het is niet om de druk weg te nemen, want die druk is er toch wel bij deze club.''

Je had toch gewoon kunnen zeggen: Feyenoord gaat voor het kampioenschap?

,,Dan baseer je het puur op het instituut Feyenoord. Dat kun je toch niet doen?''

Waarom niet?

,,Misschien ook wel omdat de concurrenten Ajax en PSV op de transfermarkt meer doen dan wij. Die kunnen ook gewoon meer doen dan wij.''

Dat was afgelopen seizoen toch niet anders? Toen gaven jullie wél aan dat Feyenoord moest meestrijden om de hoofdprijs.

,,Niet dat we kampioen zouden worden, maar wel dat wij mee wilden doen, dat klopt. We hebben de derde begroting van Nederland. We gaan de strijd aan, maar nogmaals: Ajax en PSV hebben afgelopen zomer ook niet stilgezeten.''

Dan betekent dat ook dat Feyenoord de komende jaren nooit meer verwacht mee te doen om de prijzen. De verschillen blijven, zeker zolang er geen duidelijkheid is over het stadion, met nieuwbouw of verbouw.

,,Daar zeg je wel iets natuurlijk. Of ik tot die tijd niet meer zeg dat Feyenoord zal meedoen? Dat denk ik inderdaad niet, nee. Maar kijk eens waar we vandaan komen. We zijn weer een topclub in Nederland.''
:')
4045
onlogisch
pi_155755704
Geel :')
  woensdag 2 september 2015 @ 12:26:26 #144
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_155755759
Als je niet eens meer mee doet om de titel ben je mijn inziens ook geen topclub hoor Van Geel. Waar we vorig seizoen een vrij manke selectie hadden waarbij de helft van de basis vertrok in de voorbereiding hebben we nu ons elftal al een tijd staan, hebben we meer ervaring, zijn onze jonkies een jaar verder en hebben we op iedere positie gewoon concurrentie en toch is de doelstelling lager.

Ik vat 'm niet in ieder geval. :D
pi_155755886
achja het kan verkeren:

Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  woensdag 2 september 2015 @ 12:35:56 #146
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155755929
quote:
17s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:26 schreef Lastpost het volgende:
Als je niet eens meer mee doet om de titel ben je mijn inziens ook geen topclub hoor Van Geel. Waar we vorig seizoen een vrij manke selectie hadden waarbij de helft van de basis vertrok in de voorbereiding hebben we nu ons elftal al een tijd staan, hebben we meer ervaring, zijn onze jonkies een jaar verder en hebben we op iedere positie gewoon concurrentie en toch is de doelstelling lager.

Feyenoord is vooralsnog die 'gevallen topclub' en dat zal pas weer veranderen als ze een prijs pakken.
  woensdag 2 september 2015 @ 12:42:15 #147
262211 hhh38
pi_155756059
quote:
17s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:26 schreef Lastpost het volgende:

Ik vat hem wel, vorig jaar was de doelstelling totaal niet realistisch en nu wel. Maar die hoge doelstelling kwam voort uit een wil van de directie/fans om meer ambitie uit te stralen, omdat de doelstelling de jaren daarvoor steeds Europees voetbal halen was. Terwijl toen steeds de 2e plaats werd gehaald.

Kortom, Van Geel zegt maar wat.
  Forum Admin woensdag 2 september 2015 @ 12:43:49 #148
35723 crew  GGMM
pi_155756091
Feyenoord is geen titelkandidaat
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155756105
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:33 schreef ender_xenocide het volgende:
achja het kan verkeren:

[ afbeelding ]
Ook opvallend dat wanneer je doelstelling minder ambitieus is, je 2 pagina's naar achter wordt gezet in het AD :)

Het enige positieve aan de discussie en de quote: "Of ik tot die tijd niet meer zeg dat Feyenoord zal meedoen? Dat denk ik inderdaad niet, nee" is dat er meer druk komt op het realiseren van een (ver)nieuw(d) stadion. Want dan kan eindelijk de begroting echt omhoog
  Forum Admin woensdag 2 september 2015 @ 12:46:53 #150
35723 crew  GGMM
pi_155756136
Deze doelstelling is totaal niet ambitieus. Het zou een enorme schande zijn als dit niet gehaald zou worden.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 2 september 2015 @ 12:47:53 #151
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155756157
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:46 schreef GGMM het volgende:
Deze doelstelling is totaal niet ambitieus. Het zou een enorme schande zijn als dit niet gehaald zou worden.
Voor Feyenoord en Feyenoorders zou het prachtig zijn als de beker eens wonnen. Directe plaatsing EL groepsfase en een prijs...
pi_155756258
quote:
Ik denk dat ze ambitie en doelstelling gescheiden hebben. Minimaal 3e is wel echt het doel, anders moeten er koppen rollen, hoger is beter en wmb potentieel haalbaar, maar er valt niet te straffen als je onder Ajax en PSV eindigt, zou zo maar kunnen gebeuren.
  Forum Admin woensdag 2 september 2015 @ 12:54:01 #153
35723 crew  GGMM
pi_155756276
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:52 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik denk dat ze ambitie en doelstelling gescheiden hebben. Minimaal 3e is wel echt het doel, anders moeten er koppen rollen, hoger is beter en wmb potentieel haalbaar, maar er valt niet te straffen als je onder Ajax en PSV eindigt, zou zo maar kunnen gebeuren.
True. Maar 3e is niet ambitieus. Dat is Feyenoord aan stand verplicht.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155756331
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Derde als doelstelling na het uitgeven van zoveel miljoenen is te triest voor woorden.
Waarom geef je 8 á 9 miljoen uit aan spelers die je helemaal niet nodig hebt om derde te worden?
pi_155756410
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, er wordt toch ook niet gevraagd naar de ambitie? Van Geel geeft gewoon aan wat er minimaal van Feyenoord verwacht kan worden, en ja, dat is 3e.
Als ie zegt bij de 1e 2 eindigen zeikt iedereen weer als je 3e wordt.
Ik verlang dat we met de top3 een gat slaan naar de nr4 en hoop dat de top3 dicht bij elkaar komt te liggen, wat ik ook overigens ook verwacht.

Daarbij zou Feyenoord best eens hoger kunnen eindigen dan die 3e plek, maar dat zien we dan wel weer. Ik denk dat we in de breedte de sterkste selectie hebben en daarnaast het meest evenwichtige team hebben.

Het is alleen afwachten of en hoe goed dit team gaat draaien, want voorlopig lijkt het voetballend natuurlijk nog nergens op :P

[ Bericht 0% gewijzigd door ace_eleven op 02-09-2015 13:07:38 ]
  woensdag 2 september 2015 @ 13:39:06 #156
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_155757134
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Voor Feyenoord en Feyenoorders zou het prachtig zijn als de beker eens wonnen. Directe plaatsing EL groepsfase en een prijs...
hele week Coolsingel gekkenhuis
  woensdag 2 september 2015 @ 14:09:43 #157
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155758023
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:02 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, er wordt toch ook niet gevraagd naar de ambitie? Van Geel geeft gewoon aan wat er minimaal van Feyenoord verwacht kan worden, en ja, dat is 3e.
Als ie zegt bij de 1e 2 eindigen zeikt iedereen weer als je 3e wordt.
Ik verlang dat we met de top3 een gat slaan naar de nr4 en hoop dat de top3 dicht bij elkaar komt te liggen, wat ik ook overigens ook verwacht.

Daarbij zou Feyenoord best eens hoger kunnen eindigen dan die 3e plek, maar dat zien we dan wel weer. Ik denk dat we in de breedte de sterkste selectie hebben en daarnaast het meest evenwichtige team hebben.

Het is alleen afwachten of en hoe goed dit team gaat draaien, want voorlopig lijkt het voetballend natuurlijk nog nergens op :P
Dat meen je toch niet serieus he?
pi_155758681
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 14:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat meen je toch niet serieus he?
Ja, ik denk dat als je de reserves van Feyenoord, Ajax en PSV tegen elkaar laat ballen dat Feyenoord wint ja. De basiself is misschien iets zwakker, maar ontloopt elkaar niet zo heel veel, maar wij hebben de posities vrij sterk dubbel bezet.

quote:
Met de basiself:
Vermeer - Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo - Vejinovic, El Ahmadi, Immers - Elia, Kramer - Kuyt

Zijn onze reserves:
Hahn - Nieuwkoop, Botteghin, Verdonk, Nelom - Gustafson, Vilhena, Toornstra - Achabar, Kazim, Bilal

En dan heb ik nog geen eens plaats voor Schuurman, die wmb zo in het eerste mee zou kunnen draaien :')

Qua evenwicht jong vs oud heb ik de oudere spelers (boven de 26) even dikgedrukt
Qua evenwicht: strijders/ waterdragers/ lopers vs creatievelingen heb ik de lopers schuin weergegeven en creatieve spelers onderstreept
Ja, dus ja, behoorlijk evenwichtig zou ik zeggen. We kunnen behoorlijk veel spelers wisselen als er om een ander type voetbal gevraagd wordt, en worden niet echt zwakker van blessures, op een uitzondering na :)

[ Bericht 0% gewijzigd door ace_eleven op 02-09-2015 15:20:24 ]
pi_155759162
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 14:36 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat als je de reserves van Feyenoord, Ajax en PSV tegen elkaar laat ballen dat Feyenoord wint ja. De basiself is misschien iets zwakker, maar ontloopt elkaar niet zo heel veel, maar wij hebben de posities vrij sterk dubbel bezet.

[..]

Ja, dus ja, behoorlijk evenwichtig zou ik zeggen. We kunnen behoorlijk veel spelers wisselen als er om een ander type voetbal gevraagd wordt, en worden niet echt zwakker van blessures, op een uitzondering na :)
Ga toch niet in op die gozer :')
pi_155759492
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 14:56 schreef Cara het volgende:

[..]

Ga toch niet in op die gozer :')
O, maar ik schrijf dat niet alleen voor hem hoor, zelfs ook een beetje voor jou :

Veel mensen hier lopen te kankeren op het kutbeleid wat gevoerd wordt, terwijl ik vind dat er goed aanvullend is ingekocht. Daarom dacht ik, ik zet het nog eens op een rijtje *)

Ja, we hebben miljoenen over de balk gesmeten, en ja, het zijn niet allemaal versterkingen voor in de basis, maar als je kijkt wat er nu staat, qua leeftijd, qua type spelers, en (misschien wel met name) qua breedte van de selectie, hebben we echt wel een hele grote stap gemaakt deze zomer, en een heel behoorlijke selectie.

Ik denk dat dit echt de manier is om het niveau van je selectie omhoog te krijgen. Dit soort 'middelmatige' spelers kopen om een omgeving te creeren waarin je talenten zich echt kunnen ontwikkelen, de stap vooruit kunnen maken in contrast tot veelal op eredivisieniveau blijven haken omdat er te vaak te veel mis gaat omdat er altijd wel een speler door een ondergrens heen zakt...

Nu gewoon de huidige lichting talenten (Gustafson, Schuurman, Nieuwkoop) hier en daar minuten laten maken, volgend jaar wellicht een basisplaats geven terwijl dan een Fernandes en Herrmann weer aansluiten en hun eerste minuutjes kunnen pakken, enz.. Dan zul je daartergenover wel in de breedte en in ervaring bij moeten kopen...

Ik vind de doelstelling wel lafjes geformuleerd, maar de ambitie leeft in de selectie echt wel om kampioen te worden. Ik heb het El Ahmadi, Kuyt, Kazim en volgens mij nog wel iemand horen/ lezen zeggen :)
Laat die doelstelling nou maar het uiterst minimale zijn wat ze mogen presteren, en laten we verder kijken hoe het seizoen vordert.

[ Bericht 3% gewijzigd door ace_eleven op 02-09-2015 15:19:04 ]
  Moderator woensdag 2 september 2015 @ 15:11:13 #161
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155759511
quote:
Dat post je volgens mij in ieder club topic, of niet? :)
4045
onlogisch
  woensdag 2 september 2015 @ 15:52:05 #162
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155760674
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 14:36 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Mijn hemel, wat moet je voor plaat vor je kop hebben zijn om dit echt te denken.
pi_155761508

Hier het hele interview.. Wat een gebakken lucht komt er toch elke keer weer uit Van Geel.. hij praat echt als een gladde leugenachtige politicus.

Een voorbeeld: hij geeft min of meer toe dat hij het contract van Achahbar heeft verlengd alleen om de transferwaarde veilig te stellen. De kans lijkt mij groot dat Achahbar een heel ander verhaal is verteld, vol met sportieve kansen. Die gozer is gewoon in de maling genomen. Dus als ik een advies mag geven aan Vilhena: teken niet bij en loop gratis de poort uit, Feyenoord heeft toch geen sportieve plannen meer met je.. het gaat alleen maar om de poen.

En dan dat gelul over de doelstelling voor dit jaar.. Vorig seizoen met een mindere selectie hield hij tot de winterstop bloedserieus vol dat we een selectie hadden om mee te strijden voor de titel.. en nu heb je een betere selectie en zeg je dat je voor de 3e plek wil spelen. Wat is dat voor achterlijke onzin.. Zeg gewoon eerlijk dat je GVB niet met een te hoge druk wil opzadelen en dat je bang bent voor je eigen hachje.. want als je weer de doelstelling niet haalt dan ligt ome Martin er gewoon uit. Die gladjanus hoeven we niet serieus meer te nemen.. heeft het goed gedaan met verkoop van spelers maar verder kan ik dat gelul van hem niet verdragen
pi_155761798
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:18 schreef Pleun2011 het volgende:

Hier het hele interview.. Wat een gebakken lucht komt er toch elke keer weer uit Van Geel.. hij praat echt als een gladde leugenachtige politicus.

Een voorbeeld: hij geeft min of meer toe dat hij het contract van Achahbar heeft verlengd alleen om de transferwaarde veilig te stellen. De kans lijkt mij groot dat Achahbar een heel ander verhaal is verteld, vol met sportieve kansen. Die gozer is gewoon in de maling genomen. Dus als ik een advies mag geven aan Vilhena: teken niet bij en loop gratis de poort uit, Feyenoord heeft toch geen sportieve plannen meer met je.. het gaat alleen maar om de poen.

En dan dat gelul over de doelstelling voor dit jaar.. Vorig seizoen met een mindere selectie hield hij tot de winterstop bloedserieus vol dat we een selectie hadden om mee te strijden voor de titel.. en nu heb je een betere selectie en zeg je dat je voor de 3e plek wil spelen. Wat is dat voor achterlijke onzin.. Zeg gewoon eerlijk dat je GVB niet met een te hoge druk wil opzadelen en dat je bang bent voor je eigen hachje.. want als je weer de doelstelling niet haalt dan ligt ome Martin er gewoon uit. Die gladjanus hoeven we niet serieus meer te nemen.. heeft het goed gedaan met verkoop van spelers maar verder kan ik dat gelul van hem niet verdragen
Ik heb het niet geluisterd, met dit vind ik echt door en door triest inderdaad.

Een aardige tot goede verkoper, maar verder :r
Maar: zou ook niet weten wie er dan zou moeten komen als TD... Voor je het weet zit je met een type Leo opgescheept. Dat wil je ook niet.
pi_155762359
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Mijn hemel, wat moet je voor plaat vor je kop hebben zijn om dit echt te denken.
Wat moet jij een plaat voor je kop hebben, om het hier niet mee eens te zijn.

Ik denk ook dat onze reserves zullen winnen van de rest. Een groot deel doet regelmatig mee met jong Feyenoord. En dan kan je zeggen dat dat niet helemaal eerlijk is, maar het feit dat jong Feyenoord tot nu toe alles met grote uitslagen heeft gewonnen, zegt toch wel wat _O_
  woensdag 2 september 2015 @ 16:45:01 #166
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155762473
quote:
13s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:41 schreef K.offie het volgende:

[..]

Ik denk ook dat onze reserves zullen willen van de rest. Een groot deel doet regelmatig mee met jong Feyenoord. En dan kan je zeggen dat dat niet helemaal eerlijk is, maar het feit dat jong Feyenoord tot nu toe alles met grote uitslagen heeft gewonnen, zegt toch wel wat _O_
Ja als Ajax en PSV niet in de jupiler league zouden spelen zij ook wel :')
  woensdag 2 september 2015 @ 16:46:38 #167
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155762512
quote:
13s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:41 schreef K.offie het volgende:

[..]

Ik denk ook dat onze reserves zullen willen van de rest. Een groot deel doet regelmatig mee met jong Feyenoord. En dan kan je zeggen dat dat niet helemaal eerlijk is, maar het feit dat jong Feyenoord tot nu toe alles met grote uitslagen heeft gewonnen, zegt toch wel wat _O_
Jong Feyenoord dat meedoet in een gemankeerde beloftecompetite... :')

Waar Jong PSV het gewoon goed doet in de Jupiler League, waar het niveau 10x hoger is.

Nee, de reserves van Feyenoord winnen echt niet zomaar van die van PSV of Ajax, dat is echt klinklare onzin.
pi_155762630
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jong Feyenoord dat meedoet in een gemankeerde beloftecompetite... :')

Waar Jong PSV het gewoon goed doet in de Jupiler League, waar het niveau 10x hoger is.

Nee, de reserves van Feyenoord winnen echt niet zomaar van die van PSV of Ajax, [b]dat is echt klinklare onzin.[/b]
Want?

_O- Jong ajax staat 18de in de JPL _O-
  woensdag 2 september 2015 @ 16:54:53 #170
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155762768
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:50 schreef K.offie het volgende:

[..]

Want?

_O- Jong ajax staat 18de in de JPL _O-
Ja, en? Jong Feyenoord doet daar niet mee. Dus niet te zeggen waar ze zouden staan he. Waarschijnlijk stijf onderaan, maar dat zullen we nooit weten.
pi_155763516
Op bijna elke positie dubbel bezet, Kuyt terughalen, Kramer erbij terwijl je Kazim en Annas hebt rondlopen.. je speelt geen Europees voetbal.. En dan is de doelstelling 3e worden. |:(

[ Bericht 3% gewijzigd door Vasion op 02-09-2015 17:49:54 ]
pi_155764008
Abracadabra, tapate guarra!
  woensdag 2 september 2015 @ 17:37:33 #174
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155764055
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:18 schreef Vasion het volgende:
Op bijna elke positie versterken, Kuyt terughalen, Kramer erbij terwijl je Kazim en Annas hebt rondlopen.. je speelt geen Europees voetbal.. En dan is de doelstelling 3e worden. |:(
Versterken? Welke positie is aantoonbaar versterkt tov vorig seizoen dan?
pi_155764185
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Vinger op de zere plek ^O^
Geen enkele basispositie is versterkt. Alleen is er gezorgd dat er op sommige plekken iets betere back-ups zijn. We zijn zelfs verzwakt, want Clasie is weg gegaan.
  woensdag 2 september 2015 @ 17:45:12 #176
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155764248
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:42 schreef H.FR het volgende:

[..]

Vinger op de zere plek ^O^
Geen enkele basispositie is versterkt. Alleen is er gezorgd dat er op sommige plekken iets betere back-ups zijn. We zijn zelfs verzwakt, want Clasie is weg gegaan.
Ja inderdaad :) . Clasie speelt ook als eerste door mijn gedachten ja. Dan valt er wellicht nog iets te zeggen voor Elia en Kramer, maar of die echt klassen beter zijn dan respectievelijk Boëtius/Manu en Kazim moet nog blijken uiteraard.
pi_155764282
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Oh, ik schreef het verkeerd. Dat had moeten zijn: dubbel bezet op bijna elke positie
pi_155764287
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:45 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja inderdaad :) . Clasie speelt ook als eerste door mijn gedachten ja. Dan valt er wellicht nog iets te zeggen voor Elia en Kramer, maar of die echt klassen beter zijn dan respectievelijk Boëtius/Manu en Kazim moet nog blijken uiteraard.
Dat moet zeker nog wel blijken.
Als we echter 1294814856713945 blessures krijgen, mogen we blij zijn met onze brede selectie :)
pi_155764293
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:46 schreef H.FR het volgende:

[..]

Als we echter 1294814856713945 blessures krijgen, mogen we blij zijn met onze brede selectie :)
Brede selectie, daar doelde ik op. :)
  woensdag 2 september 2015 @ 17:48:49 #180
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155764349
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:46 schreef H.FR het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:47 schreef Vasion het volgende:

[..]

Qua breedte zit het wel goed ja. Op papier ook allemaal goede eredivisiespelers. Ik ben er dan ook niet om Feyenoord al af te schrijven voor de titel hoor. Nog steeds een punt voor op die boeren ^O^
pi_155764448
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:47 schreef Vasion het volgende:

[..]

Al jaren maar +/- 14 goede spelers nodig gehad.
Trainingsmethode zorgt schijnbaar voor weinig blessures.

Dan is zo'n brede selectie ronduit kut.
  woensdag 2 september 2015 @ 17:56:29 #182
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155764582
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:52 schreef H.FR het volgende:

[..]

Nouja zoals een Kongolo die stond te stuntelen vorig seizoen kan je nu natuurlijk banken als het wat minder gaat. Dat is het grote voordeel.
  Forum Admin woensdag 2 september 2015 @ 18:00:37 #183
35723 crew  GGMM
pi_155764721
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:11 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat post je volgens mij in ieder club topic, of niet? :)
Nee, alleen in deze. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155764911
quote:
Feyenoord is toch de 3e club in alles? Ze mogen stiekem hopen op wellicht ooit nog een kampioenschap. Maar niks de afgelopen 40 jaar wijst erop dat ze hun doelstelling hierop af kunnen stellen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_155765082
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:45 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En dan Nelom die uit de basis is verdwenen niet noemen :D

Ik zou liever een Boetius in zijn vorm onder Koeman (of liever gezegd, doorontwikkeld) hebben dan Elia, je hebt met Elia echter wel een veel standvastigere speler.

Verder brengt Kuyt wel wat extraas in het team, als ie Immers komt vervangen is dat natuurlijk hulde, maar op rechts voor een falende Bilal is het ook prima. We kunnen dit seizoen gewoon meer kanten op. We kunnen wisselen met spelers die iets extra brengen, het spel om kunnen gooien, dat is de grote winst, en kijkend naar de bank, of liever wie de bank niet eens halen kun je er niet omheen dat we een behoorlijk concurrerende selectie hebben.

Dan valt er wel te discussieren wat dan de bovengrens is, maar daar is het nog wel wat vroeg voor. Dan moet er eerst een beetje normaal veldspel gespeeld worden, en dat zal nog wel meer dan een maand duren. Ik verwacht dat het in okt al beter gaat en in nov-dec wel prima zullen presteren. Ik ben wel benieuwd, want 8 november is Feyenoord - Ajax dus. Dat is denk ik wel een fantastische graadmeter waar de teams staan (na goed ingespeeld te zijn).
  woensdag 2 september 2015 @ 18:16:20 #186
268260 Dr.Mikey
pi_155765153
Ik hoop dat de jeugd die we hebben snel de kans krijgt.

Vooral Jari Schuurman ben ik erg benieuwd naar.
R.I.P DTS.
  woensdag 2 september 2015 @ 18:17:14 #187
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155765176
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:14 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik zou liever een Boetius in zijn vorm onder Koeman (of liever gezegd, doorontwikkeld) hebben dan Elia, je hebt met Elia echter wel een veel standvastigere speler.

Verder brengt Kuyt wel wat extraas in het team, als ie Immers komt vervangen is dat natuurlijk hulde, maar op rechts voor een falende Bilal is het ook prima. We kunnen dit seizoen gewoon meer kanten op. We kunnen wisselen met spelers die iets extra brengen, het spel om kunnen gooien, dat is de grote winst, en kijkend naar de bank, of liever wie de bank niet eens halen kun je er niet omheen dat we een behoorlijk concurrerende selectie hebben.

Dan valt er wel te discussieren wat dan de bovengrens is, maar daar is het nog wel wat vroeg voor. Dan moet er eerst een beetje normaal veldspel gespeeld worden, en dat zal nog wel meer dan een maand duren. Ik verwacht dat het in okt al beter gaat en in nov-dec wel prima zullen presteren. Ik ben wel benieuwd, want 8 november is Feyenoord - Ajax dus. Dat is denk ik wel een fantastische graadmeter waar de teams staan (na goed ingespeeld te zijn).
Kongolo is nou niet echt een droomback maar alleszins beter dan Nelom ja. Een brede selectie is altijd goed ja, helemaal mee eens. Maar de grote vraag is inderdaad of die bovengrens (en de constante factor) ook omhoog is gekropen. En zoals je terecht stelt, dat gaan we meemaken dit seizoen.
pi_155765369
quote:
14s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Kongolo is nou niet echt een droomback maar alleszins beter dan Nelom ja. Een brede selectie is altijd goed ja, helemaal mee eens. Maar de grote vraag is inderdaad of die bovengrens (en de constante factor) ook omhoog is gekropen. En zoals je terecht stelt, dat gaan we meemaken dit seizoen.
Ik verwacht vooral dat die constante factor wel omhoog gaat, door meer ervaren/ oudere spelers en spelers zullen gewoon meer moeten presteren, indirect via verhoogde druk/concurrentie en direct doordat als spelers kut spelen, ze gewoon gewisseld worden en wellicht weken aan de kant staan.

Maar als we het puntverlies 'tegen de kleintjes' kunnen inperken door de verhoogde constante factor, dan wordt het wel een mooi en spannend seizoen denk ik. De voortekenen zijn wat dat betreft in ons voordeel, dat we zwak spelend wel van Utrecht en Cambuur hebben gewonnen :)
pi_155765663
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:20 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Martin wel, paar van de directie niet.
clown....van geel is technische directeur bij de joden in amsterdam geweest,,,daar waren ze snel uitgekeken op hem,.,,en ik geef ze daarin groot gelijk
  Forum Admin woensdag 2 september 2015 @ 18:36:09 #190
35723 crew  GGMM
pi_155765698
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

clown....van geel is technische directeur bij de joden in amsterdam geweest,,,daar waren ze snel uitgekeken op hem,.,,en ik geef ze daarin groot gelijk
Ik lees eigenlijk geen enkel van jouw posts. (deze ook niet)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155765874
Echt van geel heeft zich nu alweer ingedekt voor zijn mislukte aankopen...

Hij verwijst nu ineens naar ajax en psv die zogenaamd veel meer kunnen investeren en hogere transfersommen kunnen betalen

WHAT THE FUCK MAN???/

Feyenoord is in zijn meer dan 100 jarige bestaan altijd de armste club van de top 3 geweest , psv en ajax hebben altijd al meer geld kunnen uitgeven dan Feyenoord.

Misschien kan 1 of andere kut journalist hem dit even vertellen???

Martin van Geel is gewoon ongeschikt om Feyenoord naar een hoger plan te leiden

Zijn eigen uitspraken geven dit aan

Zijn aankopen geven dit aan

Wat doet deze man nog bij Feyenoord? owja ik weet het al, hij verdient bij Feyenoord meer als de minister president van het land.....ZAKKENVULLEN DUS ...EN WEL ZO LANG MOGELIJK!
pi_155765994
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat de jeugd die we hebben snel de kans krijgt.

Vooral Jari Schuurman ben ik erg benieuwd naar.
Inderdaad, hij en voor mij ook Nieuwkoop.
  woensdag 2 september 2015 @ 19:12:47 #193
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_155766738
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:

Hij verwijst nu ineens naar ajax en psv die zogenaamd veel meer kunnen investeren en hogere transfersommen kunnen betalen

WHAT THE FUCK MAN???/

Feyenoord is in zijn meer dan 100 jarige bestaan altijd de armste club van de top 3 geweest , psv en ajax hebben altijd al meer geld kunnen uitgeven dan Feyenoord.

Wat doet deze man nog bij Feyenoord? owja ik weet het al, hij verdient bij Feyenoord meer als de minister president van het land.....ZAKKENVULLEN DUS ...EN WEL ZO LANG MOGELIJK!
Ik ben het hier wel mee eens
  woensdag 2 september 2015 @ 19:14:58 #194
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_155766816
quote:

WHAT THE FUCK MAN???/

Altijd de armste ? jaren 70 zeker vergeten
RED ONS HENNIEGOD
pi_155767046
quote:
-even de random crap geknipt-
Je signature bevat:
"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

=170 uitroeptekens.

Is dat niet een beetje overdreven veel?
Zeker na een ALL CAP-mededeling?
Laat staan als die mededeling nergens op slaat?

Als je niet zeer binnenkort tegen een ban aanloopt ga ik denk ik maar weer eens voor een Fok!-abbo :')
pi_155767090
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:46 schreef Oldground het volgende:

[..]

Inderdaad, hij en voor mij ook Nieuwkoop.
Nieuwkoop moest toch ook een C(V)M zijn? Volgens mij noemde Van Geel hem als potentiele backup achter Karsdorp. Ik ken hem verder niet, buiten dat zijn naam dan, maar wat zou zijn beste plek zijn?
pi_155767310
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:52 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dubbele bezetting zorgt voor concurrentie. Het is mooi dat types als Kazim eens op scherp worden gezet.
pi_155767406
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:23 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Nieuwkoop moest toch ook een C(V)M zijn? Volgens mij noemde Van Geel hem als potentiele backup achter Karsdorp. Ik ken hem verder niet, buiten dat zijn naam dan, maar wat zou zijn beste plek zijn?
Hij kraamt een hoop onzin uit wat betreft de back posities. Hij komt aan met twee jeugdspelers die we dus niet eens kennen. En ga me niet vertellen dat we geen centrale verdedigers in de jeugd hebben rondlopen. Dus waarom daarvoor wel versterken? Niet dat ik Botteghin een slechte aankoop vind, integendeel zelfs.
pi_155767408
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:22 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Je signature bevat:
"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

=170 uitroeptekens.

Als je niet zeer binnenkort tegen een ban aanloopt ga ik denk ik maar weer eens voor een Fok!-abbo :')
Klaas is een bot ontworpen door Danny zodat we allemaal aan de abonnementen gaan, duh. Net als tong80 en GGMM :7
pi_155767723
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:23 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

CM/CVM inderdaad. Heb hem het dat interview ook horen zeggen, maar dat lijkt me niet echt de bedoeling. Misschien was het ook meer om zijn kromme selectie recht te lullen.
pi_155768269
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:22 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Je signature bevat:

=170 uitroeptekens.

Weet je wel tegen wie je het hebt???! Klaas is een HARVARD alumni.
  woensdag 2 september 2015 @ 20:23:53 #202
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155768910
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:14 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Elia standvastig?? _O-

Kuyt prima op rechts?? _O-

Wat snuif jij man?
pi_155769871
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Elia standvastig?? _O-

Kuyt prima op rechts?? _O-

Wat snuif jij man?
ik heb denk ik wel een vermoeden......HETZELFDE ALS JIJ!
pi_155769947
quote:
9s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Altijd de armste ? jaren 70 zeker vergeten
wAT BEDOEL JE man? in de jaren 70 had Feyenoord echt niet meer geld als ajax

Die van geel heeft zich weer ingedekt, en al die malloten in de kuip zullen hem wel weer geloven
  woensdag 2 september 2015 @ 20:59:30 #205
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_155770003
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Die van geel heeft zich weer ingedekt, en al die malloten in de kuip zullen hem wel weer geloven
DAT WEET IK NIET MAN . OMDAT FEYENOORD ALLES KOCHT EN AJAX NIET
RED ONS HENNIEGOD
pi_155770099
jippie
pi_155770368
quote:
9s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

DAT WEET IK NIET MAN . OMDAT FEYENOORD ALLES KOCHT EN AJAX NIET
Onzin man, Ajax is altijd de koopclub gekocht. In die periode stelde de jeugdopleiding van ajax helemaal niet zo veel voor.Ajax heb altijd het meeste geld in Nederland gehad.

Wat martin van geel uitkraamt is gewoon bullshit, om zich zelf in te dekken.

Moeilijk om dat te begrijpen he?

De competitie is net 4 wedstrijden oud, we hebben een betere seizoenstart als de afgelopen jaren en hij komt nu al met een verhaal naar buiten.

Hij zegt in heel dat verhaal eigenlijk dat Feyenoord gewoon kut is ten opzichte van ajax en psv. Dat zegt hij. We zijn net vier wedstrijden ver en hij roept nu als technische directeur van feyenoord nu al dat Feyenoord geen kampioen kan worden

Dan ben je gewoon gestoord bezig. Hij haalt bij heel de technische staf EN SPELERS van Feyenoord de druk eraf om iets te presteren dit seizoen.

Iedere supporter heeft sinds vandaag er al geen vertrouwen meer in.....na 4 wedstrijden.

iK HEB ER NOG WEL VERTROUWEN IN.
pi_155770903
Even de laatste posts doorgenomen en ik las dat iemand schreef dat hij benieuwd is of bij Feyenoord de ondergrens omhoog is gegaan.. Ik denk dat ik al weet wat het antwoord is: nee. Ik zei het zondag ook al, maar tijdens zo'n wedstrijd als tegen PSV, wat een goede graadmeter is, zie je dat het gros van de Feyenoorders 'paniekerig' voetbalt.. de rust in het spel is ver te zoeken, als ze de bal hebben zijn ze hem snel weer kwijt en niemand durft ook maar iets van initiatief te nemen.. het is voetbal zonder idee en de meesten zijn al opgelucht als ze een bal van A naar B krijgen.. wat erna moet gebeuren dat zoekt die ander maar uit. Zo voetbalt Feyenoord al jaren en ik zie daar na 4 wedstrijden in dit seizoen geen verandering in. Ja Kuyt is erbij gekomen, maar of dat nou zo'n zegen is. Hij is een ijverige draver die overal en nergens als een kip zonder kop zijn team wil 'helpen' Hij zou pas echt helpen als hij eens zijn positie houdt en zich richt op het maken van doelpunten. De enige die mij in positieve zin opviel was Elia.. hij straalt uit dat hij vertrouwen heeft in zijn eigen kwaliteiten.. dat heeft verder geen enkele speler van Feyenoord. Jarenlang niks winnen trekt sporen door een club en ik heb zo'n idee dat het psychisch uitwerkt op spelers.. als je bij Feyenoord speelt voel je je meestal geen topper..je voelt je al op voorhand de underdog. En zo voetballen ze dan ook.
pi_155771061
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Even de laatste posts doorgenomen en ik las dat iemand schreef dat hij benieuwd is of bij Feyenoord de ondergrens omhoog is gegaan.. Ik denk dat ik al weet wat het antwoord is: nee. Ik zei het zondag ook al, maar tijdens zo'n wedstrijd als tegen PSV, wat een goede graadmeter is, zie je dat het gros van de Feyenoorders 'paniekerig' voetbalt.. de rust in het spel is ver te zoeken, als ze de bal hebben zijn ze hem snel weer kwijt en niemand durft ook maar iets van initiatief te nemen.. het is voetbal zonder idee en de meesten zijn al opgelucht als ze een bal van A naar B krijgen.. wat erna moet gebeuren dat zoekt die ander maar uit. Zo voetbalt Feyenoord al jaren en ik zie daar na 4 wedstrijden in dit seizoen geen verandering in. Ja Kuyt is erbij gekomen, maar of dat nou zo'n zegen is. Hij is een ijverige draver die overal en nergens als een kip zonder kop zijn team wil 'helpen' Hij zou pas echt helpen als hij eens zijn positie houdt en zich richt op het maken van doelpunten. De enige die mij in positieve zin opviel was Elia.. hij straalt uit dat hij vertrouwen heeft in zijn eigen kwaliteiten.. dat heeft verder geen enkele speler van Feyenoord. Jarenlang niks winnen trekt sporen door een club en ik heb zo'n idee dat het psychisch uitwerkt op spelers.. als je bij Feyenoord speelt voel je je meestal geen topper..je voelt je al op voorhand de underdog. En zo voetballen ze dan ook.

welke kleur had je ingenomen :{w
pi_155771182
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

welke kleur had je ingenomen :{w
Ik hou soms van een originele invalshoek en als ik dan naar Feyenoord kijk zie ik dat het gros van de spelers voetbalt zonder echt vertrouwen te hebben in hun eigen kwaliteiten en die van hun medespelers. Ze zijn allemaal bang om fouten te maken.. Alleen types als El Ahmadi en Elija hebben dat minder..maar die zijn technisch dan ook goed. De rest is net iets beter dan de middelmaat dus dan zullen we wel 3e worden dit jaar.
pi_155771330
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik hou soms van een originele invalshoek en als ik dan naar Feyenoord kijk zie ik dat het gros van de spelers voetbalt zonder echt vertrouwen te hebben in hun eigen kwaliteiten en die van hun medespelers. Ze zijn allemaal bang om fouten te maken.. Alleen types als El Ahmadi en Elija hebben dat minder..maar die zijn technisch dan ook goed. De rest is net iets beter dan de middelmaat dus dan zullen we wel 3e worden dit jaar.
Geen idee, of eigenlijk wel,.

Het huidige spel is best wel te verklaren omdat de basis eigenlijk helemaal weg is.

Er staat een compleet nieuw elftal bijna zonder automatisme.

we hebben jarenlang doorstroming gehad uit de jeugd, waarvan het grooste gedeelte elkaar al kende.

Tegen psv in april stonden er maar liefts 8 spelers uit de eigen jeugdopleiding in het veld. Die wisten elkaar precies te vinden.

Er is eigenlijk geen fuk meer over van die basis door de koopwoede van martin van geel van middelmatige spelers.

Het gaat jaren duren voordat je weer een basis heb die goed op elkaar ingespeeld is, Deze selectie heeft eigenlijk helemaal geen toekomst. Feyenoord is terug bij af voor de periode Mario Been. Mario was eigenlijk begonnen om al die jongens van Varkenoord op te stellen. Dat is helemaal kapot gemaakt nu. Aankopen moeten spelen.
pi_155771420
Ik denk dat we Manu nog erg gaan missen dit seizoen, een van de weinige spelers die een wedstrijd kan openbreken. Sneller en sterker dan Bilal met een beter schot en dribbel en een iets mindere voorzet
pi_155771422
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Feyenoord was zelfs een poosje de rijkste club ter wereld. Eind 60/begin 70 dacht ik.
BFF met GGMM
pi_155771424

het houd niet op, niet vanzelf
pi_155771457
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:45 schreef Henrys het volgende:
Ik denk dat we Manu nog erg gaan missen dit seizoen, een van de weinige spelers die een wedstrijd kan openbreken. Sneller en sterker dan Bilal met een beter schot en dribbel en een iets mindere voorzet
Manu had kunnen blijven als we Kazim hadden kunnen slijten. Niet dat het dezelfde type spelers zijn, maar in deze selectie was gewoon geen plek meer voor hem.

Heeft Yellow trouwens prima gedaan, afgeschreven speler aan de start van vorig seizoen en daar hebben we toch nog eventjes wat geld op gepakt.
pi_155771496
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Geen idee, of eigenlijk wel,.

Het huidige spel is best wel te verklaren omdat de basis eigenlijk helemaal weg is.

Er staat een compleet nieuw elftal bijna zonder automatisme.
+ dat er teveel non-voetballers tegelijk op het veld staan.. Kazim, Immers, Bilal en Kuyt.. het is niks en het doet pijn aan je ogen

quote:
we hebben jarenlang doorstroming gehad uit de jeugd, waarvan het grooste gedeelte elkaar al kende.

Tegen psv in april stonden er maar liefts 8 spelers uit de eigen jeugdopleiding in het veld. Die wisten elkaar precies te vinden.

Er is eigenlijk geen fuk meer over van die basis door de koopwoede van martin van geel van middelmatige spelers.
Na de generatie van Vilhena en Boetius is er minder bruikbaars uit de jeugdopleiding gekomen.. en dan moet je eigenlijk wel kopen

quote:
Het gaat jaren duren voordat je weer een basis heb die goed op elkaar ingespeeld is, Deze selectie heeft eigenlijk helemaal geen toekomst. Feyenoord is terug bij af voor de periode Mario Been. Mario was eigenlijk begonnen om al die jongens van Varkenoord op te stellen. Dat is helemaal kapot gemaakt nu. Aankopen moeten spelen.
Dat deze selectie geen toekomst heeft denk ik ook..daarom hoop ik maar dat ze een beetje gaan presteren, anders is het zonde van het geld. Maar terug bij af zijn we niet, ze moeten op Varkenoord gewoon zorgen dat ze goede spelers blijven afleveren.
pi_155771984
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:47 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

+ dat er teveel non-voetballers tegelijk op het veld staan.. Kazim, Immers, Bilal en Kuyt.. het is niks en het doet pijn aan je ogen

[..]

Na de generatie van Vilhena en Boetius is er minder bruikbaars uit de jeugdopleiding gekomen.. en dan moet je eigenlijk wel kopen

[..]

Dat deze selectie geen toekomst heeft denk ik ook..daarom hoop ik maar dat ze een beetje gaan presteren, anders is het zonde van het geld. Maar terug bij af zijn we niet, ze moeten op Varkenoord gewoon zorgen dat ze goede spelers blijven afleveren.
Ik geloof er echt niet in dat er ineens minder talent is, Dat is een zwak excuus om te kopen voor mensen in de technische leiding.,

Als Feyenoord morgen weer geen geld zou hebben moet jij effe opletten dat er gewoon spelers noodgedwongen opgesteld worden en met het nivo meegaan,

wat je bij Feyenoord ziet zie je eigenlijk ook bij clubs als ac milan, inter , manchester city enzovoorts,,,,die halen soms de beste spelers van de wereld en kopen er een stuk zes ieder jaar, maar ze presteren geen fuck met die topspelers en het spel is helemaal niet om aan te zien omdat ze helemaal geen automatisme in de ploeg hebben.

Kijk naar Barcelona, die spelen jarenlang met de zelfde spelers en proberen ieder jaar 1 of 2 spelers in te passen. Zo wordt hun niveau en spel gewoon intact gehouden.

Wat Feyenoord dit seizoen gedaan heeft is belachelijk. Wat Martin van geel bij Feyenoord doet is niet serieus te nemen.
pi_155772053
Na het scannen van deze pagina ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dit niet ga lezen.
  woensdag 2 september 2015 @ 23:59:26 #219
262211 hhh38
pi_155776053
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:47 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Bilal heeft wel techniek, hij moet nog wat meer rust en vertrouwen krijgen aan de bal en dan komt ie er wel. Dat is gewoon te trainen.

De generatie Vilhena en Boëtius is ook Karsdorp, Van Beek en Kongolo, dus de generatie daarna komt pas net kijken. Dat zijn Verdonk, Nieuwkoop, Schuurman, Miazek enzo, die kunnen zeker uitgroeien tot bruikbare spelers.

Tot slot ook niet echt eens met dat deze selectie geen toekomst heeft. De helft is eigen jeugd, waarvan een paar erg grote talenten (Van Beek, Kongolo, Karsdorp, Schuurman, Verdonk). Nog een paar jonge spelers als Bilal, Hahn en Gustafson. Vejinovic, Kramer en Toornstra zijn ook pas 25/26, daar kun je nog jaren mee vooruit. Alleen Kuyt, Vermeer, El Ahmadi, Immers en Kazim hebben (hopelijk) geen lange tijd meer te gaan bij Feyenoord en kunnen ook niet voor veel geld worden doorverkocht.
  donderdag 3 september 2015 @ 00:16:52 #220
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_155776457
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 23:59 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Bilal heeft wel techniek, hij moet nog wat meer rust en vertrouwen krijgen aan de bal en dan komt ie er wel. Dat is gewoon te trainen.

De generatie Vilhena en Boëtius is ook Karsdorp, Van Beek en Kongolo, dus de generatie daarna komt pas net kijken. Dat zijn Verdonk, Nieuwkoop, Schuurman, Miazek enzo, die kunnen zeker uitgroeien tot bruikbare spelers.

Tot slot ook niet echt eens met dat deze selectie geen toekomst heeft. De helft is eigen jeugd, waarvan een paar erg grote talenten (Van Beek, Kongolo, Karsdorp, Schuurman, Verdonk). Nog een paar jonge spelers als Bilal, Hahn en Gustafson. Vejinovic, Kramer en Toornstra zijn ook pas 25/26, daar kun je nog jaren mee vooruit. Alleen Kuyt, Vermeer, El Ahmadi, Immers en Kazim hebben (hopelijk) geen lange tijd meer te gaan bij Feyenoord en kunnen ook niet voor veel geld worden doorverkocht.
Vermeer keepte gewoon de sterren van de hemel tegen PSV. Niet dat het wat opleverde, maar toch.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 3 september 2015 @ 00:19:17 #221
262211 hhh38
pi_155776506
quote:
2s.gif Op donderdag 3 september 2015 00:16 schreef Euribob het volgende:

[..]

Vermeer keepte gewoon de sterren van de hemel tegen PSV. Niet dat het wat opleverde, maar toch.
Die '(hopelijk)' sloeg ook alleen op Immers en Kazim :)
  donderdag 3 september 2015 @ 00:21:26 #222
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_155776553
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 00:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die '(hopelijk)' sloeg ook alleen op Immers en Kazim :)
Nouja, Kuyt kan na twee seizoenen ook wel de trainersmand in denk ik.

(Al zit ie dan nog wel bij Feyenoord :o O-) )
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_155778400
Teveel Klaas om dit te gaan lezen.
pi_155778483
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:45 schreef Henrys het volgende:
Er zijn nog minimaal 2 spelers over die bal het stadion kunnen uitschieten voor open doel.
pi_155778891
pi_155779043
quote:
3s.gif Op donderdag 3 september 2015 03:06 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Er zijn nog minimaal 2 spelers over die bal het stadion kunnen uitschieten voor open doel.
Maar dat deed Manu ook. Zette Manu 1 op 1 op de keeper en hij schoot hem altijd mis, zette hem in een onmogelijke positie en hij scoorde. Nu hebben we alleen Immers, El Ahmadi en Kazim die dat iig doen
pi_155779060
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 08:06 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Maar dat deed Manu ook. Zette Manu 1 op 1 op de keeper en hij schoot hem altijd mis, zette hem in een onmogelijke positie en hij scoorde. Nu hebben we alleen Immers, El Ahmadi en Kazim die dat iig doen
Dan is die ergernis toch 3-dubbel bezet? Dan snap ik wel dat we de 4e man daarin konden laten gaan..
pi_155779064
quote:
9s.gif Op donderdag 3 september 2015 08:10 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dan is die ergernis toch 3-dubbel bezet? Dan snap ik wel dat we de 4e man daarin konden laten gaan..
Precies. Als we er nou 1 in de basis houden (KAE), mag de rest eventueel wellicht misschien een keer invallen
pi_155779320
  donderdag 3 september 2015 @ 09:29:34 #230
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_155779912
quote:
Bla bla bla. Hij had gewoon moeten blijven. Met z'n vertrouwen. :')
pi_155779917
Vilhena ziet het wel zitten om te blijven, zo lijkt het! Gezien de drive die hij laat zien, vind ik dat wel een goed plan :)
pi_155780193
quote:
Ben blij dat ie weg is eigenlijk. Was dramatisch vorig jaar en gaat het bij Basel ook niet redden.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_155780614
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 09:29 schreef H.FR het volgende:
Vilhena ziet het wel zitten om te blijven, zo lijkt het! Gezien de drive die hij laat zien, vind ik dat wel een goed plan :)
Hij staat iig open voor een gesprek, benieuwd of hij zich naar een basisplek kan vechten. Dat zou zeker helpen in de onderhandelingen denk ik
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 09:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Ben blij dat ie weg is eigenlijk. Was dramatisch vorig jaar en gaat het bij Basel ook niet redden.
Was inderdaad dramatisch, vind het wat kort door de bocht om meteen te zeggen dat hij het bij Basel niet gaat redden. Afgelopen wedstrijden basisplaats iig, gun hem ook best een prima carrière.
pi_155781100
Vilhena moet een kans krijgen in de basis..dat geeft een opening voor van Geel om te gaan praten. Als die jongen bijtekent zou dat heel mooi zijn.
pi_155781130
quote:
Gisteren al gepost..

En nee, niet bepaald nee...

Tevens "presenteerd" :')
pi_155781169
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:50 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Gisteren al gepost..

En nee, niet bepaald nee...

Tevens "presenteerd" :')
Sorry. :@
Groot fan van User Wotte
pi_155784238
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 09:29 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Bla bla bla. Hij had gewoon moeten blijven. Met z'n vertrouwen. :')
geen vertrouwen? dat ventje heeft veel te veel vertrouwen gekregen vorig seizoen... blij dat hij weg is.
pi_155784477
Van Geel out.

Ik riep voor de zomer al dat hij het ging verkloten, en zie.
De selectie is iets breder, maar niets beter. We hebben in potentie flink ingeleverd en de toekomstige transferwaarde is flink afgenomen. Jeugd wordt keihard aan de kant geschoven, maar de doelstelling blijft laag. Voor Boetius krijg je een schijntje, Vilhena heeft niet verlengd, Lex loopt er nog steeds, Kramer is een genant lachertje. Flink geld gespendeerd aan oudere spelers, dus na alle onkosten houd je max 7 miljoen over dit seizoen. Nu nog afwachten wanneer Tiendalli (onlangs contract ontbonden) wordt vastgelegd.

Slechtste transferzomer van de afgelopen jaren.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  donderdag 3 september 2015 @ 13:22:47 #240
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_155784631
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 08:06 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Manu is beter dan Bilal.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  donderdag 3 september 2015 @ 17:03:28 #241
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_155789483
Ik vind de doelstelling wel realistisch. Het team is gewoon niet bijzonder sterk, zeker niet als je prutsers als vd Heijden, Immers en Kuijt opstelt.
Verder bakt Gio er ook nog helemaal niets van want hij heeft ze in de voorbereiding en in deze 4 competitiewedstrijden nog niet aan het voetballen gekregen. Zijn opstellingen zijn m.i. soms wat vreemd, zijn experiment met Beek rechtsback en Karsdorp bank pakte ook erg slecht uit.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_155789522
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:03 schreef yvette1982 het volgende:
Ik vind de doelstelling wel realistisch. Het team is gewoon niet bijzonder sterk, zeker niet als je prutsers als vd Heijden, Immers en Kuijt opstelt.
Verder bakt Gio er ook nog helemaal niets van want hij heeft ze in de voorbereiding en in deze 4 competitiewedstrijden nog niet aan het voetballen gekregen. Zijn opstellingen zijn m.i. soms wat vreemd, zijn experiment met Beek rechtsback en Karsdorp bank pakte ook erg slecht uit.
Karsdorp was niet volledig fit had ik begrepen.
BFF met GGMM
pi_155789782
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:22 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Manu is beter dan Bilal.
haha, gekkie
  donderdag 3 september 2015 @ 17:27:49 #244
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155790122
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:22 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Manu is beter dan Bilal.
Nee. Manu werkt harder, dat wordt in het havengebied ten onrechte nog wel eens als 'beter' aangemerkt.
pi_155791014
Vet. Collega moet tegen FC Dordrecht de volgende ronde van de KNVB beker met SC Feyenoord. Hij zei dat ze dat restant van de wedstrijd alleen nog maar uit wilde spelen maar nog wel een penalty tegen kregen maarja 2-1 is ook genoeg. Hij liep vandaag als een zak aardappelen rond zo moe was ie :D
pi_155791480
Ik heb keiharde informatie uit de kuip, dat in de contracten van GIO en Rutte, staat dat Martin van Geel invloed mag hebben op de opstelling.

Dat vilhenna en Boetius niet meer opgesteld werden omdat ze hun contract niet wilde verlengen is het gevolg daarvan.
pi_155791519
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 18:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb keiharde informatie uit de kuip, dat in de contracten van GIO en Rutte, staat dat Martin van Geel invloed mag hebben op de opstelling.

Dat vilhenna en Boetius niet meer opgesteld werden omdat ze hun contract niet wilde verlengen is het gevolg daarvan.
Je komma's staan echt totaal verkeerd en dan is mijn Nederlandse schrijftaal al niet zo best.
pi_155791542
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 18:25 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Je komma's staan echt totaal verkeerd en dan is mijn Nederlandse schrijftaal al niet zo best.
JOUW KONT STAAT VERKEERD DIKKE TRUT!
pi_155791550
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 18:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

JOUW KONT STAAT VERKEERD DIKKE TRUT!
Hahahaha geweldig.
  donderdag 3 september 2015 @ 18:28:38 #250
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_155791566
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 18:24 schreef klaasweetalles het volgende:

Ja was al niet serieus te nemen, maar nu al helemaal niet meer.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_155791803
Iemand die weet hoe het oefenduel tegen de eigen jeugd is verlopen? :P
pi_155791956
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik zou een derde plaats echt een prestatie van formaat vinden. Clubs als Vitesse weten ondertussen wel dat Feyenoord speelt zoals jij even hiervoor schetste. Zonder plan of doel die bal zo snel mogelijk naar een medespeler en die zoekt het maar uit. Dat resulteert in wat je tegen PSV duidelijk zag; totaal geen rugdekking verlenen en geen enkele tweede bal bij een ploeggenoot inleveren. Op die manier is Feyenoord ineens een hele interessante tegenstander voor ploegen als Heerenveen, Groningen, Vitesse etc.
Dit, dus.
  donderdag 3 september 2015 @ 18:45:22 #253
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_155791969
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 18:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand die weet hoe het oefenduel tegen de eigen jeugd is verlopen? :P
3 onterechte penalties. Verder hadden ze afgesproken om net zo lang door te gaan tot ze een uitgespeelde kans kregen. Ze zijn nog bezig.
pi_155792800
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 18:28 schreef PIETR het volgende:

[..]

Ja was al niet serieus te nemen, maar nu al helemaal niet meer.
IK HEB HET ALLEEN OVER FEITEN

Dat jij het niet kan geloven verbaast me niets, het lijkt ongelofelijk maar is gewoon een keiharde waarheid dat Martin van Geel gewoon tegen de trainer van Feyenoord kan zeggen dat een speler wel of niet kan spelen vanwege aflopende contract.
pi_155792995
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat jij het niet kan geloven verbaast me niets, het lijkt ongelofelijk maar is gewoon een keiharde waarheid dat Martin van Geel gewoon tegen de trainer van Feyenoord kan zeggen dat een speler wel of niet kan spelen vanwege aflopende contract.
Dat is inderdaad kwalijk, maar ik denk dat dit voor bijna alle clubs geldt. Onder het mom van: de TD is verantwoordelijk voor de lange termijn, zijn er flink wat carrières gesneuveld.
BFF met GGMM
pi_155793161
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ok.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_155794639
Haha die klaas _O-
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_155794707
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:03 schreef yvette1982 het volgende:
Het gaat er niet om dat de doelstelling niet realistisch is, want dat vind ik ook. Het gaat erom dat Van Geel vorig jaar met een mindere selectie met droge ogen stond te beweren dat we moesten meestrijden om de titel.. en hij bleef dat maar volhouden. Eerlijk gezegd vind ik hem geschikter om plaats te nemen in de gemeenteraad van een of ander suffig Brabants dorpje.. van voetbal heeft hij geen verstand.

quote:
Als je Gio in interviews hoort dan denk ik altijd.. zou hij dat nou echt menen, of heeft hij intern een heel ander verhaal? Als hij meent wat hij ons kijkers wijsmaakt dan heeft hij echt een plaat voor zijn vriendelijke paspopkoppie.. 'We moeten leren van onze fouten' zegt hij dan. Bespaar ons dat gelul, vorig seizoen al te vaak gehoord.
  donderdag 3 september 2015 @ 20:28:27 #259
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155795133
Pfff hele dag gewerkt, zin om na het eten even hier te kijken en de gesprekken na te lezen... alleen maar aids van klaasweetalles. Ik ben er klaar mee. Kom hier aantal weken niet meer, hopelijk is ie dan weer weg.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_155795357
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:28 schreef satecl het volgende:
Pfff hele dag gewerkt, zin om na het eten even hier te kijken en de gesprekken na te lezen... alleen maar aids van klaasweetalles. Ik ben er klaar mee. Kom hier aantal weken niet meer, hopelijk is ie dan weer weg.
:W :W :W :W :W :W :W :W
pi_155795431
hoeveel Feyenoorders spelen er vanavond in Oranje?

Ow blind is de nieuwe bondscoach...die selecteert natuurlijk alleen ajaxcieden....
  Forum Admin donderdag 3 september 2015 @ 20:41:34 #262
35723 crew  GGMM
pi_155795509
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
hoeveel Feyenoorders spelen er vanavond in Oranje?

Ow blind is de nieuwe bondscoach...die selecteert natuurlijk alleen ajaxcieden....
Terwijl er bij Feyenoord spelers spelen als Kramer, Immers, Van der Heijden en Vermeer. :{

Ik snap hier werkelijk NIETS van. :r
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155796351
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Terwijl er bij Feyenoord spelers spelen als Kramer, Immers, Van der Heijden en Vermeer. :{

Ik snap hier werkelijk NIETS van. :r
Zijn idd genoeg mensen die hij niet kon oproepen, maar het niet oproepen van Van Beek vind ik wel raar. Verder zijn er wat mensen die ik wel had opgeroepen i.p.v. wat mensen die hij nu opgeroepen heeft (geen Feyenoorders, wel in plaats van ajacieden) maar ach, zo boeiend is het NL elftal nou ook weer niet
  donderdag 3 september 2015 @ 21:11:46 #264
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_155796963
Ik vind het Nederlands Elftal sowieso niet zo boeiend. Lekker juichen voor Ajacieden, hoeft van mij niet zo.

Als Cillessen zo een penalty moet stoppen, hoop ik toch gewoon dat ie er keihard ingaat
Laffe huichelaar
pi_155797624
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het Nederlands Elftal sowieso niet zo boeiend. Lekker juichen voor Ajacieden, hoeft van mij niet zo.

Als Cillessen zo een penalty moet stoppen, hoop ik toch gewoon dat ie er keihard ingaat

Wat heb je dan een kutleven
  donderdag 3 september 2015 @ 21:22:39 #266
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_155797701
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat heb je dan een kutleven
Als je niet staat te juichen om het Nederlands Elftal maar soms zelfs voor een andere ploeg bent, heb je een kutleven?

Beetje kortzichtig Hetty
Laffe huichelaar
pi_155797918
Ekte Feyenoorders zijn natuurlijk niet voor Nederland :)

Ondertussen komt Bruma erin bij Nederland en zit Van Beek bij Jong Oranje. Je gelooft het niet. Kan er echt niet bij.
  donderdag 3 september 2015 @ 21:27:22 #268
268260 Dr.Mikey
pi_155798067
Van met een elftal vol Feyenoorders en een goed wk naar een team vol Joden en geen Ek!
R.I.P DTS.
  donderdag 3 september 2015 @ 21:31:34 #269
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_155798327
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:25 schreef Tortugal het volgende:
Ekte Feyenoorders zijn natuurlijk niet voor Nederland :)

Ondertussen komt Bruma erin bij Nederland en zit Van Beek bij Jong Oranje. Je gelooft het niet. Kan er echt niet bij.
Kongolo wel en van Beek niet snap ik ook geen reet van. Ja, Kongolo kan ook wel back spelen als het moet, maar alsnog écht niet van niveau NL elftal. Nauwelijks een goed genoege back voor Feyenoord. En als verdediger is Kongolo natuurlijk minder goed van van Beek.
Laffe huichelaar
  donderdag 3 september 2015 @ 21:32:29 #270
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_155798368
Riedewald ( :') ) is natuurlijk ook nog geen schim van van Beek, met zijn 2 dagen ervaring
Laffe huichelaar
pi_155798388
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van met een elftal vol Feyenoorders en een goed wk naar een team vol Joden en geen Ek!
_O_
pi_155798559
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:32 schreef timmmmm het volgende:
Riedewald ( :') ) is natuurlijk ook nog geen schim van van Beek, met zijn 2 dagen ervaring
40 wedstrijden om precies te zijn
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  donderdag 3 september 2015 @ 21:40:25 #273
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_155798802
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:35 schreef wieisboos het volgende:

[..]

40 wedstrijden om precies te zijn
#meerdanvanderWieldekomendetweeseizoenenbijelkaar
Laffe huichelaar
pi_155801001
quote:
Done.
pi_155801345
Commentator heeft het over het legioen in de arena
pi_155802694
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:21 schreef Tortugal het volgende:
Het Oranjelegioen :D

Nederland kan het in ieder geval vergeten. KNJB staart zich Blind :)
pi_155802919
quote:
Zondag 8 november staat in de agenda van John Heitinga, die momenteel alleen uitkomt in de Jupiler League, met dikke stift omcirkeld. Op die dag gaat Ajax op bezoek bij aartsrivaal Feyenoord en laat dat nou de uitwedstrijd zijn waar de bankzitter zich het meest op verheugt.
Heitinga, die nog wacht op zijn eerste officiële minuten voor de hoofdstedelingen, sinds zijn terugkeer deze zomer, gaf dat desgevraagd aan in gesprek met 1900 Magazine. "Feyenoord-uit, dat is natuurlijk de wedstrijd van het jaar. De spanning, haat, nijd en het gevoel zijn onbeschrijfelijk."
Tijdens zijn eerdere periode in dienst van Ajax kruiste Heitinga, die 18-jarige broekies niet de basis uit kan spelen, meermaals de degens met Feyenoord. "En ik zal je vertellen: ik heb in al die jaren nog nooit verloren in De Kuip. Dus kom maar op," aldus Heitinga, die vorig jaar ook bij Hertha BSC regelmatig als meubilair diende.
pi_155803077
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:21 schreef Tortugal het volgende:
supporterslegioen |-pòr-|
het [ -en ]
alle supporters die bij een sportwedstrijd aanwezig zijn
pi_155803160
quote:
pi_155803394
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:48 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

supporterslegioen |-pòr-|
het [ -en ]
alle supporters van Feyenoord
pi_155803547
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:54 schreef Tortugal het volgende:

[..]

Haha goeie!
pi_155804171
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:45 schreef H.FR het volgende:

[..]

Blijkbaar zit die bank in de Kuip lekkerder dan in andere stadions?
pi_155804204
quote:

Ik ben inmiddels overleden.
pi_155804388
quote:
_O_
pi_155804576
Nog voetbal geweest vandaag?

:o
pi_155804721
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:24 schreef Scrummie het volgende:
Nog voetbal geweest vandaag?

:o
Ja, Feyenoord heeft 3 wedstrijden van 20 minuten gespeeld tegen Feyenoord 2 (ik neem aan de reserves?). Alle drie met 1-0 gewonnen _O_
pi_155804748
quote:
14s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:27 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ja, Feyenoord heeft 3 wedstrijden van 20 minuten gespeeld tegen Feyenoord 2 (ik neem aan de reserves?). Alle drie met 1-0 gewonnen _O_
Ah top, eindbazen _O_
pi_155805014
Benieuwd hoeveel mensen van ironie houden:

Het missen van het EK kan voor een deel worden toegeschreven aan 2 oud-Feyenoorders: Janmaat (fout vorig seizoen) en BMI (rood). Daarmee is de kans erg groot dat een elftal vol 020 zich niet gaat plaatsen en zich dus niet via het nl elftal verder kan ontwikkelen :7

En kennen jullie dat liedje nog: Danny neem je rotzooi mee :o
pi_155805038
💩

[ Bericht 51% gewijzigd door Bronson_ op 04-09-2015 00:42:15 ]
  Moderator vrijdag 4 september 2015 @ 00:00:23 #290
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_155805739
Ik stel voor dat Iwan de nieuwe TD wordt. Heel erg mee eens.
quote:
Iwan van Duren, verslaggever van Voetbal International, heeft met stijgende verbazing de uitspraken van Martin van Geel aangehoord deze week. De technisch directeur verkondigde onder andere dat Feyenoord ondanks alle aankopen niet afstapt van de jeugd. ''Hij houdt de supporters voor de gek.''

Dat vertelt Van Duren in VoetbalTalk, een online programma van FC Afkicken. ''Feyenoord is gered door de jeugd. Ze hadden een geweldige lichting die iedereen wegspeelde in Nederland. Dat team, als je dat bij elkaar had gehouden, hadden geweldige prestaties kunnen leveren. Maar er wordt meer en meer van buitenaf gehaald. En die spelers krijgen meer geld.''

''Hij zegt dat vijftig procent nog eigen jeugd is; bullshit, dat had tachtig procent kunnen zijn'', meent de onderzoeksjournalist. ''Wie velde PSV vorig jaar? Anass Achahbar. Maar Feyenoord heeft op de een of andere manier structureel geen vertrouwen in de eigen jongens. Dirk Kuyt ploeterde op links. Boëtius kon daar staan! Kongolo is eigenlijk een centrale verdediger en stond links. Vilhena, noem ze maar op...''

Van Geel krijgt wel zijn gelijk in de doelstelling van de Rotterdammers: rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal. ''Feyenoord moet een nieuw stadion bouwen en dan pas kunnen ze om de titel meedoen. Dat is de basis, want dan komt er meer geld binnen en meer munten is meer punten'', stelt Van Duren. ''Het had wel gekund met een iets ander beleid en als ze de jeugdspelers hadden gekoesterd. Maar Feyenoord is op twee vlakken de verkeerde koers aan het varen.''
pi_155806240
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 00:00 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik ben het er ook mee eens.. Vilhena, Boetius en Achahbar zijn geen geweldenaars, maar degenen die op hun plek spelen zijn echt niet beter. Liever een ploeterend Feyenoord dat 3e wordt met eigen jeugd, dan een ploeterend Feyenoord met aankopen dat ook 3e wordt.
  vrijdag 4 september 2015 @ 07:54:14 #292
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_155808253
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:45 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel jaloers op Johnny Heitinga.

Veel betere zitplaatsen heb je niet in de kuip :')
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_155808703
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 07:54 schreef avotar het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel jaloers op Johnny Heitinga.

Veel betere zitplaatsen heb je niet in de kuip :')
Zitten doe je thuis :{
pi_155808809
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 00:00 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Klopt inderdaad.
pi_155808928
quote:
10s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als je niet staat te juichen om het Nederlands Elftal maar soms zelfs voor een andere ploeg bent, heb je een kutleven?

Beetje kortzichtig Hetty
Als je niet juicht voor je land omdat er toevallig (letterlijk) een paar Ajacieden in staan, en zelfs nog hoopt dat de keeper er eentje laat glippen heb je nogal een droevig leven. Kortzichtig zou men zoiets inderdaad noemen.

Want

A) Zoveel Ajacieden stonden niet in de basis (twee stuks), op een gegeven moment liepen er even zoveel PSV'ers. Er zitten zelfs evenveel PSV'ers in de selectie dan Ajacieden, maar niemand die roept dattie een PSV-face heeft natuurlijk.
B) van Beek ben ik roerend met jullie eens, maar verder is er ook gewoon niet zoveel van Feyenoord nu aanspraak maakt op een plekkie
C) De bondscoach selecteert spelers uit sterkere competities dan de onze, óf uit topclubs binnen de ED. Niet van een ploeg die de laatste keer kampioen werd toen dit auto van het jaar was:

pi_155809160
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Als je niet juicht voor je land omdat er toevallig (letterlijk) een paar Ajacieden in staan, en zelfs nog hoopt dat de keeper er eentje laat glippen heb je nogal een droevig leven. Kortzichtig zou men zoiets inderdaad noemen.

Want

A) Zoveel Ajacieden stonden niet in de basis (twee stuks), op een gegeven moment liepen er even zoveel PSV'ers. Er zitten zelfs evenveel PSV'ers in de selectie dan Ajacieden, maar niemand die roept dattie een PSV-face heeft natuurlijk.
B) van Beek ben ik roerend met jullie eens, maar verder is er ook gewoon niet zoveel van Feyenoord nu aanspraak maakt op een plekkie
C) De bondscoach selecteert spelers uit sterkere competities dan de onze, óf uit topclubs binnen de ED. Niet van een ploeg die de laatste keer kampioen werd toen dit auto van het jaar was:

[ afbeelding ]
awwwwww, koechie koechie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155809175
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:15 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

awwwwww, koechie koechie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou vertel, naast van Beek en Kongolo, wie hadden er dan bij gemoeten van Feyenoord? Kramer? Bejaarde Kuyt? Elia die nog geen pot in het eerste heeft gespeeld?
  vrijdag 4 september 2015 @ 09:32:16 #298
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_155809422
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou vertel, naast van Beek en Kongolo, wie hadden er dan bij gemoeten van Feyenoord? Kramer? Bejaarde Kuyt? Elia die nog geen pot in het eerste heeft gespeeld?
Ex-Feyenoord: Janmaat.
2000 light years from home
pi_155809447
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:32 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ex-Feyenoord: Janmaat.
Tjah, als we zo gaan kijken kan je sowieso de bondscoach niet van een Ajax bril betichten, met op een gegeven moment Narsingh, Wijnaldum, Depay, en Bruma in het veld.

Plus volgens mij laat hij niet zo bijzonder veel zien in Engeland, wat dat betreft is die hele positie lood om oud ijzer met Janmaat, Tete, van Rhijn en vd Wiel, het is allemaal middelmaat. Bij welke club ze ook spelen / historie hebben. Dan kan je inderdaad beredeneren dat hij een redelijk WK had plus in de sterkere competitie speelt.
  vrijdag 4 september 2015 @ 09:45:00 #300
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_155809599
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Tjah, als we zo gaan kijken kan je sowieso de bondscoach niet van een Ajax bril betichten, met op een gegeven moment Narsingh, Wijnaldum, Depay, en Bruma in het veld.

Plus volgens mij laat hij niet zo bijzonder veel zien in Engeland, wat dat betreft is die hele positie lood om oud ijzer met Janmaat, Tete, van Rhijn en vd Wiel, het is allemaal middelmaat. Bij welke club ze ook spelen / historie hebben. Dan kan je inderdaad beredeneren dat hij een redelijk WK had plus in de sterkere competitie speelt.
Wat lul je nou, hij heeft alles gespeeld en is speler van het jaar van Newcastle United geworden. Van der Wiel is bankzitter en Tete heeft letterlijk nog maar een handvol wedstrijden gespeeld.
2000 light years from home
pi_155809624
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:15 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

awwwwww, koechie koechie

SPOILER
Zo reageren en dan kleuter zeggen. Inhoudelijk reageren is lastig he wanneer je met je neus op de feiten wordt gedrukt. Kleuter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')