Het is dan ook geen cava....quote:De eerste Spaanse cava, met zijn geuren van witte bloemen: jasmijn, lelies maar wel een beetje bitter aan het eind,in +/- 20+ jaar die ik echt lekker vind. Is ook nieuw bij Parkheuvel en dus prima om gelijk uit te schenken voor bij de komende Parkheuvel knabbels .
Met jouw voorkeuren in het achterhoofd (stijl en prijs van BAK - (biologisch?):quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:21 schreef NoralyZ het volgende:
Wauw, dat ziet er goed uit.![]()
Iwanius, ik ben voor een speciale gelegenheid op zoek naar een toprestaurant in Amsterdam of daar vlakbij - mijn budget is niet zo toereikend als dat van jou, maar ik ben toch benieuwd. Ik neig zoiets als BAK. Die jongens zijn goed bezig... Maar ik sta eigenlijk voor alles open. Heb je tips?
Kostelijkquote:Op vrijdag 4 september 2015 03:12 schreef Iwanius het volgende:
Deze prachtige witte Oostenrijkse wijn met een heldere en sprankelende gele kleur, een geur van rijp wit fruit i.c.m. een mooie kruidigheid van anijs, tijm en blonde tabak, zorgde voor consternatie aan tafel toen de maître bij het inschenken het een "hitler" wijn noemde. Het etiket bracht gelukkig snel verduidelijking.
quote:De eerste Spaanse cava, met zijn geuren van witte bloemen: jasmijn, lelies maar wel een beetje bitter aan het eind
quote:Deze prachtige witte Oostenrijkse wijn met een heldere en sprankelende gele kleur, een geur van rijp wit fruit i.c.m. een mooie kruidigheid van anijs, tijm en blonde tabak
quote:Fantastische Zuid-Afrikaanse wijn met een heel lichte roze/bronze kleur aangevuld met een geur van fijn rood fruit, drop,witte peper.. en totslot qua smaak je een mondgevoel geeft vol van aardbeien met een spel van zoet, fris zuur en ziltheid
Je had sommelier moeten worden met al die omschrijvingen... knap hoor dat je weet hoe de tonen van iris en acacia smaken en blonde tabak ook nog eens.quote:Het is een geconcentreerde witte wijn, met wat vanille in de geur,i.c.m. tonen van iris en acacia.
Iwanius begrijpt de ironie wel, Molo.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:46 schreef Molo het volgende:
Nuttige opmerkingen weer golfer. Blijf dan gewoon weg ofzo
Laat 'm dan lekker gaan, kunnen wij er om lachen bij het lezen, toch?quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Iwanius begrijpt de ironie wel, Molo.
Hij beschrijft die wijnen expres op die manier.
Probeer je hem nu weer weg te pesten?quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Iwanius begrijpt de ironie wel, Molo.
Hij beschrijft die wijnen expres op die manier.
NeeNee, Iwanius begrijpt de ironie welquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Probeer je hem nu weer weg te pesten?
je bent net een Bully op een schoolplein
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:22 schreef n0a het volgende:
[..]
Misschien is deze wat voor je: http://gracelandbbq.com
Die recensies gaan ook alle kanten op, wil er al heen gaan sinds ze open zijn maar nog steeds niet van gekomen. O.a. omdat er dus ook veel klachten zijn over het eten en de slechte bediening/keiharde muziek etc.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik weer eens in 020 ben ga ik die proberen.
Ja hoor maar meestal eet ik buiten de deur omdat ik te lui ben om zelf achter het fornuis te gaan staan en zoals ik al eerder zei: Waarom je zelf inspannen als je ook anderen het voor je kan doen en je alleen maar hoeft te betalen,op te staan en de boel achter je te laten en verder je dag in te delen zoals jij wilt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:33 schreef -niemand- het volgende:
Ik volg dit topic nu al een paar dagen, maar nu vraag ik me af of je wel eens thuis eet?
Zoals ik al zei was het mosselpannetje ook niet over om naar huis over te schrijven maar i.v.g.met de rest nog redelijk eetbaar.Dus eet je het maar braaf met lange tanden op door de mosselen afwisselend elke keer in 1 van de 4 mini schaaltjes, ( die bij de patat werd meegeleverd) die gevuld waren met saus, te dopenquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Maar Iwanius, hoe was De Bal! Want pretenderen ze niet de beste bal van Rotterdam te serveren? Maar blijkbaar waren zelfs hun mosselen beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |