Ja, behalve dan zeg maar door de kinderen die dagelijks door ze verkracht worden.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:20 schreef IMVHI het volgende:
IS![]()
Die kneusjes worden door werkelijk niemand meer serieus genomen.
Onzin. Iedereen in de wereld moet leren waartoe deze idioten, aanhangers van de Proleet, in staat zijn. Al is het maar zodat ze later niet kunnen zeggen: "Wir haben es nicht gewusst".quote:Op dinsdag 1 september 2015 07:30 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Dit dus.
Kap gewoon met het plaatsen van deze bagger en het verdwijnt. Maar nee, een stel simpele idioten van het journaille wil graag alles delen. Rot toch een eind op. Censuur is goed.
Gruwelijke massale slachtingen zijn al zo oud als de weg naar Rome (en ouder). Die ga je echt niet stoppen door er geen aandacht meer aan te besteden.quote:Op dinsdag 1 september 2015 07:30 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Dit dus.
Kap gewoon met het plaatsen van deze bagger en het verdwijnt. Maar nee, een stel simpele idioten van het journaille wil graag alles delen. Rot toch een eind op. Censuur is goed.
Nee, censuur is niet goed. Door het zichtbaar maken van dit soort barbaarse praktijken laat je zien met wie je te maken hebt. Onze linksche vrinden / taqiya zouden liever niet hebben dat dit soort beelden verspreid worden zodat ze kunnen blijven zeggen dat het allemaal niet zo erg is, dat het niet de islam is en dat we ons niet zo zorgen hoeven te maken over die arme jongens die weer terug naar NL komen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 07:30 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Dit dus.
Wat een onzin man.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, censuur is niet goed. Door het zichtbaar maken van dit soort barbaarse praktijken laat je zien met wie je te maken hebt. Onze linksche vrinden / taqiya zouden liever niet hebben dat dit soort beelden verspreid worden zodat ze kunnen blijven zeggen dat het allemaal niet zo erg is, dat het niet de islam is en dat we ons niet zo zorgen hoeven te maken over die arme jongens die weer terug naar NL komen.
Ja wat doen ze nou? Want ik heb niet zo veel zin om het filmpje te kijken maar ben nu wel benieuwdquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:57 schreef LXIV het volgende:
nu worden er mensen... Enfin. Kijk zelf maar.
En als het jouw familie was die zo boven dat vuur getakeld was?quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zal wel wreed zijn ofzo maar die video;s doen mij helemaal niets.
Ik heb niks met mijn familie. zet aan die BBQquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:47 schreef VeX- het volgende:
Compleet vernietigen dat IS.
[..]
En als het jouw familie was die zo boven dat vuur getakeld was?
Punt is juist dat die filmpjes niet gemaakt worden voor westerse consumptie, maar om hun directe vijanden op de grond angst in te boezemen. Dat wij ze te zien krijgen is van ondergeschikt belang vanuit ISIL bezien.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Complete en universele censuur en blokkades op die filmpjes is het enige wat helpt. Het is propaganda, en het opwekken van walging, afkeer en angst is het enige dat ze willen. Zodra 'het westen' die filmpjes niet meer te zien kan krijgen, heeft IS geen reden meer ze te maken.
Dan stoppen ze met het maken van filmpjes en ook met het vermoorden van mensen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Complete en universele censuur en blokkades op die filmpjes is het enige wat helpt. Het is propaganda, en het opwekken van walging, afkeer en angst is het enige dat ze willen. Zodra 'het westen' die filmpjes niet meer te zien kan krijgen, heeft IS geen reden meer ze te maken.
Die hebben het te druk met zwarte piet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:06 schreef penny-wise het volgende:
VN al tijd gehad om te reageren....?
QFTquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:55 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Punt is juist dat die filmpjes niet gemaakt worden voor westerse consumptie, maar om hun directe vijanden op de grond angst in te boezemen. Dat wij ze te zien krijgen is van ondergeschikt belang vanuit ISIL bezien.
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, censuur is niet goed. Door het zichtbaar maken van dit soort barbaarse praktijken laat je zien met wie je te maken hebt. Onze linksche vrinden / taqiya zouden liever niet hebben dat dit soort beelden verspreid worden zodat ze kunnen blijven zeggen dat het allemaal niet zo erg is, dat het niet de islam is en dat we ons niet zo zorgen hoeven te maken over die arme jongens die weer terug naar NL komen.
Laat het zien zodat de wereld weet waar ze mee te maken krijgt in de nabije toekomst.
In principe is lijkschennis en verminking verboden ja, maar in dit geval beroepen ze zich op een interpretatie van Qisas. Zijn gevallen in de tijd van de eerste Kaliefs waarin soortgelijke straffen al waren toegepast.quote:Op dinsdag 1 september 2015 08:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is het niet zo dat verbranding binnen de islam not done is?
Crematie is ook niet toegestaan, toch?
Ah, dank!quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In principe is lijkschennis en verminking verboden ja, maar in dit geval beroepen ze zich op een interpretatie van Qisas. Zijn gevallen in de tijd van de eerste Kaliefs waarin soortgelijke straffen al waren toegepast.
Deel inderdaad deze mening. Als je een daadwerkelijk onthoofdingsfilmpje ziet waar een levend iemand wordt onthoofd, zullen deze verschrikkelijke beelden in jouw netvlies blijven staan. De doodsschreeuw van het slachtoffer en het gewetenloze gegil van de barbaren die dit uitvoeren. Ik heb daarna nooit de behoefte gehad om naar een tweede onthoofdingsfilmpje te kijken, want één filmpje was genoeg om te leren kijken naar het gezicht van de vijand. Zij die onze wijze van leven haten en zij die hun levens ten doel stellen dit te vernietigen. Het maakt veel zinloze discussies hierover in een klap overbodig.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Laat het zien zodat de wereld weet waar ze mee te maken krijgt in de nabije toekomst.
Hoe is ophangen en levend verbranden te linken aan oog-om-oog tand-om-tand principe als de vijand van isis dat niet doet?quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In principe is lijkschennis en verminking verboden ja, maar in dit geval beroepen ze zich op een interpretatie van Qisas. Zijn gevallen in de tijd van de eerste Kaliefs waarin soortgelijke straffen al waren toegepast.
Je hebt de video bekeken noch het nieuws gelezen?quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe is ophangen en levend verbranden te linken aan oog-om-oog tand-om-tand principe als de vijand van isis dat niet doet?
quote:De executie was een wraakactie voor de dood van vier IS-leden eerder deze maand, zei een lid van de terreurbeweging op de video die van de terechtstelling is verschenen. Het is onduidelijk wanneer en waar de macabere beelden zijn geschoten.
De video toont ook de beelden die sjiitische milities vorige week hebben gepubliceerd waarop is te zien hoe een IS-strijder levend wordt verbrand en in stukken wordt gesneden. De vier piloten werden gedwongen de video te bekijken voordat ze zelf de dood tegemoet gingen.
ok, check.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt de video bekeken noch het nieuws gelezen?
[..]
Als ik het niet mis heb, was de eerste 'publieke' verbranding dat van de Jordaanse soldaat in een reactie op de bombardementen van Jordanie, ook in die video laten ze eerst allemaal verbrande mensen en explosies zien voor de arme piloot zijn lot tegemoet gaat.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
ok, check.
Dan nog, volgens mij was isis die met deze acties begon. Dus de vijand van isis heeft meer recht op oog-om-oog, als je die zienswijze volgt.
Tja ..quote:IS zou wraak willen nemen op nieuwe acties van het Iraakse leger waarbij ISIS strijders leven verbrand zouden zijn.
Post jij hier nog? Ik dacht dat jij een tijdje terug op was gepaktquote:
whut?quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Post jij hier nog? Ik dacht dat jij een tijdje terug op was gepakt
Ja, verkeerd begrepen dus. Nja, jammer.quote:
Wat?!quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe is ophangen en levend verbranden te linken aan oog-om-oog tand-om-tand principe als de vijand van isis dat niet doet?
Dit is ook waarom de Amerikaanse overheid angstvallig beelden uit het oorlogsgebied uit de media houdt lijkt me. Ze zijn bang voor een nieuw vietnam, zodra mensen daadwerkelijk zien hoe het er aan toe gaat steunen ze de oorlog niet meer.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan stoppen ze met het maken van filmpjes en ook met het vermoorden van mensen.Waarom wil je oorlogsmisdaden verbergen? Laat zien wat er gebeurt zodat de wereld keer op keer met de neus op de feiten gedrukt wordt.
Wanneer je dit soort zaken verbergt stopt het niet. Dan hoor je over 10 jaar dat er miljoenen mensen gedood zijn, maar dan kan je wel 'ich habe es nicht gewusst' zeggen.
Als ik het goed begrepen heb is dit een reactie op een ander filmpje waarin te zien was hoe het leger een IS-strijder boven een vuurtje aan het braden was.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was ik al op gewezen, kut. En ja, hier spreekt de pot tegen de ketel dat hij zwart ziet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:04 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Wat?!grote steen moet dat zijn waar jij onder zit
quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:47 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb is dit een reactie op een ander filmpje waarin te zien was hoe het leger een IS-strijder boven een vuurtje aan het braden was.
edit: Oh, spuit 12
Helemaal kapot nuken dat zooitjequote:Op vrijdag 4 september 2015 21:04 schreef Spanky78 het volgende:
Erg misschien, maar ik ben niet meer geschokt. Het enige wat ik kan denken is dat ze ISIS kapot moeten bombarderen, desnoods met napalm of een nuke.
Het is propagandamateriaal, moet vooral kort zijn en snel schokken. Bij een te lange opbouw haken mensen af. Ziek maar waar.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:57 schreef TC03 het volgende:
Waarom zijn deze filmpjes altijd gecensureerd? Het verbanden zelf zie je amper. Wie doet dat en waarom?
Ik heb hoop dat Israël ze al uitroeit voordat het zover komt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:40 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als ze dat in handen zouden krijgen was Europa allang een parkeerplaats door alle Pakistaanse en Indiase atoombommen.
dit is wel de allerslechtste godwin ooit volgens mijquote:Op dinsdag 1 september 2015 00:14 schreef Knip het volgende:
[..]
Zodat je later kunt zeggen: Wir haben es nicht gewußt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |