Moest hardop lachen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil Joop aanraden een reep Bros chocola te kopen.
MES STEEK PIJNquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Joop belt nu met stoom uit zijn oren naar Johan
Ik weet niet wat de andere 2 keuzemogelijkheden waren, maar het antwoord op deze vraag is Darten.quote:
neequote:Op maandag 31 augustus 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 22:00 Natafelen Met Kees
O.a thijs slegers en sjoerd mossou.
Cavaliers en ik kijken.
Rutjes is beter inderdaad.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat hij er niets van kan, maar hij is zeker niet de beste in de Eredivisie.
Ik ben een groot fan van de perschef van PSV.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers en ik kijken.
Thijs Slegers Showquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers en ik kijken.
Ik help het je hopenquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:09 schreef KingRoland het volgende:
ik hoop dat die Belsimpel reclame niet komt.
Hier ook, tik hem aan ouwe, heb 15 jaar niet gedart, maar gaat me nog net zo makkelijk afquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
Gegroet, een jongen die opgegroeid is met een dartpijl.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hier ook, tik hem aan ouwe, heb 15 jaar niet gedart, maar gaat me nog net zo makkelijk af
quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hier ook, tik hem aan ouwe, heb 15 jaar niet gedart, maar gaat me nog net zo makkelijk af
Stijn kookt nu van woede.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
Gegroet, een jongen die opgegroeid is met een dartpijl.
GGMM heeft dartstalent. Hij gooit op hoog niveau, misschien kan hij wat tips geven.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Leuk dat jij en je vriend weinig ruzie hebben over wie er tv mag kijken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers en ik kijken.
Gewoon keihard op die dubbels jakkeren als ware het een klein jongenskontje, niets moeilijks aan.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
GGMM heeft dartstalent. Hij gooit op hoog niveau, misschien kan hij wat tips geven.
Weet iemand trouwens waarom Yakult zo duur is? Ik hoorde dat safraan duur is, maar dit slaat alles.quote:
Ja als Heerenveen wachter. Dat was in het beginfilmpje te zien.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks komt die SynDroom jongen nog in de show volgens mij.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:12 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja als Heerenveen wachter. Dat was in het beginfilmpje te zien.
Ik heb het wel eens gedronken, kan me de smaak alleen niet meer herinneren. Bijzonder was het niet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:12 schreef Adames het volgende:
Ik heb nog nooit yakult op
Het is wel het echte hipster merk, al voordat gezond in was waren zij er
Is het RensAjacied?quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:12 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja als Heerenveen wachter. Dat was in het beginfilmpje te zien.
Ik heb een vetpercentage onder de 10%.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef gewoon eerlijk toe dat je inderdaad dik bent.
Waarom deze act?
Omdat wetenschappelijk bewezen is dat het niet werkt, dan moet de prijs maar omhoog zodat 't alsnog bijzonder lijkt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens waarom Yakult zo duur is? Ik hoorde dat safraan duur is, maar dit slaat alles.
Is goed man we geloven je.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb een vetpercentage onder de 10%.
Jij?
Wat is er mis met dik zijn? Ik ben ook dik, maar build for comfort not for speed. En dit jaar voor 15e jaar dam tot dam zonder enige training.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef gewoon eerlijk toe dat je inderdaad dik bent.
Waarom deze act?
Neequote:Op maandag 31 augustus 2015 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is goed man we geloven je.
Jongens, we geloven Cavaliers toch?
Leuk dat je de vraag zo ontwijkt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zie geen reden waarom hij er over zou liegen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, draai de boel even om.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Leuk dat je de vraag zo ontwijkt.
streetcredquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zie geen reden waarom hij er over zou liegen.
Misschien wil die indruk maken voor GGMM's zusje of nichtjequote:Op maandag 31 augustus 2015 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zie geen reden waarom hij er over zou liegen.
loserquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
The Godfather, 3x aan begonnen, 3x afgehaakt omdat t zo fucking lang duurt.
Dikzak.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, draai de boel even om.
Ondertussen trek ik net een bakje magere kwark open. Wat een toeval.
Cavaliers valt enkel op latina's.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Misschien wil die indruk maken voor GGMM's zusje of nichtje
Dat is de Thijsfactor.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Voetbal International veel leuker vind dan Voetbal Inside.
De Cock was een koning.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Karina kan deze grap waarderen.
want?quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Voetbal International veel leuker vind dan Voetbal Inside.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat versta jij onder een bakje?quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, draai de boel even om.
Ondertussen trek ik net een bakje magere kwark open. Wat een toeval.
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Cavaliers valt enkel op latina's.
Beter format ja.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Teringsaaie films zijn dat ja.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Keken we vroeger hier altijd me de familiequote:Op maandag 31 augustus 2015 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
De Cock was een koning.
Ik heb een wijntje gepakt
500 gramquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een bakje?
Weer wijn uit pak?quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
De Cock was een koning.
Ik heb een wijntje gepakt
Er was ooit een tijd dat we in VBL wedstrijdje deden wie meeste vragen voorgelezen kreeg, waren hilarische topics, o.a. dat je ging inzenden met vreemde dierennamen, tong80 en golfer weten dat denk ik nog welquote:
Je kan dan ook beter een Pokémon film opzettenquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
litertjequote:Op maandag 31 augustus 2015 21:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een bakje?
Gouden tijden die ik heb gemist, klinkt wel leuk ja.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er was ooit een tijd dat we in VBL wedstrijdje deden wie meeste vragen voorgelezen kreeg, waren hilarische topics, o.a. dat je ging inzenden met vreemde dierennamen, tong80 en golfer weten dat denk ik nog wel
Interstellar was prima uit te zingen en zelfde lengtequote:Op maandag 31 augustus 2015 21:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je kan dan ook beter een Pokémon film opzetten
Ik heb de uitzending een keer gehaald met Ferdy Okker.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er was ooit een tijd dat we in VBL wedstrijdje deden wie meeste vragen voorgelezen kreeg, waren hilarische topics, o.a. dat je ging inzenden met vreemde dierennamen, tong80 en golfer weten dat denk ik nog wel
Wijn uit pak hoeft trouwens niet vies te zijn. In frankrijk is het vrij normaal dat je een doos wijn koopt.quote:
Vroeger had je nog leuke series ja. Al is Flikken ook best leuk.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Keken we vroeger hier altijd me de familiemooie tijden. Westenwind, vrouwenvleugels en blauw blauw ook.
Was nog in tijd dat Hugo Camps er zatquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gouden tijden die ik heb gemist, klinkt wel leuk ja.
Heb nog wel ergens een videoband met de eerste.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je kan dan ook beter een Pokémon film opzetten
ik eet een nicki minajquote:
Ze had wijn gepakt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wijn uit pak hoeft trouwens niet vies te zijn. In frankrijk is het vrij normaal dat je een doos wijn koopt.
Die vraag destijds van F. Okker was vast ook van 1 van jullie?quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending een keer gehaald met Ferdy Okker.
Ja, dat was ik. Dat zeg ik net.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die vraag destijds van F. Okker was vast ook van 1 van jullie?
quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, dat was ik. Dat zeg ik net.
vanwege die borstelquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
godver
200 euro armer omdat het toilet losgeschroefd zal moeten worden![]()
![]()
Niko Bellicquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja.quote:
Wat heb je met dat arme ding gedaan?quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
godver
![]()
gisteren zag ze er goed uitquote:
Zie boven, ik kan me nog wel uitzendingen herinneren waarin er gewoon 4 vragen van fokkers langs kwamenquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die vraag destijds van F. Okker was vast ook van 1 van jullie?
Hahaha, dat is kut zegquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Die is diep de pijp in gegleden.
dure grapquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
godver
![]()
Bedanktquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
gisteren zag ze er goed uit
Mooi in het goud
Gouden schroevendraaier?quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
godver
![]()
Ik gebruikte een WC-borstel om wat sporen van de grote boodschap te verwijderen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat heb je met dat arme ding gedaan?
quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:21 schreef FantaRekt het volgende:
Viel niet goed de grap van van gijp.
Keer tegen Johny gebalt, enorm relaxte gast, voelt zich voor niets te goed. Wij stonden met 11 man en moesten eigenlijk scheidsrechter leveren, bood zich gelijk aan om de pot te fluiten.quote:
heeeeyquote:
Dan kan RTL4 geen programma's meer makenquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:22 schreef Mani89 het volgende:
Over een paar generaties zijn door de medische vooruitgang de downies hier uitgestorven. Dat is eigenlijk wel jammer.
Coolquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Keer tegen Johny gebalt, enorm relaxte gast, voelt zich voor niets te goed. Wij stonden met 11 man en moesten eigenlijk scheidsrechter leveren, bood zich gelijk aan om de pot te fluiten.
gedraag jequote:
Pirlo?quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
FC Den Bosch heeft ook een speler van Juventus gehuurd
quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:25 schreef Confetti het volgende:
Hard maar deze mensen horen op de achtergrond te blijven.
Ik heb zo een neefje, geestelijke leeftijd van 9, maar hele dorp loopt met hem weg, ik zou zo mijn ingewikkelde leven met hem ruilenquote:
Jouw hoofd moeten ze met rood bestraffen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:25 schreef Sked het volgende:
Die overtreding had je met rood moeten bestraffen
GA JANKEN DANquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ADO zoiets doet krijgen ze meteen rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |