Soort John Terry.quote:
Voor meer dan dertig miljoen ga je geen speler meer uit de Eredivisie kopen. Dat risico neemt niemand.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb al eerder gezegd, bij United liggen ze zich nu nog de tranen in de ogen te lachen.
Het is van Gaal daar, die had wel doorgezet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voor meer dan dertig miljoen ga je geen speler meer uit de Eredivisie kopen. Dat risico neemt niemand.
dit meen je toch niet corriequote:Op maandag 31 augustus 2015 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
STiekem vind ik Kuijt wel schattig
yeahquote:
Auch. Sterkte Rolandquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Grappig, woensdag gaan mijn verstandskiezen eruit. Jullie hebben de primeur
Ik vind het best als het maar niet te ordinair gaat wordenquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja sorry ik weet ook niet waaromHij heeft op een of andere manier iets aandoenlijks.
en zlatan dan?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
STiekem vind ik Kuijt wel schattig
Doet me denken aan een Tauros.quote:
orlyquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Hij moet eens voor een bril gaan.Jochie was gewoon kleiner.
Fissurequote:Op maandag 31 augustus 2015 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Tauros.
Ach, doet geen pijn hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Hij zal ook wel hard in bed werken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind het best als het maar niet te ordinair gaat worden
wattttquote:
Leuke Pokémon. Lastig om te vangen in de Safari Zone wel.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Tauros.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ach, doet geen pijn hoor
Je wordt eerst volgepropt met de beste drugs die er bestaan dus het gaat wel meevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent hier toch de kenner?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft iemand een linkje van dat filmpje van Gijp met een hele grote ballenjongen dat hij zegt: kopen!
Lang geleden was Tauros een beest.quote:
hehequote:Op maandag 31 augustus 2015 20:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Volgens Derksen was hij altijd op zoek naar het kleinste meisje.
Mwah, was de makkelijkste van de moeilijke.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leuke Pokémon. Lastig om te vangen in de Safari Zone wel.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ach, doet geen pijn hoor
Hoop ik ook voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is correctquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lang geleden was Tauros een beest.
Sked vindt dit leuk.
Er gaat een gerucht dat Sked nog nooit een Chansey heeft gevangen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lang geleden was Tauros een beest.
Sked vindt dit leuk.
Welke vond jij moeilijk dan?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, was de makkelijkste van de moeilijke.
Dit is een vuile leugen. Wie heeft dit verteld?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er gaat een gerucht dat Sked nog nooit een Chansey heeft gevangen.
In het grotje van Mewtwo was die prima te vangen volgens mij.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er gaat een gerucht dat Sked nog nooit een Chansey heeft gevangen.
Ik hoorde het in de wandelgangen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is een vuile leugen. Wie heeft dit verteld?
Chansey en Kangaskhan, Scyther en Pinsir.quote:
albaquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden dus ben ik mad.
Die vocaroo van mad jelly diep doen het niet meer helaas.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden dus ben ik mad.
Oei.quote:
Wat vind jij van Zubat, Anon?quote:
krabbyquote:
een topperquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij van Zubat, Anon?
Hallo Jessicaquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heb ik nog wel.
Jaap = Jaap.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na Jaap Stam was er geen Jaap Stam meer.
Geen afstammelingquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na Jaap Stam was er geen Jaap Stam meer.
Wat vond je van haar seksscenes in "The Killer Inside Me"?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heb ik nog wel.
quote:
Ik had een keer een Shiny Zubat gevangen. Dit was mijn eerste Shiny pokémon.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij van Zubat, Anon?
Die laat zich juist als een kneus wegzetten. De enige die ik kan noemen is Sankoh.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:49 schreef Brammess het volgende:
Nee maar even serieus dan heb je zo'n KALE LANGE STERKE verdediger in de naam van Van Der Hoorn en dan is het weer niet goed
Oneens.quote:
Hevig erotisch.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat vond je van haar seksscenes in "The Killer Inside Me"?
Hij komt nog steeds alle criteria tegemoetquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die laat zich juist als een kneus wegzetten. De enige die ik kan noemen is Sankoh.
Je bent echt een kenner dusquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hevig erotisch.
En enigszins gewelddadig.
Feyenoord wordt kampioenquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:49 schreef Pascalus het volgende:
Mensen die roepen dat Feyenoord kampioen wordt moeten ze in een tehuis stoppen.
Ik heb er ook nog eentje staan, zat in een boodschappenpakket.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
Ik drink een Grolsch Radler 0.0. Hij zat in ons Hello Fresh pakket.
Hoe smaakt de limo?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
TRquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vind PSV erg sterk spelen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geloof nog steeds niet in een kampioenschap voor Ajax.
Ze hebben alles nog in eigen hand.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Alakazam is een betere lead maat.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meer variatie en overall ietsje sterker
Ik vind t zoveel zeggen over de competitie dat Ajax 3 dagen na de zeperd tegen Jablonec gewoon met 4-0 van Ado wint.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ha, homofiel!quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
special was zwaar op in gen 1quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alakazam is een betere lead maat.
In gen 1 dan.
Meer snelheid, Recover. Case closed.
Alleen staan ze defensief nog niet enorm goed. Al moet ik zeggen dat ik het idee heb dat Zoet ietsjes beter keept dan vroeger. Misschien dat het schijn bedriegd is.quote:
GAYYYYYquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
Het blijft nog steeds een glasscanonquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alakazam is een betere lead maat.
In gen 1 dan.
Meer snelheid, Recover. Case closed.
Ze krijgen Moreno en Willems nog.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen staan ze defensief nog niet enorm goed.
Nee ben ik met je eens.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik het idee heb dat Zoet ietsjes beter keept dan vroeger. Misschien dat het schijn bedriegd is.
ga je slapenquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg de dingen in de kamer welterusten en ga slapen.
Case closed. PSV wordt kampioen. Weten we dat ook weer.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze krijgen Moreno en Willems nog.
[..]
Nee ben ik met je eens.
En doordat ik er vroeg uit moestquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben ook moe maar dat komt door de benauwdheid vandaag sjonge jonge zeg niet normaal.
Natte droom waarschijnlijkquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan Derksen droomt nog iedere nacht over Joop.
ik heb vakantiequote:Op maandag 31 augustus 2015 20:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben ook moe maar dat komt door de benauwdheid vandaag sjonge jonge zeg niet normaal.
Viesdikquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:54 schreef KingRoland het volgende:
Mwoa enige kut aan beide was dat je ze moest ruilen om te evolueren.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het blijft nog steeds een glasscanon
En qua snelheid maakt het niet zoveel uit
Ja maar Alakazam neukt Gengar zelf hard.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het blijft nog steeds een glasscanon
En qua snelheid maakt het niet zoveel uit
Ik had een Nidoking lvl 86quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mwoa enige kut aan beide was dat je ze moest ruilen om te evolueren.
Met de huidige games is dat probleem zo verholpenquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mwoa enige kut aan beide was dat je ze moest ruilen om te evolueren.
Hoezo?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met de huidige games is dat probleem zo verholpen
Als ik hem had gemaakt wel jaquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Johannes zou er erg om gelachen hebben.
Die jeugdinternational van Brazilië is echt heel matig.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdediging van Twente is echt aids.
Dit is een understatementquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind Nidoking beter dan Nidoqueen.
quote:
Dat weet ik nietquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
volgens mij was er toch een GTS bug dat je kon klonen geloof ik?
Derksen heeft dan ook één gebrek; het ontbreken van voetbalverstand.quote:
discriminatiequote:Op maandag 31 augustus 2015 20:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind Nidoking beter dan Nidoqueen.
Ik ben het zonnetje in huis Johannes.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent de koningin van de lach
Nidoking was allround beter, behalve misschien in gen 2 ofzoquote:
iddquote:
Is er weer een baan dicht?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben het zonnetje in huis Johannes.
Terwijl het buiten hoost van de regen en ik doof word van de vliegtuigen
Dit is voor mij net Chinees hequote:Op maandag 31 augustus 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nidoking was allround beter, behalve misschien in gen 2 ofzo
QueenRolandquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
KingRoland is het hier niet mee eens
Ik denk het. Echt om de 3 minuten of zo hoor ik er eentje voorbij komen en vrij laag ook nog. Hele weekend al trouwens.quote:
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was.quote:
Krijgen we die anekdote weer dat ie bij RKC achterna gezeten werd door n clown en een domineequote:Op maandag 31 augustus 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan Derksen heeft naast dromen over Joop ook nachtmerries van Vak P.
het is geen gezeikquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee hoor, je raakt gewend aan hetzelfde gezeik
Het is een optische illusie.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee hoor, je raakt gewend aan hetzelfde gezeik
hij kan alleen pingels schietenquote:
Lijkt Kuijt wel dusquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij kan alleen pingels schieten
Genieten ja. Wat een geweldenaar.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zag je Guardado gisteren weer schitteren?
maar Kuijt is oudquote:
Kom je al terug op je mening?quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Genieten ja. Wat een geweldenaar.
Hij scoorde alleen niet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zag je Guardado gisteren weer schitteren?
El Ghazi was ook goed. De rest was van het niveau van ons.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:02 schreef Adames het volgende:
[..]
idd
Als je ado zo kapot speelt ben je een grote
Serero is beter.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij scoorde alleen niet.
Dus kan er niks van
nahquote:
Ik heb nooit gezegd dat hij er niets van kan, maar hij is zeker niet de beste in de Eredivisie.quote:
twitter:VI_nl twitterde op maandag 31-08-2015 om 20:59:40FC Porto betaalt twaalf miljoen euro voor Jesús Corona. http://t.co/KbPlVt0PXq http://t.co/2nP9fXy9tu reageer retweet
hahaquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
maar hij is zeker niet de beste in de Eredivisie.
De sterkste koppels hebben wel eens een meningsverschil. Dit maakt ons sterker.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit blijvende meningsverschil een wig drijft in onze vriendschap.
gênantquote:
Bros bros bros en joop komt los.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil Joop aanraden een reep Bros chocola te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |