Ja, denk het wel! Heb wel hoop dat ik door mag naar ronde 2. Dan liever met iets minder zweetweerquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ooohhh dat zal! Ik ga al bijna dood in mijn zomeroutfit![]()
Ging je gesprek wel goed?
Vanmorgen was er wat bewolking maar deze begint op te lossen. Wel is het erg warm met hele hoge luchtvochtigheid.quote:
Mooi blauw, stralende zon, 29 gradenquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Wel lullig dat de zon hier niet schijnt
NOSquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:49 schreef Burner82 het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)-en-zware-regen.html
Volgens de NOS krijgt Limburg ALWEER!!!! niks
Afgehaakt bij 'Randstad'. HEt is hier over het algemeen bekend dat de randstad een schild om het Groene Hart vormt, het schild dat hier ook wel bekend staat als Forcefield-North.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:49 schreef Burner82 het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)-en-zware-regen.html
Volgens de NOS krijgt Limburg ALWEER!!!! niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Zal vanmiddag/vanavond nog wel heel wat meer aangevuld worden als ik het KNMI moet geloven.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:55 schreef Dven het volgende:
Neerslagtekort loopt alleszins rap terug![]()
[ afbeelding ]
Dat ding moet gewoon braaf splitsen, krijg jij een helft en ik een helft, en daarna delen we bier uit.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Rondje van mij als dit uitkomt
Lijkt wel zoutaanslag.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ons buitenbankje na vannacht. De witte plekken/butsen zaten er gisteren nog niet in...
dat paarsquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Rondje van mij als dit uitkomt
Serieus, als die voorspelling zo blijft staan ga ik voor het eerst in mijn leven voorzorgsmaatregelen nemenquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat ding moet gewoon braaf splitsen, krijg jij een helft en ik een helft, en daarna delen we bier uit.
Stekkers eruit en ramen dicht tegen rondspringend glas?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Serieus, als die voorspelling zo blijft staan ga ik voor het eerst in mijn leven voorzorgsmaatregelen nemen
Maar dat is het niet! Echt schade door de hagel.quote:
twitter:weermanreinier twitterde op maandag 31-08-2015 om 13:45:59@Kiestra als je de koers doorzet, zou ik voorlopig denken dat vooral oostelijke 1/2 Brabant en Limburg dit keer het zwaarte onweer krijgen reageer retweet
Dekens op de auto, afdakje in de tuin met ligstoel eronderquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Stekkers eruit en ramen dicht tegen rondspringend glas?
Geloof je dat? Dat hele ding komt uit het westen, dat onweer komt pas ver in de nachtquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:06 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:weermanreinier twitterde op maandag 31-08-2015 om 13:45:59@Kiestra als je de koers doorzet, zou ik voorlopig denken dat vooral oostelijke 1/2 Brabant en Limburg dit keer het zwaarte onweer krijgen reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt toch echt over het westen te gaan...quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:06 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens BR de 1e "echte" bui rond 22/23.00 over Limburg... Als dat ding niet richting randstad of Duitsland trekt zoals normaal.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof je dat? Dat hele ding komt uit het westen, dat onweer komt pas ver in de nacht
Is je wederhelft toevallig bijna ongesteld, hou der dan maar rekening meequote:Op maandag 31 augustus 2015 14:09 schreef Rabieluh het volgende:
Benieuwd of er weer van die buien exploderen uit 't niets.
Leuk dat ze ook al zo'n hookecho voorspellen naast Luxemburg.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:12 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast RIP aan de nabestaande....
Ik zie het niet?? wat moet hier moordden ?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:12 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast RIP aan de nabestaande....
quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof je dat? Dat hele ding komt uit het westen, dat onweer komt pas ver in de nacht
Die zwarte pitten gaan steeds oostelijkerquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Lijkt toch echt over het westen te gaan...
twitter:vid twitterde op maandag 31-08-2015 om 14:21:28Buien bij Lille (F) sturen verkeer daar in de war. Liggen op ramkoers voor het zuidoosten (Brabant en Gelderland). http://t.co/hPTKPrjZAO reageer retweet
Hoop het ook, na gisteren de smaak weer te pakkenquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:21 schreef MaLo het volgende:
Ik hoop dat Twente ook weer wat krijgt
Maar als dat zo is, zal het wel weer heel laat zijn, als ik al in mijn bedje lig
Je was een leuke user!quote:
Keihard recht op Twente afquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:vid twitterde op maandag 31-08-2015 om 14:21:28Buien bij Lille (F) sturen verkeer daar in de war. Liggen op ramkoers voor het zuidoosten (Brabant en Gelderland). http://t.co/hPTKPrjZAO reageer retweet
amerikaanse taferelen dalijkquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:20 schreef Nattekat het volgende:
Leuke voeding, de straalstroom staat vanavond VOL op Nederland, wat de buien flink voedt met energie op grote hoogte
[ afbeelding ]
http://earth.nullschool.n(...)c=-355.89,52.41,3000
Grr nee, niet weer hier net onderlangs.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:vid twitterde op maandag 31-08-2015 om 14:21:28Buien bij Lille (F) sturen verkeer daar in de war. Liggen op ramkoers voor het zuidoosten (Brabant en Gelderland). http://t.co/hPTKPrjZAO reageer retweet
Allemaal de schuilkelders in!!twitter:BuienRadarNL twitterde op maandag 31-08-2015 om 14:19:27Nieuwe (zware) onweersbuien steken de Frans/Belgische grens over en naderen NL! #onweer #windstoten #hagel http://t.co/psTaNzxYsu reageer retweet
En dan net zo als deze auto's eindigen in Nijmegen afgelopen nachtquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:31 schreef Burner82 het volgende:
Allemaal de schuilkelders in!!twitter:BuienRadarNL twitterde op maandag 31-08-2015 om 14:19:27Nieuwe (zware) onweersbuien steken de Frans/Belgische grens over en naderen NL! #onweer #windstoten #hagel http://t.co/psTaNzxYsu reageer retweet
Kelders en veel water is inderdaad niet echt de beste combinatie...quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
En dan net zo als deze auto's eindigen in Nijmegen afgelopen nacht
[ afbeelding ]
Dijkdoorbraak veroorzaakte dat het rioolwater de parkeergarage in kon lopen. Ben er wel eens langsgereden maar zo heel erg oud is dat complex niet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kenonnne...quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja,quote:
http://nos.nl/artikel/205(...)garage-nijmegen.htmlquote:Honderd auto's onder water in parkeergarage Nijmegen
In Nijmegen is vannacht een parkeergarage van een appartementencomplex onder water gelopen, nadat een dam van een overstortvijver was doorgebroken. Het water is afkomstig uit het riool.
In de garage aan de Irene Vorrinkstraat staan 100 tot 120 auto's, zegt de politie. Het rioolwater staat 1 tot 1,5 meter hoog. De brandweer gaat het water uit de garage pompen. Dat gaat enkele uren duren. Ook is er zand gestort om de dam te dichten.
De politie ziet geen reden om bewoners te evacueren. Bewoners van de flat reageren geschrokken: "Ik heb twee auto's in de garage staan, dit doet pijn", vertelt een bewoner. Hij werd vanmorgen gewaarschuwd door zijn buurman en zag dat het water tot aan de spiegels van zijn auto stond.
Een man heeft drie kwartier vastgezeten in de lift. "Hij wilde gaan kijken bij de garage. De lift stopte en water begon naar binnen te sijpelen." De man is door de brandweer uit de lift bevrijd.
De liften van de twee woontorens zijn buiten gebruik, meldt de politie. De trappenhuizen naar de parkeergarage zijn afgesloten.
Nah, de stormen vermoorden zichzelf omdat de inflow dwars door de regenbuien moet komen, die regen koelt de inkomende lucht af.quote:
Zijn dat vogels?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, de stormen vermoorden zichzelf omdat de inflow dwars door de regenbuien moet komen, die regen koelt de inkomende lucht af.
[ afbeelding ]
Anders kun je wel een triatlon houden met de pas geopende tunnel als zwembaanquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Die buien mogen wel om Nijverdal heen gaan. Al vrees ik het ergste.
Het is ook goed benauwd aan het worden sinds een uurtje.
Random plaatje van hoe een supercell werkt, maar die is meestal in 3d omdat de inkomende lucht je beeldscherm in gaatquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zijn dat vogels?Goede paintskills verder wel
Ja dat is dan een mooi 500meter badquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Anders kun je wel een triatlon houden met de pas geopende tunnel als zwembaan
Het heet niet voor niets een combitunnelquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat is dan een mooi 500meter badMaar bliksem en in het water liggen is geen goeie combi..
Nou, dan stap je vanavond op de fiets, nabij nijverdal ren je naar de tunnel en zwem je een paar baantjesquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets een combitunnel
Kom maar doortwitter:MeteoGroupWeer twitterde op maandag 31-08-2015 om 14:46:32In Noord-Frankrijk zijn alweer hagel en wateroverlast gemeld. Intussen tropisch in Limburg. Voldoende brandstof dus voor de naderende buien. reageer retweet
Zet je de pompen even uit?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nou, dan stap je vanavond op de fiets, nabij nijverdal ren je naar de tunnel en zwem je een paar baantjesIk maak een spandoek en kom je aanmoedigen vanuit de auto.
Ja idd. Hopelijk zonder van die golfballenhagel. Ben niet all-risk verzekerd.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zet je de pompen even uit?De bui die boven België hangt komt wel redelijk onze kant op anders.
Als je die onderste pijl wegdenkt wel ja.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:52 schreef Infection het volgende:
[..]
Dezelfde weg als gisteravond dus...
Nee iets zuidelijker, dus goed voor hier(of niet als er weer van die grote hagelstenen bijzitten)quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:52 schreef Infection het volgende:
[..]
Dezelfde weg als gisteravond dus...
quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je die onderste pijl wegdenkt wel ja.
Ik bedoelde bovenste pijl inderdaad. Jammer dat het niet wat noordelijker gaat. In omgeving Amersfoort viel het afgelopen nacht ook al redelijk mee. Wel een aantal behoorlijke klappen, maar dat was alsnog niet hier boven.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:53 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee iets zuidelijker, dus goed voor hier(of niet als er weer van die grote hagelstenen bijzitten)
Wat voor trainen ga je doen?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:59 schreef Burner82 het volgende:
27.1 en stijgende binnen... Denk dat ik aan een infuus kan na het trainen :p
Ik heb besloten niet te bewegen vandaag.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:59 schreef Burner82 het volgende:
27.1 en stijgende binnen... Denk dat ik aan een infuus kan na het trainen :p
3kwartier interval op de Tacx, daarna krachttraining. Hardlopen doe ik niet met dit weerquote:
Als je goeie airco hebt kun je nog aardig sporten, buiten is het niet te doenquote:Op maandag 31 augustus 2015 15:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
3kwartier interval op de Tacx, daarna krachttraining. Hardlopen doe ik niet met dit weer
En dat ding ertussen activeert nietquote:Op maandag 31 augustus 2015 15:03 schreef Ener-G het volgende:
Niet te geloven.. de cel op de noordzee blijft op zee, en dat ding met die zwarte pitten buigt af naar het oosten, het schild is weer actief geloof ik
Met airco was het hier geen 27 graden binnenquote:Op maandag 31 augustus 2015 15:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je goeie airco hebt kun je nog aardig sporten, buiten is het niet te doen
twitter:Weerplaza twitterde op maandag 31-08-2015 om 15:03:28Zuid van Gent zware bui,de gevaarlijkste op dit moment. Onweer, forse regen, hagel, wind. Zie: http://t.co/cjxly6kH46 http://t.co/WA5VLLCDuc reageer retweet
Dat ziet er toch al iets beter uit. Die middelste pijl mag hij wel aanhouden.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:05 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Weerplaza twitterde op maandag 31-08-2015 om 15:03:28Zuid van Gent zware bui,de gevaarlijkste op dit moment. Onweer, forse regen, hagel, wind. Zie: http://t.co/cjxly6kH46 http://t.co/WA5VLLCDuc reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |