Afgehaakt bij 'Randstad'. HEt is hier over het algemeen bekend dat de randstad een schild om het Groene Hart vormt, het schild dat hier ook wel bekend staat als Forcefield-North.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:49 schreef Burner82 het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)-en-zware-regen.html
Volgens de NOS krijgt Limburg ALWEER!!!! niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Zal vanmiddag/vanavond nog wel heel wat meer aangevuld worden als ik het KNMI moet geloven.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:55 schreef Dven het volgende:
Neerslagtekort loopt alleszins rap terug![]()
[ afbeelding ]
Dat ding moet gewoon braaf splitsen, krijg jij een helft en ik een helft, en daarna delen we bier uit.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Rondje van mij als dit uitkomt
Lijkt wel zoutaanslag.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ons buitenbankje na vannacht. De witte plekken/butsen zaten er gisteren nog niet in...
dat paarsquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Rondje van mij als dit uitkomt
Serieus, als die voorspelling zo blijft staan ga ik voor het eerst in mijn leven voorzorgsmaatregelen nemenquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat ding moet gewoon braaf splitsen, krijg jij een helft en ik een helft, en daarna delen we bier uit.
Stekkers eruit en ramen dicht tegen rondspringend glas?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Serieus, als die voorspelling zo blijft staan ga ik voor het eerst in mijn leven voorzorgsmaatregelen nemen
Maar dat is het niet! Echt schade door de hagel.quote:
twitter:weermanreinier twitterde op maandag 31-08-2015 om 13:45:59@Kiestra als je de koers doorzet, zou ik voorlopig denken dat vooral oostelijke 1/2 Brabant en Limburg dit keer het zwaarte onweer krijgen reageer retweet
Dekens op de auto, afdakje in de tuin met ligstoel eronderquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Stekkers eruit en ramen dicht tegen rondspringend glas?
Geloof je dat? Dat hele ding komt uit het westen, dat onweer komt pas ver in de nachtquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:06 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:weermanreinier twitterde op maandag 31-08-2015 om 13:45:59@Kiestra als je de koers doorzet, zou ik voorlopig denken dat vooral oostelijke 1/2 Brabant en Limburg dit keer het zwaarte onweer krijgen reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt toch echt over het westen te gaan...quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:06 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens BR de 1e "echte" bui rond 22/23.00 over Limburg... Als dat ding niet richting randstad of Duitsland trekt zoals normaal.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof je dat? Dat hele ding komt uit het westen, dat onweer komt pas ver in de nacht
Is je wederhelft toevallig bijna ongesteld, hou der dan maar rekening meequote:Op maandag 31 augustus 2015 14:09 schreef Rabieluh het volgende:
Benieuwd of er weer van die buien exploderen uit 't niets.
Leuk dat ze ook al zo'n hookecho voorspellen naast Luxemburg.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:12 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast RIP aan de nabestaande....
Ik zie het niet?? wat moet hier moordden ?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:12 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast RIP aan de nabestaande....
quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof je dat? Dat hele ding komt uit het westen, dat onweer komt pas ver in de nacht
Die zwarte pitten gaan steeds oostelijkerquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Lijkt toch echt over het westen te gaan...
twitter:vid twitterde op maandag 31-08-2015 om 14:21:28Buien bij Lille (F) sturen verkeer daar in de war. Liggen op ramkoers voor het zuidoosten (Brabant en Gelderland). http://t.co/hPTKPrjZAO reageer retweet
Hoop het ook, na gisteren de smaak weer te pakkenquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:21 schreef MaLo het volgende:
Ik hoop dat Twente ook weer wat krijgt
Maar als dat zo is, zal het wel weer heel laat zijn, als ik al in mijn bedje lig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |