Is deze: http://www.formido.nl/dec(...)2-8-mm-00668648.htmlquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zo werkt het niet Adriaan, ik heb nog nooit een busje van de Univé bij de ikea zien staan.
Sencys is toch praxis?quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is deze: http://www.formido.nl/dec(...)2-8-mm-00668648.html
Was nog zoeken ook omdat ze voor de verandering de merknaam weer eens hebben veranderd van Sencys naar Decomode
Ja klopt. Praxis en Formido vallen volgens mij allebei onder hetzelfde concern.quote:
Maar bij de praxis krijg je 25% korting.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klopt. Praxis en Formido vallen volgens mij allebei onder hetzelfde concern.
Ja deze week, maar weet niet wanneer de verzekering betaald. Daarbij hebben al die bouwmarkte elke week wel van die stickers voor 25% kortingquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar bij de praxis krijg je 25% korting.
Maar wat betaald de verzekering? Gewoon een vast schadebedrag, of moet je daar een bonnetje inleveren?quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja deze week, maar weet niet wanneer de verzekering betaald. Daarbij hebben al die bouwmarkte elke week wel van die stickers voor 25% korting
Al zou ik sowieso wel korting moeten krijgen eigenlijk. In twee jaar 3x dezelfde vloer kopen
Wij mochten het bonnetje inleveren. Of aangeven waar wij het gingen kopen en dan op papier aanleveren wat het zou gaan kosten.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar wat betaald de verzekering? Gewoon een vast schadebedrag, of moet je daar een bonnetje inleveren?
Vorig jaar hadden ze gewoon de prijs per m2 gepakt, een vast bedrag voor het leggen per m2 en voor plinten per strekkende meter. Toen hebben ze het bedrag overgemaakt en moest ik het zelf maar uitzoeken hoe het geregeld werd.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar wat betaald de verzekering? Gewoon een vast schadebedrag, of moet je daar een bonnetje inleveren?
quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij mochten het bonnetje inleveren. Of aangeven waar wij het gingen kopen en dan op papier aanleveren wat het zou gaan kosten.
Maar elke verzekering is daar anders in.
Verschild dus, maar dan zou ik inderdaad wel wachten op weer zo'n aanbiedingquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze gewoon de prijs per m2 gepakt, een vast bedrag voor het leggen per m2 en voor plinten per strekkende meter. Toen hebben ze het bedrag overgemaakt en moest ik het zelf maar uitzoeken hoe het geregeld werd.
Formido heeft trouwens ook gewoon die 25% korting zie ikquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:37 schreef Fokker89 het volgende:
A
[..]
[..]
Verschild dus, maar dan zou ik inderdaad wel wachten op weer zo'n aanbieding
quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:57 schreef Elfletterig het volgende:
Heerlijk nieuws dit. Ik pak vast de popcorn. Sterker nog, ik ga even naar de supermarkt om 100 zakken in te slaan. Tot zo.
Hij kan dat niet lezen, omdat jij op zijn blokkeerlijst staat.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb jou toegevoegd aan mijn vriendenlijstje.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij kan dat niet lezen, omdat jij op zijn blokkeerlijst staat.
En nu jij het hebt gequote?quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij kan dat niet lezen, omdat jij op zijn blokkeerlijst staat.
Je loog dus, wilde je een wig drijven tussen mij en Speculief?quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
NU wel, maar hij heeft het al snel veranderd.
Weet je, maakt helemaal niets uit, vanaf heden zal ik zo vriendelijk en lief tegen je doen dat eeuwen later mensen er nog over zullen spreken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:48 schreef Specularium het volgende:
Nu heb ik het weer weggehaald hoor, was alleen voor de foto.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:54 schreef Fokker89 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)6117/?type=1&theater
[ afbeelding ]
krijg toch even de tyfus joh, Mani zal dit wel weer geweldig vinden allemaal.
quote:Koolhydraatarm eten zorgt ervoor dat je zal #afvallen. Deze gezonde kapsalon past perfect in het back to basic afslankplan
Heb het nog nooit op, vind het er niet echt smakelijk uitzien. Maar zitten iets van 1500 kcal in ofzo toch?quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja precies, een kapsalon eet je niet om af te vallen.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
https://www.facebook.com/ViralNYC/videos/904949529556871/
.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weet je, maakt helemaal niets uit, vanaf heden zal ik zo vriendelijk en lief tegen je doen dat eeuwen later mensen er nog over zullen spreken.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja precies, een kapsalon eet je niet om af te vallen.
Yups, ongeveer helft van een "normale" kapsalon wat 2500 tot 2800 kcal heeft.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het nog nooit op, vind het er niet echt smakelijk uitzien. Maar zitten iets van 1500 kcal in ofzo toch?
Misschien komen ze er eeuwen later achter dat het helemaal niet klopt en dan gaat Elfletterig popcorn halen.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:00 schreef Viro het volgende:
En zo'n kapsalon eet je op dag dat je benen hebt getrained of re-feedday hebt.
Nou, ik heb ook liever een turkse pizza, maar vroeger, toen ik nog een leven had, en wel eens ging stappen was het goddelijk.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:00 schreef Viro het volgende:
En zo'n kapsalon eet je op dag dat je benen hebt getrained of re-feedday hebt.
Mijn dank is groot, ik heb hard moeten lachen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien komen ze er eeuwen later achter dat het helemaal niet klopt en dan gaat Elfletterig popcorn halen.
Nee gewoon nee.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook liever een turkse pizza, maar vroeger, toen ik nog een leven had, en wel eens ging stappen was het goddelijk.
Dat maak ik zelf wel uit, kleine.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee gewoon nee.
Gewoon broodje Shoarma.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, kleine.
You know nothingquote:
Nou, succes ermee.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:03 schreef Viro het volgende:
[..]
You know nothingre-feedday is belangrijk om jojo effect te voorkomen als je probeert af te vallen.
Ja dat ook, en ik heb helemaal geen zin om te koken nu. Maar natuurlijk zijn op maandag al die bezorgturken geslotenquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:02 schreef Uccie het volgende:
Ik ga zo een schnitzel eten, dat is pas goddelijk.
Dat sowieso, maar als je spiermassa wilt krijgen ga je meer eten dan normaal. Dan is zo'n "koolhydraat arm" kapsalon een uitkomst.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:04 schreef Uccie het volgende:
Als je gewoon gezond eet, hoef je niet af te vallen.
Niet sportenquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:09 schreef Specularium het volgende:
Sportschoolfiguren.
[ afbeelding ]
Klopt, wie zegt dat ik alleen naar de sportschool ga? Daar gaan sommige users vanuit als ik over sport begin.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je toch niet naar de sportschool.
Was bezig met je zusjequote:Op maandag 31 augustus 2015 18:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Viro was bezig met zijn benen.
Maar dat is wel belangrijk als je voor massa gaat/krachttraining doet, dat je dan ook je benen meepakt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Viro was bezig met zijn benen.
Zie zoveel van die gasten rondlopen met een goed bovenlichaam en skinny benen die bij 1 goede trap in 2 brekenquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar dat is wel belangrijk als je voor massa gaat/krachttraining doet, dat je dan ook je benen meepakt.
Want mensen die dat skippen zijn echt.
Let jij daar op, op goede bovenlichamen bij de heren?quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Zie zoveel van die gasten rondlopen met een goed bovenlichaam en skinny benen die bij 1 goede trap in 2 breken
Hoax want mijn moeder is al 10 jaar dood en gecremeerdquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Je moeder had ik wel.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Zie zoveel van die gasten rondlopen met een goed bovenlichaam en skinny benen die bij 1 goede trap in 2 breken
Nope sta ze eerder uit te lachen als ze poseren voor de spiegelsquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Let jij daar op, op goede bovenlichamen bij de heren?
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope sta ze eerder uit te lachen als ze poseren voor de spiegelsDan valt het op dat ze amper hun benen trainen
Dit dus.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus.
Als ik benen train neem ik mijn broertje mee. Pushen elkaar tot we letterlijk niet meer kunnen lopen. Vorig week waren we helemaal doorgedraaid. Moesten bijna naar huis kruipen
Ik heb er verder niet zoveel mee, krachttraining of sportscholen dan, hoef niet groter te worden te worden of zo. Wel gewoon fit en droog, maar daar hoef ik dus niet voor naar de sportschool.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus.
Als ik benen train neem ik mijn broertje mee. Pushen elkaar tot we letterlijk niet meer kunnen lopen. Vorig week waren we helemaal doorgedraaid. Moesten bijna naar huis kruipen
Als je een vrouw was had ik liever dat je nat was gahahahah:p snap je hem?quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er verder niet zoveel mee, krachttraining of sportscholen dan, hoef niet groter te worden te worden of zo. Wel gewoon fit en droog, maar daar hoef ik dus niet voor naar de sportschool.
Nee, leg eens uit?quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je een vrouw was had ik liever dat je nat was gahahahah:p snap je hem?
OH!!! dan wil ik met jou wel een zakje delen!!quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:42 schreef d4v1d het volgende:
ze moeten chocoladepepernoten maken zoals schepsnoep.
Dan neem ik nooit meer de pure.
oke ik ga alle pure eruit sorteren en die stuur ik wel naar je opquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
OH!!! dan wil ik met jou wel een zakje delen!!
Dan ga ik niet eens de moeite doen op tijd klaar te zijn met eten.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oke ik ga alle pure eruit sorteren en die stuur ik wel naar je op
Ik dacht dat ookquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
OH!!! dan wil ik met jou wel een zakje delen!!
Ja daarom.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
denk dat de postkosten wel duurder zijn dan het zakje dan
Had je sneller moeten zijn.quote:
Ben er alleen vanwege de losse gewichten of als ik benen train. Doe genoeg cardio met taekwondo.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er verder niet zoveel mee, krachttraining of sportscholen dan, hoef niet groter te worden te worden of zo. Wel gewoon fit en droog, maar daar hoef ik dus niet voor naar de sportschool.
Nee eikel, je had een date kunnen fixen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik kan de zwarte wel naar je kop gooien.
Oh ik doe vast kussens om.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik kan de zwarte wel naar je kop gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |