Is deze: http://www.formido.nl/dec(...)2-8-mm-00668648.htmlquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zo werkt het niet Adriaan, ik heb nog nooit een busje van de Univé bij de ikea zien staan.
Sencys is toch praxis?quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is deze: http://www.formido.nl/dec(...)2-8-mm-00668648.html
Was nog zoeken ook omdat ze voor de verandering de merknaam weer eens hebben veranderd van Sencys naar Decomode
Ja klopt. Praxis en Formido vallen volgens mij allebei onder hetzelfde concern.quote:
Maar bij de praxis krijg je 25% korting.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klopt. Praxis en Formido vallen volgens mij allebei onder hetzelfde concern.
Ja deze week, maar weet niet wanneer de verzekering betaald. Daarbij hebben al die bouwmarkte elke week wel van die stickers voor 25% kortingquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar bij de praxis krijg je 25% korting.
Maar wat betaald de verzekering? Gewoon een vast schadebedrag, of moet je daar een bonnetje inleveren?quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja deze week, maar weet niet wanneer de verzekering betaald. Daarbij hebben al die bouwmarkte elke week wel van die stickers voor 25% korting
Al zou ik sowieso wel korting moeten krijgen eigenlijk. In twee jaar 3x dezelfde vloer kopen
Wij mochten het bonnetje inleveren. Of aangeven waar wij het gingen kopen en dan op papier aanleveren wat het zou gaan kosten.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar wat betaald de verzekering? Gewoon een vast schadebedrag, of moet je daar een bonnetje inleveren?
Vorig jaar hadden ze gewoon de prijs per m2 gepakt, een vast bedrag voor het leggen per m2 en voor plinten per strekkende meter. Toen hebben ze het bedrag overgemaakt en moest ik het zelf maar uitzoeken hoe het geregeld werd.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar wat betaald de verzekering? Gewoon een vast schadebedrag, of moet je daar een bonnetje inleveren?
quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij mochten het bonnetje inleveren. Of aangeven waar wij het gingen kopen en dan op papier aanleveren wat het zou gaan kosten.
Maar elke verzekering is daar anders in.
Verschild dus, maar dan zou ik inderdaad wel wachten op weer zo'n aanbiedingquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze gewoon de prijs per m2 gepakt, een vast bedrag voor het leggen per m2 en voor plinten per strekkende meter. Toen hebben ze het bedrag overgemaakt en moest ik het zelf maar uitzoeken hoe het geregeld werd.
Formido heeft trouwens ook gewoon die 25% korting zie ikquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:37 schreef Fokker89 het volgende:
A
[..]
[..]
Verschild dus, maar dan zou ik inderdaad wel wachten op weer zo'n aanbieding
quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:57 schreef Elfletterig het volgende:
Heerlijk nieuws dit. Ik pak vast de popcorn. Sterker nog, ik ga even naar de supermarkt om 100 zakken in te slaan. Tot zo.
Hij kan dat niet lezen, omdat jij op zijn blokkeerlijst staat.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb jou toegevoegd aan mijn vriendenlijstje.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij kan dat niet lezen, omdat jij op zijn blokkeerlijst staat.
En nu jij het hebt gequote?quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij kan dat niet lezen, omdat jij op zijn blokkeerlijst staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |