You know nothingquote:
 re-feedday is belangrijk om jojo effect te voorkomen als je probeert af te vallen.
 re-feedday is belangrijk om jojo effect te voorkomen als je probeert af te vallen.

Nou, succes ermee.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:03 schreef Viro het volgende:
[..]
You know nothingre-feedday is belangrijk om jojo effect te voorkomen als je probeert af te vallen.

Ja dat ook, en ik heb helemaal geen zin om te koken nu. Maar natuurlijk zijn op maandag al die bezorgturken geslotenquote:

quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:02 schreef Uccie het volgende:
Ik ga zo een schnitzel eten, dat is pas goddelijk.

Dat sowieso, maar als je spiermassa wilt krijgen ga je meer eten dan normaal. Dan is zo'n "koolhydraat arm" kapsalon een uitkomst.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:04 schreef Uccie het volgende:
Als je gewoon gezond eet, hoef je niet af te vallen.

Niet sportenquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:09 schreef Specularium het volgende:
Sportschoolfiguren.
[ afbeelding ]

Klopt, wie zegt dat ik alleen naar de sportschool ga? Daar gaan sommige users vanuit als ik over sport begin.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je toch niet naar de sportschool.

Was bezig met je zusjequote:Op maandag 31 augustus 2015 18:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Viro was bezig met zijn benen.

Maar dat is wel belangrijk als je voor massa gaat/krachttraining doet, dat je dan ook je benen meepakt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Viro was bezig met zijn benen.
 .
 .

Zie zoveel van die gasten rondlopen met een goed bovenlichaam en skinny benen die bij 1 goede trap in 2 brekenquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar dat is wel belangrijk als je voor massa gaat/krachttraining doet, dat je dan ook je benen meepakt.
Want mensen die dat skippen zijn echt.

Let jij daar op, op goede bovenlichamen bij de heren?quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Zie zoveel van die gasten rondlopen met een goed bovenlichaam en skinny benen die bij 1 goede trap in 2 breken

Hoax want mijn moeder is al 10 jaar dood en gecremeerdquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Je moeder had ik wel.

quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Zie zoveel van die gasten rondlopen met een goed bovenlichaam en skinny benen die bij 1 goede trap in 2 breken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |