Nope sta ze eerder uit te lachen als ze poseren voor de spiegelsquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Let jij daar op, op goede bovenlichamen bij de heren?
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope sta ze eerder uit te lachen als ze poseren voor de spiegelsDan valt het op dat ze amper hun benen trainen
Dit dus.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus.
Als ik benen train neem ik mijn broertje mee. Pushen elkaar tot we letterlijk niet meer kunnen lopen. Vorig week waren we helemaal doorgedraaid. Moesten bijna naar huis kruipen
Ik heb er verder niet zoveel mee, krachttraining of sportscholen dan, hoef niet groter te worden te worden of zo. Wel gewoon fit en droog, maar daar hoef ik dus niet voor naar de sportschool.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus.
Als ik benen train neem ik mijn broertje mee. Pushen elkaar tot we letterlijk niet meer kunnen lopen. Vorig week waren we helemaal doorgedraaid. Moesten bijna naar huis kruipen
Als je een vrouw was had ik liever dat je nat was gahahahah:p snap je hem?quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er verder niet zoveel mee, krachttraining of sportscholen dan, hoef niet groter te worden te worden of zo. Wel gewoon fit en droog, maar daar hoef ik dus niet voor naar de sportschool.
Nee, leg eens uit?quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je een vrouw was had ik liever dat je nat was gahahahah:p snap je hem?
OH!!! dan wil ik met jou wel een zakje delen!!quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:42 schreef d4v1d het volgende:
ze moeten chocoladepepernoten maken zoals schepsnoep.
Dan neem ik nooit meer de pure.
oke ik ga alle pure eruit sorteren en die stuur ik wel naar je opquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
OH!!! dan wil ik met jou wel een zakje delen!!
Dan ga ik niet eens de moeite doen op tijd klaar te zijn met eten.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oke ik ga alle pure eruit sorteren en die stuur ik wel naar je op
Ik dacht dat ookquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
OH!!! dan wil ik met jou wel een zakje delen!!
Ja daarom.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
denk dat de postkosten wel duurder zijn dan het zakje dan
Had je sneller moeten zijn.quote:
Ben er alleen vanwege de losse gewichten of als ik benen train. Doe genoeg cardio met taekwondo.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er verder niet zoveel mee, krachttraining of sportscholen dan, hoef niet groter te worden te worden of zo. Wel gewoon fit en droog, maar daar hoef ik dus niet voor naar de sportschool.
Nee eikel, je had een date kunnen fixen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik kan de zwarte wel naar je kop gooien.
Oh ik doe vast kussens om.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik kan de zwarte wel naar je kop gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |