blijf in dat sprookje geloven idiootquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:29 schreef RvLaak het volgende:
Jongens, laten we nu niet gaan zeiken op Kuipers. Hij fluit goed & heeft Feyenoord in de eerste helft goed geholpen door geen pingel tegen te geven... Die wél terecht was.
TR gemachtquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:31 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
blijf in dat sprookje geloven idioot
Foto's van geld en wiet in je UIquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:31 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Zo rolt GGMM, aidsuser pur sang.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:31 schreef Jorwol het volgende:
Ja snel de TT pakken ook al had je laatste post niet
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:31 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Niet alleen dat hoor, de prestaties op het veld zijn ook van het niveau De Graafschapquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zo is dat.
Verliezen gewoon door tactisch falen van Gio.
Doe eens even normaal.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:31 schreef klaasweetalles het volgende:
FUCKZOOI.,..
TT WAS IMMERS GA DOOD
Dankzij V Geel heeft je clupje geen schulden meerquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:32 schreef Merkie het volgende:
Zsm ontslaan:
- Gudde
- Van Geel
- Immers
- Kazim
- Van der Heijden
- Nelom
Oh ja want dat gebeurt normaliter nooitquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:31 schreef Jorwol het volgende:
Ja snel de TT pakken ook al had je laatste post niet
"Op je hoogtepunt stoppen" heet dat toch?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dankzij V Geel heeft je clupje geen schulden meer
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:32 schreef Jaytje07 het volgende:
Arias overtreding 37. Snap echt niet dat die al zoveel gespaard is
Dankzij Van Geel hebben we >¤10 miljoen in een vierde plek geïnvesteerd.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dankzij V Geel heeft je clupje geen schulden meer
Ach gut..quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:32 schreef Jaytje07 het volgende:
Arias overtreding 37. Snap echt niet dat die al zoveel gespaard is
Supporters verwachten heel wat aankopen, maar zonder knaken of een beetje knaken krijg je dit soort spelersquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"Op je hoogtepunt stoppen" heet dat toch?
Ze hadden ook failliet kunnen gaan? Wees blij dat ze er nog zijn lol.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dankzij Van Geel hebben we >¤10 miljoen in een vierde plek geïnvesteerd.
Ja, bedankt daarvoor. Maar dit is gewoon brandhout.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze hadden ook failliet kunnen gaan? Wees blij dat ze er nog zijn lol.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:34 schreef Sloggi het volgende:
Uit verloren van de kampioen. Niks om je voor te schamen. Vooral de manier waarop is klote.
Geeft wel waardevolle inzichten deze wedstrijd.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:34 schreef Sloggi het volgende:
Uit verloren van de kampioen. Niks om je voor te schamen. Vooral de manier waarop is klote.
En thuis winnen jullie gewoon weer.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:34 schreef Sloggi het volgende:
Zware onvoldoende voor Gio deze wedstrijd.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:33 schreef Stringer het volgende:
Vraag me af wat er met Gio is. Ziet ie dan na de 1e helft niet dat ie moet ingrijpen of durft ie het niet? Anyway, zal wel de onervarenheid zijn. Maar het duidt niet op een surplus aan visie.
Rot op, het is gewoon zo. Die heeft al een aantal overtredingen gemaakt die gewoon geel zijn. Feyenoord verliest er niet door, ze spelen gewoon slecht. Maar Arias had er al afgemogenquote:
Zonder geld koop je geen kwaliteit. Daar kan V Geel niks aan doen. Het is wat het is.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, bedankt daarvoor. Maar dit is gewoon brandhout.
Jantje Wouters zit er toch bij om m te adviserenquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:33 schreef Stringer het volgende:
Vraag me af wat er met Gio is. Ziet ie dan na de 1e helft niet dat ie moet ingrijpen of durft ie het niet? Anyway, zal wel de onervarenheid zijn. Maar het duidt niet op een surplus aan visie.
Yup.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En thuis winnen jullie gewoon weer.
Kijk even waar je nu staar op de ranglijst.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:34 schreef BadderHaring het volgende:
Onterechte strafschop tegen Feyenoord gekregen. Nu moeten we wel kampioen worden.
Dat sowiesoquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geeft wel waardevolle inzichten deze wedstrijd.
Hoop doet levenquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En thuis winnen jullie gewoon weer.
Boehoehoehoequote:Op zondag 30 augustus 2015 18:34 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Rot op, het is gewoon zo. Die heeft al een aantal overtredingen gemaakt die gewoon geel zijn. Feyenoord verliest er niet door, ze spelen gewoon slecht. Maar Arias had er al afgemogen
PSV uit verliezen is ook geen schande. De manier waarop wel..quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:34 schreef Sloggi het volgende:
Voorlopig de laatste wedstrijd van Kazim en Botteghin in de basis. Immers zal nog wel blijven staan, of Kuyt gaat zwervend achter de spits en Elia komt erin.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geeft wel waardevolle inzichten deze wedstrijd.
Hoe vaak heeft Feyenoord op doel geschoten in de hele wedstrijd? Keer of 2/3?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
PSV uit verliezen is ook geen schande. De manier waarop wel..
Dan liever Kuipers.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kuijt wat een held is dat. Wat een souplesse. Wat een techniek.
Bedankt voor het herhalen van mijn post.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
PSV uit verliezen is ook geen schande. De manier waarop wel..
Die spelen Europees inderdaad, wat een sukkels.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:36 schreef Poepz0r het volgende:
1 hoogtepuntje is dat PSV 0 uit 6 gaat halen in de CL
Had het laatste stukje niet gelezenquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bedankt voor het herhalen van mijn post.
0 punten uit 6 CL wedstrijden noem ik geen Europees spelen. Die gaan zo hard erafquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die spelen Europees inderdaad, wat een sukkels.
Bilal 2x, dat was t geloof ikquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Feyenoord op doel geschoten in de hele wedstrijd? Keer of 2/3?
Dat je daar je plezier uit moet halen is echt bijzonder treurig. Zeker als je zelf helemaal geen Europees voetbal speelt en op alle fronten overklast wordt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
0 punten uit 6 CL wedstrijden noem ik geen Europees spelen. Die gaan zo hard eraf
Je verliest echt compleet terecht. Op alle fronten vrijwel de gehele wedstrijd afgetroefd, en dan zo triest reagerenquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:36 schreef Poepz0r het volgende:
1 hoogtepuntje is dat PSV 0 uit 6 gaat halen in de CL
Volgend jaar weer kans op een prijs.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
0 punten uit 6 CL wedstrijden noem ik geen Europees spelen. Die gaan zo hard eraf
Je weet dat ik voor AC Milan ben en niet voor Feyenoord?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je daar je plezier uit moet halen is echt bijzonder treurig. Zeker als je zelf helemaal geen Europees voetbal speelt en op alle fronten overklast wordt.
Maar goed, fijn dat je zo positief kan zijn.
Wel lekker veel geld.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je weet dat ik voor AC Milan ben en niet voor Feyenoord?
Dat is nog erger.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je weet dat ik voor AC Milan ben en niet voor Feyenoord?
Geen idee, voor mij niet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat schampen van Kuyt telt niet mee toch?
Ach, ook al heb je gelijk qua deze wedstrijd, ben ik het wel met hem eens... Fuck Nederlandse clubs in Europa. Hebben we helemaal niets te zoeken. Moeten we ook geen illusies over hebben als Nederlanders. Al helemaal geen PSV, een club zonder verdediging.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je verliest echt compleet terecht. Op alle fronten vrijwel de gehele wedstrijd afgetroefd, en dan zo triest reageren
Vertrek Clasie toch erg onderschat. Was gewoon treurig hoe het allemaal liep.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:39 schreef Merkie het volgende:
Iets meer dan een jaar geleden wonnen we nog eenvoudig met 0-2 in Eindhoven.
Irrelevant. Het gaat erom waar we in mei staan.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:35 schreef Almerian het volgende:
[..]
Kijk even waar je nu staar op de ranglijst.
Ja Clasie had vandaag het verschil gemaakt hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vertrek Clasie toch erg onderschat. Was gewoon treurig hoe het allemaal liep.
Die 3 scheidsrechterlijke beslissingen in het voordeel van Feyenoord in de eerste 3 wedstrijden hebben een hoop verbloemd.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:41 schreef Almerian het volgende:
De balans na 4 wedstrijden: er is nog geen enkele samenhang in het elftal te ontdekken.
Geen combinaties, driehoekjes enzovoort. Lijkt wel op de tweede seizoenshelft van vorig jaar.
Door PSV ook nogquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Irrelevant. Het gaat erom waar we in mei staan.
Feyenoord is in ieder geval geen kampioene kandidaat, wat een armoede. Op alle punten afgetroefd, topclub onwaardig.
Waarom ingrijpen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:33 schreef Stringer het volgende:
Ja, die foute rode kaart bijvoorbeeld? Serieus, GGMM, ik weet dat je aan het trollen bent maar als je echt ouder bent dan 30 moet je eens in de spiegel kijken. Is dit je leven?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 3 scheidsrechterlijke beslissingen in het voordeel van Feyenoord in de eerste 3 wedstrijden hebben een hoop verbloemd.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 3 scheidsrechterlijke beslissingen in het voordeel van Feyenoord in de eerste 3 wedstrijden hebben een hoop verbloemd.
Oh ja, feiten mag je hier niet benoemen want dan ben je triest en aan het trollen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, die foute rode kaart bijvoorbeeld? Serieus, GGMM, ik weet dat je aan het trollen bent maar als je echt ouder bent dan 30 moet je eens in de spiegel kijken. Is dit je leven?
PSV is ook slecht hoorquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Irrelevant. Het gaat erom waar we in mei staan.
Feyenoord is in ieder geval geen kampioenskandidaat, wat een armoede. Op alle punten afgetroefd, topclub onwaardig.
Spiegel, GGMM, spiegel.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, feiten mag je hier niet benoemen want dan ben je triest en aan het trollen.
Die kneus is nog niet weg geweest...quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd werd sowieso gewonnen ondanks een scheidsrechterlijke blunder. Maar leuk dat je hier weer even komt trollen.
Desalniettemin haal je lol uit het oproepen van irritatie. Ieder z'n ding, maar toch wel zonde van je tijd niet?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, feiten mag je hier niet benoemen want dan ben je triest en aan het trollen.
Mja, hoogtepunt in z'n leven blijkbaar want hij houdt het constant vol. Beetje zielig op zich maar goed.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:45 schreef Stringer het volgende:
[..]
Desalniettemin haal je lol uit het oproepen van irritatie. Ieder z'n ding, maar toch wel zonde van je tijd niet?
Doe dat ff voordat ie weer terug kruipt in z'n moeder. Godverdomme wat een non-voetballer.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:45 schreef Vasion het volgende:
Ik eis Immers wel even voor de camera svp.
Als je het gewoon negeert is er niets aan het handje. Sommige users hebben hun pleziertje even nodig net zoals dat omgekeerd is dus laat lekker gaan.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, die foute rode kaart bijvoorbeeld? Serieus, GGMM, ik weet dat je aan het trollen bent maar als je echt ouder bent dan 30 moet je eens in de spiegel kijken. Is dit je leven?
Ik zou graag dat buitenspelertje van Feyenoord voor de camera willen zien. Hij was wel dreigend in ieder geval, alleen faalde wel heel erg in de afwerkingquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:45 schreef Vasion het volgende:
Ik eis Immers wel even voor de camera svp.
Ik vrees van niet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:45 schreef Grifte het volgende:
Waardeloze partij, hopelijk opent dit eindelijk de ogen van Gio
Elia vond ik ook wel dreigend. Kon ieder moment ontploffen die man.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zou graag dat buitenspelertje van Feyenoord voor de camera willen zien. Hij was wel dreigend in ieder geval, alleen faalde wel heel erg in de afwerking
Wat vond jij van de wedstrijd, KingRoland?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik stel voor dat het nu genoeg is en dat we gewoon normale reacties gaan posten.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik stel voor dat het nu genoeg is en dat we gewoon normale reacties gaan posten.
Ik had liever een gelijkspel gehadquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vond jij van de wedstrijd, KingRoland?
Ach, sommige users komen na afloop hier 1 post plaatsen om te lachen, soit. GGMM doet het aan een stuk door. Het is gewoon een beetje zielig. En blijkbaar is hij niet eens 14 ook.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je het gewoon negeert is er niets aan het handje. Sommige users hebben hun pleziertje even nodig net zoals dat omgekeerd is dus laat lekker gaan.
PSV sleelde helemaal niet goed, des te erger is het dat je zo kansloos verliest.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik had liever een gelijkspel gehad
Goede post dit.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:48 schreef Pascalus het volgende:
Gio, ga alsjeblieft weer met Beek in het centrum spelen en Kars op rechts. Of anders doe je lekker 5-3-2. Immers kan echt niet meer. Bilal is ook niks, staat rechtsbuiten maar kan geen fatsoenlijke voorzet geven. Ja, op Bruma die ze er lekker in tikt, maar niet op een medespeler. Feyenoord speelt het hele seizoen al zo slecht maar met vies veel geluk win je drie keer.
Overigens moeten ze gewoon altijd met blauwe broeken spelen, veel beter dan oranje.
Ik zie dat hij weer aardig bezig isquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo rolt GGMM, aidsuser pur sang.
Laat gaan joh.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo rolt GGMM, aidsuser pur sang.
#GioOUTquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:53 schreef Fok-it het volgende:
En een verdediging waar niemand op de plek staat waar hij hoort
Nou nou, het is een beginnende trainer, die maken foutjes.quote:
Ja natuurlijk. Blijven het nog wel 6 leuke wedstrijdjes in de CL.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, ook al heb je gelijk qua deze wedstrijd, ben ik het wel met hem eens... Fuck Nederlandse clubs in Europa. Hebben we helemaal niets te zoeken. Moeten we ook geen illusies over hebben als Nederlanders. Al helemaal geen PSV, een club zonder verdediging.
verliezen is nooit leukquote:Op zondag 30 augustus 2015 19:03 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoorders in dit topic zijn wel makkelijk mad te krijgen zeg. Of komt dat omdat ze lachwekkend slecht waren vandaag?
madquote:Op zondag 30 augustus 2015 19:03 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoorders in dit topic zijn wel makkelijk mad te krijgen zeg. Of komt dat omdat ze lachwekkend slecht waren vandaag?
Ja, knap hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:10 schreef Tortugal het volgende:
We staan gewoon nog een punt boven Psv
Dat we lachwekkend slecht waren weet elke Feyenoorder wel hoor. Maar dat getroll is zo irritant.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:03 schreef Kopsterk het volgende:
je zat warmquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:25 schreef koosfransoos het volgende:
Ik verwacht een redelijk gemakkelijke overwinning vandaag, 1-3
Negeren.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat we lachwekkend slecht waren weet elke Feyenoorder wel hoor. Maar dat getroll is zo irritant.
Ik snap die behoefte van die users niet. Een grapje is af en toe leuk, maar structureel komen trollen slaat nergens op.quote:
Inderdaad. En dan vragen die downies in het livetopic zich af waar de Feyenoorders altijd zijn. Wat een stel zwakbegaafden zitten daar, met opperkneus GGMM die werkelijk waar elke post Johan Derksen aan het imiteren is.quote:
Daarom laat ik mij nergens anders in VBL zien dan hierquote:Op zondag 30 augustus 2015 19:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan vragen die downies in het livetopic zich af waar de Feyenoorders altijd zijn. Wat een stel zwakbegaafden zitten daar, met opperkneus GGMM die werkelijk waar elke post Johan Derksen aan het imiteren is.
Als de uitslag andersom was geweest dan had het PSV-topic ook volgestaan met getroll van Feyenooit supporters. Hoort erbij, alleen wordt er in dit topic vaker getrollt omdat Feyenoord zo vaak lachwekkend slecht is.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:15 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik snap die behoefte van die users niet. Een grapje is af en toe leuk, maar structureel komen trollen slaat nergens op.
Ik troll nooit in andere topics, heb die behoefte totaal niet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als de uitslag andersom was geweest dan had het PSV-topic ook volgestaan met getroll van Feyenooit supporters. Hoort erbij, alleen wordt er in dit topic vaker getrollt omdat Feyenoord zo vaak lachwekkend slecht is.
Moet je maar supporter worden van een echte topclub.
Jij bent nog de irritantste troll.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als de uitslag andersom was geweest dan had het PSV-topic ook volgestaan met getroll van Feyenooit supporters. Hoort erbij, alleen wordt er in dit topic vaker getrollt omdat Feyenoord zo vaak lachwekkend slecht is.
Moet je maar supporter worden van een echte topclub.
Van jou beschouw ik dat als een compliment!quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent nog de irritantste troll.
Dat is dom.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van jou beschouw ik dat als een compliment!
Juiste reactie. Je kan em gewoon geven.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:21 schreef heiden6 het volgende:
Kuipers over dat cadeautje aan PSV: "makkelijk gegeven"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke volwassen vent noemt zichzelf nou TweeGrolschquote:Op zondag 30 augustus 2015 19:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Juiste reactie. Je kan em gewoon geven.
Twijfelgeval. Geen penalty dus.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
echt he.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Welke volwassen vent noemt zichzelf nou TweeGrolsch![]()
Logisch.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en die gun ik je, omdat ik zoveel respect voor je heb.
Laten we wel zijn, Feyenoord is weggespeeld, maar het was GEEN strafschop. Kom op zeg.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Was het ook niet, maar ik ga daar niet over zeuren, want je krijgt ze soms mee en soms tegen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Laten we wel zijn, Feyenoord is weggespeeld, maar het was GEEN strafschop. Kom op zeg.
Elia was ook behoorlijk treurig. Met zijn ervaring verwacht je toch wat meer. Wat stelde hij zich aan zeg.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:21 schreef heiden6 het volgende:
Kuipers over dat cadeautje aan PSV: "makkelijk gegeven"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het ook geen strafschop, maar het staat zo ontzettend dom om daar over te gaan klagen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Laten we wel zijn, Feyenoord is weggespeeld, maar het was GEEN strafschop. Kom op zeg.
Kijk, jij snapt het.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was het ook niet, maar ik ga daar niet over zeuren, want je krijgt ze soms mee en soms tegen.
Ikke dus.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Welke volwassen vent noemt zichzelf nou TweeGrolsch![]()
Klopt, maar mensen die beweren dat je em kan geven zijn blind.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was het ook niet, maar ik ga daar niet over zeuren, want je krijgt ze soms mee en soms tegen.
Dat snap ik ook nog wel, ik riep dat ook eerst in emotie. Maar ja, wij hebben niets te klagen gehad wat dat betreft, dan moet je nu ook niet gaan zeuren.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het.
Je had sommige Feyenoorders hier moeten zien vanmiddag.
Nee, twijfel betekend dat je em kan geven.quote:
Het is al sinds de voorbereidingen bedroevend slechtquote:Op zondag 30 augustus 2015 19:28 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben na de 3-1 maar de hond uit gaan laten, wat een treurnis. Echt helemaal niks voor elkaar gekregen. Kuyt die als een malle overal achteraan loopt, Marko die totaal niet in de wedstrijd zat, een verdediging die zelf niet wist op welke plek ze nou moeten staan en als enige lichtpuntje het feit dat bassie vandaag wel z'n man voorbij kwam.
BetekenTquote:Op zondag 30 augustus 2015 19:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nee, twijfel betekend dat je em kan geven.
TWIJFELGEVAL
1) Dubium 2) Grensgeval 3) Onzekere situatie
1 van de twee was meer dan voldoende. Van Beek naar rechts is een domme beslissing van Gio geweest.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:32 schreef Cara het volgende:
Fijn dat anderen hier nu ook zien wat een aidsaankopen Botteghin en van der Heijden zijn geweest
Toen ik riep na de aankopen dat het pure middelmaat was werd ik hier voor troll uitgemaakt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:32 schreef Cara het volgende:
Fijn dat anderen hier nu ook zien wat een aidsaankopen Botteghin en van der Heijden zijn geweest
Imagoquote:Op zondag 30 augustus 2015 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik riep na de aankopen dat het pure middelmaat was werd ik hier voor troll uitgemaakt.
Dat komt natuurlijk ook omdat je 9 van de 10 keer trollt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik riep na de aankopen dat het pure middelmaat was werd ik hier voor troll uitgemaakt.
Waarom? Hij werkt zo hard. Bij Feyenoord willen we strijd. Dat je niet kan voetballen maakt niet uit. En Lex brengt supporters thuis als er geen OV meer rijdt. Zo is Lex. Daarom moet Immers opgesteld blijven worden. Ook al levert hij de ene wanprestatie na de andere.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil trouwens dat Immers ontslagen word.
Komt omdat jij het zegt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen Willem 2 kuyt op tien Elia links en kramer in de spits.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil trouwens dat Immers ontslagen word.
Omdat dat laatste dus. Ik huil elke keer gewoon van binnen als ie de bal aanraakt. Het slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:33 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom? Hij werkt zo hard. Bij Feyenoord willen we strijd. Dat je niet kan voetballen maakt niet uit. En Lex brengt supporters thuis als er geen OV meer rijdt. Zo is Lex. Daarom moet Immers opgesteld blijven worden. Ook al levert hij de ene wanprestatie na de andere.
Wat fijn zeg. Dat dachten we allemaal al, maar nu jij het er ook mee eens bent, weten we het zeker!quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil graag even melden dat de nieuwe achterhoede niet best is.
Tot zover mijn bijdrage aan dit ontspoorde topic.
Bedankt Dirk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil graag even melden dat de nieuwe achterhoede niet best is.
Tot zover mijn bijdrage aan dit ontspoorde topic.
Zal ik er ook nog bij vertellen dat het met dat matige middenveld en de slordigheden van Vejinovic er ook niet beter op wordt?quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wat fijn zeg. Dat dachten we allemaal, maar nu jij het er ook mee eens bent, weten we het zeker!
Ook dat weten we allemaal al, maar als jij het graag kwijt wil moet je het vooral doen natuurlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik er ook nog bij vertellen dat het met dat matige middenveld en de slordigheden van Vejinovic er ook niet beter op wordt?
Mag dat? Pls.
Vejinovic werd hier als prima opvolger van Clasie gezien.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik er ook nog bij vertellen dat het met dat matige middenveld en de slordigheden van Vejinovic er ook niet beter op wordt?
Mag dat? Pls.
Of dat mag is het nu te laat voor he..quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag dat? Pls.
Immers liet ons vandaag weer ouderwets schrikken. Hierbij is zijn dieptepunt van de misser in de Arena overtroffen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:35 schreef Wicky15 het volgende:
Immers kan er ook niks aan doen dat die slecht is en dat ze bij Feyenoord zo achterlijk waren om hem te kopen en in de basis te zetten.
Je vergeet de complete voorhoede nogquote:Op zondag 30 augustus 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag dat? Pls.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:36 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ook dat weten we allemaal al, maar als jij het graag kwijt wil moet je het vooral doen natuurlijk.
Oh, dus jullie zijn al tot alle conclusies gekomen die ik ook getrokken heb. Dan weet ik genoeg.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Of dat mag is het nu te laat voor he..
Die kan je moeilijk overtreffen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Immers liet ons vandaag weer ouderwets schrikken. Hierbij is zijn dieptepunt van de misser in de Arena overtroffen.
Spuit.. ugh.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Oh, dus jullie zijn al tot alle conclusies gekomen die ik ook getrokken heb. Dan weet ik genoeg.
Ik vind deze erger dan die in de Arena.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kan je moeilijk overtreffen.
Je moet hem niet te snel afschrijven, maar hij maakt geen beste beurt. Ik ben benieuwd of hij dat in de toekomst meer weet te voorkomen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vejinovic werd hier als prima opvolger van Clasie gezien.
Voor compleet open doel missen vind ik moeilijker dan wat vandaag de situatie was.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vind deze erger dan die in de Arena.
In ieder geval.. weer een grote misser voor in het boekje.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor compleet open doel missen vind ik moeilijker dan wat vandaag de situatie was.
Dat wordt hij ook. By far de beste voetballer in de selectie. Nu is dat in dit tema niet zo heel moeilijk, maar hij zou bij Ajax of PSV ook prima meekunnen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vejinovic werd hier als prima opvolger van Clasie gezien.
ELF!!quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gooi het er maar uit. Scheld me kapot, laat je helemaal gaan. DIT IS JE AVOND.
Dat vind ik erg makkelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat wordt hij ook. By far de beste voetballer in de selectie. Nu is dat in dit tema niet zo heel moeilijk, maar hij zou bij Ajax of PSV ook prima meekunnen.
Hij is alleen niet de speler die een elftal beter laat spelen, hij heeft een bepaald niveau om zich heen nodig en Feyenoord heeft dat momenteel niet.
Vond 'm maar laf ballen. Werkelijk elke bal terug op Vermeer getikt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vd Heijden was nog een lichtpuntje, moet je nagaan
En een slappe zak is 't.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vond 'm maar laf ballen. Werkelijk elke bal terug op Vermeer getikt.
Mja, je bent dan ook gewoon irritant natuurlijk. Maar volk dat zo blij was met het bijna 9 miljoen euro uitgeven aan dit materiaal moet zich kapot schamen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een troll of je iets meent of niet..quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een troll of je iets meent of niet..
Niemand neemt je serieus, je bent 35 jaar en zit te zuigen op een forum..
Vind je het gek? Tong80 2.0 in wording
nee jij hebt wat bereikt in je leven zegquote:Op zondag 30 augustus 2015 19:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een troll of je iets meent of niet..
Niemand neemt je serieus, je bent 35 jaar en zit te zuigen op een forum..
Vind je het gek? Tong80 2.0 in wording
quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:54 schreef Vasion het volgende:
Kinderen, lazer op met jullie gezeik en ga buiten spelen.
Nou nou, mijn leven moet nog beginnen man.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:52 schreef Adames het volgende:
[..]
nee jij hebt wat bereikt in je leven zeg
Sorryquote:
Hoezo twijfelgeval, er gebeurt HELEMAAL NIETSquote:
Dit klopt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:54 schreef BadderHaring het volgende:
Trouwens, voor de mensen die zeuren over de pingel, PSV had er in minuut 30 ook gewoon 1 moeten krijgen toen Bottekin de Jong naar beneden trok.
Je bedoelt VD Heijden die nog een voorbij kwam met z'n tackle?quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:54 schreef BadderHaring het volgende:
Trouwens, voor de mensen die zeuren over de pingel, PSV had er in minuut 30 ook gewoon 1 moeten krijgen toen Bottekin de Jong naar beneden trok.
Al het hele seizoen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:55 schreef heiden6 het volgende:
Veijinovic speelde trouwens echt dramatisch.
zo zo, harde taal zegquote:Op zondag 30 augustus 2015 19:54 schreef Vasion het volgende:
Kinderen, lazer op met jullie gezeik en ga buiten spelen.
Zegt GGMM ook nog steedsquote:Op zondag 30 augustus 2015 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou nou, mijn leven moet nog beginnen man.
Nee, Bottekin trok hem naar beneden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je bedoelt VD Heijden die nog een voorbij kwam met z'n tackle?
Dat vind ik overigens een zeer matige aankoop.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, Bottekin trok hem naar beneden.
Van Beek is toch een CV ?quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:05 schreef Tortugal het volgende:
Wat een opportunisme. Vejinovic speelde de afgelopen wedstrijden bijzonder goed, vandaag minder en het is een slechte aankoop. Botteghin wordt na 1 matige wedstrijd meteen als slechte aankoop bestempeld. Wij riepen voor de wedstrijd allemaal om Van Beek rechtsback, nu is het een grote tactische fout van Gio.
Niet op de buitenpositie natuurlijk. Als spits of nummer tien zal hij mogelijk nog een grote waarde kunnen hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:59 schreef BadderHaring het volgende:
Even serieus, niet als troll, maar zijn jullie nu echt blij dat Kuyt terug is? Of denken jullie ook dat het respect dat Gio voor hem heeft er voor gaat zorgen dat jullie het grootste deel van het seizoen met 10 man zullen spelen?
Wat is hij slecht zeg, zelfs Immers voegt meer toe.
Wat wil je dan dat hij zegt?quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Gio: 'We vergeten te voetballen' en 'we moeten leren van onze fouten'
Het grote cliche boek is weer uit de kast gehaald![]()
De Vrij zei dit ook altijd.. klote media training
Zoiets begrijpt van Geel niet. Het heeft bijna 2 jaar geduurd voordat hij besefte dat je voor een spitspositie ook echt een spits nodig hebt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
Van Beek is toch een CV ?
Rechtsback had je moeten kopen, LB ook eigenlijk ipv 2 dure centrale verdedigers erbij.
Kuyt terug is prima, alleen is hij meteen de grote man (aanvoerder) en praat iedereen over hem. Terwijl hij vandaag beter op de bank had kunnen blijven, maar daar heeft hij teveel status voor.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:59 schreef BadderHaring het volgende:
Even serieus, niet als troll, maar zijn jullie nu echt blij dat Kuyt terug is? Of denken jullie ook dat het respect dat Gio voor hem heeft er voor gaat zorgen dat jullie het grootste deel van het seizoen met 10 man zullen spelen?
Wat is hij slecht zeg, zelfs Immers voegt meer toe.
Extra cv was wel nodig i.v.m. vertrek van Mathijsen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
Van Beek is toch een CV ?
Rechtsback had je moeten kopen, LB ook eigenlijk ipv 2 dure centrale verdedigers erbij.
Teveel spelers worden nu misbruikt op verkeerde posities
'Sorry mensen, het is om te beginnen mijn fout want met deze opstelling was het vragen om problemen'quote:
Dat zou ik bijzonder dom vinden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
'Sorry mensen, het is om te beginnen mijn fout want met deze opstelling was het vragen om problemen'
Het spijt me, ik heb hard gefaald en ik ga nu op zoek naar een oplossing.quote:
Hij gaat ook opzoek naar een oplossing.quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:13 schreef eight het volgende:
[..]
Het spijt me, ik heb hard gefaald en ik ga nu op zoek naar een oplossing.
Mja, vooruit dat is waar. Het is ook een probleem dat de kwaliteit ontbreekt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoals ''Immers kan er geen kut van, maar de andere nog minder?''
Daar help je niemand mee.
Mee eens, 1 CV was er zeker nodig, 2 is niet logisch eigenlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Extra cv was wel nodig i.v.m. vertrek van Mathijsen.
Desalniettemin goed punt. Vorig seizoen hadden we twee goede cv's en matige backs, nu hebben we vier goede cv's en nog steeds matige backs. Niet bijster logisch.
En dat is precies het probleem.quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kuyt terug is prima, alleen is hij meteen de grote man (aanvoerder) en praat iedereen over hem. Terwijl hij vandaag beter op de bank had kunnen blijven, maar daar heeft hij teveel status voor.
Het is ook nooit boeiend.. die interviews zijn een ritueel die erbij horenquote:Op zondag 30 augustus 2015 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij gaat ook opzoek naar een oplossing.
Mensen zoeken echt teveel in interviews. Lekker fucking boeiend wat ze daar na de wedstrijd brabbelen.
Wat zit je dan te zeikstralen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is ook nooit boeiend.. die interviews zijn een ritueel die erbij horen
Tegen beter weten in hoop ik misschien op ooit een boeiend gesprekje na afloop van een wedstrijd. Maar van Gio hoeven we geen originele teksten te verwachten.. al is hij wel beter voor de camera dan Fredsjquote:
Wat zei hij eigenlijk? Ben vrijwel meteen na affluiten afgehaakt...quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tegen beter weten in hoop ik misschien op ooit een boeiend gesprekje na afloop van een wedstrijd. Maar van Gio hoeven we geen originele teksten te verwachten.. al is hij wel beter voor de camera dan Fredsj
quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat zei hij eigenlijk? Ben vrijwel meteen na affluiten afgehaakt...
quote:Giovanni van Bronckhorst zag zijn ploeg zondag tegen PSV sterk uit de startblokken komen, maar vervolgens ook ver terugvallen in de eerste topper van dit seizoen. Het resultaat was een 3-1 nederlaag in Eindhoven. ‘Dat is teleurstellend natuurlijk’, zei de trainer na afloop. ‘Zeker in de eerste helft liepen we in fases te ver achteruit en was PSV de betere. Na rust hadden we kansen om 2-2 te maken, maar die kansen lieten we liggen.’
Van Bronckhorst was kritisch over de wijze waarop Feyenoord de doelpunten weg gaf. ‘Twee keer verloor iemand zijn directe tegenstander uit het oog. Wij moeten leren van die fouten.’
De trainer noemde de strafschop waaruit PSV op 3-1 kwam een bepalend moment in de wedstrijd. Hij wilde niet te lang stilstaan bij het feit of die strafschop terecht was gegeven of niet. ‘Wij moeten naar onszelf kijken. Je weet dat je een strafschop soms mee krijgt en soms tegen.’
‘Iedereen weet dat het voetbal beter moet’, stelde Van Bronckhorst. ‘Aan de andere kant hebben wij negen punten na vier wedstrijden. Na de interlandperiode moeten wij verder op de lijn die we hebben ingezet.’
‘PSV was vandaag de betere’, besloot de trainer. ‘Alleen als je zoals wij de kansen krijgt op 2-2, dan moet je die benutten.’
Het is nog vroeg in het seizoen dus nog wat vroeg ook voor conclusies, maar ik heb nu al het vermoeden dat we veel te veel geld uit hebben gegeven voor spelers die veel minder waard zijn. Als je Vejinovic ziet.. ik vond hem bij Vitesse al een slappe speler maar helaas heeft hij dat vooroordeel bij Feyenoord al snel bevestigd. Die is echt geen 3,5 miljoen waardquote:Giovanni van Bronckhorst baalt van het povere optreden van zijn ploeg in de topper tegen PSV. Het scenario leek perfect door een vroege voorsprong, maar daarna stapelden de Rotterdammers fout na fout op. Feyenoord heeft het dan ook vooral aan zichzelf te wijten dat er met 3-1 werd verloren.
''Natuurlijk ben ik teleurgesteld'', vertelde Van Bronckhorst aan FOX Sports. ''We zijn namelijk vergeten te voetballen. We kwamen heel op voorsprong, maar lopen daarna veel te veel naar achteren. We hielpen PSV in de wedstrijd. Hoe dat kan? Dat weet ik ook niet. We hebben juist mensen die graag aan de bal zijn. Neem Marko (Vejinovic, red.), die verspeelt ook ballen die hij normaal wel behoudt.''
''We zijn eigenlijk pas gaan voetballen na die 2-1'', stelde Van Bronckhorst. ''We hebben daarna zeker kansen gehad op de 2-2. Maar vlak voordat we Kramer wilden brengen om alles op alles te zetten, kwam die penalty. Toen was het wel klaar, al had het vandaag dus ook 3-3, 4-3 of 3-4 kunnen worden.
Misschien eens beginnen met voetballers op te stellen die kunnen scoren. En zorg dat een spits bruikbare ballen krijgt. Probeer het dus eens met Elia - Kramer - Bilal zou ik zeggen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat je bij Feyenoord vaak ziet in de topwedstrijden, maar eigenlijk veel vaker, is dat ze bang lijken te zijn om te voetballen.. het is net of ze geen vertrouwen hebben in hun eigen kwaliteiten en die van hun medespelers. Dat is deels ook terecht, want als je aanvallers hebt lopen van wie je weet dat ze amper scoren is dat al wat minder voor het vertrouwen. Deels is het dus een mentaal probleem.. zou John Troost al zijn gesignaleerd op Varkenoord?
Samenvattend: Bla bla bla blaquote:
Ligt eraan. Ik heb het gevoel dat de nieuwe aankopen juist op de verkeerde plek worden ingezet. Kuyt aan de zijkanten bijvoorbeeldquote:Het is nog vroeg in het seizoen dus nog wat vroeg ook voor conclusies, maar ik heb nu al het vermoeden dat we veel te veel geld uit hebben gegeven voor spelers die veel minder waard zijn. Als je Vejinovic ziet.. ik vond hem bij Vitesse al een slappe speler maar helaas heeft hij dat vooroordeel bij Feyenoord al snel bevestigd. Die is echt geen 3,5 miljoen waard
Ronald Koeman en Fred Rutten zagen het ook niet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga er vanuit dat morgenochtend de technische staf van Feyenoord de video van deze voetbalwedstrijd gaat bekijken..
Ik ga er vanuit de jan wouters, van gastel, en gio maar tot 1 conclusie kunnen komen....
IMMERS IS ONGESCHIKT
Als ze dit nou niet doen, zijn ze alledrie ongeschikt voor dit Feyenoord,.
Onder Koeman heeft hij 1 seizoen redelijk gepresteerdquote:Op zondag 30 augustus 2015 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ronald Koeman en Fred Rutten zagen het ook niet.
Immers kan zich blijkbaar heel goed het elftal inpraten.
Hij zal wel hard werken. Net als Kuyt, nog zo'n non-voetballerquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Onder Koeman heeft 1 seizoen redelijk gepresteerd
vorig seizoen was het drama
nu is dramatischer
Ik kan me echt niet voorstellen dat een speler als Vilhenna met de ballen die immers vandaag op zijn voet heeft gehad...hetzelfde had gedaan.
Wat zit er nou achter dat deze goser maar opgesteld blijft worden.
Zit Martin van Geel daar nou achter?
Hetzelfde verhaal met Kazim.....
Ik snap er echt geen fuk vanquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal wel hard werken. Net als Kuyt, nog zo'n non-voetballer
Ik weet niet wat je dramatisch doet hoor maar in een uitwedstrijd verliezen van de landskampioen kan iedere club overkomenquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Onder Koeman heeft hij 1 seizoen redelijk gepresteerd
vorig seizoen was het drama
nu is het dramatischer
Gebrek aan beterquote:Ik kan me echt niet voorstellen dat een speler als Vilhenna met de ballen die immers vandaag op zijn voet heeft gehad...hetzelfde had gedaan.
Wat zit er nou achter dat deze goser maar opgesteld blijft worden.
Zit Martin van Geel daar nou achter?
Hetzelfde verhaal met Kazim.....
Trainers hebben vaak torren in hun hoofd. Een Frank de Boer bleef vorig jaar ook Sigthorsson tot in den treure opstellen terwijl de betere spits op de bank zat.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen fuk van
Hoe is het mogelijk vraag ik me af dat iedere dorpsidioot die geen verstand heeft van voetbal kan beweren dat immers er geen fuk van kan en dat zulke voetbalmensen als de technische staf immers blijven opstellen en spelers als vilhenna enzovoorts op de bank plaats nemen...
ik begin nu sterk aan deze technische staf te twijfelen....
Mocht hij de volgende wedstrijd nou weer in de basis beginnen heb ik geen vertrouwen meer in deze staf.
tegen psv kan je inderdaad in een uitwedstrijd altijd verliezen, maar dan is het nog onmogelijk dat een speler op dit niveau zo met de bal om kan gaanquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je dramatisch doet hoor maar in een uitwedstrijd verliezen van de landskampioen kan iedere club overkomen![]()
Tot nu toe hebben jullie de rest toch gewonnen.
[..]
Gebrek aan beter
Helemaal mee eens, dus puntentechnisch ook geen probleem. Maar HOE. Heb je de wedstrijd gezien? Niet om aan te gluren. Immers die twee 100 procent kansen mist, Bilal die niks kan met een bal, Vermeer onzeker op de doellijn. Man man man, wat een armoe was het. Enig lichtpuntje is dat Immers eruit gewisseld werd. Hopelijk uit de basis nu.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:06 schreef Shreyas het volgende:
in een uitwedstrijd verliezen van de landskampioen kan iedere club overkomen
hoe lang loopt dat tyfes contract van immers nog door??quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:25 schreef exile79 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dus puntentechnisch ook geen probleem. Maar HOE. Heb je de wedstrijd gezien? Niet om aan te gluren. Immers die twee 100 procent kansen mist, Bilal die niks kan met een bal, Vermeer onzeker op de doellijn. Man man man, wat een armoe was het. Enig lichtpuntje is dat Immers eruit gewisseld werd. Hopelijk uit de basis nu.
Ze liepen niet te slapen, ze werden gewoon compleet overlopen. Je kunt 10 keer een stormram tegenhouden, maar een elfde keer valt zo'n bal wel goed. Voor Botteghin, Kongolo en helemaal Jan-Arie zijn spelers als Guardado niet één, maar twee maatjes te groot.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
hET WAS ook lachwekkend dat pvs 2 keer scoorde omdat de buitenspelers van Feyenoord stonden te slapen......
tactische wel goed gespeeld van psv moet ik zeggen, dat ze dat 2 keer voor elkaar kregen op die manier
Alhoewel Bassie natuurlijk had moeten meelopen bij de 1-1, Lestienne was natuurlijk wel de man van Van Beek, die stond ook niet helemaal lekker daar dus. Verder was hij wel de enige, met Vermeer dan, die goed speelde vandaag, maar tochquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
hET WAS ook lachwekkend dat pvs 2 keer scoorde omdat de buitenspelers van Feyenoord stonden te slapen......
tactische wel goed gespeeld van psv moet ik zeggen, dat ze dat 2 keer voor elkaar kregen op die manier
welesquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
in de tijd dat ik nog weles in de kuip kwamen hadden we immers en van geel er al lang uitgetieft....
maar die kut supporters tegenwoordig in de kuip,,,,blijven maar klappen voor immers en vinden van geel fantastische.....
Zelf niet in de Kuip komen maar afgeven op de supporters die dat wel doen? Blijf ook maar weg ook dan.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
in de tijd dat ik nog weles in de kuip kwamen hadden we immers en van geel er al lang uitgetieft....
maar die kut supporters tegenwoordig in de kuip,,,,blijven maar klappen voor immers en vinden van geel fantastische.....
Oh, vandaar dat je dacht dat Van Beek vorige week centraal stond toen Botteghin inviel, nu snap ik hetquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
ik noem dat geen supporters....quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:31 schreef exile79 het volgende:
[..]
Zelf niet in de Kuip komen maar afgeven op de supporters die dat wel doen? Blijf ook maar weg ook dan.
De penal was inderdaad een breekpunt. Niet dat de nederlaag onverdiend was, maar de timing was zeer ongelukkigquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:32 schreef K.offie het volgende:
Beek heb ik ook fouten zien maken, maar dat lag wellicht aan de vreemde positie. Waar ik me echt over opgewonden heb is dat onze hele verdediging consequent op 2-5 meter verdedigt. Waarom in hemelsnaam?
Denk dat we terecht verloren hebben , maar er had makkelijk een gelijkspel of zelfs winst in gezeten. Pingel was zeer onterecht en kwam juist op een moment dat ik ons minimaal 1 doelpunt zag maken. Zo jammer dat vnl. Bilal en immers die kansen missen
Al had je 900 minuten gespeeld. Het is een Godswonder dat PSV de kansen niet afmaakte toen het Feyenoord in de eerste helft compleet overliep.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:32 schreef K.offie het volgende:
maar er had makkelijk een gelijkspel of zelfs winst in gezeten.
Weet je zeker dat je niet in de arena kwam?quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
in de tijd dat ik er kwam zou immers bij elk bal contact uitgefloten worden...
nee in de arena gaan ze gewoon wegquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet in de arena kwam?
Eens, maar na de 2-1 van psv hebben wij ook aardig wat kansen gehad, voornamelijk Bassie en Lex. Het was wellicht onverdiend geweest, maar je had zomaar 2-2 kunnen maken en ik vond ons op dat moment sterker dan julliequote:Op zondag 30 augustus 2015 21:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Al had je 900 minuten gespeeld. Het is een Godswonder dat PSV de kansen niet afmaakte toen het Feyenoord in de eerste helft compleet overliep.
Telkens als ik denk dat je jezelf niet belachelijker meer kán maken, flik je het toch weer. Ik denk trouwens dat de gemiddelde mongool over betere taalvaardigheden beschikt dan dat verstandelijk beperkte Nederlands van jou.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik noem dat geen supporters....
in de tijd dat ik er kwam zou immers bij elk bal contact uitgefloten worden...
kan je wel enkele namen geven
peter van vossen
lurling
en die 2 waren echt wel beter als immers.....
maar tegenwoordig moet je veel kunnen rennen van de ene kant naar de andere kant zonder een bal goed te kunnen raken...kut supporters
zelfs bij clubs als nac zouden ze een speler als immers als weggefloten hebben
kan je nagaan wat voor mongolen er tegenwoordig in de kuip zitten....
jij moet niet denken, dat is heel jou probleem.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:36 schreef exile79 het volgende:
[..]
Telkens als ik denk dat je jezelf niet belachelijker meer kán maken, flik je het toch weer. Ik denk trouwens dat de gemiddelde mongool over betere taalvaardigheden beschikt dan dat verstandelijk beperkte Nederlands van jou.
Minuutje of 10 was Feyenoord inderdaad de bovenliggende partij, maar nog dwongen ze niets af. Immers maait die bal een keer het stadion uit en Zoet laat zien echt goed in vorm te zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Eens, maar na de 2-1 van psv hebben wij ook aardig wat kansen gehad, voornamelijk Bassie en Lex. Het was wellicht onverdiend geweest, maar je had zomaar 2-2 kunnen maken en ik vond ons op dat moment sterker dan jullie
Nou ja, die kansen van Bilal en Lex noem ik niet niks afdwingen. Zoet keepte goed hoor, maar er kwam wel steeds meer druk naar voren. Niet dat het bijzonder goed was, maar er was wel druk. Er moesten nog ruim 10 minuten gespeeld worden, dan kan er met 2-1 natuurlijk zomaar een bal goed vallen (en waren er wss ook kansen voor PSV geweest om het eruit te counteren).quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Minuutje of 10 was Feyenoord inderdaad de bovenliggende partij, maar nog dwongen ze niets af. Immers maait die bal een keer het stadion uit en Zoet laat zien echt goed in vorm te zijn.
De centrale verdedigers en Kuyt voegen echt helemaal niets toe.
Dat overlopenquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Al had je 900 minuten gespeeld. Het is een Godswonder dat PSV de kansen niet afmaakte toen het Feyenoord in de eerste helft compleet overliep.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee in de arena gaan ze gewoon weg
Ik denk dat het voornamelijk komt door het gebrek aan kwaliteit. Kuyt kan op deze manier echt niet meer. Die moet gewoon op 10.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:43 schreef K.offie het volgende:
[..]
Dat overlopenwas ook echt alleen het laatste kwartier van de eerste helft. Na de 1-0 liep Feyenoord zo hard achteruit dat wij echt het idee kregen dat wij PSV volledig op eigen helft zouden opvangen.
Zo jammer dat er niet werd doorgejaagd, om hun opbouw onder druk te zetten, zoals wij in vorige seizoenen behoorlijk succesvol hebben gedaan
Ja, in het stadion hing een ongelofelijk relaxte sfeer. Die gelijkmaker ging in geen 100 jaar vallen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nou ja, die kansen van Bilal en Lex noem ik niet niks afdwingen. Zoet keepte goed hoor, maar er kwam wel steeds meer druk naar voren. Niet dat het bijzonder goed was, maar er was wel druk. Er moesten nog ruim 10 minuten gespeeld worden, dan kan er met 2-1 natuurlijk zomaar een bal goed vallen (en waren er wss ook kansen voor PSV geweest om het eruit te counteren).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |