Tja die ploegen weten het goed dicht te gooien. Als je dit verdedigend ziet, dan snap je wel waarom Ajax het makkelijk heeft in de eredivisie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:50 schreef Stringer het volgende:
Bizar dat Rapid Wien, Jablonec het Ajax gigantisch moeilijk maken en in de Eredivisie kan niemand een deuk in een pakje boter schieten tegen ze
[..]
Eens.
En ik werd uitgelachen omdat ik zei dat die niet meer dan een goede back voor ADO is..quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:52 schreef Slobeend het volgende:
Wat is Meijers allemaal aan het doen? Wat een gefaal
Denk niet dat PSV gaat winnen nee.quote:
Neuh. Maar ik hoef niet naar een simpele overwinning van Ajax te kijken. Kan ik beter iets nuttigs doen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
HAHAHA MAD JELLY HET ZIT DIEP?!??
2 doelpunten tegen Den Haag en praten over genieten. Wat moet jij het zwaar hebben gehad.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:51 schreef Kopsterk het volgende:
IK GENIET WEER EENS VAN AJAX. WAT IS DIT?!!?
Hij bedoelt waarschijnlijk dat hij geniet van het spel van Ajaxquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2 doelpunten tegen Den Haag en praten over genieten. Wat moet jij het zwaar hebben gehad.
Heb je Ajax wel zien spelen de laatste, pak 'em beet 18 maanden?quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2 doelpunten tegen Den Haag en praten over genieten. Wat moet jij het zwaar hebben gehad.
Bedankt voor dit compleet oninteressante verhaalquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:54 schreef Stringer het volgende:
Klaassen is mijn naamgenoot. Jammer genoeg heb ik nog geen 10% van zijn talent.
Graag gedaan vriend.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Bedankt voor dit compleet oninteressante verhaal
Jawel. Was niet goed, maar dit is toch ook niet geweldig? Of ben je opgelucht omdat he dacht dat het tegen ADO heel moeilijk zou gaan worden?quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb je Ajax wel zien spelen de laatste, pak 'em beet 18 maanden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |