quote:
Wijs eens precies aanquote:
De post van Ringo was nauwelijks een ad hominem. Helemaal voor FOK!-begrippen.quote:
wat is een ad dinges ?quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De post van Ringo was nauwelijks een ad hominem. Helemaal voor FOK!-begrippen.
Ik denk dat er best veel negers zijn voor wie het een naar bijsmaakje heeft. Een deel zal daar overheen stappen omdat die er verder geen kwaad inziet, al zal dat met het fanatisme waarmee menigeen strijdt voor de blackface Piet een stuk moeilijker geworden zijn. Maar een ander deel zal daardoor meer naar het alternatief van de Kerstman neigen. Een deel zal wellicht het gevoel hebben dat ze maar wat moeten slikken om mee te mogen doen. Wat mij betreft is dat allemaal onwenselijk. Dan heb je nog de blanken die daar emphatie voor hebben of zelfstandig niet zo gediend zijn van raciale stereotypen. Die zullen toejuichen dat er beweging in zit.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er een zodanig substantiële groep is die er echt zo'n probleem mee heeft dat het verandert moet worden. Ik zie vooral een grote groep die inmiddels moe is van dit gezeik, hun schouders ophalen en dan maar zegt 'dan passen we hem aan' om van het gezeik af te zijn.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominemquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:53 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
wat is een ad dinges ?
Misschien is zijn volgende stap een carrière in de politiek, daar hoef je ook niet voor te kunnen tegenwoordig.. Ja je portemonnee opentrekken zodat de centen erin kunnen vliegen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat er best veel negers zijn voor wie het een naar bijsmaakje heeft. Een deel zal daar overheen stappen omdat die er verder geen kwaad inziet, al zal dat met het fanatisme waarmee menigeen strijdt voor de blackface Piet een stuk moeilijker geworden zijn. Maar een ander deel zal daardoor meer naar het alternatief van de Kerstman neigen. Een deel zal wellicht het gevoel hebben dat ze maar wat moeten slikken om mee te mogen doen. Wat mij betreft is dat allemaal onwenselijk. Dan heb je nog de blanken die daar emphatie voor hebben of zelfstandig niet zo gediend zijn van raciale stereotypen. Die zullen toejuichen dat er beweging in zit.
Het succes van Gario kan in ieder geval niet worden afgemeten aan diens populariteit onder PVV-stemmers en dergelijke, want dat was zijn doelstelling niet.
Fixed.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:33 schreef Oliver23 het volgende:
Het is nu afwachten wanneer de eerste ''dwergmensen'' verticaal uitgedaagden in de VS gaan protesteren tegen de Elfjes die de kerstman helpen
De Quincys van deze wereld worden niet gecorrigeerd door realiteitszin, intelligentie, een geïntegreerd thuisfront en/of de roe.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:22 schreef sp3c het volgende:
nou dat Quincy Gario een sukkel is geworden wil niet zeggen dat je van het onderwijs egocentrisch wordt natuurlijk
Zeg, voel je je aangesproken?quote:
en dat is dankzij het onderwijs?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:37 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
De Quincys van deze wereld worden niet gecorrigeerd door realiteitszin, intelligentie, een geïntegreerd thuisfront en/of de roe.
De quinsybashers van deze wereld bashen, niet gehinderd door...quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:37 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
De Quincys van deze wereld worden niet gecorrigeerd door realiteitszin, intelligentie, een geïntegreerd thuisfront en/of de roe.
terecht, moet hij maar niet zo vervelend doenquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De quinsybashers van deze wereld bashen, niet gehinderd door...
Mooi dat bepaalde lieden Quinsy met de dood gaan lopen bedreigen. Hoezo je eigen glazen ingooien?quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
terecht, moet hij maar niet zo vervelend doen
Je moet wel een fatsoenlijke zin kunnen opbouwen natuurlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Misschien is zijn volgende stap een carrière in de politiek, daar hoef je ook niet voor te kunnen tegenwoordig.. Ja je portemonnee opentrekken zodat de centen erin kunnen vliegen.
Het valt voor jou dus slecht te verteren dat een kinderfeestje iets wordt aangepast. Zou je het wat vinden om terug te gaan naar de oorspronkelijke versie van Zwarte Piet? Je kroost in de zak, roe eroverheen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:17 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Fixed.
Zwarte Piet kan helemaal niet verboden worden, want Universele Rechten van de Mens en Grondwet.
Wanneer "gekwetstheid" een reden is om iets af te schaffen, kunnen we wel even doorgaan en houden we geen feest of andere activiteit meer over.
ik weet dat jij dat niet zo ziet maar ik zie bashen en met de dood bedreigen als twee verschillende dingenquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooi dat bepaalde lieden Quinsy met de dood gaan lopen bedreigen. Hoezo je eigen glazen ingooien?
En waarom denk jij dat Koos dat niet zo ziet?quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet dat jij dat niet zo ziet maar ik zie bashen en met de dood bedreigen als twee verschillende dingen
Krampus is niet de oorspronkelijk versie van ZP.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het valt voor jou dus slecht te verteren dat een kinderfeestje iets wordt aangepast. Zou je het wat vinden om terug te gaan naar de oorspronkelijke versie van Zwarte Piet? Je kroost in de zak, roe eroverheen.
[ afbeelding ]
Die toevallig ouder is, toevallig ook aanwezig is in West-Europa (dichtbij huis) en toevallig ook zo'n beetje alle kenmerken bezit die zwarte piet bezit. Maar Zwarte Piet werd ineens 'verzonnen' door een schoolmeester en was er ineens in een openbaring. Die schoolmeester wist overduidelijk van het bestaan van Krampus, maar een zwartgeschminkte man deed het hier wat leuker dan een duivel.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Krampus is niet de oorspronkelijk versie van ZP.
Hooguit een ver mal eng neefje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |