Maar daar springt de media wel op. Uiteindelijk kan dit dus maar 1 ding betekenen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 10:29 schreef Copycat het volgende:
Quincy is imo ook niet het ijkpunt. Beroepsklagers houd je nu eenmaal altijd.
Dat hij uiteindelijk ook water bij zijn zure wijn moet doen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar daar springt de media wel op. Uiteindelijk kan dit dus maar 1 ding betekenen.
Zolang de media dat aandacht blijft geven zal dat de hele boel verzieken.quote:Op zondag 30 augustus 2015 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hij uiteindelijk ook water bij zijn zure wijn moet doen.
Of denk je daadwerkelijk dat de doorgeschoten mening van een Quincy en zijn aanhang leidend gaat zijn?
eerder ondanks quinsie...quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:02 schreef marcodej het volgende:
Onder de indruk hoe provocateur Quinsy en zijn 100 beroepshuilers dit binnen twee, drie jaar voor elkaar heeft gekregen.
Chapeau!
Die man heeft zijn levenswerk gevonden in deze strijd, en zal dus door blijven strijden. Maar zonder een heleboel kleurlingen die zich aan Zwarte Piet ergerden en blanken met enig inlevingsvermogen die concludeerden dat hij ergens wel een punt had was het nooit gelukt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:02 schreef marcodej het volgende:
Onder de indruk hoe provocateur Quinsy en zijn 100 beroepshuilers dit binnen twee, drie jaar voor elkaar heeft gekregen.
Chapeau!
Die sukkel van een Quinsy moet gewoon doodgezwegen worden. En hij hoeft echt niet te denken dat veranderingen aan Zwarte Piet voor hem gedaan worden. Er zijn nog genoeg andere minder extreme personen die Piet wat anders willen zien en veel genuanceerder zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2015 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar als er een beetje consessies gedaan gaan worden gaat Quinsy nog niet tevreden zijn. Dat weet ik n al.
Tot zoverre is er nog niets "gelukt"quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die man heeft zijn levenswerk gevonden in deze strijd, en zal dus door blijven strijden. Maar zonder een heleboel kleurlingen die zich aan Zwarte Piet ergerden en blanken met enig inlevingsvermogen die concludeerden dat hij ergens wel een punt had was het nooit gelukt.
Quinsy heeft alleen maar een beeld neergezet dat alle negers huilnegers zijn met achterlijke redenaties die ook nog eens steunen op de staatskas, hoe onjuist dat beeld ook is.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Tot zoverre is er nog niets "gelukt"
99% van alle aandacht is vrij negatief...
Slechts twee dingen zijn er ''gelukt'' voor Gaar-io en zijn klaagbendequote:Op zondag 30 augustus 2015 11:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die man heeft zijn levenswerk gevonden in deze strijd, en zal dus door blijven strijden. Maar zonder een heleboel kleurlingen die zich aan Zwarte Piet ergerden en blanken met enig inlevingsvermogen die concludeerden dat hij ergens wel een punt had was het nooit gelukt.
Die man is narcistisch en heeft veel behoefte om in de belangstelling te staan, zoals met kleine kinderen als de aandacht er maar is voor zijn manspersoon positief en anders negatief.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:06 schreef Oliver23 het volgende:
Je vraagt je toch af, waar is het met Quinsy Gaar-io mis gegaan in zijn jeugd?
Kreeg hij nooit wat in zijn schoen? Vergat Zwarte Piet zijn tekening aan te pakken tijdens de intocht? Was Quinsy zo vervelend in de klas, dat de juffrouw hem voor straf een roe in zijn schoen deed?
Hilarisch.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Na dat topic hier over Kerwin D gisteren, ben ik even wat gaan inlezen.
Opmerkelijk is dat Quin pretendeert te lijden omdat zijn over over over grootmoeder een slavin is geweest.
In het rapport van het Pieter Baan Centrum over dader Nico staat dat deze leed omdat zijn vader traumatische ervaringen heeft gehad in de WO2.
Dader Nico bleek een tatoeage te hebben: 100% blank
Ik zou denken dat Quin dus meer empathie zou moeten hebben voor de dader dan voor het slachtoffer, Quin wil namelijk ook 100% blanke Pieten.
Ik geloof niet dat er een zodanig substantiële groep is die er echt zo'n probleem mee heeft dat het verandert moet worden. Ik zie vooral een grote groep die inmiddels moe is van dit gezeik, hun schouders ophalen en dan maar zegt 'dan passen we hem aan' om van het gezeik af te zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk een hele grote groep die het allemaal geen flikker interesseert. Dat zwartepietgeneuzel lijkt alleen op een paar specifieke internethoeken een beetje te leven.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er een zodanig substantiële groep is die er echt zo'n probleem mee heeft dat het verandert moet worden. Ik zie vooral een grote groep die inmiddels moe is van dit gezeik, hun schouders ophalen en dan maar zegt 'dan passen we hem aan' om van het gezeik af te zijn.
Makkelijk hè, telkens weer de aandacht vestigen op de karikatuur van het debat? Zo kun je toch, niet zonder enig comfort, in die geliefde slachtofferrol kruipen. En doen alsof de redelijke mens door gekken is overmeesterd.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:02 schreef marcodej het volgende:
Chapeau!
Dat gejank over die Quincy is inderdaad vrij sneu.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
Makkelijk hè, telkens weer de aandacht vestigen op de karikatuur van het debat? Zo kun je toch, niet zonder enig comfort, in die geliefde slachtofferrol kruipen. En doen alsof de redelijke mens door gekken is overmeesterd.
Het is net alsof je de hele tijd in loopt te hakken op een marginaal persoon als Constant Kusters.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:44 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat gejank over die Quincy is inderdaad vrij sneu.
Zo komt het wel op mij over ja.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
Makkelijk hè, telkens weer de aandacht vestigen op de karikatuur van het debat? Zo kun je toch, niet zonder enig comfort, in die geliefde slachtofferrol kruipen. En doen alsof de redelijke mens door gekken is overmeesterd.
Je zou verwachten dat zo'n groep er allang isquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:33 schreef Oliver23 het volgende:
Het is nu afwachten wanneer de eerste ''dwergmensen'' in de VS gaan protesteren tegen de Elfjes die de kerstman helpen
En nu zonder ad hominem.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
maar het is ook mijn volksfeest en als ik er problemen mee heb dan spreek ik die problemen uit, zo werkt een multiculturele samenleving volgens mijquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:22 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Juist als je supertolerant bent, wat ik graag wil geloven, dan zeg je toch, laat die Pietliefhebbers maar hun volksfeest hebben? Dat is toch juist hoe een multiculturele samenleving werkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |