Ik denk dat iedereen vooraf zal tekenen voor een gelijkspel, maar hopelijk denkt de selectie niet zo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:32 schreef 1312-FRFC het volgende:
Teken al voor een gelijkspel morgen. Vrees behoorlijk voor PSV (en de arbitrage)
Nou, als ik sommige mensen al hoor..... Die denken dat het makkelijk 0-3 gaat worden ofzo....quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen vooraf zal tekenen voor een gelijkspel, maar hopelijk denkt de selectie niet zo.
Afkomstig van buiten de EU telt ook een hoop mee, maar verder is ie ook maar 4/5 miljoen waard....quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:38 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Manu en Boetius voor bescheiden bedragen verkocht, kan iemand me dan uitleggen waarom Corona dan in godsnaam 15 miljoen waard moet zijn?
Gelijkspelletje zou mooi zijn, maar we hebben wel wapens om op het juiste moment hard toe te slaan. Maar het spel an sich moet eerst maar eens verbeteren. Ben wel benieuwd, want de vorige potjes moesten we het spel maken. Nu zullen we meer vanuit de counter voetballen. Dat biedt ook weer kansen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:38 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Nou, als ik sommige mensen al hoor..... Die denken dat het makkelijk 0-3 gaat worden ofzo....
Corona was in de eredivisie al stukken beter dan die twee die je opnoemt, en hij was in de zomer ook nog eens een van de belangrijkste spelers van Mexico. Al blijft 15 miljoen aan de hoge kantquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:38 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Manu en Boetius voor bescheiden bedragen verkocht, kan iemand me dan uitleggen waarom Corona dan in godsnaam 15 miljoen waard moet zijn?
Zou lekker op de counter voetballen idd. Kuyt 10, Elia samen met Bilal voorin.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:40 schreef Stringer het volgende:
[..]
Gelijkspelletje zou mooi zijn, maar we hebben wel wapens om op het juiste moment hard toe te slaan. Maar het spel an sich moet eerst maar eens verbeteren. Ben wel benieuwd, want de vorige potjes moesten we het spel maken. Nu zullen we meer vanuit de counter voetballen. Dat biedt ook weer kansen.
Denk dat je daar een belangrijk punt noemt.. Corona is international, Boetius en Manu zijn dat niet. Plus dat Corona een hoger salaris heeft en een langer contract dan Boetius en Manuquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Corona was in de eredivisie al stukken beter dan die twee die je opnoemt, en hij was in de zomer ook nog eens een van de belangrijkste spelers van Mexico. Al blijft 15 miljoen aan de hoge kant
Plus van buiten de EU he, telt ook hoop mee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Denk dat je daar een belangrijk punt noemt.. Corona is international, Boetius en Manu zijn dat niet. Plus dat Corona een hoger salaris heeft en een langer contract dan Boetius en Manu
Valt ook wel mee, heb hem tot nu toe (en vorig seizoen) niet goed zien spelen.quote:
Deze wedstrijd was die wel regelrechte drama ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:46 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, heb hem tot nu toe (en vorig seizoen) niet goed zien spelen.
Net zoals dat gelijkspel tegen Ajax toen zekerquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:30 schreef arjan1112 het volgende:
Als we morgen gelijkspelen en de spelers zijn doodziek dat ze niet hebben gewonnen omdat ze beter waren, dan is dat een goed teken.
Wow. Zelden zo'n belachelijke post gezien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:34 schreef arjan1112 het volgende:
Boeeties speelt wel champions leage
Gewoon een goeie zet van hem om daar naartoe te gaan
Over 2 jaar speelt ie gewoon bij Real Madrid
Corona heeft wel iets meer laten zien, ook internationaal gezien. En ach, hij is voor 70-75% van externe financierders, Twente kopieert graag Feyenoord in alles, ook in de stomste dingen die we gedaan hebben. Wellicht dat Mario daar Schreuder kan opvolgenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:38 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ook weer niet zoveel meer.. volgens mij moeten ze met 6/7mln al heel erg blij zijn. Maarja, dan houden ze er zelf al helemaal niks aan over natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Corona heeft wel iets meer laten zien, ook internationaal gezien. En ach, hij is voor 70-75% van externe financierders, Twente kopieert graag Feyenoord in alles, ook in de stomste dingen die we gedaan hebben. Wellicht dat Mario daar Schreuder kan opvolgen
Basel is uitgeschakeld in de vCL. Op die Real Madrid opmerking ga ik niet reageren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:40 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is er belachelijk aan die club is een tussenstation naar de top
Ik betwijfel of ze het krijgen, maar vragen kunnen ze het altijd natuurlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ook weer niet zoveel meer.. volgens mij moeten ze met 6/7mln al heel erg blij zijn. Maarja, dan houden ze er zelf al helemaal niks aan over natuurlijk.
en direct uitgeschakeld. Net als Feyenoord afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:34 schreef arjan1112 het volgende:
Boeeties speelt wel champions leage
Ik ben persoonlijk niet bang voor de (totaal afwezige) verdediging van PSV. Eerder Zoetquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:32 schreef 1312-FRFC het volgende:
Teken al voor een gelijkspel morgen. Vrees behoorlijk voor PSV (en de arbitrage)
Hoe schat jij de middenvelden in van beide teams? Ik heb geen idee, eerlijk gezegdquote:Op zondag 30 augustus 2015 07:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk ook wel dat er meer in moet zitten dan een gelijkspel. Zou ik niet Te Vrede mee zijn
Propper, Maher en Guardado zijn behoorlijk goed natuurlijk, maar ik heb niet het idee dat Veijnovic en El Ahmadi voor die jongens onderdoen. Die derde speler blijft alleen het probleem voor ons middenveld hequote:Op zondag 30 augustus 2015 08:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe schat jij de middenvelden in van beide teams? Ik heb geen idee, eerlijk gezegd![]()
![]()
Tijd dat je gaat slapen, je hebt teveel gedronken afgelopen nachtquote:Op zondag 30 augustus 2015 07:27 schreef RvLaak het volgende:
Ik ben persoonlijk niet bang voor de (totaal afwezige) verdediging van PSV. Eerder Zoet. Die eikel is té goed...
Jij hebt de afgelopen paar wedstrijden van PSV niet gezien? Of die van het hele vorige seizoen? Er is een reden waarom Zoet de meeste reddingen in de eredivisie heeft moeten verrichten vorige jaar. En dit jaar is PSV er niet beter op geworden, imo.quote:Op zondag 30 augustus 2015 08:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tijd dat je gaat slapen, je hebt teveel gedronken afgelopen nacht
En hoeveel wereldreddingen zaten erbij? Het is een aardige keeper hoor, degelijk, maakt weinig tot geen blunders maar daar blijft het bij. Cillessen zie je wel eens ballen redden dat je je afvraagt hoe die dat doet, dat doet Zoet absoluut niet. Alles wat hij hoort te houden redt hij, maar geen bijzondere reddingenquote:Op zondag 30 augustus 2015 08:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij hebt de afgelopen paar wedstrijden van PSV niet gezien? Of die van het hele vorige seizoen? Er is een reden waarom Zoet de meeste reddingen in de eredivisie heeft moeten verrichten vorige jaar. En dit jaar is PSV er niet beter op geworden, imo.
Kan zijn, maar het heeft PSV wel het kampioenschap bezorgt imo. Icm de vele doelpunten, natuurlijk. Dat laatste lijkt nu verleden tijd te zijn, hopelijk het eerste ook.quote:Op zondag 30 augustus 2015 08:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En hoeveel wereldreddingen zaten erbij? Het is een aardige keeper hoor, degelijk, maakt weinig tot geen blunders maar daar blijft het bij. Cillessen zie je wel eens ballen redden dat je je afvraagt hoe die dat doet, dat doet Zoet absoluut niet. Alles wat hij hoort te houden redt hij, maar geen bijzondere reddingen
Ach, zelfs vorig jaar konden we er 3 scoren, dit jaar is onze aanval er niet minder op geworden. Nee, Zoet is nou niet de eerste speler waar ik mij druk over maak van PSVquote:Op zondag 30 augustus 2015 08:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het heeft PSV wel het kampioenschap bezorgt imo. Icm de vele doelpunten, natuurlijk. Dat laatste lijkt nu verleden tijd te zijn, hopelijk het eerste ook.
Daarnaast heeft Feyenoord nou ook niet echt aanvallers die van dusdanige klasse zijn dat ze het een keeper heel moeilijk kunnen maken. Niet vaak iig.
In theorie is alles mogelijk natuurlijk... 0-10 ookquote:Op zondag 30 augustus 2015 09:00 schreef tompsv18 het volgende:
Denken jullie dat 10-0 weer mogelijk is?
Ruik ik angst?quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:00 schreef tompsv18 het volgende:
Denken jullie dat 10-0 weer mogelijk is?
Waarschijnlijker zelfs als we op de afgelopen wedstrijden af moeten gaanquote:Op zondag 30 augustus 2015 09:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In theorie is alles mogelijk natuurlijk... 0-10 ook
En ook een leukere uitslag ivm netnummerquote:Op zondag 30 augustus 2015 09:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarschijnlijker zelfs als we op de afgelopen wedstrijden af moeten gaan
Want Feyenoord speelt inderdaad geweldig.quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarschijnlijker zelfs als we op de afgelopen wedstrijden af moeten gaan
Beter dan PSV iigquote:Op zondag 30 augustus 2015 09:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Want Feyenoord speelt inderdaad geweldig.
Nou ja, ik zeg niet bepaald dat ik het waarschijnlijk vind dat het 0-10 wordt hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Want Feyenoord speelt inderdaad geweldig.
PSV speelt kut. Maar jullie zijn verblind door 9 punten. Tegen Utrecht was het niet veel, Cambuur was zowaar minstens gelijkwaardig en tegen Vitesse had het dubbeltje heel makkelijk de andere kant uit kunnen vallen. Het is strijd zonder enige gedachte. Veldspel is niet om aan te zien.quote:
Klopt allemaal, maar alsnog speelt Feyenoord beter dan PSV... Doe je weinig aan.quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV speelt kut. Maar jullie zijn verblind door 9 punten. Tegen Utrecht was het niet veel, Cambuur was zowaar minstens gelijkwaardig en tegen Vitesse had het dubbeltje heel makkelijk de andere kant uit kunnen vallen. Het is strijd zonder enige gedachte. Veldspel is niet om aan te zien.
Als jij denkt dat het beter is laat ik je graag in die waan.quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt allemaal, maar alsnog speelt Feyenoord beter dan PSV... Doe je weinig aan.
dat kunnen ze vandaag dan laten zien, vooralsnog houd ik het bij kip zonder kop voetbal, er klopt weinig van en ik vrees dat het vandaag afgestraft wordt, misschien dat een vroege goal van Feyenoord dat nog kan veranderen want dan moet PSV komen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt allemaal, maar alsnog speelt Feyenoord beter dan PSV... Doe je weinig aan.
Kuipers heeft voor deze specifieke pot nog wel wat goed te maken in ieder geval.quote:Op zondag 30 augustus 2015 10:05 schreef BadderHaring het volgende:
PSV is voetballend beter, Feyenoord heeft de arbitrage beter voor elkaar.
Zal wel spannend worden.
Krijgen we dit weer..quote:Op zondag 30 augustus 2015 10:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kuipers heeft voor deze specifieke pot nog wel wat goed te maken in ieder geval.
O, krijgen we dit weer. De scheidsrechters dit seizoen floten wel kut, maar wel aan twee kanten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 10:05 schreef BadderHaring het volgende:
PSV is voetballend beter, Feyenoord heeft de arbitrage beter voor elkaar.
Zal wel spannend worden.
Op basis van inzet en duelkracht geeft Feyenoord tot nu toe weinig weg, maar aanvallend zit er geen enkel idee achter. Dat hoeven we ook vandaag niet te verwachten, als we het moeten doen met Kazim, Immers, Kuyt en Bilal. Ze doen maar watquote:Op zondag 30 augustus 2015 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kunnen ze vandaag dan laten zien, vooralsnog houd ik het bij kip zonder kop voetbal, er klopt weinig van en ik vrees dat het vandaag afgestraft wordt, misschien dat een vroege goal van Feyenoord dat nog kan veranderen want dan moet PSV komen.
Ik vond het spel totnogtoe ook niet om over naar huis te schrijven, maar ik vond er wel een sterke lijn van verbetering inzitten, in het bijzonder in de wedstrijd tegen Vitesse. De uitvoering was nog slecht (te traag en te slordig), maar ik vond er wel veel meer lijn in zitten tov Utrecht of Cambuurquote:Op zondag 30 augustus 2015 11:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Op basis van inzet en duelkracht geeft Feyenoord tot nu toe weinig weg, maar aanvallend zit er geen enkel idee achter. Dat hoeven we ook vandaag niet te verwachten, als we het moeten doen met Kazim, Immers, Kuyt en Bilal. Ze doen maar wat
Als jij dan even pessimist wordt, worden we kampioen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:15 schreef exile79 het volgende:
Ik denk dat we gaan winnen. Dus we gaan verliezen.
De snelheid van het spel heeft ook met kwaliteit te maken.. hoe vaak zie je in de eredivisie nou een wedstrijd met een hoog tempo en een goed niveau.. eigenlijk nooit. Er zijn momenten geweest de afgelopen 3 wedstrijden dat ik dacht 'waar zit ik nou eigenlijk naar te kijken?' Het lijkt soms ook of ze niet echt aanvallend durven te denken, wat dat betreft vraag ik me ook af met welke opdracht Gio hen het veld in stuurt. Gio is uitstekend in het geven van nietszeggende, positieve of zalvende antwoorden op vragen maar ik mag hopen dat hij intern toch wat kritischer is.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:14 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vond het spel totnogtoe ook niet om over naar huis te schrijven, maar ik vond er wel een sterke lijn van verbetering inzitten, in het bijzonder in de wedstrijd tegen Vitesse. De uitvoering was nog slecht (te traag en te slordig), maar ik vond er wel veel meer lijn in zitten tov Utrecht of Cambuur
Ik had het niet over dit seizoen. Ik had het over die ene wedstrijd. En in die wedstrijd mocht Feyenoord van geluk spreken dat ze die met meer dan 9 man mochten uitspelen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 10:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
O, krijgen we dit weer. De scheidsrechters dit seizoen floten wel kut, maar wel aan twee kanten.
Flikker lekker een eind op man.
Vandaag een lekker strijdvol foutenfestival: 1-2
Ik ben bang dat we Kazim over drie seizoenen nog op die plek hebben staan. Hij maakt wel lekker oorlog weet je wel.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Er is niks mis met vechtvoetbal, als je maar een idee hebt wat je moet doen als je zelf de bal hebt. Feyenoord zal gaan counteren, maar met Immers, Kazim en die anderen hebben we niet de goede spelers om op de counter te spelen. Daarom zou ik liever Elia in de basis zien, ik vind Gio veel te voorzichtig. En pleur die lompe non-voetballer van een Kazim er nou eens uit.
En waarschijnlijk organiseert hij de beste fissa, ook niet onbelangrijk voor 19-jarige voetballers.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:43 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we Kazim over drie seizoenen nog op die plek hebben staan. Hij maakt wel lekker oorlog weet je wel.
Zou ik ook doen. Elia-Achabar-Bilal.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Er is niks mis met vechtvoetbal, als je maar een idee hebt wat je moet doen als je zelf de bal hebt. Feyenoord zal gaan counteren, maar met Immers, Kazim en die anderen hebben we niet de goede spelers om op de counter te spelen. Daarom zou ik liever Elia in de basis zien, ik vind Gio veel te voorzichtig. En pleur die lompe non-voetballer van een Kazim er nou eens uit.
De arbitrage is de reden dat Feyenoord 9 punten heeft en de reden dat PSV er maar 5 heeft.quote:Op zondag 30 augustus 2015 10:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
O, krijgen we dit weer. De scheidsrechters dit seizoen floten wel kut, maar wel aan twee kanten.
Flikker lekker een eind op man.
Vandaag een lekker strijdvol foutenfestival: 1-2
Kloptquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:29 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
De arbitrage is de reden dat Feyenoord 9 punten heeft en de reden dat PSV er maar 5 heeft.
Of PSV kon die niet te missen kansen inschieten. Was je ook een eind gekomen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:29 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
De arbitrage is de reden dat Feyenoord 9 punten heeft en de reden dat PSV er maar 5 heeft.
Dan ga je een leuke middag tegemoetquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:34 schreef Rickertman96 het volgende:
Als Kazim en Immers starten ga ik wel even lachen.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:34 schreef K.offie het volgende:
[..]
Dan ga je een leuke middag tegemoet
Met die drie voorin is elke counter levensgevaarlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Elia-Achabar-Bilal.
Tien man op eigen helft en laat PSV maar tegen die muur lopen.
Ik kan niet echt peilen of je cynisch bent, maar ik zou die drie jongens voorin gewoon proberen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Met die drie voorin is elke counter levensgevaarlijk.
Nee, ik ben serieus. Alleen twijfel ik over Achabar in die rol. Hij is niet erg snel en zal weinig doorkoppen. Wel sterk aan de bal en vanaf de flank kun je een bal prima op hem terugleggen als hij rond de stip staat.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan niet echt peilen of je cynisch bent, maar ik zou die drie jongens voorin gewoon proberen.
Maar voor een counter is ie wel snel genoeg wanneer PSV met nog maar een man of 3 achter de bal staat. Als hij echt als diepe spits blijft hangen kunnen die jongens op de flanken de bal zijn kant op krijgen en hij de bal vasthouden tot zij zijn aangesloten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus. Alleen twijfel ik over Achabar in die rol. Hij is niet erg snel en zal weinig doorkoppen. Wel sterk aan de bal en vanaf de flank kun je een bal prima op hem terugleggen als hij rond de stip staat.
Klopt, en hij heeft een aardige dribbel in huis.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar voor een counter is ie wel snel genoeg wanneer PSV met nog maar een man of 3 achter de bal staat. Als hij echt als diepe spits blijft hangen kunnen die jongens op de flanken de bal zijn kant op krijgen en hij de bal vasthouden tot zij zijn aangesloten.
Nee, ik wou net zeggen; genoeg met de ideeen van een PSV'er.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt, en hij heeft een aardige dribbel in huis.
Maar ja, dit gaat natuurlijk niet gebeuren.
Best wel ja.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer dat uitgerekend een speler die bij Feyenoord is weggestuurd het zo goed doet bij de snavels..
Achter onsquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:07 schreef exile79 het volgende:
Heracles kan gewoon 2e worden vandaag..
Dan mag er nog wel heel wat gebeuren.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:14 schreef K.offie het volgende:
[..]
Achter onsAl moet ado dan wel even zijn best doen
Ik snap het vertrouwen van sommige Fey fans dan ook niet, ze winnen 3 potjes met geluk en denken ff PSV in eigen huis te verslaanquote:
Haags kwartiertje moet nog komenquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:16 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dan mag er nog wel heel wat gebeuren.
Hoeveel heb je ingezet?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:30 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik snap het vertrouwen van sommige Fey fans dan ook niet, ze winnen 3 potjes met geluk en denken ff PSV in eigen huis te verslaan
Al hoop ik het wel, heb op Fey gebet
Toornstra, Achahbar, Immers, Elia.. We hebben nogal wat Haagse jongens, dus dat gaat niet lukken wat jij wilquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:35 schreef K.offie het volgende:
[..]
Haags kwartiertje moet nog komen![]()
Ik zou het zo mooi vinden als Gio een keer al die Hagenesen een keer op de bank laat beginnen en dan in de 75ste minuut tegelijk inbrengt. Bijkomend voordeel is dat Immers en Toornstra dan niet in de basis beginnen. Ik hoop dat hij dit tegen Ado doet, maar van mij mag het ook tegen pisvee
Goed voorbeeld van de toon veranderen naar normaal, met die Caliemerohoofdje-opmerking.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik had het niet over dit seizoen. Ik had het over die ene wedstrijd. En in die wedstrijd mocht Feyenoord van geluk spreken dat ze die met meer dan 9 man mochten uitspelen.
En aan de andere kent maakte Kuijpers ook fouten, dat klopt. Hij floot een kutpot.
Maar je hebt de helft vast verdrongen omdat dat in je calimerohoofdje beter uitkwam. Want natuurlijk had Feyenoord die wedstrijd gewonnen met een andere scheids.
Oja, en flikker zelf een eind op of discussieer normaal.
Dat weet ik. En ik doelde vooral op het inbrengen van Kramer, Toornstra en Lex. Die zijn in mijn ogen het meest ADO. Elia wist ik overigens niet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Toornstra, Achahbar, Immers, Elia.. We hebben nogal wat Haagse jongens, dus dat gaat niet lukken wat jij wil
Ik had niet de intentie om de toon te veranderen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:54 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van de toon veranderen naar normaal, met die Caliemerohoofdje-opmerking.
Je was verder niet heel duidelijk in je omschrijving, dat je het over één specifieke wedstrijd had verder.
Ik ben overigens niet te zwak om aan te geven dat we hier of daar bevoordeeld zijn, of een gestolen overwinning meeslepen naar Rotterdam, maar Feyenoords voordelen worden wel altijd behoorlijk groot uitgemeten in de media.
Ik hoop dat we vandaag op wat voor manier dan ook 3 puntjes meenemen naar Rotterdam, gestolen of terecht
OK, bedankt voor de tipquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik had niet de intentie om de toon te veranderen.
En als het niet duidelijk was dat ik het over die ene wedstrijd had moet je een cursus begrijpend lezen gaan volgen.
Pleur nu maar weer op.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En als het niet duidelijk was dat ik het over die ene wedstrijd had moet je een cursus begrijpend lezen gaan volgen.
Ik heb niks met PSV, maar die staan er toch wel wat beter voor dan Feyenoord. Ondanks die negen punten in Rotterdam!quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Inderdaad, 4 van de 9 kreeg Feyenoord cadeau van de KNVBquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:33 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb niks met PSV, maar die staan er toch wel wat beter voor dan Feyenoord. Ondanks die negen punten in Rotterdam!
Jodenmazzel, ik zeg het je.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, 4 van de 9 kreeg Feyenoord cadeau van de KNVB
Heerlijk gastvrij topic altijd, dit. Typeert de vooroordelen over de club altijd prima.quote:
Ja, verder neemt niemand je serieus dus stop met posten, want het wordt erg pijnlijk zo.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik voel er niets van, gelukkig.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, verder neemt niemand je serieus dus stop met posten, want het wordt erg pijnlijk zo.
Je zet jezelf voor joker. Het is pijnlijk om je zo je best te zien doen, terwijl niemand je echt serieus neemt. Zelfs als troll slaag je niet. Beter stop je gewoon.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik voel er niets van, gelukkig.
Gewoon overheen lezen. Z'n reacties zijn net zo relevant als PSV in zijn geheel.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je zet jezelf voor joker. Het is pijnlijk om je zo je best te zien doen, terwijl niemand je echt serieus neemt. Zelfs als troll slaag je niet. Beter stop je gewoon.
Ze missen wat extra's inderdaad, maar het is echt geen slechte ploeg hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV heeft 40 doelpunten minder sinds het vertrek van Memphis en Wijnaldum...
is er dezelfde kwaliteit voor teruggekomen??? NEE
Het zijn allemaal domme smoesjes dat Feyenoord punten kado heeft gehad en daarom 4 punten meer heeft..
De keiharde realiteit is gewoon dat psv minder kwaliteit heeft dan vorig seizoen. Die 4 punten worden vanzelf 7 punten .....
Ajax en PSV zullen dit seizoen ook wel punten cadeau krijgen door scheidsrechterlijke beslissingen....quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ze missen wat extra's inderdaad, maar het is echt geen slechte ploeg hoor.
En wat je zegt, onzin over kado's krijgen. Als PSV nu met 9 punten zou staan, dan hoor je weer termen als 'kampioensgeluk' oid.
Te weinig kracht op het middenveld, propper en maher voetballen altijd maar slapjes mee.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ze missen wat extra's inderdaad, maar het is echt geen slechte ploeg hoor.
En wat je zegt, onzin over kado's krijgen. Als PSV nu met 9 punten zou staan, dan hoor je weer termen als 'kampioensgeluk' oid.
Ja manquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Aan de andere kant heeft Feyenoord ook gewoon een verschrikkelijk slecht elftal.
Spitsen kunnen er niet veel van.
Flanken komen geen man voorbij.
Middenvelders kunnen niet voetballen.
Die backs kunnen bij NAC net meekomen.
Centrum is wel degelijk.
En de keeper.....
Brenet is beter dan Nelom hoorquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Te weinig kracht op het middenveld, propper en maher voetballen altijd maar slapjes mee.
Goede spits, twee matige flanken.
Brenet is de slechtste voetballer van de Eredivisie. De twee in het centrum kunnen niet voetballen.
Rechtsback en keeper zijn wel degelijk.
Als dat zo is....hoe slecht is twente dan wel niet?quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Aan de andere kant heeft Feyenoord ook gewoon een verschrikkelijk slecht elftal.
Centrum is wel degelijk.
En de keeper.....
Nog slechter. Maar ik ben voor PSV dus je opmerking is niet zo rullevant.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als dat zo is....hoe slecht is twente dan wel niet?![]()
![]()
Ik associeerde grolsche met twente...quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nog slechter. Maar ik ben voor PSV dus je opmerking is niet zo rullevant.
Zoals verwacht dus.quote:Opstelling: Vermeer; Van Beek, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Immers; Basacikoglu, Kazim en Kuyt.
Gisteren gebruikte je nog interpunctie, waarom nu niet meer? Maakte je verhaal een stuk leesbaarder.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik associeerde grolsche met twente...
Feyenoord kan er inderdaad niet veel van
Maar ik heb gisteren in de Ajax topic geroepen:
IN VOETBAL GAAT HET NIET ALLEEN OM VOETBAL
ik hoop dat je het snapt....
quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Centrum is wel degelijk.
En de keeper.....
Karsdorp was lies toch? Lijkt mij logisch dat hij dan niet gelijk in de basis begint...quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet een beetje huilen van Van Beek op rechtsback, dus hopelijk is dit puur te wijten aan de blessure van Karsdorp.
Lijkt me ook wel trouwens, want je haalt extra cv's zodat je wat op de bank achter de hand hebt (wat erg logisch is) en vervolgens stel je ze op in de basis zodat je geen cv's meer op de bank hebt..
Nou ik denk eerder dat van Beek gewoon rechts blijft staan...quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet een beetje huilen van Van Beek op rechtsback, dus hopelijk is dit puur te wijten aan de blessure van Karsdorp.
Lijkt me ook wel trouwens, want je haalt extra cv's zodat je wat op de bank achter de hand hebt (wat erg logisch is) en vervolgens stel je ze op in de basis zodat je geen cv's meer op de bank hebt..
Kloptquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV heeft 40 doelpunten minder sinds het vertrek van Memphis en Wijnaldum...
is er dezelfde kwaliteit voor teruggekomen??? NEE
Ze hadden de arbitrage behoorlijk mee, of ze anders ook zouden hebben gewonnen blijft speculeren maar ik erken dat dat niet onmogelijk isquote:Het zijn allemaal domme smoesjes dat Feyenoord punten kado heeft gehad en daarom 4 punten meer heeft..
Inderdaad, maar de vraag is nu of PSV ook minder kwaliteit heeft dan Feyenoordquote:De keiharde realiteit is gewoon dat psv minder kwaliteit heeft dan vorig seizoen.
Dat weten we om 18:40 uurquote:Die 4 punten worden vanzelf 7 punten .....
Elia heeft al 5 jaar geen seizoen lang gevoetbald. Bilal kan er geen kut van. Kuyt komt geen man voorbij.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met Elia, Bilal en Kuyt heb je prima flankspelers voor de Eredivisie. Al moet die eerste het nog laten zien.
Spitsen heb je met Kazim, Kramer en Achahbar drie verschillende spelers. Geen toppers als De Jong, maar een categorie er onder.
Het middenveld met Vejonovic en El Ahmadi kan best aardig ballen hoor.
Kongolo en Karsdorp doen niet onder voor de andere backs, op Willems (en misschien Arias) na.
Het centrum is goed, niet degelijk.
En de keeper is na die van Ajax (en nu blijkbaar die van PSV) ook gewoon top van NL.
Geen exceptioneel sterke spelers, maar gewoon top 3 materiaal.
En toch roept iedereen op tv dat Feyenoord titel kandidaat isquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Elia heeft al 5 jaar geen seizoen lang gevoetbald. Bilal kan er geen kut van. Kuyt komt geen man voorbij.
3 spitsen die te kort komen. Gefeliciteerd.
Dat je tevreden bent met zo'n middenveld kan ik niet begrijpen. Het is net zo matig als met maher/propper. Geen goals, geen power. Slap meevoetballen.
Verdediging is wel aardig maar laten we niet overdrijven. Botteghin is geen topper dat is een modale verdediger.
En Vermeer is gewoon een kutkeeper. Maakt om de week een cruciale fout.
Ja, want die andere 2 staan al elke week te schitterenquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:26 schreef Typisch het volgende:
Al moet die eerste het nog laten zien.
Niet echt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want die andere 2 staan al elke week te schitteren
Okay prima, welke clubs hebben een betere selectie (en dus kans) om top 3 te halen naast PSV en Ajax?quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Elia heeft al 5 jaar geen seizoen lang gevoetbald. Bilal kan er geen kut van. Kuyt komt geen man voorbij.
3 spitsen die te kort komen. Gefeliciteerd.
Dat je tevreden bent met zo'n middenveld kan ik niet begrijpen. Het is net zo matig als met maher/propper. Geen goals, geen power. Slap meevoetballen.
Verdediging is wel aardig maar laten we niet overdrijven. Botteghin is geen topper dat is een modale verdediger.
En Vermeer is gewoon een kutkeeper. Maakt om de week een cruciale fout.
Hopelijk pas rond de 79e minuut, dan gaat het waarschijnlijk goed.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:30 schreef Typisch het volgende:
In de rust (afhankelijk van hoe het loopt) of rond de 60e minuut Elia zien.
De rest kan er ook niks van.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
En toch roept iedereen op tv dat Feyenoord titel kandidaat is
ik vind het allemaal maar raar....
Luuk de Jong.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV had altijd een speler waar je bang voor moest zijn...
Ronaldo, romario, wijnaldum, die belgen waar ik de naam van kwijt ben, mephis...
nu kan ik er echt geen 1 meer vinden....
Niemand. Vindt Ajax PSV en Feyenoord redelijk gelijkwaardig dit jaar.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet echt.
[..]
Okay prima, welke clubs hebben een betere selectie (en dus kans) om top 3 te halen naast PSV en Ajax?
Jammer dat Van Beek niet tegen hem staat.quote:
Luuk de Jong scoorde tegen Groningen in de JC Schaal, wie stond er op de Jong? Juist, Botteghin.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jammer dat Van Beek niet tegen hem staat.
En daar gaat het om imo. En het mooiste aan dit jaar vergeleken met de vorige selecties vind ik dat er op elke plek keuze is. Lang niet overal toppers om uit te kiezen, maar dat kun je niet verwachten van Feyenoord. Dat is wel eens anders geweest.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Niemand. Vindt Ajax PSV en Feyenoord redelijk gelijkwaardig dit jaar.
Hangt ervan af hoe je gaat spelen. Als je defensief speelt, maakt het denk ik niet zoveel uit. Voor mij mrt een kleine voorkeur voor Kazim.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:43 schreef Wicky15 het volgende:
Gewoon weer met Kazim beginnen
Ik begrijp er helemaal niks van
Hakkebar.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:58 schreef Merkie het volgende:
@FR1908Nieuws: Bank #Feyenoord: Hahn, Karsdorp, Nelom, Vilhena, Toornstra, Kramer en Elia. #psvfey
Redelijke bank.
Zonde. van Beek is een betere centrale verdediger dan Botteghin. Én eigen jeugd.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nou ik denk eerder dat van Beek gewoon rechts blijft staan...
Die bottegin is niet voor niets gehaald
Kongolo, en van Beek moeten gewoon snappen dat het niet om hun gaat maar om Feyenoord.
Man of the match! Ik voel het.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:43 schreef Wicky15 het volgende:
Gewoon weer met Kazim beginnen
Ik begrijp er helemaal niks van
effe serieus...quote:
Dit is het probleem van Achahbar, iedereen denkt steeds dat andere spelers op zijn posities beter kunnen worden opgesteld.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hakkebar.
Maar zie ook niet voor wie ik hem zou willen ruilen.
Wat akelig. Ik ben het met klaasweetniks eens, misschien moet ik mijn standpunt maar herzien.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:00 schreef klaasweetalles het volgende:
kramer is een goede spits als je dominant zal kunnen spelen
Ik denk dat Kazim in dit geval beter is.
Wat kan die lelijk kijken zeg. Viel me verder niet zoveel op..quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:00 schreef exile79 het volgende:
Iemand Te vrede nog zien uitblinken gisteren?
Kroegquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:05 schreef RvLaak het volgende:
Nog 40 minuten jongens... Dan gaan we zien waar de dag ons heen brengt
Ik wel.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:04 schreef Rickertman96 het volgende:
Volgens mij is Kazim de baas in de kleedkamer en heeft Gio helemaal niks te zeggen
Ik kan geen andere reden bedenken om hem op te stellen nu er een betere spits is
Uitblinken of niet, hij moet gewoon z'n doelpunten maken. Dat je drie wedstrijden droog staat, kun je bij Feyenoord niet veroorloven. Wat dat betreft lijkt Feyenoord er goed aan gedaan te hebben om hem te lozen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:00 schreef exile79 het volgende:
Iemand Te vrede nog zien uitblinken gisteren?
Ongeacht resultaat: Kroegquote:
Hij speelde belabberd. Is ook gewisseld.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Uitblinken of niet, hij moet gewoon z'n doelpunten maken. Dat je drie wedstrijden droog staat, kun je bij Feyenoord niet veroorloven. Wat dat betreft lijkt Feyenoord er goed aan gedaan te hebben om hem te lozen.
Nou, kijk eens an.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:07 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hij speelde belabberd. Is ook gewisseld.
Die Corona gaat ook nog weg. Hoop echt dat Ziyech ook nog vertrekt daar. Smerige streek die ze daar hebben geflikt met zijn transfer. En de straf was ook schandalig, 40.000 euro oid.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:06 schreef RvLaak het volgende:
BTW, geen idee of het hier al is doorgedrongen... Maaruh: FC Twente ontslaat Alfred Schreuder
Als die 2 echt vertrekken (geen idee of Corona al rond is), dan zie ik Twente nog wel degraderen ookquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die Corona gaat ook nog weg. Hoop echt dat Ziyech ook nog vertrekt daar. Smerige streek die ze daar hebben geflikt met zijn transfer. En de straf was ook schandalig, 40.000 euro oid.
Hij ging te Ferquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:18 schreef Tortugal het volgende:
Ziyech kon meer verdienen in Rotterdam maar koos voor Twente hahaha
Mag ik even zeggen dat ik de foto uit jouw UI ontzettend eindbaas vind?quote:
Dankequote:Op zondag 30 augustus 2015 16:25 schreef Stringer het volgende:
[..]
Mag ik even zeggen dat ik de foto uit jouw UI ontzettend eindbaas vind?
quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:30 schreef Kerftminister het volgende:
Zieke opstellingImmers vd Heijden, je beste speler uit positie, Basacikoglu
Wordt 0-8, 8 goals Lexgod Immersgenot.
14 keer.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:38 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben benieuwd hoe vaak foxsports go eruit knalt tijdens zo'n populaire wedstrijd.
Ik denk 1 keer, op het cruciale moment, om vervolgens niet meer terug online te komen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:38 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben benieuwd hoe vaak foxsports go eruit knalt tijdens zo'n populaire wedstrijd.
Ik kijk nu op Fox Sports 5, wel lachen dat Engelse commentaar. Stuk beter dan de Nederlandse kneuzenbende bij de Nederlandse zenders (paar uitzonderingen uitgesloten).quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:38 schreef Wiebeldak het volgende:
Daar is wel meer dan 1 wedstrijdje tegen PSV voor nodig, maar een goed begin is het halve werk inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tijd voor Bilal om een legende te worden.
Ik ook en ik zie dan ik nog maar 3 sigaretten heb. Niet handig. Straks met de rust maar ff snel halen.quote:
Die struikelt wel 4 keer over de bal heen ja, record van Immers verbreken.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tijd voor Bilal om een legende te worden.
Gisteren bewust extra shag gekochtquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ook en ik zie dan ik nog maar 3 sigaretten heb. Niet handig. Straks met de rust maar ff snel halen.
Da's te weinig voor één helft Feyenoord vrees ik.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ook en ik zie dan ik nog maar 3 sigaretten heb. Niet handig. Straks met de rust maar ff snel halen.
Ligt eraan hoeveel hartmedicatie je nog op voorraad hebtquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:43 schreef exile79 het volgende:
[..]
Da's te weinig voor één helft Feyenoord vrees ik.
Zelfs bij 0-10 na 75 minuten, ben ik nog bang voor het eindresultaatquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Klaar voor hartkloppingen! Gaan met die banaan!
Word moe van iedereen die een mening heeft over alles wat Kuyt doet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:46 schreef Slobeend het volgende:
Word moe van het interessantdoenerij van Kuyt.
Lekker boeiend, is maar een uitshirt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:48 schreef GGMM het volgende:
Schamen jullie je niet helemaal dood voor die tenues? Wat ontzettend lelijk zijn die dingen zeg.
Ach, niet zo lelijk als die van Ajax...quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:48 schreef GGMM het volgende:
Schamen jullie je niet helemaal dood voor die tenues? Wat ontzettend lelijk zijn die dingen zeg.
Oh ja, dat is het enige criteria dat geldt bij Feyenoordersquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, niet zo lelijk als die van Ajax...
Nee, maar wel een pleister op de wond.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat is het enige criteria dat geldt bij Feyenoorders
Nee hoor, maar gelukkig niet de lelijkste van de eredivisiequote:Op zondag 30 augustus 2015 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat is het enige criteria dat geldt bij Feyenoorders
Rustig, we moeten nog 90 minuten (incluis blessuretijd)...quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wij zijn niet bang want Bruma is erbij!
Rustagggquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Rustig, we moeten nog 90 minuten (incluis blessuretijd)...
Hahn hijgt in z'n nekquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vermeer is zo onrustig aan de bal de laatste tijd.
Ja en krijgt vervolgens tig keer de bal teruggespeeld, da's ook niet heel handig.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vermeer is zo onrustig aan de bal de laatste tijd.
Dat ook. Doe dat dan niet denk ik dan. Als je weet dat hij niet zo lekker in vel zit.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:54 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja en krijgt vervolgens tig keer de bal teruggespeeld, da's ook niet heel handig.
Echt he, m'n hart gaat te keerquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord = abo op de cardio afdeling
Geen 2 schermen hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zat gelukkig net even niet in die tab.
Jup en na een halve liter monster al helemaal haha. Dat is niet goed die combinatie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord = abo op de cardio afdeling
Feyenoord kennende winnen ze dit om dan vervolgens van Excelsior te verliezen dus uiteindelijk hebbie er ook geen fuck aanquote:
Hij moet zsm naar 10 of RM. Als Elia er bij komt denk ik.quote:
Valt wel tegen hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:57 schreef RvLaak het volgende:
Ligt het aan mij, of begint Feyenoord wel aardig?
quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Feyenoord kennende winnen ze dit om dan vervolgens van Excelsior te verliezen dus uiteindelijk hebbie er ook geen fuck aan
quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt me handig, anders heb je geen TV en geen internet
Dat doen ze altijd, het is een counterploeg.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
PSV begint best wel teruggetrokken.
De 0-1 was een hele snelle counterquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd, het is een counterploeg.
PSV ook onrustigquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord speelt onrustig.. hou die bal eens wat langer in de ploeg joh
Die heeft hij hopelijk al gemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |