SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
En dan die schijven. Echt op z'n Duits grof en groot. Daar zijn al veel subtielere exemplaren voor in de handel.quote:
Dat zijn idd net koersen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik had het nog over de Jedermannrennen wb pelotonvorming
Maar toch bedankt voor je bijdrage
Is er een tijdslimiet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zijn idd net koersen.
Iedereen kan meedoen en er zit (mn in Dld) nogal wat volk wat idd niet zo goed kan sturen, maar er wordt bij de wat kleinere jedermannrennen ook redelijk goed rekening met elkaar gehouden. Bij de massale (zoals de Cycloclassics in Hamburg) schijnt dat wat minder te zijn.
Zelf heb ik vorig jaar Rund um Köln, Rad am Ring en de Riderman gereden en daar vond ik het allemaal wel gaan. Dit jaar de Schleizer dreieck, en die was ook OK. Je moet wel redelijk door kunnen fietsen, want verder achterin slaat het wel redelijk uit elkaar.
Ja ik vind het geen porum.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En dan die schijven. Echt op z'n Duits grof en groot. Daar zijn al veel subtielere exemplaren voor in de handel.
Meestal wel, maar die ligt niet zo heel erg hoog. Dat is het probleem niet, het is meer dat je ver achterin in kleine groepjes komt te zitten.quote:
Klinkt wel tof. Misschien toch met vrienden erheenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Meestal wel, maar die ligt niet zo heel erg hoog. Dat is het probleem niet, het is meer dat je ver achterin in kleine groepjes komt te zitten.
Vaak is de weg trouwens volledig afgezet, iig wel bij Rund um Köln en de Riderman. Da's best wel tof.
Zie ik het nou goed en zie ik daar een scheur zittenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja ik vind het geen porum.
Doe dan deze maar:
[ afbeelding ]
Zei ik vannacht ook tegen Welliequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed en zie ik daar een scheur zitten
Ik vind het idd leuk om te doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klinkt wel tof. Misschien toch met vrienden erheen
Achteraf met een biertje de tijden vergelijken
Toch wel een hele mooie fiets he? Ik zou als ik jou was gewoon doorrijden op deze tot ze stuk gaat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja ik vind het geen porum.
Doe dan deze maar:
[ afbeelding ]
Ik moet nog dan het aanbod vergelijken. Ik zag een hele kalender ergens op een website.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het idd leuk om te doen.
Welke wil je gaan doen?
Ja doe ik ook...ik zit er ook super lekker/goed op. In de winter ga ik de scheur laten repareren en bij het bracket is ook wat verf los..dus dat wil ik gelijk laten meenemen. 14 oktober gaat hij naar Canyon, daar gaan ze nakijken hoe het kan dat het onderste lager steeds snel stuk gaat...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Toch wel een hele mooie fiets he? Ik zou als ik jou was gewoon doorrijden op deze tot ze stuk gaat.
btw vandaag kaasmobiel 3.0 besteld, een trabant wordt het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zei ik vannacht ook tegen Wellie
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja doe ik ook...ik zit er ook super lekker/goed op. In de winter ga ik de scheur laten repareren en bij het bracket is ook wat verf los..dus dat wil ik gelijk laten meenemen. 14 oktober gaat hij naar Canyon, daar gaan ze nakijken hoe het kan dat het onderste lager steeds snel stuk gaat...
Dit was dus ook de reden dat ik om mij heen keek.Mooier qua lakking/design als je het mij vraagt vergeleken met de huidige ultimate cf, al vind ik die zilveren vd losse frames ook wel mooi, maar niet mooier dan dees, al is ze wellicht wel iets beter qua stijfheid/gewicht, maar voor jou gebruiksdoel imo is je huidige zwz een topfiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kaasplankje op 29-08-2015 22:06:35 ]
Dat hangt heel erg van het evenement af. Bij de German Cycling Cup zitten er een paar tussen die vollopen, dat zijn Rund um Köln, de Munsterland Giro en de Tour d'Energie. De anderen valt wel mee. Die drie, daar doen ook ca. 2000 aan mee (en meer laten ze niet toe, zodra het vol is, is het vol, dat is meestal ongeveer 2-4 weken van te voren).quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik moet nog dan het aanbod vergelijken. Ik zag een hele kalender ergens op een website.
Die op de Ring leek me ook wel tof
Het hoeft van mij niet een volledig vlak parcours te zijn..
Lopen de aanmeldingen storm of kan je nog even rustig nadenken?
Ja ik ben ook niet zo te spreken over die matte frames. Ze ogen ook vrij log.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooier qua lakking/design als je het mij vraagt vergeleken met de huidige ultimate cf, al vind ik die zilveren vd losse frames ook wel mooi, maar niet mooier dan dees, al is ze wellicht wel iets beter qua stijfheid/gewicht, maar voor jou gebruiksdoel imo is je huidige zwz een topfiets.
Ah Rund um Köln heeft ook een klimmetje. Bedankt voor je antwoorden iigquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat hangt heel erg van het evenement af. Bij de German Cycling Cup zitten er een paar tussen die vollopen, dat zijn Rund um Köln, de Munsterland Giro en de Tour d'Energie. De anderen valt wel mee. Die drie, daar doen ook ca. 2000 aan mee (en meer laten ze niet toe, zodra het vol is, is het vol, dat is meestal ongeveer 2-4 weken van te voren).
Op de website in de OP staan ook een heleboel echt kleinere , dat zijn vaak een soort criteriums of omloopjes, van vaak ook maar 50 km. Om daar nu een end voor te gaan rijden is ook nogal wat.
De MunsterlandGiro is 4 oktober. Ik heb die nog nooit gereden, maar daar zitten wel wat heuveltjes in.
Wel meer dan één. Volgens mij had ik 1200 hoogtemeters op de 120 km. Gaat bijna de hele tijd op en af, behalve de eerste 20 en laatste 20 km.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah Rund um Köln heeft ook een klimmetje. Bedankt voor je antwoorden iig
Grote klasse man. Ook straf dat je m der gewoon in smijt. Al ben ik er van overtuigd dat je ook mee kan in een kopgroep en mss in de finale iets minder afwachtend moet rije maar de debatten openen en vol mee in de strijd. Gaat je winst opleveren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja ik ben ook niet zo te spreken over die matte frames. Ze ogen ook vrij log.
Het is voor mijn doeleind idd een perfect frame, ik heb er qua geld niks mee te verliezen. Vanavond reed ik bijv weer een krankzinnig gevaarlijke finale en sprint (werd nog 7e ong (2 vooruit) ). Dan moet je echt verstand op 0 en in de gaatjes knallen. Dat doe je niet met een fiets van 3k.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja doe ik ook...ik zit er ook super lekker/goed op. In de winter ga ik de scheur laten repareren en bij het bracket is ook wat verf los..dus dat wil ik gelijk laten meenemen. 14 oktober gaat hij naar Canyon, daar gaan ze nakijken hoe het kan dat het onderste lager steeds snel stuk gaat...
Dit was dus ook de reden dat ik om mij heen keek.welk lager? Bracket of onderste balhoofd lager? In het laatste geval is of boven en onderkant niet gelijk gevlakt, of is het balhoofd "uitgelubberd" en dus niet meer zuiver rond. ( my guess only )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
Onderste balhoofdlager. Ze gaan er naar kijken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
welk lager? Bracket of onderste balhoofd lager? In het laatste geval is of boven en onderkant niet gelijk gevlakt, of is het balhoofd "uitgelubberd" en dus niet meer zuiver rond. ( my guess only )
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Zojuist m'n GPS track van PBP gedetailleerd bekeken. Opvallend is dat ik dit keer op de terugweg in de Perche helemaal niet zoveel tijd toelegde als normaal. Een positief teken.
Totale tijd 89h21
slaaptijd 3h18
rust op controles: 7h26 (inclusief een deel van de slaaptijd)
rust buiten controles, langere stops: 13h36
kleine stops: 5h45.
bagdroptijd: 0h57
5 controles tekenden voor meer dan 5 uur van de benodigde tijd op de controles, de rest was vaak iets van 10-15 minuten.
Een controle inclusief eten zit al snel op 50-55 minuten
een controle zonder eten is 10 minuten
eten elders is vaak 25 minuten. Een winst van 15-20 minuten per controle. De uitzondering hierop was Brest.
2x een oponthoud door onvoorzien:
doktersbezoek in Carhaix (ongeveer 30 minuten)
treinkaartje voor de terugreis kopen 15 minuten (loket op het station bij de start was dicht).
Veel deelnemers die ongeveer mijn tijd reden hadden iets van 50-55 uur pure fietstijd. Meestal ben je met een pure fietstijd van meer dan 60 uur ver buiten tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |