Net zo boers (Twello) als de ouders iig. Ik heb echt geen ABN gehoord.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Geen Italiaans accent in ieder geval
Tsja, dan heb ik eigenlijk al gekeken.quote:
waarom zou jequote:Op zondag 30 augustus 2015 09:37 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, UG toch maar weer eens aanslingeren.
Mwoa, we zijn zaterdagavond vaak niet thuis en dan check ik op zondag vaak nog even of ik iets gemist heb. Nou is dit inderdaad een twijfelgevalletje, maar het is ook weer niet zo dat ik nú zo veel beters te doen heb.quote:
De fotograaf ookquote:Op zondag 30 augustus 2015 03:06 schreef Physsic het volgende:
Hahaha, dat "model" staat ook gewoon bij de druivenrondleiding in het publiek.
Is dat veel? Wat kosten de alternatieven?quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Leuke mensen en fijn dat ze zo succesvol zijn.
Wat een prijzen zeg, een dikke 1300 euro om in een weliswaar mooie tent een week te spenderen in de zomervakantie
Ik ken mensen die in nederland een chalet verhuren voor 600 per week. Niet hetzelfde natuurlijk maar 1300 is echt drie keer te veel imho.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:29 schreef Njosnavelin het volgende:
1300
Geen idee wat zulke tenten normaal kosten. Een eigen tent op een camping kost in Italie zo'n 10-40 euro per nacht.
50 euro per dag, tuurlijkquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik ken mensen die in nederland een chalet verhuren voor 600 per week. Niet hetzelfde natuurlijk maar 1300 is echt drie keer te veel imho.
Ja anders zou ik het toch niet postenquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
50 euro per dag, tuurlijk
200 euro per nacht om in een tent te slapenquote:Op zondag 30 augustus 2015 11:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Leuke mensen en fijn dat ze zo succesvol zijn.
Wat een prijzen zeg, een dikke 1300 euro om in een weliswaar mooie tent een week te spenderen in de zomervakantie
Is niet realistischquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja anders zou ik het toch niet posten
600 per week is 50 per dag?quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
50 euro per dag, tuurlijk
350 euro ook niet, dat betaal je al op een beetje camping voor je eigen tentquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
1300 p/w voor een tent is niet realistisch
Neequote:
De familiesuite kost ¤ 490, dus dat is nog geen 3 nachten Monaco tegen een week Glamping.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
200 euro per nacht om in een tent te slapen
Voor die prijs kun je ook een hotel met een zwembad in Monaco boeken, eind juli.
Dan zou ik nog voor het eerste kiezen maar ik zou in de praktijk natuurlijk bij geen van beide overbetalen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
De familiesuite kost ¤ 490, dus dat is nog geen 3 nachten Monaco tegen een week Glamping.
Niet in Amsterdam, ook in Italië lijkt mij dat wat excessief.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
350 euro ook niet, dat betaal je al op een beetje camping voor je eigen tent
Maar geen Italiaanse auto.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:11 schreef Bucketlist het volgende:
Goed voorbeeld van hoe je wel moet emigreren; basiskennis van de taal, gelijk allemaal sporten, gelijk een auto met Italiaans kenteken.
Bed and breakfast is ook geen horeca, is gewoon schoonmaken en ontbijt klaar maken. Dat moet je met een gezin van 5 ookquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:11 schreef Bucketlist het volgende:
Goed voorbeeld van hoe je wel moet emigreren; basiskennis van de taal, gelijk allemaal sporten, gelijk een auto met Italiaans kenteken.
Geen horeca ervaring volgens mij, maar wel prima karakters (sociaal, hardwerkend) voor de horeca.
quote:‘Ik Vertrek’ bestaat tien jaar! In een speciale jubileumreeks blikken bekende fans terug op de meest spraakmakende verhalen. In deze aflevering het favoriete verhaal van Bert Visscher over de familie Hobbelen die naar Hongarije vertrok. >>>
Dit keer de favoriet van cabaretier Bert Visscher. Het kijken naar zijn favoriete programma gaat gewoonlijk gepaard met de nodige opwinding. Bert: ‘Ik geef commentaar alsof het een voetbal wedstrijd is. Dan roep ik: doe het niet! Nee! Ahhh en ooohh! Ik vind het heerlijk om lekker mee te leven.’ Naar de aflevering over familie Hobbelen, die met hun behoorlijk grote huisvarken Kliko, naar Hongarije vertrok, keek hij vol verwondering. De boerderij die het stel voor 10.000 euro op de kop tikte, was namelijk niet voorzien van een wc, stromend water, elektriciteit of andere basisvoorzieningen.
Menig kijker dacht dat hun Hongaarse droom geen lang leven beschoren was. Tien jaar later brengen we hen een bezoek en zien we of ze zich nog altijd kunnen bedruipen. En hoe zou het gaan met Kliko? Knort hij nog vrolijk in het rond of is hij – zoals Bert Visscher vreest- verdwenen in de goulash?
2005
Tonnie en Diane Hobbelen vinden dat het leven in Nederland te druk is en verlangen naar hun oude, meer ontspannen, leventje. Het Nederlandse echtpaar speelt met het idee om naar Hongarije te emigreren, het land waar ze al van kindsbeen af een zwak voor heeft. Tonnie en Dianes twee kinderen, Lotte en Marcel moeten mee en ook hun huisdieren, inclusief hun geliefkoosde varken Klieko, zijn hetzelfde lot beschoren. In Hongarije gaat het gezin Hobbelen samen met twee bevriende koppels drie vakantiehuisjes verhuren. Eenmaal aangekomen in Hongarije, lijkt het of de familie terug in de tijd is geworpen. Ze moeten het stellen met een drinkwaterput, een wc die nog eigenhandig moet worden geleegd en een geïmproviseerde keuken. Verloopt hun aanpassing vlot of raakt het gezin Hobbelen maar niet gewoon aan deze sobere levensstijl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met De Vis!quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
Ah, we gaan naar Hongarije . Met varken !
quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:13 schreef Negentiendertig het volgende:
Gast doet me denken aan Kees Kankerkachel
Gelukkig zijn die er in het buitenland niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:14 schreef OProg het volgende:
Het zijn weer de regeltjes die het issue zijn.
Tis allemaal wat iddquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:14 schreef OProg het volgende:
Het zijn weer de regeltjes die het issue zijn.
Al vrat ik een zak zout, dan had ik nog geen dorstquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:15 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
En die vrouwje zou er maar naast wakker worden elke ochtend.
Dan ben je wel gelijk wakker.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:15 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Tis allemaal wat iddbeter kwijt dan rijk dit soort mensen.
En die vrouwje zou er maar naast wakker worden elke ochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |