abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155897197
quote:
7s.gif Op maandag 7 september 2015 15:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Yep, de Colombiaanse is imo veel minder gelikt. Als iets me fascineert, dan wil ik er alles van zien en lezen. Dat heb ik nu dus hiermee :') .
Dat had ik met de Heineken ontvoering. Heinken Experience geweest, de tweede film binnenkort kijken, serie Freddy leven in de Brouwerij. Toch gaat het je na een tijdje tegenstaan.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_155897296
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik verwacht dat het 2e seizoen begint met het einde van Pablo om daarna verder te gaan over het Cali-kartel.

Maar we gaan 't meemaken, iig genoten van dit eerste seizoen!
Kan me niet echt voorstellen dat ze dat doen. Groot gedeelte van de aantrekkingskracht is dat iedereen Pablo wel kent. Om dan over te gaan naar een vrij nietszeggend persoon binnen het Cali kartel..
pi_155897372
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:41 schreef schijffie het volgende:

[..]

Kan me niet echt voorstellen dat ze dat doen. Groot gedeelte van de aantrekkingskracht is dat iedereen Pablo wel kent. Om dan over te gaan naar een vrij nietszeggend persoon binnen het Cali kartel..
Ik hoop van wel, er zijn nog genoeg cartels om over verder te gaan nml. terwijl het verhaal van Pablo Escobar al grotendeels behandeld is in seizoen 1, om nou een heel 2e seizoen te besteden aan zijn laatste dagen?

Cali-kartel, Gulf-cartel en het Sinaloa-cartel van ''El Chapo'', ben je zo een seizoen of 4 verder. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155897707
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:41 schreef schijffie het volgende:

[..]

Maar via Pablo (seizoen 1, begin van seizoen 2) wordt je er wel geleidelijk ingezogen dat een onbekender kartel uiteindelijk net zo interessant is.
pi_155898214
Wat stom dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mazzel voor de makers dat er een seizoen 2 komt.

Verder is deze serie natuurlijk fantastisch gemaakt. Heb echt intens genoten!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155899183
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 13:40 schreef planethugo het volgende:

[..]

zou het kunnen zijn dat het misschien de Amerikaanse hoofdrolspeler is ;)
Dat leek mij ook het meest logische maar zijn voice-over stem klinkt stukken zwaarder....vandaar mijn twijfel
  roze maandag 7 september 2015 @ 17:02:05 #108
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_155899219
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 17:00 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Dat leek mij ook het meest logische maar zijn voice-over stem klinkt stukken zwaarder....vandaar mijn twijfel
Volgens mij zegt die op een gegeven dingen die op Mr. Murphy slaan (dus zichzelf). Ik weet wel zeker dat hij de voice over doet namelijk door iets wat die gezegd heeft. En ik vond dat je het ook wel aan de stem kon horen.
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 7 september 2015 @ 17:03:12 #109
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_155899250
Volgens mij zegt hij namelijk dingen als 'Ik en mijn collega Peņa' en hij praat volgens mij ook keer over zijn vrouw enz.
  maandag 7 september 2015 @ 17:05:11 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155899300
Is toch al direct duidelijk als hij zegt dat hij eerst op softdrugscrimineeltjes joeg?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155900392
quote:
2s.gif Op maandag 7 september 2015 17:02 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Volgens mij zegt die op een gegeven dingen die op Mr. Murphy slaan (dus zichzelf). Ik weet wel zeker dat hij de voice over doet namelijk door iets wat die gezegd heeft. En ik vond dat je het ook wel aan de stem kon horen.
Simpel vergelijk: in HIMYM wordt de stem van de oudere Ted ingesproken door Bob Saget ipv Josh Radnor...
Maar voor de rest maakt het allemaal niet zoveel uit, simpele hersenkronkel van mij wat betreft de voice-over stem in Narcos :+
  Redactie Frontpage maandag 7 september 2015 @ 18:18:48 #112
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155901026
Ik denk en hoop dat ze geen heel seizoen meer besteden aan Pablo maar verder gaan met het cali cartel. Serie heet ook geen Escobar natuurlijk
  Redactie Frontpage maandag 7 september 2015 @ 18:53:31 #113
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155902075
Wie de voice over irritant vindt moet niet beginnen aan Mr Robot
pi_155902309
Net begonnen met de series, nu al "verslaafd" :@ Vanaaf episode 3 kijken.
pi_155902776
Goede serie inderdaad. Seizoen 1 in korte tijd geheel gekeken. Zou het ook niet erg vinden als Miami ook nog wat meer in beeld komt. De Colombiaanse sfeer draagt natuurlijk wel bij aan de serie maar Miami in de 80' vind ik ook altijd wel gaaf.
pi_155903009
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:53 schreef SunChaser het volgende:
Wie de voice over irritant vindt moet niet beginnen aan Mr Robot
Verdomme, daar wilde ik hierna mee beginnen.
Ook volledig met voice over?
  Redactie Frontpage maandag 7 september 2015 @ 19:26:02 #117
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155903054
quote:
8s.gif Op maandag 7 september 2015 19:24 schreef Bronson het volgende:

[..]

Ja, maar meer fight club / dexter stijl
pi_155903213
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 19:26 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ja, maar meer fight club / dexter stijl
Ah, dat geeft nog hoop.
pi_155903225
quote:
8s.gif Op maandag 7 september 2015 19:24 schreef Bronson het volgende:

[..]

Nee man kleine stukjes maar.

Om details toe te lichten.

Dit is echt een bazenserie Jim.

Oh het gaat niet over narcos

Move along
pi_155904942
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 19:17 schreef FUUUU het volgende:
Goede serie inderdaad. Seizoen 1 in korte tijd geheel gekeken. Zou het ook niet erg vinden als Miami ook nog wat meer in beeld komt. De Colombiaanse sfeer draagt natuurlijk wel bij aan de serie maar Miami in de 80' vind ik ook altijd wel gaaf.
Het zou best een logisch vervolg zijn, het Cali-kartel heeft iirc ook aardig wat cokedollars aan Miami verdiend en was op zijn hoogtepunt in de jaren 90.
  Redactie Frontpage maandag 7 september 2015 @ 20:31:40 #121
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155905018
Vind dat ze de gevangenis er wel snel hebben doorheen gejaagd, twee afleveringen
pi_155909212
top serie

iemand die de tijdslijnen zo'n beetje weet tussen het moment hij uit de gevangenis ontsnapt en zijn dood?

Echte beelden tussendoor laat deze serie ook echt aanvoelen
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  maandag 7 september 2015 @ 23:27:49 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_155911799
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:07 schreef sjeppert het volgende:

iemand die de tijdslijnen zo'n beetje weet tussen het moment hij uit de gevangenis ontsnapt en zijn dood?

Ontsnapping uit gevangenis was op 22 juli 1992, klopjacht op hem eindigde met z'n dood op 2 december 1993.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Đgolfer
pi_155914654
Dat had ik niet hoeven weten.
జ్ఞ‌ా
  Redactie Frontpage dinsdag 8 september 2015 @ 09:25:16 #125
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155916278
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 september 2015 05:56 schreef ĩ het volgende:
Dat had ik niet hoeven weten.
Je dacht dat hij nog leefde?
pi_155917216
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 09:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je dacht dat hij nog leefde?
Ik dacht helemaal niets, heb mij nooit met hem bezig gehouden.
జ్ఞ‌ా
pi_155917356
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:10 schreef ĩ het volgende:

[..]

Ik dacht helemaal niets, heb mij nooit met hem bezig gehouden.
Wel respect dat je de discipline hebt gehad niet vanaf aflevering 1 al wikipedia er bij te pakken.

Nu moet ik toegeven dat ik al redelijk bekend was met het verhaal van het Medillin-cartel, maar toch heb ik wikipedia tijdens het kijken meerdere keren geraadpleegd :P
  Redactie Frontpage dinsdag 8 september 2015 @ 10:21:09 #128
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155917493
Ik kende die foto's wel van Escobar dood op een dak
  Redactie Frontpage dinsdag 8 september 2015 @ 10:21:43 #129
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155917505
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:16 schreef Stranger het volgende:

[..]

Wel respect dat je de discipline hebt gehad niet vanaf aflevering 1 al wikipedia er bij te pakken.

Nu moet ik toegeven dat ik al redelijk bekend was met het verhaal van het Medillin-cartel, maar toch heb ik wikipedia tijdens het kijken meerdere keren geraadpleegd :P
Ik ook vooral omdat ze een jaar per aflevering erdoorheen joegen
pi_155924394
Ik heb in Javier Peņa totaal de acteur die Oberyn Martell in game of thrones speelt niet herkend _O- damn!
  dinsdag 8 september 2015 @ 15:46:41 #131
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_155924435
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:44 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb in Javier Peņa totaal de acteur die Oberyn Martell in game of thrones speelt niet herkend _O- damn!
Het viel me ook pas op bij aflevering 5 ofzo :')
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  roze dinsdag 8 september 2015 @ 15:48:37 #132
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_155924471
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:16 schreef Stranger het volgende:
Haha ik wel, tijdens iedere aflevering wel dingen opgezocht.
pi_155925394
quote:
ben bij aflevering 7 maar ik wacht nog steeds op het moment dat hij "You raped her. You murdered her. You killed her children" roept ;)
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_155928725
quote:
Nu valt het kwartje. _O- Ik dacht al waar ken ik hem van. _O-
pi_155936427
quote:
Oh Fuck, daarom komt ie me zo bekend voor :D _O-
pi_155936469
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:04 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oh Fuck, daarom komt ie me zo bekend voor :D _O-
Ik zit ook al 5 afleveringen diep na te denken waar die man me toch zo bekend van voor komt _O-
pi_155936568
Okee, wat grappig dat ik niet de enige ben :P
pi_155938762
valt mij toch wat tegen
zeer mooi gemaakt, maar het boeit mij niet echt
de hoofdrolspeler (als ik die agent zo mag noemen) kan mij niet boeien en het cartel gebeuren gaat allemaal wat te gemakkelijk (misschien was het wel zo, maar toch)
  woensdag 9 september 2015 @ 01:29:01 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_155939343
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 00:35 schreef catfish het volgende:

de hoofdrolspeler (als ik die agent zo mag noemen) kan mij niet boeien en het cartel gebeuren gaat allemaal wat te gemakkelijk (misschien was het wel zo, maar toch)
Je bent te jong.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Đgolfer
pi_155941237
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 01:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Je bent te jong.
Nee hoor, hij heeft helemaal gelijk.. 't is allemaal erg luchtig en kort door de bocht in beeld gebracht.

Maar dat maakt de serie niet minder onderhoudend. Je moet 't alleen niet zo serieus nemen.

Dat is het enige probleem dat ik met de serie heb, het wordt een beetje gebracht als een soort documentaire (door de voice overs/historische 'lesjes' tussendoor en de echte foto's van PE) maar 't is echt allemaal erg geromantiseerde fictie die slechts zeer lichtjes gebaseerd is op de werkelijkheid.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  woensdag 9 september 2015 @ 12:26:23 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_155944687
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:08 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

Dat is het enige probleem dat ik met de serie heb, het wordt een beetje gebracht als een soort documentaire (door de voice overs/historische 'lesjes' tussendoor en de echte foto's van PE) maar 't is echt allemaal erg geromantiseerde fictie die slechts zeer lichtjes gebaseerd is op de werkelijkheid.
Je hebt de disclaimer aan het begin van elke aflevering gemist? "Gebaseerd op waargebeurde feiten, maar elke overeenkomst met echte personen en gebeurtenissen is louter toeval?"
Poef.....gone! Đgolfer
pi_155947770
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Je hebt de disclaimer aan het begin van elke aflevering gemist? "Gebaseerd op waargebeurde feiten, maar elke overeenkomst met echte personen en gebeurtenissen is louter toeval?"
Dus die čchte foto's en clips van Pablo Escobar en de echte tijdsbeelden die onder de voice over tussenstukjes gemonteerd zijn, die zijn louter toevallig in de serie terecht gekomen...ah ja...

Voor de duidelijkheid, ik vind 't best een aardige serie... ik kijk er graag naar.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_155947825
wat een bazenserie, in 3 dagen tijd doorheen gefietst! vond het tempo erg hoog trouwens, had voor mij wel wat rustiger gemogen. Vooral omdat dit om ware feiten berust... ben bang dat ze na 2 max, 3 seizoenen door het materiaal heen zijn. Voor de rest, niets dan lof!
<hr>
pi_155948716
quote:
Ik vermoedde het vrij snel. Moest zijn gezicht wel ff goed in me opnemen voordat ik zeker wist.
Wel tof dat hij achter elkaar in twee sterke series een rol heeft mogen vertolken. Zijn acteercarričre is wel aan het pieken nu.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_155948766
Ik vraag me echt af hoeveel verhaal er nog over is gebleven. In een seizoen volg je Pablo's gehele opkomst en bijna ondergang.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_155948796
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:43 schreef McNulty het volgende:
Ik vraag me echt af hoeveel verhaal er nog over is gebleven. In een seizoen volg je Pablo's gehele opkomst en bijna ondergang.
Er zijn nog meer kartels geweest na het Medellin-kartel.
Kunnen makkelijk nog een paar seizoenen verder gaan alleen zal het dan niet meer over Escobar gaan natuurlijk.
pi_155948946
Het enige wat ik kut vind aan deze serie is het loopje van Pablo, lijkt altijd of hij nodig moet kakken.
pi_155948970
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Er zijn nog meer kartels geweest na het Medellin-kartel.
Kunnen makkelijk nog een paar seizoenen verder gaan alleen zal het dan niet meer over Escobar gaan natuurlijk.
Een Mexicaanse spinoff over El Chapo zou ook wel tof zijn.
pi_155949156
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:51 schreef McNulty het volgende:

[..]

Een Mexicaanse spinoff over El Chapo zou ook wel tof zijn.
Ja dat zou dan het laatste seizoen kunnen zijn, daarvoor nog het Cali-kartel en het Gulf-kartel.
Dan heb je ook echt vanaf de 70s tot nu ongeveer de grootste kartels wel gehad. :)
pi_155949673
Pablo ken ook lachen trouwens.

pi_155953257
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 01:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Je bent te jong.
Ik vrees toch echt dat ze mikken op mijn leeftijdscategorie, maar dat terzijde.

SickPuppiesNeedLove2 verwoordt het beter dan mij.
Mooi gemaakt, leuk/interessant om naar te kijken, maar meer niet.
Dit haalt echt de hoge standaard niet van bv Breaking Bad.

Het probleem zat al in de 1ste scene eigenlijk: er stopt een konvooi, de officier wil de boel tegenhouden en na 2min praten is iedereen omgekocht. Van de werking van het cartel zelf krijgen we eigenlijk niets te zien (behalve wat ruwe zaken).
Na alle ophef had ik juist veel meer diepgang verwacht. Om een voorbeeld te geven:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de Sopranos was er tenminste een strijd, in deze serie is het alsof iedereen Pablo als een god ziet en dat lijkt mij zeer ongeloofwaardig.
Nee, ze hebben materiaal voor misschien 3 of wel 5 seizoenen er op 1 seizoen doorgejaagd.
Jammer.
pi_155953377
Ach, breaking bad haalde die standaard ook pas in de latere seizoenen. Daarvoor was het ook doorsnee.
Conscience do cost.
pi_155953442
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 18:18 schreef catfish het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
- Rudyard Kipling
pi_155957808
Toffe serie maar had gedaxht dat seizoen twee iver een andere crimineel zou gaan.
  donderdag 10 september 2015 @ 00:47:47 #155
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_155963867
Bij ep 7 nu, kijkt lekker weg :Y.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_155964103
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 18:18 schreef catfish het volgende:

[..]

Ik vrees toch echt dat ze mikken op mijn leeftijdscategorie, maar dat terzijde.

SickPuppiesNeedLove2 verwoordt het beter dan mij.
Mooi gemaakt, leuk/interessant om naar te kijken, maar meer niet.
Dit haalt echt de hoge standaard niet van bv Breaking Bad.

Het probleem zat al in de 1ste scene eigenlijk: er stopt een konvooi, de officier wil de boel tegenhouden en na 2min praten is iedereen omgekocht. Van de werking van het cartel zelf krijgen we eigenlijk niets te zien (behalve wat ruwe zaken).
Na alle ophef had ik juist veel meer diepgang verwacht. Om een voorbeeld te geven:
SPOILER
Bij de Sopranos was er tenminste een strijd, in deze serie is het alsof iedereen Pablo als een god ziet en dat lijkt mij zeer ongeloofwaardig.
Nee, ze hebben materiaal voor misschien 3 of wel 5 seizoenen er op 1 seizoen doorgejaagd.
Jammer.
Klagen over deze serie en dan breaking bad aanhalen als degelijke referentie. Jammer, maar leuk geprobeerd.

Gr gr
  donderdag 10 september 2015 @ 01:31:45 #157
12172 Rabieluh
pi_155964448
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 01:08 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Klagen over deze serie en dan breaking bad aanhalen als degelijke referentie. Jammer, maar leuk geprobeerd.

Gr gr
Is Breaking Bad geen degelijke serie meer?
pi_155965663
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 01:08 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Gr gr
BB is wel echt steengoed hoor!

Het voorbeeld wat aangehaal werd over die vergadering deed mij ook een beetje fronsen toen ik die scene zag.
pi_155966897
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 16:22 schreef McNulty het volgende:
Pablo ken ook lachen trouwens.

[ afbeelding ]
Hey, zo ziet John Mayer er ook uit als hij niet zoveel zou snuiven..
pi_155967225
vette serie. ziek dat die dingen gewoon echt gebeurd zijn :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_155967825
Ik kan mij wel in de kritiek vinden dat ze met een sneltreinvaart door de gebeurtenissen heen gaan, maar vooral omdat het zeer kundig gemaakt is en wat mij betreft nog wel wat gerekt had mogen worden :).

SPOILER
Amen.
pi_155968502
ik vond een interview met de echte Murphy en Pena, leuk om te lezen

http://observer.com/2015/(...)-of-netflixs-narcos/
- Rudyard Kipling
pi_155977242
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 18:25 schreef ems. het volgende:
Ach, breaking bad haalde die standaard ook pas in de latere seizoenen. Daarvoor was het ook doorsnee.
Breaking Bad was in de eerste seizoenen ook al top.
In de latere seizoenen is het tempo hoger en is er meer actie, maar dat heeft voor mij weinig te maken met de kwaliteit.
Mijn kritiek is net dat Narco te snel gaat...
pi_155978468
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:17 schreef catfish het volgende:

[..]

Breaking Bad was in de eerste seizoenen ook al top.
Ik vond seizoen 1 en 2 prima maar qua niveau eigenlijk hetzelfde verhaal als narcos. Zeer vermakelijk, maar allesbehalve legendarisch.
quote:
In de latere seizoenen is het tempo hoger en is er meer actie, maar dat heeft voor mij weinig te maken met de kwaliteit.
Voor mij ook. Ik vond de latere seizoenen los van de actie ook gewoon beter.
quote:
Mijn kritiek is net dat Narco te snel gaat...
Dat kan :P Mij viel het niet op. We zullen seizoen 2 moeten afwachten.
Conscience do cost.
  vrijdag 11 september 2015 @ 18:45:37 #165
12172 Rabieluh
pi_156004867
Vast al eerder gezegd, maar probeer spoilers te ontwijken, wat roken ze veel :D. De ene na de andere peuk wordt aangestoken.
pi_156005435
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 18:45 schreef Rabieluh het volgende:
Vast al eerder gezegd, maar probeer spoilers te ontwijken, wat roken ze veel :D. De ene na de andere peuk wordt aangestoken.
Volgens mij is dat hier nog niet gezegd. :D Jaren '80 en '90, toen mocht roken nog.
pi_156006376
Wat een gave serie! Binnen een paar dagen alles gekeken, erg lekker sfeertje. Nu even afkicken.
  zaterdag 12 september 2015 @ 22:04:18 #168
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156036135
Iemand een behind the scenes link?

[ Bericht 69% gewijzigd door donroyco op 12-09-2015 22:13:21 ]
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_156052702
Klaar. Heerlijke serie. Ik vond het juist een lekker tempo. Heb me geen moment verveeld en kreeg nooit het idee dat ze dingen oversloegen. Eigenlijk perfect.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_156055312
Bazenserie, ik kijk uit naar serie 2
  † In Memoriam † zondag 13 september 2015 @ 20:27:02 #171
88815 The_Emotion
98.3
pi_156058156
Ik ga er ook maar eens aan beginnen, Pablo vind ik sws een interessant figuur
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_156058492
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 11:56 schreef Tim86 het volgende:
Wagner Moura _O_
Heerlijke acteur ja en prachtserie.

Weet goed de sfeer van zuid amerika over te brengen ook.
pi_156058695
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:24 schreef Rijst het volgende:

[..]

Nice die andere serie staat ook op netflix. Thnx voor de tip.
Huh, bij mij niet.
  † In Memoriam † zondag 13 september 2015 @ 22:00:26 #174
88815 The_Emotion
98.3
pi_156062383
Eerste aflevering beviel me prima
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_156062748
Ola muchachos

Spaans licht me wel aardig het gehoor moet ik zeggen. Voegt wel wat toe aan de serie.
  Moderator zondag 13 september 2015 @ 22:26:16 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_156064135
Eerste 3 afleveringen bekeken. Prima serie. Vind het qua sfeer wel een beetje ala True Detective.

Goeie muziek ook en interessant om te zien hoe dat allemaal gegaan is met Escobar. Wat ik niet snap, waarom stop je niet gewoon als je op een gegeven moment zoveel geld hebt dat je niet meer weet wat ermee te doen, dat je het gaat begraven en in de bank van je moeder verstoppen.
Ik zou lekker op dat eiland op de Bahama's gaan wonen en niks doen.

Heerlijk nummer :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156064618
quote:
99s.gif Op zondag 13 september 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
Eerste 3 afleveringen bekeken. Prima serie. Vind het qua sfeer wel een beetje ala True Detective.

Goeie muziek ook en interessant om te zien hoe dat allemaal gegaan is met Escobar. Wat ik niet snap, waarom stop je niet gewoon als je op een gegeven moment zoveel geld hebt dat je niet meer weet wat ermee te doen, dat je het gaat begraven en in de bank van je moeder verstoppen.

Omdat geld verslavend werkt.
  Moderator zondag 13 september 2015 @ 22:35:25 #178
9859 crew  Karina
Woman
pi_156064658
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 22:34 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Omdat geld verslavend werkt.
Ja he? Ik sprak vanuit mezelf. Ik zou denken, hoppa 100 miljoen ik ga lekker chillen :D
niet zo tof doen
  zondag 13 september 2015 @ 23:42:03 #179
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156066930
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 22:05 schreef McNulty het volgende:
Ola muchachos

Spaans licht me wel aardig het gehoor moet ik zeggen. Voegt wel wat toe aan de serie.
*ligt
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_156069872
quote:
7s.gif Op zondag 13 september 2015 23:42 schreef donroyco het volgende:

[..]

*ligt
pijnlijk deze :'(
  maandag 14 september 2015 @ 10:16:04 #181
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_156071982
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 07:17 schreef McNulty het volgende:

[..]

pijnlijk deze :'(
Best wel :')

OT: heb nu de eerste vier gezien en moet zeggen bevalt mij prima, heerlijke serie, lekker tempo. Vind de acteur die Murphy speelt niet zo denderend maar als narrator meer dan prima ^O^

Gustavo met z'n petje, Sr. Escobar, mevrouw van de pers :9, gebruik van historische beelden tussendoor. Goed hoor :Y
pi_156073716
quote:
99s.gif Op zondag 13 september 2015 22:26 schreef Karina het volgende:

hij had grotere ambities, president worden enzo ;)
maar daarnaast is het ook de status en trots die je hebt, je wil niet dat je rivalen met jou imperium ervandoor gaan lijkt me. Maar inderdaad ik vroeg me dat tijdens de serie ook wel af. Hij is niet de eerste die aan grootheidswaanzin ten onder gegaan is
  maandag 14 september 2015 @ 11:46:16 #183
142400 RedFever007
pi_156073863
Hmm klopt dit wel (gaat over laatste scene 4e aflevering

SPOILER
  maandag 14 september 2015 @ 11:47:43 #184
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156073893
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 11:46 schreef RedFever007 het volgende:
Hmm klopt dit wel (gaat over laatste scene 4e aflevering

SPOILER
Niet alles klopt in de serie.
pi_156139534
Hele eerste seizoen gezien, het was echt geweldig.
pi_156147745
Nu ook vier afleveringen gezien. Vermakelijke serie, maar voor mij geen echte topper. Er zit een bepaalde spanning tussen het hoge tempo waarmee de jaren er door heen gewerkt worden en de gebeurtenissen die uitgediept worden die niet echt werkt voor mij. Ook blijven de karakters m.n. Murphy me te oppervlakkig.
  woensdag 16 september 2015 @ 18:29:39 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156147886
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:24 schreef CPS2000 het volgende:
Nu ook vier afleveringen gezien. Vermakelijke serie, maar voor mij geen echte topper. Er zit een bepaalde spanning tussen het hoge tempo waarmee de jaren er door heen gewerkt worden en de gebeurtenissen die uitgediept worden die niet echt werkt voor mij. Ook blijven de karakters m.n. Murphy me te oppervlakkig.
Heb hetzelfde gevoel erover. Te grote sprongen waardoor veel niet uit de verf komt.
El Patron del Mal houdt me meer geboeid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156199742
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:08 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

Dit is ook de voornaamste reden dat ik na drie afleveringen ben afgehaakt, het begon me steeds meer te storen. Alsof iemand elke 10 minuten de film even stop zet om te vertellen wat er gebeurt. Get on with it
No Dukes of Hazzard in the classroom
  ESF Reporter zaterdag 19 september 2015 @ 20:15:30 #189
87554 Cee
Welluk?
pi_156226917
quote:
Wut. :o
Mind/blown. Verrek zeg.

Ook net de laatste aflevering gekeken. En nu druk aan het wikipedia'en en dit topic aan het lezen.
  Moderator zondag 20 september 2015 @ 23:32:24 #190
9859 crew  Karina
Woman
pi_156259964
Inmiddels helemaal afgekeken, ik was wel wat teleurgesteld dat het verhaal niet werd afgerond: ik was in de veronderstelling dat dit seizoen 1 compleet verhaal was, maar het gaat dus nog verder. Ik dacht dat seizoen 2 over een andere 'narcosbaas' zou gaan.

De voice-over stoorde mij in het geheel niet, vond het wel iets toevoegen. Minpuntje vond ik dat de vrouw van Pablo wel ERG jong bleef.

Een van de afleveringen die ik had gekeken was in zijn geheel in het Spaans ('Spanjespaans') nagesynchroniseerd, inclusief alle Amerikanen en de voice-over. Eigenlijk was dit nog leuker :D
niet zo tof doen
  maandag 21 september 2015 @ 08:43:59 #191
142400 RedFever007
pi_156263911
quote:
99s.gif Op zondag 20 september 2015 23:32 schreef Karina het volgende:
Inmiddels helemaal afgekeken, ik was wel wat teleurgesteld dat het verhaal niet werd afgerond: ik was in de veronderstelling dat dit seizoen 1 compleet verhaal was, maar het gaat dus nog verder. Ik dacht dat seizoen 2 over een andere 'narcosbaas' zou gaan.

De voice-over stoorde mij in het geheel niet, vond het wel iets toevoegen. Minpuntje vond ik dat de vrouw van Pablo wel ERG jong bleef.

Een van de afleveringen die ik had gekeken was in zijn geheel in het Spaans ('Spanjespaans') nagesynchroniseerd, inclusief alle Amerikanen en de voice-over. Eigenlijk was dit nog leuker :D
Pablo c.s. waren ook nagesynchroniseerd in Spanjespaans? :D
  maandag 21 september 2015 @ 08:44:33 #192
142400 RedFever007
pi_156263921
quote:
_O- WTF :o herkende hem ook niet
pi_156264024
Wat een kuteinde.
Verder toch wel prima serie. Werd wel aardig doorheen gejaagd. Had van mij niet gehoeven.
pi_156264078
Ik vind het wel erg komisch dat er zoveel met mij zijn die Oberyn niet hebben herkend :D
  Moderator maandag 21 september 2015 @ 10:16:50 #195
9859 crew  Karina
Woman
pi_156265182
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 08:43 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Pablo c.s. waren ook nagesynchroniseerd in Spanjespaans? :D
Ja die ook. Ze hadden alles nagesynchroniseerd. Ze hadden nu van die zware Spaanse stemmen :D
quote:
14s.gif Op maandag 21 september 2015 08:55 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het wel erg komisch dat er zoveel met mij zijn die Oberyn niet hebben herkend :D
Hier nog eentje ;)
niet zo tof doen
  maandag 21 september 2015 @ 10:45:02 #196
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156265623
grappig, Pedro Pascal was juist de reden waarom we met deze serie zijn begonnen :D
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 23 september 2015 @ 01:12:18 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_156313425
Laatste aflevering bekeken. Beetje jammer dat het zo eindigde.
Daar had veel meer ingezeten voor de makers.
Poef.....gone! Đgolfer
pi_156318179
interressant achtergrond verhaal over de cocaine handel.

http://www.wsj.com/ad/cocainenomics
- Rudyard Kipling
  woensdag 23 september 2015 @ 12:16:32 #199
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156318320
De opzet van de blackmail over de foto's in de laatste aflevering naar het Cali-kartel doet mij vermoeden dat seizoen 2 daar over zal gaan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156318376
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:08 schreef DestroyerPiet het volgende:
interressant achtergrond verhaal over de cocaine handel.

Goed stuk zeg _O_
pi_156332895
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:47 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik vond een interview met de echte Murphy en Pena, leuk om te lezen

http://observer.com/2015/(...)-of-netflixs-narcos/
Leuk om te lezen ja. Er is dus wel ietwat gesjoemeld met de tijdlijnen.
Serie inmiddels gezien en bij beviel prima.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 24 september 2015 @ 00:01:24 #202
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156339395
Uitgebreide advertorial/artikel op WSJ:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')