Ja met flowen zag ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:11 schreef Mani89 het volgende:
Jongens Fylax is in de problemen, steun hem.
Oh je hebt ook PMquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:11 schreef Mani89 het volgende:
Jongens Fylax is in de problemen, steun hem.
Ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja met flowen zag ik.
Of heeft ie nog meer problemen?
Mensen vechten er al om, geen grappen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:15 schreef LTVDK het volgende:
Ik zag gisteren verdomme alweer kruidnoten liggen in de winkel
Die dingen lijken wel elk jaar vroeger te komen, nog even en je kunt ze gewoon het hele jaar door krijgen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mensen vechten er al om, geen grappen.
Ik ook niet, maar Fylax mag mij ook niet zo gelukkigquote:
De leven is hard, no compromise.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hij zal dan wel weer misselijk, mad en sad zijn.
Nu welquote:
Ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De leven is hard, no compromise.
Alleen zijn dierbaarste vrienden krijgen een PM.quote:
"Life is a bitch, dus ik woon in een bordeel"quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja.
Life is a bitch.
And so is Felix.
Ik denk serieus dat die jongen met een pro moet gaan praten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:22 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wat er allemaal aan de hand is, zal wel terecht zijn en voor de rest zal het mij een zorg zijn.
Moet 'ie gewoon mee ophouden, anders krijg je dit: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Boy_Who_Cried_Wolfquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat die jongen met een pro moet gaan praten.
Hij heeft altijd wat. Eeuwig.
Niet slecht bedoeld hoor, Felix.
Ja dat effect zou het kunnen hebben ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet 'ie gewoon mee ophouden, anders krijg je dit: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Boy_Who_Cried_Wolf
Ja inderdaad, hoe is het barbecueweer morgen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:28 schreef Fokker89 het volgende:
Laten we het nu over houtskool hebben.
Is goed om te ontgiften en tegen de schijterij.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:28 schreef Fokker89 het volgende:
Laten we het nu over houtskool hebben.
Volgens Piet een 8quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoe is het barbecueweer morgen?
Toevallig ga ik morgen bbqen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoe is het barbecueweer morgen?
Wat ga je er op leggen, Wibi?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Toevallig ga ik morgen bbqen.
Geen virus oid?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:34 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg de hele tijd dat Chrome de pagina in developer modus zet, terwijl ik daar niet om vraag.
#superaids
Van alles. Vis, vlees.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat ga je er op leggen, Wibi?
En hoelaat zijn we welkom?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:40 schreef anonymoussie het volgende:
Die kabeljauwfilet gaat uiteraard in folie op de bbq.
[Specularium]Beter begin je je zinnen niet met beter[/Specularium]quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:55 schreef anonymoussie het volgende:
Beter wordt het mooi weer morgen met al die regen van de afgelopen week.
Dus we kunnen niet knus gezellig schommelen met een fitte mevrouw?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Geen enkele ex is er.
Mijn vriendin komt morgen vroeg.
Mijn broer komt wel met zijn kids.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[Specularium]Beter begin je je zinnen niet met beter[/Specularium]
En ik zit dus met headphones muziekjes te luisteren terwijl de TV aanstaat en kom ik er net wéér achter dat de zender is overgegaan op hijgende mevrouwen.. WTF moet die buurman dan wel niet denken? Dus ik heb maar weer gezapt.
Dat is toch veel te vroeg om een barbecue te beginnenquote:
Ik had zo'n heel pakket met de hele teringzooi, en dat was het.. teringzooi! Allemaal herhalingen weinig vernieuwing en "veel" betalen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]![]()
Waarom neem je geen filmzenders?
Of nog beter, een 4- koppige schotel.
Jullie mogen mijn exen wel hebben.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dus we kunnen niet knus gezellig schommelen met een fitte mevrouw?
Het is NOOIT te vroeg voor een barbecue. Verbrand vleesch is altijd goed!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch veel te vroeg om een barbecue te beginnen
Maar iets van HBO en/ of Film1 bedoel ik dan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had zo'n heel pakket met de hele teringzooi, en dat was het.. teringzooi! Allemaal herhalingen weinig vernieuwing en "veel" betalen.
Daar heb je ook wel weer een goed punt ja. Vleesch van den barbecue is altijdquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is NOOIT te vroeg voor een barbecue. Verbrand vleesch is altijd goed!
HBO is zwaar kut man. Ik "koop" het allemaal wel gewoon.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar iets van HBO en/ of Film1 bedoel ik dan.
Ja juist in de middag. Wanneer het hopelijk lekker warm is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is NOOIT te vroeg voor een barbecue. Verbrand vleesch is altijd goed!
Wel houtskool toch he?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:04 schreef anonymoussie het volgende:
Uiteindelijk wordt het toch wel 3-4 uur voordat de bbq aangaat.
Als het goed is ga ik morgen ook aan de bbq, en mocht dat niet zo zijn dan fix ik zelf wel wat met kolen en een rooster. Ik heb er helemaal zin in.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:04 schreef anonymoussie het volgende:
Uiteindelijk wordt het toch wel 3-4 uur voordat de bbq aangaat.
Ja toch!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als het goed is ga ik morgen ook aan de bbq, en mocht dat niet zo zijn dan fix ik zelf wel wat met kolen en een rooster. Ik heb er helemaal zin in.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:09 schreef YokiKater het volgende:
Mooi verhaal trouwens.. er was ooit eens een groep van FOK! die 3 dagen lang op een boot gingen computeren/gamen/zuipen, alles.. en we gingen dus ook barbecuen.. maar toen bleek de bbq weg te zijn! Potverdikkeme!!! Dus.. een olievat doormidden gejast, winkelkarretje gefixed zodat we een rooster hadden en hoppa! Homemade BBQ.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:09 schreef YokiKater het volgende:
Mooi verhaal trouwens.. er was ooit eens een groep van FOK! die 3 dagen lang op een boot gingen computeren/gamen/zuipen, alles.. en we gingen dus ook barbecuen.. maar toen bleek de bbq weg te zijn! Potverdikkeme!!! Dus.. een olievat doormidden gejast, winkelkarretje gefixed zodat we een rooster hadden en hoppa! Homemade BBQ.
Best BBQ ever. Dat zijn van die dingen die je nooit meer vergeet. Op het dek van een grote boot, met een zooi mafketels..quote:
Ja mooie momenten zijn dat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Best BBQ ever. Dat zijn van die dingen die je nooit meer vergeet. Op het dek van een grote boot, met een zooi mafketels..
Daar zijn verder geen beelden van, althans niet online.. maar wel dit..quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja mooie momenten zijn dat.
Ja dat is zeker tof.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar zijn verder geen beelden van, althans niet online.. maar wel dit..
Dan heb je een beetje een idee. Dat was echt gaaf.
Misschien ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:27 schreef anonymoussie het volgende:
Misschien kan LTVDK een x gaan bbqen met Fatima.
Spareribs en speklapjes festijn danquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:27 schreef anonymoussie het volgende:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spareribs en speklapjes festijn dan
Ik wist niet dat je dit leuk vond.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 07:32 schreef timmmmm het volgende:
Hallo. Ik ga vandaag op springkussens springen
Ja dat lijkt me nou echt iets voor jou!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 07:32 schreef timmmmm het volgende:
Hallo. Ik ga vandaag op springkussens springen
Haha ja, misschien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:27 schreef anonymoussie het volgende:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:02 schreef Specularium het volgende:
What the Frans komt zometeen ook nog.
Gelukkig leef je nog.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:57 schreef YokiKater het volgende:
Check wat ik net in de tuin tegenkwam.
Gisteravond zat er 1 op mijn 2e monitor terwijl ik LoL aan het spelen was, zat zeker te checken hoe ik andere mensen owndequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:57 schreef YokiKater het volgende:
Waarom staat er een kruis achter Webschip?quote:
Omdat die hier nooit meer postquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom staat er een kruis achter Webschip?
Oh, ik schrok al. Je bent Kingstown vergeten, en drievoud.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, ik schrok al. Je bent Kingstown vergeten, en drievoud.
En Karina, en nog meer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:43 schreef Fokker89 het volgende:
Ik had trouwens nog meer namen, maar dat paste niet
Hoe heb je hem eruit gekregen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Niemand heeft trouwens gereageerd op mijn tandenstokerverhaal, terwijl dat wel een hoogtepunt was vandaag. Dat beloofde al niet veel goeds voor de toekomst van deze SC.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Niemand heeft trouwens gereageerd op mijn tandenstokerverhaal, terwijl dat wel een hoogtepunt was vandaag. Dat beloofde al niet veel goeds voor de toekomst van deze SC.
Waar hij in zat ben ik wel benieuwd naarquote:
Met flosdraad. Had ik al een paar keer eerder geprobeerd deze week, maar toen probeerde ik hem naar beneden te trekken. Vandaag kreeg ik de geniale ingeving om hem naar de zijkant te trekken, en voilaquote:
Een soort Buurman en Buurman verhaal, nice.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met flosdraad. Had ik al een paar keer eerder geprobeerd deze week, maar toen probeerde ik hem naar beneden te trekken. Vandaag kreeg ik de geniale ingeving om hem naar de zijkant te trekken, en voila
Dit verhaal komt zeker in mijn memoires.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een soort Buurman en Buurman verhaal, nice.
Tussen mijn achterste kiezen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Waar hij in zat ben ik wel benieuwd naar
Saai verhaal zo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tussen mijn achterste kiezen.
Stop jij tandenstokers wel eens ergens anders in dan?quote:
Je moet klein beginnen hoor ik altijd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Stop jij tandenstokers wel eens ergens anders in dan?
Ben ik niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:03 schreef d4v1d het volgende:
Sinds wanneer ben jij weer nieuwsposter
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:57 schreef YokiKater het volgende:
Ow. Ik dacht dat je erop ging springen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik werd het niet eens over de prijs met die verkoper op de rommelmarkt.
ja maar ik had dus geen beeldjequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ow. Ik dacht dat je erop ging springen?
Moeten ze er natuurlijk geen euro voor vragen he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ow. Ik dacht dat je erop ging springen?
zeker een jonge gastquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Die gast woonde 2 of 3 jaar in Australië en sprak al met een enorm accent nederlands. Gaat dat zo snel?
Midden-eind 20 ofzo?quote:
Ja dat sowieso. Maar ik bedoel dat hij nauwelijks meer Nederlands kon. Haast onverstaanbaar, met echt een enorm accent.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:55 schreef anonymoussie het volgende:
Sowieso een taal leren gaat hoe jonger hoe beter, toch?
Ow. Ja. Vreemd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar ik bedoel dat hij nauwelijks meer Nederlands kon. Haast onverstaanbaar, met echt een enorm accent.
Die heeft geworpen dus de buit is binnen! Gelukkig hebben we de PB foto's nog.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Do is best wel aangekomen lijkt het #SBS6
Oja, die was zwanger. Vind haar zo ook mooi, eerst was ze wel erg skinny.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft geworpen dus de buit is binnen! Gelukkig hebben we de PB foto's nog.
Sowieso een prachtige meidquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, die was zwanger. Vind haar zo ook mooi, eerst was ze wel erg skinny.
Oeh toevallig had ik dit op repeat staan vandaag.quote:
Goed lichaamquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sowieso een prachtige meid
[ afbeelding ]
Ja die is ook mooi. En stella was a diver and she was always down.quote:
Ja, maar dat nummer ging over felacio kwam ik later achter. Toen was de magie toch wel een beetje minder.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja die is ook mooi. En stella was a diver and she was always down.
Hahahaha serieus? dat wist ik niet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar dat nummer ging over felacio kwam ik later achter. Toen was de magie toch wel een beetje minder.
Ja het is echt zo, toen ik de tekst later terug las was de innuendo wel heel duidelijk, maar blijft een geweldige song natuurlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hahahaha serieus? dat wist ik niet.
Nou ik ga eens even een nieuwe tab openen en het nakijken.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja het is echt zo, toen ik de tekst later terug las was de innuendo wel heel duidelijk, maar blijft een geweldige song natuurlijk.
Ahaquote:Well, she was my catatonic sex toy, love-joy diver
She went down down down there into the sea,
Yeah she went down down down there, down there for me, right on
Mensen die sex voor het huwelijkquote:
Daarom ook na de seks ten huwelijk vragen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mensen die sex voor het huwelijk
Fokker98quote:
He bah, hij is van Flevoland, daar wil je toch niet aanzitten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil je nu aan Fokker zijn billetjes zitten?
Welke?quote:
Nee, aan die van een rasechte Groninger wel zekerquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
He bah, hij is van Flevoland, daar wil je toch niet aanzitten.
Dat misschien nog wel minder, dat is nog vreemder volkquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, aan die van een rasechte Groninger wel zeker
Ontkennen dat je uit Groningen komtquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat misschien nog wel minder, dat is nog vreemder volk
Hmm, klinkt niet echt spannend. Heb gisteren San Andreas gekeken, was ook niet echt bepaald een meesterwerk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
X+Y (2014) - IMDb
Het was duidelijk geen Rambo.
Is dat met The Rock in een helikopter?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, klinkt niet echt spannend. Heb gisteren San Andreas gekeken, was ook niet echt bepaald een meesterwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat met The Rock in een helikopter?Correct. Die chick die voor de dochter van Dwayne moet doorgaan is wel leuk overigens, al is het wel totaal onrealistisch dat ze voor een 18 jarig meisje moet doorgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Oehh is dat Alexandra Daddario?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Correct. Die chick die voor de dochter van Dwayne moet doorgaan is wel leuk overigens, al is het wel totaal onrealistisch dat ze voor een 18 jarig meisje moet doorgaan
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:08 schreef Specularium het volgende:
Anders plaats je even een mooie foto ipv enge gifjes, ontzettende anus.
Ken ik niet, doe eens foto dan.quote:
SC loskoppelen van adsense?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:52 schreef Specularium het volgende:
Ooit moeten er wel weer tieten hier gepost kunnen worden.
Het maakt mij woedend.
Of jou loskoppelen van de SC?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:53 schreef LTVDK het volgende:
Meh, niet echt mijn smaak.
[..]
SC loskoppelen van adsense?
Dat wil je niet, dan ga je me missenquote:
Welnee gekkie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wil je niet, dan ga je me missen
En brunetterinnen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:56 schreef LTVDK het volgende:
Blond krijg ik het over het algemeen ook niet warm van nee. Al ben jij meer van de gingers toch?
Sowieso donkere krullenquote:
Arme man is het.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering is maar vast zelf van een flat gesprongen voor iemand anders het doet.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering is maar vast zelf van een flat gesprongen voor iemand anders het doet.
Mongolen als in verstandelijk beperkten of als in Mongoliërs, Genghis Khan en zulks?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:43 schreef Triggershot het volgende:
Der was een serie die zich in de jaren 60/70 afspeelde, een jongen van 12/13 hield monologen en keek vaak terug op zijn leven, maar ben de naam kwijt, werd uitgezonden op FOX in de jaren 2000. Iemand enig idee waar ik het over heb
quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mongolen als in verstandelijk beperkten of als in Mongoliërs, Genghis Khan en zulks?
Volgens mij las ik het woord monologen verkeerdquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij las ik het woord monologen verkeerdVond het al zo raar dan zo'n knulletje mongolen als een soort van huisdier hield
Zeer terecht dit keer.quote:
Wonder Years?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:43 schreef Triggershot het volgende:
Der was een serie die zich in de jaren 60/70 afspeelde, een jongen van 12/13 hield monologen en keek vaak terug op zijn leven, maar ben de naam kwijt, werd uitgezonden op FOX in de jaren 2000. Iemand enig idee waar ik het over heb
Moest lachenquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij las ik het woord monologen verkeerdVond het al zo raar dan zo'n knulletje mongolen als een soort van huisdier hield
Dat lijkt mij schier onmogelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, vraag me nu af of het kutter was dan Community.
Community & Family tiesquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, vraag me nu af of het kutter was dan Community.
Dat je geen gevoel voor humor hebt hoef je echt niet zo te etaleren.quote:
Hoezo geen gevoel voor humor, ik lach nog steeds om #234.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je geen gevoel voor humor hebt hoef je echt niet zo te etaleren.
True, zelfde met Cosby en Happy Days.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat keek je alleen omdat er verder geen kut op tv was.
Nu weet je dat Bill al die meisjes deed.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
True, zelfde met Cosby en Happy Days.
Chett was wel tofquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu weet je dat Bill al die meisjes deed.
Die ging in ieder geval goed van Bill ...quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu weet je dat Bill al die meisjes deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ging in ieder geval goed van Bill ...Hij is nu weer madpanda dat dit toch geen multicultureelvrij topic is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mani held, dankje voor de linkquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk Kauaiau, de hele zaal gaat los!
http://www.vpro.nl/speel.WO_VPRO_1798843.html
Dit ga ik natuurlijk niet allemaal lezen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:30 schreef anonymoussie het volgende:
Since the 1970s, the red-brick semi at 30 East Drive on Pontefract’s Chequerfield Estate has been a place of fascination and fear.
Locals know it as the home where the Pritchard family was terrorised by the angry spirit of a 16th-Century monk.
And to the steady stream of ghost-hunters who make the pilgrimage to the West Yorkshire town, it is the site of “the most violent poltergeist haunting in Europe”.
Now, as a British film about the haunting hits UK cinemas, locals say the Black Monk of Pontefract is beginning to stir again.
Next-door neighbour Carol Fieldhouse, 54, said things started to take a sinister turn three months ago.
She didn’t know the former owner Philip Pritchard had just sold the long-empty property to film producer Bil Bungay.
“I saw Philip in the front, tidying up the garden,” she said.
“I went out and asked him if he’d sold it to one of his nephews. I thought it must have been one of them because I knew they were deaf and I’d heard the telly blasting out all night.
“He said ‘There’s no TV in there. It’s empty’. Then he turned pale and went ‘God, it’s started again’. I haven’t seen him since.”
But a blaring TV is nothing compared to what Philip, sister Diane, dad Joe and mum Jean experienced 40 years ago.
There were sheets torn off beds, photos slashed and gloves floating as if conducting music.
The most shocking incident saw 12-year-old Diana dragged upstairs by an invisible pair of hands clutching at her throat.
An author later identified the spook as a monk hung for the rape and murder of a girl during the reign of Henry VIII. Intriguingly, the Pritchards’ semi is said to have been built next to the site of the gallows.
The events are recreated in director Pat Holden’s new horror film When The Lights Went Out. Jean Pritchard was Holden’s aunt and he witnessed many of the incidents first hand.
He says the family feared the flick could anger the ghost. “They said, ‘If you make a film we don’t want this to happen again’,” he said.
To persuade them to help him with his research for the movie, he changed their names and used a studio in Huddersfield as the house.
But producer Bungay couldn’t resist when he found out No.30 was up for sale.
And he has already witnessed strange goings-on. While the film premiered in London, Bil organised a screening in the house for cast, crew and two fearless competition winners.
There, several people reported their mobile phones suddenly running out of battery.
Tasha Connor, 15, who plays Diane, admitted feeling “freaked out” at the screening.
And neighbour Carol was so disturbed byother odd incidents since that she held a séance in which the Black Monk materialised.
“He doesn’t like it that someone has moved in,” she said. “He says he will have them gone in 12 months.”
• When The Lights Went Out is in cinemas now.
Wat denken jullie? Waar of een hoax? - bron
Ga ik pannenkoeken bakkenquote:
Nee, ik bak pannenkoeken, niet niks, lezen jij.quote:
Oke.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit ga ik natuurlijk niet allemaal lezen.
Ja hier is het al vanaf half 9 bezig, onwehrquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier is het al vanaf half 9 bezig, onwehr
Dan zou ik ook als eerste even een melding op FOK! makenquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:35 schreef LTVDK het volgende:
Fuck, fuck, fuck, fuck, fuck, er komt water door de achterdeur naar binnen
Maak even foto's.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:35 schreef LTVDK het volgende:
Fuck, fuck, fuck, fuck, fuck, er komt water door de achterdeur naar binnen
Nee was 10 minuten geleden, was er gelukkig enigszins op tijd bij zodat ik het nog een beetje tegen kon houden met handdoeken, nu is het weer droog namelijk. Komt alleen over een halfuurtje zo te zien weer zo'n bui aanquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan zou ik ook als eerste even een melding op FOK! maken
Nee die hoerige tyfustering regenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |