Ow. Ik dacht dat je erop ging springen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik werd het niet eens over de prijs met die verkoper op de rommelmarkt.
ja maar ik had dus geen beeldjequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ow. Ik dacht dat je erop ging springen?
Moeten ze er natuurlijk geen euro voor vragen he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ow. Ik dacht dat je erop ging springen?
zeker een jonge gastquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Die gast woonde 2 of 3 jaar in Australië en sprak al met een enorm accent nederlands. Gaat dat zo snel?
Midden-eind 20 ofzo?quote:
Ja dat sowieso. Maar ik bedoel dat hij nauwelijks meer Nederlands kon. Haast onverstaanbaar, met echt een enorm accent.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:55 schreef anonymoussie het volgende:
Sowieso een taal leren gaat hoe jonger hoe beter, toch?
Ow. Ja. Vreemd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar ik bedoel dat hij nauwelijks meer Nederlands kon. Haast onverstaanbaar, met echt een enorm accent.
Die heeft geworpen dus de buit is binnen! Gelukkig hebben we de PB foto's nog.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Do is best wel aangekomen lijkt het #SBS6
Oja, die was zwanger. Vind haar zo ook mooi, eerst was ze wel erg skinny.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft geworpen dus de buit is binnen! Gelukkig hebben we de PB foto's nog.
Sowieso een prachtige meidquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, die was zwanger. Vind haar zo ook mooi, eerst was ze wel erg skinny.
Oeh toevallig had ik dit op repeat staan vandaag.quote:
Goed lichaamquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sowieso een prachtige meid
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |