Met flosdraad. Had ik al een paar keer eerder geprobeerd deze week, maar toen probeerde ik hem naar beneden te trekken. Vandaag kreeg ik de geniale ingeving om hem naar de zijkant te trekken, en voilaquote:
Een soort Buurman en Buurman verhaal, nice.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met flosdraad. Had ik al een paar keer eerder geprobeerd deze week, maar toen probeerde ik hem naar beneden te trekken. Vandaag kreeg ik de geniale ingeving om hem naar de zijkant te trekken, en voila
Dit verhaal komt zeker in mijn memoires.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een soort Buurman en Buurman verhaal, nice.
Tussen mijn achterste kiezen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Waar hij in zat ben ik wel benieuwd naar
Saai verhaal zo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tussen mijn achterste kiezen.
Stop jij tandenstokers wel eens ergens anders in dan?quote:
Je moet klein beginnen hoor ik altijd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Stop jij tandenstokers wel eens ergens anders in dan?
Ben ik niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:03 schreef d4v1d het volgende:
Sinds wanneer ben jij weer nieuwsposter
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:57 schreef YokiKater het volgende:
Check wat ik net in de tuin tegenkwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |