Arme man is het.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering is maar vast zelf van een flat gesprongen voor iemand anders het doet.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering is maar vast zelf van een flat gesprongen voor iemand anders het doet.
Mongolen als in verstandelijk beperkten of als in Mongoliėrs, Genghis Khan en zulks?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:43 schreef Triggershot het volgende:
Der was een serie die zich in de jaren 60/70 afspeelde, een jongen van 12/13 hield monologen en keek vaak terug op zijn leven, maar ben de naam kwijt, werd uitgezonden op FOX in de jaren 2000. Iemand enig idee waar ik het over heb
quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mongolen als in verstandelijk beperkten of als in Mongoliėrs, Genghis Khan en zulks?
Volgens mij las ik het woord monologen verkeerdquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij las ik het woord monologen verkeerdVond het al zo raar dan zo'n knulletje mongolen als een soort van huisdier hield
Zeer terecht dit keer.quote:
Wonder Years?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:43 schreef Triggershot het volgende:
Der was een serie die zich in de jaren 60/70 afspeelde, een jongen van 12/13 hield monologen en keek vaak terug op zijn leven, maar ben de naam kwijt, werd uitgezonden op FOX in de jaren 2000. Iemand enig idee waar ik het over heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |