SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo te zien wil Onlogisch alleen maar Feyenoorders in Oranje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:49 schreef GGMM het volgende:
johannes_vermeer wil alleen maar Groningers in het Nederlands elftal. (en Nick van der Velden)
Nick van der Velden is een enorm matige spelerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:49 schreef GGMM het volgende:
johannes_vermeer wil alleen maar Groningers in het Nederlands elftal. (en Nick van der Velden)
Die Robben zou ik aanvoerder maken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat Nederland verliest omdat Kevin Diks en Davy Pröpper er niet bijzittenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
Dr.Mikey hoopt dat Nederland verliest omdat er niet genoeg Feijenoorders geselecteerd zijn. Humor om te lachen.
Dr. Mikey is niet zo slim.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
Dr.Mikey hoopt dat Nederland verliest omdat er niet genoeg Feijenoorders geselecteerd zijn. Humor om te lachen.
Jij bent duidelijk geen meester van de satire.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nick van der Velden is een enorm matige speler
Dat is ook zelden mijn insteekquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen meester van de satire.
Feitelijk onjuist. Het kan mij geen barst interesseren wie of wat er in het nederlands elftal staat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En zo te zien wil Onlogisch alleen maar Feyenoorders in Oranje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent traag vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klaag dan alsjeblieft niet over het selectiebeleid van Blind.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist. Het kan mij geen barst interesseren wie of wat er in het nederlands elftal staat.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Post ze dan even joh, teringlulquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:52 schreef Rickertman96 het volgende:
Babel z'n laatste tweetsWat een gozer
Ik klaag nergens, ik vind 'm een baasquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaag dan alsjeblieft niet over het selectiebeleid van Blind.
Galasek > Anitaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Anita was de beste VM van Ajax van dit deze eeuw
Die keer dat Robben gewisseld werd voor Bosvelt is al weer 11 jaar geleden, dat is best speciaal dat Robben al 11 jaar de beste speler in Oranje is.quote:
Leuk feitjequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die keer dat Robben gewisseld werd voor Bosvelt is al weer 11 jaar geleden, dat is best speciaal dat Robben al 11 jaar de beste speler in Oranje is.
Ik ben niet zo van het multitaskenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:53 schreef tong80 het volgende:
Een beetje neuken is er niet bij in dit topic ?
Daarom tapete ik me altijd in René!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:54 schreef Mani89 het volgende:
Die scheurt zijn kniebanden en zijn enkelbanden.
Alleen in een spoiler.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:53 schreef tong80 het volgende:
Een beetje neuken is er niet bij in dit topic ?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb trouwens een hele leuke TT voor het Nederland - IJsland topic. Wachten jullie maar af volgende week
Dit zet ik in mijn schoolagenda.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb trouwens een hele leuke TT voor het Nederland - IJsland topic. Wachten jullie maar af volgende week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Hij had er ook eentje over de tegenstander van AZ.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:58 schreef Mani89 het volgende:
Mexicanobakker had nog een leuke grap over Memphis.
en eentje over de wedstrijd tegen Wales.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij had er ook eentje over de tegenstander van AZ.
There you go.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Waar blijft de photoshop van deze aflevering?
Hij kan helemaal niet voetballenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zei altijd al dat Strootman niet zo goed kon voetballen
En dat blijkt al een paar jaar
Johan is een meester van de satire.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:01 schreef GGMM het volgende:
Derksen vindt Rob Kampheus het goed doen.![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan is een meester van de satire.
Alweer een misleidende TTquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Weer met goede gasten:
PTA / RTL Autovisie #1 Te gast Johan Derksen
Doe je wel kalm aan met die lieve KingRoland?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook.
Net nog een moderator helemaal over de zeik geholpen.
Moet de tijd doden tot het uitgaan hequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat een leuke invulling van je vrije vrijdagavond.
Wat KingRoland en ik met elkaar doen is verder niet zo rullevant..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe je wel kalm aan met die lieve KingRoland?
Ga je nog hertjes tackelen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Moet de tijd doden tot het uitgaan he
Vuile klootzakquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
GGMM en Sked gaan nu kijken naar RTL4
Als het knuffelen is wil ik ook graag meedoenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat KingRoland en ik met elkaar doen is verder niet zo rullevant..
Zo noem ik dat nooit, maar smooth en swaggy als ik ben lukt dat meestal welquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je nog hertjes tackelen?
Ga nou niet het derde wiel uithangen en zoek er zelf één. Wink winkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het knuffelen is wil ik ook graag meedoen![]()
Gelukkig heb ik Paxcon.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ga nou niet het derde wiel uithangen en zoek er zelf één. Wink wink
Hij heeft al meerdere malen aangegeven jou niet graag te mogenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ga nou niet het derde wiel uithangen en zoek er zelf één. Wink wink
Ben ik toch minder smooth dan ik dacht.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft al meerdere malen aangegeven jou niet graag te mogen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook.
Net nog een moderator helemaal over de zeik geholpen.
Voordeel van Valentijn is wel dat hij gemakkelijk meepraat, je hebt in ieder geval geen awkard momenten met hem, of van die uitgekauwde 'conflicten' zoals bij Bossie/Hansie/Kieft met Wilfried die we nu wel kennen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Leuk showtje ondanks Valentijn die niks toevoegde 7.5/10
Misschien moeten we binnenkort weer togethertube opzetten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:09 schreef Pascalus het volgende:
Het begint hier een beetje eng te worden.
Daar zit een of andere kinderachtige puber op die mij imiteert.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moeten we binnenkort weer togethertube opzetten.
Wat voor dingen zegt die persoon dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zit een of andere kinderachtige puber op die mij imiteert.
Wat ben jij een dom varken zeg.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor dingen zegt die persoon dan?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor dingen zegt die persoon dan?
quote:KK
KK
KK
KK
KK
KK
Nee, absoluut niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus de geruchten zijn waar?
Als hij eens in de 2/3 weken een keer langskomt vind ik dat geen enkel probleem, beetje afwisseling kan geen kwaad. Uitzendingen met Boskamp en Hansie blijven natuurlijk wel de topshows.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Voordeel van Valentijn is wel dat hij gemakkelijk meepraat, je hebt in ieder geval geen awkard momenten met hem, of van die uitgekauwde 'conflicten' zoals bij Bossie/Hansie/Kieft met Wilfried die we nu wel kennen.
Al blijft het verder een arrogante zak die lekker weg kan blijven.
Nee hoor, hij zegt het goed.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:14 schreef DrDentz het volgende:
Wilfred spreekt het wel verkeerd uit, je zegt 'Bellik'
Dat heb ik nooit gesnapt, hij is Servisch in het spel en dan zeg je geen 'K'quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oh, dan spreekt Niko Bellic zijn eigen naam verkeerd uit
Tatjana Simicquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gesnapt, hij is Servisch in het spel en dan zeg je geen 'K'
Kijk bijv naar Zivkovitsj, Mitrovitsj, Stankovitsj etc.
Ik irriteer me mateloos aan die fakelach van hemquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:50 schreef Slobeend het volgende:
Genee was weer irritant en druk, met z'n sinaasappels.
Uh, nee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:16 schreef Seam het volgende:
Die Simon
Het is leuk omdat het niet grappig is
Nee het was eigenlijk gewoon best zielig naar mijn mening.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:16 schreef Seam het volgende:
Die Simon
Het is leuk omdat het niet grappig is
Ik vind het grappig.quote:De fans moesten er meer dan twee millennia op wachten, maar in oktober verschijnt hij dan eindelijk: het derde deel van de Bijbel Trilogie. Schrijver Michel van Egmond heeft het Futuristische Testament deze zomer afgerond.
In het Futuristische Testament komen de lezers erachter hoe het afloopt met personages als God en Maria Magdalena, die door miljarden fans over de hele wereld in het hart zijn gesloten. Aan het einde van deel twee, het Nieuwe Testament, brak het Einde der Tijden aan. Voor de liefhebbers is al duizenden jaren onduidelijk wat er daarna gebeurt.
Van Egmond wil nog niets loslaten over het plot en de ontwikkelingen die de personages doormaken. Hij zegt trouw te zijn gebleven aan de sfeer van de eerdere boeken, maar heeft er wel een eigen draai aan gegeven. De auteur spreekt van een ‘bovenmenselijke inspanning': “De eerste twee delen zijn natuurlijk door verschillende auteurs geschreven, terwijl ik dit boek helemaal alleen op papier heb gezet. Het was bijna net zo zwaar als het schrijven van Gijp.”
Het Futuristische Testament is al voor het uitkomt een bestseller. Volgens critici is het Van Egmond en zijn uitgever dan ook alleen om het geld te doen. “Het is commercieel natuurlijk een geweldig idee, nu er ook nieuwe versies van Jurassic Park en Star Wars gemaakt worden”, schampert Tommy Wieringa. “Ze voelen de tijdsgeest wat dat betreft perfect aan. Maar aan een kunstwerk als de Bijbel kom je gewoon niet. Dat neigt naar blasfemie.”
Ook bij de erven Matteüs valt het nieuwe Bijbelboek niet in goede aarde.
En een stukje emo-tv met Johnny en een mongooltje. Ben benieuwd of Gijp die belachelijk durft te maken.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk uit naar de uitzending van morgen. Vochtige oogjes bij Derksen na het ontslag van Schreuder.
Naar wie?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:55 schreef Evertjan het volgende:
zou Gijp ook met het broekje uit naar Tom Dumoulin hebben gekeken???
Goeie overwinning man. Mooi richting de meet nog even Froome naar huis gereden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:55 schreef Evertjan het volgende:
zou Gijp ook met het broekje uit naar Tom Dumoulin hebben gekeken???
ze zetten er ook geen procenten meer bij zie ik nuquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:24 schreef Seam het volgende:
Foor 1e bij speler van week
Sowieso gaat er nooit een Ajacied winnen
hype om te hypenquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:35 schreef Seam het volgende:
Klaassen verdient het.
Waarom staat in hemelsnaam Haller erbij? Die gozer miste iedere kans. Die flapdrop van Grueter zat ook nog eens iedere keer dat hij de bal kreeg meteen te schreeuwen: HALLLLEEERRRRR! Alsof het Messi was
Wil jij de kijker en Simon belazeren?quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Godverdomme jongens het is niet leuk als jullie op de echte winnaar stemmen, we moeten Simon naar een onbegrijpelijke winnaar sturen
Allemaal op Haller stemmen dusquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Godverdomme jongens het is niet leuk als jullie op de echte winnaar stemmen, we moeten Simon naar een onbegrijpelijke winnaar sturen
Misschien doen ze vanavond wel een groots en meeslepend eerbetoon aan de Jack.quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
VI heeft het afscheid van Jack verpest
Vond El G. eigenlijk man of the match, maar ook in de Arena werd Klaassen verkozen tot man of the match. Ze snappen er geen kut van.quote:
Van wat ik gisteren van de commentator begreep, mocht Frank de Boer de man of the match zelf kiezen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:59 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Vond El G. eigenlijk man of the match, maar ook in de Arena werd Klaassen verkozen tot man of the match. Ze snappen er geen kut van.![]()
dit is alleen voor die jongen zelf leukquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nieuwe collega voor Wilfred en Johan bij Voetbal Inside
Voor SynDROOM was Johnny de Mol gisteravond met Heerenveen-supporter Lars bij de wedstrijd Heerenveen-PEC Zwolle om Lars te helpen bij zijn grote droom: de wedstrijd nabeschouwen bij Voetbal Inside. Die droom komt morgenavond uit.![]()
[ afbeelding ]
Lars maakte tijdens de wedstrijd in het Abe Lenstra-stadion druk aantekeningen om morgen bij Wilfred Genee en Johan Derksen een beetje goed beslagen ten ijs te komen.Ook mocht hij de trainer van de Friese club bij de persconferentie een paar vragen stellen.
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)n-bij-voetbal-inside
Dat wordt kijken zeker na Johan zijn avontuur met Hotel Ambrona
Qua niveau is het wel een verbetering ten opzichte van de kantineheld!quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:18 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
dit is alleen voor die jongen zelf leuk
quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Qua niveau is het wel een verbetering ten opzichte van de kantineheld!
Ik vond Klaassen wel een terechte MotM, heeft zowel aanvallend als verdedigend geen fout gemaakt en gaf alleen maar lekkere passes.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:59 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Vond El G. eigenlijk man of the match, maar ook in de Arena werd Klaassen verkozen tot man of the match. Ze snappen er geen kut van.![]()
En van Ziyechquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:46 schreef Slobeend het volgende:
Wim zal wel moe geworden zijn van Loca-Dia.
Lol valt me nu pas op: loca dia betekent gekke dagquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:46 schreef Slobeend het volgende:
Wim zal wel moe geworden zijn van Loca-Dia.
Ja precies.quote:
Precies hetzelfde hierquote:Op maandag 31 augustus 2015 15:02 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja precies.Heb er ook zin in. Zit helaas op werk, anders was het broekje al uit geweest hoor.
Klaassen gaat hem niet worden, is een Ajaxspeler. Zoet ook niet, was gisteren de grote sta-in-de-weg voor Feyenoord, Haller heeft twee keer in de Kuip gescoord, en Feyenoord fans weten niet wie Foor isquote:Op maandag 31 augustus 2015 15:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus... wie heeft er een Feyenoord verleden?!
Dat wordt weer genieten.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Joe tink joe are smarter than I, but it is not like that
Al tijdens de wedstrijd? Heeft hij niks beters te doen?quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Van wat ik gisteren van de commentator begreep, mocht Frank de Boer de man of the match zelf kiezen.
Hij denkt dat hij Mr Big Star is maar iedere lul kan een sjaaltje en een hoedje kopen, laat hem er eens een paar inschoppen tegen Swonsie.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
Zou het ook hier over gaan:
[ afbeelding ]
En ik hoop ook dat ze de debiliteit van het transferwindow aan de kaak stellen, dat loopt nu ALLEEN in de UK een dag langer door. Dus als die morgen een spelertje weghalen kan je wachten tot de winterstop tot je vervanger kan halen
Beetje slijmen bij de mennesjur, met z'n naam op je sjaaltje.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij Mr Big Star is maar iedere lul kan een sjaaltje en een hoedje kopen, laat hem er eens een paar inschoppen tegen Swonsie.
In Italie en Rusland loopt de transfermarkt toch al jaren langer door?quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
En ik hoop ook dat ze de debiliteit van het transferwindow aan de kaak stellen, dat loopt nu ALLEEN in de UK een dag langer door. Dus als die morgen een spelertje weghalen kan je wachten tot de winterstop tot je vervanger kan halen
Rusland idd wel, maar UK liep altijd gelijk met de rest van het vasteland. Italie weet ik niet. Maar het blijft sowieso debiel dat iig in het UEFA gebied die termijnen niet gelijk zijnquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:24 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
In Italie en Rusland loopt de transfermarkt toch al jaren langer door?
We noemen hem vanaf nu LaPaay.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje slijmen bij de mennesjur, met z'n naam op je sjaaltje.
Kan het er wel mee eens zijn dat je niet persé alles in de basis moet spelen. Maar voor mij is het dan een mits als de acceptabele alternatieven niet voorradig zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:56 schreef Nober het volgende:
"Ik vind het apart dat er vraagtekens worden geplaatst bij het feit dat ik geselecteerd ben, omdat ik een paar wedstrijdjes niet heb gespeeld", zegt Van der Wiel
"Hoezo, kan ik dan opeens niet meer voetballen of ben ik opeens niet meer goed genoeg voor Oranje omdat ik eventjes niet speel? Ik vind de regel dat je niet speelt bij Oranje als je bij je club niet speelt, eigenlijk nergens op slaan."
"Je moet meer kijken naar kwaliteit, naar wat het elftal nodig heeft. Zeker in deze periode, wanneer je de punten hard nodig hebt. Als we nou een riante voorsprong hadden in de poule, oké, maar ik denk dat we nu alles en iedereen kunnen gebruiken."
Zeg het maar jongens...
Hij wordt alleen maar geselecteerd omdat hij bij Ajax heeft gezetenquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:56 schreef Nober het volgende:
"Ik vind het apart dat er vraagtekens worden geplaatst bij het feit dat ik geselecteerd ben, omdat ik een paar wedstrijdjes niet heb gespeeld", zegt Van der Wiel
"Hoezo, kan ik dan opeens niet meer voetballen of ben ik opeens niet meer goed genoeg voor Oranje omdat ik eventjes niet speel? Ik vind de regel dat je niet speelt bij Oranje als je bij je club niet speelt, eigenlijk nergens op slaan."
"Je moet meer kijken naar kwaliteit, naar wat het elftal nodig heeft. Zeker in deze periode, wanneer je de punten hard nodig hebt. Als we nou een riante voorsprong hadden in de poule, oké, maar ik denk dat we nu alles en iedereen kunnen gebruiken."
Zeg het maar jongens...
Hey Lars, kijk eens dom! Ja, ho maar!quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Qua niveau is het wel een verbetering ten opzichte van de kantineheld!
quote:Genk stalt Sekou Cissé in Franse tweede klasse
KRC Genk verhuurt Sekou Cissé aan de Franse tweedeklasser FC Sochaux-Montbéliard. De overeenkomst handelt over één seizoen inclusief aankoopoptie. Dat meldt de Limburgse club.
De 30-jarige Cissé wordt verhuurd aan FC Sochaux-Montbéliard, spelende in de “Ligue 2” ofwel de tweede klasse in Frankijk. De club wist voorlopig 3 punten uit 5 wedstrijden te behalen dankzij 3 gelijke spelen.
De Ivoriaanse middenvelder Cissé kwam in januari 2014, na een geslaagde test gedurende de winterstage, op de spelerslijst van KRC Genk. In november 2014 werd zijn eerste en kortlopende overeenkomst verlengd met een contract tot en met 2016-2017. Hij zal nu één seizoen aan de slag gaan in Frankrijk, waarna Sochaux een aankoopoptie kan lichten.
Heeft ie nou een sjaal van Louis om?quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Larsson speelt met Mulder samen. Uitgemaakte zaak dus.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus... wie heeft er een Feyenoord verleden?!
Kan zo mee met Don & Adquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heeft ie nou een sjaal van Louis om?![]()
Deze mag trouwens dan ook wel: [ afbeelding ]
Zelfs bij PSV was ie al niet goed in z'n kneiter
Is dat die Belg? Eddy Wally?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:11 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man kan het beter hebben
Sjek heeft tot onze teleurstelling niet gehuild. Een goedmakertje was het feit dat Slobeend aan een @vkwillemvissers UI vast zitquote:
Liegebeest.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
jack heeft gehuild
je hebt wat gemist
Op zijn Toine van Pepperstreets?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
jack heeft gehuild
je hebt wat gemist
Uh nee ik vind Johnny de Mol vervelend.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Johannes, Karina en ik steunen dit.
quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:35 schreef Pascalus het volgende:
Wij zijn niet bang want Bruma is wijf
Ik heb al eerder gezegd, bij United liggen ze zich nu nog de tranen in de ogen te lachen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan is 30 mil voor Depay eigenlijk een fooitje.
Die komt daar nog wel terug hoor, om later dit seizoen Chelsea de champions league uit te knikkeren.quote:
juichenquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Chelsea is niet bang want Bruma is erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |