abonnement Unibet Coolblue
pi_155734070
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:17 schreef Blistering het volgende:
Vet! Ook om aan te mogen werken _O_

Wanneer landt 'ie ook weer voor het eerst op Schiphol? Neem ik die dag even vrij van studie & werk.
Hij zou eerst op 13 oktober aan KLM geleverd worden maar dat is nu al verschoven naar 15 oktober.
Vermoedelijk landt de kist dan de volgende dag op Schiphol.
  Moderator dinsdag 1 september 2015 @ 15:38:02 #52
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_155734388
De komende tijd zal er regelmatig een vliegtuig van SAS te zien zijn op vliegveld Eelde.

http://www.rtvdrenthe.nl/(...)-vlekkeloos-verlopen

quote:
Overigens worden de aankomsten, net als vandaag, niet aangekondigd. "Het zijn toch speciale vluchten. En we willen niet dat mensen hier naar toe komen om te kijken"
Zijn die vluchten dan ook ontzichtbaar op bijvoorbeeld Flyradar?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 1 september 2015 @ 15:44:10 #53
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155734526
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:38 schreef derLudolf het volgende:
De komende tijd zal er regelmatig een vliegtuig van SAS te zien zijn op vliegveld Eelde.

http://www.rtvdrenthe.nl/(...)-vlekkeloos-verlopen

[..]

Zijn die vluchten dan ook ontzichtbaar op bijvoorbeeld Flyradar?
Daar staan ze gewoon in:
http://www.flightradar24.com/data/airplanes/ln-rpx/#74b349d
SK7107/7108
So we just called him Fred
  Moderator dinsdag 1 september 2015 @ 15:55:47 #54
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_155734771
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:44 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Daar staan ze gewoon in:
http://www.flightradar24.com/data/airplanes/ln-rpx/#74b349d
SK7107/7108
Aha, als het echt wil weten dat gewoon in de gaten houden dus :P

Trouwens, ik las afgelopen zondag in het "WizzAir magazine" dat ze 110 A321-NEO's hadden besteld. De huidige vloot is iets van 68 vliegtuigen dacht ik.

Dat klinkt als een flinke groei. Is dat dan gelijk vervanging van de A320? Hoe dan ook, dat is een serieuze uitbreiding
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 1 september 2015 @ 16:16:38 #55
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155735222
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Aha, als het echt wil weten dat gewoon in de gaten houden dus :P

Trouwens, ik las afgelopen zondag in het "WizzAir magazine" dat ze 110 A321-NEO's hadden besteld. De huidige vloot is iets van 68 vliegtuigen dacht ik.

Dat klinkt als een flinke groei. Is dat dan gelijk vervanging van de A320? Hoe dan ook, dat is een serieuze uitbreiding
Uitbreiding en vervanging idd.
quote:
The new aircraft will both replace current aircraft when they are returned to lessors as well as provide additional capacity for Wizz Air’s further growth.
Bron: https://wizzair.com/en-GB/about_us/news/wizzen328
So we just called him Fred
  dinsdag 1 september 2015 @ 16:28:42 #56
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155735507
Met de komst van de 320Neo en de 737Max lijkt het er haast op dat de 2e hands markt overspoeld gaat worden met relatief jonge narrow body toestellen.

Zal me niet verbazen als de laatste 737-1/2/3/4/5/600's hiermee definitief uit het luchtruim verdwijnen.
So we just called him Fred
  Moderator dinsdag 1 september 2015 @ 16:34:16 #57
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_155735631
Fred, 600 is toch ook nog onderdeel van de 737NG?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_155735673
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:34 schreef derLudolf het volgende:
Fred, 600 is toch ook nog onderdeel van de 737NG?
Vanaf de 700 is volgens mij pas Next Gen
  Moderator dinsdag 1 september 2015 @ 16:40:08 #59
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_155735745
quote:
Boeing 737NG is the name given to the −600/-700/-800/-900 series of the Boeing 737 airliner.
(wiki)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 1 september 2015 @ 18:19:17 #60
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155738006
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:34 schreef derLudolf het volgende:
Fred, 600 is toch ook nog onderdeel van de 737NG?
Je hebt helemaal gelijk.
So we just called him Fred
pi_155739631
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:16 schreef Iemand91 het volgende:
KLM_press twitterde op dinsdag 01-09-2015 om 14:25:18 Work in progress: our first Boeing 787-9! reageer retweet
[ afbeelding ]
En het heeft nu motoren:


  dinsdag 1 september 2015 @ 19:28:46 #62
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_155739854
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:28 schreef FredvZ het volgende:
Met de komst van de 320Neo en de 737Max lijkt het er haast op dat de 2e hands markt overspoeld gaat worden met relatief jonge narrow body toestellen.

Zal me niet verbazen als de laatste 737-1/2/3/4/5/600's hiermee definitief uit het luchtruim verdwijnen.
Je kan ook van de -600 niet echt zeggen dat die ooit het luchtruim heeft betreden :P
  dinsdag 1 september 2015 @ 19:33:06 #63
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_155739986
quote:
Met zo'n witte kist en de KLM-livery in gedachten heb ik een beetje het Theo Maasen gevoel:
quote:
Als je een vel wit papier hebt en je hebt kleurpotloden en je doet niks, dan kan het altijd nog een mooie tekening worden.
pi_155740105
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:33 schreef OEM het volgende:
Met zo'n witte kist en de KLM-livery in gedachten heb ik een beetje het Theo Maasen gevoel:
Eeuwig zonde die lelijke LCC-lijn inderdaad. :r
pi_155740428
Ik ben nog altijd niet heel gecharmeerd van de nieuwe KLM-livery. Ben wel benieuwd hoe die zal staan op de 787.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_155740800
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:45 schreef Blistering het volgende:
Ik ben nog altijd niet heel gecharmeerd van de nieuwe KLM-livery. Ben wel benieuwd hoe die zal staan op de 787.


Zo ongeveer. Kan er ook nog steeds niet echt aan wennen ;)
pi_155740987
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:57 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo ongeveer. Kan er ook nog steeds niet echt aan wennen ;)
Hmm, op die foto gaat het wel. Maar in het echt is het toch altijd weer anders.

Trouwens, zou jij er ook niet in willen vliegen?

Ik heb echt geen idee hoe dat gaat bij een luchtvaartmaatschappij. Stel dat je iets groters wilt, moet je dat zelf aankaarten? Komt de maatschappij naar jou toe na een x-aantal vlieguren?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_155742721
Aeroflot en Transaero Airlines samen verder
quote:
MOSKOU - De Russische luchtvaartmaatschappij Aeroflot neemt zijn noodlijdende branche- en landgenoot Transaero over. De regering in Moskou gaf dinsdag groen licht voor de overname van 75 procent van de aandelen. Wel moeten de toezichthouders nog akkoord geven.

Transaero, dat in 1991 werd opgericht, is na Aeroflot de grootste luchtvaartmaatschappij van Rusland. Als gevolg van de crisis dook het bedrijf in de eerste helft van het jaar fors in de rode cijfers, met een verlies van 8,5 miljard roebel (116 miljoen euro). Het aantal passagiers daalde in de eerste zeven maanden van het jaar met 2,7 procent ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder. Vorig jaar ontving het bedrijf 9 miljard roebel steun vanuit Moskou.

Rode cijfers
Volgens bronnen zou Aeroflot het symbolische bedrag van 1 roebel betalen voor het belang van 75 procent. Overigens dook Aeroflot in de eerste maanden van het jaar ook dieper in de rode cijfers. Onder de streep resteerde een min van 3,5 miljard roebel. Afgelopen jaar verloor de Russische luchtvaartindustrie in totaal al 30 miljard roebel, blijkt uit gegevens van de Russische branchevereniging. Dat was in 2013 4,7 miljard roebel.

Nadat het nieuws over de overname bekend werd, stegen de beurswaarde van Transaero met circa 40 procent. Het aandeel Aeroflot verloor 5 procent.
Benieuwd wat dit gaat betekenen. Ook voor de 2 deels gebouwde 747-8i's voor Transaero...
pi_155743915
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:58 schreef Iemand91 het volgende:
Aeroflot en Transaero Airlines samen verder

[..]

Benieuwd wat dit gaat betekenen. Ook voor de 2 deels gebouwde 747-8i's voor Transaero...
Werden toch al uitgesteld?
pi_155745983
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:34 schreef Mikey92 het volgende:
Werden toch al uitgesteld?
Eerst voor begin 2016 maar juist de laatste dagen/weken was er weer onduidelijkheid.
  dinsdag 1 september 2015 @ 22:24:01 #71
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155745998
Blijft toch leuk:
So we just called him Fred
pi_155746685
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:04 schreef Blistering het volgende:

[..]

Hmm, op die foto gaat het wel. Maar in het echt is het toch altijd weer anders.

Trouwens, zou jij er ook niet in willen vliegen?

Ik heb echt geen idee hoe dat gaat bij een luchtvaartmaatschappij. Stel dat je iets groters wilt, moet je dat zelf aankaarten? Komt de maatschappij naar jou toe na een x-aantal vlieguren?
Bij ons mag je bieden op andere functies, en dan gaat het in principe op basis van aantal vacatures en senioriteit. Je moet dus zelf bieden op iets anders. Overigens wordt de 787 gemixed gevlogen met de 777, het is een gedeelde typerating 777/787. Wel een conversiecursus, maar je hoeft geen compleet nieuwe typerating te halen :)
pi_155747171
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:38 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Bij ons mag je bieden op andere functies, en dan gaat het in principe op basis van aantal vacatures en senioriteit. Je moet dus zelf bieden op iets anders. Overigens wordt de 787 gemixed gevlogen met de 777, het is een gedeelde typerating 777/787. Wel een conversiecursus, maar je hoeft geen compleet nieuwe typerating te halen :)
Thanks, tof om te weten ^O^
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Moderator dinsdag 1 september 2015 @ 23:38:00 #74
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_155748671
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:38 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Bij ons mag je bieden op andere functies, en dan gaat het in principe op basis van aantal vacatures en senioriteit. Je moet dus zelf bieden op iets anders. Overigens wordt de 787 gemixed gevlogen met de 777, het is een gedeelde typerating 777/787. Wel een conversiecursus, maar je hoeft geen compleet nieuwe typerating te halen :)
Wat moet je bieden dan?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 1 september 2015 @ 23:49:30 #75
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_155749052
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 23:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat moet je bieden dan?
Hangt af van de structuur, de hoogte van de blinds op dat moment, je positie op tafel... oh wacht, ik haal 2 hobbies door elkaar :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 1 september 2015 @ 23:49:59 #76
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_155749063
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:24 schreef FredvZ het volgende:
Blijft toch leuk:
[ afbeelding ]
Dan toch liever aan de andere kant, minder last van die WC daar links. En dan nog liever raampje, maar dat ben ik :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_155749374
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 23:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat moet je bieden dan?
er wordt gekeken naar een aantal aspecten maar primair telt het aantal dienstjaren (senioriteit).

je biedt niet echt iets, het is meer interesse tonen, je biedt je interesse aan :D
.
  woensdag 2 september 2015 @ 10:16:50 #78
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155753309
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 23:49 schreef flipsen het volgende:
Dan toch liever aan de andere kant, minder last van die WC daar links. En dan nog liever raampje, maar dat ben ik :Y
Gelukkig mogen er maar een beperkt aantal mensen gebruik maken van dit toilet tijdens de vlucht :7
Raampje hoeft van mij niet zo: 95% van de vlucht zijn er toch maar wolken te zien. De 3% die ziet in Nederland bij het opstijgen ken ik inmiddels wel en tijdens de 2% tijdens het landen ben ik veel te druk met onder controle houden van mijn oorpijn.
So we just called him Fred
pi_155753479
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:16 schreef FredvZ het volgende:

[..]

oorpijn.
Ik had daar ook altijd veel last van. Nu mijn oren zijn uitgespoten (zaten dicht na het zwemmen) heb ik er geen last meer van.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_155756618


Staat weer binnen op een andere station, geen idee waarom.
Schijnt snel de paint in te gaan om er de 10de weer uit te komen.
  woensdag 2 september 2015 @ 14:07:38 #81
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_155757958
-edit-

[ Bericht 92% gewijzigd door donroyco op 02-09-2015 14:16:32 ]
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 2 september 2015 @ 14:16:25 #82
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_155758188
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:24 schreef FredvZ het volgende:
lokquote
Vraag: Met Arke of KLM naar het Caribisch gebied? Thanks alvast! :)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 2 september 2015 @ 14:20:48 #83
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_155758307
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:16 schreef FredvZ het volgende:
Raampje hoeft van mij niet zo: 95% van de vlucht zijn er toch maar wolken te zien.
Raampje is voor mij ook niet om naar buiten te kijken (wel bij start en landing), maar vooral omdat ik dan een beetje tegen de wand kan hangen. De enige manier dat ik met héél veel geluk nog een kwartiertje ofzo kan slapen (op een vlucht van 12+ uur).
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 2 september 2015 @ 18:09:40 #84
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155764975
quote:
6s.gif Op woensdag 2 september 2015 14:16 schreef donroyco het volgende:
Vraag: Met Arke of KLM naar het Caribisch gebied? Thanks alvast! :)
Arke, enerzijds omdat KLM niet rechtstreeks naar de "vakantievliegvelden" (zoals Cancun, Holguin, Varadero, Punta Cana, Puerto Plata, Montego Bay) vliegt en anderzijds omdat ik een hekel heb aan economy vliegen en KLM Business class te duur is.

Tel daarbij op dat bij een pakketreis er ook nog eens een korting wordt gerekend. Die goedkopere prijs maakt het de grotere kans op vertragingen wel waard.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 14:20 schreef flipsen het volgende:
Raampje is voor mij ook niet om naar buiten te kijken (wel bij start en landing), maar vooral omdat ik dan een beetje tegen de wand kan hangen. De enige manier dat ik met héél veel geluk nog een kwartiertje ofzo kan slapen (op een vlucht van 12+ uur).
Slapen heb ik opgegeven in een vliegtuig. Hoewel ik een paar maanden geleden wel in slaap was gevallen, ik schrok er gewoon wakker van :D

Nog een voordeel van Arke, je kan vrij gemakkelijk de stoel naast je ook reserveren en zoals het er nu naar uitziet, heb ik twee stoelen :+
So we just called him Fred
  woensdag 2 september 2015 @ 18:36:33 #85
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155765705
U-turn op de landingsbaan?
So we just called him Fred
  woensdag 2 september 2015 @ 18:50:19 #86
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_155766101
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:09 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Arke, enerzijds omdat KLM niet rechtstreeks naar de "vakantievliegvelden" (zoals Cancun, Holguin, Varadero, Punta Cana, Puerto Plata, Montego Bay) vliegt en anderzijds omdat ik een hekel heb aan economy vliegen en KLM Business class te duur is.

Tel daarbij op dat bij een pakketreis er ook nog eens een korting wordt gerekend. Die goedkopere prijs maakt het de grotere kans op vertragingen wel waard.
Thanks! En hoe zit het dan met de ABC-eilanden? Heeft Arke/TUI daar ook een voorsprong?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_155767080
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:36 schreef FredvZ het volgende:
U-turn op de landingsbaan?

Foutje van FR.
--
  woensdag 2 september 2015 @ 19:25:46 #88
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155767149
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:50 schreef donroyco het volgende:
Thanks! En hoe zit het dan met de ABC-eilanden? Heeft Arke/TUI daar ook een voorsprong?
Arke biedt meer variatie in vluchten, zodat je altijd wel een reis kan boeken met zowel heen als terug een non-stop vlucht. Met KLM is dat alleen mogelijk als je naar Curaçao gaat.

Met de huidige prijzen is Economy bij de KLM iets goed koper dan Premium Comfort bij Arke. Het aanbod van films is iets minder bij Arke tov KLM en de verzorging van de innerlijke mens is wat beperkter in keuze. De ruimte die je krijgt tov Economy maakt dat allemaal ruimschoots goed.

Grootste nadeel is de grotere kans op vertraging en gedoe als er opeens een ander toestel gebruikt moet worden.

Economy zou ik met Arke niet doen. 3-3-3 in een 787 is krap en je moet voor alles bijbetalen tijdens de vlucht (bagage, eten, drinken, IFE). Je krijgt het minimale om de vlucht te "overleven": water en één maaltijd.

KLM vliegt nu met een A330, mijn verwachting is dat deze vluchten als eerste vervangen gaan worden door een 787-9, die in Economy dezelfde 3-3-3 opstelling heeft als Arke.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Arke:
AMS - AUA - CUR - AMS : 787-8
AMS - SXM - AUA - AMS : 787-8

AMS - BON - CUR - AMS : 787-8
AMS - CUR - BON - AMS : 787-8
AMS - CUR - AMS       : 787-8

KLM:
AMS - AUA - BON - AMS : 330-200
AMS - SXM - CUR - AMS : 747-400
AMS - CUR - AMS       : 747-400 / 330-200

AMS = Amsterdam Schiphol
AUA = Aruba
BON = Bonaire
CUR = Curaçao
SXM = St. Maarten
So we just called him Fred
  woensdag 2 september 2015 @ 19:35:06 #89
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155767462
Sinds wanneer vliegt ArkeFly 2 maal daags naar naar Curacao?
  woensdag 2 september 2015 @ 20:37:58 #90
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155769309
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:35 schreef Sunri5e het volgende:
Sinds wanneer vliegt ArkeFly 2 maal daags naar naar Curacao?
Ik wilde alleen de variatie in vluchten aangeven, niet de frequentie :)

Dit is het globale schema voor de komende winter (onder voorbehoud van wijzigingen en typefouten):
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
Arke:
Ma : AMS - AUA - CUR - AMS : 787-8
Di : AMS - BON - CUR - AMS : 787-8
Wo : AMS - SXM - AUA - AMS : 787-8
Wo : AMS - CUR - AMS       : 787-8
Do : AMS - AUA - CUR - AMS : 787-8
Vr : AMS - CUR - BON - AMS : 787-8
Za : AMS - SXM - AUA - AMS : 787-8
Za : AMS - CUR - AMS       : 787-8
Zo : AMS - BON - CUR - AMS : 787-8

KLM:
Ma : AMS - CUR - AMS       : 747-400
Ma : AMS - CUR - AMS       : 330-200
Di : AMS - SXM - CUR - AMS : 747-400
Di : AMS - AUA - BON - AMS : 330-200
Wo : AMS - CUR - AMS       : 747-400
Wo : AMS - CUR - AMS       : 330-200
Do : AMS - CUR - AMS       : 747-400 
Do : AMS - AUA - BON - AMS : 330-200
Vr : AMS - SXM - CUR - AMS : 747-400
Vr : AMS - AUA - BON - AMS : 330-200
Za : AMS - CUR - AMS       : 747-400
Za : AMS - AUA - BON - AMS : 330-200
Zo : AMS - SXM - CUR - AMS : 747-400
Zo : AMS - AUA - BON - AMS : 330-200
So we just called him Fred
  woensdag 2 september 2015 @ 20:43:19 #91
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155769502
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:37 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Ik wilde alleen de variatie in vluchten aangeven, niet de frequentie :)

Dit is het globale schema voor de komende winter (onder voorbehoud van wijzigingen en typefouten):
[ code verwijderd ]

Het was ook niet een reactie op jouw post maar een algemene vraag. Ik zag net dat ze op bijvoorbeeld zondag 2 maal daags met een 787 vliegen. Ongeveer een half uur naar elkaar. 1 met tussenlanding en 1 direct.
  woensdag 2 september 2015 @ 21:01:53 #92
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_155770090
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:25 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Arke biedt meer variatie in vluchten, zodat je altijd wel een reis kan boeken met zowel heen als terug een non-stop vlucht. Met KLM is dat alleen mogelijk als je naar Curaçao gaat.

Met de huidige prijzen is Economy bij de KLM iets goed koper dan Premium Comfort bij Arke. Het aanbod van films is iets minder bij Arke tov KLM en de verzorging van de innerlijke mens is wat beperkter in keuze. De ruimte die je krijgt tov Economy maakt dat allemaal ruimschoots goed.

Grootste nadeel is de grotere kans op vertraging en gedoe als er opeens een ander toestel gebruikt moet worden.

Economy zou ik met Arke niet doen. 3-3-3 in een 787 is krap en je moet voor alles bijbetalen tijdens de vlucht (bagage, eten, drinken, IFE). Je krijgt het minimale om de vlucht te "overleven": water en één maaltijd.

KLM vliegt nu met een A330, mijn verwachting is dat deze vluchten als eerste vervangen gaan worden door een 787-9, die in Economy dezelfde 3-3-3 opstelling heeft als Arke.
[ code verwijderd ]

Heldere uitleg. Dank :)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_155770312
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:25 schreef FredvZ het volgende:
KLM vliegt nu met een A330, mijn verwachting is dat deze vluchten als eerste vervangen gaan worden door een 787-9, die in Economy dezelfde 3-3-3 opstelling heeft als Arke.
Als ik naar de bestemmingen kijk lijkt KLM de 787 meer in te zetten op 777 bestemmingen en de 777's gaan weer 747 bestemmingen overnemen.

KLM heeft ook aangegeven dat ze met de (wat kleinere) 787's ze de mogelijkheid krijgen om hogere frequenties en/of nieuwe bestemmingen te halen.
  woensdag 2 september 2015 @ 21:19:15 #94
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155770640
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:43 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Het was ook niet een reactie op jouw post maar een algemene vraag. Ik zag net dat ze op bijvoorbeeld zondag 2 maal daags met een 787 vliegen. Ongeveer een half uur naar elkaar. 1 met tussenlanding en 1 direct.
Ah. Op die fiets.
Sinds vorig jaar zomer. Toen was het nog alleen op zaterdag. Sinds deze zomer op woensdag en zondag. Komende winter dus dagelijks 1 maal een vlucht naar Curaçao.
So we just called him Fred
pi_155773620
flightradar24 twitterde op woensdag 02-09-2015 om 22:16:26 Malaysia Airlines flight #MH19 from Amsterdam to Kuala Lumpur has done 2 U-turns over India http://t.co/7UZjPXKSHC http://t.co/hq0B3wegrz reageer retweet
  woensdag 2 september 2015 @ 22:49:05 #96
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155773775
Hij zit nu op FL100...
So we just called him Fred
pi_155773831
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:49 schreef FredvZ het volgende:
Hij zit nu op FL100...
Zal wel gaan landen op Chennai
  woensdag 2 september 2015 @ 22:53:13 #98
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155773900
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:50 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Zal wel gaan landen op Chennai
Lijkt er idd wel op, bocht is inmiddels ingezet:
So we just called him Fred
pi_155774121
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:53 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Lijkt er idd wel op, bocht is inmiddels ingezet:
[ afbeelding ]
En geland
Trotse Twentenaar
  woensdag 2 september 2015 @ 23:01:37 #100
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155774157
De Telegraaf zal morgen vast wel iets speculeren.

So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')