ik denk niet dat hij dat snapt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:38 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kentering kun je niet van bovenaf afdwingen maar zal in de maatschappij plaats moeten vinden.
En dat lijkt er nu toch te komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:38 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kentering kun je niet van bovenaf afdwingen maar zal in de maatschappij plaats moeten vinden.
opgelegde dwang werkt niet, heb ik geleerd in de geschiedenisboekenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:40 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
En dat lijkt er nu toch te komen.
Nee, het lijkt er niet te komen. Het lijkt er pas te komen als er vanuit de maatschappij hevige protesten komen en er veel gaat veranderen. Dat valt tot nu toe erg mee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:40 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
En dat lijkt er nu toch te komen.
welke vlag hangen ze buiten?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:40 schreef KingRadler het volgende:
veel zwarte mensen in Nederland zien deze dag als een overwinning van jarenlange slavernij in Nederland.
'Dwang', doe niet zo melodramatisch joh.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
opgelegde dwang werkt niet, heb ik geleerd in de geschiedenisboeken
de surinaamse....quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
welke vlag hangen ze buiten?
Committee on the Elimination of Racial Discriminationquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:56 schreef Fir3fly het volgende:
Overigens wordt over geweld/discriminatie jegens bijvoorbeeld homo's vanuit bepaalde groeperingen niets gezegd. Frappant.
En dan wel met religieuze shit komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:42 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Committee on the Elimination of Racial Discrimination
Er is niets vrijwilligs aan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:41 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
'Dwang', doe niet zo melodramatisch joh.
Een organisatie van useless losers die niet een normale baan kunnen krijgen.....quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:42 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ze gaan hun boekje ook al te buiten wat betreft moslims, dus tja. Of die naam nou zoveel zegt...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:42 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Oh gut, nu zijn het useless losers ook nog.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Een organisatie van useless losers die niet een normale baan kunnen krijgen.....
Oh sorry is vergat het woordje uitvreters nog....quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:44 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Oh gut, nu zijn het useless losers ook nog.
Welke jarenlange slavernij?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:40 schreef KingRadler het volgende:
veel zwarte mensen in Nederland zien deze dag als een overwinning van jarenlange slavernij in Nederland.
Ja, want dat maakt het een stuk beter.....quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:45 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Oh sorry is vergat het woordje uitvreters nog....
Horen we je dan nog wel?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:46 schreef Toekito het volgende:
Ik pas niks aan. Of ik ben de traditionele piet of je ziet me niet.
Beloof je dat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:46 schreef Toekito het volgende:
Ik pas niks aan. Of ik ben de traditionele piet of je ziet me niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |